Sommarvikarier till Villa Riksten

Nu söker vi på Villa Riksten sommarvikarier till sommaren 2024. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar - respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden - oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Villa Riksten Demenscertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin. Behovsbaserat önskeschema: Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du som medarbetare har möjlighet att påverka din egen arbetstid, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget. Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14-18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 240431 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Anna Östman Gruppchef plan 1 073 502 05 71 Hanna Nilsson Gruppchef plan 2 073 501 34 68 Lizette Werme Gruppchef plan 3 072 854 78 63 Isabell Chressman Gruppchef nattpersonal 070 769 57 32 Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se (http://www.vardaga.se)

1 februari 2024
Sista ansökan:
20 juli 2024
Sjuksköterska till Villa Riksten i sommar

Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: - Bra schema och arbetstider. - Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. - Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära (https://lara.se/) med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. - Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. - Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. En av boendets sjuksköterskor sitter också alltid med i den lokala ledningsgruppen. - Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. - Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss. Läs mer om deras svar här (https://vardaga.teamtailor.com/pages/kampanjsida-for-sjukskoterskor). Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska. En kurs vi kan erbjuda dig att gå är ”Att leda utan att vara chef”. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. Bra samarbete är det allra viktigaste." - Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Om Villa Riksten Villa Riksten är ett modernt äldreboende beläget i friluftsstaden Riksten i Tullinge, med nära tillgång till naturen. På Villa Riksten arbetar vi med aktiviteter dagligen för att främja de boendes hälsa och arbetar också med en personcentrerar omsorg. Här bor både personer med demenssjukdom och med somatiska sjukdomar. Demenscertifiering Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin (https://www.vardaga.se/var-aldreomsorg/demens/). Ung Omsorg Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg (https://www.vardaga.se/var-aldreomsorg/ung-omsorg-pa-vara-boenden/). Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14-18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Djur i omsorgen Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du - gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar - är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare - tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig - tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor - är van att strukturera och organisera ditt arbete. Jag har alltid blivit trodd och satsad på och när man har idéer så lyssnar arbetsgivaren. " - Mårten Hedberg, Medicinskt ansvarig sjuksköterska, Stockholm Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Efter överenskommelse Sista ansökningsdag: 31 mars 2024 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Jenny Furuhagen Mobilnummer: 072-853 93 49 E-post: [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. (https://vardaga.teamtailor.com/) Facklig kontakt: Vårdförbundet, Hampus Kalpakas, Mobilnummer: 076-6217703, Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se...

1 februari 2024
Sista ansökan:
20 juli 2024
Distriktsjuksköterska

Vi söker Distriktssköterska till Roscare vårdcentral. Vår mottagning växer ständigt och har en ung befolkning med många barnfamiljer i området. Hos oss arbetar tre specialister i allmänmedicin, en distriktssköterska och 2 sjuksköterskor. På vårdcentralen tjänstgör även en psykoterapeut samt att mottagningen har ett välfungerande samarbete med flera olika underleverantörer. Arbetsuppgifter Sedvanliga uppgifter på distriktssköterskemottagning och i hemsjukvård Personliga egenskaper Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som har en god samarbetsförmåga och ett stort engagemang, som på ett effektivt sätt kan prioritera bland dina arbetsuppgifter, du har en positiv attityd, är flexibel, ser möjligheter att göra det bästa för patienten.

29 januari 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Taxichaufför sökes (Uber & Bolt)

Originaltaxi drivs av entreprenören Adil som började köra Uber-taxi för 7 år sedan. Idag har företaget ca 30 bilar i Stockholm. Bilarna är nya Mercedes Benz med serviceavtal och allt man behöver för att köra taxi. Just nu söker Originaltaxi ytterligare taxiförare i sin tillväxt resa. Vi söker dig med taxiförarlegitimation (TLF) som vill köra taxi på dagtid. 3 fördelar att köra med originaltaxi - Du kan fokusera på att köra taxi. All administration, licenser, service-avtal, etc. sköts av företaget. - Du är inte ensam. Du har ca 40 kollegor att ta en fika med eller ringa om du till exempel behöver hjälp med en punktering. - Tillgång till egen biltvätt och service. Originaltaxi har egen biltvätt i Gröndal där du även kan få hjälp med enklare service, givetvis har alla bilar serviceavtal med Mercedes. Om tjänsten Du kommer att arbeta självständigt och göra körningar genom Uber och Bolt, din lön är provisionsbaserad enligt överenskommelse. Vi har anställda som tjänar 50' i månaden. Vi letar efter chaufförer som kan köra dagtid. Om du är duktig och kan köra in mycket pengar så kan du få din egen bil, annars delar du bil med en kollega enligt överenskommelse. Det är en fördel om du bot i södra Stockholm, då blir det enkelt att hämta och lämna bilar. Krav: - Giltig taxiförarlegitimation (TFL) - Goda kunskaper i svenska och helst även engelska. Vi söker dig som: - Är ordningssam och bra på att hålla tider. - Har eget driv och vill arbeta självständigt. - Brinner för att ge kunderna bra service. Övrigt: Start: Omgående Ansökan: Skicka din ansökan här!

24 januari 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Trädgårdsarbetare till PR Eko Mark AB

PR Eko Mark AB är ett litet företag inom mark, anläggning & trädgårdsskötsel. Vi tror på att arbeta för hållbar utveckling och är självklart en del av det gröna näringslivet samt anslutna till Gröna arbetsgivare. I vår verksamhet specialiserar vi oss på markanläggning, plattsättning & underhåll av bl.a kyrkogårdar, gårdar & parker. På vintern ägnar vi oss också åt snöröjning. Våra kunder är framförallt bostadsrättsföreningar i förorter söder om stan. Under de senaste åren har det gått väldigt bra för oss och vi är redo att ta nästa steg i företagets utveckling. Just nu söker vi en säsongsarbetare inom trädgård. Som Trädgårdsarbetare kommer du bland annat arbeta med: - Nyplantering, bevattning & ogräsrensning - Beskäring av träd & klippning av buskar - Gräsklippning - Snöröjning under vintersäsong Du kommer arbeta självständigt tillsammans med en kollega och arbeta efter tydligt planerade arbetsuppgifter. Krav: - 5 års erfarenhet av att jobba inom trädgårdsarbete - Prata svenska obehindrat - B- körkort Vi söker dig som: Självgående - eftersom det är tydligt vad som kommer ingå i dina arbetsuppgifter måste du kunna arbeta utan större vägledning. Det kommer såklart finnas stöd vid behov Övrigt: Start: Fr.o.m April Arbetstider: 7- 16 Placering: Du utgår från Tumba och åker sedan ut på jobb runt om i söderort Anställningsform: Säsongsanställning från april till oktober. Med chans till förlängning Ansökan: Skicka din ansökan här! (https://jobb.tillvaxtbotkyrka.se/jobs/3519067-tradgardsarbetare-till-pr-eko-mark-ab/ae901fba-ba7c-4bbe-9588-56e2ee5314cc) Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.

16 januari 2024
Sista ansökan:
4 juli 2024
Självgående VVS montör till Våtrumsteknik

