Lediga jobb i Bengtsfors

Sök totalt 22 lediga jobb i Bengtsfors

HR-Assistent 100%

HR-Assistent Rikstvätt Bengtsfors arbetar kontinuerligt för att effektivisera och modernisera samtliga processer inom vår produktion. Vi är ett innovativt tvätteri med högteknologisk utrustning som skapar nya förutsättningar för konkurrenskraft och hållbar utveckling. Nu söker vi en kollega som är intresserad av personalfrågor och trivs med att ha mycket kontakt med människor. Har du erfarenhet av personaladministration, då kan denna tjänst vara något för dig! I denna roll stödjer du cheferna och HR-avdelningen i det dagliga arbetet, det är en varierande och spännande roll där du får möjlighet att arbeta med flera områden inom HR. Du kommer ha kontakt med flera avdelningar och dess personal inom vårt företag, därför krävs det att du har en god kommunikationsförmåga och trivs i en social roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är allmän personaladministration, vakanstillsättning, anställningsavtal, rekryteringsarbete, semesterplanering och introduktion av nya medarbetare. Inom några områden är merparten av arbetet administrativt och datorn är ditt främsta arbetsverktyg. Din roll kommer att vara fokuserad på att stötta upp inom de områden som kräver extra förstärkning. Om dig Du har erfarenhet och har arbetat med personalfrågor eller liknande du har en eftergymnasial utbildning inom området. Du är självgående och driven och du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Vidare är du noggrann och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete. Tjänsten ställer höga krav på att du har ett gott ordningssinne. Då du kommer att ha varierande arbetsuppgifter krävs det att du är flexibel, har lätt för att samarbeta, ta egna initiativ och har lätt för att knyta nya kontakter. Vi ser att du har en lösningsfokuserad inställning och arbetssätt. Som person har du en positiv inställning och egen vilja till att utvecklas. Ansökan Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att, via e-post, kontakta Camilla Norum eller Lena Pettersson på vår HR-avdelning. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid 100%. med 6 månaders provanställning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag den 3/6–2024, ansök därför med CV och personligt brev så snart som möjligt, märk ansökan HR-Assistent Vi ser fram emot din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Undersköterska, Granåsgården

Det här är vi Granåsgårdens särskilda boende ligger i Bengtsfors, på gångavstånd från centrum. Här bor 59 äldre och personer med olika behov av vård och omsorg. Vi som arbetar här är vård- och omsorgspersonal med stor erfarenhet av arbete inom äldreomsorg och hälso- och sjukvård. Boendet är bemannat dygnet runt. Ditt jobb är viktigt På Granåsgården jobbar vi med brukaren i fokus! Här jobbar vi utifrån brukarens individuella behov, till exempel hjälp med på/avklädning, personlig hygien eller stöd vid måltider. Vi jobbar i team om omvårdnadspersonal, fysioterapeut, arbetsterapeut, sjuksköterska och enhetschef, alla med brukaren för ögonen. Individuell tid och sociala aktiviteter är ett prioriterat område där kontaktpersonens roll har stor betydelse. Efter delegering från sjuksköterska omfattas ditt arbete av sjukvårdande uppgifter. Du har även ett dokumentationsansvar för de brukare som bor på Granåsgården. Det här är du I uppdraget som undersköterska får du ta ett eget ansvar, det är viktigt att du är flexibel, trygg som person och att du sätter brukarens behov och önskemål i fokus. Du tycker om möten med människor, är lyhörd och empatisk samt har en vilja att samarbeta för att få till den bästa helhetslösningen för våra brukare. Vi ser gärna att du har vana vid att använda datorer och i synnerhet dokumentationssystemet LifeCare. Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Om du tidigare arbetat som undersköterska är det meriterande. Välkommen med din ansökan! Kompetenskrav Gymnasieutbildning Utbildad undersköterska Vi gillar olika! Våra medarbetares varierande erfarenheter, kompetenser och perspektiv ger oss möjlighet att utvecklas. Vi eftersträvar jämn könsfördelning och personer med olika etnisk och kulturell bakgrund på våra arbetsplatser och välkomnar en mångfald av sökande. Anställningsvillkor Anställningsvillkor: Tillsvidare, provanställning kan komma att tillämpas Sysselsättningsgrad: 100 procent Tillträde: Snarast Lön: Individuell lönesättning tillämpas Anställning kommer att ske under förutsättning att erforderliga beslut fattas. OBS! Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Om ansökan Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Vi tillämpar löpande urval. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Offentlig handling Observera att vi som kommun omfattas av offentlighetsprincipen. Det innebär att ansökningshandlingar är offentliga och lämnas ut vid begäran.

