På Nordic Netmedia & Sales AB jobbar vi med försäljning och applikations utveckling. Som anställd hos oss blir du en del av ett framgångsrikt team där kompetenta, passionerade och serviceinriktade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål. Vi är ett dynamiskt och växande företag som söker nu en driven Media Säljare för att stärka vårt team. På kontoret i Stocksund är vi ca 15 medarbetare som jobbar tillsammans i en trivsam miljö där alla tar eget ansvar för att nå sina mål. Vi arbetar måndag till fredag dagtid. Arbetsuppgifter: Bygga och upprätthålla långsiktiga kundrelationer. Identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter. Utveckla och presentera anpassade medielösningar för kunder. Föra förhandlingar och sluta avtal. Samarbeta med vårt kreativa team för att säkerställa högsta kvalitet på leveranser. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av försäljning, gärna inom media eller marknadsföring. Starka kommunikations- och presentationsfärdigheter. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Resultatinriktad och motiverad att överträffa försäljningsmål. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder: En stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget. Flexibla arbetstider En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö med härliga kollegor. Vi söker dig som: Har ett starkt försäljningsdriv och vilja att lyckas. Är självgående och målinriktad. Har god kommunikations- och förhandlingsförmåga. Erfarenhet av social media eller medieförsäljning är meriterande. Ansökan: Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] Märk din ansökan med "Media Säljare". Vi ser fram emot att höra från dig! Placering: Brovägen 5, Stocksund Lön: Efter överenskommelse Svenska är ett krav Tillträde: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid tillsvidare, Deltid efter överenskommelse
Hej. Vi söker dig som har flera års erfarenhet och vill börja jobba med oss. Du ska kunna löpande bokföring, göra avstämningar samt bokslut och deklarationer. Tveka inte att höra av dig till oss. Erfarenhet krav för jobbet. KVALIFIKATIONER - Ekonomisk högskoleutbildning, alternativt KY/YH-utbildning inom ekonomi. - Har mer än fem års erfarenhet av följande arbetsområden: Bokföring Lön Bokslut Årsredovisningar Inkomstdeklarationer Övriga konsultationer - Har arbetat med service tidigare och är van vid kundkontakt. - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. - Har mycket goda kunskaper i följande program: Exel Fortnox Visma bokslut Visma skatt Visma lön ARBETSBESKRIVNING: Arbetsuppgifterna varierar med löpande bokföring, upprättande av bokslut och deklarationer samt övriga redovisningstjänster. Om anställningenLönLönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön Kontakta oss gärna för frågor om tjänsten och skicka in ett cv med personligt brev då tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. B3C gruppen Nordic Netmedia & Sales AB [email protected]ägen 5, Stocksund
Marina läroverket är en gymnasieskola i marin miljö med utmärkta möjligheter att nyttja både vad skärgården och storstaden har att erbjuda. Det går omkring 500 elever på skolan som undervisas av kompetenta och engagerade lärare som strävar efter att stötta och utmana eleverna i sina studier, vare sig det är i klassrummet eller ombord på något av skolans fartyg. Skolans pedagogiska idé är att varva teori med praktik för att ge eleverna en djupare kunskap och förståelse som gör de väl förberedda för arbetslivet eller vidare studier. Vår skola är inte bara en plats för att inhämta kunskap, utan också en plats för personlig tillväxt och utveckling. Vi strävar efter att skapa en inkluderande och stöttande miljö där varje elev uppmuntras att nå sin fulla potential, oavsett vad du har för mål och drömmar i framtiden. Skolan erbjuder fyra gymnasieprogram med fem inriktningar. Ett marinbiologiprogram Ett marinteknikprogram Ett ekonomiprogram Ett samhällsvetarprogram Vi söker nu en skolsköterska till vårt gymnasium. Som skolsköterska ingår du i skolans elevhälsoteam tillsammans med kurator, studievägledare, speciallärare, och skolledningen. Skolsköterska och elevhälsan på skolan ska arbeta för elevernas lärande, utveckling och hälsa, samt vara en del av det förebyggande och hälsofrämjande arbetet. Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning inom barn- och ungdom, distriktssköterska, öppen hälso- och sjukvård eller skolsköterskespecifik högskoleutbildning. Erfarenhet inom skolhälsovård eller barn- och ungdomsmedicin är meriterande. Du ska ha goda IT-kunskaper och god förmåga att kommunicera i tal och skrift. Som person har du lätt för att samarbeta, är lyhörd och har förmåga att skapa goda relationer till elever föräldrar och kollegor. Du tycker om att arbeta med ungdomar och att se dem växa och utvecklas. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om oss Eztablisher är en väletablerad försäljningsbyrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Vårt kontor i hjärtat av Gamla stan erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. Mötesbokare Som Mötesbokare hos oss spelar du en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalificerade möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision samt bonussystem utan tak. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events. Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner. Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar. Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Rekryteringen sker löpande och tillsätts snarast. Vi ser fram emot din ansökan!
Marina läroverket är en gymnasieskola i marin miljö med utmärkta möjligheter att nyttja både vad skärgården och storstaden har att erbjuda. Det går omkring 500 elever på skolan som undervisas av kompetenta och engagerade lärare som strävar efter att stötta och utmana eleverna i sina studier, vare sig det är i klassrummet eller ombord på något av skolans fartyg. Skolans pedagogiska idé är att varva teori med praktik för att ge eleverna en djupare kunskap och förståelse som gör de väl förberedda för arbetslivet eller vidare studier. Vår skola är inte bara en plats för att inhämta kunskap, utan också en plats för personlig tillväxt och utveckling. Vi strävar efter att skapa en inkluderande och stöttande miljö där varje elev uppmuntras att nå sin fulla potential, oavsett vad du har för mål och drömmar i framtiden. Skolan erbjuder fyra gymnasieprogram med fem inriktningar. Ett marinbiologiprogram Ett marinteknikprogram Ett ekonomiprogram Ett samhällsvetarprogram Vi söker nu en lärare i ämnena: Marin el och marinelektronik i första hand och/eller grundläggande elkunskaper, samt installation av olika marina system såsom vvs, pentry, värme och kyla, etc. Har du erfarenheter och/eller kunskaper av att installera, underhålla, felsöka och reparera båtmotorer med tillhörande drivlinor är du också välkommen med din ansökan. Som lärare kommer du att ingå i ett arbetslag, ämneslag och även mentorskap. Tjänsten är en provanställning, på som längst sex månader för att sedan övergå till en tillsvidareanställning. Startdatum är den 1 april eller annan överenskommelse, 2025. Skolan har kollektivavtal och är ansluten till Almega Tjänsteföretagen, där det framgår vilka villkor som gäller på arbetsplatsen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och förväntar oss att vår nya kollega har nedan egenskaper: Struktur Med god struktur planerar, organiserar och prioriterar du arbetet på ett effektivt sätt samt sätter upp och håller tidsramar. Helhetssyn Samtidigt ser du till helheten och tar hänsyn till det större perspektivet. Du förstår din roll men ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut Serviceinriktad Som person är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Med intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra anstränger du dig för att leverera lösningar. Samarbetsförmåga Som lärare arbetar du bra med andra människor och relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Med en förmåga att lyssna och kommunicera löser du uppgifter på ett konstruktivt sätt. Samt Mycket goda kunskap om IT.
Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Senior Account Executive / Account Executive Vill du vara med och leda den digitala revolutionen inom bygg- och installationsbranschen? Brinner du för försäljning, långsiktiga kundrelationer och innovativa lösningar som gör verklig skillnad? Om du dessutom har erfarenhet av affärs- och projekthanteringssystem är detta din chans att ta nästa steg i karriären – hos oss på HVD Group! Om HVD Group Vi på HVD Group är inte bara en leverantör av mjukvarulösningar – vi är en motor för förändring inom hantverks- och entreprenadbranschen. Med över 500 engagerade medarbetare på flera platser i Europa är vår vision tydlig: att bli Europas ledande aktör inom affärssystem för byggbranschen. Idag är vi en pålitlig partner till fler än 10 000 kunder och över 100 000 användare, som vi hjälper att förbättra effektivitet, lönsamhet och tillväxt. Genom att kombinera innovativ teknik med vår djupa branschkunskap bygger vi framtidens lösningar – och vi vill att du ska vara med! Din roll hos oss Som Senior Account Executive / Account Executive kommer du att spela en nyckelroll i vår tillväxtresa. Du ansvarar för säljprocessen, från första möte till att säkra affären. Ditt fokus? Att leverera våra marknadsledande lösningar inom projekthantering, tidsplanering och dokumenthantering – och samtidigt skapa mervärde för våra kunder. Dina arbetsuppgifter inkluderar Hålla förbokade möten, presentationer och bearbeta både bolag och koncerner. Genomföra behovsanalyser, produktdemonstrationer och uppföljningsmöten. Driva och hantera säljcykler som varierar mellan 1 och 12 månader. Samarbeta nära med marknadsteamet, Customer Operations och våra Solutions Experts. Identifiera kunders behov och föreslå skräddarsydda lösningar som förbättrar effektivitet, lönsamhet och tillväxt. Jobba mot tydliga mål, både på individ-, team- och organisationsnivå. Vi söker dig som Har minst 4 års erfarenhet av framgångsrik SaaS-försäljning av projektverktyg mot bygg- eller installationsbranschen. Har god förståelse för affärssystem och verksamhetsstyrning inom bygg- och entreprenadbolag. Förstår vikten av organisation, ekonomi, lön och BI för att lyckas i rollen. Är drivande, självgående och trivs i en dynamisk miljö där du har möjlighet att påverka och skapa resultat. Är en lagspelare och förstår vikten av ett konstruktivt arbets- och förhållningssätt Är kommunikativ och bekväm med att uttrycka dig på både svenska och engelska (koncernspråket är engelska). Vi erbjuder En spännande roll i ett snabbväxande företag med höga ambitioner och en tydlig vision. En arbetsmiljö där innovation, entreprenörsanda och samarbete står i centrum. Möjligheten att arbeta med marknadsledande produkter och bidra till verklig förändring för våra kunder. Var vi finns Tjänsten kan vara placerad vid något av våra kontor i Stockholm, Linköping eller Göteborg, men för rätt kandidat kan vi även erbjuda möjligheten att arbeta på distans från annan ort. Ansökan Framtiden är digital – och vi leder vägen! Missa inte denna möjlighet att bli en del av en bransch i förändring och skapa värde på riktigt. 📅 Sista ansökningsdag: 15 februari 2025 Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden löper ut. HVD Group is developing rapidly and is working hard to conquer the European market on software for craftsmen. We are a team of over 500 people in multiple locations working locally and globally to achieve our mission. Our teams are changing the industry and improving the everyday life of thousands of workers and businesses - from the family-owned to enterprise customers. Through innovative technology and years of expertise in the craftmanship industry, we have successfully partner with over 10,000 customer and gained trust of 100,000 users in different segments of the industry. Our vision is to become the European leader in providing business systems for the craftsmen industry. To accomplish this ambitious goal, we need to continue building our teams with strong talent, like yourself.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Om oss Eztablisher är en väletablerad försäljningsbyrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Vårt kontor i hjärtat av Gamla stan erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. Mötesbokare Som Mötesbokare hos oss spelar du en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalificerade möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision samt bonussystem utan tak. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events. Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner. Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar. Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Rekryteringen sker löpande och tillsätts snarast. Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer