BIM & Informationssamordnare till Zynka

Om företaget Zynka levererar innovativa lösningar för bygg- och fastighetsbranschen och leder utvecklingen av att göra branschen datadriven. Genom digital precision hjälper de sina kunder att effektivisera och accelerera deras digitala transformation. Zynka går mot att bli marknadsledande inom BIM & IT med målet att skapa både en produktiv och kvalitetssäkrad samhällsbyggnad, och de söker nu fler personer som vill ansluta till resan framåt. Här får du tillhöra ett tryggt och snabbfotat bolag med korta beslutsvägar och höga ambitioner, med kunderna och medarbetarna i fokus. Du ansluter till ett team med hög kompetens och högt driv! Om tjänsten I rollen som BIM-samordnare är ditt primära fokus dina egna BIM-projekt och den digitala processen. Du förväntas ta stort eget ansvar samtidigt som det finns stor stöttning av kollegorna runt dig. Målet är att du ska utvecklas över tid och växa in i ytterligare ansvar och arbetsuppgifter. Några av arbetsuppgifterna som du kommer arbeta med är; - Handläggande av BIM-samordningsuppdrag - Ansvar för att upprätta och implementera projektets digitala strategi - Leda samordningsmöten och samordna digitala leveranser - Agera digitalt stöd åt projektledning och beställarorganisation - Kontinuerlig kunddialog och merförsäljning i uppdragen Kvalifikationer och egenskaper Vi letar efter dig med ett genuint intresse för digitalisering och innovation. Vi tror att du har följande erfarenhet sedan tidigare: - Teknisk vidareutbildning (YH-utbildning, högskoleingenjör, civilingenjör) - 2-3 års erfarenhet av projekt inom BIM- och digitaliseringsarbete inom bygg- och fastighetsbranschen - God datorvana - Du behärskar de mest vanligt förekommande verktygen inom samordning- och projektering Vi tror att du som person är en initiativtagare som brinner för att driva förändring. Din service-minded approach genomsyrar ditt arbete, där varje interaktion präglas av lyhördhet och engagemang. Din kommunikativa natur gör att du smidigt bygger broar och skapar långvariga relationer. Nyfikenheten som driver dig att utforska nya miljöer och metoder är tydlig i ditt sätt att närma dig utmaningar. Du är en mästare på att prioritera i dina arbetsuppgifter, vilket gör att du alltid håller fokus och levererar resultat. För att trivas hos oss på Zynka ser vi att du gillar att vara i en föränderlig miljö och drivs av vara del av ett bolag som är i en tillväxtfas med stor potential. Zynka erbjuder dig en trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter! De har löpande medarbetarsamtal med fokus på engagemang, trivsel, utveckling och målsättningar. Utöver det får du tjänstepension (ITP), företagshälsovård, flextid och friskvårdsbidrag. Övrig information - Start: Omgående - Plats: Malmö - Omfattning: Heltid - Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Account Manager - UK

About Our Client: We at Asta Agency is now helping our client find their new Account Manager to their team here in Stockholm. Our client is a dynamic SaaS company at the forefront of innovation, providing cutting-edge solutions to businesses worldwide. Their innovative software empowers organizations to streamline their operations and enhance productivity. Role Description: As an Account Manager, you will play a pivotal role in driving business growth within the UK market. Your primary responsibility will be to manage and nurture relationships with existing UK clients while also identifying and pursuing new business opportunities. You will be the main point of contact for clients, understanding their needs, and providing tailored solutions to meet their objectives. Additionally, you will collaborate closely with our client's sales and marketing teams to develop strategies for market expansion. This role is based out of their Stockholm Office, but you will work towards the UK market. Key Responsibilities: - Manage and cultivate relationships with existing UK clients on behalf of our client - Identify and pursue new business opportunities within the UK market - Conduct sales presentations and demonstrations to showcase the value of our client's SaaS solutions - Collaborate with internal teams at our client's company to develop tailored solutions for clients - Track and report on sales activities and performance metrics Requirements: - Proven sales experience in a B2B environment, preferably within the UK market - Strong communication and interpersonal skills - Results-oriented with a proven track record of meeting and exceeding sales targets - Ability to work independently and as part of a team - Located in Stockholm, Sweden What We Offer: - Competitive salary and commission structure - Opportunity for career growth and advancement - Dynamic and collaborative work environment - Training and development opportunities Additional Information: - Start: Immediate with consideration for notice period. - Location: Stockholm, Sweden - Workload: Full-time. - Salary: Fixed salary + bonus. The position may be filled before the application deadline. Therefore, we recommend applying as soon as possible.If you have any questions or concerns about Asta Agency’s recruitment process, please do not hesitate to contact [email protected]. About Asta Agency Asta Agency is a staffing and recruitment company where you, as a job seeker, are in focus. We work with attractive employers in the entire service sector in major cities.At Asta Agency, you have the opportunity to work as a consultant or be recruited directly to our clients. We are your partner on the road to a successful career.If this is not the right role for you at the moment, we encourage you to connect with us or search for more job opportunities on our website.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Account Manager inom teknik till Powermec