30 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Enhetschef inom VOI

Det här är vi Mellerud och Bengtsfors vågar tänka nytt och slår in på nya banor för att lösa framtidens kompetensförsörjning och säkra socialtjänstens utvecklingsarbete! Mellerud och Bengtsfors har en gemensam styrning och ledning av det sociala området. Sociala området för Mellerud och Bengtsfors leds av socialchef och delas in i fem verksamhetsområden; individ och familjeomsorg, vård och omsorg boende, vård och omsorg, stöd och service samt stab och administration. Du kommer ingå i ledningsgrupp vård och omsorg boende. Genom samarbetet skapas möjligheter att dela både chefstjänster och specialistkompetenser på ett sätt som blir fördelaktigt för båda kommunerna. Det finns en stor nytta med samarbetet då många frågor kopplade till kvalitetsutveckling och kvalitetsledningssystem är likartade i kommunerna, särskilt på en övergripande nivå. Vi arbetar enligt devisen "Vi är i framkant och har en unik samverkan där individen alltid är i centrum" Björklundas särskilda boende ligger i Bäckefors, på gångavstånd från centrum med lugna omgivningar och närhet till natur och skog. Boendet har plats för 21 hyresgäster med olika behov av vård och omsorg. Vi som arbetar här är vård- och omsorgspersonal med stor erfarenhet av arbete inom äldreomsorg och hälso- och sjukvård. Vi arbetar i team med arbetsterapeuter, fysioterapeuter och sjuksköterskor för att vården och omsorgen för de som bor här ska bli så bra som möjligt. Ditt jobb är viktigt Som enhetschef på Björklunda ansvarar du för att utveckla och driva frågor inom vård och omsorgsområdet och att säkerställa personalens kompetens. Du har ansvar för verksamheten vad gäller kvalitet, ekonomi och medarbetare. Du följer och implementerar gällande riktlinjer, rutiner och lokala instruktioner såväl som ansvarar för egenkontroll och uppföljning av enhetens ekonomiska resultat. Det innebär att du är chef för en verksamhet med krav på hög kvalitet och gott bemötande. Medarbetarna i verksamheten arbetar med aktivt medarbetarskap och har en hög grad av delaktighet. Det är därför fortsatt viktigt att du arbetar med ett närvarande ledarskap och en god förmåga att skapa delaktighet för utveckling i verksamheten och en god arbetsmiljö. Fokusområden i år är att öka insatsen sociala aktiviteter för hyresgästerna, både individuella och i grupp samt utevistelse. Samverkan är en stor del i uppdraget genom att övriga professioner i kommunen verkar i många verksamheter inom det sociala området. Till exempel den kommunala primärvården, biståndsenheten med flera. Du samverkar även mycket med närstående till målgruppen då anhöriga är en viktig resurs i omvårdnaden av hyresgästen. Du arbetar med verksamhetsutveckling med stöd av digital teknik. Det finns verksamhetsassistent på plats på 50%. Några veckor per år är du Chef i beredskap för verksamheterna inom vård och omsorg och stöd och service. Det här är du Vi söker dig som har förmågan att leda personal samt driva och utveckla vår verksamhet. Du har personlig kompetens som samarbetsförmåga, ärlighet, nyfikenhet och ett tydligt ledarskap. Du kommunicerar tydligt och förklarar orsakerna till ett beslut med fakta. Du lyssnar, samtalar och är bra på att skapa en öppen dialog. Du vågar prova nya arbetsmetoder som utvecklar verksamheten och ser möjligheter och lösningar. Du har förmåga att leda i förändring och genom ett närvarande ledarskap. Du delegerar, ger handlingsutrymme och uppmuntrar till individuell utveckling för att skapa motivation. Du har ett genuint intresse för verksamhetsområdet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av bemanning och schemaläggning och kan leda medarbetarna i det arbetet. Vi ser det som en merit om du har tidigare erfarenhet som chef/ledare i en politiskt styrd organisation. Du behöver ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt ha datavana från olika system. Välkommen till oss! Kompetenskrav Högskoleutbildning som är relevant för jobbet Erfarenhet från liknande arbete Kunskaper om gällande lagstiftning inom området och arbetsrättsliga lagar. Körkort klass B är ett krav Vi gillar olika! Våra medarbetares varierande erfarenheter, kompetenser och perspektiv ger oss möjlighet att utvecklas. Vi eftersträvar jämn könsfördelning och personer med olika etnisk och kulturell bakgrund på våra arbetsplatser och välkomnar en mångfald av sökande. Anställningsvillkor Anställningsvillkor: Tillsvidare, provanställning kan komma att tillämpas Sysselsättningsgrad: 100 procent Tillträde: Snarast eller efter överenskommelse Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Ange löneanspråk i ansökan. Anställning kommer att ske under förutsättning att erforderliga beslut fattas. OBS! Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Om ansökan Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Vi tillämpar löpande urval. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Offentlig handling Observera att vi som kommun omfattas av offentlighetsprincipen. Det innebär att ansökningshandlingar är offentliga och lämnas ut vid begäran.