Våtrumsteknik är ett väletablerat byggföretag som huvudsakligen arbetar med stora stambyten på totalentreprenad. Hos oss sitter VVS på samma sida bordet som platschefen och arbetar tillsammans med ÄTA, tidsplaner och tekniska lösningar för att bygga rätt enligt Säkert Vatten. Som montör hos oss river du inte, den tjänsten köps istället in. Normalt sett har vi ca 7-10 pågående totalentreprenader runt om i Storstockholm och projekttiden spänner från ett halvår upp till flera år. Materialmässigt arbetar vi ofta med prefabricerade kassetter, moderna material som alupex och ljuddämpade plaströr från våran egen grossist. Vi har naturligtvis kollektivavtal och erbjuder konkurrenskraftiga löner samt vinstdelning i projekten. Vår personal är vår viktigaste resurs och vi ser till att du som VVS- montör har tillgång till rätt utbildningar, rätt verktyg, personalförmåner och roliga aktiviteter. Just nu söker vi självgående VVS- montörer till våra projekt i Stockholmsområdet, framförallt i Söderort. Hos oss trivs personer som gillar att arbeta med ROT på en trygg och stabil arbetsplats. I denna rekrytering söker vi primärt självgående montörer med yrkesbevis. Som VVS-montör kommer du: - Arbeta med stambyten på totalentreprenad i längre projekt. - Ansvara för ett specifikt arbetsmoment där du är med från arbetsberedning till egenkontroll och slutbesiktning. Vanligt förekommande arbetsfördelning är: - Stamresning. - Allmänna ytor och källarstråk. - Kompletteringsarbeten. - Ansvara för att hålla rent och snyggt runt om dig. - Hantera viss kundkontakt och svara på enklare frågor kring ditt arbete, annars hänvisa vidare till vår kundsupport. Du arbetar i arbetslag på 4-6 montörer per projekt som stöttas av rörbas och platchef. Det kommer allt finnas kunniga kollegor runt om dig som stöttar dig i ditt arbete och hjälper dig komma med lösningar. Krav: - Yrkesbevis Vi söker dig som: Gillar mötet med människor eftersom vi arbetar i folks hem. Det är viktigt att du säger hej, hejdå och visar respekt för våra kunder. Uppskattar en trygg och stabil arbetsplats där du har ett tydligt schema och fasta rutiner. Är engagerad i ditt arbete och du får gärna ha ambition att växa inom företaget. Meriterande om du: - Några års arbetslivserfarenhet. - Kan andra språk än svenska. - Intresserad av bygget som helhet. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 7-16 Vinstdelning baserad på hela projektet. Placering: Ute på projekt i Stockholmsområdet. Anställningsform: Heltid tillsvidare, 6 månaders provanställning. Ansökan: Skicka din ansökan här! (https://jobb.tillvaxtbotkyrka.se/jobs/3186137-sjalvgaende-vvs-montor-till-vatrumsteknik) Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.

16 januari 2024
Sista ansökan:
22 juni 2024
CE - Chaufför till Enskede Bilexpress

Enskede Bilexpress AB grundades 1962 och har sedan dess levererat transport- och logistiklösningar till kunder i Stockholm och Mälardalen. Sedan 2018 når vi hela Sverige genom vårt inrikesnätverk OnRoad. Vi har en tradition av att vara pålitliga, transparenta och att alltid vara i framkant. Vårt motto som efterföljs i alla led är "Nöjda kunder och fungerande åkarkultur." Våra uppdrag är varierande. Vi kör både linje och lokal distribution av styckegods till bl.a. grossister & butiker. Vi försöker se till att du som chaufför alltid har ett fast schema. Vi har en egen terminal i Slagsta som är bemannad nästan dygnet runt. Just nu söker vi drivna CE - chaufförer till vårt åkeri, Sjölunds Transport AB, till olika skift och körningar. Vi erbjuder dig en trygg och stabil arbetsplats som har kollektivavtal samt har koppling till Fair Transport. Vi har låg personalomsättning eftersom vi ser till att ta hand om varandra. Som förare hos oss kommer du: - Arbeta med olika typer av körningar av styckegods lokalt i Stockholmsområdet eller längre körningar (beroende på vilket skift du har). - Arbeta med och lasta och lossa. - Utföra sedvanlig dokumentation i samband med transporterna. - Ha kundkontakt vid leveranser och vara vårt ansikte utåt. Du kommer arbeta direkt mot trafikledningen som planerar ditt arbete, och du har stöd från personalansvarig som din närmsta chef. Trafikledarna är förare i grunden vilket betyder att också du har möjligheter att växa i företaget. Önskad profil: - CE - körkort. - Giltigt yrkeskompetensbevis YKB. - ADR styckegods. - Digitalt förarkort. - Truckkort. - Erfarenhet att arbeta med handdator för att hantera din last vid lastning & lossning. - Svenska i tal & skrift; eftersom kommunikationen med trafikledare och kunder måste ske felfritt. Vi söker dig som är: Noggrann & Driven; det är en viktig del i att kunna göra ett bra jobb. Om du besitter dessa personliga egenskaper betyder det att du är pålitlig. Service inriktad & Lösningsorienterad; eftersom det är ett serviceyrke och du har mycket kundkontakt. Meriterande: - Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande tjänst. - Kompetens inom fler språk än Svenska. - God social kompetens Övrigt: Start: Enligt överenskommelse Placering: Du utgår från terminalen i Slagsta där du hämtar och lämnar bilen. Fordonsflottan består av Mercedes Actros från 2020. Anställningsform: Heltid tillsvidare med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna beror helt på vilket skift du har. Ansökan: Skicka din ansökan här! (https://jobb.tillvaxtbotkyrka.se/jobs/3446834-ce-chauffor-till-enskede-bilexpress/bcb96cf9-1987-45b8-a11e-8209581d4306) Rekryteringen sker i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.