Om företaget Powermec grundades 2003 och har sedan dess hunnit bli en av Nordens största aktörer inom strömförsörjning. Därutöver arbetar man med elektriska motorer, kablage och elektromekanik. I dag finns de i Sverige, Norge, Danmark, och Polen. De har dessutom representation i Taiwan och Kina. Powermecs kunder finns inom tillverkningsindustrin, i första hand mellanstora och stora OEM-kunder samt några av Sveriges ledande företag inom till exempel energiåtervinning, rehab och konsumentprodukter samt specialister inom exempelvis belysning, förpackningsmaskiner och säkerhetsprodukter. På Powermec är det alltid full fart framåt, där alla bidrar och samtidigt har kul tillsammans. Detta speglar sig inte bara i deras team utan även i den fantastiska servicen och resultaten de levererar till sina kunder. Powermec är en del av Addtech koncernen, vilket ger dem tillgång till resurser och stöd från en av Nordens ledande tekniklösningskoncerner. Inom Addtech erbjuds utbildningar till all personal inom koncernen, vilket stärker Powermecs förmåga att växa och utvecklas. Addtech är en svensk börsnoterad tekniklösningskoncern. Verksamheten består av 150 självständiga koncernbolag som säljer högteknologiska produkter och lösningar till kunder inom framförallt tillverkande industri och infrastruktur - med fokus på långsiktig hållbar tillväxt. Om tjänsten Som Account Manager hos Powermec kommer du vara en central del av deras säljteam och har ansvar för att både förvalta deras befintliga kundrelationer och driva försäljningen mot nya kunder. Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för Powermecs kunder och det är din uppgift att skapa och utveckla starka samt långsiktiga affärsrelationer. Dina ansvarsområden inkluderar: - Förvaltning av befintliga kunder: Du kommer att vara en pålitlig partner för Powermecs kunder, lyssna på deras behov och se till att de får bästa möjliga service och support. - Bearbetning av nya kunder: Genom att identifiera och bearbeta potentiella kunder kommer du att arbeta aktivt för att expandera Powermecs kundbas och öka försäljningen. - Säljaktiviteter: Du ansvarar för att driva försäljningsprocessen från början till slut, inklusive att identifiera affärsmöjligheter, förhandla avtal och säkra affärer. - Kundrelationer och uppföljning: Du kommer att jobba nära Powermecs kunder för att förstå deras behov och önskemål, samt regelbundet följa upp för att säkerställa deras tillfredsställelse och lojalitet. Som Account Manager kommer du att ha en nyckelroll i att hantera och utveckla våra partnerskap. Din förmåga att kommunicera effektivt, förstå affärsmässiga behov och arbeta proaktivt för att säkerställa Powermecs partners framgång kommer att vara avgörande för ditt arbete. Kvalifikationer och egenskaper Vi letar efter någon som är driven, engagerad och ödmjuk. En person som vågar ta initiativ, samtidigt som du har förmågan att lyssna och förstå kundernas behov. Powermec har en fantastisk kultur där samarbete och högt i tak genomsyrar deras organisation och arbetssätt. Om du är redo för en spännande utmaning och vill vara en del av Powermecs härliga gäng, då är du precis den vi letar efter! Sammanfattningsvis ser vi gärna att du har/är: - Minst 2 års erfarenhet inom försäljning med igenom hela kedjan och ett tekniskt intresse - Driven och engagerad: Brinner för att nå mål och driva affärer framåt med en passionerad energi. - Ödmjuk men kommunikativ: Kan lyssna och förstå kundens behov samtidigt som hen har modet att föra fram egna idéer och åsikter. - Förmåga att arbeta nära kunder: Trivs med att bygga starka relationer, vara ute hos kunder och erbjuda skräddarsydda lösningar. - Följsam och proaktiv: Noggrann med uppföljning för att säkerställa kundnöjdhet samt proaktiv i att identifiera och utveckla affärsmöjligheter. - Anpassningsbar i en dynamisk miljö: Trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där högt i tak och gott samarbete präglar företagskulturen. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Customer Service Specialist till Bausch & Lomb!

