Second Line Support till Ricoh
Asta Agency AB
Supporttekniker, IT

Om företaget Ricoh är ett globalt teknikföretag med internationell karaktär. De är idag en av de ledande aktörerna inom sitt område och erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper företag att förbättra sin produktivitet och effektivitet. Med fokus på hållbarhet och innovation arbetar de för att stödja sina kunder i övergången till digitala och miljövänliga arbetsplatser, och Ricoh är verksamt i över 200 länder världen över. Vi på Asta Agency samarbetar med Ricoh i den här rekryteringsprocessen. Det här är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos Ricoh. Du blir anställd av Asta Agency och arbetar som konsult. Om tjänstenI rollen som Second Line Support arbetar du med att lösa inkommande ärenden inom området, mötesteknik och kommunikationslösningar. Dina arbetsverktyg är i första hand via telefon, Teams och fjärrstyrning. Ärendena hanteras initialt av first line-support. När ärenden inte kan lösas där, men inte heller kräver en tekniker på plats, tar du över och arbetar vidare för att lösa dem så snabbt och effektivt som möjligt. Du hanterar en variation av tekniska problem. Arbetet sker ofta i samverkan med onsite-tekniker eller Third Line Support. I vissa fall kan du behöva guida tekniker på plats, eller ge fjärrsupport vid felsökning. Arbetet sker i ServiceNow där du registrerar, arbetar och avslutar ärenden, men även arbetar med processförbättringar och interna utvecklingsinitiativ. Rollen innebär direkt kundkontakt och ansvar för uppföljning av ärenden. Du blir en del av ett engagerat team inom ett snabbfotat affärsområde där du har möjlighet att påverka, testa nya idéer och arbeta nära både kunder och kollegor. Kvalifikationer och egenskaper Vi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service och ett tekniskt intresse. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt på ett nyfiket sätt hittar lösningar till dessa. Utöver det har du: • Eftergymnasial utbildning inom IT/nätverksteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet • God system- och datorkunskap, erfarenhet av ServiceNow är meriterande • Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift • Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL är meriterande • Meriterande: Certifieringar eller erfarenhet av Cisco, Microsoft teams eller PRO- AV Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö, Jägersro eller Stockholm, Solna Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

84 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Tysktalande orderadministratör till ETAL Group
Asta Agency AB
Ordersamordnare m.fl.

Om företaget ETAL Group är en global aktör specialiserad på högpresterande magnetiska komponenter, främst transformatorer och induktorer. Med rötterna i Sverige och verksamhet i bland annat Sri Lanka, Tyskland och USA, erbjuder bolaget ett komplett produktions- och distributionsnätverk. Majoriteten av produkterna är kundanpassade och används i allt från fordonsindustri och medicinteknik till försvarsindustrin. ETAL är en del av affärsområdet Magnetics inom KAMIC Group – en större koncern med cirka 80 bolag och verksamhet i 19 länder. Organisationen präglas av långsiktighet, entreprenörskap och ett nära samarbete med kunderna genom hela produktlivscykeln. I Sverige har ETAL kontor i Spånga, Stockholm samt Eslöv. Om tjänstenSom Orderadministratör hos ETAL blir du en viktig del i säljkedjan och en nyckelperson i kontakten med företagets kunder – främst på den tysktalande marknaden. Rollen innebär framför allt administration och koordinering av kundorder, där du hanterar beställningar, gör kontraktsgranskning, registrerar ordrar i affärssystemet Jeeves, följer upp leveranser och hanterar offertförfrågningar. Tjänsten är placerad på kontoret i Spånga, Stockholm, där du ingår i ett mindre team och delar lokaler med andra bolag inom Kamic-koncernen. Du arbetar med både nya och återkommande kunder och ansvarar för att rätt information finns registrerad i systemen samt att kunddialogen sker professionellt och effektivt. Du har daglig kontakt med interna funktioner som försäljning, inköp och logistik. För att trivas i rollen behöver du uppskatta administrativa arbetsuppgifter, ha ett öga för detaljer och trivas i en koordinerande roll med många kontaktytor. Vem vi sökerVi söker dig som trivs med att arbeta strukturerat, har god kommunikativ förmåga och är trygg i att hantera administrativa processer i affärssystem. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av orderadministration, kundservice eller innesälj. Mycket goda kunskaper i tyska och engelska, i både tal och skrift. Vana att arbeta i affärssystem. Som person är du noggrann, tålmodig och ansvarstagande. Du gillar att ha ordning och struktur, är serviceinriktad och tycker om att samarbeta med andra. Du kan växla mellan olika arbetsuppgifter samtidigt som du håller ordning och levererar med kvalitet. För att trivas hos oss tror vi att du uppskattar en roll med tydliga processer, kontinuitet och ett nära samarbete med både kollegor och kunder. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

