Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

135 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
DFDS Professionals söker industrimedarbetare för kommande uppdrag!
DFDS Professionals AB
Maskinoperatörer, plastindustri

Om tjänsten Är du en skicklig industriarbetare med öga för detaljer och ett genuint intresse för varierande arbetsuppgifter? Då kan vi ha jobbet för dig! DFDS Professionals, en ledande aktör inom industri och logistik, söker nu passionerade människor för spännande uppdrag i och runt Borås. Arbetstider och geografisk placering kan variera beroende på uppdraget, men vi går igenom allt tillsammans när vi hittar det uppdrag som passar just dig! Vi söker dig som: Har relevanta erfarenhet av industriell produktion. Har någon form av industriell utbildning. Trivs med varierande arbetsuppgifter och att arbeta med händerna. Är samarbetsvillig och har en positiv attityd. Dina unika kunskaper är viktiga för oss! Våra uppdrag är varierande och erbjuder en möjlighet att använda och utveckla din kompetens inom olika områden. Ambulerande konsult Som ambulerande konsult blir du anställd av DFDS Professionals och arbetar ute hos våra kunder. Rollen innebär att din arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter kan variera inom ett överenskommet område, vilket ger dig chansen att möta nya miljöer och utmaningar. Vi erbjuder självklart kollektivavtal och värnar om din hälsa genom förmåner som friskvårdsbidrag, rabatter på gymkort, försäkringar och tillgång till företagshälsovård. Rekryteringsprocess Vi arbetar med löpande urval och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum. Observera att ansökan endast kan göras via vår digitala plattform. För att säkerställa en rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess samarbetar vi med Hubert.ai. Efter ansökan blir du inbjuden till en chattbaserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Intervjun tar cirka 15–20 minuter att genomföra. För bästa resultat, kolla gärna denna artikel innan intervjun: Tips inför din Hubert-intervju. Kontakt Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten? Kontakta oss gärna på: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan och att hitta det perfekta uppdraget för dig! Sökord: DFDS | Borås| Maskinoperatör | Montering | Industri | Verkstad

135 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Säljare optik Borås 70%
Direkt Optik AB
Butikssäljare, fackhandel

Direkt Optik är en del av nexeye och har 39 butiker i Sverige. Nexeye består utöver Direkt Optik av märkena Hans Anders i Nederländerna och Belgien (400 butiker) samt Eyes+More med inte mindre än 170 butiker i Tyskland, Nederländerna, Belgien och Österrike. Nexeye-gruppen står för tillväxt och expansion och har ambitionen att öppna ännu fler nya butiker i Europa. Butiksmedarbetare DirektOptik Som medarbetare hos oss på Direkt Optik så ska du ha ett öga för färg och form och kunna ge råd i vilka situationer vilka glasögon eller bågar passar bäst. Väx och utvecklas med oss på DirektOptik Exempel på ansvarsområden Utföra den dagliga driften i butiken Vara lyhörd inför kundens behov och önskemål. Föreslå förbättringsåtgärder. Arbeta enligt de rutiner som finns framtagna för butiken Montera glasögon och utföra lättare reparationer Ordning och reda Kvalifikationer Erfarenhet från arbete inom butik är meriterande Du har en god kommunikationsförmåga och tycker om försäljning Du har ett estetiskt öga där du på ett proffessionellt sätt kan sälja in bågar för alla tillfällen. Du har tidigare arbetat inom retail Erfarenhet från optikbranschen är meriterande Personliga egenskaper Du är en ordningsam, positiv person som gillar att ge råd, sälja och arbeta med människor. Du drivs av försäljning och av att skapa god lönsamhet. Att sprida energi och god stämning omkring dig tycker du om. Du har mycket stor social kompetens och är lyhörd för kundernas behov . Vad erbjuder vi? Som butiksmedarbetare har du lön enligt Handels avtal. Dessutom får du: Bonussystem baserat på teamets resultat Personalrabatt på glasögon eller solglasögon; Friskvårdsbidrag Fantastiska kollegor Tjänsten är en hel/deltidstjänst på 27 tim/v, med fasta schematider. Flytt av arbetspass eller inhopp vid sjukdom kan förekomma. Intervjuer kommer att ske löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

135 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
QA Engineer
TF Bank AB
Systemtestare och testledare