Om företaget Bausch & Lomb Nordic AB är ett nordiskt läkemedels- och medicinteknik-bolag vars uppdrag är att förbättra människors liv med sina läkemedelsprodukter. Med deras ledande varumärke levererar de på sina åtaganden gentemot patienter, vårdgivare och samhället. Bausch & Lomb i Norden har under åren vuxit och utvecklats samt öppnat upp för spännande nya affärsområden i Norden. Deras långa historia och djupa engagemang för ögonhälsa har gjort de till en pålitlig partner inom branschen, och Bausch & Lomb fortsätter att driva innovation och excellens för att förbättra människors syn och livskvalitet världen över. De menar verkligen att varje individ som jobbar i bolaget är lika viktiga för verksamheten i skapandet av en framgångsrik arbetskultur. Hos Bausch & Lomb är det viktigt att varje medarbetare känner sig välkommen varje dag och att dom hjälps åt som ett team fastän varje individ har sina specifika uppgifter man ansvarar för. Förtroende, ömsesidig respekt och ett etiskt agerande ligger i hjärtat av Bausch & Lombs relationer, oavsett om det gäller deras samarbeten inom ögonvård, deras samarbetspartner inom ögonhälsa, deras kunder i vitt skilda verksamheter och inte minst bland medarbetare. De har åtagit sig att bedriva sin verksamhet enligt högsta etiska standard och så i linje med företagets policies, lagar och andra regleringar. Långsiktighet och sunt affärsförnuft genomsyrar verksamheten. Om tjänsten Som Customer Service Specialist är du en av hjärnorna bakom en smidig drift av produktförsörjningskedjan. Din roll sträcker sig från att bygga starka kundrelationer och hantera kundernas behov till att säkerställa effektiv orderhantering och snabb respons på olika typer av frågor. Du kommer att arbeta nära fältsäljare, logistik, IT och finansavdelningen för att lösa problem och utveckla långsiktigt hållbara lösningar likväl som att agera snabbt när snabba puckar krävs. Att fånga, rapportera och lösa produkt- och tjänstefrågor är en del av ditt dagliga arbete, allt i enlighet med globala policys och företagets höga standarder. Förutom att vara en expert på delar av produktportföljen och ha mer övergripande koll på andra delar i den och olika marknadsaktiviteter, är du också en nyckelperson i att driva förändring och kontinuerlig förbättring. Ditt arbete innebär att du tar ägarskap för varje kundförfrågan och säkerställer att varje steg i försörjningskedjan opererar effektivt och kostnadsmedvetet. Ditt mål är att säkerställa en smidig daglig verksamhet enligt våra kunders förväntningar och Bausch & Lombs interna mätvärden. Du kommer att dagligen vara i dialog med Bausch & Lombs fantastiska partners inom hälso- och sjukvårdsbranschen, lager, distributörer och andra stakeholders för att säkerställa att vår service lever upp till våra kunders förväntningar - och att deras kunder och patienter får den hjälp de behöver att kunna se bättre för att kunna leva bättre. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker en självgående och initiativtagande, klok, positiv och snäll person med minst 2-5 års framgångsrik erfarenhet från en liknande tjänst eller motsvarig administrativ bakgrund. Du behöver vara en person som är ansvarstagande, flexibel och som är inställd och motiverad till att hela tiden lära mer. En stor fördel är erfarenhet inom läkemedels/medicintekniks-branschen och arbete i en internationell miljö med kontakter inom och utanför Norden. Vi förväntar oss att du bidrar till ständiga förbättringar, är kommunikativ och trivs i en verksamhet där man måste vara såväl snabbrörlig som noggrann. Att du är såväl självgående som lagspelare och har en hands-on lösningsorienterad mentalitet, samt goda kunskaper i svenska och engelska. Kan du något annat nordiskt språk är det en fördel. Vidare ser vi att du behöver: - ha analytisk förmåga och goda kunskaper i Excel. - älska struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten. - känner dig bekväm med att fatta beslut inom givna förutsättningar. - trivs i en tvärfunktionell internationell roll med många olika kontaktpunkter. - blir motiverad av nya utmaningar och hittar klokt kreativa lösningar på problem som kan uppstå. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Affärsutvecklare inom B2B till Aimo Share