84 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Technical Sales Specialist to Terasaki
Asta Agency AB
Företagssäljare

About the Company Terasaki is a world-class specialist in innovative circuit protection, control, and system products for electrical energy distribution. They supply low-voltage circuit breakers for industrial, marine, and commercial building projects. Their products and people work with safety and protection as their prime purpose. Asta Agency is partnering with Terasaki in this recruitment process, seeking a Technical Sales Specialist based in Malmö or Copenhagen. About the PositionWe are looking for a driven and experienced Technical Sales Specialist with a focus on business development, ready to take over and grow Terasakis customer base in Denmark. In this role, you will take ownership of existing key accounts and be responsible for new client acquisition. You thrive in a customer-facing role, spending around 50% of your time in Denmark, especially during the first year. You will work closely with, and report directly to the CEO, who has set ambitious and clearly defined growth targets for the coming years. In this role, you will play a key part in that journey, taking on a central position in driving the company's expansion and success. Key Responsibilities: Develop and execute sales strategies to achieve targets and grow our market share in Denmark. Take over and manage key accounts, ensuring continued success and growth. Proactively identify new business opportunities and build long-term customer relationships. Provide technical support and advice regarding our products, focusing on breakers and busbars. Interpret technical drawings and adapt solutions to customer requirements. Deliver compelling technical presentations and tailored proposals. Stay informed about market trends and competitor activities. Qualifications and Competencies:We are looking for an outgoing, high-energy individual who thrives on challenges and enjoys building something from the ground up. You are direct, communicative, and inspired by the opportunity to grow as a promising contender in the electrical energy industry. With strong negotiation skills and a customer-focused mindset, you work well both independently and in a team. Minimum 5 years of sales experience within the electrical industry Proven track record in selling breakers, busbars and similar electrical components Technical background – preferably education in electrical engineering or equivalent experience Fluent in Danish and/or Swedish, and English Self-motivated and capable of independently managing the full sales cycle Terasaki offers you: An autonomous and dynamic role in a smaller, specialized company with high expertise Significant influence and growth opportunities as the business expands Close collaboration with the team in Stockholm, Sweden Competitive salary and performance-based incentives Comprehensive benefits package Additional Information Start Date: As agreed upon Location: Malmö or Copenhagen Scope: Full-time Salary: As agreed upon We apply ongoing selection in this recruitment process, which means the position may be filled before the application deadline. Therefore, we encourage you to apply as soon as possible! If you have any questions regarding Asta Agency’s recruitment process, don’t hesitate to contact us at [email protected].

86 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Leveranskoordinator till NetNordic
Asta Agency AB
Backofficepersonal m.fl.

Om företaget NetNordic är en ledande nordisk systemintegratör och tjänsteleverantör som specialiserar sig på cybersäkerhet, moln, nätverk och samarbetslösningar. Med över 700 anställda och fler än 3000 kunder i Norden, hjälper de företag och organisationer att optimera sin digitala infrastruktur. De samarbetar med marknadsledande teknikleverantörer och erbjuder skräddarsydda lösningar, från design och implementering till support och drift. Deras vision är att vara kunders viktigaste "Best Companion" genom deras digitaliseringsresa. Vi på Asta Agency samarbetar med NetNordic i den här rekryteringsprocessen. Det här är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos företaget. Du blir anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos NetNordic. Om tjänstenI denna roll tillhör du teamet för Professional Services där du arbetar i nära samarbete med konsultchefer, säljare, Supply Chain och ekonomi. Som Leveranskoordinator har du en central roll i att säkerställa effektiva leveranser och smidiga samarbeten inom hela konsultverksamheten. Du ansvarar för administration, uppföljning och stöd till specialistsäljare och konsultchefer. Rollen innebär ett brett spektrum av arbetsuppgifter med fokus på administrativa och koordinerande områden. Arbetsuppgifter: Leveransstöd: Assistera konsultchefer med administration, avtalshantering och leveransuppföljning CV- & tjänstepaketering: Uppdatera och paketera CV samt utveckla konsulttjänster Tidrapportering & uppföljning: Säkerställa korrekt rapportering och följa upp avslutade uppdrag Projekt- & processutveckling: Driva interna förbättringsprojekt och utveckla arbetssätt Upphandling & avtal: Koordinera anbudssvar och administrera kund- och konsultavtal System- & orderflödesansvar: Hantera interna system och processer kopplade till Professional Services Systemexpertis: Fungera som systemstöd i bl.a. Trello, ServiceNow, Visma, Fieldglass och egenutvecklade system Publicering & matchning: Publicera och matcha uppdrag på valda plattformar SharePoint-ansvar: Säkerställa relevans och utveckling av enhetens SharePoint Underkonsulthantering: Ansvara för avtal och uppföljning av specifika underkonsulter Stöd till specialistsälj: Hantera inkommande leads och uppdrag Tvärfunktionellt samarbete: Arbeta nära Konsulter, KAM, Konsultchefer, Finance, Supply och Operations Kvalifikationer och egenskaperSom person är du strukturerad, analytisk och lösningsorienterad. Du har lätt för att prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt, även under tidspress. Du är dessutom proaktiv och självgående, med förmågan att identifiera och lösa problem på eget initiativ. Du trivs att bidra med energi till ditt team, har lätt till skratt men vågar stå på dig när det behövs. Utöver det har du: Erfarenhet av administrativt arbete i en koordinerande roll Mycket god kunskap i svenska och engelska i tal och skrift God datorvana och systemförståelse Erfarenhet av Excel, PowerPoint och gärna SharePoint Grundläggande förståelse för avtalshantering och upphandlingar Meriterande erfarenheter Erfarenhet av konsultverksamhet är meriterande men inget krav. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm, Solna Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

87 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Advisor till Tribia
Asta Agency AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Om företaget Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia marknadsledande lösningar som stödjer hela byggprocessen – från projektering till överlämning. Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som möjliggör investeringar i innovation och utveckling. Med 80 engagerade medarbetare och över 100 000 användare i Norden erbjuder Tribia en arbetsplats präglad av framåtanda, hjälpsamhet och en ambition att skapa projektlycka för både kunder och medarbetare. Om tjänstenHar du en bakgrund som t.ex. byggingenjör, informationssamordnare eller projektör – och är redo att ta nästa steg i karriären? Som Advisor hos Tribia får du möjlighet att använda din branscherfarenhet för att stötta byggprojekt i att arbeta mer digitalt, effektivt och samordnat. Rollen innebär att du blir en förlängning av kundens team – du förstår deras vardag, behov och utmaningar, och guidar dem i hur Tribias lösningar kan skapa konkret nytta i projektgenomförandet. Du arbetar nära både kunder och kollegor inom exempelvis support och produktutveckling. Vad du kommer att göra: Ansvara för onboarding av nya kunder och säkerställa en smidig implementering av Tribias verktyg. Hålla workshops och utbildningar, samt analysera kundens processer för att optimera samarbete och informationshantering. Agera rådgivare och bollplank i hur man kan arbeta mer effektivt digitalt i byggprojekt. Bidra till långsiktiga kundrelationer och identifiera möjligheter till förbättringar och vidareutveckling. Dela insikter och input från kundarbetet med produktteamet. Vem vi söker Vi söker dig som har praktisk erfarenhet från byggbranschen – du har med fördel arbetat i eller nära byggprojekt, kanske som byggingenjör, informationssamordnare, BIM-samordnare, projektör eller projektledare. Du har god förståelse för hur byggprocesser fungerar i praktiken och vet vilka utmaningar som kan uppstå i projektens olika skeden. Du trivs i mötet med människor och har ett rådgivande, pedagogiskt sätt. Att hjälpa andra att jobba smartare och mer strukturerat motiverar dig. Du är lyhörd, lösningsorienterad och har lätt för att se förbättringspotential i arbetssätt och processer. Vi tror att du: Har några års erfarenhet från bygg- eller anläggningsbranschen Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska Har ett intresse för digitala lösningar och utveckling Gärna har erfarenhet av samarbetsplattformar, projektportaler eller BIM-system (meriterande men inget krav) Hos Tribia får du frihet att styra din egen vardag med stöd av en erfaren och engagerad ledning. Du blir en del av en kultur som präglas av nyfikenhet och pålitlighet – värderingar som genomsyrar både arbetsvardagen och relationerna med kunder. Du erbjuds kontinuerlig kompetensutveckling, möjligheten att påverka och en arbetsplats där humor och gemenskap är en naturlig del av dagen. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