12 januari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Manlig personlig assistent till kund (Tumba)

Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Grödinge, i närheten av Tumba! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Hej, jag är en 34 åring som är boende i Grödinge, jag söker just nu en till assistent i mitt gäng. Jag har en muskelsjukdom som gör att jag har svårt att röra på mig och jag sitter i rullstol. Jag använder mig av en andningsmask som hjälper mig med min andning. Vilket kan göra att det är svårt att höra vad jag säger så det är jätteviktigt att du är lyhörd, förstår och lyssnar noga! Med andra ord är det ett krav att du som är min assistent pratar bra svenska och inte röker då med tanke på min andningsmask. Jag söker dig som vill hjälpa mig med allt som krävs då du kommer att vara mina ben och armar. För att anställas som assistent hos mig så måste du inte kunna allt från start, du lär dig det med tiden- det viktigaste är att du har glimten i ögat och att personkemin stämmer överens! Det är dock en merit att ha arbetat som det. Jag söker dig som är mellan 25 och 45 år gammal, jag söker en manlig assistent. Mina intressen är sport, att spela spel, kolla på tv, att gå på bio och att kolla på klipp på Youtube. Plus är också om du är flexibel i ditt arbete och kan tänka dig att jobba dag, kväll eller natt. Mina dagar är ganska så lugna. Kan hända att jag ibland går på bio eller att jag vill gå och kolla på fotboll eller hockey. Till en början gäller tjänsten pass på måndagar mellan klockan 16:00 - 22:00 - med möjlighet till flera pass om vi båda känner att det funkar bra. Hoppas vi ses! Vem är du? Du är en ärlig och pålitlig person som genuint tycker om att arbeta och du äger förmågan att kunna skapa en harmonisk atmosfär omkring dig. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller har annan erfarenhet som kan vara likvärdig. Som person har du en god social förmåga, ser till hela kundens behov, är noggrann och ansvarstagande samt har ett gott bemötande. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Måndagar mellan 16-22, möjlighet till fler pass. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

8 december 2023
Sista ansökan:
26 maj 2024
Styr och Reglertekniker /Elektriker till APH elektriska