29 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Tidningsdistributör semestervikariat Bengtsfors

Är du morgonpigg och vill förstärkta vårt gäng i Bengtsfors? Om NWT Direkt NWT Distribution AB med varumärke NWT Direkt, är ett bolag inom NWT Gruppen AB. som har en tydlig strategi för tillväxt de kommande åren. Inom koncernen driver vi verksamheter inom lokaljournalistik, marknadsföring, distribution och fastighetsförvaltning. Vi finns i Skaraborg, Dalsland och Värmland. NWT Direkt AB är ett distributionsbolag som distribuerar morgontidningar, tidskrifter och mindre paket i Värmland, delar av Skaraborg och norra Dalsland. Bolaget startade sin verksamhet 1 mars 2019. Vi har cirka 350 anställda distributörer som med bil, cykel och till fots gör cirka 100 000 leveranser/natt måndag-lördag året runt. Om rollen Just nu söker vi inför sommaren, semestervikarier som kan jobba två dagar i veckan under en period av ca 4 veckor. Utdelningen sker med bil och sker dom dagarna Dalslänningen kommer ut, tisdagar och fredagar. Vi har både dag- och nattdistrikt och storleken varierar mellan 6-7 timmar. Vi söker både dig som endast vill hoppa in under sommaren, men även dig som därefter vill fortsätta i våran vikariepool för att täcka upp vid sjukdomar och ledigheter. Nattdistrikten börjar runt 22:30 på kvällen, dvs natt måndag mot tisdag och natt torsdag mot fredag. Dagdistrikten börjar tisdag och fredag morgon 07:00. För att lära sig arbetet får man först öva några gånger med en handledare. Våra distributionsbilar är högerstyrda och utrustade med automatlåda. Som distributör är du sista länken mot våra kunder och prenumeranter, därför är det viktigt att du är ansvarstagande och kan jobba självständigt. Lön enligt kollektivavtal. Om dig Vi söker dig som ser det som ett extrajobb, med möjlighet att tjäna extrapengar när tillfälle ges. Du kanske är pensionär och tidigare haft likande jobb, studerande eller annat jobb som kanske inte är heltid och inte kolliderar med våra arbetstider. - Du ska vara noggrann och ha hög servicekänsla - Ha fyllt 18 år - Tala, läsa och förstå grundläggande svenska - Inneha personnummer (eller samordningsnummer) - Giltigt arbetstillstånd i Sverige - För bildistrikt krävs svenskt körkort Övrigt Har du frågor kontakta: Tomas Hörnqvist [email protected] Placeringsort:  Bengtsfors Vi ser fram emot din ansökan senast 2024-05-31. Vi kommer att hålla urval löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Turistinformatör