90 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Leveranskoordinator inom IT/Professional Services
Asta Agency AB
Ordersamordnare m.fl.

Om företaget Vår kund är en ledande nordisk systemintegratör som specialiserar sig på tjänster och lösningar för verksamhetskritisk infrastruktur inom områden som cybersäkerhet, moln, nätverk och samarbetslösningar. De levererar smarta lösningar baserade på marknadsledande innovativ teknik och har en stark närvaro i Norden med kontor i flera länder. Företaget strävar efter att vara sina kunders främsta partner genom att erbjuda skräddarsydda lösningar som möter specifika branschbehov. Om tjänstenVi söker en Leveranskoordinator inom Professional Services för kunds räkning. Företaget är experter på affärsstödjande IT och söker nu en person som vill vara navet i att organisationen ska fungera. Detta är ett konsultuppdrag med möjlighet till anställning. Du blir initialt anställd som konsult hos Asta Agency men arbetar på kundens kontor i norra Stockholm. Det finns god möjlighet att få en anställning hos kundföretaget. Som Leveranskoordinator kommer du att ha en central roll i att säkerställa effektiva leveranser och smidiga samarbeten inom konsultverksamheten. Du ansvarar för administration, uppföljning och stöd till specialistsäljare och konsultchefer. Rollen innebär ett brett spektrum av arbetsuppgifter med fokus på att koordinera leveranser, optimera arbetsflöden och skapa god samverkan mellan konsulter, kunder och interna team. Kvalifikationer och egenskaperSom person är du strukturerad, analytisk och lösningsorienterad. Du har lätt för att prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt, även under tidspress. Du är dessutom proaktiv och självgående, med förmågan att identifiera och lösa problem på eget initiativ. Utöver det har du: Erfarenhet av administrativt arbete i en koordinerande roll. Erfarenhet av konsultverksamhet är meriterande men inget krav. Mycket god kunskap i svenska och engelska i tal och skrift. God datorvana och systemförståelse. Erfarenhet av Excel, PowerPoint och gärna SharePoint. Grundläggande förståelse för avtalshantering och upphandlingar. Meriterande erfarenheter Tidigare erfarenhet av arbete med kund- och leverantörsreskontra. Erfarenhet av budget- och ekonomiska rapporteringsprocesser. Erfarenhet av arbete i internationell miljö. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

90 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Produktionschef till Lifts All
Asta Agency AB
Produktionschefer inom tillverkning