APH Elektriska AB är ett företag som arbetar med fastighetsautomation. Vi projekterar, konstruerar och installerar system för optimerad styrning av fastighetens värme, kyla och ventilationssystem. Alltifrån rumsstyrningar till datoriserade styr och övervakningssystem för hela fastighetsbestånd. Vi arbetar med en mängd olika kunder, ofta som underleverantörer och fokuserar på att skapa högkvalitativa och effektiva lösningar som möter våra kunders unika behov. Vi lägger stor vikt vid kundservice och tror på att bygga starka och långsiktiga relationer. Om du är en erfaren elektriker, så är APH Elektriska AB rätt plats för dig. Vi erbjuder en familjär stämning, spännande och varierad arbetsmiljö, och möjligheter till karriärsutveckling. Ditt arbete kommer att utföras ensam eller i team om 2-3 personer ute på uppdrag och man roterar beroende på erfarenhet. Arbetet kan vara varierande stora o små projekt. I dagsläget är vi totalt 7 personer anställda på företaget. Kontoret är Skyttbrink i Tumba och där finns administration, verktyg och vår verkstad. Jobbet utgår ibland hemifrån eller från kontoret beroende på uppdrag och var du bor. Närmaste chef kommer vara en av ägarna som också är projektledare. Du kommer bland annat jobba med: - Tillverkning, installation och service av styrsystem. - Styrinstallation av ventialtilationsagregat och rumsreglering - Möten med kund/byggmöten med andra underleverantörer - Du har ett intresse att utvecklas inom programmering - Möjlighet att utvecklas inom Projekledning/arbetsledning Ansvarsområden: Utföra arbetet efter genomgång, medverka vid byggmöten och liknande samt vara ansiktet utåt för företaget. Vara behjälplig genom att hålla ögonoen öppna för nya arbeten. Att vara planerande med tid, verktyg, material och arbetstimmar så det utnyttjas på bästa sätt för att nå effektivitet och nöjda kunder. Önskad profil: - Minst 2 års erfarenhet som styrtekniker/ elektriker. - Utbildning som elektriker el likvärdigt i arbetslivserfarenhet. - Körkort B. - Svenska i tal och skrift. - Datorvana med kunskaper inom officepaketet. Du tar gärna egna initiativ och drivs av att lära dig nytt. Du är bra på att passa tider, jobba mot deadline och att planera och utföra projekt. Ditt arbete blir noggrant gjort och du lämnar alltid snyggt efter dig. Du bryr dig om dina medarbetare och jobbar "med teamet" även när du är själv. Du kommer vara ansiktet utåt, träffa kollegor, kunder och vara på byggmöten så du behöver vara socialt kompetent. Meriterande om du: - Har erfarenhet av PLC programmering. Övrigt: Start: Efter överenskommelse. Arbetstider: 7-16 med möjlighet till lite flextid. Placering: Över hela stor Stockholm. Kontor i Skyttbrink. Anställningsform: heltid med 6 månaders provanställning. Ansökan: Skicka din ansökan här! (https://jobb.tillvaxtbotkyrka.se/jobs/3286280-styr-och-reglertekniker-elektriker-till-aph-elektriska/fd0f6239-51d4-465f-b21d-7f5231925365) Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.

23 november 2023
Sista ansökan:
11 maj 2024
Mötesbokare/SDR mot företag

Impressive Relations Vi är det bolag som värdesätter din utveckling, med hjälp av vårat etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att utvecklas. Impressive Relations är en fullservice byrå som erbjuder en rad tjänster inom affärsområdena Sales, Retail och Staffing. Efter drygt 10 år i branschen ägnar vi nu våra försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. Tjänstebeskrivning Vi söker en engagerad och resultatorienterad mötesbokare som aktivt kommer att kontakta potentiella kunder för att boka möten åt vårt breda utbud av samarbetspartners. Du kommer att ha en nyckelroll i att skapa positiva kundrelationer genom professionell kommunikation och övertygande presentation av våra produkter eller tjänster. Du behöver vara självgående och ha förmågan att skapa förtroende genom att vara lyhörd för kundernas behov. Vi erbjuder utbildning och coachning för att hjälpa dig att nå framgång i rollen som mötesbokare och det finns möjligheter till karriärutveckling för de som visar en stark arbetsmoral och prestation. Om du brinner för att skapa affärsmöjligheter och vill vara en del av vårt framgångsrika försäljningsteam, ser vi fram emot att höra från dig! Egenskaper & Kompetenskrav: - Serviceminded - Positiv och energisk - Målmedveten och driven - Meriterande med telefonvana - Utåtriktad, hög social kompetens - Behärskar svenska och engelska på en professionell nivå Vi erbjuder dig: - Heltidsanställning - Kontor i Vasastan - Fast lön på 21 000 kr/mån + provision - Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser - Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner - Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en bra fast lön plus provisionen som du själv kommer kunna påverka. Sälj utbildning kommer ske löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 [email protected]

21 november 2023
Sista ansökan:
9 maj 2024