Det här är vi Barn, utbildning, fritid och kultur är ett av fyra verksamhetsområden i Bengtsfors kommun. Inom området har vi ansvar för skolor, förskolor, turistinformation, kulturskola, elevhälsa, bibliotek etc. och såldes kontakter med en stor andel av invånarna i Bengtsfors kommun. Turistinformationen är organiserad vid biblioteket inom kultur och fritidsenheten inom området Barn, utbildning, fritid och kultur. Ditt jobb är viktigt Som turistinformatör är din viktigaste arbetsuppgift att se till att våra gäster och besökare känner sig välkomna till Bengtsfors kommun och landskapet Dalsland. Du arbetar i turistbyrån som är belägen i kultur och utbildningscentrum i Bengtsfors tätort. Huvuduppgiften är att informera om våra besöksmål, sevärdheter och arrangemang. Detta sker såväl via personliga möten såsom via mail och telefon. Det här är du Till tjänsten som turisminformatör söker vi dig med känsla för service och värdskap samt god lokalkännedom. Att kunna samarbeta, vara stresstålighet och flexibel är personliga egenskaper som vi sätter stort värde på. Kompetenskrav Gymnasieutbildning Erfarenhet från liknande arbete Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Kunskaper i tyska ses som meriterande. Grundläggande datakunskap. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi gillar olika! Våra medarbetares varierande erfarenheter, kompetenser och perspektiv ger oss möjlighet att utvecklas. Vi eftersträvar jämn könsfördelning och personer med olika etnisk och kulturell bakgrund på våra arbetsplatser och välkomnar en mångfald av sökande. Anställningsvillkor Anställningsvillkor: Visstidsanställning, dock längst till och med 2024-08-30 Sysselsättningsgrad: 50 procent Tillträde: Efter överenskommelse Lön: Individuell lönesättning tillämpas Anställning kommer att ske under förutsättning att erforderliga beslut fattas. OBS! Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Om ansökan Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Vi tillämpar löpande urval. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Offentlig handling Observera att vi som kommun omfattas av offentlighetsprincipen. Det innebär att ansökningshandlingar är offentliga och lämnas ut vid begäran.

23 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Stödassistenter - inom LSS barnverksamheten

Det här är vi På LSS-enheten bidrar vi till att ge andra människor ett bra liv, vad kan vara viktigare? Inom vår verksamhet finns gruppbostäder som är bemannade dygnet runt, en del av våra brukare bor hemma och har då istället personlig assistans i hemmet. Vi har även korttidsplatser där vi tar emot både barn och vuxna samt dagliga verksamheter där våra brukare har sitt arbete. Vårt mål är att personer med funktionsnedsättning ska ha möjlighet att leva som andra i enlighet med lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS). Ditt jobb är viktigt Som stödassistent arbetar du med stöd och service efter våra brukares individuella behov. Du kommer arbeta tillsammans med kollegor i team runt barn på en korttidsverksamhet. Det kan exempelvis handla om att stötta i lek, aktiviteter, hygien, hjälpa till med påklädning eller vara ett stöd vid måltider. Stor del av arbetet är att göra världen trygg och förståelig så det är viktigt med tydliggörande pedagogik och vara steget före genom god planering. Korttidsverksamheten är både social träning för barn och en avlastning för ordinarie vårdnadshavare vilket innebär att arbetstiden är till stor del förlagd till heldagar och dygn varannan helg. Det här är du I uppdraget som stödassistent får du ta eget ansvar, det är viktigt att du är tydlig, trygg som person och att du sätter brukarens behov och önskemål i fokus. Du tycker om möten med barn, har gott om tålamod, är lyhörd och empatisk samt har en vilja att samarbeta för att få till den bästa helhetslösningen för barnen. Du bör kunna använda dator och i synnerhet dokumentationssystemet Lifecare. Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Om du tidigare arbetat med barn med funktionshinder och tydliggörande pedagogik är det meriterande. Välkommen med din ansökan! Kompetenskrav Gymnasieutbildning Barn- och fritidsprogrammet eller omvårdnadsprogrammet med inriktning funktionsnedsättning (och/eller socialt arbete, pedagogiskt arbete). Vi gillar olika! Våra medarbetares varierande erfarenheter, kompetenser och perspektiv ger oss möjlighet att utvecklas. Vi eftersträvar jämn könsfördelning och personer med olika etnisk och kulturell bakgrund på våra arbetsplatser och välkomnar en mångfald av sökande. Anställningsvillkor Anställningsvillkor: Tillsvidare Sysselsättningsgrad: 55 procent Tillträde: Snarast efter överenskommelse Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Ange löneanspråk i ansökan. Anställning kommer att ske under förutsättning att erforderliga beslut fattas. OBS! Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Om ansökan Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Vi tillämpar löpande urval. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Offentlig handling Observera att vi som kommun omfattas av offentlighetsprincipen. Det innebär att ansökningshandlingar är offentliga och lämnas ut vid begäran.

23 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Simskollärare/simlärarassistent, Fritidskontoret

Det här är vi Totalt är vi fyra simskolepersonal som arbetar sex veckor under sommarsäsongen. Vi driver simskola på olika badplatserna i kommunen. Som simskolelärare/assistent har du din anställning på fritidskontoret som är en del i verksamhetsområdet Barn, utbildning, kultur och fritid i Bengtsfors kommun. Ditt jobb är viktigt Som simskollärare/assistent arbetar du med barn från cirka sex år och uppåt. Genom lek och undervisning lär du ut simning och simteknikens grunder. Du ska också hjälpa till med märkestagning. Arbetet är indelat i två treveckorsperioder. Första perioden tar vi emot barn på tre badplatser och sen skiftar vi badplatser i andra perioden. Vi utgår varje dag från fritidskontoret i Bengtsfors centrum där vi skriver ut diplom och fixar med märken etc. Tillsammans tar vi oss ut till arbetsplatserna för dagen. Vi söker både simskollärare och simskoleassistent till årets simskola. Välkommen med din ansökan! Det här är du Som person är du utåt- och serviceinriktad, är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta med de övriga simlärarna i arbetslaget. Du trivs med att arbeta med barn och unga och att hjälpa dem att lära sig och att utveckla sina simkunskaper. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Kompetenskrav Gymnasieutbildning Goda simkunskaper. Vi ser gärna att du har simlärarutbildning men det är inget krav. Goda kunskaper i svenska. B-körkort är ett plus men inget krav. Vi gillar olika! Våra medarbetares varierande erfarenheter, kompetenser och perspektiv ger oss möjlighet att utvecklas. Vi eftersträvar jämn könsfördelning och personer med olika etnisk och kulturell bakgrund på våra arbetsplatser och välkomnar en mångfald av sökande. Anställningsvillkor Anställningsvillkor: Visstidsanställning, dock längst till och med 2024-08-16 Sysselsättningsgrad: 100 procent Tillträde: Efter överenskommelse Lön: Individuell lönesättning tillämpas Anställning kommer att ske under förutsättning att erforderliga beslut fattas. OBS! Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Om ansökan Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Vi tillämpar löpande urval. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Offentlig handling Observera att vi som kommun omfattas av offentlighetsprincipen. Det innebär att ansökningshandlingar är offentliga och lämnas ut vid begäran.

22 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Jobbe Hjemme

Søk jobben som selger hos Rojdix for å jobbe hjemme! Snakker du flytende norsk & vil jobbe hjemme? Søk jobben nå! Når du har søkt jobben, kommer du få booke en telefonintervju. Svar i tide på telefonintervjuet for å få jobben & jobbe hjemme. Søk Nå! 😃 Tilbys: ∙ Garantilønn & provisjon ∙ Jobbe hjemme/på våre kontorer ∙ Salgstrening & coaching Krav: ∙ Flytende norsk i tale & skrift ∙ Vil selge & har jobbet med salg ∙ Har PC, internett & headset

20 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Vägdriftsarbetare

Region Drift och Underhåll består av ca 550 medarbetare och tillhör Affärsområde Anläggning. Regionen arbetar övergripande med hur vi ska bidra till att Peab blir branschens bästa företag kopplat till våra fyra målområden: nöjdaste kunderna, bästa arbetsplatserna, bästa lönsamhet och att vi ska vara ledande inom samhällsansvar. Regionen har stabil position, goda framtidsutsikter och vi arbetar hållbart med miljötänk i fokus. Tillsammans underhåller vi och sköter om Sveriges vägar och anläggningar   Vi behöver nu stärka upp med vägdriftsarbetare till driftområde Dalsland.   Din roll: Vi söker dig som vill ingå i vårt team i Dalsland som ansvarar för drift- och underhåll av ca 155 mil allmänna vägar.   Ditt arbete kommer ha inriktningen vägunderhåll, anläggningsarbeten, vinterväghållning, skyltsättning, diverse beläggningsarbeten och vägbesiktningar m m. Det ingår även arbete med inventeringar samt div kontroller.   Hos oss får du också möjlighet att utvecklas som medarbetare genom Peabs interna utbildningar riktat till alla våra anställda.   Kvalifikationer: Erfarenhet från anläggning eller drift- och underhållsarbete av vägar är meriterande. Du ska vara driven och engagerad. Viss datavana krävs. Körkort B är ett krav och körkort BE och C är meriterande.   Vi värdesätter personliga egenskaper såsom din samarbets- och initiativförmåga, likaså ditt engagemang samt din serviceanda och pålitlighet.   I tjänsten ingår beredskapstjänstgöring enligt avtal. Placeringsort är Dalsland (Billingsfors).   Urval till tjänsten sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.   Kontaktuppgifter: Joakim Lyrstrand Platschef 0725334723 Anki Säärelä, HR Partner, 073-337 19 90     Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 14 000 medarbetare och en omsättning på 59 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Intervjuare till turist- och besöksundersökning sökes till sommaren

Om tjänsten Vi söker nu flera personer till vårt intervjuteam i Västsverige! Uppdraget innebär att gör korta personliga intervjuer med besökare på ett flertal orter i Västsverige. Uppdraget äger rum sommaren 2024, och startar vecka 26 avslutas i mitten av augusti (vecka 32). Undersökningen sker på uppdrag av Turistrådet Västsverige, och är perfekt för dig som söker ett trevligt jobb under sommaren. Du genomför intervjuer med hjälp av en surfplatta där du följer en webbaserad enkät och anger de svar respondenten uppger under intervjun. Intervjuerna är runt 3-5 minuter långa och består alltså av förbestämda frågor där du som intervjuare klickar i/skriver ett svar i surfplattan. Surfplatta tillhandahålls av oss, och återlämnas när uppdraget är avslutat. Arbetet sker på plats utomhus, på totalt 13 orter i Västsverige. Vilken ort du arbetar på bestäms utifrån var du bor. Uppdraget innebär att du intervjuar ensam på plats, men arbetet är socialt och omväxlande - och innebär att du får träffa människor och vistas utomhus. Körkort och tillgång till bil är ett krav. Arbetstider Uppdraget pågår vecka 26 - 32 sommaren 2024. Du arbetar cirka 2 - 4 dagar i veckan, arbetspass om 8 timmar. Du arbetar enbart dagtid och främst vardagar. Någon helg kan förekomma efter överenskommelse. Vi söker dig som: Har körkort och tillgång till egen bil (ett krav) Är social och kontakttagande Är noggrann och ansvarsfull Har god datorvana, och kan hantera en surfplatta utan problem Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift Gärna tidigare vana av intervjuande eller sälj, alternativt annat socialt arbete Utbildning samhällsvetenskap, humaniora eller ekonomi är meriterande. Vi erbjuder: En fast timlön på god nivå Ett trevligt arbetsklimat där tempot är högt, men noggrannhet är viktigast En liten arbetsplats där varje anställds insats är viktig för helheten Flexibilitet i arbetstider Om oss Vi på Enkätfabriken arbetar med olika typer av undersökningar på uppdrag av offentliga organisationer, akademisk sektor, företag och föreningar. Vi är ett ungt företag som sätter kvaliteten på våra undersökningar och vårt analysarbete i första rummet. En arbetsplats där individens insats är viktig för helheten. Vi anställer löpande, så skicka in din ansökan idag!

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024