Original taxi drivs av entreprenören Adil som började köra Uber-taxi mera 10 år sedan. Idag har företaget ca 30 bilar i Stockholm. Bilarna är nya Mercedes Benz med serviceavtal och allt man behöver för att köra taxi. Just nu söker Originaltaxi ytterligare taxiförare i sin tillväxt resa. Vi söker dig med taxiförarlegitimation (TLF) som vill köra taxi på dagtid. 3 fördelar att köra med Original taxi: Du kan fokusera på att köra taxi. All administration, licenser, service-avtal, etc. sköts av företaget. Du är inte ensam. Du har ca 40 kollegor att ta en fika med eller ringa om du till exempel behöver hjälp med en punktering. Tillgång till egen biltvätt och service. Original taxi har egen biltvätt i Gröndal där du även kan få hjälp med enklare service, givetvis har alla bilar serviceavtal med Mercedes. Om tjänsten Du kommer att arbeta självständigt och göra körningar genom Uber och Bolt, din lön är provisions baserad enligt överenskommelse. Vi har anställda som tjänar 50' i månaden. Vi letar efter chaufförer som kan köra dagtid. Om du är duktig och kan köra in mycket pengar så kan du få din egen bil, annars delar du bil med en kollega enligt överenskommelse. Det är en fördel om du bot i södra Stockholm, då blir det enkelt att hämta och lämna bilar. Krav: Giltig taxiförarlegitimation (TFL) Goda kunskaper i svenska och helst även engelska. Vi söker dig som: Är ordningsam och bra på att hålla tider. Har eget driv och vill arbeta självständigt. Brinner för att ge kunderna bra service. Start: Omgående Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Om Aleris Närsjukvård Aleris Närsjukvård AB bedriver ASIH, sluten palliativ vård, Rehab Station, närakuter och basal hemsjukvård. Ett tydligt vårdkoncept med god samverkan möjliggör säkra vårdövergångar för våra patienter. Våra medarbetare drivs av stort engagemang och hög delaktighet. Sista ansökningsdag 2025-04-30 Plats: Stockholm- Södra Är du specialistläkare som brinner för att arbeta inom den avancerade sjukvården i hemmet? Vill du arbeta med ett kompetent sjukskötersketeam? Då kan den här tjänsten vara rätt för dig! Om Aleris ASIH Botkyrka ASIH Botkyrka är ett väl etablerat team och ligger i Tullinge samma lokaler som teamet som arbetar för Huddinge. Våra övriga team utgår från Årstaberg, Tyresö, Haninge, Nynäshamn och Värmdö. Vår palliativa avdelning ligger på Handens sjukhus. Vårt mål är att patienten alltid ska erhålla vård av högsta kvalitet och tack vare ett stort förtroende hos våra patienter och beställare växer vår verksamhet. Just nu har vi behov av ytterligare en specialistläkare med huvudplacering i Tullinge. Nu är det tre läkare som arbetar nära varandra och stöttar varandra. Vi söker dig som vill vara med i vår tillväxtresa och ytterligare utveckla vårdkvalitén i ett företag i framkant. Vi är certifierade inom kvalitet och miljö. Arbetsuppgifter Du som läkare inom ASIH har helhetsansvar för dina patienter. Vi arbetar på uppdrag av Region Stockholm med patienter med komplex sjukdomsbild och ofta i olika palliativa skeden. Vårt uppdrag består av palliativ vård samt avancerad medicinsk vård i hemmet. Vi arbetar i multiprofessionellt team bestående av läkare, enhetschef, sjuksköterska, arbetsterapeut, sjukgymnast, dietist, kurator och undersköterska. Du som specialistläkare utgör tillsammans med enhetschefen teamets ledning. Vi söker Vi söker en kollega som har vana att arbeta i multidisciplinärt team. Samarbetsförmåga med olika personalkategorier är ett grundkrav liksom ett genuint intresse för ASIH arbete. Vi arbetar i en kunskapsintensiv verksamhet där Aleris värderingar: ansvarsfullt, enkelt, innovativt vägleder oss i vårt dagliga arbete. Vi söker dig som är erfaren, engagerad, kompetent, noggrann och positiv. Att kunna ge ett trevligt patientbemötande och ha humor är också viktiga egenskaper. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper som initiativförmåga, flexibilitet och god samarbetsförmåga. Vi söker dig som är specialistläkare inom allmänmedicin, geriatrik, onkologi, lungmedicin, hematologi, njurmedicin, anestesiologi eller internmedicin och vill arbeta med palliativ vård. Möjlighet ges att bygga på en tilläggsspecialisering inom palliativ medicin. Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning med provanställning om 6 månader Arbetstid per vecka: 40 timmar Tillträde: Enligt överenskommelse Individuell lönesättning En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Förmånsportal genom Söderberg & Partners Benefits Friskvårdbidrag Patientavgiftsförmån Ansökan och kontakt Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du genom att fylla i formuläret nedan. Sista ansökningsdag är 2025-04-30 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thays Alé Gonzalez, Läkarchef och Medicinskt ansvarig läkare på tel. 08-606 40 38/070 484 51 79 eller [email protected] Hoppas att vi hörs! Kontaktperson Thays Alé Gonzalez Tillbaka till lediga jobb
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Addstruction AB är ett mindre entreprenadföretag som verkar i hela Stockholmsområdet. Våra projekt är varierande med inriktning på markarbeten så som dräneringar, husgrunder, stödmurar/marksten, kabelschakter, V/A installationer, snöröjning och finplanering som några exempel. Våra kunder är en kombination av privatpersoner, bostadsrättsföreningar och andra företag. Vi utmärker oss genom att prioritera goda kundrelationer och ett professionellt bemötande. Företaget växer och vi får allt fler förfrågningar, vi söker nu en erfaren anläggare som vill bli en del av vår utveckling. Vi söker också dig som är behörig att köra lastbil. Vi är kollektivavtalsanslutna via maskinföraravtalet och SEKO. Du ska vara pålitlig, gilla ansvar och vara ute efter en stabil anställning där vi tillsammans kan utveckla företaget och ta det till nästa nivå utan att tappa det där personliga samt kontakten och kommunikationen mellan oss som driver företaget och dig som anställd. Vi strävar efter att sätta ihop flexibla arbetsgrupper med maskinist och personal utanför maskinen, detta innebär att du kommer få lära dig att hantera dumprar, hjullastare och grävmaskiner. Allt för att vi ska kunna byta av varandra och få utmanande, produktiva och roliga arbetsdagar. Som Anläggare hos oss kommer du bland annat: Körningar är transport av material så som jord och grus m.m men även maskintransporter och ibland asfalt. Mestadels transporter till företagets egna projekt men även ibland externt. Utföra sedvanliga arbetsuppgifter för en anläggare bl.a: Grovplanering och finplanering av tomt, Grävning och installation VA Husgrunder, Platta på mark, Plintgrund, Dränering, Husdräneringar Marksten, Murar, Kantsten, L-stöd, Trappor Du kommer för det mesta arbeta i team, men i vissa situationer kommer du också arbeta självständigt. Krav: Minst 2 års erfarenhet inom yrket Har god fysik Har C-körkort YKB Goda tal- och skrivkunskaper i svenska Vi söker dig som är: Social & Serviceinriktad; Vi arbetar främst med privatpersoner och det är viktigt att alla på företaget står för ett gott bemötande. Noggrann, Lyhörd & Ordningsam; Vi får många av våra jobb via rekommendation och vi tror att dessa egenskaper är nyckeln för att fortsätta på den vägen. En problemlösare som gillar att lära dig nya saker; Ingen dag är den andra lik och vi stöter alltid på oförutsägbara hinder samtidigt som företaget utvecklas vilket betyder att du vi gärna ser att detta är motiverande Meriterande om du: Kranvana och kranbehörighet . erfarenhet av bygg och/eller anläggningsarbeten-. CE- behörigher Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 7-16 med viss flexibilitet Placering: Södra Stockholm Anställningsform: heltid och börjar med 6 månaders provanställning som sen övergår i en tillsvidareanställning. Vi erbjuder marknadsmässiga löner och förmåner så som friskvårdsbidrag. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Tegnérs Bageri etablerades våren 2019 och är ett kafé med bageri och konditori i Tullinge. Vi producerar premiumprodukter av olika slag kondis, tårtor, bakelser, bröd och bullar. Utöver det har vi också en kaféverksamhet där vi serverar mackor & lättare lunch. Hitta mer information om oss på vår hemsida: https://www.tegnersbageri.se/ Just nu söker vi ett ytterligare kafébiträde på heltid. Du erbjuds ett kul och omväxlande arbete på en arbetsplats med höga ambitioner. En kärlek och stolthet till serviceyrket är ett måste och du bjuder gärna på ett leende när du möter våra gäster. Som kafébiträde kommer du bland annat: Hantera espressomaskinen. Stå i kassan och ta emot kunder. Beredning av mackor & sallader. I arbetet ingår det också ett ansvar över produkternas frontning och presentation samt butikens övergripande städning och renhållning. Krav: Arbetslivserfarenhet av en liknande tjänst. Erfarenhet av att arbeta med espressomaskin. Gymnasial utbildning. Kassaerfarenhet. Erfarenhet av arbete i kallskänk är meriterande. Vi söker dig som: Stresstålig; tempot kan emellanåt vara högt och arbetet kräver att du som person är snabb och stresstålig. Serviceinriktad; eftersom du är ansiktet utåt mot våra kunder måste du kunna leverera service på högsta nivå Övrigt: Start: Omgående Omfattning: Heltid tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Placering: På Tegnérs Bageri i Tullinge centrum. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
We are looking for new home cleaners to join our team in Stockholm syd. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Stockholm Syd. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Om oss Tur & Company är en butik i Tumba som i över 20 år har försett åkeri- och entreprenadföretag med utrustning, reservdelar och tillbehör. Vi är ett litet och sammansvetsat team på sju personer som trivs tillsammans, tar hand om varandra och har låg personalomsättning. Vi satsar på utveckling och vill fortsätta växa – och nu söker vi dig som vill vara med på resan! Om rollen Som ekonomi- och marknadsadministratör blir du VDns högra hand och får en central roll i företagets dagliga verksamhet. Du ansvarar för ekonomi och administration samtidigt som du driver företagets marknadsföring och synlighet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ekonomi & administration Löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra Skapa månads- och årsbokslut Ta fram KPI:er för uppföljning Hantera inkommande mejl, samtal och post från leverantörer och myndigheter Säkerställa att företagets ekonomiska processer fungerar smidigt Arbeta i Fortnox, Specter och Vinassist Marknadsföring & kommunikation Planera och genomföra marknadsföringsaktiviteter Sköta företagets sociala medier (Facebook & Instagram) Driva trafik till webshopen och uppdatera den (WooCommerce) Hantera skyltmaterial, affischer och produktblad SEO, SEM och digitala kampanjer Vem är du? Vi söker dig som: Har några års erfarenhet av ekonomi och administration Har erfarenhet av bokslut, leverantörsreskontra och kundreskontra Är van vid att arbeta med marknadsföring och sociala medier Har god kunskap i Excel och kan analysera KPI:er Har erfarenhet av layout och grafisk formgivning på grundläggande nivå Har tidigare administrerat en webshop Vi tror att du är... Strukturerad & självgående – Du håller ordning på detaljerna och ser vad som behöver göras. Lösningsorienterad & flexibel – Du hittar kreativa sätt att lösa problem. Affärsdriven & säljfokuserad – Du förstår hur ekonomi och marknadsföring påverkar företagets framgång. Meriterande: Körkort Praktisk information Placering: Tumba, på vårt kontor och i butiken Arbetstid: 07:00–16:00 eller 08:00–17:00 (flexibelt) Start: Omgående Anställning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Ansökan Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser ansökningar som skickas via mejl. Klicka på länken och ansök genom att trycka på knappen "skicka ansökan": https://jobb.tillvaxtbotkyrka.se/jobs/5619838-ekonomi-och-marknadsadministrator-bli-hjartat-i-var-ve... Rekryteringen sker i samarbete med Tillväxt Botkyrka, som stödjer oss i att hitta rätt kandidat. Urvalet sker löpande. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten är hos Tur & Company.
Stockholmfred AB utför allservice åt privatpersoner, företag och BRF:er runt om i Stockholm. Tjänsterna vi erbjuder innefattar trädgårdsarbete, enklare anläggningsarbeten, snöröjning och städning. Våra uppdrag är mycket varierade och omväxlande men nu satsar vi lite extra på vår städverksamhet och söker städare till våra uppdrag runt om i staden. Du kommer bli en del av ett snabbt växande företag som drivs av utveckling och nya sätt att arbeta. Som städare på Stockholmfred : Du utför sedvanliga arbetsuppgifter inom hem-, kontorsstädning & byggstädning. Kontorsstädning: skurstädning till underhåll av gemensamma utrymmen och fönsterputsning. Privatstädning: daglig eller veckovis städning, djuprengöring, fönsterputsning och flyttstädning. Byggstädning: Rengöring efter renoveringar och lättare anläggning. Önskad profil: Tidigare erfarenhet av hemstädning eller kontorsstädning. Fysiskt tålig och i god form för att klara av ett fysiskt krävande jobb. Tillförlitlig och punktlig. Förmåga att arbeta självständigt och i grupp. Körkort och tillgång till egen transport är en fördel. Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Varierade arbetstider. Placering: På arbetsplats runt om i Stockholmsområdet. Anställningsform: Timanställning, vid behov. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Vent4Vent är ett växande företag som tillverkar ventilationskanaler av hög kvalitet. Vi erbjuder ett brett sortiment av ventilationsprodukter i plåt och levererar skräddarsydda lösningar efter kundens behov. Genom högt arbetstempo kan vi konkurrera med hög kvalitet, bra priser och snabb leverans. Vi tror på personlig utveckling – hos oss får du möjlighet att växa och utvecklas utifrån dina egna mål. Vi har en arbetsplats präglad av mångfald och gemenskap, där alla känner sig respekterade. Vi har nolltolerans mot rasism och kränkningar. Nu söker vi en Ventilationsplåtslagare som vill bli en del av vårt team och bidra till vår fortsatta tillväxt! Som Cirkulär Ventilationsplåtslagare kommer du bland annat: Montera skarvsystem inom ventilation. Klippa och bocka plåt. Klippa och montera isolering till ventilationskanaler. Upprätthålla hög kvalitet på ditt arbete och arbeta effektivt i vårt höga arbetstempo. Önskad Profil: Erfarenhet av att arbeta inom tillverkande industri Fysiskt god form för att klara av ett fysiskt krävande arbete Kunna kommunicera på och förstå svenska eller engelska Vi söker dig som: Stresstålig & effektiv – Du kan arbeta under press och leverera hög kvalitet även i ett högt tempo. Flexibel & ansvarstagande – Du hjälper dina kollegor och tar ansvar för din station i produktionen. Du ser problem som utmaningar att lösa. Meriterande om du: Tidigare erfarenhet av att arbeta med sheet metal. Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Mån–fre 07:00–16:00 (betald övertid kan förekomma). Placering: Arbetsplatsen ligger i Norsborg. Anställningsform: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Välj ett jobb för att visa detaljer