Nu söker vi ytterligare en kollega som motiveras av att överträffa kundens förväntningar samtidigt som du gillar att utmana dig själv. DIN NÄSTA UTMANING Vår bobutik i Eskilstuna består av ett team om nio personer med en kollegial atmosfär där vi fokuserar på att uppnå uppsatta mål samtidigt som vi har kul på jobbet. Vi söker dig som är driven, social, ansvarstagande och teamorienterad. Du är registrerad mäklare, alternativt snart klar med dina studier till att bli registrerad mäklare. Vi tror att du trivs i en kultur som präglas av högt tempo, affärsmässighet, tydliga mål och glädje. Vi erbjuder dig flexibilitet, ett fantastiskt team som ställer upp för varandra och dem bästa verktygen för att du ska kunna fokusera på just det du är bra på - att vara mäklare. KRAVPROFIL Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning eller är i slutskedet på utbildningen till fastighetsmäklare VI ERBJUDER Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 85 års branscherfarenhet samt med stora samarbetspartners Vår framgångsrika försäljningsmetod, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system Stöd från interna resurser, vad gäller ekonomi-, juridik-, marknad-, IT-, försäljning-, HR- och rekryteringsfrågor En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten, är du varmt välkommen att slå en signal eller skicka in din ansökan. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KONTAKT Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Franchisetagare Hampus Eklund [email protected], Yvonne Eklund på [email protected] eller TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected], 076-771 92 32. Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram
Vi söker nu ytterligare en hjullastarförare för start i höst. Är du en skicklig hjullastarförare med passion för tunga maskiner och effektiv logistik? Vi söker en driven och ansvarstagande person för ett spännande uppdrag hos vår kund i Västerås. Om du har erfarenhet av att hantera hjullastare och strävar efter att leverera toppresultat i en dynamisk arbetsmiljö, är detta den perfekta rollen för dig! Arbetsuppgifter och AnsvarsområdenSom hjullastarförare kommer du att spela en avgörande roll i vår logistik- och produktionsprocess. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Hantera och köra hjullastare för att flytta och lasta material enligt arbetsorder. Samarbeta med lager- och produktionspersonal för att optimera flödet av material. Underhålla och inspektera maskinen före och efter dagliga arbetsuppgifter. Följa säkerhetsföreskrifter och rutiner för att säkerställa en säker arbetsmiljö. Krav och Kvalifikationer För att lyckas som hjullastarförare ser vi gärna att du har följande kvalifikationer: Erfarenhet av arbete som hjullastarförare. God förståelse för maskinhälsa och rutinmässigt underhåll. Körkort för hjullastare (C2) är ett krav. Kännedom om materialhantering och lagerarbete är meriterande. Personliga Egenskaper Vi söker en ansvarstagande och noggrann individ med förmågan att hantera arbetsuppgifter självständigt och som en del av ett team. Din positiva inställning och problemlösningsförmåga kommer att vara viktiga i denna roll. Arbetstid och PlatsTjänsten är på heltid med placering hos vår kund i Eskilstuna. Arbetstiderna är varierande och förläggs på dagtid och kvällstid AnsökningsprocessÄr du redo för denna utmaning? Skicka in din ansökan idag! Ansökningar bearbetas löpande, så tveka inte att lämna in din ansökan direkt för att säkra din plats i processen. Vi ser fram emot att höra från dig!