Om företaget Lifts All AB är en ledande svensk leverantör och tillverkare av lyftutrustning för industri, lager och flygplatser. Med över 5000 skräddarsydda lyftlösningar arbetar vi för att förbättra arbetsmiljöer genom att ersätta manuella lyft och minska arbetsrelaterade skador. Vår verksamhet inkluderar både försäljning och produktion under samma tak i Stockholm. Vi strävar efter att skapa ergonomiska och effektiva lyftsystem som är både säkra och användarvänliga. Hos oss präglas arbetsmiljön av en stark gemenskap, prestigelöshet och en familjär kultur där alla bidrar till framgång. Om tjänstenSom Produktionschef hos Lifts All har du det övergripande ansvaret för produktion och eftermarknadsstöd av företagets produkter. I produktion ingår, konstruktion, inköp, verkstad och service. Du kommer att leda och utveckla en organisation med över 30 medarbetare genom underställda chefer och specialister. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Planera, tillsätta och utvärdera resurser för att säkerställa hög produktivitet och minimera driftstörningar. Sätta och kommunicera produktionsmål i linje med budget. Leda och stödja underställda chefer för att optimera arbetsprocesser och affärsutveckling. Öka effektiviteten och minska kostnaderna över alla produktlinjer. Säkerställa att säkerhets- och kvalitetsriktlinjer efterlevs. Delta i strategiska beslut och rapportera till VD. Du ingår även i företagets ledningsgrupp. Upprätta och förbättra arbetsflöden för att öka produktionstakten utan att kompromissa med kvalitet och säkerhet. Du kommer att ha en central roll i företagets fortsatta tillväxtresa där innovation och effektivisering av produktionsprocesser är i fokus. Kvalifikationer och egenskaperSom ledare är du resultatinriktad, strukturerad och tydlig. Du har en god kommunikativ förmåga och är van vid att ta beslut i en dynamisk produktionsmiljö. Du trivs med att arbeta både operativt och strategiskt och drivs av att utveckla och förbättra verksamheten. Utöver det söker vi dig som har: Erfarenhet från produktion/tillverkning, inklusive processer och verktyg såsom ERP/affärssystem (gärna Monitor). Erfarenhet från lednings- och strategiarbete med ekonomisk förståelse. Starka projektledningskunskaper och förmåga att förbättra produktivitet, kvalitet och säkerhet. Kunskap om arbetsmiljökrav och regelverk från Arbetsmiljöverket och andra tillsynsorgan. Förmåga att coacha, handleda och utveckla underställda chefer och specialister. Erfarenhet av att arbeta i en organisation som befinner sig i en expansiv fas och behöver utveckla rutiner och processer. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

92 dagar sedan
Sista ansökan:
12 september 2025
Säljdriven VD till serviceorienterat bolag
Asta Agency AB
Verkställande direktörer m.fl.

Om företaget Företaget är en etablerad aktör inom professionella städtjänster för företag och har en stabil position på marknaden. Med verksamhet på flera orter i Sverige och en stark kundbas erbjuder företaget tjänster av hög kvalitet med ett tydligt fokus på kundnöjdhet. Tack vare mångårig erfarenhet och en engagerad personalstyrka har företaget byggt upp ett starkt varumärke och ett gott rykte i branschen. Mer information om företaget ges vid en intervju hos Asta Agency. Om tjänstenSom VD kommer du att ha ett avgörande ansvar för att leda företaget in i nästa fas av tillväxt och utveckling. Du kommer även att ta på dig större och mer komplexa projekt och avsluta strategiska initiativ. Med en långsiktig vision ska du öka effektiviteten i försäljningen, förbättra samordningen inom företaget och stärka företagsprofilen. Du kommer att ansvara för både operativa och strategiska förändringar och förbättringar. För att lyckas krävs det att du är operativt involverad och säkerställer att nya processer implementeras effektivt. Kvalifikationer och egenskaper Företaget vill ha en säljdriven VD som är redo att vara operativ och engagerad i den dagliga verksamheten och som trivs med en småbolagsmentalitet. Förmågan att driva försäljning och utveckla nya affärsmöjligheter är avgörande framtida tillväxt. Vi vill att du; har erfarenhet inom städbranschen mot företag, exempelvis som säljchef, affärsområdeschef eller VD, i minst 5 år har erfarenhet av ledarskap besitter en förmåga att systematisera och automatisera processer är strukturerad, kundorienterad och affärsmässig är en stark ledare med en coachande stil är modig och stark nog att leda förändringar behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

