Junior IT-Support / Servicedesk Support Specialist till Tietoevry
Asta Agency AB
Supporttekniker, IT

Om företaget Tietoevry är ett ledande företag inom digital omvandling och erbjuder integrerade IT-lösningar till både företag inom näringslivet och den offentliga sektorn. De spelar en betydande roll i den digitala sfären och utnyttjar sin programvara och tjänster för att utveckla verktyg och lösningar som underlättar vardagen för en stor mängd människor. Genom att hjälpa företag att förnya sina verksamheter genom modernisering, digitalisering och innovation skapar de nya möjligheter som bygger på öppenhet, samarbete inom innovation och ett omfattande ekosystem. Här får du möjligheten till att växa med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. Vidare får du kontinuerligt stöttning genom utvecklande och coachande samtal. Detta kombineras med en stark kultur som bygger på hög transparans och en stor dos teamanda. Om tjänstenRollen som supporttekniker hos Tietoevry handlar primärt om att erbjuda support till en av Tietoevrys största kunder. Rollen är dynamisk och varierande, då du förväntas erbjuda support inom områden såsom Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac. Ansvarsområden: Tillhandahålla kvalitativ support genom telefon, mail och chatt för slutanvändare hos kund. Leverera lösningar på de ärenden som berör tekniska frågor eller problem. Felsökning och åtgärdande av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automatiseringsverktyg. Vara delaktig i förbättringsprocesser för incident, förändring och problemhantering. Kvalifikationer och egenskaper Vi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Att sätta mål och jobba mot dem, individuellt och i team, är något som känns naturligt för dig. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt hitta lösningar till dessa. Vidare ser vi gärna att du: Har minst ett års erfarenhet av antingen teknisk support eller kundtjänst/service. Påvisar en stark motivation och ett intresse för att utvecklas inom IT samt att arbeta mot större kunder. Kan uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska Övrig information Plats: Malmö, Skåne Omfattning: 100% Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till överrekrytering, du blir initialt anställt hos Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget. För rätt person finns det goda möjligheter till en överrekrytering hos företaget. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

59 dagar sedan
Sista ansökan:
15 oktober 2025
UI Designer to Disruptive Novotech
Asta Agency AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the Company Disruptive Novotech is at the forefront of innovation in wearable neuromodulation medical devices. As a dynamic and fast-growing start-up, the company is passionate about improving healthcare through cutting-edge technology. Join the team and help redefine the future of electro-stimulation. About the PositionWe are looking for a creative and solution-oriented designer who can transform user flows into elegant and functional interfaces. Your key responsibilities: Design user flows and interfaces that meet both functional and aesthetic requirements. Ensure the design aligns with brand identity and design guidelines. Collaborate with developers to translate designs into code. Conduct user testing and work iteratively to improve the design. Help create a premium feel for the product. Qualifications and Characteristics The ideal candidate is self-motivated, autonomous, and eager to tackle challenges from design to testing while continuously innovating and problem-solving. We are looking for someone who: Has previous experience in UI design, preferably within premium brands. Is skilled in user flows, interaction design, and prototyping tools. Understands regulatory requirements or is open to working in such an environment. Has experience working closely with developers. Is solution-oriented and flexible, with a passion for intuitive user experiences. Has experience designing UI for software applications. Experience with medical technology products is a plus. Additional Information We apply an ongoing selection process so we encourage you to apply as soon as possible! If you have any questions don’t hesitate to reach out at [email protected]

64 dagar sedan
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Konstruktör till branschledande KEBO Labrum
Asta Agency AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om företaget KEBO Labrum AB är en ledande leverantör av lab, skyddsventilation och labutrustning. Med 40 års erfarenhet och bred kompetens erbjuder de helhetslösningar för laboratorier – från projektering och design till leverans och installation. Deras kunder finns inom bland annat forskning, utbildning, sjukvård och industri. KEBO Labrum står för kvalitet, kundfokus och ett starkt engagemang för att skapa säkra och funktionella arbetsmiljöer. Deras kunder kan förvänta sig pålitliga lösningar och förstklassig service. Bolaget jobbar med projekt över hela Sverige och Norden. Du kommer omges av kollegor med hög kompetens och därmed möjligheten att utveckla din kunskap inom branschen. Som en del i deras utveckling framåt söker vi nu en konstruktör som vill växa tillsammans med dem framåt. Vi på Asta Agency samarbetar med KEBO Labrum i den här rekryteringsprocessen. Det här är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos KEBO Labrum. Du blir initialt anställd av Asta Agency och arbetar som konsult. Om tjänsten I rollen som Konstruktör kliver du in i en nyckelroll i bolaget, där du får vara en viktig del på företagets utvecklingsresa framåt. Du kommer få vara med och driva förändring, modernisering och produktutveckling, där du ges möjlighet att både komma med egna idéer och ta initiativ. Du arbetar delvis självständigt i rollen men är också en viktig del i samspelet med säljare och inköpare där du tillför din tekniska kompetens. Utöver hur rollen ser ut idag, så finns det både möjlighet och utrymme för att med eget intresse och kunskap bidra till utveckling framåt av både produkter, projekt och din roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ta fram samt presentera ritningar och layouter i CAD för både standardprodukter och specialanpassade lösningar, i samband med offerter och projektleveranser. Följa upp projekt med bygg- och konstruktionsritningar och ta fram detaljerade sprängskisser för montering och installation. Delta i projektmöten och leveransuppföljning intern och externt. Ha löpande kontakt med leverantörer (snickerier, stålleverantörer) och samarbetspartners för att säkerställa tekniska lösningar och produktion. Vid behov besöka projektplatser för att skapa en tydligare bild av lokaler och krav. Kalkylering.  Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet och är van att arbeta med 2D & 3D modellering. Du är nyfiken som person och visar ett intresse av att utvecklas inom nya system och metoder. Vi tror att du har ett starkt tekniskt intresse och en känsla för både design och funktion. Vidare bör du ha ett öga för detaljer, vara noggrann och kvalitativ i ditt arbete. Det uppmuntras att du tar egna initiativ och du ska trivas i att både arbeta självständigt och tillsammans med resten av teamet. Därtill söker vi dig som har: Eftergymnasial utbildning inom CAD/konstruktion Några års arbetslivserfarenhet av en liknande roll, gärna inom byggbranschen eller närliggande bransch Erfarenhet av arbete med 2D och 3D modeller, gärna i AutoCAD Goda kunskaper i Microsoft Excel Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Meriterande erfarenheter: Erfarenhet av BIM och Revit Kunskap inom ventilation Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Stockholm, Solna Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Övrigt: KEBO Labrum tillämpar hybridarbete där teamet uppskattar att jobba tillsammans på kontoret flertalet dagar i veckan, med möjlighet till hemarbete några dagar per vecka. Här ges du även möjligheten till arbetstidsförkortning och flextid. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

65 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Administratör till J. Nordström Handel AB
Asta Agency AB
Ordersamordnare m.fl.

Om företaget Nordströms är distributör för ett flertal populära kosmetikmärken i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Deras storlek är deras styrka - de är tillräckligt stora för att kunna tillhandahålla förstklassig logistik, marknadsföring och kundservice och samtidigt tillräckligt små för att kunna vara agila på en marknad som blir alltmer snabbföränderlig. Vi på Asta Agency samarbetar med Nordströms i den här rekryteringsprocessen. Vi söker en administratör på 50-100% som ska arbeta på kontoret på Lidingö.  Om tjänstenI den här rollen har du en mycket betydande funktion i företaget. Du kliver in i en arbetsmiljö där medarbetarna är måna om varandra med en avslappnad kultur. Att du värdesätter goda relationer och samarbete är något vi tar som en självklarhet då rollen innebär att vara en stödfunktion för flera kollegor internt hos dem. Vi ser att du trivs i en administrativ roll där noggrannhet och struktur ligger dig varmt om hjärtat. Du kommer bland annat arbeta med; Orderhantering Fakturering Ekonomiadministration Administrativ support Kundsupport  Kvalifikationer Gymnasial utbildning Erfarenhet av orderadministration, kundservice och administrativa arbetsuppgifter God datorvana, meriterande med erfarenhet av affärssystemet Pyramid Flytande svenska i tal och skrift, grundläggande engelska Goda färdigheter i Microsoft Office, särskilt Excel Övrig information Start: Omgående Plats: Lidingö, arbete på plats på kontoret Omfattning: 50-100% (enligt överenskommelse) Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

65 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Account Executive till Nrlyze
Asta Agency AB
Företagssäljare

Om företagetNrlyze är en innovativ tech-startup som hjälper fastighetsägare och BRF:er att optimera och automatisera sina värmesystem för att spara energi och minska kostnader. Genom smart dataanalys och avancerad AI-teknik skapar de hållbara lösningar som förbättrar inomhusklimatet och bidrar till en grönare framtid. De befinner sig i en expansiv fas och söker fler talanger som vill vara med på resan mot en mer energieffektiv fastighetssektor. Vi på Asta Agency samarbetar med Nrlyze i denna rekrytering och söker nu en Account Executive med placering i Stockholm.  Om tjänstenI rollen som säljare spelar du en nyckelroll i att driva försäljning från start till mål, från prospektering och kallringning till att säkra affärsavtal. Du arbetar aktivt med att identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter, samtidigt som du bygger och utvecklar långsiktiga kundrelationer. För att effektivisera försäljningsprocessen använder du CRM-verktyg och andra säljstöd för att hantera och följa upp leads. Det du ansvarar för är att presentera och sälja innovativa lösningar som optimerar fastigheters värmesystem, vilket ger kunderna en mer hållbar och kostnadseffektiv energiförbrukning. Dina arbetsuppgifter; Driva försäljning från prospektering och kallringning till signerad affär Aktivt identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter Använda CRM-verktyg och andra säljstöd för att följa upp leads och effektivisera försäljningsprocessen Presentera och sälja Nrlyze lösningar som förbättrar fastigheters värmesystem Kvalifikationer och egenskaperVi söker en engagerad och resultatorienterad säljare som vill vara en del av ett växande team. Vi söker dig som är driven, målinriktad och har en passion för försäljning. Du får stort inflytande över ditt arbete samtidigt som du bidrar till att forma företagets utveckling. Om du trivs i en dynamisk miljö där du får möjlighet att påverka och skapa värde för både kunder och företaget, ser vi fram emot din ansökan!  Därtill söker vi dig som; Har minst 2-3 års dokumenterad erfarenhet inom försäljning med goda resultat Är van vid att arbeta med CRM-system och andra säljverktyg Är flytande i svenska, både i tal och skrift Meriterande erfarenheter; Erfarenhet av försäljning inom fastighetsbranschen Förståelse för värmesystem i fastigheter Övrig information Start: Maj/Juni Plats: Södermalm, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Fast lön samt provisionsmodell Hos Nrlyze får du möjligheten att vara en del av en snabbt växande startup där du kan utvecklas i takt med företaget. De erbjuder stora möjligheter till både personlig och professionell utveckling, med chansen att växa i en miljö som präglas av innovation och entreprenörsanda. Som en del av erbjudandet ingår även ett optionspaket, vilket innebär att du får möjlighet att vara med och bygga något långsiktigt och påverka företagets framtid. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

67 dagar sedan
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Junior IT-Support / Servicedesk Support Specialist till Tietoevry
Asta Agency AB
Supporttekniker, IT

