Vi på TopWork söker CNC-operatörer till växande industriföretag! Har du erfarenhet av CNC-maskiner och vill arbeta i en stabil och växande industri? Då kan detta vara jobbet för dig! Om tjänsten Som CNC-operatör kommer du att arbeta med inställning, övervakning och kvalitetskontroll av CNC-maskiner. Beroende på avdelning kan arbetet innebära fräsning, svarvning eller annan bearbetning av metallkomponenter. Vår kund satsar på modern teknik och effektiva produktionsflöden, vilket ger dig goda utvecklingsmöjligheter i rollen. Vi söker dig som: Har erfarenhet av CNC-maskiner, gärna inom fräsning och/eller svarvning Kan läsa och tolka ritningar Har ett öga för detaljer och kvalitet Trivs i en produktionsmiljö och har god samarbetsförmåga Har relevant utbildning eller arbetslivserfarenhet inom området Meriterande: Kunskap i att programmera CNC-maskiner Erfarenhet av att arbeta med Fanuc, Heidenhain eller Siemens-styrsystem Truck- och traverskort Om kunden Vår kund är ett stabilt och växande industriföretag med en modern maskinpark och god arbetsmiljö. Här finns möjligheter att utvecklas och arbeta med spännande tillverkningsprocesser. Om tjänsten Arbetstider: Skiftgång kan förekomma Start: Enligt överenskommelse Din karriär hos TopWork – Det här kan du förvänta dig: En trevlig och stöttande arbetsmiljö där teamwork står i fokus. Personligt stöd – Som anställd hos oss får du en personlig kontaktperson som hjälper dig genom hela din anställningstid. Kompetensutveckling – Möjlighet till utveckling inom ditt yrke, så att du kan växa tillsammans med oss. Är du den vi söker? Ansök redan idag och bli en del av vårt team! Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.
Vill du vara en del av en meningsfull satsning och påverka företagskulturer på djupet med fokus på mental hälsa? Brinner du för att förbättra arbetsmiljö och alla medarbetares välmående? Vill du arbeta självständigt, skapa långsiktiga relationer och påverka hur företag ser på hälsa? Då är detta rätt roll för dig! Vi har ett tydligt uppdrag – att vara en trygg plats där individer, familjer och företag får kvalificerat stöd för att utvecklas och må bra genom livet. Vi tror på att varje människa är ett spektrum av möjligheter, och vårt team med både ambassadörer och terapeuter är här för att hjälpa dig utforska och förstå dem. Med omtanke, hjärta och odelad uppmärksamhet erbjuder vi en plats där det känns okej att vara precis den du är – och en stadig grund för den du vill bli. Som ambassadör hjälper du företag att förstå värdet av professionellt psykologiskt stöd för sina medarbetare. Genom utbildning, nätverkande och strategisk rådgivning skapar du affärsmöjligheter och bidrar till att bygga en starkare arbetskultur med fokus på förbättrad mental hälsa. Vi erbjuder: ✔ Frihet att styra ditt arbete ✔ Gedigen utbildning och mentorskap ✔ Konkurrenskraftig ersättning baserad på resultat Vi söker dig som: ✅ Har erfarenhet inom HR, ledarskap eller personalansvar ✅ Är målmedveten, självgående och lösningsorienterad ✅ Är bosatt i Stockholmsområdet eller Skåne Tillsammans för välmående Du behöver ingen anledning för terapi. Utveckling är för alla. Vi utbildade i att lyssna, se, förstå och skapa förändringar. Det som gör Levamottagningen unik är att vi inte bara fokuserar på ett problem som ska lösas – vi ser en hel människa. Därför ger vi rådgivning som är både kvalificerad och personlig; vi hjälper dig att hitta rätt yrkeskategori (psykolog, psykoterapeut eller psykiater), den mest effektiva metoden. En personlig matchning som känns trygg och rätt för dig. Vi hjälper dig att reda ut om det finns flera faktorer som påverkar din utmaning – och i vilken ordning de bör hanteras, allt för att skapa en trygg väg framåt för dig. Om oss Levamottagningen grundades av Åsa Hedrén Videbaek, legitimerad psykoterapeut sedan 2006. Med en lång bakgrund som ledare och entreprenör inom privata vårdbolag tog Åsa år 2024 steget att öppna Levamottagningen. Idén var enkel men viktig; att samla ett engagerat team av psykologer, psykoterapeuter, kuratorer, coacher och psykiatriker, med fokus på medkänsla och kvalificerad omsorg från första kontakt.
