Lediga jobb i Danderyd
Sök totalt 225 lediga jobb i Danderyd
Var med och gör Sveriges bästa kommun ännu bättre. Danderyds kommun erbjuder gemenskap, utveckling och delaktighet på jobbet. Vi gör skillnad och skapar värde i vardagen i dialog med alla som lever, bor och verkar här. Genom närhet och korta beslutsvägar får du möjlighet att ta ansvar och jobba med både delar och helhet i ditt yrke. Här växer vi tillsammans med engagerade invånare, företag och kompetenta kollegor i trädgårdsstadens vackra miljö. Ta steget till ett utvecklande och hållbart arbetsliv i en lagom stor kommun nära allt. Tjänsten som nämndsekreterare är placerad på kanslienheten på kommunledningskontoret. Här jobbar 15 medarbetare som ansvarar för stöd och samordning gällande ärendeberedning och beslutsprocesser i kommunfullmäktige och nämnder med utskott. På enheten finns också registratorer och arkivarier. Överförmyndarkansliet som utövar tillsyn över förmyndares, förvaltares och gode mäns förvaltning finns inom enheten. Tillsammans utvecklar vi gemensamma arbetssätt och metoder för att skapa moderna och ändamålsenliga processer som säkrar vårt demokratiska uppdrag. Gillar du ordning och reda, är utvecklingsorienterad och har ett stort intresse för den politiska processen? Vi söker en strukturerad och serviceinriktad nämndsekreterare som vill bidra till en effektiv nämndprocess. Välkommen att bli en del av oss! ARBETSUPPGIFTER Ditt uppdrag som nämndsekreterare är att samordna och administrera nämndprocessen och driva beredning och handläggning av ärenden till nämnd. Det innebär att upprätta och skicka kallelser och dagordningar, sammanställa handlingar och föra protokoll på sammanträdena. I arbetsuppgifterna ingår det även att samordna uppföljning av beslut och uppdrag. Som nämndsekreterare har du en betydande roll i det nämndadministrativa arbetet på kommunen. Du arbetar nära den politiska ledningen och utgör ett stöd till handläggare och chefer i deras arbete att ta fram kvalitetssäkrade beslutsunderlag. Tillsammans med övriga nämndsekreterare driver ni utvecklingen av den nämndadministrativa processen. Då nämnder och utskott kan vara på kvällstid förekommer kvällsarbete. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • Har relevant högskole-/universitetsutbildning inom exempelvis statsvetenskap, juridik, samhällsvetenskap eller annat område arbetsgivaren bedömer likvärdigt. • Har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. • Har god administrativ erfarenhet. • Har mycket god förmåga att uttrycka dig enkelt och målgruppsanpassat på svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du: • Arbetat i en politiskt styrd organisation. • Har goda kunskaper i kommunal- och förvaltningsrättsliga frågor samt i offentlighets- och sekretessbestämmelser. • Har erfarenhet av utredningsarbete. • Arbetat i ärendehanteringssystemet W3D3. Du arbetar organiserat och strukturerat med god prioriteringsförmåga. Du uppskattar ett högt arbetstempo och varierat arbetsinnehåll samt ha förmåga att driva ditt eget arbete framåt. I din arbetsroll är du trygg och vill leverera kvalitativ service till politiker, invånare och tjänstemän i organisationen. Du trivs med många kontaktytor och det är av stor vikt att du är en tydlig kommunikatör och visar omdöme i dina uttalanden Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Danderyds kommun strävar efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald. Vi erbjuder en spännande arbetsplats med många trevliga och kunniga medarbetare. Besök gärna vår jobbportal https://www.danderyd.se/ovriga-verksamheter/jobb/ om du vill veta vad våra chefer säger om kommunens uppdrag och utvecklingen framåt. Här kan du också samla information, bland annat om våra förmåner. Mer information om vår verksamhet hittar du på www.danderyd.se. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Danderyds kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande önskar vi att du skickar in din ansökan digitalt enligt ovan. Betyg och övriga handlingar tar du med vid en eventuell intervju. Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Viktor Rydberg gymnasium Djursholm söker en biträdande rektor. Tjänsten är tillsvidare med omfattning 80 - 100% med start i början av augusti 2025. Som biträdande rektor har du bl.a. personalansvar för både pedagogisk- och övrig personal. Tillsammans med rektor och ytterligare en biträdande rektor driver du skolutveckling och förändringsarbete. Din profil Vi söker dig som, med skolans vision och mål för ögonen, vill axla en ledarroll och leda verksamheten utifrån stiftelsens värdegrund och långsiktiga utvecklingsarbete. Du är intresserad av ledarskapsfrågor och har ett brett intresse för skolans självklara arbets- och utvecklingsområden. Du kommer att delta i det systematiska utvecklings- och kvalitetsarbetet samt ha inblick i arbetet med ekonomi och budget för att verka för organisationens bästa. Du behöver ha intresse, insyn och förståelse i frågor som rör skolans elevhälsoarbete. Som person är du prestigelös, ansvarstagande, har integritet och trivs när du får arbeta resultat- och lösningsfokuserat. Du har alltid elever, medarbetare och verksamhetens bästa för ögonen. Du är nyfiken, modig och litar på att elever och medarbetare vill nå goda resultat. Du trivs med att inspirera och motivera människor samt att företräda verksamheten, både internt och externt. Det är också av största vikt för dig att arbeta i team och att bidra till det kollegiala lärandet i organisationen. Du är, liksom vi, övertygad om att konst och vetenskap går hand i hand. Det är meriterande om du går eller har gått Rektorsprogrammet samt har skolledarerfarenhet från gymnasiet. Välkommen med din ansökan! FöretagsbeskrivningStiftelsen Viktor Rydbergs skolor driver idag sju skolor, tre gymnasier och fyra grundskolor. Stiftelsen har närmare 4000 elever inskrivna och runt 400 medarbetare. Stiftelsen Viktor Rydbergs skolor är en organisation som drivs av en klar och uttalad vision och verksamhetsidé, som går ut på att man vill ligga i framkant i den pedagogiska utvecklingen och bidra till att den svenska skolan i stort förbättras. Elevernas uttalade och underförstådda behov, önskemål och förväntningar är vägledande för verksamheten. Varje skola har en egen ledningsgrupp, vilket ger korta beslutsvägar och bidrar till en kreativ arbetsmiljö. För mer information om VRG Djursholm, vänligen se hemsidan, vrskolor.se/alla-skolor/vrg-djursholm Stiftelsen Viktor Rydbergs skolor är en organisation som drivs av en klar och uttalad vision och verksamhetsidé, som går ut på att man vill ligga i framkant i den pedagogiska utvecklingen och bidra till att den svenska skolan i stort förbättras. Därför ger man stor pedagogisk frihet till medarbetarna, vars idéer bidrar till att driva verksamheten framåt, kompletterat med noggrann utvärdering och uppföljning. Elevernas uttalade och underförstådda behov, önskemål och förväntningar är vägledande för verksamheten. Vi har byggt upp en kultur av att arbeta i team i en tvåspråkig miljö, där både svenska och engelska är arbetsspråk. Varje skola har en egen ledningsgrupp, vilket ger korta beslutsvägar och bidrar till en kreativ arbetsmiljö. Stiftelsen har lång erfarenhet av att tillämpa IT, såväl pedagogiskt som administrativt och tillhandahåller de system och tekniska verktyg, som våra lärare behöver i alla aspekter av sitt arbete.
Vill du jobba med Sveriges mest engagerade målgrupp? Välkommen till Nordic Family Group! Vi är Nordic Family Group – ett passionerat team bakom några av Nordens mest välkända koncept för familjer. Sedan 1992 har vi varit en del av vardagen för över 6 miljoner blivande och nyblivna föräldrar i Norden via Babybox, Babybag och barnmässan underBARA BARN. Nu har vi även lanserat et koncept för nyblivna hundägare! Hos oss får du ett färgsprakande, socialt och affärsdrivet arbete där du får vara med och hjälpa både små och stora varumärken att nå ut till en mycket känslig, lojal och kärleksfull målgrupp. Om rollen I rollen som Partner Manager är du ansvarig för att bygga upp, utveckla och fördjupa våra kundrelationer. Du blir en nyckelperson i teamet och får vara med i hela processen – från första kontakt till att ta fram skräddarsydda lösningar för sampling, digital annonsering, events och magasin. Exempel på arbetsuppgifter: Identifiera nya potentiella kunder och bygga långsiktiga samarbeten Sälja in våra koncept BabyBag, Babybox, underBARA BARN och ValpBag Arbeta strategiskt med kampanjplanering för att hjälpa kunder nå sin målgrupp Genomföra digitala och fysiska kundmöten, samt delta i branschträffar och mässor Vem är du? Vi söker dig som är driven, målinriktad och nyfiken på människor. Du har ett affärstänk, älskar att jobba mot mål och har kanske en bakgrund inom media, marknadsföring, försäljning eller event. Har erfarenhet av relationsförsäljning eller B2B Gillar att ta kontakt med nya kunder och driva affärer framåt Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har ett strukturerat arbetssätt och gillar att jobba självständigt Därför kommer du att trivas hos oss Hos oss får du en viktig roll i ett välkomnande, familjärt och engagerat team. Vi firar framgångar, utvecklas tillsammans och har kul på jobbet. Du får arbeta med varumärken som brinner för sina kunder – och hjälpa dem nå ut i livets kanske mest betydelsefulla skede. Är du redo för ett fartfyllt, roligt och meningsfullt jobb? Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan redan idag!
Nu söker vi dig som har erfarenhet från rollen som vaktmästare eller liknande tjänst och är tillgänglig för ett nytt uppdrag på 6 månader med stor chans till förlängning hos våran kund i Danderyd! Om uppdraget: För att trivas i rollen som Sjukhusvaktmästare ser vi att du har erfarenhet av liknande roll eller annan som bedöms som likvärdig. Du är servicemedveten, noggrann och har ett professionellt bemötande. Du ska ha erfarenhet av relevant område såsom snickeri, infästningsteknik och montering. Arbetsuppgifter: Lås och nycklar: byte, beställning, montering/demontering, installation Flytt av möbler AV-teknik: montering/demontering av dukar, takfäste till projektorer, kabeldragningar m m TV: montering/ demontering av väggfästen till tv, kabeldragningar, montering av kabelkanaler Möbler: montering/demontering av nya/begagnade möbler, flyttningar Snickeri: montering/demontering av skåp, bänkar, lösa/fasta hyllor, väggskåp, reparation av stolar, hyllor, bord, tillverkning av socklar m m Fönster och dörrar: montering fönsterlås, hakar, haspar, smörjning av fönster/dörrar Kvalifikationer: Truckkort Språk: svenska, engelska. Lås och nycklar: byte, beställning, montering/demontering, installation. Kunskaper inom Microsoft office-paketet. Du ska ha erfarenhet av relevant område såsom snickeri, infästningsteknik och montering. Egenskaper: Självständig Initiativtagande Lösningsorienterad Har intresse för service och vill arbeta med förbättrings-/utvecklingsarbete Är servicemedveten, noggrann och har ett professionellt bemötande Är lyhörd och har lätt för att samarbeta med andra yrkeskategorier Övrig information: Arbetstider: Måndag- Fredag 07.00-16.00. Du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Arena Personal och uthyrd till vår kund i norra Stockholm. Uppdraget är på heltid med start senast 2 maj. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Internationella Engelska Skolan söker en förvaltare Vill du bidra till en väl fungerande skolvardag för tusentals elever och medarbetare? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med kommersiella fastigheter genom att driva och utveckla fastigheters ekonomi, drift och energibesparing på kort och lång sikt? Då kan du vara rätt person för rollen som förvaltare till IES! Om rollen Vi söker en engagerad och strukturerad fastighetsförvaltare som kommer att ha det övergripande ansvaret för att säkerställa en väl fungerande drift och underhåll av de skolbyggnader där IES är hyresgäst. Rollen innebär främst att samordna och följa upp fastighetsrelaterade frågor i nära samarbete med fastighetsägare, rektorer och interna avdelningar. Du kommer att arbeta med att utveckla och effektivisera fastighetsförvaltningsprocesser tillsammans med ditt team, som består av tre förvaltare och fastighetschef. Tjänstens placering är i Danderyd, Stockholm, och du rapporterar till fastighetschef. Arbetet innebär resor till IES skolor i Sverige. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för drift, underhåll och utveckling av skolfastigheter med fokus på långsiktig hållbarhet och driftseffektivitet. Ansvarig för att upprätta underhållsplaner. Fungera som rektorernas kontaktperson i fastighetsrelaterade frågor, inklusive hyresavtal och tolkning av gränsdragningslistor. Sköta ekonomisk planering och uppföljning, inklusive budgetering, prognoser och kostnadskontroll för drift och underhåll. Driva och koordinera mindre fastighetsrelaterade projekt samt planera för kommande renoveringar, reparationer och ombyggnationer. Ansvarig för att lagar och myndighetsregelverk följs. Medverka i insamling och rapportering av hållbarhets- och energieffektiviseringsarbete. Vem du är Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Minst tre års arbetslivserfarenhet av fastighetsförvaltning med god kunskap om fastighetstekniska system, drift, underhåll och myndighetsbesiktningar. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kommersiella fastigheter. Erfarenhet av budgetansvar, prognoser och ekonomisk uppföljning inom fastighetsförvaltning. Kunskap om lokalhyresavtal samt erfarenhet av att tolka hyresavtal och gränsdragningslistor och samverka med hyresvärdar. Förmåga att leda och koordinera mindre fastighetsprojekt samt samordna tekniska system i samarbete med relevanta avdelningar. Erfarenhet av hållbarhets- och energieffektiviseringsarbete inom fastighetsdrift. Goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt. B-körkort är ett krav. Som person är du strukturerad, administrativt skicklig och lösningsorienterad med god förmåga att prioritera och arbeta proaktivt. Med en strategisk helhetssyn tar du initiativ och driver arbetet framåt på ett självständigt sätt. Du har lätt för att skapa och upprätthålla relationer samt kommunicerar tydligt och pedagogiskt, även i komplexa fastighetsrelaterade frågor. Ditt ansvarstagande och affärsmässiga synsätt gör att du alltid strävar efter effektiva och hållbara lösningar. Vad IES har att erbjuda På IES blir du en del av en dynamisk och internationell arbetsmiljö där professionalism och engagemang värderas högt. Här erbjuds en varierad och ansvarsfull roll där du får möjlighet att göra skillnad och bidra till en säker och trygg arbetsmiljö för IES elever och lärare. Här erbjuds du som anställd bland annat förmåner som kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension och företagshälsovård. Välkommen med din ansökan! I denna rekrytering samarbetar IES med Fasticon. Du söker tjänsten via annonsen. För att säkerställa att dina personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR tar Fasticon inte emot ansökningar via e-post. Vi arbetar utifrån en kompetensbaserad rekryteringsprocess. Det innebär att vi arbetar med fokus på att rekrytera rätt kompetens i förhållande till verksamhetens behov. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult [email protected]. Om Fasticon Fasticon är marknadsledande specialister på kompetensförsörjning inom fastighetsrelaterade kompetenser. Vi kombinerar skarp expertis med en djup förståelse för ledarskapsutmaningar, engagerade i att rekrytera och hyra ut yrkesverksamma som bidrar till din organisations långsiktiga framgång. Våra kunder finns över hela Sverige och vi utgår från kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Läs mer på www.fasticon.se och sök lediga jobb på www.fasticon.se/lediga-jobb.
Som besiktningstekniker hos oss kommer du bland annat att jobba med att Skapa och bygga kundrelationer samt samarbeten Utföra besiktningar på hus inför försäljning Besiktning av hus efter vattenskador Vi erbjuder tjänster som fukt utredning, underhåll och sanering av fastigheter. Nu växer företaget och söker därför en besiktningsman till vår fuktavdelning. Du ska kunna upprätta ett besiktningsprotokoll eller skaderapport med beskrivning och fotografier. En kostnadskalkyl, åtgärdsförslag ska också tas fram till kund efter besök med hjälp av dina kollegor vid behov. Placering: Stocksund, Stor Stockholm med omnejd Lön: efter överenskommelse Svenska är ett krav Tillträde: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid tillsvidare, Deltid efter överenskommelse Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Om oss Eztablisher är en väletablerad försäljningsbyrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Vårt kontor i hjärtat av Gamla stan erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. Mötesbokare Som Mötesbokare hos oss spelar du en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalificerade möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision samt bonussystem utan tak. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events. Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner. Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar. Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Rekryteringen sker löpande och tillsätts snarast. Vi ser fram emot din ansökan!
Hemfrid söker Husmor Premium – En exklusiv roll inom hushållsnära tjänster Hemfrid är Sveriges ledande företag inom hushållsnära tjänster. Vi erbjuder våra kunder en förstklassig helhetslösning med tjänster såsom städning, tvätt, organisering, matlagning och barnpassning. Nu söker vi dig som vill arbeta som Husmor Premium – en prestigefylld och ansvarsfull roll där du tar hand om hela kundens hem och vardag. Om rollen som Husmor Premium Som Husmor Premium arbetar du med ett helhetsansvar i exklusiva hem där du skapar ordning, trivsel och en harmonisk miljö. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Professionell hemstädning och organisering Tvätt, strykning och garderobsplanering Matlagning och förberedelse av måltider Barnpassning och familjestöd Planering och genomförande av evenemang i hemmet Inköp, ärenden och koordinering av hushållets behov Vem söker vi? För att trivas i denna roll ser vi att du är en erfaren och självgående person med ett öga för detaljer och service i toppklass. Du har en naturlig känsla för struktur, är diskret och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Vidare ser vi att du: Har flera års erfarenhet inom hemstädning, husmor, hushållsnära tjänster eller som Housekeeper, Au-pair eller liknande Har erfarenhet av matlagning och gärna ett intresse för gastronomi Är organiserad och självgående med förmåga att planera och strukturera hemmet Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska Är flexibel och kan arbeta måndag - fredag mellan 8-17 Har körkort (B) och gärna tillgång till egen bil (meriterande) Vad erbjuder vi? Hos Hemfrid vill vi vara branschens bästa arbetsgivare. Därför erbjuder vi: Tillsvidareanställning Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning och vidareutveckling inom hushållsnära tjänster Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget Gratis mobilabonnemang Ett inspirerande och internationellt arbetsklimat Vill du bli en del av vårt Premiumteam? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Kontakta oss på [email protected]. Observera att vi genomför en bakgrundskontroll innan anställning.
Hemfrid söker erfarna barnpassare till våra kunder i Danderyd! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi barnpassare till våra kunder i Stockholm! Vi söker dig som är trygg, flexibel och såklart - älskar barn! Arbetsbeskrivning Som barnpassare hos oss får du ett meningsfullt extrajobb, perfekt för dig som studerar eller vill jobba deltid. Du kommer att hämta barn från förskola/skola, leka och pyssla med dem, hjälpa till med läxläsning, mellanmål och ibland enklare matlagning. Du följer även med på barnens aktiviteter när det behövs. Det här är en viktig roll där du får stort ansvar och arbetar direkt i våra kunders hem, med nära kontakt med din chef för stöd och vägledning. Vi söker dig som… Vi söker en barnpassare som är trygg, förtroendeingivande och har en genuin kärlek för barn. Vi lägger stor vikt vid din erfarenhet och personlighet. Vi ser gärna att du: Har minst ett års erfarenhet av barnpassning, exempelvis genom att ha tagit hand om syskon eller släktingar, eller genom att ha arbetat som privat barnpassare eller au pair. Eller har minst 6 månaders erfarenhet av arbete i förskola, eller som barnskötare för små barn. Är flexibel och kan arbeta inom Stockholmsområdet. Talar och förstår svenska flytande. Kan arbeta några eftermiddagar i veckan, och ibland helger efter kundens önskemål. Vi erbjuder Ett flexibelt extrajobb, perfekt för dig som är student eller vill jobba deltid Timanställning med OB-tillägg (kvällar, helger och storhelger) Kollektivavtal och goda anställningsvillkor Vill du bli en del av Hemfrid? Välkommen med din ansökan! Kontakta oss gärna på [email protected] om du har några frågor om tjänsten eller vår rekryteringsprocess. Vi genomför alltid en bakgrundskontroll innan anställning.
Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi erfarna hemstädare till vårt Premiumteam på Hemfrid. Dina arbetsuppgifter Tjänsten i vårt Premiumteam innebär ett roligt och varierat arbete inom hemstädning, främst mot stora hushåll där vi erbjuder en helhetslösning. I ditt ansvar ser du till att hela hemmet tas hand om, och arbetsuppgifterna innebära att damma ytor, dammsuga, moppa golv och putsa fönster. Vidare kan även uppgifter såsom tvätta, stryka och vika kläder förekomma. Även hålla ordning i garderober, lådor och hyllor samt vattna blommor. Du arbetar självständigt i kundernas hem och har ansvar för flera uppgifter utöver den ordinarie städningen. Övriga arbetsuppgifter kan innebära att barnpassning, matlagning, hjälpa till med ärenden, ta emot gäster och förbereda inför event. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innehålla: Grundläggande städuppgifter Organisering av kundens hem Vid behov övriga städuppgifter som exempelvis fönsterputs, ugnsrengöring och kylskåpsrengöring Vara behjälplig vid ärenden Eget ansvar för kundens hela hem Din profil I rollen som Premiumstädare söker vi erfarna hemstädare som brinner för att leverera service i världsklass. Vi söker dig som är flexibel, positiv och engagerad i ditt arbete. Du är prestigelös och gillar att skapa ordning och reda och är öppen för att hjälpa till där det behövs. Vi ser även att att du är initiativtagande och självgående. Utöver detta ser vi att du: Har flera års erfarenhet inom hemstädning eller andra hushållsnära tjänster, exempel som Housekeeper, Au-pair eller liknande Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska Kan arbeta flexibla arbetstider, måndag - fredag mellan klockan 8-17 Erfarenhet från heminredning och arbeta med dekoration är meriterande Det är även starkt meriterande om du har körkort (B), och tillgång till egen bil Vi erbjuder Vi har en tydlig ambition – det är att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda. En tillsvidareanställning på 75 % Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling! Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid Gratis mobilabonnemang Härliga kollegor från hela världen! Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. I våra rekryteringar gör vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. ------------------------------------ Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We help our customers with services in their private homes such as cleaning, window cleaning, moving services, and more. Right now, we are looking for experienced home cleaners for our Premium team! World-class home cleaning The position in our Premium team contains fun and varied work in home cleaning, mainly for large households where we offer a complete solution. The tasks include dusting, vacuuming, mopping and cleaning windows. In your responsibility, you make sure that the whole home is taken care of. The tasks can also involve washing, ironing, folding clothes, keeping order in closets, drawers, shelves, and watering flowers. You work independently in the customers' homes and are responsible for several tasks in addition to the regular cleaning. Other tasks can involve babysitting, cooking, helping with errands, receiving guests, and preparing for events. Your tasks will include: Basic cleaning tasks Organization of the customer's home If needed, other cleaning tasks such as window cleaning, oven cleaning, and refrigerator cleaning Be helpful with errands Own responsibility for the customer's entire home Your profile In the role, we are looking for experienced home cleaners who are passionate about delivering world-class service. We are looking for you who are flexible, positive, and committed to your work. You are unpretentious, orderly, and open to help where needed. We also see that you are proactive and independent. In addition to this, we see that you: Has many years of experience within home cleaning or other household services as a Housekeeper, Au-pair, or equivalent Speaks and understands basic Swedish or English Can work flexible working hours Monday-Friday between 8 - 17 It is desirable that you have experience in interior design and decoration It is highly advantageous if you have a drivers license (B), and preferably your own car We offer you We have a clear ambition - to be the industry's best employer. Good working conditions are essential to us. That is why we offer, among other things: A permanent employment with a employment rate 75 % Collective agreements and good terms of employment Third-party insurance, health insurance, retirement pension insurance Wellness grant Education within home cleaning services with a focus on your development Good opportunities to develop and grow within Hemfrid Free mobile subscriptions Colleagues from all over the world! Do you want to join our journey? Welcome to apply now! If you have any further questions regarding the position or our recruitment process, don't hesitate to contact us at [email protected]. In our recruitments process, we always do a background check before employment.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 225 jobb