Om Aimo: Aimo Share är Sveriges första bildelningstjänst av elbilar! Deras affärsidé är att tillhandahålla företag med ett alternativ till traditionell företagsbilleasing genom deras smarta och flexibla mobilitetslösningar. Aimo Shares lösningar befäster företagens förmåga att sänka sin ekologiska påverkan och reducera kostsamma fordonsutgifter, samtidigt som flexibilitet och rörlighet bevaras intakt. Genom deras användarvänliga app kan företag anpassa bilpoolstjänsten helt efter deras enskilda behov. Aimo Share är en satsning som stöds och finansieras av det framstående japanska investeringsföretaget Sumitomo Corporation, med en framgångsrik track record av att investera i och utveckla innovativa företag. Om Rollen: I rollen som Affärsutvecklare på Aimo Share är ditt uppdrag att expandera försäljningen av företagets mobilitetslösningar till kundföretag. Du leder an i hela säljprocessen, både med nya och befintliga kunder, med målet att skapa ökad affärsomfattning och etablera långvariga partnerskap. Din ansvarsomfattning innefattar identifiering av potentiella kunder, initiering av dialog med dem samt vårdande av existerande kundrelationer. Dessutom hanterar du inkommande leads. Eftersom du spelar en viktig roll i att utveckla ett nytt affärsområde hos Aimo Share kommer du att ha möjlighet att påverka arbetsprocesser och försäljningsstrategier och ha en nyckelroll i företagets tillväxtresa. Du deltar också i teamets övergripande målsättning och arbetar aktivt för att uppnå KPI:er både på individuell nivå och för hela affärsområdet. Vem är du? För att framgångsrikt axla rollen och trivas ser vi det som viktigt att du har en målinriktad inställning och är motiverad av att göra betydande avtryck på företaget. Din strävan efter att uppnå goda resultat och din kontinuerliga vilja att lära dig nytt genomsyrar ditt arbete. Dessutom visar du handlingskraft och tar initiativ, och du är inte rädd för att presentera nya idéer och dela dina tankar om förbättringsmöjligheter. Eftersom rollen involverar många kontaktytor, både internt och externt, är social kompetens och samarbetsförmåga viktiga egenskaper. Slutligen, du driver dina processer självständigt med noggrann planering och struktur. I denna rekrytering värderar vi också dina personliga egenskaper högt. Kvalifikationer och erfarenheter: Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet av strategisk bearbetning av nya kunder Vana vid att använda CRM-system Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Körkort Erfarenhet av försäljning av SaaS-lösningar och/eller leasingmarknaden är starkt meriterande. För att trivas och lyckas i rollen är vår övertygelse att du som individ är fast besluten att nå mål och drivas av möjligheten att betydelsefullt påverka företagets framgång. Ditt engagemang för att erbjuda enastående resultat och din ständiga önskan att förvärva ny kunskap genomsyrar alla delar av ditt arbete. Vidare kännetecknas du av din handlings benägenhet och proaktiva inställning. Att presentera nya idéer och uttrycka åsikter om potentiella förbättringar är något du omfamnar. För att trivas och blomstra i denna position är även stark social kompetens och samarbetsförmåga nödvändiga, då rollen involverar omfattande interaktion internt och externt. Slutligen innehar du förmågan att självständigt driva dina processer genom noggrann planering och struktur. Vid denna rekrytering är de personliga egenskaperna av största betydelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