QA Engineer for the consumer loan segment We are on the lookout for a driven and motivated QA engineer to strengthen our team that develops and maintains the bank’s digital services in the consumer lending segment. In this role you will work with the application flow system supporting multiple European countries. As a QA engineer with us, you'll be the guardian of quality, ensuring that our software meets business requirements and banking standards. You will be an integral part of our collaborative team, working hand-in-hand with developers, team leads, business analysts and delivery managers to drive innovation at every stage of the development life cycle. We're looking for someone with a sharp eye for details and a passion for teamwork. Your mission? To keep our developers on their toes, uncovering defects they never even knew existed. Key Responsibilities: Close cooperation with business, product owner and developers to understand requirements Plan test activities both for functional and non-functional requirements Conduct various types of testing such as functional, regression, performance and security Cooperate with developers on defects and improvements Create and execute test cases to identify defects, ensuring that the final product is reliable, user-friendly, and meets the specified requirements. Execute test cases both via exploratory testing as well as using automated testing tools to help identify and report defects Support in user acceptance testing Writing and maintaining test documentation Log and track defects Qualifications and Experience: B.Sc. or Master’s degree in Computer Science or other relevant field. Minimum 3 years of experience as QA conducting various test methods like unit, integration, performance, etc. Backend and Frontend testing. Experience in testing frameworks and tools. Proficient in English (B2 level). Skills: Rest API Testing with Postman or similar tool. Test Automation with Selenium or similar tool. Practical knowledge of .NET/C# and SQL is required. Azure DevOps. Practical knowledge and understanding of Agile methodologies. Strong analytical and problem-solving skills. Good communication skills. Understanding of banking systems and related standards is a merit.

136 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Senior Software Engineer
TF Bank AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Senior System Engineer for Consumer Loan Segment We are looking for a driven and experienced system engineer to join our distributed tech team responsible for building and maintaining the application flow system for the consumer loan segment. Working in TF Nordic as an engineer you are working with latest technologies and are given a lot of freedom and responsibility in your day-to-day work. Are you self-motivated, solution-oriented, and passionate about mentoring others? If so, you might be the perfect fit for our team! About the role As a Senior System Developer, you will play a key role in developing and enhancing our systems. You will work closely with the business side to ensure that our technical solutions support the goals and processes within the consumer loan segment. In this role, you will also act as a mentor to junior developers, helping them grow and develop their skills. Key responsibilities: Design, develop, and maintain systems for the application flow system Improve existing solutions and processes Collaborate with stakeholders to ensure high-quality system functionality Mentor junior developers and support their professional development We are looking for someone with: At least 5 years of experience in system development Strong knowledge of .NET, C#, and MSSQL Experience working with Kendo UI Experience with Azure DevOps and GitHub in development processes Knowledge of agile development and Scrum Competence in system architecture, with experience in designing and maintaining microservices. Experience working with distributed teams Proficiency in both spoken and written in English The ability to work independently, drive projects forward, and take initiative Strong communication skills and a passion for mentoring and supporting other developers Bonus qualifications: Experience working in the banking or financial sector What we offer: You will have the opportunity to work in a dedicated team where we support and learn from each other, fostering a knowledge-sharing culture and most important, having fun together. We offer a dynamic work environment with challenging and interesting projects, excellent development opportunities, and a strong sense of community. We are always striving to stay at the forefront of both technology and business development, and we hope you want to help shape the future of consumer loans with us.

136 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Gruppledare till Nytida Borås
Nytida AB
Vårdare, boendestödjare

