Affärsutvecklare inom B2B till Aimo Share

Om Aimo:Aimo Share är Sveriges första bildelningstjänst av elbilar! Deras affärsidé är att tillhandahålla företag med ett alternativ till traditionell företagsbilleasing genom deras smarta och flexibla mobilitetslösningar. Aimo Shares lösningar befäster företagens förmåga att sänka sin ekologiska påverkan och reducera kostsamma fordonsutgifter, samtidigt som flexibilitet och rörlighet bevaras intakt. Genom deras användarvänliga app kan företag anpassa bilpoolstjänsten helt efter deras enskilda behov. Aimo Share är en satsning som stöds och finansieras av det framstående japanska investeringsföretaget Sumitomo Corporation, med en framgångsrik track record av att investera i och utveckla innovativa företag. Om Rollen:I rollen som Affärsutvecklare på Aimo Share är ditt uppdrag att expandera försäljningen av företagets mobilitetslösningar till kundföretag. Du leder an i hela säljprocessen, både med nya och befintliga kunder, med målet att skapa ökad affärsomfattning och etablera långvariga partnerskap. Din ansvarsomfattning innefattar identifiering av potentiella kunder, initiering av dialog med dem samt vårdande av existerande kundrelationer. Dessutom hanterar du inkommande leads. Eftersom du spelar en viktig roll i att utveckla ett nytt affärsområde hos Aimo Share kommer du att ha möjlighet att påverka arbetsprocesser och försäljningsstrategier och ha en nyckelroll i företagets tillväxtresa. Du deltar också i teamets övergripande målsättning och arbetar aktivt för att uppnå KPI:er både på individuell nivå och för hela affärsområdet. Vem är du? För att framgångsrikt axla rollen och trivas ser vi det som viktigt att du har en målinriktad inställning och är motiverad av att göra betydande avtryck på företaget.Din strävan efter att uppnå goda resultat och din kontinuerliga vilja att lära dig nytt genomsyrar ditt arbete. Dessutom visar du handlingskraft och tar initiativ, och du är inte rädd för att presentera nya idéer och dela dina tankar om förbättringsmöjligheter. Eftersom rollen involverar många kontaktytor, både internt och externt, är social kompetens och samarbetsförmåga viktiga egenskaper. Slutligen, du driver dina processer självständigt med noggrann planering och struktur. I denna rekrytering värderar vi också dina personliga egenskaper högt. Kvalifikationer och erfarenheter: • Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning• Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet av strategisk bearbetning av nya kunder• Vana vid att använda CRM-system• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift• Körkort • Erfarenhet av försäljning av SaaS-lösningar och/eller leasingmarknaden är starkt meriterande. För att trivas och lyckas i rollen är vår övertygelse att du som individ är fast besluten att nå mål och drivas av möjligheten att betydelsefullt påverka företagets framgång. Ditt engagemang för att erbjuda enastående resultat och din ständiga önskan att förvärva ny kunskap genomsyrar alla delar av ditt arbete. Vidare kännetecknas du av din handlings benägenhet och proaktiva inställning. Att presentera nya idéer och uttrycka åsikter om potentiella förbättringar är något du omfamnar. För att trivas och blomstra i denna position är även stark social kompetens och samarbetsförmåga nödvändiga, då rollen involverar omfattande interaktion internt och externt. Slutligen innehar du förmågan att självständigt driva dina processer genom noggrann planering och struktur. Vid denna rekrytering är de personliga egenskaperna av största betydelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

5 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Affärsområdeschef inom OEM till Debe Flow Group

