Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

49 dagar sedan
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Technical Solutions Specialist – Energy till Wioniq Nordic // Borås
Oddwork Sweden AB
Drifttekniker, IT

Wioniq Nordic är en pionjär inom smarta lösningar för vatten, energi och byggsektorerna. Med vår nya varumärkesidentitet och ambitiösa tillväxtmål fram till 2028 står vi inför en spännande framtid. Vår innovativa plattform övervakar och skyddar kritisk infrastruktur världen över, och nu söker vi dig som vill vara en del av vår resa och bidra till att utveckla nästa generations lösningar. Tillsammans med oss får du möjlighet att vara med och forma framtidens smarta och hållbara samhällen. Om rollen Som Technical Solutions Specialist inom vårt affärsområde Energy blir du en nyckelspelare i vårt tekniska team då du är vår yttersta expertis inom området. Du är med och bygger upp vårt pre & after sales team och här får du supporta, utveckla och optimera våra smarta lösningar för energibranschen. Du arbetar tätt med kunder och partners, erbjuder teknisk expertis och säkerställer att våra system fungerar felfritt – från pre-sales till after-sales. Genom ditt arbete stärker vi vår marknadsposition och hjälper våra kunder att utveckla sina affärer. Dina uppgifter varierar från att analysera tekniska krav och implementera lösningar till felsökning, systemoptimering och kundutbildning. Du bidrar även till produktutveckling genom att samarbeta med våra tekniker och utvecklingsteam. Det kommer att förekomma resor inom Sverige och Europa för att stötta kunder och projekt på plats. Arbetsuppgifterna varierar brett, du kommer bland annat arbeta med – Pre-sales support – Stödja säljteamet som teknisk expert vid kundmöten, demonstrationer och kravanalys för att säkerställa att våra lösningar uppfyller kundernas behov. After-sales support – Säkerställa en smidig drift genom teknisk support och rådgivning till kunder och partners. Teknisk implementation – Installera, konfigurera och anpassa lösningar utifrån kundspecifika krav, både på plats och via fjärrsupport. Felsökning & problemlösning – Analysera och lösa tekniska problem i våra olika system för fjärrvärmeövervakning. Kundutbildning & rådgivning – Genomföra utbildningar och workshops för kunder och partners för att maximera nyttan av våra lösningar. Produktutveckling & förbättring – Samverka med produktchef och utvecklingsteam för att bidra med förbättringsförslag baserade på kundfeedback och marknadsbehov. Dokumentation – Hjälpa till med att uppdatera teknisk dokumentation, såsom installationsmanualer, användarguider och felsökningsguider. Vi söker dig som Är en tekniskt driven och lösningsorienterad person med ett genuint intresse för tekniska system, sensorer, mjukvara och support. Du är analytisk, pedagogisk och trivs med att arbeta nära kunder och partners för att förstå deras behov och hitta den bästa tekniska lösningen. Självgående? Absolut. Men du vet också att de bästa resultaten uppnås genom samarbete. Du gillar att ta initiativ, arbeta strukturerat och är lika bekväm med att felsöka ett system som att förklara komplex teknik på ett enkelt sätt för att öka kundernas affär. Vi ser att du har: Teknisk högskoleutbildning inom energi, elektronik, IT eller motsvarande erfarenhet. Ett par års erfarenhet av tekniska smarta lösningar (IoT), energisystem (t.ex. fjärrvärme) där fastighetsautomation är meriterande. Förmåga att felsöka och lösa tekniska problem med ett strukturerat sätt. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Tyska är kraftigt meriterande. Körkort är ett krav. Om Wioniq Nordic Som en del av Wioniq Group, med verksamhet över hela Europa, jobbar vi varje dag för att göra städer, industrier och byggnader smartare och mer hållbara. Vi tror på teknikens kraft att förenkla och förbättra – och det är precis det vi gör. Våra smarta lösningar hjälper redan över 400 energibolag i Norden att hålla koll på sin infrastruktur i realtid, från fjärrvärme och vatten till energiflöden och byggnadsövervakning. Vårt mål är att göra det komplexa enkelt. Med våra intelligenta enheter och en kraftfull plattform ger vi våra kunder full kontroll över det som händer under ytan – bokstavligen. Vi skapar smarta, automatiserade lösningar som gör det lättare att upptäcka avvikelser, minimera driftstörningar och fatta beslut som sparar både resurser och miljö. Vi drivs av nyfikenhet, samarbete och en vilja att förändra – och vi ser fram emot att välkomna fler likasinnade som vill vara med och forma framtidens infrastruktur. START: Enligt överenskommelse PLATS: Borås OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson – [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

