Memira by Bergman Clinics fortsätter växa, och vi söker nu en optiker till vår klinik i Borlänge för att stärka vårt team. I rollen som refraktiv optiker hos oss får du ett stimulerande och varierat arbete där beslutsvägarna är korta och möjligheten att påverka är stor. På våra kliniker möts du av en positiv och varm atmosfär med många förväntansfulla kunder. Du arbetar självständigt och har samtidigt ett nära samarbete med kompetenta och engagerade kollegor på våra kliniker som alla arbetar mot samma mål - att göra skillnad för människor varje dag. Låter detta som nästa steg för dig? Ansök redan idag och följ med på vår resa! Arbetsuppgifter Som refraktiv optiker hos oss arbetar du med kliniskt avancerade undersökningar, där vi alltid utgår från varje individs unika behov. Du har en central roll i att vägleda kunden genom hela processen – från första undersökning och val av behandling till uppföljning och efterkontroller. Genom en nära dialog med kunden säkerställer du att behandlingen är anpassad efter dennes önskemål och behov, för bästa möjliga resultat. Rollen innebär stor frihet under ansvar, där du arbetar mot tydliga mål och erbjuds klinisk kompetensutveckling. Vem du är Vi söker dig som är legitimerad optiker med klinisk dokumenterad erfarenhet. Du ska ha lätt att skapa relation med och inge förtroende hos kunden, samt skapa goda samarbeten med dina kollegor. Vidare är du strukturerad och har en hög känsla för kvalitet samtidigt som du trivs i en säljande roll. Erfarenhet av refraktiv kirurgi är meriterande. Våra värdeord är målmedvetenhet & ambition, transparens & värme, effektivitet & excellens – vilka är egenskaper vi värdesätter högt. På Memira strävar vi alltid efter att ligga i framkant inom flera olika områden, och här finns möjlighet att utvecklas. Vår atmosfär präglas av glädje, flexibilitet och can-do-attityd. Ort: Primärt Borlänge, men vid behov kan arbete ske på någon av våra andra kliniker runt om i Sverige. Detta sker då i dialog med närmsta chef. Omfattning: 75–100% Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med en sex månaders provanställning Start: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan! Läs mer på vår karriärsida genom att klicka här www.memira.se/jobb. Memira by Bergman Clinics har ett komplett erbjudande inom synkorrigering och ögonsjukvård. Vi har samlat ögonläkare, kirurger, specialutbildade optiker, ortoptister och sjuksköterskor som jobbar tätt tillsammans på någon av våra 66 kliniker. Vi är Skandinaviens ledande aktör inom ögonlaser och linsbyten och nu växer vi snabbt inom ögonsjukvård, både offentligt och privat finansierad. Memirakoncernen omsätter idag ca 800 MSEK och är ca 300 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Nederländerna. Memira by Bergman Clinics främsta prioritet är att sätta människor först och erbjuda våra kunder planerad hälso – och sjukvård av högsta kvalitet. Nu finns din chans att vara med på resan! Läs mer på www.memira.se.
Är du en trygg och analytisk ledare som brinner för förändring och människor? Hos oss får du möjligheten att kombinera ditt intresse för det tekniska med din drivkraft i att få dina medarbetare att utvecklas och trivas i sina roller. I en organisation under ständig förändring. Placeringsort Borlänge. Att bli en del av SSAB-familjen innebär att följa med på en resa. En resa som vi tror är avgörande för planetens framtid och hållbarhet. Stål har varit ett av de viktigaste materialen för vår samhällsutveckling och kommer att vara det även i framtiden. I våra hem, i broar som förbinder våra städer och i morgondagens bilar. På SSAB är vi stolta över vår historia och vårt ledarskap inom höghållfast stål. Samtidigt är vi medvetna om att stålproduktion är en av de branscher som släpper ut mest växthusgaser i världen. Det måste förändras. Vi har därför utvecklat världens första fossilfria process för stålproduktion och har förbundit oss att i stor utsträckning bli fossilfria. Som en del av SSAB kommer du att vara viktig för att förverkliga detta mål och därmed bidra till en grön omställning av hela stålindustrin. Om tjänsten Avsnittet produktionsplanering ansvarar idag för den dagliga planeringen av några av våra produktionslinjer, samtidigt som vi håller på utveckla och implementera ett nytt planeringssystem för att planera fler produktionslinjer i Borlänge. Som chef blir du ansvarig för ett team som idag består av sex produktionsplanerare. Avsnittet produktionsplanering är fortfarande relativt nytt, så en stor del av tjänsten blir att fortsätta bygga upp det nya avsnittet i kompetens, struktur och arbetsprocesser. Du kommer också ha en viktig roll i den fortsatta utvecklingen/implementeringen av nytt planeringssystem, som bedrivs i projektform. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina huvudsakliga ansvarsområden Leda, ansvara och utveckla ditt avsnitt. Driva förändringar och förbättringar för att uppnå satta verksamhetsmål. Skapa goda förutsättningar tillsammans med dina medarbetare för god trivsel på arbetet. Om dig Du har tidigare erfarenhet som chef eller ledare. Du är högskole- eller civilingenjör. Du har en stark analytisk förmåga. Du är serviceinriktad och tycker om att nätverka och samverka. Du har förmåga att skapa engagemang. Du kommunicerar obehindrat i både tal och skrift på så väl engelska som svenska. Vårt erbjudande På SSAB är mångfald och inkludering en del av vår kultur. Vi använder våra värderingar – drivande, äkta och steget före – i vårt dagliga beslutsfattande, alltid med kunden i fokus. Det gör oss alla till lagspelare, med en gemensam strävan att förbättra oss. När du börjar på SSAB blir du en del av en organisation med passionerade problemlösare som arbetar tillsammans med viktiga utmaningar. Vi kommer att stödja din tillväxt genom att erbjuda en säker och vänlig arbetsplats som bidrar till balansen mellan arbete och privatliv. På SSAB har du möjlighet att bredda dina kunskaper och växa. Vi erbjuder ett brett spektrum av uppskattade förmåner till våra medarbetare. Här är några exempel på det: Vinstdelning Flexibla villkor för arbetstidsförkortning Friskvårdsbidrag I samband med den här rekryteringen har vi möjlighet att erbjuda medflyttarservice till dig och din familj om ni flyttar till Dalarna. Läs mer på Medflyttarservice - Rekryteringslots Dalarna https://rekryteringslots.se/medflyttarservice Rekryteringsprocessen 1. Ansök 2. Intervju 3. Tester 4. Referenstagning 5. Hälsoundersökning 6. Signera Bakgrundskontroll kan komma att genomföras som en del i rekryteringsprocessen. Har du frågor angående tjänsten? Kontakta gärna rekryterande chef Christian Hägglöf, Avdelningschef Supply Planning. Kontakta Christian via mail - [email protected] Vi undanbeder oss kontakter från rekryteringsföretag, annonssäljare och liknande beträffande denna annonsering. Facklig information lämnas av Akademikerföreningen, Unionen och Ledarna som nås via vår växel på tfn 0243-700 00. Några ord från din blivande chef "Vi erbjuder dig en ledande roll i en organisation som kommer att befinna sig i ständig utveckling många år framåt pga det stora omställningsarbetet som pågår på SSAB. Som chef för Production planning som tillhör Supply Planning och Supply chain organisationen för affärsområde Sverige, så kommer du att vara omgiven av massor av trevliga kollegor med både hög kompetens och engagemang. Och inom Supply chain hjälps vi åt! Så det kommer att finns goda förutsättningar att utvecklas, trivas och lyckas i din nya roll." SSAB är ett Norden- och USA-baserat stålföretag som bygger en starkare, lättare och mer hållbar värld genom förädlade stålprodukter och tjänster. Tillsammans med våra partners har SSAB utvecklat SSAB Fossil-free™ steel och planerar att återuppfinna värdekedjan från gruvan till slutkunden, vilket i stort sett eliminerar koldioxidutsläpp från vår egen verksamhet. SSAB Zero™, ett till stor del koldioxidutsläppfritt stål baserat på återvunnet stål, stärker ytterligare SSABs ledande position och vårt heltäckande hållbara erbjudande oberoende av råvaran. SSAB har anställda i över 50 länder och produktionsanläggningar i Sverige, Finland och USA. SSAB är börsnoterat på Nasdaq Stockholm och sekundärnoterat på Nasdaq Helsingfors. Följ med oss på resan! www.ssab.com, Facebook, Instagram, LinkedIn, X och YouTube.
