Lediga jobb i Bräcke
Sök totalt 17 lediga jobb i Bräcke
Region Jämtland Härjedalen är en region att längta till och växa i. Vi ska arbeta för utveckling och tillväxt i Jämtland Härjedalen och erbjuda alla boende och besökare en hälso- och sjukvård av hög kvalitet. Vår vision är god hälsa och vi vill vara en region som du längtar till och växer i. Hos oss jobbar du med kollegor från många yrken, med både spets och bredd i kompetensen. Du är också medlem i vår personalförening som erbjuder en mängd olika och roliga aktiviteter. Primärvården i Region Jämtland Härjedalen ingår organisatoriskt i Division Nära Vård tillsammans med Ambulansen, Folktandvård, Psykiatri samt Barn- och ungdomspsykiatrin. Primärvården är organiserad i 4 närvårdsområden och sedan januari 2022 så är primärvården och ambulanssjukvården integrerade under god och nära vård. Varje närvårdsområde är en ekonomisk enhet som leds av en verksamhetschef. Primärvården ansvarar också för regionens sjukvårdsrådgivning, ungdomsmottagning och närvårdsavdelningen Näva, vilka samtliga är anslagsfinansierade ARBETSUPPGIFTER Att arbeta som distriktssjuksköterska på Kälarne hälsocentral innebär både att arbeta med traditionellt förekommande arbetsuppgifter på en hälsocentral så som mottagningsarbete, telefonrådgivning, arbetar i team tillsammans med läkare och övrig personal. Det kan även bli aktuellt med ett specialistområde som exempelvis diabetes. KVALIFIKATIONER Legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning till distriktssköterska. Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge patienterna bästa möjliga vård. Du trivs i din yrkesroll, är engagerad och bidrar till ett gott arbetsklimat då du har initiativförmåga och ansvarskänsla. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande. Vi söker dig som vill arbeta för en god primärvård med hög tillgänglighet och kvalitet. Vi värdesätter att du är engagerad och flexibel som person med en god samarbetsförmåga och vilja att vara med och utveckla verksamheten i andan av teamarbete. Körkort för personbil är ett krav. Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Vilka är vi? Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser. Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. Vi erbjuder: - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 9.00-17.00 Mån-Fre - Hög ersättning
Region Jämtland Härjedalen är en region att längta till och växa i. Vi ska arbeta för utveckling och tillväxt i Jämtland Härjedalen och erbjuda alla boende och besökare en hälso- och sjukvård av hög kvalitet. Vår vision är god hälsa och vi vill vara en region som du längtar till och växer i. Hos oss jobbar du med kollegor från många yrken, med både spets och bredd i kompetensen. Du är också medlem i vår personalförening som erbjuder en mängd olika och roliga aktiviteter. Primärvården i Region Jämtland Härjedalen ingår organisatoriskt i Division Nära Vård tillsammans med Ambulansen, Folktandvård, Psykiatri samt Barn- och ungdomspsykiatrin. Primärvården är organiserad i 4 närvårdsområden och sedan januari 2022 så är primärvården och ambulanssjukvården integrerade under god och nära vård. Varje närvårdsområde är en ekonomisk enhet som leds av en verksamhetschef. Primärvården ansvarar också för regionens sjukvårdsrådgivning, ungdomsmottagning och närvårdsavdelningen Näva, vilka samtliga är anslagsfinansierade ARBETSUPPGIFTER Att arbeta som barnmorska på Bräcke hälsocentral innebär sedvanliga arbetsuppgifter som barnmorska i primärvården. Du arbetar självständigt med reproduktiv och sexuell hälsa, graviditetsövervakning, föräldrastöd i grupp, preventivmedelsrådgivning, STI-förebyggande arbete och gynekologiska cellprovtagningar. KVALIFIKATIONER Kvalifikationer Legitimerad barnmorska. Meriterande är erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge patienterna bästa möjliga vård. Du trivs i din yrkesroll, är engagerad och bidrar till ett gott arbetsklimat då du har initiativförmåga och ansvarskänsla. Vi söker dig som vill arbeta för en god primärvård med hög tillgänglighet och kvalitet. Vi värdesätter att du är engagerad och flexibel som person med en god samarbetsförmåga och vilja att vara med och utveckla verksamheten i andan av teamarbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som distriktssjuksköterska hos Almia får du chansen att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom primärvård. Du kommer att ge vård och rådgivning i hemmiljö eller på vårdcentral, hantera kroniska sjukdomar och förebygga ohälsa. Arbetsmiljön är omväxlande och anpassas efter kund och område. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan utvecklas tillsammans med Almia. Finner du tjänsten som Distriktssköterska till Bräcke intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]
Vill du jobba på en arbetsplats där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Vi söker Dig som brinner för att hjälpa en annan person. I arbetet som personlig assistent hjälper och stödjer du den enskilde utifrån dennes behov. Nu söker vi dig som vill arbeta som vikarie vid behov, till en man i 45-års åldern som är bosatt i Bräcke kommun. Han tycker om att vara ute i skog och mark, han tar gärna en tur på skotern eller fyrhjulingen. Du som person ska vara lyhörd, empatisk och ansvarsfull. Eftersom du kommer att arbeta både i grupp och självständigt så behöver du kunna ta eget ansvar och vara flexibel. Arbetstiderna är förlagda över hela dygnet. Krav är att man har B-körkort för manuell växellåda. Meriterande är tidigare arbete som personlig assistent, undersköterska eller annan vårdutbildning. Men det viktigaste är personlig lämplighet. Vi har kollektivavtal, Kommunal/Fremia. Utöver timlön gäller ob- och jourersättningar som utbetalas enligt gällande kollektivavtal Sensus Personlig Assistans AB är en privat anordnare av personlig assistans med huvudkontor i Ljusdal och lokalkontor i Östersund.
Om Vatten och miljöresurs Vatten och miljöresurs ser till att du varje dag får friskt dricksvatten i din kran och en ren närmiljö. Vi arbetar för att din vardag ska fungera här och nu, och för att naturens resurser ska räcka. Vi finns till för att även framtida generation ska kunna njuta av fjällen, vattendragen, skogen och marken. Bolaget ägs av Bergs, Bräcke och Härjedalens kommuner. Vi ansvarar för driften av ägarkommunernas vatten- och avloppsförsörjning, att producera och distribuera dricksvatten samt ta om hand och rena avloppsvatten. Bolaget ansvarar även för kommunernas avfallshantering att samla in och hantera avfall och slam. Totalt är vi drygt 100 medarbetare. Vi arbetar över ett stort geografiskt område och har kontor i Sveg, Hede, Funäsdalen, Svenstavik, Hackås, och Bräcke, vilket ger stora möjligheter att arbeta från olika orter. För närvarande drivs flera större projekt, bland annat genomför vi en stor utbyggnad av kommunalt vatten och avlopp i Härjedalen. Syftet är att säkerställa en långsiktig stabil drift för vatten- och avloppsförsörjningen, med ökade miljökrav och exploatering i turistområdena. Vi söker nu en engagerad medarbetare till driftgruppen inom avfall och återvinning i Bräcke kommun. Är du flexibel, har ett intresse för miljö och återvinning och trivs med att arbeta utomhus? Då kan det här vara rätt tjänst för dig. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som driftpersonal har du en varierad arbetsdag med flera olika arbetsuppgifter. Du blir en del av vårt team som bemannar kommunens återvinningscentraler. Din huvudsakliga uppgift är att hjälpa våra kunder genom att informera och guida dem i hur avfallet ska sorteras på rätt sätt. Du ansvarar även för att sköta och underhålla våra anläggningar, där arbete med lastmaskin är en central del av vardagen. I rollen ingår dessutom digital rapportering och viss fakturering. Ett annat ansvarsområde är skötseln av återvinningsstationerna i Bräcke kommun. Du säkerställer att det är rent, välorganiserat, snöröjt och halkbekämpat för våra besökare. Vid behov kan du också komma att stötta våra anläggningar i Bergs kommun. Övriga arbetsuppgifter inkluderar: -Byggnationer och reparationer, som uppförande av staket och kärlställ. -Service och underhåll av insamlingsplatser och avfallskärl. -Hämtning av grovavfall, exempelvis kylskåp och frysar, från privatpersoner som behöver hjälp att transportera detta till återvinningscentralen. Om dig För att trivas i den här rollen behöver du vara en driven och ansvarstagande person som tycker om att arbeta utomhus. Du hanterar fysiskt krävande uppgifter och är praktiskt lagd med en lösningsfokuserad inställning. Du kommer att jobba såväl självständigt som tillsammans med övriga kollegor och som person är du en lagspelare. Vi är vårt bolags ansikte utåt varför vi lägger stor vikt vid servicemedvetenhet – du tycker om mötet med andra människor och att få hjälpa till ser du som något naturligt. Du är: -Självgående: Du vet vad du ska göra, du gör det och skulle du inte veta tar du reda på det. -Gillar att vara ute: Om väder och vind biter ifrån, så biter du ihop och tillbaka. -Ordningsam och punktlig: Var sak har sin plats för dig och på morgonen går du upp när klockan ringer -God kondition och rörlighet: Du avslutar gärna dagen med nytt rekord på stegräknaren. -Flexibel: När dagen inte blir som du tänkt dig, då ser du det fina i att varje dag är unik. Krav: -B-körkort -Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska Meriterande: -Vana av att köra maskiner, såsom lastmaskin och/eller traktorgrävare -Tidigare arbete inom branschen I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer kommer att ske löpande. Vi erbjuder Som medarbetare hos oss blir du en viktig del i ett hållbart samhällsbyggande och här jobbar du med att göra gott för människor och miljö i många kommande generationer. Engagemanget, nyfikenheten och intresset för att bygga relationer är det som förenar alla som jobbar här och är det som gör Vatten och miljöresurs till en arbetsplats präglad av gemenskap, glädje och laganda. -En modern digital arbetsmiljö med många funktioner och all internkommunikation samlad i Microsoft 365. -Kompetensutveckling – för att vi ska kunna ligga i framkant är det absolut nödvändigt att våra medarbetare kontinuerligt får ny kunskap. Därför är vi lyhörda för önskemål om utbildningar och här finns möjlighet att få utvecklas. -Föräldravänlig arbetsplats – genom en flexibel inställning vill vi göra det lättare för dig att kombinera arbetet med att vara förälder. -Friskvårdstimme och friskvårdspeng. Urval och kallelse till intervju kan komma att ske löpande under annonseringstiden. Tillsättning av tjänsten kan ske innan ansökningstiden gått ut. Lön och övriga anställningsvillkor överenskommes i samband med anställning. Schemalagd arbetstid, helgarbete kan förekomma Kontaktinformation Niklas Svenberg, ÅVC-Chef, [email protected] Annica Karlsson, Arbetsledare DO Berg/Bräcke, [email protected] Håkan Westling, Facklig representant Kommunal, [email protected] Arbetsplats Tjärnvägen 7 843 31 Bräcke
Samtliga våra annonser för Projektsamordnare gäller en och samma tjänst, du behöver bara skicka in en ansökan till oss. Kommunförbundet Jämtland Härjedalen Kommunförbundet Jämtland Härjedalen bildades 2022 och jobbar för alla kommuner för länets bästa. Förbundet drivs som en förening och har en styrelse bestående av förtroendevalda från länets alla kommuner. Vi är en distansoberoende arbetsgivare där vi är hembaserade men reser i hela länet som tjänsten kräver. Kommunförbundet har ett kontor på Campus i Östersund, där vi träffas med jämna mellanrum för att samarbeta och utvecklas tillsammans. Om tjänsten: Vi söker just nu en projektsamordnare med ett tudelat uppdrag. Du ansvarar för att efter medlemskommunernas initiativ skriva fram, samordna och följa upp kommungemensamma projekt. Projekten ska utveckla och stärka kärnverksamheter hos våra ägarkommuner. I tjänsten ingår att delta i våra chefsnätverk för att identifiera behov och för att säkerställa projektens nytta. Du kommer jobba nära ledningen i Kommunförbundet, såväl på politisk nivå som på tjänstepersonsnivå Därtill ingår i tjänsten att stötta och utveckla kommunernas förmåga att göra behovsanalyser, färdigställa ansökningar och genomföra projekt. Här är uppdraget alltså pedagogiskt och kompetensbyggande. Dina arbetsuppgifter Leda arbetet internt kring projekt med externa medel Samarbeta med länets aktörer i syfte att stärka kommunernas och andra aktörers förmågor och konkurrenskraft. Säkerställa att rapportering till finansiärer fungerar. Skriva fram nya projekt som verksamhet och styrelse står bakom. Samarbeta med fonder och myndigheter med ansvar för utvecklingsmedel i syfte att skapa goda relationer och framförhållning i våra projektsatsningar. Vi söker dig som Har en universitets- eller högskoleutbildning inom området. Kunskap om EU-fonder, regionala utvecklingsmedel och nationella finansieringsmodeller. Har erfarenhet av att skriva fram komplexa projekt med flera intressenter inom offentlig sektor och med finansiering från flera håll. Är en skicklig kommunikatör och har förmågan att engagera och skapa samsyn bland olika aktörer. Har erfarenhet av projektekonomi och projektadministration. Är lösningsorienterad, strukturerad och van att arbeta självständigt. Är engagerad och strategisk med god förmåga att driva frågor framåt. Är lyhörd och har förmåga att förstå olika perspektiv samt skapa förtroende och bygga relationer. Meriterande Erfarenhet av att jobba i en politiskt styrd organisation. Viktiga personliga egenskaper Strukturerad och pedagogisk, van att uttrycka dig väl i tal och skrift Van att själv strukturera och planera ditt arbete Förmåga att fånga idéer och se behov och möjligheter Nätverksbyggare med förmåga att skapa ett tillitsfullt klimat Pedagogisk förmåga i syfte att stötta kollegor på bästa sätt inom området. Vi erbjuder: En spännande och utvecklande roll som har stor betydelse för länets framtid. Du blir en del av ett väldigt engagerat team och får möjlighet att påverka utvecklingen av hela länet. Placeringsort: Jämtlands län Anställningsform: Tillsvidareanställning 50% med möjlighet till utökad tjänstgöringsgrad. Tillträde: 1 oktober eller enligt överenskommelse.
I Bräcke kommun i Jämtland är du alltid nära äventyr och smultronställen. Gnistrande vinterdagar på skidor såväl som heta sommardagar i båten är vardag för oss som bor här. I Bräcke kommun finns trygga skolor, personlig äldrevård och en mängd små och medelstora företag med idéer och kunskap som skapar värden lokalt och globalt. Goda kommunikationer i stråket mellan Sundsvall och Östersund och en fibertäckning på över 90 procent gör det enkelt att bo, jobba och resa i vår kommun. Här finns en vilja att utvecklas och samtidigt en självklar mentalitet att värna om naturen, kulturen och människorna som bor här. Välkommen till Bräcke kommun – lite närmare! ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en ansvarstagande, trygg sjuksköterska till vårt HSL- gäng! Hos oss välkomnas du av trevliga kollegor med olika lång erfarenhet inom kommunal vård och omsorg där vi tillsammans arbetar med att stötta och hjälpa varandra och tillsammans bildar vi ett bra team som består av kväll/nattsjuksköterskor, dagsjuksköterskor, resurssjuksköterskor, kognitiva stödteamet, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och rehab assistent, verksamhetsutvecklare/systemansvarig, MAS och verksamhetschef. Kompetensutveckling är en viktig del i vårt arbete- för en god och säker vård. Viktigt för oss i vårt team är ett gott samarbete, balans mellan krav och förutsättningar, patienten i fokus och att skratta, ha roligt tillsammans på arbetet. Vi är varandras arbetsmiljö vilket är ett prioriterat område för verksamhetschefen. Ledarskap som bygger på tillit och förtroende, medarbetarnas mående i fokus. I resursen bokas man upp som förstärkning vid de olika enheterna eller som ersättare vid frånvaro. Detta innebär att det är ett arbete i en omväxlande och dynamisk miljö med stor variation. Vi erbjuder dig flextid, en god arbetsmiljö och friskvård är något vi prioriterar. Så tveka inte att söka! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, erfarenhet och vidareutbildning inom yrket är meriterande. Krav på B-körkort. ÖVRIGT Bifoga CV och personligt brev Vi kommer arbeta löpande med urval och intervjuer, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden från bemannings- och rekryteringsföretag om annonserings- och rekryteringshjälp.
Bli en del av mitt team – Vi söker engagerade personliga assistenter! Letar du efter ett omväxlande och meningsfullt arbete? Då kan detta vara jobbet för dig! Jag bor i Borgsjöbyn och ser gärna att du har möjlighet att ta dig hit på egen hand, då kollektivtrafiken är begränsad. Om dig Vi söker dig som är positiv, empatisk och har förmågan att arbeta självständigt. Du tar ansvar, är flexibel och kan fatta egna beslut. Lyhördhet, respekt för andras livsstil och en lösningsorienterad inställning är viktiga egenskaper. Social kompetens och personlig mognad värderas högt. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, är ett krav. Om arbetet Som min assistent kommer du att stödja mig i vardagen, både i mitt hem och där jag befinner mig. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat: Promenader Matlagning Städning Personlig hygien Arbetspassen är förlagda under dag-, kvälls- och nattid enligt schema. Arbetstiderna varierar mellan 08:00 och 06:00, med sovande jour under nattetid. Du behöver ingen specifik vårdutbildning, men det är meriterande. Det viktigaste är att vi fungerar bra tillsammans. Observera att det finns djur i hemmet, så du bör inte vara allergisk. Ansökan Känner du att du passar in i rollen? Sök redan idag! Gå in på www.a-assistans.se Skapa en profil Klicka på "Lediga tjänster" och ansök till denna tjänst Vi behandlar ansökningarna löpande, så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kan även skicka din ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] (ange referens 409). Vi ser fram emot att höra från dig!
Tillsvidare Konsultuppdrag. Heltid/deltid (Varannan vecka). Start i juli eller enligt överenskommelse. Är du flexible farmaceut? Intresserad av tillsvidare konsultuppdrag heltid/ deltid?varannan vecka Vi står för boende, restid och reseersättning. Morano BemanningsExperten är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Vi erbjuder tillsvidare konsultuppdrag i både heltid och varannan vecka. Vi står för boende, bra lön, reseersättning och milersättning. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 17 jobb