49 dagar sedan
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Old is gold. Att hyra ut pensionärer är framtiden
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att bli entreprenör, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara entreprenör, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av pensionerade medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning för att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss

50 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Accounting Assistant
TF Bank AB
Redovisningsekonomer

We are looking for a motivated Economics student based in Borås to join our team. The position requires availability to work at least one day per week during the academic semesters and full-time during holiday periods. As an Accounting Assistant, you belong to the Accounting Department at TF Bank AB's headquarters and report to the Group Accounting Manager. Your tasks involve handling accounting for both TF Bank and Avarda. The primary focus of your duties is to support the Accountants, especially in managing supplier invoices, daily bookkeeping, and reconciling settlement accounts with merchants. Experienced Accounting Assistants are also expected to assist with additional Accountant tasks as detailed in the Accountant Job Description. Daily Tasks: Supplier Invoice Management: Reading, coding, and reminders. Ongoing Bookkeeping. Monthly Closing and Monthly Tasks: Reconciliation of All Settlement Accounts with Merchants

50 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Tranemo Bil AB söker Fordonstekniker/Bilmekaniker!
Jobcenter in Sweden AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om företaget Tranemo Bil AB är ett etablerat företag inom bilbranschen som grundades 2010. Vi erbjuder ett brett utbud av genomgångna bilar till konkurrenskraftiga priser och driver en modern bilverkstad som utför service och reparationer av alla bilmärken med bibehållen garanti och trygghet. Utöver vår bilförsäljning och verkstad erbjuder vi tjänster som däckservice, hjulinställning och däckförvaring. Hos oss är stämningen familjär och arbetsklimatet präglas av gemenskap och trivsel. Vi är ett mindre företag där du snabbt blir en del av ett glatt och kompetent team. Om tjänsten Vi söker nu en fordonstekniker/bilmekaniker för att förstärka vårt team! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: • Service, felsökning och reparationer av personbilar och lätta lastbilar. • Arbete med modern utrustning för att hålla fordon i toppskick. • Hjulskifte, montering och balansering under däcksäsong. Vi söker dig som Har en fordons-teknisk utbildning. Har några års erfarenhet inom bilverkstad. Har specialkunskap eller andra relevanta utbildningar (meriterande). Är en lagspelare med positiv inställning och en vilja att utvecklas. B Körkort är ett krav Vi erbjuder En tillsvidareanställning på heltid med trygghet och långsiktig utveckling. Individuell lönesättning baserad på erfarenhet och kompetens. Friskvårdsbidrag och försäkring via Fora Kontinuerlig utbildning och möjlighet till vidareutveckling. Denna tjänst hjälper Jobcenter Recruitment oss med urval av kandidater. Vi behandlar inte ansökan via mejl. Urval och intervjuer sker löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att träffa dig för ett informellt möte där vi kan presentera vår verksamhet och lära känna dig bättre. Välkommen till Tranemo Bil AB där du får växa och utvecklas i en trivsam arbetsmiljö!

