Om företaget Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia en marknadsledande BIM-samarbetslösning som stödjer hela projektprocessen – från projektering till överlämning. De är idag 80 engagerade medarbetare som tillsammans utvecklar och levererar produkter som Interaxo Project, Interaxo Field, och Interaxo BIM Data. Deras lösningar används av över 100 000 användare och fler än 1 000 kunder i Norden. För att möta den ökade efterfrågan och etablera en starkare position på den svenska marknaden satsar Tribia nu på att förstärka sitt säljteam. Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som inte bara möjliggör investeringar i innovation och utveckling, utan även erbjuder tillgång till ett starkt nätverk, finansiell stabilitet och synergier med andra ledande verksamheter inom digitalisering och teknik. På Tribia möter du en arbetsplats präglad av hjälpsamma kollegor, framåtanda och en ambition att skapa den bästa arbetsplatsen för sina anställda. Om tjänstenVi söker just nu flera engagerade Sales Executives som vill spela en avgörande roll i Tribias fortsatta expansion och etablering på den svenska marknaden. Rollen innebär att skapa affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och bidra till Tribias digitalisering av byggbranschen. Ansvarsområden: Generera nya affärer genom att identifiera, implementera och genomföra strategier mot potentiella kunder och utveckla befintliga kundrelationer. Identifiera affärsmöjligheter samt boka och genomföra kundmöten. Förstå kundens behov och föreslå lösningar som skapar värde för deras verksamhet. Skapa och förhandla framgångsrika försäljningsavtal samt följa upp för att säkerställa kundnöjdhet och långsiktiga affärsrelationer. Representera Tribia på mässor och event för att stärka varumärket och skapa nya kontakter. Leadsgenerering och kunduppföljning i verktyg som HubSpot, Byggfakta m.m. För att du ska få bästa möjliga förutsättningar i din roll går du igenom en gedigen onboardingprocess. Du får lära känna Tribias produkter och tjänster på djupet och får även möjlighet att besöka huvudkontoret i Norge. Där träffar du produktägare, ledning och supportteam, vilket ger dig en stark grund för att lyckas i din nya roll. Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill vara en del av en spännande resa i ett bolag som är ledande inom digitalisering av byggbranschen. Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas i rollen tror vi att du är en person som drivs av att skapa resultat, bygga relationer och arbeta i team. Ditt engagemang och nyfikenhet är minst lika viktiga som din erfarenhet. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen. Tidigare erfarenhet av försäljning inom SaaS, B2B eller närliggande områden. Förmåga att arbeta proaktivt och strukturerat samt en stark vilja att utvecklas. Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt, på svenska. En hög grad av självmotivation och ambition, kombinerat med en vilja att bidra till gruppens framgångar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som driv, lösningsorientering, nyfikenhet och en vilja att lära. Samtidigt är vi öppna för kandidater med olika bakgrunder och erfarenhetsnivåer, där relevant erfarenhet självklart är en fördel. Övrig informationVi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om företaget HSB Södertörn är idédrivet och medlemsägt. De är en av 26 regionföreningar i landet. De bedriver verksamhet i Huddinge, Botkyrka, Nynäshamn och på Gotland. HSB Södertörn har nästan 23 000 medlemmar och deras förvaltning berör 14 300 lägenheter. De bygger bostäder samt erbjuder kvalificerade förvaltningstjänster i samtliga kommuner. På HSB Södertörn jobbar ca 100 nyfikna och serviceinriktade personer. Vi på Asta Agency samarbetar med HSB Södertörn i den här rekryteringsprocessen. Vi söker nu en Ekonomiadministratör till deras kontor i Huddinge. Om tjänstenSom Ekonomiadministratör hos HSB Södertörnansvarar duför fakturahantering och leverantörsreskontra mot interna och externa kunder. Du har ett fokus påservice och support mot kunderna.Därtill har du ett nära samarbete med teamet förinternekonomi som består av fem andra personersamt övriga delar av HSB Södertörns verksamheter, men du är ytterst ansvarig för dina arbetsuppgifter och ansvarsområden. HSB Södertörn har ett stort fokus på att utveckla arbetsprocesser med hjälp av automatisering och digitalisering. Som en del av teamet ingår du i arbetet att utveckla organisationens ekonomiadministrativa processer. I rollen har du därmed stor möjlighet att få arbeta med processutveckling med fokus på digitalisering utifrån ett ständigt förbättringsperspektiv i teamet.Durapporterar till gruppchefen för internekonomi, avdelningen ingår i deras enhet för Verksamhetsstöd. Ansvarsområden Ge support och service inom fakturahantering och leverantörsreskontra till interna och externa kunder. Interna kontroller och avstämningar, exempelvis kontering och momshantering. Att bidra i utvecklingsprojekt inom internekonomi. Arbete i ekonomi- och ärendehanteringssystem. Stötta övriga teamet inomekonomiavdelningen i tillhörande arbetsuppgifter. Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som har ett starkt intresse för ekonomi och en känsla för siffror samtidigt som du är noggrann samt uppskattar ordning och struktur. Du tar ansvar, planerar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har ett fokus på service, samarbete och problemlösning samt en vilja och förmåga att hjälpa samt arbeta tillsammans med andra. I stressade situationer bibehåller du ditt lugn och kan fokusera på det som behövs för att nå en lösning. Slutligen är du en person som ser positivt på förändring och förbättring, genom att främja en kultur där du både tar egna initiativ och lyssnar på andras idéer. Därtill söker vi dig som har: Avslutad gymnasial utbildning inom ekonomi, alternativt förvärvade kunskaper i arbetet. Ett par års erfarenhet i en liknande arbetsroll God system och datorvana, exempelvis i Officepaketet. Meriterande om du har erfarenhet av UNIT4 Flytande kunskaper i svenska, tal och skrift Meriterande med kunskap om bostadsrättsförening och/eller medlemsverksamhet Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Huddinge, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om Tribia Sedan 2001 har Tribia varit en ledande aktör inom digitala samarbetslösningar för byggbranschen. Med fokus på att förbättra och effektivisera projektgenomförandet erbjuder Tribia en marknadsledande BIM-samarbetslösning som stödjer hela projektprocessen – från projektering till överlämning. De är idag 80 engagerade medarbetare som tillsammans utvecklar och levererar produkter som Interaxo Project, Interaxo Field, och Interaxo BIM Data. Deras lösningar används av över 100 000 användare och fler än 1 000 kunder i Norden. För att möta den ökade efterfrågan och etablera en starkare position på den svenska marknaden satsar Tribia nu på att förstärka sitt säljteam.Tribia är en del av Addnode Group, ett börsnoterat bolag som inte bara möjliggör investeringar i innovation och utveckling, utan även erbjuder tillgång till ett starkt nätverk, finansiell stabilitet och synergier med andra ledande verksamheter inom digitalisering och teknik. På Tribia möter du en arbetsplats präglad av hjälpsamma kollegor, framåtanda och en ambition att skapa den bästa arbetsplatsen för sina anställda. Om tjänstenVi söker just nuflera engagerade Sales Executives som vill spela en avgörande roll i Tribias fortsatta expansion och etablering på den svenska marknaden. Rollen innebäratt skapa affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och bidra till Tribias digitalisering av byggbranschen. Ansvarsområden: Generera nya affärer genom att identifiera, implementera och genomföra strategier mot potentiella kunder och utveckla befintliga kundrelationer. Identifiera affärsmöjligheter samt boka och genomföra kundmöten. Förstå kundens behov och föreslå lösningar som skapar värde för deras verksamhet. Skapa och förhandla framgångsrika försäljningsavtal samt följa upp för att säkerställa kundnöjdhet och långsiktiga affärsrelationer. Representera Tribia på mässor och event för att stärka varumärket och skapa nya kontakter. Leadsgenerering och kunduppföljning i verktyg somHubSpot, Byggfakta m.m. För att du ska få bästa möjliga förutsättningar i din roll går du igenom en gedigen onboardingprocess. Du får lära känna Tribias produkter och tjänster på djupet och får även möjlighet att besöka huvudkontoret i Norge. Där träffar du produktägare, ledning och supportteam, vilket ger dig en stark grund för att lyckas i din nya roll. Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill vara en del av en spännande resa i ett bolag som är ledande inom digitalisering av byggbranschen. Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas i rollen tror vi att du är en person som drivs av att skapa resultat, bygga relationer och arbeta i team. Ditt engagemang och nyfikenhet är minst lika viktiga som din erfarenhet. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen. Tidigare erfarenhet av försäljning inom SaaS, B2B eller närliggande områden. Förmåga att arbeta proaktivt och strukturerat samt en stark vilja att utvecklas. Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt, på svenska. En hög grad av självmotivation och ambition, kombinerat med en vilja att bidra till gruppens framgångar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som driv, lösningsorientering, nyfikenhet och en vilja att lära. Samtidigt är vi öppna för kandidater med olika bakgrunder och erfarenhetsnivåer, där relevant erfarenhet självklart är en fördel. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om företaget HSB Södertörn är idédrivet och medlemsägt. De är en av 26 regionföreningar i landet. De bedriver verksamhet i Huddinge, Botkyrka, Nynäshamn och på Gotland. HSB Södertörn har nästan 23 000 medlemmar och deras förvaltning berör 14 300 lägenheter. De bygger bostäder samt erbjuder kvalificerade förvaltningstjänster i samtliga kommuner. På HSB Södertörn jobbar ca 100 nyfikna och serviceinriktade personer. Vi på Asta Agency samarbetar med HSB Södertörn i den här rekryteringsprocessen. Vi söker nu en utbildningsansvarig till deras kontor i Huddinge.Tjänsten är på heltid därdelar av arbetet sker på kvällstid. Om tjänstenI rollen som utbildningsansvarig ansvarar du för att driva, utveckla och genomföra HSB Södertörns utbildningsverksamhet för kunder och medlemmar. Derasutbildningar vänder sig i första hand till förtroendevalda och boende i bostadsrättsföreningar.Ditt ansvar är att setill att utveckla utbildningsutbudet samt koordinera utbildningsledare både externt och internt.Du har också möjlighet att själv leda utbildningar i relevanta områden. Därtill har du ett helhetsansvar för hanteringenav en av deras viktiga tjänster inom medlemskapet;stämmopoolen.Inom ramen för tjänsten finns också utrymme för rollen som projektledare inom arbetet med social hållbarhet. Ansvarsområden: Administrera kursverksamheten vilket innebär attårsvis upprätta utbildningskatalog, hantera anmälan, fakturering, utvärdering och uppföljning och tillhörande administration. I samråd med kommunikatörerna säkerställa att utbildningar och övriga tjänster som ligger inom ansvarsområdet marknadsförs i relevanta kanaler. Söka information inom och utanför organisationen i utbildningsfrågor. Ha kontakt med medlemmar och kunder rörande frågor och stöttning i digitala tjänster, även kund- och medlemsspecifika utbildningar i deras digitala tjänster. Helhetsansvar för tjänsten stämmopoolen; planering, rekrytering, utbildning och fördelning av uppdrag. Projektledning inom området social hållbarhet. Kvalifikationer och egenskaper För att trivas i den här rollen behöver du genuint tycka om att träffa människor och att bygga relationer med dem. Du har en förmåga och vilja att för varumärkets räkning vara en del av HSB Södertörns affärsutveckling. Som person är du ansvarstagande, ordningsam samt har en förmåga att sedetaljer. Därtill drivs duav att vara proaktiv och bidra med nya kreativa idéer och initiativ. Då du arbetar i en bred roll är det viktigt att du trivs med varierade arbetsuppgifter samt har förmåga att agera prestigelöst i ditt arbetssätt. Vi tror att du kan ha en bakgrund inom försäljning, pedagogik alternativt ett annat serviceyrke. Du är serviceminded men har också integritet och är trygg i dig själv. Vidare söker vi dig som har: Relevant eftergymnasial utbildning eller dokumenterad arbetslivserfarenhet inom relevanta områden Goda kunskaper i Office-paketet God administrativ förmåga Tidigare arbetslivserfarenhet som är relevant för tjänsten Flytande kunskaper isvenska, tal och skrift Körkort och tillgång till bil Vi ser det som starkt meriterande om du har: Arbete i digitala verktyg så som databashantering, webbpublicering och/eller verktyg för digitala nyhetsbrev Erfarenhet inom eller ett intresse för pedagogik Föreningsvana Projektledande erfarenhet Goda kunskaper i engelska eller annat språk Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Huddinge Omfattning: Heltid - 37.5h/vecka. Arbete på kvällar förekommer Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om företaget PetroSeal AB är en ledande leverantör av industriella vätskor och lösningar inom tätningsteknologi. De är en del av Indutrade-koncernen, vilket innebär att de ingår i ett globalt nätverk av teknik- och industribolag med fokus på hög kvalitet och kundanpassade lösningar. Som partner till flera världsledande producenter och med sin tekniska expertis hjälper PetroSeal AB sina kunder att förbättra produktion och prestanda på den nordiska