93 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Regionsäljare Norrland till SICK
Asta Agency AB
Företagssäljare

Älskar du kombinationen av teknik och försäljning och får som mest energi när du får vara i kontakt med nya människor? Har du dessutom erfarenhet av sensorer och automation och är på jakt efter en roll och en arbetsplats där du ständigt kommer få utvecklas? Då kan detta vara ett jobb för dig! Om företaget SICK är en av världens ledande lösningsleverantörer för sensorbaserade applikationer inom industrisektorn. Företaget grundades 1946 av Dr Erwin Sick och har sitt huvudkontor i Waldkirch. Företaget är en av teknik- och marknadsledarna och finns över hela världen med 60 dotterbolag. SICK har mer än 12 000 anställda världen över och genererade en koncernomsättning på 2,3 miljarder EUR under räkenskapsåret 2023. Ytterligare information om SICK finns på www.sick.com. Om tjänstenSICK söker en regionssäljare för Norrland. Du kommer att arbeta med försäljning av SICK:s breda sortiment – med särskilt fokus på sensorer – mot både befintliga och nya kunder inom regionen. Rollen innebär mycket frihet och eget ansvar med ett tydligt mål: att vara ute hos kunderna, bygga affärer och skapa långsiktiga relationer. Distriktet sträcker sig från Sundsvall och norrut med fokus på kuststäderna som Örnsköldsvik, Umeå och Luleå. Tjänsten passar dig som trivs på vägarna, gillar kundmöten och har en stark vilja att göra affärer. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har: minst 2-3 års erfarenhet av utesälj/regionsförsäljning förståelse för försäljning inom industrin/automation vana att jobba självständigt, planera din tid och driva säljcykler Det är meriterande om du har erfarenhet från branschen och/eller närliggande teknikområden. Som person vill vi att du är: driven och har ett stort affärsfokus självständig och lösningsorienterad strukturerad och samtidigt flexibel social, kommunikativ och nyfiken Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig till [email protected].

93 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Supporttekniker till ledande IT-bolag
Asta Agency AB
Supporttekniker, IT

Om företaget Vår kund är ett väletablerat IT- och techbolag som arbetar med att utveckla digitala lösningar för både privat och offentlig sektor. Med en stark position inom digital transformation, skapar de värde genom att erbjuda smarta, användarvänliga tjänster som förenklar vardagen för tusentals användare. Fokus ligger på innovation, öppenhet och samarbete – där modernisering och hållbara lösningar står i centrum. Här får du chansen att utvecklas i en miljö som präglas av kunskapsdelning, teamkänsla och en kultur där transparens och kontinuerlig utveckling är en självklar del av vardagen. Om tjänstenI rollen som supporttekniker arbetar du nära en av kundens större slutanvändare och stöttar inom en bredd av IT-relaterade frågor. Det är en varierande roll där du får möjlighet att bredda din tekniska kompetens samtidigt som du är en viktig del i att leverera hög service. Du kommer att arbeta med support inom bland annat Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac-miljöer. Exempel på arbetsuppgifter: Ge teknisk support via telefon, mejl och chatt till slutanvändare Lösa ärenden och problem kopplade till kundens IT-miljö Utföra felsökning och åtgärder med hjälp av fjärrstyrnings- och automatiseringsverktyg Delta i förbättringsarbete kopplat till incident-, förändrings- och problemhantering Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och gillar att hjälpa andra. Du är lösningsorienterad, serviceinriktad och trivs i en roll där du får ta ansvar och bidra till teamets gemensamma resultat. Du är också kommunikativ, positiv och flexibel – och ser det som en självklarhet att samarbeta med kollegor. Vi ser gärna att du: Har minst ett års erfarenhet av teknisk support eller kundtjänst Är motiverad att utvecklas inom IT och trivs med kundkontakt Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska Övrig information Obs: Det här är ett konsultuppdrag med möjlighet till överrekrytering. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

93 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025