50 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Extrajobb hos kund i runt Borås
NearYou Sverige AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om företaget NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Tjänstebeskrivning Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - exempelvis studier, deltidsjobb, elitidrottare, egenföretagare eller pensionär och vill jobba extra! Nu söker vi dig som även kan arbeta någon vardag i veckan! Vi ser därför gärna att du har ett jobb där du exempelvis arbetar långa arbetspass men färre dagar, helger eller annat som är lämpligt att kombinera med ett extrajobb hos oss. Extrajobb under studietiden är en utmärkt möjlighet att förvärva arbetslivserfarenhet och göra dig mer attraktiv på arbetsmarknaden när du har avslutat dina studier. Nu söker vi dig som vill extrajobba inom industrin hos vår kund i närheten av Borås. Arbetsuppgifterna kan variera, vilket ger dig möjligheten att snabbt bygga upp arbetslivserfarenhet och förstärka ditt CV för framtida karriärmöjligheter. Dessutom ger extrajobbet dig en fot in i det företag du arbetar på och möjlighet att utvidga ditt professionella nätverk. Arbetstiderna kan vara dag, kväll, natt och helg! Kvalifikationer Vi erbjuder dig en fantastisk möjlighet att anpassa ditt studie- eller arbetsschema så att du kan arbeta extra när det behövs. För att jobba extra hos oss behöver du : * Vara minst 18 år gammal * Ha goda kunskaper i svenska både i tal och skrift * Ha en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier eller arbete. Meriterande (men inget krav) om du sedan tidigare har: * Industrivana * Goda datorkunskaper * Truckkort * Körkort och tillgång till bil Vi ser även att du är en duktig lagspelare som kan hantera stressiga situationer och utför ditt arbete med noggrannhet. Om NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare. Are you interested in this position? Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan!

50 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Qura Care söker sjuksköterskor för uppdrag, minst 70 000 kr i lön
Qura Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Qura Care söker nu sjuksköterskor för högavlönade uppdrag med hög flexibilitet inom kommun (hemsjukvård och särskilt boende) och primärvård. Det finns både kortare och längre uppdrag vilket gör att du kan välja ett upplägg som passar just dig. Vi erbjuder dig: Uppdrag i hela landet Trygghet och frihet Boenden och resor i samband med uppdrag Tillgänglighet dygnet runt alla dagar i veckan Utvecklingsmöjligheter Utbildningsmöjligheter Egen kontaktperson Uppdragen tillsätts löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Du kan även skicka in en ansökan om du är nyfiken och vill veta mer. Vid intresse maila: [email protected]

50 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Technical Solutions Specialist – Energy till Wioniq Nordic // Borås
Oddwork Sweden AB
Drifttekniker, IT