Vill du ha ett varierat och meningsfullt arbete där du verkligen kan göra skillnad? Är du en driven och nyfiken person med ett coachande förhållningssätt? Då kanske du är vår nästa gruppledare på Trollgårdsgatan? Om rollen Som gruppledare jobbar du främst i verksamheten med omvårdnads- eller behandlingsarbete. Du har även administrativa arbetsuppgifter såsom schemaläggning, uppdatering av riskbedömningar, avvikelser och dokumentation. Du leder det dagliga arbetet genom att introducera, coacha och inkludera. Vidare säkerställer du god kvalitet på verksamheten och arbetar utifrån Nytidas pedagogiska ramverk i syfte att ge bästa möjliga stöd och förutsättningar till omsorgstagarna. Självklart bidrar du även till ett gott arbetsklimat samt goda relationer med verksamhetens kunder och anhöriga. Detta genom att vara närvarande och stötta, svara på frågor, leda, ge feedback och bekräfta dina medarbetare i vardagen. Du rapporterar till verksamhetschefen och är med i verksamhetens ledningsgrupp. Anställningen avser 100% och du arbetar på rullande schema med helg- och kvällstjänstgöring. Om Trollgårdsgatan 1 Trollgårdsgatan är ett gruppboende för personer med intellektuella funktionshinder. Tillhör personkrets 1, LSS. Verksamheten ligger i stadsdelen Sjöbo, Borås. Din erfarenhet och kunskap Du har högskoleutbildning med inriktning pedagogik, socialt arbete eller vård och omsorg samt erfarenhet av målgruppen. Vidare talar och skriver du flytande svenska och har god datorvana. Det är meriterande om du har kunskap och erfarenhet av olika former av kognitivt stöd och lågaffektivt bemötande samt av arbetsledning. Du är tydlig, pedagogisk och drivs av att få personer att växa och utvecklas i sin yrkesroll. Som person är du självständig, prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du har viljan och förmågan att leda och följa upp verksamheten utifrån företagets mål och ekonomiska ramar. Du är initiativrik och lyhörd för omsorgstagarens behov och känner en naturlig respekt för andra människor. Aktivt ledarskap För att lyckas som ledare hos oss krävs ett aktivt ledarskap som grundar sig i våra värderingar. Vi utbildar därför samtliga chefer och ledare via vår egen utbildningsavdelning Läras ledarprogram. Vi vill ha ett ledarskap som skapar motivation och engagemang hos våra medarbetare. Det är självklart att du som gruppledare lever våra värderingar: Respekt – Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar – Vi har medarbetare som vågar och vill och har chefer som lyssnar och leder. Enkelhet – Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss. Kunskap – Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Det här får du hos oss: Coachande och närvarande chefer En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Ledarskapsprogram för samtliga chefer och ledare Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag och skobidrag Vi har även kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-03-05 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: Valmir Tahiri Verksamhetschef [email protected] 073-530 69 23 Facklig kontakt: Vision, [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

139 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Stödpedagog till Trollgårdsgatan 1
Nytida AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Vill du ha ett utmanande och givande jobb i en hemlik miljö? Nu söker vi en stödpedagog till en heltidstjänst på Trollgårdsgatan 1 i Borås Om rollen Som stödpedagog arbetar du tillsammans med dina kollegor i det direkta arbetet med brukarna. Därutöver ingår att driva och tillämpa Nytidas ramverk för pedagogik och bidra i utformningen av personlig pedagogik för brukarna. Detta för att stötta brukarna i att nyttja sin kognitiva och sociala förmåga, stärka deras självkänsla och möjliggöra ett hälsofrämjande liv genom att agera förebild och motivera till friskvård. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik och utför därav omsorgsnära arbete, säkerställer trivsamma lokaler och deltar i aktiviteter med brukarna. Du kommer även handleda och stötta medarbetare i social dokumentation och genomförandeplaner, handleda nyanställda samt samverka med enhets-/verksamhetschefen i utvecklingsprojekt. Du rapporterar till verksamhetschef. Att bli chef kan även vara en framtida karriärmöjlighet för dig. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger samt sovande jour. Om enheten Trollgårdsgatan är ett gruppboende för personer med intellektuella funktionshinder. Tillhör personkrets 1, LSS. Verksamheten ligger i stadsdelen Sjöbo, Borås. Din erfarenhet och kunskap Du är utbildad stödpedagog på yrkeshögskola eller har relevant högskoleutbildning. Du har god datorvana, erfarenhet av dokumentation samt goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Ytterligare krav är erfarenhet av arbete med målgruppen LSS. Som person har du en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor. Du är ansvarstagande, noggrann och trivs med att jobba i team. Du delar gärna med dig av dina erfarenheter och stöttar kollegor i pedagogik, dokumentation och bemötande. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida via vår utbildningsorganisation Lära En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra brukare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal och försäkringar Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-03-05 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: Valmir Tahiri Verksamhetschef 073-530 69 23 [email protected] Facklig kontakt: Vision, [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

139 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Aktivitetsledare till Aventi i Borås
Aventi AB
Evenemangs- och reseproducenter m.fl.