marknaden.Hos PetroSeal vet de att en jämställd och mångsidig arbetsstyrka stärker deras organisation. De uppmuntrar därför kvinnor att söka tjänsten. Vi på Asta Agency samarbetar med PetroSeal i denna rekrytering. Vi söker en produktionschef till deras produktion i Jönköping.Detta är en nyckelposition för företaget då positionen även ingår i ledningsgruppen. Om tjänstenSom Produktionschef har du ett verksamhets, personal och budgetansvar för PetroSeals produktion. Du ansvarar för den dagliga driften med uppföljning och effektivisering tillsammans med ditt team. I dagsläget ingår det tre personer i teamet. Ni arbetar tillsammans för att utveckla och förbättra arbetssätt och rutiner samt att kvalitetskrav och leveranstider uppfylls, där du är den ytterst ansvariga samt även arbetar med detta på en strategisk nivå, på kort och lång sikt. Det innebär att du är ansvarig för att säkerställa leverans till kund samt attplanera och strukturera det dagliga arbetet och lösa de problem som uppstår. Därtill övervakar och analyserar dunyckeltal, leder teamet med tillhörande personalansvar samt att övervaka produktionen ochdriva kvalitetsarbete. Du rapporterar till VD samt ingår i PetroSeals ledningsgrupp. Det förekommer resor i tjänsten. Ansvarsområden: Verksamhet, personal och budgetansvar Ansvar för produktionens dagliga drift Utveckla och förbättra produktionens arbetssätt, rutiner och processer på lång och kort sikt, både på operativ och strategisk nivå i enighet med bolagets riktning Säkerställa att kvalitetskrav och att leveranstider uppfylls Säkerställa att produktionen följer gällande säkerhets och miljöföreskrifter Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig med erfarenhet av att leda team och en förmåga att skapa ett positivt och samarbetsorienterat arbetsklimat. Du är strukturerad och har en talang för att sätta upp rutiner och processer som förenklar arbetet och stärker lagets gemensamma insatser. Du förstår vikten av att arbeta tillsammans som ett lag, särskilt under en tillväxtresa, och strävar alltid efter att bygga en inkluderande kultur. Med ett starkt affärsmässigt tänk drivs du av att överträffa förväntningar och hitta lösningar som skapar värde för både kunder och verksamheten. Du är pragmatisk och lösningsorienterad, vilket gör dig skicklig på att hantera både akuta kundbehov och interna processer med balans mellan struktur och flexibilitet. Din lyhördhet och helhetssyn säkerställer att kunden alltid står i fokus, samtidigt som du bidrar till företagets långsiktiga mål. Med en öppen och lösningsorienterad inställning hjälper du sälj och produktion att leverera på topp – tillsammans. Därtill söker vi dig som har: Tidigare erfarenhet av en roll inom produktion samt utbildning och erfarenhet av CNC-maskiner Erfarenhet från en roll med personal- och budgetansvar God kunskap och erfarenhet av arbete i affärssystem, meriterande med goda kunskaper i Infor (M3) Goda kunskaper i Officepaketet Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Jönköping Omfattning: Heltid Lön: Månadslön enligt överenskommelse samt förmånspaket med bl.a. friskvårdsbidrag och bonusprogram Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om företaget Johan Nordström Maskiner AB startades år 1955. Företaget är generalagent för världsledande tillverkare av tekniskt högkvalitativa produkter inom verktygsmaskinbranschen, företrädesvis från Tyskland, Schweiz och Japan. De representerar främst tillverkare inom området spånavskiljande verktygsmaskiner, såsom svarvar, fräsmaskiner, slipmaskiner och fleroperationsmaskiner. I Sverige har de i dagsläget 29 personer anställda varav 13 personer är stationerade på huvudkontoret i Sollentuna. I Norge sitter 4 personer. Tillsammans med dotterbolaget Techpoint Systemteknik AB är de totalt 47 medarbetare. De har ett gott rykte som en fin arbetsgivare i branschen och kulturen präglas av samarbete, kamratskap och frihet under ansvar. Nu söker de en ytterligare resande underhållstekniker till serviceavdelningen i Sverige. Om tjänstenEfterfrågan av JN Maskiners produkterökar och därför söker vi en passionerad underhållstekniker för att stärka deras team. Som resande underhållstekniker innebär din roll atterbjuda teknisk service av högsta kvalitet till JNs kunder i Sverige och till viss del Norge. I rollen som underhållstekniker erbjuder de en omfattande introduktion ochutbildning i Tyskland vid anställning för att säkerställa din kompetens och trygghet inför alla uppdrag. Eftersom att du arbetar på plats hos deras kunder, ingår resor med övernattningar