Brinner du för att bygga långsiktiga affärsrelationer inom B2B? Har du erfarenhet av försäljning mot SME-segmentet och söker nästa utmaning i en organisation där du får växa både som person och i din roll? Tveka inte att söka till oss på Easypartner. Om rollen Som Account Manager hos oss blir du en del av ett engagerat team som stöttar varandra, firar framgångar och har kul längs vägen. Du ansvarar för din egen tid och prospekterar, bokar, avslutar och följer upp dina affärer, vi finns såklart alltid där och stöttar dig när det behövs. Utöver det erbjuder vi kontinuerlig utbildning och möjlighet att på sikt specialisera dig inom ett område, t.ex. IT-försäljning. Du utgår från vårt kontor i Eskilstuna. Vi söker dig som: Har erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom telekom eller IT Är duktig på att skapa förtroende och bygga långsiktiga kundrelationer Är villig att ständigt utveckla dig själv och oss Trivs med att jobba mot tydliga mål Det här erbjuder vi dig: Fast lön + provision Friskvårdsbidrag Möjlighet till tjänstebil Tjänstepension vid fast anställning Ett bolag med stark tillväxt, lokal förankring och tydlig framtidsvision Stora möjligheter att växa både professionellt och personligt Om oss Vi erbjuder bl.a. IT- och kommunikationslösningar för företag över hela Sverige. Med över 140 kollegor på 18 kontor skapar vi lokalt engagemang med nationell räckvidd. Vår styrka ligger i att vara opartiska, personliga och proaktiva samt att förenkla en annars krånglig bransch. Vi hjälper våra kunder med allt från hemsidor och e-handel till IT, telefoni, cybersäkerhet, körjournaler, marknadsföring och mycket mer. Målet? Att våra kunder ska kunna fokusera på sin kärnverksamhet, medan vi sköter resten. Läs mer om oss på easypartner.se Ansökan och kontakt Sök tjänsten via LinkedIn eller skicka ditt CV till [email protected]. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Filip Flink, som ansvarar för rekryteringen på [email protected]. Vi hanterar den här rekryteringsprocessen internt och undanber oss därför kontakt från rekryteringsföretag, bemanningsbolag och säljare av rekryteringstjänster den här gången. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Kvinnokliniken Mälarsjukhuset, Eskilstuna Välkommen att utveckla och utvecklas hos oss på kvinnokliniken i Eskilstuna & Katrineholm Om oss Välkommen till Eskilstuna! Ca 1 timmes avstånd från Stockholm. Kvinnokliniken bedriver öppenvård med gynekologisk mottagning, SESAM-mottagning, BB-mottagning, specialistmödravårdsmottagning, UL-mottagning, barnmorskemottagningar och ungdomsmottagningar. Det finns förlossningsavdelning och slutenvårdsavdelning, 26 vårdplatser gynekologiska-/BB-platser, där vi har Neoavdelning vägg i vägg samt samvårdnadsrum placerade på kvinnokliniken. Kvinnokliniken har också verksamhet inrymd i cancercentrums lokaler där vi vårdar och behandlar våra cancerpatienter. Vi erbjuder ett spännande arbete med trevliga, kompetenta och engagerade kollegor som tillsammans arbetar mot samma mål - patientens bästa i fokus. Dina arbetsuppgifter Tjänstgöringen motsvarar de krav som är uppsatta för att erhålla en specialistkompetens inom gynekologi / obstetrik. Utbildning, utvecklingsarbete och forskning är viktiga delar i vår verksamhet. Jourtjänstgöring ingår. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad läkare med ett genuint intresse för gynekologi och obstetrik. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en hög personlig mognad, god samarbetsförmåga samt är flexibel och lojal. Du har ett engagemang i ditt arbete och intresse för verksamhetens utveckling. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Anställningsform Det här är en tillsvidaretjänst med tillträde enligt överenskommelse, provanställning kan komma att tillämpas. Information om tjänsten lämnas av ST-läkarchef Joanna Bergh, [email protected] Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på kvinnokliniken! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-07-15. Intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Spicy Hot är en fast casual restaurang där vi serverar asiatisk mat med fokus på kvalitet och smak. Nu söker vi 1-2 sushikockar som vill bli en del av vårt team. Arbetsuppgifterna består främst av att förbereda och tillaga sushi enligt recept och gästers önskemål men också bland annat av varumottagning, filea fisk, beställning och prepp av råvaror. Vi söker dig som har brinner för att göra sushi, har god kännedom om dess råvaror som rå lax, är noggrann, självgående, organiserad, samarbetsvillig och serviceminded. Vi erbjuder en trevlig arbetsmiljö med erfarna kollegor, utvecklingsmöjligheter, bra lön och villkor samt en restaurang där kvalitet är viktigt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi på Aura Personal söker nu en planör till vår kund – en av Sveriges största återförsäljare inom bilbranschen. Det här är en möjlighet för dig som trivs i en koordinerande roll och vill bli en del av en modern verkstad med hög servicenivå och god teamkänsla. Som planör ansvarar du för att skapa struktur och flyt i verkstadsarbetet. Du blir navet mellan kundmottagning, tekniker och ledning – och spelar en avgörande roll i den dagliga driften. Om tjänsten I den här tjänsten har du helhetsansvar för planering och schemaläggning av verkstadsflödet. Du ser till att rätt jobb utförs i rätt tid och att både kunder och tekniker får en effektiv och smidig upplevelse. Dina uppgifter inkluderar bland annat: • Planera och optimera beläggning i verkstaden • Ha daglig kontakt med kundmottagare, tekniker och leverantörer • Följa upp nyckeltal, boka om tider och hantera ändringar • Bidra till hög kundnöjdhet genom struktur och kommunikation Vi söker dig som • Har tidigare erfarenhet av planering inom fordonsbranschen eller liknande • Är strukturerad, lösningsfokuserad och serviceinriktad • Har god datorvana – gärna erfarenhet av verkstadssystem som Cabas eller Kobra • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska • Innehar B-körkort Om företaget Du blir en del av ett välkänt varumärke och en trygg arbetsgivare i ständig utveckling. Våran kund är en av Europas största mobilitetskoncerner – vilket ger dig goda möjligheter till fortsatt utveckling inom organisationen. Här får du bland annat: • En modern arbetsmiljö och digitala verktyg • Tydliga processer och stöd från ett engagerat team • Möjlighet till utveckling och intern karriär • Kollektivavtal, förmåner och goda villkor • En familjär kultur där initiativ och ansvar uppmuntras Tjänsten är på heltid med start omgående eller utefter överenskommelse. Fast lön tillämpas. Arbetet som planör är en rekrytering och du kommer anställas direkt hos vår kund. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att söka redan idag!
Är du en erfaren mekaniker som söker nya spännande utmaningar? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Din Profil: Vi letar efter dig som strävar efter att fortsätta utvecklas som mekaniker. Hos oss kommer du att arbeta på en auktoriserad märkesverkstad, omgiven av ett team av skickliga tekniker. Dina arbetsuppgifter kommer att vara mångfacetterade och inkludera allt från mindre servicearbeten till större reparationer, felsökningar och förebyggande underhåll av personbilar. Kvalifikationer: • Du har en formell utbildning inom fordonsteknik eller motsvarande eftergymnasial utbildning. • Goda dator- och systemvana. • B-körkort. • Flytande svenska i tal och skrift alternativt engelska. Vilka är vi? Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag nischade inom fordonsbranschen. Vi har nära samarbeten med flera stora verkstäder och bilåterförsäljare i Stockholm. Tjänsten är på heltid med arbetstider förlagda under dagtid, måndag till fredag. Du kommer att vara anställd som konsult hos Aura Personal och ha en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din anställning. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Kontakta ansvarig rekryterare Filip Sörensen på 073 525 10 64. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team!
Vi söker en noggrann och engagerad lokalvårdare Vill du vara en viktig del av ett team som varje dag bidrar till en ren och trivsam miljö? Vi söker nu en lokalvårdare som med stolthet och ansvar tar hand om våra uppdrag. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Dammsugning och våttorkning av golv Tömning av sopor Rengöring av sanitetsutrymmen Påfyllning av förbrukningsmaterial Vi söker dig som: Är noggrann, ansvarstagande och punktlig Har god fysik då arbetet kan vara fysiskt krävande Har erfarenhet av lokalvård (meriterande men inte ett krav) Kan kommunicera på svenska i tal och skrift Trivs med att arbeta självständigt och tillsammans med andra Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och ett par rader om dig själv så snart som möjligt – urval sker löpande! Välkommen med din ansökan!