Wioniq Nordic är en pionjär inom smarta lösningar för vatten, energi och byggsektorerna. Med vår nya varumärkesidentitet och ambitiösa tillväxtmål fram till 2028 står vi inför en spännande framtid. Vår innovativa plattform övervakar och skyddar kritisk infrastruktur världen över, och nu söker vi dig som vill vara en del av vår resa och bidra till att utveckla nästa generations lösningar. Tillsammans med oss får du möjlighet att vara med och forma framtidens smarta och hållbara samhällen. Om rollen Som Technical Solutions Specialist inom vårt affärsområde Energy blir du en nyckelspelare i vårt tekniska team då du är vår yttersta expertis inom området. Du är med och bygger upp vårt pre & after sales team och här får du supporta, utveckla och optimera våra smarta lösningar för energibranschen. Du arbetar tätt med kunder och partners, erbjuder teknisk expertis och säkerställer att våra system fungerar felfritt – från pre-sales till after-sales. Genom ditt arbete stärker vi vår marknadsposition och hjälper våra kunder att utveckla sina affärer. Dina uppgifter varierar från att analysera tekniska krav och implementera lösningar till felsökning, systemoptimering och kundutbildning. Du bidrar även till produktutveckling genom att samarbeta med våra tekniker och utvecklingsteam. Det kommer att förekomma resor inom Sverige och Europa för att stötta kunder och projekt på plats. Arbetsuppgifterna varierar brett, du kommer bland annat arbeta med – Pre-sales support – Stödja säljteamet som teknisk expert vid kundmöten, demonstrationer och kravanalys för att säkerställa att våra lösningar uppfyller kundernas behov. After-sales support – Säkerställa en smidig drift genom teknisk support och rådgivning till kunder och partners. Teknisk implementation – Installera, konfigurera och anpassa lösningar utifrån kundspecifika krav, både på plats och via fjärrsupport. Felsökning & problemlösning – Analysera och lösa tekniska problem i våra olika system för fjärrvärmeövervakning. Kundutbildning & rådgivning – Genomföra utbildningar och workshops för kunder och partners för att maximera nyttan av våra lösningar. Produktutveckling & förbättring – Samverka med produktchef och utvecklingsteam för att bidra med förbättringsförslag baserade på kundfeedback och marknadsbehov. Dokumentation – Hjälpa till med att uppdatera teknisk dokumentation, såsom installationsmanualer, användarguider och felsökningsguider. Vi söker dig som Är en tekniskt driven och lösningsorienterad person med ett genuint intresse för tekniska system, sensorer, mjukvara och support. Du är analytisk, pedagogisk och trivs med att arbeta nära kunder och partners för att förstå deras behov och hitta den bästa tekniska lösningen. Självgående? Absolut. Men du vet också att de bästa resultaten uppnås genom samarbete. Du gillar att ta initiativ, arbeta strukturerat och är lika bekväm med att felsöka ett system som att förklara komplex teknik på ett enkelt sätt för att öka kundernas affär. Vi ser att du har: Teknisk högskoleutbildning inom energi, elektronik, IT eller motsvarande erfarenhet. Ett par års erfarenhet av tekniska smarta lösningar (IoT), energisystem (t.ex. fjärrvärme) där fastighetsautomation är meriterande. Förmåga att felsöka och lösa tekniska problem med ett strukturerat sätt. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Tyska är kraftigt meriterande. Körkort är ett krav. Om Wioniq Nordic Som en del av Wioniq Group, med verksamhet över hela Europa, jobbar vi varje dag för att göra städer, industrier och byggnader smartare och mer hållbara. Vi tror på teknikens kraft att förenkla och förbättra – och det är precis det vi gör. Våra smarta lösningar hjälper redan över 400 energibolag i Norden att hålla koll på sin infrastruktur i realtid, från fjärrvärme och vatten till energiflöden och byggnadsövervakning. Vårt mål är att göra det komplexa enkelt. Med våra intelligenta enheter och en kraftfull plattform ger vi våra kunder full kontroll över det som händer under ytan – bokstavligen. Vi skapar smarta, automatiserade lösningar som gör det lättare att upptäcka avvikelser, minimera driftstörningar och fatta beslut som sparar både resurser och miljö. Vi drivs av nyfikenhet, samarbete och en vilja att förändra – och vi ser fram emot att välkomna fler likasinnade som vill vara med och forma framtidens infrastruktur. START: Enligt överenskommelse PLATS: Borås OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson – [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

50 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Qura Care söker sjuksköterskor för uppdrag, minst 70 000 kr i lön
Qura Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Qura Care söker nu sjuksköterskor för högavlönade uppdrag med hög flexibilitet inom kommun (hemsjukvård och särskilt boende) och primärvård. Det finns både kortare och längre uppdrag vilket gör att du kan välja ett upplägg som passar just dig. Vi erbjuder dig: Uppdrag i hela landet Trygghet och frihet Boenden och resor i samband med uppdrag Tillgänglighet dygnet runt alla dagar i veckan Utvecklingsmöjligheter Utbildningsmöjligheter Egen kontaktperson Uppdragen tillsätts löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Du kan även skicka in en ansökan om du är nyfiken och vill veta mer. Vid intresse maila: [email protected]

51 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Accounting Assistant
TF Bank AB
Redovisningsekonomer

As an Accounting Assistant, you belong to the Accounting Department at TF Bank AB's headquarters and report to the Group Accounting Manager. Your tasks involve handling accounting for both TF Bank and Avarda. The primary focus of your duties is to support the Accountants, especially in managing supplier invoices, daily bookkeeping, and reconciling settlement accounts with merchants. Experienced Accounting Assistants are also expected to assist with additional Accountant tasks as detailed in the Accountant Job Description. Daily Tasks: Supplier Invoice Management: Reading, coding, and reminders. Ongoing Bookkeeping. Monthly Closing and Monthly Tasks: Reconciliation of All Settlement Accounts with Merchants

51 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025