som en naturlig del av tjänsten. Placeringsorten är knuten till mellersta Sverige, men boende i Östergötland ellerSmålands regionen med fokus på Linköping, Mjölby, Vimmerby eller Eksjö med omnejdär en fördel. Arbetsuppgifter: Underhåll av maskiner på plats hos företagets kunder från order till genomförande Rådgivning och beställning av reservdelar Dokumentation och föra serviceprotokoll Internt och externt samarbete med kollegor och kunder Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som har ett genuint mekaniskt intresse och en naturlig nyfikenhet för teknik. Du är den som gärna skruvar och mekar, oavsett om det gäller att förstå hur maskiner fungerar eller att lösa tekniska utmaningar.Hos JN Maskiner finns det möjlighet att bredda dina kunskaper och växa inom området. Vi värdesätter personer som är självständiga och har en stark problemlösningsförmåga. Att kunna vara flexibel och anpassa sig till olika situationer är en viktig del av jobbet. Du är serviceinriktad och social, då du är företagets ansikte utåt. Kundernas upplevelse påverkas direkt av ditt bemötande och din förmåga att kommunicera på ett trevligt och professionellt sätt. Vidare söker vi dig som har: Erfarenhet av underhållsarbete på fordon eller maskiner, exempelvis som fordonsmekaniker eller liknande arbetsroll inom industri Flytande kunskaper i svenska och engelska, meriterande med kunskaper i tyska Meriterande med kunskaper och erfarenhet avCNC styrda maskiner Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Mellan Sverige Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om företaget Johan Nordström Maskiner AB startades år 1955. Företaget är generalagent för världsledande tillverkare av tekniskt högkvalitativa produkter inom verktygsmaskinbranschen, företrädesvis från Tyskland, Schweiz och Japan. De representerar främst tillverkare inom området spånavskiljande verktygsmaskiner, såsom svarvar, fräsmaskiner, slipmaskiner och fleroperationsmaskiner. I Sverige har de i dagsläget 29 personer anställda varav 13 personer är stationerade på huvudkontoret i Sollentuna. I Norge sitter 4 personer. Tillsammans med dotterbolaget Techpoint Systemteknik AB är de totalt 47 medarbetare. De har ett gott rykte som en fin arbetsgivare i branschen och kulturen präglas av samarbete, kamratskap och frihet under ansvar. Nu söker de en ytterligare resande underhållstekniker till serviceavdelningen i Sverige. Om tjänstenEfterfrågan av JN Maskiners produkterökar och därför söker vi en passionerad underhållstekniker för att stärka deras team. Som resande underhållstekniker innebär din roll atterbjuda teknisk service av högsta kvalitet till JNs kunder i Sverige och till viss del Norge. I rollen som underhållstekniker erbjuder de en omfattande introduktion ochutbildning i Tyskland vid anställning för att säkerställa din kompetens och trygghet inför alla uppdrag. Eftersom att du arbetar på plats hos deras kunder, ingår resor med övernattningar som en naturlig del av tjänsten. Placeringsorten är knuten till mellersta Sverige, men boende i Östergötland ellerSmålands regionen med fokus på Linköping, Mjölby, Vimmerby eller Eksjö med omnejdär en fördel. Arbetsuppgifter: Underhåll av maskiner på plats hos företagets kunder från order till genomförande Rådgivning och beställning av reservdelar Dokumentation och föra serviceprotokoll Internt och externt samarbete med kollegor och kunder Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som har ett genuint mekaniskt intresse och en naturlig nyfikenhet för teknik. Du är den som gärna skruvar och mekar, oavsett om det gäller att förstå hur maskiner fungerar eller att lösa tekniska utmaningar.Hos JN Maskiner finns det möjlighet att bredda dina kunskaper och växa inom området. Vi värdesätter personer som är självständiga och har en stark problemlösningsförmåga. Att kunna vara flexibel och anpassa sig till olika situationer är en viktig del av jobbet. Du är serviceinriktad och social, då du är företagets ansikte utåt. Kundernas upplevelse påverkas direkt av ditt bemötande och din förmåga att kommunicera på ett trevligt och professionellt sätt. Vidare söker vi dig som har: Erfarenhet av underhållsarbete på fordon eller maskiner, exempelvis som fordonsmekaniker eller liknande arbetsroll inom industri Flytande kunskaper i svenska och engelska, meriterande med kunskaper i tyska Meriterande med kunskaper och erfarenhet avCNC styrda maskiner Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Mellan Sverige Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 81 till 87 av 87 jobb