Moment BUP Borlänge är en ny mottagning som startade upp under hösten 2024. Verksamheten drivs på uppdrag av Region Dalarna och erbjuder barn- och ungdomspsykiatrisk specialistvård inom ramen för vårdval BUP. Är du behandlare med gedigen kunskap och erfarenhet av kognitivt- och beteendeterapeutiskt arbete? Lockas du av en verksamhetskultur som kännetecknas av evidensbaserad vård, omtanke, målstyrning och hög grad av kompetensutbyte inom professionen? Trivs du som bäst i en verksamhet som erbjuder stort inflytande, nära ledarskap och korta beslutsvägar? Då är Moment arbetsplatsen för dig. Hos oss ingår du i en kvalitetsfokuserad organisation med engagerade kollegor och stort kompetensutbyte. Om verksamhetenTill denna tjänst söker vi dig som vill vara med och fortsätta utveckla framtidens arbetsplats inom psykiatrin - ett evidensstyrt kvalitetsdrivet BUP som kan inspirera hela Sverige. Du kommer att vara med och fortsätta bygga vår barn- och ungdomspsykiatriska mottagning. Du får stort inflytande i utformandet av nya arbetssätt och behöver tycka om att strukturera och organisera processer och rutiner. Du kommer att ingå i ett starkt och engagerat team och behöver vara flexibel och beredd att hjälpa till där det behövs. Om tjänstenSom behandlare kommer du främst genomföra KBT-behandlingar för barn och ungdomar samt rådgivning till föräldrar. På Moment finns hög grad av struktur och välfungerande arbetsrutiner. Vi utvärderar våra behandlingar och utredningar systematiskt och har 10 år av mycket fina kvalitetsutvärderingar. Som psykolog hos oss arbetar du tillsammans med ett flertal psykologer, sjuksköterskor och psykiatriker. Vi har även samarbete med dietist, logoped och arbetsterapeut. Våra arbetsvillkor utgår ifrån målstyrning med: Möjligheten att kombinera arbete på plats och via länk Kompetenspeng varje år Friskvårdsbidrag Konkurrenskraftiga villkor Kollektivavtal Hos oss har vi dessutom en uppskattad tradition som innebär att du alltid är ledig på din födelsedag! Vem är du?Vi söker dig som är behandlare med utmärkande goda kliniska kvalifikationer för utförande av evidensbaserad behandling av barn och ungdomar. Du har gedigen kunskap om målgruppen, och är kunnig inom bred barnpsykiatrisk behandling. Du arbetar självständigt och strukturerat och har goda kunskaper i svenska både i tal och skrift. Du är gärna hälso- och sjukvårdkurator och har en vidareutbildning inom psykoterapi. Legitimation som psykoterapeut är särskilt meriterande. Som person har du ett positivt förhållningssätt, är trygg i din roll och kan vara både uppgifts- och relationsorienterad. Du uppskattar och bidrar till en god arbetsmiljö och ständig utveckling av verksamheten. Du är van att arbeta effektivt - och alltid med klientens bästa i fokus. Du är prestigelös, generös och engagerad. Förstås ser vi gärna att du delar vår värdegrund: VI GER Vi omsätter högspecialiserad evidensbaserad vård till handfasta råd och verktyg Vi är fokuserade på utveckling och arbetsglädje för våra medarbetare Vi ger vård som ger hållbara resultat Vi delar med oss av kunskap och stödjer varandra kollegialt VI LÄR Vi anstränger oss för att ta reda på ny kunskap Vi tar del av vetenskapliga rön och utvecklar våra metoder kontinuerligt Vi bedriver förbättringsarbete som en naturlig del av vardagen VI GÖR SKILLNAD Våra tjänster skapar kännbar förändring och mätbara resultat Våra tjänster ger effekt som håller i sig över tid Vi skapar en branschförebild i enlighet med vår vision och affärsidé som förbättrar vården Vi erbjuder dig Som medarbetare på Moment BUP får du ett varierat och ansvarsfullt arbete. Hos oss hittar du arbetsglädje, gemenskap, frihet och många möjligheter till utveckling. Du kommer att ingå i ett stöttande team som skapar fantastiska resultat - varje dag. Här arbetar du tillsammans med dina kollegor i en kvalitetsfokuserad organisation med snabba beslutsvägar - allt för att du ska kunna göra det du gör bäst. Om oss Moment grundades 2010 och erbjuder specialisttjänster inom psykologi, psykiatri, barnmedicin och neuropsykiatri till offentlig sektor, företag, och privatpersoner. Vi har mottagningar på åtta orter i fyra regioner: Stockholm, Vällingby, Malmö, Borlänge, Göteborg, Skövde, Uddevalla och Borås. Vi genomför även konsultuppdrag i hela Sverige. Hos oss arbetar mer än 70 psykologer, specialistläkare och sjuksköterskor med att skapa psykisk och fysisk hälsa genom metoder som har tydlig förankring i vetenskap. Företaget leds värderingsstyrt med stort fokus på att skapa samhällsnytta. Moment har haft en mycket stark och sund tillväxt under ett flertal år och blivit utsedda till Gasellföretag fem gånger, senast 2022. Om anställningen Lönetyp: Fast månadslön. Tjänsten är på 100%. Deltid kan diskuteras. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde: hösten 2025 eller enligt överenskommelse. Vi har löpande urval så tveka inte att visa ditt intresse redan idag. Vi ser fram emot att komma i kontakt med dig. Varmt välkommen med din ansökan.
Hej! Jag är en 22-årig kille som söker en aktiv personlig assistent som gärna får vara sportintresserad. Är du även social och lättsam med mycket humor, så kommer du passa bra hos mig! Hos mig hjälper du till med förflyttningar, vardagssysslor, vid aktiviteter och resor. Assistansen är där jag är. Jag ser gärna att du kan ta egna initiativ, är driven och kan motivera i alla tänkbara situationer i livet. Ser gärna manliga sökande. Krav: Körkort Meriterande: Tidigare erfarenhet inom personlig assistans Om tjänsten: Heltid, Vanligtvis mån-fre 8-16 men avvikelser kan förekomma, Start i början av Augusti eller efter överenskommelse. Vi tillämpar bakgrundskontroll innan anställning. Vi rekryterar löpande, därför kan det vara en god idé att söka direkt! Vilka är vi? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!
Välkommen in till en ny framtid på Riksbyggen! Riksbyggen är ett kooperativt företag som innebär att vi är medlemsägda och att vi arbetar efter våra fyra kärnvärden: Nytänkande, Trygghet, Samverkan och Långsiktighet. Vi utvecklar hållbara boendemiljöer och är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Oavsett dina intressen eller mål, är du alltid välkommen hos oss. Riksbyggen satsar framåt och utvecklar hela tiden verksamheten för att på bästa sätt tillgodose våra kunders behov. Därför söker vi nu drifttekniker till vår verksamhet i Borlänge. Hos oss gör du skillnad Som drifttekniker arbetar du med tekniskt komplexa byggnader som kräver stor fastighetsteknisk kompetens. Du arbetar med energi- och driftövervakning, utför service, identifierar avvikelser och utför avhjälpande underhåll. Du kommer att arbeta i ett nära samarbete med andra drifttekniker, energiingenjörer, tekniska förvaltare och fastighetsskötare. Arbetet är omväxlande, socialt och mycket självständigt med ett stort eget ansvar. Du kommer att ha en stor frihet att på egen hand lösa de arbetsuppgifter du ställs inför i ditt arbete. Hos oss är datorn och telefonen ett självklart arbetsredskap och varje arbetsorder hanteras digitalt. I arbetsuppgifterna ingår bl a: • Felsökning, Reparations- och underhållsåtgärder efter beställningar eller felanmälan • Tillsyn och skötsel av fastigheternas tekniska system • Mätaravläsningar samt uppföljning av energistatistik • Administration, t ex kundrapportering, energistatistik, arbetsorderhantering, etc. • Utföra systematiskt brandskyddsarbete och sköta brandlarms- och sprinkleranläggningar • Utföra funktionskontroller och service på värme-, kyl-, ventilationssystem. Du bidrar med din kompetens och ditt engagemang Du har driftteknikerutbildning på gymnasienivå alternativt likvärdig kompetens förvärvad på annat sätt. En bred fastighetsteknisk kompetens genom flera års relevant arbetslivserfarenhet gärna med bakgrund inom el, ventilation, värme eller styr- & reglerteknik. Det är viktigt att du är social och har förmåga att skapa en öppen och förtroendefull dialog med kunder och dina kollegor. Du kan arbeta självständigt, har en stor problemlösningsförmåga och jobbar på ett affärsmässigt sätt. Du tycker om att ge god service och agerar alltid professionellt i dina kundkontakter. Du vill vara med och skapa en bra och långsiktig hållbar miljö. Du har en god förmåga att arbeta administrativt med hjälp av digitala verktyg, och har en god förmåga att uttrycka dig väl i så väl tal och skrift. Tjänsten kräver B-körkort och är placerad i Borlänge men arbete på andra orter inom marknadsområde kan förekomma. Beredskap kan ingå i denna tjänst. Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Riksbyggen tillämpar provanställning. Din ansökan skickar du till oss via www.riksbyggen.se under Lediga jobb senast 2025-06-30. Vid frågor om tjänsten kontakta leveranschef Joakim Eriksson, [email protected] Övrigt Som anställd på Riksbyggen förväntas du också vara ledamot i någon/några bostadsrättsföreningar, i de fall du har ledamotsuppdrag så utgår ett ansvarsarvode. Klicka HÄR om du är nyfiken på Riksbyggen. Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.