Har du ett tekniskt intresse, ledarerfarenhet och är grym på internationellt försäljningsarbete? Om företagetDebe Flow Group verkar för en renare värld. Därför är de en helhetsleverantör av svensktillverkad utrustning för vattenförsörjning, geoenergi, vattenrening, cirkulation, avlopp samt styr- och reglerteknik för vattenburna värmesystem. Dessutom växer deras segment med cirkulationspumpar, ett affärsområde som expanderar där de ser många möjligheter för nya lösningar och en breddad portfölj. Sedan år 1956 har de etablerat sig som ett marknadsledande bolag på den svenska marknaden och i andra delar av Europa och trots att de har vuxit under de senaste åren är kundnärheten, flexibiliteten och lyhördheten otroligt viktiga för dem. Bolaget har sitt huvudkontor i Stockholm och verksamhet i Växjö, Borås och Marbäck och totalt är de cirka 100 anställda i koncernen. Nu söker de en ny operativ affärsområdeschef inom OEM till kontoret i Växjö, nuvarande går vidare i ny roll inom koncernen. Om tjänstenI tjänsten som affärsområdeschef för OEM-segmentet är ditt huvudsakliga ansvar att, tillsammans med teamet,bearbeta befintliga samt utforska nya marknader för deras välrenommerade och högkvalitativa industripumpar. I dagsläget består kunderna främst av företag inom tillverkningsindustrin av bland annat desinfektionsmaskiner, diskmaskiner för storhushåll och tyngre fordon. Många utav kunderna är internationella bolag och det mesta som produceras i Växjö exporteras till företag i Asien och Europa. Som affärsområdeschef kommer du att identifiera såväl nya geografiska marknader som ytterligare branscher där pumparna kan tillföra värde.Du initierar, driver och följer upp utvecklingen av säljprocessen och kunddialoger i samarbete med två säljare. Du har personalansvar för teamet,budgetansvar för intäktersamt är ansvarig för relevant affärsutvecklingsarbete.Affärsmodellen kännetecknas av komplex försäljning med bearbetning på flera olika nivåer hos kund, såväl ledning som beslutspåverkare. Som affärsområdeschef har du även ett tätt samarbete med produktutvecklingsenheten samt produktionsenheten för att kundanpassningarna och erbjudandena ska bli så bra som möjligt. I tjänsten utgår du från företagets Växjökontor och du rapporterar till Debe Flow Groups försäljningschef. Säljarna i ditt team utgår också från detta kontor och all produktion sker i Växjö. Senare i år flyttar verksamheten till deras nybyggda lokaler. Kvalifikationer och egenskaperVi önskar att du har följande med dig sedan tidigare: Erfarenhet av en roll som försäljningschef Erfarenhet av internationellt försäljningsarbete, gärna inom industrisektorn B-körkort Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, talar du ytterligare språk är det meriterande För att lyckas och trivas i rollen som affärsområdeschef inom OEM ser vi att du är en vinnarskalle med erfarenhet av internationellt försäljningsarbete. Du har tidigare ledarerfarenhet och får som mest energi när teamet lyckas nå och överträffagemensamma mål. Eftersom försäljningsprocesserna ibland är långa och kan vara utmanande har du en förmåga att vara entusiastiskoch ha en positiv inställning. Rollen är bred och innebär både strategiskt och operativt arbete vilket ställer krav på prioriteringsförmåga. Inom Debe Flow Group finns det tydliga, högt uppsatta mål och vi ser därför att det är något som motiverar dig. Vidare är du en kreativ och lösningsorienterad person som inte räds att ta kontakt med nya människor. Idenna rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Hos Debe Flow Group erbjuds du en gedigen introduktion och produktutbildning. Du erhåller tjänstebil och övriga verktyg som krävs i tjänsten. Resor i tjänst förekommer frekvent, både inom Sverige och till andra länder. Självklart känner du igen dig i Debes värdeord;Dedication, Expertise, Bravery och Efficiency. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Växjö Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Senior Account Manager till MedHelp

Om företaget MedHelp Care är ett SaaS-bolag som erbjuder en Hälsoplattform med AI till företagskunder och deras medarbetare. Vi är en del av en större hälsokoncern och bedriver för närvarande verksamhet i Sverige och Danmark med cirka 45 anställda. MedHelp är inne i en spännande fas av tillväxt och är ledande inom utvecklingen av AI inom företagshälsa. Hälsoplattformen möjliggör för företag att proaktivt arbeta med medarbetarnas hälsa, upptäcka tidiga signaler på ohälsa och skapa en friskare och mer välmående arbetsplats. Om tjänstenI rollen som Senior Account Manager kommer du att vara en nyckelspelare i MedHelps fortsatta utveckling för att öka antalet nya affärsmöjligheter. I denna satsning kommer du ansvara för försäljningen gentemot nya kunder samt befintliga partners i södra Sverige och Danmark. Vi söker en hungrig säljare som trivs med att driva säljprocesser från start till slut. Tjänsten går ut på att ständigt skapa nyaaffärer genomatt boka och genomföra möten med hög kvalité samt aktivt etablera nya affärsrelationergenom ett välutvecklat nätverk. För att lyckas i rollen behöver man ha ett högt tempo kombinerat med ett strategiskt tänk. Du kommer att arbeta i ett nationellt team om fem personer samt samarbeta nära med affärsområdeschefer, customer success managers, produktspecialister och kundtjänst. MedHelp erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling.Du utgår från hemmakontor i Öresundsregionen och vi tillhandahållertjänstebil. Kvalifikationer och egenskaper I rollen som Senior Account Manager ser vi att personliga egenskaper är av största vikt. Vi söker dig som brinner för att skapa affärer och bygga långsiktiga relationer. Du är en självgående person som tar initiativ och trivs med att arbeta med varierande kontaktytor. Att ha erfarenhet av att hantera krävande kunder på ledningsnivå, såsom HR-chefer, IT-chefer, Ekonomichefer, m.m.är ett måste. Vi söker dig som är strukturerad, resultatinriktad och van vid att arbeta mot uppsatta mål. Vi ser också att du har/är: Runt 10 års arbetslivserfarenhet inom B2B-försäljning Goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel och PowerPoint Flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift. B-Körkort Erfarenhet av försäljning av SaaS-produkter/tjänster och kunskap om moderna CRM-system, såsom Hubspot eller Salesforce, är meriterande. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Regionsäljare / Produktsupport till Vermeer Viking

Om företaget Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar. Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfarande på en spännande tillväxtresa. Under 2023 har deblivit en del av Debe Flow Group. Läs mer om Vermeer Viking häroch Debe Flow Group här. Om tjänstenVermeer Viking är på en spännande tillväxtresa och planerar nu att utveckla ett nytt regionkontor i södra Sverige. Som regionsäljare är det din uppgift att utöka Vermeer Vikings befintliga kundbas i ditt område. Du bearbetar både befintliga och nya kunder genom fysiska besök, initialt utgår du hemifrån. Förutom försäljning innefattar tjänsten även produkt- och installationssupport, after sales-support, operatörsutbildning samt teknisk-, projekt- och servicesupport. Det finns goda interna utbildningsmöjligheter och för rätt person är utvecklingspotentialen stor. Kvalifikationer och egenskaperVi ser att du som söker är på väg upp i din karriär som produktspecialist eller maskinsäljare och har erfarenhet av försäljning inom branschen. Du har goda kunskaper inom entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och är van vid att hantera frågor och supportärenden av maskinteknisk karaktär. Eftersom tjänsten innebär att du besöker kunder och att driva försäljning ser vi att du tidigare arbetat med försäljning eller kundvård med goda resultat. Som person är du nyfiken, lösningsorienterad och serviceminded. Du är socialt säker och trygg i din kompetens och är duktig på att lyssna. Dina kunder har olika kunskapsnivåer när det kommer till entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och det är därför viktigt att du har en förmåga att kommunicera på en nivå som anpassas efter kunden. Eftersom du kommer att arbeta självständigt trivs du bra med att arbeta individuellt, även om du ingår i ett team med personer i samma roll på andra orter. Därtill är du resultatorienterad och villig att utvecklas i din profession, det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget! Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Skåne Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Account Manager till Royal Streaming

Om Royal Streaming: Royal Streaming är Nordens pionjär inom musiktjänster och har en viktig roll i att forma ljudlandskapet för varumärken över hela Skandinavien. Med fler än 7500 enheter runt om i världen och med ambitiösa tillväxtplaner de kommande åren, fortsätter Royal Streaming att expandera och skapa värde för sina kunder. Designad musik är att skapa ett musikkoncept som förstärker upplevelsen och genererar en positiv laddning av ett varumärke. Royal Streaming koncept är skapat för att hitta den musik och ljudbild som speglar deras kunder och förstärker deras varumärke. Detta är arbetsplatsen för dig som är ansvarsfull, driven och som triggas av att arbeta självständigt i en utåtriktad roll samtidigt som du är en generös och omtyckt lagspelare. Du erbjuds en spännande roll med mycket eget ansvar som ger dig möjlighet att vara en viktig del i företagets framgångar. Om rollen: Som Account Manager hos Royal Streaming kommer du att vara en länk mellan företagets musiktjänster och kundens vision. Du kommer att navigera hela sälj cykeln med en kombination av kreativitet och affärssinne, från första kontakten till signat avtal. I din roll kommer du få möjligheten att sälja en marknadsledande tjänst inom varumärkesanpassad musik. Detta görs i samarbete med kvalificerade musikdesigners. Arbetsuppgifterna inkluderar: - Genomföra strategisk uppsökande försäljning och prospektering. - Förhandla fram avtal som gynnar både Royal Streaming och kunderna. - Vårda och bygga långvariga kundrelationer. Vem är du? På Royal Streaming prioriteras din personlighet och passion främst! Ditt engagemang, driv och förmåga att samarbeta effektivt med andra värdesätts högt. Vi söker dig som är en målmedveten och tävlingsinriktad person med en naturlig förmåga att kommunicera och bygga relationer. Du är inte rädd för att ta "nej" som en del av processen och är alltid på jakt efter utveckling. Som en del av teamet på Royal Streaming får du möjligheten att utvecklas och växa, med stöd från erfarna kollegor och ledare. Med rätt attityd och mindset har du alla förutsättningar för att utvecklas och främja din karriär. Dessutom söker vi någon som: - Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning och kan hantera hela försäljningscykeln, från prospektering till affärsavslut. - Är bekväm med att generera leads, prospektera via e-post, kalla samtal och använda sociala nätverk som LinkedIn för att boka möten och genomföra demos. - Organiserad, strukturerad och säkerställer en effektiv hantering av hela försäljningsprocessen från början till slut. - Besitter en positiv och omtänksam attityd. Vi ser fram emot din ansökan. Om Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Customer Success Manager till Fibbl

Om Fibbl: Ge dig ut på en resa av innovation med Fibbl, frontfigurerna inom den digitala detaljhandelns utveckling! 🚀 Som skapare av världens främsta plattform för distribution av 3D-modeller för sport och mode är de pionjärer inom integrationen av XR i e-handel och marknadsföring. Varumärken som Björn Borg, Gant, Nubikk, Sportland och många fler blomstrar redan på Fibbl-plattformen och formar framtiden för online shopping för företag och konsumenter. Fibbl är innovativa inom produktionen av fotorealistiska 3D-modeller och erbjuder en prenumerationsbaserad affärsmodell, snabb distribution med en enda integration från deras SaaS-plattform - vilket gör 3D-modeller både tillgängliga och prisvärda. Deras affärsfokus är mode, främst på varumärken som producerar skor. Men de är bara i början - fler produktkategorier kommer att tillkomma. Gå med Fibbl när de omdefinierar detaljhandelslandskapet genom att förbättra användarupplevelsen med hjälp av 3D och AR. Om rollen: Fibbl utökar sitt team och söker nu en Customer Success Manager. I rollen kommer du att fungera som huvudkontakt för Fibbls kunder och erbjuda support i olika ärenden. Det är en rådgivande och analytisk roll där du kommer att bygga och upprätthålla långsiktiga relationer med kunderna genom att agera som deras strategiska rådgivare och anpassa din rådgivning efter deras specifika behov och mål. Ditt ansvar inkluderar att säkerställa en snabb och effektiv