Om företaget Tietoevry är ett ledande företag inom digital omvandling och erbjuder integrerade IT-lösningar till både företag inom näringslivet och den offentliga sektorn. De spelar en betydande roll i den digitala sfären och utnyttjar sin programvara och tjänster för att utveckla verktyg och lösningar som underlättar vardagen för en stor mängd människor. Genom att hjälpa företag att förnya sina verksamheter genom modernisering, digitalisering och innovation skapar de nya möjligheter som bygger på öppenhet, samarbete inom innovation och ett omfattande ekosystem. Här får du möjligheten till att växa med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. Vidare får du kontinuerligt stöttning genom utvecklande och coachande samtal. Detta kombineras med en stark kultur som bygger på hög transparans och en stor dos teamanda. Om tjänsten Rollen som supporttekniker hos Tietoevry handlar primärt om att erbjuda support till en av Tietoevrys största kunder. Rollen är dynamisk och varierande, då du förväntas erbjuda support inom områden såsom Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac. Ansvarsområden: Tillhandahålla kvalitativ support genom telefon, mail och chatt för slutanvändare hos kund. Leverera lösningar på de ärenden som berör tekniska frågor eller problem. Felsökning och åtgärdande av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automatiseringsverktyg. Vara delaktig i förbättringsprocesser för incident, förändring och problemhantering.  Kvalifikationer och egenskaper Vi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Att sätta mål och jobba mot dem, individuellt och i team, är något som känns naturligt för dig. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt hitta lösningar till dessa. Vidare ser vi gärna att du: Har minst ett års erfarenhet av antingen teknisk support eller kundtjänst/service. Påvisar en stark motivation och ett intresse för att utvecklas inom IT samt att arbeta mot större kunder. Kan uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska Övrig information Plats: Solna, Stockholm Omfattning: 100% Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till överrekrytering, du blir initialt anställt hos Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget. För rätt person finns det goda möjligheter till en överrekrytering hos företaget. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

70 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Sales Executive med erfarenhet från byggbranschen till Tribia
Asta Agency AB
Företagssäljare

Om företaget Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia en marknadsledande BIM-samarbetslösning som stödjer hela projektprocessen – från projektering till överlämning. De är idag 80 engagerade medarbetare som tillsammans utvecklar och levererar produkter som Interaxo Project, Interaxo Field, och Interaxo BIM Data. Deras lösningar används av över 100 000 användare och fler än 1 000 kunder i Norden. För att möta den ökade efterfrågan och etablera en starkare position på den svenska marknaden satsar Tribia nu på att förstärka sitt säljteam. Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som inte bara möjliggör investeringar i innovation och utveckling, utan även erbjuder tillgång till ett starkt nätverk, finansiell stabilitet och synergier med andra ledande verksamheter inom digitalisering och teknik. På Tribia möter du en arbetsplats präglad av hjälpsamma kollegor, framåtanda och en ambition att skapa den bästa arbetsplatsen för sina anställda. Om tjänstenVi söker nu en erfaren och engagerad Sales Executive med bakgrund från bygg- och anläggningsbranschen som vill spela en nyckelroll i Tribias fortsatta tillväxt och etablering på den svenska marknaden. I rollen ansvarar du för att skapa affärsmöjligheter, bygga starka kundrelationer och bidra till byggbranschens digitala utveckling med hjälp av Tribias innovativa lösningar. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Generera nya affärer genom att identifiera, implementera och genomföra strategier mot potentiella kunder och utveckla befintliga relationer. Identifiera affärsmöjligheter samt boka och genomföra kundmöten. Förstå kundens behov och föreslå lösningar som skapar konkret affärsnytta. Skapa och förhandla framgångsrika försäljningsavtal samt säkerställa hög kundnöjdhet och långsiktiga relationer. Representera Tribia på mässor och branschrelaterade event. Arbeta med leadsgenerering och kunduppföljning i verktyg som HubSpot och Byggfakta. För att du ska få bästa möjliga förutsättningar i din roll går du igenom en gedigen onboardingprocess. Du får lära känna Tribias produkter och tjänster på djupet och får även möjlighet att besöka huvudkontoret i Norge. Där träffar du produktägare, ledning och supportteam, vilket ger dig en stark grund för att lyckas i din nya roll. Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill vara en del av en spännande resa i ett bolag som är ledande inom digitalisering av byggbranschen. Kvalifikationer och egenskaper Vi tror att du är en person som drivs av att skapa resultat, bygga relationer och arbeta i team. Ditt engagemang och nyfikenhet är minst lika viktiga som din erfarenhet. För att lyckas i denna roll behöver du ha: Dokumenterad erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen – t.ex. från roller som entreprenör, projektledare, konsult, leverantör eller annan närliggande funktion. Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom SaaS eller annan lösningsförsäljning. En fFörmåga att arbeta proaktivt och strukturerat samt en stark vilja att utvecklas. Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt på svenska. En hög grad av självmotivation och ambition, kombinerat med en vilja att bidra till gruppens framgångar Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

72 dagar sedan
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Finsktalande Skadereglerare till Mysafety
Asta Agency AB
Skadereglerare och värderare

Om företaget Mysafety grundades 1999 och har sedan dess utmanat försäkringsmarknaden med innovativa lösningar för gamla och nya brott och risker. Mysafety är ledande i Norden inom Bedrägeri- och ID-skyddsförsäkringar sedan 2008, då Mysafety uppfann ID-skyddet. Vi arbetar även med strategiska partnerskap där de erbjuder Avbeställningsförsäkringar, Parkeringsförsäkringar och PPI. Mysafety AB är fokuserade på den nordiska marknaden med stark närvaro i Sverige och Finland, verksamhet i Norge och auktorisation i Danmark.  Om tjänstenSom skadereglerare hos Mysafety får du en nyckelroll i att skapa trygghet för deras kunder. Du ansvarar för hela ärendeprocessen – från första kontakt till avslut – och blir kundens guide genom skaderegleringsresan. Vi söker dig som är lösningsorienterad, kommunikativ och trivs i en roll där struktur och empati går hand i hand. Du blir en viktig del av vårt Claims-team som består av sju drivna medarbetare. Tillsammans med teamet – och i nära samarbete med underwriting och legal – skapar du värde både för kunden och företaget. Hos Mysafety får du en varierande vardag där du bland annat kommer att: Skadereglera ärenden för hela försäkringsutbudet: Affinity, PPI och Bedrägeriförsäkringar Självständigt hantera och fatta beslut i skadeärenden enligt gällande villkor och lagstiftning Leverera förstklassig kundservice via mejl, telefon och brev Genomföra utredningar kring bedrägeri och identitetsstöld Vara en rådgivande röst internt och dela insikter från ett skaderegleringsperspektiv Bidra till utveckling av rutiner och processer genom tvärfunktionellt samarbete Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som är en prestigelös och trygg teamplayer som trivs i en social och accepterande grupp. Du är strukturerad, flexibel, anpassningsbar och klarar av att bemöta olika typer av människor. Vi vill att du har: Relevant utbildning inom försäkring/skadereglering eller arbetslivserfarenhet vi bedömer som likvärdig God kommunikativ förmåga och ett starkt driv att samarbeta Flytande språkkunskaper i finska, svenska och engelska – både i tal och skrift Övrig information Start: Så snart som möjligt Plats: Rådmansgatan 40 Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Kollektivavtal: Ja Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar - tveka inte att höra av dig till [email protected].

72 dagar sedan
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Customer Success Account Manager till Adway
Asta Agency AB
Företagssäljare

Om företaget Adway hjälper företag att höja kvaliteten på varje rekrytering – med sociala medier, automation och smart teknik. Deras Social Recruiting Technology kopplar ihop ATS-data med skräddarsydd annonsering, så att du når rätt kandidater snabbare och smartare. Med automatiserade kampanjer, AI-drivna insikter och en sömlös kandidatresa boostar de kvalitén på dina kandidater – at the speed of social. Asta Agency samarbetar med Adway i denna rekryteringsprocess. Vi söker en Customer Success Account Manager till deras kontor i Centrala Stockholm. Om tjänstenSom Customer Success Account Manager inom Adways segment för Direct Market-kunder spelar du en avgörande roll i att både förvalta och utveckla befintliga kundrelationer och säkerställa att varje kund får ut maximalt värde av deras erbjudande. I rollen arbetar du med ett urval kunder som har stor potential att växa tillsammans med företaget. Du ansvarar för hela kundresan; från onboarding till affärsutveckling, uppföljning och förnyelse av avtal. Arbetet sker med stort individuellt ansvar, där du själv prioriterar din tid utifrån affärspotential och kundernas behov. Du jobbar tätt med ditt team och fattar gemensamma beslut kring fokusområden samt uppföljning av resultat, utmaningar och möjligheter. Hos Adway står kundvärde, kommersiellt driv och samarbete i centrum och vi söker dig som ser positivt på en roll och organisation där du får bidra, påverka och utvecklas.  Ansvarområden: Kundrelation & Strategiskt Stöd Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer i din portfölj. Hålla regelbundna strategimöten för att analysera resultat och identifiera nya behov. Rådgivning kring hur kunderna optimerar sin användning av Adway, särskilt inom employer branding och rekrytering. Genomföra digitala och fysiska utbildningar i hur plattformen fungerar. Agera huvudkontaktperson för kunden. Affärsutveckling & Tillväxt Driva kundens tillväxtresa: från onboarding till förnyelse, merförsäljning och segmentförflyttning. Identifiera och presentera nya initiativ som ökar värdet av samarbetet. Ansvara för förnyelser och tillägg – från behovsanalys till signerat avtal. Arbeta nära säljteamet i avtalsrelaterade frågor och kommersiell utveckling. Datadriven kundoptimering Analysera kampanjresultat, användardata och ATS-insikter för att ge konkreta förbättringsförslag. Rapportera på resultat och ROI – både till kund och internt. Arbeta proaktivt för att kunden ska nyttja sin budget effektivt och nå sina affärsmål. Samarbeta med interna team (produkt, marknad, content) för att lyfta kundupplevelsen. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har ett starkt affärsdriv kombinerat med nyfikenhet och en förmåga att lyssna in kundens behov. Du är kommunikativ, självgående och får saker att hända genom att ta egna initiativ med en orädd approach. Du trivs i en platt och entreprenöriell miljö där ansvar och frihet går hand i hand. Din förmåga att vara ambitiös och tävlingsinriktad samtidigt som du är prestigelös och samarbetsvillig är viktigt då du förväntas att ta kontakt med andra team när det behövs; du visar att du vill lösa problem, skapa värde och göra skillnad. Hos Adway formas rollen till stor del av dig. Det finns tydliga ramar, men du skapar själv strukturen för hur du jobbar med dina kunder. Här värdesätts initiativförmåga, driv och viljan att vara en aktiv del av både teamet och kundens framgång. Och ja – du har väldigt kul tillsammans med dina kollegor på vägen. Därtill söker vi dig som: Har erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom HR-tech, media eller SaaS Har tidigare jobbat inom Customer Success, Account Management eller rådgivande försäljning Har ett intresse för rekrytering, HR-tech och datadrivna arbetssätt Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Centrala Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Grundlön + provisionsbaserad lönemodell  Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

77 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
Marketing & Sales Assistant till Adway
Asta Agency AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Om företaget Adway hjälper företag att höja kvaliteten på varje rekrytering – med sociala medier, automation och smart teknik. Deras Social Recruiting Technology kopplar ihop ATS-data med skräddarsydd annonsering, så att du når rätt kandidater snabbare och smartare. Med automatiserade kampanjer, AI-drivna insikter och en sömlös kandidatresa boostar de kvalitén på dina kandidater – at the speed of social. Asta Agency samarbetar med Adway i denna rekryteringsprocess. Det här är ett konsultuppdrag på deltid, 8-10 timmar per vecka. Du blir anställd av Asta Agency och arbetar som konsult Adway. Om tjänstenI rollen som Marketing & Sales Assistant tillhör och stöttar du Customer Success- och säljteamet med varierande uppgifter. Du arbetar 8-10 timmar per vecka och dina arbetsuppgifter innebär bland annat: Administrativa uppgifter såsom registrering och hantering av information Eventkoordinering – hjälpa till att organisera evenemang Resebokningar – flyg och hotell Customer Success-uppgifter – justera kampanjer, bidra med idéer kring design och utformning Bildredigering och presentationsmaterial – skapa och förbereda PowerPoints Rapportering – sammanställa enklare rapporter Kvalifikationer och egenskaperSom person är du noggrann och engagerad med ett intresse för digital marknadsföring. Du har en förmåga att arbeta både självständigt och i ett team samt ett extra intresse för att bygga kundrelationer. Slutligen är du strukturerad, gillar att ta initiativ och har ett öga för detaljer. Pågående eftergymnasial utbildning inom exempelvis digital marknadsföring eller E-Commerce God administrativ förmåga Intresse för marknadsföring och digitala kampanjer Erfarenhet av bildredigering och presentationsmaterial är meriterande Dessutom är det extra meriterande om du talar franska Övrig information Start: Omgående Plats: Centrala Stockholm Omfattning: Deltid, 8-10 timmar per vecka Lön: Timlön enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

79 dagar sedan
Sista ansökan:
25 september 2025