Är du färdig CE- chaufför till sommaren? Eller är du en erfaren yrkeschaufför på jakt efter nya utmaningar? Då har vi spännande tjänster till dig! Till ett av våra uppdrag i Dalarna, söker vi nu dig som har eller snart får CE-behörighet. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna varierar. Arbetsuppgifterna består av b.la. lastning, lossning och transport av gods till terminaler i b.la. Stockholm, Västerås och Örebro. Du startar och avslutar ditt arbetspass i Borlänge. Detta uppdrag startar omgående och pågår sedan till slutet av Augusti men chanser till förlängning finns hos SC transport. SC transport är en del av StudentConsulting Group och på detta uppdrag kommer du att bli anställd av oss men arbeta ute hos vår samarbetspartner, vilket är en ledande aktör inom transportbranschen i Sverige. Du är garanterad heltid - vilket är 38h/veckan och du kommer att omfattas av arbetsplatsens kollektivavtal. DETTA SÖKER VI Krav för tjänsten är: - CE behörighet samt YKB. - ADR grund (alt. 1.3) - God kommunikationsförmåga Meriterande om du har truckkort och tidigare erfarenhet av arbete inom service, logistik och kundhantering. Vi söker dig som är driven och som brinner för chaufförsyrket. Som person är du inte rädd för att ta i, då arbetet är fysiskt krävande. Är du den vi söker? Tveka inte utan ansök om tjänsten via länken nedan, eller genom att besöka vår hemsida. Rekrytering sker löpande och tjänsterna kommer att kunna tillsättas innan ansökningstidens slutdatum. Utdrag ur belastningsregister förekommer. OM FÖRETAGET SC transport Sverige är en del av mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting Group - ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt 24 241 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid. För dig som är nyfiken på ett äventyr på annan ort – så erbjuder vi även chaufförstjänster i Norge. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se/lastbilschaufför
Kina Thai take away är en restaurang som erbjuder asiatiska rätter till kunderna. Vi behöver personal som kan sköta köket, förbereda köksredskap, diska och städa, ha god samarbetsförmåga med kollegor, vara självständig och dynamisk, ha förmågan att arbeta i högt tempo och anpassa sig till kundernas behov.
Är du intresserad men saknar husdjursteknikerutbildningen ansök då och är du rätt person finns möjlighet att gå Växas yrkesutbildning till Husdjurstekniker hösten 2025. Vill du arbeta med Sveriges mjölk- och köttproducenter, utveckla service och rådgivning kring nötkreaturens fruktsamhet och vara en del i Växa Sveriges team? Vi söker nu en person med husdjursteknikerkompetens som önskar kombinera det med arbetsuppgifter som avbytare. Även andra servicetjänster som koklippning, robotprovmjölkning och foderborrning kan förekomma. Vi erbjuder goda möjligheter för dig att utvecklas och specialisera dig till exempel inom embryotransfer, robotprovmjölkning och ultraljudsundersökningar. Vi arbetar i team kring våra kunder där vi kompletterar och stöttar varandra. Du får kollegor som har kompetens inom avbyteri, avel, djurhälsa, produktionsrådgivning, bygg och växtodling med mera. Placering och omfattning Placering i Borlänge. Tjänsten kommer att vara på 80 % - 100 % Vi tycker följande personliga egenskaper viktiga i arbetet som Husdjurstekniker: Initiativrik Lyhörd God samarbetsförmåga God säljförmåga Målinriktad Ansvarstagande Intresse för människor och kor Serviceinriktad Du måste ha goda kunskaper i svenska språket både muntligen och skriftligen. Vi tar emot ansökningar fram t.o.m. den 18 augusti 2025 Intervjuer görs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kontakta: [email protected] Krav Husdjurstekniker utbildning Erfarenhet från arbete i mjölk- och/eller köttproduktion Godkänt B-körkort Normalt färgseende Goda kunskaper i svenska språket både muntligen och skriftligen Meriterande Djurägarseminör Rådgivningserfarenhet Säljerfarenhet
Har du erfarenhet eller utbildning inom logistik, inköp, supply chain management, administration eller kundservice? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Vi ser ett ökande behov hos våra kunder, särskilt inom områden som inköp och orderläggning. Därför söker vi på Manpower nu fler engagerade konsulter i Ludvika/Borlänge. Vi söker dig som vill arbeta som konsult och ta del av de fördelar det innebär, såsom flexibilitet, varierande uppdrag hos kunder och utvecklingsmöjligheter. Vi söker personer med erfarenhet och/eller utbildning inom följande områden: * Logistik och transport: Minst 2 års erfarenhet inom logistik eller transport, eller relevant utbildning inom området. Erfarenhet av transporter, lagerhantering och logistiksystem är meriterande. * Inköp: Minst 1-2 års erfarenhet av inköp, eller utbildning inom inköp, ekonomi eller supply chain management. Erfarenhet av att arbeta med leveranskedjor, optimering och flödeshantering, eller en relevant utbildning inom området. Förmåga att förhandla och etablera relationer med leverantörer är viktigt. Erfarenhet av orderläggning är särskilt efterfrågad - t.ex. att lägga och följa upp beställningar, hantera inköpssystem, bevaka leveranser och arbeta med fakturaflöden. * Administration: Erfarenhet eller utbildning av administrativt arbete, gärna inom logistik eller ekonomi. Det är också meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med olika administrativa system och verktyg. Erfarenhet av att leda mindre projekt och koordinera team är en merit. * Kundservice: Minst 1 års erfarenhet inom kundservice eller en utbildning inom service eller kommunikation. Förmåga att lösa kundproblem och bibehålla goda kundrelationer är en självklarhet. Vi söker dig som: * Har relevant erfarenhet eller utbildning inom något eller flera av ovanstående områden. * Är självgående, lösningsorienterad och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö. * Är ansvarsfull och har ett högt engagemang för ditt arbete. * Har god kommunikationsförmåga och är flexibel i ditt arbetssätt. * Har goda IT-kunskaper och erfarenhet av att arbeta med olika digitala system och verktyg. Varför arbeta med oss? * Möjlighet att arbeta med varierande och intressanta uppdrag. * En arbetsmiljö med engagerade och kunniga kollegor. * Möjlighet till professionell utveckling och nya utmaningar. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter. Hur du ansöker För att söka tjänsten klickar du på "Ansök nu" och skapar ett konto hos oss. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi genomför urval löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker en grundskollärare/klasslärare från och med höstterminen 2025 för lågstadiet. Tanken är att du följer en klass genom lågstadiet, det vill säga år 1-3. Du är utbildad grundskollärare med behörighet för år 1-3. Erfarenhet är meriterande, men inget krav. Du skall tycka om att arbeta med ungdomar och vilja hitta vägar för att de skall lära sig så mycket som möjligt. Du skall kunna sätta gränser och vara tydlig i ditt yrkesutövande. Flexibilitet och förmåga till samarbete är en förutsättning. Kunskaper om hur man anpassar sin undervisning för barn med olika svårigheter t.ex. dyslexi eller NPF är också meriterande. Du är ansvarig för undervisningen de flesta ämnen i din klass med allt vad detta innebär av planering, undervisning samt erforderlig dokumentation. Du är också klassföreståndare och har ansvar för utvecklingssamtal, föräldrakontakt m.m. Immanuelskolan är en friskola som funnits sedan 2003. Vi arbetar för att både vår personal och våra elever skall trivas. Kristna värderingar är viktiga för oss och vi arbetar ständigt med att skolans klimat skall vara tillåtande och tryggt. Du som arbetar här märker du snart att det är lätt att göra sin röst hörd och att beslutsvägarna är korta. Teamarbete är oerhört viktigt för oss - att vi finns för varandra och hjälps åt för att nå så långt det är möjligt. Hos oss skall man få vara den man är och tränas i att visa respekt till varandra. Vi finns nära Borlänge centrum och det går ca 140 elever på skolan fördelat på 8 klasser. Kunskaper är ovärderliga och vi vill att alla elever som går här skall ha möjlighet att uppnå sin fulla potential. Tjänsten kan komma att tillsättas om rätt person söker innan ansökningstiden gått ut.
Välj ett jobb för att visa detaljer