UPPDRAG & PERIOD Vi söker just nu sjuksköterskor för bemanningsuppdrag inom kommunala verksamheter under sommar perioden Lediga uppdrag via SÄBO, Hemsjukvården , regioner alt kriminalvården, du väljer själv vilket område du önskar. Vi arbetar alltid med schyssta villkor och konkurrenskraftiga löner. KVALIFIKATIONER Dina arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska inom kommun. ATT JOBBA MED OSS Tillsammans skapar vi en arbetssituation där du som vårdpersonal kan arbeta med bra villkor och rätt lön. Tjänstepension - För att arbete oavsett anställningsform ska vara långsiktigt. Resor och boende - Så att du kan stödja vården där behoven är som störst utan att hindras av geografi. Arbetskläder - Det är lättare att jobba om man är bekväm. Försäkringar - Om något händer ska du känna dig trygg i att du får stöd. Utbildningar - För att du alltid ska känna dig trygg på en ny arbetsplats. Vi jobbar alltid med individuell lönesättning där din kompetens och tidigare erfarenhet samt uppdragets karaktär är vägledande. VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. Vill du veta mer om oss eller läsa vad andra undersköterskor, sjuksköterskor och läkare tycker om att jobba med oss så kan du läsa mer på Bemlo:https://www.bemlo.se/companies/viraliv/ ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050
Om tjänsten Har du ett tekniskt intresse och trivs med att arbeta strukturerat och noggrant? Vi söker nu en plockare till vår kund i Ängelholm. I rollen som plockare ansvarar du för att förse produktionen med monteringsmaterial på rätt plats och i rätt tid. Arbetet sker således i ett nära samarbete med produktionsteamet. Arbetet är förlagt dagtid måndag-fredag. Arbetsuppgifter I den här rollen kommer du att arbeta med: Plockning av material till produktion Truckkörning (A+B) Säkerställa ordning och struktur på lagret Profil & bakgrund Vi söker dig som har: Truckkort och vana av truckkörning Erfarenhet av plockarbete, gärna i produktionsmiljö Svenska i tal och skrift Tekniskt intresse (meriterande) Är det dig vi söker? Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.
Vi är ett välrenommerat och etablerat byggföretag med många återkommande kunder och söker nu snickare/träarbetare. Vi erbjuder en positiv arbetsmiljö och möjligheten att arbeta med varierande projekt. Vårt geografiska område är cirka 4 mil runt Ängelholm. Anställningsstart 11 augusti eller enligt överenskommelse.
Är du intresserad av att arbeta med laboratorie-och kvalitetsarbete? Är du strukturerad och ansvarstagande, då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten: Som Labbassistent är du delaktig i det dagliga laboratorie- och kvalitetsarbetet. Arbetet sker i nära kontakt med två kollegor på kvalitetsavdelningen. Tjänsten är ett vikariat på 3månader, med chans till förlägning. Huvudsakliga arbetsuppgifter för tjänsten: Re-validera analysmetoder för HPLC/UPLC Utföra och dokumentera validering Utföra analyser enligt uppsatta krav Vara behjälplig på flera arbetsmoment inom området. Vem är du? Som person är du noggrann, strukturerad, målorienterad och strävar efter att skapa förbättringar. Andra viktiga egenskaper är du är ansvarstagande och har ett stort öga för detaljer. Krav för tjänsten: Relevant arbetslivserfarenhet från laborativt arbete Erfarenhet inom HPLC / UPLC Körkort och tillgång till bil (kollektivtrafik är ej möjlig) Meriterande: Erfarenhet inom Waters & Empower Validering av analysmetoder Högskoleutbildning inom relevant område För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Omfattning: Heltid, långsiktigt behov, arbetet sker dagtid. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.
Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.
Om jobbet Jag är en 40 årig man med utvecklingsstörning, epilepsi och fysiska funktionshinder. Jag behöver assistans med allt i min vardag för att leva ett gott liv. Jag bor i en marklägenhet i ett lugnt område nära centrum i Örkelljunga. Jag vill gärna vara ute på rullstolsrundor samt gåträna med min rullator. Tre dagar i veckan är jag på daglig verksamhet och där är min personliga assistent med mig. Jag tycker om sång och musik och rider en dag i veckan. Du som söker ska: Ha stort tålamod och positiv livsåskådning Kunna tolka mina signaler och assistera mig på ett bra sätt trots att jag inte har förmåga att själv kunna förmedla vad jag vill och behöver Ha lätt för att samarbeta med mina övriga assistenter Vara rökfri Ej vara allergisk mot häst Vara lugn och ansvarstagande Vara självständig och kunna jobba ensam med mig Kunna jobba dygn Vara fysiskt stark Kan hjälpa mig med alla förekommande sysslor i ett hushåll så som städning och matlagning Tycka om att vistas ute oavsett väder Jag söker nu en timvikarie som kan arbeta vid behov samt som sommarvikarie. Jag lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Utbildning och erfarenhet är meriterande. Före erbjudande om anställning önskas att ett utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Skicka din ansökan till [email protected] och ange refnr: 172-2025.
Mister York söker en driven ledare till Ängelholm Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Nu söker Mister York en ny General Manager till Ängelholm! Är du den vi söker? Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärningsförmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 60% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel. Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar: Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Med Caverion kan du vara stolt över skillnaden du gör tillsammans med dina 15 000 kollegor i nio länder. Tillsammans skapar vi resultat och förbättrar människors välbefinnande genom smarta och hållbara lösningar för byggnader, industrianläggningar och infrastruktur. Det handlar om mer än teknik. Det handlar om att förbättra sättet vi lever och arbetar på i de miljöer vi bygger upp. Idag, i morgon, varje dag. Det handlar om Building Performance. Via smarta fastighetstekniska lösningar bidrar vi till hållbara resultat. Är du intresserad av att bidra till utveckling av våra kunders fastigheter, då har vi jobbet för dig! Hälsostaden äger fastigheterna på sjukhusområdet i Ängelholm och där Caverion har ett nära samarbetsavtal med Hälsosstaden för drift och underhåll av fastigheterna. Vi är ett bra team med tekniker, projektledare och chefer som varje dag arbetar tillsammans för en god leverans. Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta med tillsyn, felsökning, underhåll och utveckling av fastigheterna med tyngdpunkt inom ventilation. Vidare arbetar du även med att säkra den dagliga driften av befintliga system och bidrar till långsiktiga hållbara lösningar. Du blir också delaktig i planering och genomförande av förebyggande underhåll - både operativt och strategiskt. I rollen ingår även - Utifrån givna ritningar/anvisningar installera/reparera/underhålla olika typer av fastighetssystem. - Driva mindre tekniska projekt i dialog med fastighetsägare - från förslag och kalkyl till genomförande. - Identifiera förbättringsmöjligheter och komma med proaktiva förslag som skapar mervärde för våra kunder. - Planering av eget arbete. Beredskap förekommer. För att arbeta som drifttekniker hos oss bör du vara uppdaterad vad gäller ny teknik samt vara en kreativ problemlösare inom ditt område. Viktigt att du är serviceinriktad och tycker om kundkontakter samt trivs med att jobba både självständigt och i team med dina kollegor. Våra medarbetare är vårt hjärta Våra medarbetare är den största tillgången vi har i vårt företag. Vi kan vara stolta