påbörjan för kundernas användning av Fibbls produkter och tjänster. Det innebär att du har övergripande ansvar för kundernas onboarding-process. För att uppnå detta är det viktigt att du förstår kundernas verksamhet på en djup nivå, vilket möjliggör skräddarsydda råd och rekommendationer. Efter onboarding kommer du att stödja kunderna i att implementera ett 3D-tänkande i deras organisation med hjälp av analys och statistik. Genom nära samarbete med kollegor från sälj-, produktions- och teknikteamet kommer du att säkerställa en effektiv implementering av dessa lösningar och ytterligare stärka kunderna för att främja sin 3D-strategi och uppnå tillväxt. Utöver detta kommer du även delta i förbättringar av Fibbls erbjudande, marknadsföring och försäljningsprocesser genom att samarbeta med produktionschefen och försäljningschefen. Om dig: För rollen som Customer Success Manager på Fibbl söker vi efter dig som är engagerad och energisk. Vi ser att du som person trivs av att arbeta i ett högt tempo och är har erfarenhet från att arbeta i en snabb föränderlig miljö. Du är passionerad när det gäller att se kunderna lyckas och har en genuin förståelse för e-handel och dess potential. Som en värdefull del av teamet är du både en samarbetsvillig lagspelare och en självständig problemlösare som tar initiativ när det behövs. Vi ser att din analytiska förmåga är skarp och du är snabb att sätta dig in i nya teknologier och verktyg. Du trivs med att arbeta med data och siffror och kan dra slutsatser och fatta beslut baserat på både fakta och din intuition. Vi letar efter dig med ett genuint intresse för e-handel och innovation. Vi tror att du har följande erfarenhet sedan tidigare: - Bevisad erfarenhet av konto ansvar inom SaaS. - Erfarenhet av e-handel och marknadsföring gärna i arbete som e-commerce manager - Teknisk kompetens och förmåga att snabbt förstå nya mjukvaror. - Förmåga att analysera komplexa situationer och skapa handlingsplaner för att hjälpa kunder att uppnå sina mål. - Skicklighet i att skapa och underhålla förtroendefulla relationer. - Flytande engelska. Övrig information: - Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid - Plats: Stockholm - Omfattning: Heltid Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Affärsinriktad Account Coordinator till Protector Försäkring

Om Protector Protector Försäkring är ett skandinaviskt försäkringsbolag som är noterat på Oslobörsen. Sedan starten för 20 år sedan har de organiskt vuxit snabbt och stabilt till ett av de främsta bolagen i branschen. De verkar idag inom Norge, Sverige, Danmark, Finland och Storbritannien. Företaget omfattar idag ca 500 anställda varav 140 sitter på deras kontor i Stockholm, vilket är beläget centralt i Tändstickspalatsets ståtliga lokaler. Protector erbjuder försäkringar till både den privata sektorn och offentlig verksamhet, och affärsidén och strategin är att göra detta via försäkringsförmedlare. Protectors viktigaste löfte är att de ska vara enkla att ha att göra med, kommersiellt attraktiva och att lita på. Detta har legat till grund för att de idag rankas som topp tre inom branschen av försäkringsförmedlare. De står för hög kvalitet, högsta service mot deras kunder och pålitlighet i deras samarbeten. De är stolta över att vara ett värderingsstyrt företag och hela verksamheten genomsyras av deras värderingar; trovärdig, innovativ, modig och engagerad. Om tjänsten I rollen som Account Coordinator tillhör du avdelningen Mäklarservice, som består av ca 30 engagerade medarbetare. Mäklarservice sköter den löpande kontakten med förmedlarna och strävar alltid mot att ge kunderna den absolut högsta servicen och kvaliteten. I din roll ansvarar du för kvalificerat arbete inom administration både kring nyteckningar och förnyelser av försäkringar. Du har löpande kontakt med mäklarhusen för att vårda och utveckla relationerna. I rollen kommer du även att arbeta med arbetsuppgifter som: - Genomföra enklare riskbedömningar och analysarbete - Utveckling av arbetsprocesser i kvalitetessyfte - Fakturering och offertskrivning - Skapa och uppdatera försäkringsbrev - Stötta Account