På Aventi skapar vi möten mellan människor. Möten och events som inspirerar och engagerar så att de går rakt in i hjärtat och ger minnen för livet. Genom 20 års erfarenhet skapar vi starka team och hjälper våra kunder att nå sina mål. Vill du vara med i vårt team?Vem är det vi söker?Du är en passionerad och engagerad person som älskar att få andra att trivas. Du står gärna inför en grupp för att instruera eller underhålla och du har inga problem att arbeta eftermiddag/kväll och ibland även helger. Vi söker dig som- Är positiv och älskar att ge energi- Ser lösningar framför problem- Är lyhörd, kommunikativ och serviceinriktad- Är van vid att hantera människor i olika situationer Framför allt älskar du att leverera på topp! Vad arbetar våra aktivitetsledare med?Som aktivitetsledare på Aventi arbetar man både på våra större event och våra mindre aktiviteter. Kunden står alltid i centrum och det är din uppgift att vara med och se till att våra kunder får en upplevelse utöver det vanliga. Ibland kan det handla om att jobba självständigt och ibland tillsammans med härliga kollegor. Arbetsuppgifterna kan bland annat vara- Tävlingsledare i en mångkamp- Programledare i en quiz- Arbeta med grupputveckling- Värd/värdinna på ett event Läs mer om våra aktiviteter här aventi.se/aktiviteter/ Vad kan vi erbjuda dig?Som anställd på Aventi får du vara med och leverera professionell galenskap när den är som bäst. Du erbjuds variation i ditt arbete, frihet under ansvar och du tillhör ett tight team som alla vill samma sak - leverera event i toppklass! Läs mer om oss på vår hemsida www.aventi.se Tillträde: Uppstartsträff 28 april, intervjuer sker löpande. Anställningsform: Intermittent anställning (behovsanställning), alt. konsult via eget bolag. Körkort: Meriterande Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan, vi kontaktar kandidater löpande. Skicka gärna in en video i din ansökan! För tjänsten som aktivitetsledare genomför vi en bakgrundskontroll på alla slutkandidater. Genom att ansöka godkänner du att vi genomför bakgrundskontroll på dig. För vidare frågor om bakgrundskontroll, vänligen kontakta ansvarig rekryterare.

142 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Vi söker personal till butiksdemonstrationer i Borås
Sweden In-Store Marketing AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Lite kort om oss som företag: In Store Marketing erbjuder ett heltäckande utbud av butikstjänster för dagligvaruhandeln/ detaljhandeln inom affärsområdena Merchandising-Demo-Innesälj-Fältsälj-Logistik. In Store Marketing är ett helägt dotterbolag till Consivo AB, i koncernen ingår också Sales Support Nordic Group AB samt systerbolag i de övriga nordiska länderna. Företaget startade 2014 i Linköping och drivs av personer med mycket lång branscherfarenhet inom dagligvaruhandeln. Vår övertygelse är att framgångsrika affärsrelationer bygger på fair play och långsiktighet ,lika mycket som på en förmåga att effektivt skapa resultat. Vem söker vi: Vi söker dig som har en social kompetens utöver det vanliga och som inte räds att ta kontakt och prata med människor. Du skall vara flexibel, ansvarstagande och utåtriktad. Som medarbetare på In Store Marketing kommer du representera många välkända produkter och varumärken. Vi har många spännande uppdrag så som demo och sampling, både i och utanför butik. Vi representerar också många varumärken på olika event runt om i landet. Arbetet är varierande och kan innehålla allt från enklare matlagning i butik till traditionell sampling ute på stan. Tjänsten är en timanställning och passar utmärkt för dig som redan jobbar på timmar och vill utöka dessa, studerar eller vill dra ned på arbetstimmarna. Meriterande om du arbetar eller har arbetat med liknande uppdrag innan, dock inget måste. Bil och körkort är att föredra då arbetsplats och uppdrag kan vara varierande. Svenska i tal och skrift är ett krav.Vi erbjuder: Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal samt försäkringar. Övrig Information: Vid frågor, hör av dig till [email protected]

143 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Personbilssäljare
Hedin Göteborg Bil AB
Butikssäljare, fackhandel

Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare av begagnade bilar på vår anläggning i Borås. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Som Personbilssäljare för begagnade bilar kommer du att fokusera på att skapa framgångsrika och långsiktiga bilaffärer inom begagnatsegmentet. Ditt arbete innebär att: Guida kunder genom vårt breda sortiment av begagnade bilar och säkerställa att de hittar rätt bil för sina behov. Genomföra provkörningar, ge råd om tillbehör och presentera olika finansieringslösningar. Säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet genom att vara tillgänglig och kunnig, samtidigt som du bygger förtroende och långsiktiga relationer. Aktivt arbeta för att nå försäljningsmål och ständigt identifiera nya affärsmöjligheter på begagnatmarknaden. Du kommer att rapportera till vår Platschef/Försäljningschef och vara en viktig del av vårt säljteam. Nyckelkompetenser/förmågorVi ser att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar i en dynamisk miljö där samarbete är avgörande för framgång. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning. Förmåga att självständigt planera och strukturera ditt arbete i ett högt tempo Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort. Tidigare erfarenhet av bilbranschen och specifikt begagnade bilar ser vi som ett stort plus! Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

143 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025