över hur vi ser till att vi som företag lyckas genom att arbeta tillsammans. Hos Caverion får du möjlighet att utvecklas genom att förstärka, förnya och vidareutveckla din kompetens. Vår egen digitala utbildningsplattform säkerställer de kurser och certifieringar du behöver för att ligga i framkant inom ditt område. Hög arbetsglädje hos en stabil och trygg arbetsgivare med god ekonomi, där säkerheten alltid kommer först. Våra värderingar Vi leder Vi levererar Vi bryr oss Din bakgrund - Du har erfarenhet av ventilation och tekniska system inom fastighet. - Gymnasieutbildning med inom teknik/fastighetsteknik. Högre utbildning är meriterande. - Vill utvecklas vidare, både tekniskt och i dialogen med kund. - Är lösningsorienterad, uppdaterad på ny teknik och van att ta egna initiativ. - Trivs i en roll där du kombinerar självständigt arbete med nära samarbete i team. - Är serviceinriktad och ser kundkontakten som en naturlig del av jobbet. - Goda datakunskaper, gärna i Office-paketet och fastighetssystem/affärssystem. - God svenska i tal och skrift. - B-körkort. Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhetsmedvetenhet och som en del i anställningen hos oss kan alkohol och drogtest förekomma. Vi erbjuder - Goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Både inom det egna området, inom ett nytt ämne eller en ny position med mer ansvar. - Möjlighet att arbeta i en positiv, inkluderande och aktiv arbetsmiljö där fokus ligger på säkerhet. - Arbeta i ett företag där hållbarhet står högt på agendan, där vi åtar oss att göra skillnad tillsammans med våra kunder. - Bra löne- och försäkringssystem, inklusive pensions- och sjukförsäkring via kollektivavtal. - Caverion är en drivande kraft för mångfald och jämställdhet. - Attraktiv förmånsportal. Ansökan & Kontakt Om du tycker att detta låter intressant och har någon fråga är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria Olsson tel. 070- 237 14 13 alt. mail [email protected]. Din ansökan vill vi ha senast den 28 juni 2025 men skicka gärna in din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail! Alla former för telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t ex från rekryterings-/ bemanningsföretag/annonssäljare undanbedes. Företagsbeskrivning Caverion Sverige Vi är Caverion Sverige - en renodlad expert inom teknisk fastighetsförvaltning. Vi förstår att bakom varje byggnad, bakom all infrastruktur, finns människor och verksamheter som är beroende av att allt fungerar. Vi är här för att se till att det gör det. Varje dag, året om. Genom att ta ett helhetsansvar för våra kunders tekniska funktioner, både operativt och strategiskt, åstadkommer vi ökad driftsäkerhet, optimal funktion och minskad energianvändning. Våra engagerade medarbetare, från norr till söder, har den spetskompetens och multitekniska expertis som krävs för att förvalta byggnader och infrastruktur med extra höga krav på driftsäkerhet och prestanda. Som ansvarsfulla förvaltare av några av de tekniskt mest komplexa byggnaderna i Sverige, bryr vi oss om framtiden, och vi är här för att göra den bättre och mer hållbar. Byggda miljöer är en naturlig del av allas vardag. Vi gör fastigheter smartare, säkrare och mer hälsosamma att vistas i. Hos oss blir du en del av utvecklingen. Våra medarbetares kunskap är avgörande för att vi ska lyckas. Du får använda din expertis till lösningar som har en verklig påverkan - både på våra kunders verksamhet och på klimatet. I april 2024 gick Caverion och Assemblin samman för att skapa ett ledande nordeuropeiskt tekniskt service- och installationsföretag: Assemblin Caverion Group. Tillsammans är vi cirka 20 000 skickliga medarbetare i nio länder som delar passionen för smarta och hållbara lösningar. Vår sammanlagda omsättning uppgår till cirka 41,5 miljarder SEK. https://www.caverion.se/ | https://www.assemblincaverion.com | https://karriar.caverion.se/ .
Välj ett jobb för att visa detaljer