Managers Du samarbetar dagligen med dina kollegor där du förväntas ta ett stort eget ansvar. Målet är att inom ditt första år kliva in i rollen som Account Manager, där du tar vid ett större eget ansvar för mäklarhusen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper - Akademisk examen inom ekonomi, juridik eller liknande - Någon form av tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning, ekonomi, administration eller liknande (kan vara heltid, deltids- eller sommarjobb) - Goda kunskaper i Excel - Mycket goda kunskaper i svenska - En bakgrund inom idrottande är ett plus Vi ser gärna att du nyligen är, eller under våren kommer att bli, nyexaminerad. Identifierar du dig som en ambitiös, relationsskapande och målinriktad person? Vi tror att du triggas av utmaningar och är serviceminded i ditt förhållningssätt. Utöver det är du analytiskt lagd och ansvarstagande i ditt arbete. Du ska gilla att du förväntas fatta egna beslut samt att det finns utvecklingsmöjligheter där du själv får vara med att forma ramarna. Du ska trivas och vara trygg i en prestationskultur, där löpande uppföljning av kvalitet i arbetet och feedback är en del av vardagen. Här ges du en motiverande miljö, med såväl högt tempo i arbetet som gemensamma frukostfredagar, teamträningar, PT på gymmet och gemensamma padelmatcher. Övrig information - Start: Omgående, alternativt i mitten av juni - Plats: Stockholm, centralt (Tändstickspalatset) - Omfattning: Heltid - Lön: Fast lön + årsbonus Vi tillämpar löpande urval i denna process och vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

21 mars 2024
Sista ansökan:
17 juli 2024
Säljkoordinator till Lifts All

Om företaget Lifts All AB är en svensk leverantör och tillverkare av komplett lyftutrustning för produkt- och materialhantering till industri, lager och pharma. Vi har tillverkat över 4500 olika lyftslösningar till våra kunder och återförsäljare världen runt. Med våra lyftsystem kan företag skapa en bättre arbetsmiljö genom att ersätta manuella lyft och reducera förslitnings- och arbetsrelaterade skador.Vi har en gedigen erfarenhet av skräddarsydda lyfthjälpmedel med försäljning, utveckling och produktion under samma tak i Stockholm. Vi erbjuder ett komplett och ergonomiskt lyftsystem som är snabbt, säkert och enkelt att använda. Om tjänsten I rollen som Säljkoordinator blir du en viktig del av organisationens försäljningsavdelning. Din vardag kommer präglas av ett projektbaserat arbetssätt, vilket innebär att du kontinuerligt kommer vara involverad i olika projekt och samordna resurser för att uppnå framgångsrika resultat. Du kommer bland annat att arbeta med offertgenerering, orderläggning, administration och uppföljning av offertrar/ordrar. Därtill arbetar du med att bygga en nära relation med våra kunder samtidigt som du säkerställer att de får sina leveranser i tid. Du jobbar i nära samarbete med andra avdelningar inom organisationen och kommunicerar med kollegor inom inköp, planering, produktion och sälj. Som Säljkoordinator kommer du att uppleva en dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter att variera dina arbetsuppgifter. Här värdesätter vi rätt inställning, där en avslappnad och bekväm atmosfär präglar vår fantastiska företagskultur. Vi tror på att ha kul och skapa en arbetsplats där skratt och roliga skämt är en naturlig del av vardagen. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker en person som trivs med att jonglera med olika uppgifter och har goda datakunskaper framförallt i Officepaketet. Har du även erfarenhet av projektbaserat arbete är det meriterande. På Lifts All arbetar vi tätt med varandra vilket också möjliggör utrymme för personlig och professionell utveckling. Om du söker en engagerande och varierande roll så kan detta vara din drömarbetsplats! För att sammanfatta så söker vi någon som har: - Erfarenhet från en liknande administrativ tjänst - Goda kunskaper i Officepaketet - Goda datakunskaper På Lifts All är de personliga egenskaperna något vi värdesätter högt. Anpassningsförmåga och flexibilitet är nyckelkomponenter hos våra framgångsrika medarbetare, och vi värdesätter personer som kan hantera flera bollar i luften samtidigt. Vi tror på individer med driv, som inte bara ser arbete som en plikt utan som en möjlighet att växa och utvecklas. Att vara en del av vårt team innebär att vara redo för förändringar och att omfamna det oväntade med öppna armar. Om du är en anpassningsbar och driven person som kan jonglera med olika ansvarsområden samtidigt, då är du precis den vi söker! Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Service and Network Team Tead to Temperature Sensitive Solutions

About the company Over the past 30 years, TSS has worked together with some of pharma’s most respected companies to ensure patient safety at every stage of the journey allowing the drug delivery process to be streamlined - saving cost and boosting sustainability. TSS’s SaaS, data loggers, and services are used by leading pharma companies such as Novartis and Astra Zeneca within the primary and secondary distribution of commercial products, end-2-end in clinical trials in +100 countries. Click here (https://www.tssab.com/) to read more about what we do at TSS! About the position In this position, effective communication is not just a skill, it's an expectation. The ideal candidate will excel in engaging with diverse stakeholders within our organization and external partners. Strong communication is the key to fostering successful collaborations and driving our collective goals forward. Furthermore, as Service and Network team lead, you’ll be responsible for delivering our growing service offerings related to our operations. This new position within TSS includes securing system performance, managing deployment of system upgrades, monitoring and follow-up on KPI and customer expectations. Qualifications: This position calls for a professional with a background in operations management, coupled with strategic thinking and leadership capabilities. If you embody these qualifications, we encourage you to explore this opportunity to contribute to our dynamic and forward-thinking team. We also believe you: - have the ability, on an operative level, to manage customer expectations in delivering a top-level SaaS - have the ability to drive continuous improvement of service practices and develop our Service offering - are experienced in running a service- and customer oriented team - have excellent communication skills in English - are solution oriented with an attention to details - are well organized and structured with the ability to plan, prioritize and manage tasks and assignments independently - are used to work in a quality driven environment - technical knowledge and experience of managing external IT-solution Meritorious experience: - Experience in quality-driven operations, preferably within Life Science/Medtech - Experience in sophisticated customer service and customer communication - Post-secondary education Learn more about working at TSS At TSS, we offer an inspirational and well-being working environment, an innovation-driven and fast-growing global company. We believe in offering flexibility through a hybrid workplace, keeping in mind that time together is essential for our company DNA. TSS head office is in Stockholm, Hagastaden, with local representation in North America, the UK, and UAE. We employ ongoing selection in this process, meaning the position may be filled before the final application deadline. Therefore, we recommend applying as soon as possible! If you have any questions about Asta Agency's recruitment process, feel free to contact us at [email protected]. About Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)is a staffing and recruitment company where you, as a job seeker, are the focus. We collaborate with attractive employers across the service sector in major cities. At Asta Agency (https://astaagency.se) you have the opportunity to work as a consultant or be recruited directly to our clients. We are your partner on the path to a successful career. If this isn't the right role for you right now, we encourage you to connect with us or explore more job opportunities on our website.

18 mars 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Martech & Performance Marketing Specialist to Fibbl

About the company: Embark on a journey of innovation with Fibbl, the vanguard of digital retail evolution! 🚀 As creators of the world's premier 3D model distribution platform for sports and fashion, we're pioneering the integration of XR in e-commerce and marketing. Brands like Björn Borg, Gant, Nubikk, Sportland, and more are already thriving on the Fibbl platform, shaping the future of online shopping for millions. We have innovated in the field of producing photorealistic 3D models and we offer a subscription-based business model, swift distribution with a single integration from our SaaS platform - making 3D models both available and affordable. Our business focus is fashion, primarily on brands producing footwear. But we are only getting started - more product categories to come. Join us as we redefine the retail landscape by elevating the user experience using 3D and AR. About the position: Are you ready to lead Fibbl's charge to the top of the industry? 🌟 As our MarTech & Performance Marketing Specialist, you'll spearhead our go-to-market strategy with creativity and precision. This role is more than just numbers, it's about visionary leadership, collaboration and sculpting the future of digital commerce. Wheter you're a seasoned expert or a rising star, your passion and drive will fuel our success. Responsibilities: Crafting the Future: Lead the development of Fibbl's marketing technology roadmap, encompassing CRM, CMS, automation services, and analytics. Your strategic vision will shape how we engage customers and elevate sales to unprecedented heights. Aligning for Success: Ensure seamless integration of our MarTech with Fibbl's dynamic platform roadmap. You'll be the mastermind behind our digital architecture, driving innovation and sustainable growth. Fueling Our Data Engine: Maintain impeccable data quality, powered by our state-of-the-art MarTech stack. Dive deep into analytics to unveil insights that steer strategic decisions and elevate performance. SEO Mastery: Craft and execute a winning SEO strategy that amplifies Fibbl's visibility and impact across the digital landscape. Your expertise will be the engine driving organic growth and market presence. Campaign Wizardry: Collaborate closely with management and cross-functional teams to design and execute high-impact campaigns. From concept to execution, you'll be the catalyst for our triumphs. Qualifications: We are looking for someone with a strong proficiency in managing CMS systems such as WordPress and Hubspot, showcasing effective content handling abilities. We believe you have the skills to navigate these platforms seamlessly, ensuring our online presence is engaging and dynamic. Having a deep understanding of CRM platforms, particularly Hubspot, is crucial for us to maintain efficient customer relations. We trust that you possess this knowledge, enabling us to streamline our processes and provide exceptional service to our clients. Your knowledge and application of SEO strategies, combined with expertise in various marketing technologies including analytics tools, are invaluable assets to our team. We are seeking someone who can utilize these tools to their fullest potential, enhancing our visibility and driving growth. Furthermore, being adept in performance marketing across major social media platforms is essential for us. We are looking for someone who can execute targeted campaigns with insights from analytics, engaging our audiences and achieving the desired outcomes. We believe you have a proven track record in campaign management, consistently turning ideas into tangible and impactful results. To summarize we are looking for someone with experience in: - CRM (Hubspot) - CMS (Wordpress / Hubspot) - GA4, SEO and relevant technologies - Performance marketing, incl all major social media platforms - Campaign management If you also have the following it is considered a big plus: - 5+ years of experience working with MarTech - StartDeliver and Intercom experience - B2B / SaaS experience - Inbound marketing experience - Ecommerce and retail experience - Fashion industry experience At Fibbl, we believe talent knows no bounds. 🌟 Whether you're a seasoned pro or a rising star, we invite you to bring your skills, creativity, and passion to our dynamic team. Step into a role where innovation knows no limits, and together, let's redefine the possibilities of digital retail. Other information: We apply ongoing selection in this process, which means that the position may be filled before the final application deadline. Therefore, we recommend that you apply as soon as possible! If you have any questions or concerns about Asta Agency's recruitment process, please do not hesitate to contact us at [email protected]. About Asta Agency Asta Agency (https://astaagency.se)is a staffing and recruitment agency where you, as a job seeker, are in focus. We work with attractive employers throughout the white-collar sector in major cities. At Asta Agency (https://astaagency.se) you have the opportunity to either work as a consultant or be recruited directly to our clients? We are your partner on the path to a successful career. If this isn't the right role for you at the moment, we encourage you to connect with us or search for more job opportunities on our website.

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024