27 februari 2024
Sista ansökan:
27 juli 2024
Inköpare till Aimo Share

Om företaget Aimo Share är Stockholms första (och fortfarande enda) helt eldrivna bildelningtjänst. Aimo Share finansieras av det japanska investmentbolaget Sumitomo Corporation. Genom att vara lyhörda för samhällets framsteg, och genom att omfamna förändring, har de vuxit till en av Japans största investerare. Med insikt om framtidens mobilitet har Sumitomo och Aimo Share bokstavligen växlat upp för att möta de nya behoven hos stockholmare på väg. Aimo Share kombinerar bilens flexibilitet med kraften i AI och erbjuder den roligaste, smidigaste och grönaste körupplevelsen. De är en del av Aimo Group och har kontor i Årstadal där omkring 150 människor arbetar. Aimo Share är på en spännande och kraftig tillväxtresa och är idag verksamma i Stockholm, Göteborg och Malmö. Om tjänsten I tjänsten som inköpare kommer du att ha övergripande ansvar för såväl det operativa som det strategiska inköpsarbetet. Det är inköp av både nya och begagnade bilar vilket ställer krav på att du håller dig ständigt uppdaterad kring värde och timing på marknaden. I rollen har du många interna och externa kontaktytor och du ansvarar för att upprätta och underhålla kontakter med biltillverkare och leverantörer. Därtill arbetar du med att identifiera fler kanaler för fordonsanskaffning, både nationellt och internationellt. Att arbeta för Aimo Share är som att arbeta för ett scale up-företag med tryggheten från ett stort och väletablerat företag. Det finns en entreprenöriell känsla i verksamheten och idéer och förslag för att driva verksamheten vidare uppskattas. Du är ensam inköpare i organisationen och kommer därför att få vara delaktig att sätta strukturen för en faktabaserad och analytisk inköpsprocess. Kvalifikationer och egenskaper - Eftergymnasial utbildning inom exempelvis inköp, logistik eller ekonomi - Några års erfarenhet av inköpsarbete inom bilbranschen - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift - Körkort I denna rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas och bli framgångsrik i rollen som inköpare hos Aimo Share lockas du av att vara en del av en spännande tillväxtresa där du får vara med och sätta ramarna för ditt arbete. Du har en mycket god förståelse för bilmarknaden och är kommersiellt smidig. Vidare har du en förmåga och ett intresse av att göra ekonomiskt sunda inköp genom en förståelse för fordons teknologi samt för uppskattade omkostnader för reparationer. I förhandlingssituationer är du dokumenterat duktig och är van vid kontraktshantering och juridisk dokumentation. Eftersom rollen har många kontaytor ser vi att du är en relationsbyggare och får energi av kontakt med andra människor. Du är flexibel och prestigelös i ditt arbete och trivs som bäst i snabbrörliga organisationer på frammarsch! Övrig information - Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid - Plats: Årstadal, Stockholm - Omfattning: Heltid - Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Account Manager till Royal Streaming

Om Royal Streaming: Royal Streaming är Nordens pionjär inom musiktjänster och har en viktig roll i att forma ljudlandskapet för varumärken över hela Skandinavien. Med fler än 7500 enheter runt om i världen och med ambitiösa tillväxtplaner de kommande åren, fortsätter Royal Streaming att expandera och skapa värde för sina kunder. Designad musik är att skapa ett musikkoncept som förstärker upplevelsen och genererar en positiv laddning av ett varumärke. Royal Streaming koncept är skapat för att hitta den musik och ljudbild som speglar deras kunder och förstärker deras varumärke. Detta är arbetsplatsen för dig som är ansvarsfull, driven och som triggas av att arbeta självständigt i en utåtriktad roll samtidigt som du är en generös och omtyckt lagspelare. Du erbjuds en spännande roll med mycket eget ansvar som ger dig möjlighet att vara en viktig del i företagets framgångar. Om rollen: Som Account Manager hos Royal Streaming kommer du att vara en länk mellan företagets musiktjänster och kundens vision. Du kommer att navigera hela säljcykeln med en kombination av kreativitet och affärssinne, från första kontakten till signat avtal. I din roll kommer du få möjligheten att sälja en marknadsledande tjänst inom varumärkesanpassad musik. Detta görs i samarbete med kvalificerade musikdesigners. Arbetsuppgifterna inkluderar: - Genomföra strategisk uppsökande försäljning och prospektering. - Förhandla fram avtal som gynnar både Royal Streaming och kunderna. - Vårda och bygga långvariga kundrelationer. Vem är du? På Royal Streaming prioriteras din personlighet och passion främst! Ditt engagemang, driv och förmåga att samarbeta effektivt med andra värdesätts högt. Vi söker dig som är en målmedveten och tävlingsinriktad person med en naturlig förmåga att kommunicera och bygga relationer. Du är inte rädd för att ta "nej" som en del av processen och är alltid på jakt efter utveckling. Som en del av teamet på Royal Streaming får du möjligheten att utvecklas och växa, med stöd från erfarna kollegor och ledare. Med rätt attityd och mindset har du alla förutsättningar för att utvecklas och främja din karriär. Dessutom söker vi någon som: - Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning (erfarenhet av SaaS är ett plus) och kan hantera hela försäljningscykeln, från prospektering till affärsavslut. - Är bekväm med att generera leads, prospektera via e-post, kalla samtal och använda sociala nätverk som LinkedIn för att boka möten och genomföra demos. - Organiserad, strukturerad och säkerställer en effektiv hantering av hela försäljningsprocessen från början till slut. - Besitter en positiv och omtänksam attityd. Om detta beskriver dig, då vet du vad du ska göra! Vi ser fram emot din ansökan. Om Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

27 februari 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
Junior supporttekniker till Norteam!

Om företaget Norteams verksamhet bygger på ett engagemang att utveckla sina kunders konkurrenskraft. Med hjälp av kompetenta medarbetare har de etablerat sig som en av Stockholms snabbast växande aktörer inom IT-sektorn. Deras specialisering ligger inom Microsofts molntjänster där de skräddarsyr lösningar för kundens unika behov. Visionen är att effektivisera IT-hanteringen för företag genom adaptera ett holistiskt perspektiv och bredare ansvar i processen. Idag står Norteam som en av de snabbast växande IT-bolagen i Stockholm. Norteam tar nu klivet in i nästa fas av utvecklingsresan och satsar på att automatisera beställningsrutiner för kunder via en molnbaserad beställningsportal som frigör tid till mer komplexa kundärenden och möjliggör en snabb tillväxttakt i förhållande till antalet medarbetare. Om tjänsten Arbeta med modern teknik med Norteams IT-avdelning i toppklass. De prioriterar innovation och upprätthåller ett välfinansierat team för att säkerställa att de alltid är i framkant. Som en viktig medlem i vårt IT-supportteam kommer du att spela en central roll i att tillhandahålla teknisk assistans och support för inkommande IT-incidenter och serviceförfrågningar. Du kommer att vara den första kontaktpunkten för våra kunder när de stöter på tekniska utmaningar, och din uppgift blir att säkerställa snabba och effektiva lösningar. Som en flexibel och proaktiv medlem i supportteamet förväntas du också stödja olika IT-projekt och initiativ enligt tilldelning. Detta kan innebära allt från att delta i systemuppdateringar till att implementera nya tekniska lösningar för att möta företagets växande behov. Kvalifikationer och egenskaper De söker en motiverad och social IT-supporttekniker med erfarenhet på juniornivå till mellannivå för att ansluta sig till deras team. Den ideala kandidaten kommer att ha en gedigen förståelse för IT-system och en önskan att utveckla sin tekniska expertis. De ser gärna att du kommer från en liknande tjänst på ett annat bolag, där du har fått möjlighet att växa och utvecklas inom IT-supportområdet. Som IT-supporttekniker kommer du att arbeta nära Norteams erfarna IT-team för att tillhandahålla pålitlig och effektiv teknisk support till våra kunder. Du kommer att vara en viktig länk mellan kunderna och deras tekniska team. Vidare ser vi gärna att du har: - God förståelse för IT-system, inklusive hårdvara och mjukvara. - Erfarenhet av Microsoft Windows och Office. - Bekant med Azure AD och Microsoft 365-tjänster. De letar efter en person med en stark problemlösningsförmåga och en ständigt lärande inställning. Du är inte rädd för att möta nya utmaningar och ser varje problem som en möjlighet att växa och utvecklas. Dina utmärkta kommunikations- och sociala färdigheter definierar dig som en person som är skicklig på att lyssna, förstå och effektivt kommunicera med olika typer av människor. Du har en naturlig känsla för att vara kundorienterad och strävar alltid efter att leverera en service av hög kvalitet till våra användare. Din förmåga att arbeta samarbetsvilligt inom ett team är lika stark som din förmåga att arbeta självständigt när situationen kräver det. Du trivs i en miljö där samarbete och teamwork är nyckeln till framgång, men du är också kapabel att ta initiativ och driva ditt arbete framåt på egen hand när det behövs. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

23 februari 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Recruitment Consultant IT&Tech till Asta Agency

Om oss på Asta Agency⭐ Vi är ett rekrytering- och bemanningsföretag med kraftiga expansionsplaner de kommande åren. Kulturen här präglas av hög kvalitet, högt tempo, tävlingar, fin sammanhållning och välmående. Samtliga som är verksamma i bolaget idag har en lång erfarenhet av näringslivet och rekryteringsbranschen i synnerhet, med ett väletablerat nätverk i Sverige. Vårt fokus är rekrytering och konsultlösningar inom tjänstemannasektorn och vi söker nu fler stjärnor som vill ansluta till vår resa och bygga framgången med oss! 🚀🏆 Vad innebär rollen som techrekryterare hos Asta? I och med större åtagande mot våra kunder inom IT och Tech söker vi nu en Recruitment Consultant IT&Tech som vill ta täten i affärsområdet. I rollen driver du egna rekryteringsprocesser för företagets kunder i nära kontakt med kundansvarig säljare. Exempel på roller som du kan komma att rekrytera är Arkitekter, Devopsprofiler, Seniora Utvecklare, Projektledare, specialister inom Nätverk och IT-säkerhet - m.fl. Vi letar efter dig som agerar expert mot såväl kunder som kandidater. Vad du mer konkret kommer att få göra i rollen: - Driva egna rekryteringsprocesser från start till mål, primärt inom IT&Tech - Bygga och underhålla ditt kandidatnätverk, primärt via Linkedin - Utveckla kundrelationerna - Stärka och vidareutveckla affärsområdet IT&Tech Vem vi tror att du är: För att lyckas i rollen är du självgående, prestationsorienterad och relationsskapande. Då rollen innebär att du har mycket kontakt med företagets kunder är det viktigt att du är affärsmässig och har en god förmåga att agera konsultativt och rådgivande för olika verksamheter och roller. Vi tror att du som person även är orädd och handlingskraftig, samt ambitiös att utvecklas i din karriär 🎯 För den här rollen önskar vi att du har: - Minst 2 års erfarenhet av att självständigt driva rekryteringsprocesser inom IT&Tech, med fördel inom rekryterings- och bemanningsbranschen - Expertis inom search och sourcingstrategi - Erfarenhet av arbete där du haft kundkontakt inom B2B - Eftergymnasial utbildning - Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Några delar vi vill lyfta fram lite extra: Som Recruitment Consultant IT&Tech kommer du att vara en nyckelspelare för oss på Asta i ett tidigt skede och vara med och forma vår framgång under resans gång. Det kommer bland annat finnas möjligheter att specialiseras, skapa nya affärsområden eller kliva in i en ledarroll. Hur just din roll kommer att utvecklas över tid är du själv med och skapar. Utöver det kan det vara bra att veta: - Lön - Grundlön enligt överenskommelse (eller konsult via ditt eget bolag) - Attraktiv provisionsmodell, utan tak - Övriga incitament - Enligt överenskommelse - Placering - Centrala Stockholm - Start - Under Q2 2024 Vi berättar gärna mer om oss och resan framåt - vi ser fram emot att höra ifrån dig! 👊

15 februari 2024
Sista ansökan:
3 augusti 2024
Finance & HR Manager till Dr Schär!

Om företaget Vår historia började 1922 i Sydtyrolen, i hjärtat av Alperna, med en vision om att förbättra livet för människor med särskilda näringsbehov. Ända sedan företaget grundades har närheten till konsumenten varit vår ledstjärna. Vår kärnkompetens kombinerar de specifika, komplexa krav som ställs på näring med engagemang och livsglädje. Ansvar, utveckling och närhet är de värden som ger oss stabilitet och tillförlitlighet. Vi är ett familjeföretag med global räckvidd, med 18 anläggningar i 11 länder och över 1,400 anställda världen över. Våra produkter finns tillgängliga i mer än 100 länder. Hållbart jordbruk är hjärtat i Schär. Att främja biologisk mångfald och leverera produkter av högsta kvalitet på bästa möjliga sätt innebär att vi erbjuder en bättre framtid för våra medarbetare, våra samhällen och vår planet. Om tjänsten Som Finance & HR Manager spelar du en nyckelroll i att övervaka och hantera de finansiella, administrativa och personalresursfunktionerna hos Dr. Schär Nordics. Denna mångfacetterade position kräver en gedigen bakgrund inom finans, administrativa processer och personalresursförvaltning för att säkerställa smidigt drift och strategisk utveckling av dessa kritiska områden. Du kommer att ansvara för att upprätthålla finansiell stabilitet, effektivisera administrativa processer och främja en positiv samt produktiv arbetsmiljö för medarbetarna på företagets båda platser (Plant Korsnäs och Office Sundbyberg). I rollen kommer du utöver dina närmsta kollegor få stöd av Dr.Schärs globala funktioner och externa serviceleverantörer. Kvalifikationer och egenskaper För att lyckas i rollen som Finance & HR Manager, är du en lösningsorienterad person som har förmågan att såväl initiera förbättringar som att se till att få dem implementerade. Du är en drivande person med en hög inneboende produktionstakt och som har förmågan att såväl lyssna in andra som att själv ta ledningen och föra fram ett budskap. Slutligen har du förmågan att anpassa dig till olika typer av förutsättningar och kan ta dig framåt utan att själv vara beroende av perfekta strukturer och processer. Vi ser gärna att du antingen har minst några års erfarenhet från en liknande roll alternativt att du idag arbetar i gränslandet mellan HR/Ekonomi och är reda att kliva in och axla ett större ansvar. Sammanfattningsvis ser vi gärna att du har: - Examen inom finans, företagsekonomi, personalvetenskap eller motsvarig arbetserfarenhet. - Utmärka ledarskaps, kommunikations och samarbetsfärdigheter. - God analytisk förmåga - Kunskaper inom finansiella principer, svensk handelsrätt, budgetering och finansiell rapportering. Har du även erfarenhet av samarbete med lokala myndigheter, skatterådgivare, revisorer, banker samt servicecenter i en internationell organisation är det extra meriterande. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

9 februari 2024
Sista ansökan:
28 juli 2024