DVT Assistans har sedan starten 2005 anordnat personlig assistans åt människor med funktionsnedsättning. Vi arbetar runt om i Mellansverige utifrån ledorden Delaktighet, Värdighet och Tillgänglighet. Vi tror på individuella lösningar där kunden alltid är i fokus. Tillsammans möjliggör vi för människor med olika funktionsnedsättningar att leva som andra och själva bestämma över sina liv. I dag sysselsätter DVT ca 200 personliga assistenter. Jag är en man på 58 år som bor i en villa utanför Eskilstuna. Jag har ett fysiskt handikapp och är rullstolsburen. Jag har även ALS. Som person har jag varit en väldigt aktiv man som uppskattat att resa och se mig omkring i världen. Andra stora intresse är träning på gym. Jag tycker också om bilar och båtar, men på grund av min sjukdom blir jag numera mycket hemma i villan. Jag söker dig, som vill vara hjälpa mig i min vardag med allt från sondmatning, städ, hygien, förflyttningar samt att du följer med mig på mina läkarbesök mm Jag letar efter dig, som är en person som tycker om att ge andra omvårdnad och vill sätta guldkant på en annan människas tillvaro. Det är dig jag letar efter och vill ha i mitt team! Det spelar ingen roll om du är kvinna eller man. Det är personkemin och din kunskap och erfarenhet som är viktigt för mig. Jag vill hitta en glad positiv assistent med hjärtat på rätt ställe. Du ska helst vara undersköterska eller mycket sjukvårdskunnig och ha erfarenhet av sondmatning. Jag ser gärna att du är rökfri. Timvikarie vid ordinarie assistents semester eller frånvaro. Arbetstiderna är förlagda till dag, kväll, helg samt vaken natt. Tjänstgöringsgrad ca 50-75% DVT Assistans söker dig som delar vår tro på Delaktighet, Värdighet och Tillgänglighet. Du tycker om att arbeta med människor, är positiv och kreativ. Du ska ha en god människosyn som avspeglar sig i ett positivt förhållningssätt och bemötande. Vi utgår från att du är lyhörd inför kundens önskemål samtidigt som du kan ta initiativ och föreslå sysslor. De ansökningar som inkommer läses av kunden och anhöriga, samt personal på DVT Assistans. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Ange två referenser i din ansökan för att underlätta rekryteringen. Din ansökan kommer att läsas av uppdragchef, arbetsledare och kund. För tjänsten ska du skicka efter utdrag ur polisregistret. www.polisen.se, blankett 442.3
Är du en person som trivs i mötet med andra, gillar att ta ansvar och får energi av att driva affärer framåt? Då kan rollen som Account Manager hos Canon vara något för dig. Här möts du av en roll med frihet under ansvar, stort förtroende och en kultur som präglas av energi, samarbete och utveckling. OM CANON Canon Business Center Mälardalen har varit verksamt i Västerås och Eskilstuna i över 40 år. De erbjuder lösningar för dokument- och informationshantering, inklusive skrivare, scanners och mjukvara för att effektivisera arbetsflöden. Tjänsterna anpassas efter kundens specifika behov och omfattar även alternativ för finansiering och service. Företagets arbetssätt fokuserar på att förstå hur människor arbetar med information i praktiken för att skapa mer effektiva rutiner. OM ROLLEN Canon Business Center Mälardalen söker en nyfiken och driven säljare till sitt team i Eskilstuna! I den här rollen får du chansen att vara med och utveckla företag i regionen genom smarta lösningar för dokument- och informationshantering. Du kommer arbeta aktivt med att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga kundrelationer och vara en viktig del av ett sammansvetsat team. I linje med Canons filosofi om samarbete och engagemang får du möjlighet att spela en viktig roll i företagets fortsatta utveckling på marknaden, samtidigt som du har goda förutsättningar att växa och utvecklas som säljare. Dina huvudsakliga ansvarsområden Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer Kontakta och besöka nya samt befintliga företag i ditt upptagningsområde Ta fram offerter och avtal Representera Canon på nätverksträffar och evenemang Arbeta målinriktat med både nyförsäljning och merförsäljning VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen som Account Manager tror vi att du är en person som trivs ute hos kund, motiveras av att göra affärer och har en naturlig förmåga att bygga relationer. Du gillar ett högt tempo och är inte rädd att ta egna initiativ samtidigt som du trivs med att samarbeta med andra. Som person är du nyfiken och drivs av att överträffa uppsatta mål. I din ansökan ser vi gärna att du motiverar just varför du tror att du skulle passa för tjänsten! Vi söker dig som Har ett starkt intresse för försäljning och vill utvecklas långsiktigt i rollen Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Har B-körkort Har en gymnasieutbildning Erfarenhet av B2B-försäljning eller liknande är meriterande, men inget krav. ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, arbetstider förlagda vardagar mellan 8-17 Anställningsform: Tillsvidare, sex månaders provanställning kommer tillämpas Placering: Gillbergavägen 4, Eskilstuna Lön: Fast grundlön med provision Resor förekommer i tjänsten med utgångspunkt från kontoret. Denna rekrytering sker i samarbete med A-hub, och om du blir erbjuden tjänsten kommer du bli direktanställd hos vår kund. Vi på A-hub hanterar rekryteringsprocessen och finns här för att guida dig genom varje steg på vägen till din nya roll. Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Love Fransson, [email protected]. Rekryterande chef: Martin Persson - Platschef/Försäljningschef Västerås, Eskilstuna & Linköping, [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer