Forskliniken, Eskilstuna Forskliniken är en av Sörmlands största kliniker med 17 behandlingsrum. Kliniken är modern och finns i trevliga lokaler för både kunder och medarbetare. Hos oss ska alla trivas! Blir du en i gänget så får du 43 nya kompisar och tillsammans utvecklar och driver vi kliniken. I Eskilstuna kommun är vi fyra kliniker som har ett nära samarbete med varandra och med vår specialisttandvård som bedrivs vid Mälarsjukhuset i Eskilstuna. Om jobbet: Vi arbetar med ett brett odontologiskt vårdpanorama med både barn- och vuxentandvård. Du kommer att få användning av hela din kompetens samtidigt som tjänsten också ställer krav på god kommunikation, empati och servicekänsla. Vi tycker att det är viktigt att du får vara med, göra din röst hörd och ha roligt tillsammans. Vi söker dig som: • tillsammans med oss vill delta i arbetet att utveckla och driva kliniken • har ett synsätt där du i din profession arbetar förebyggande och hälsofrämjande • har lätt för att samarbeta, kommunicera och är en öppen person som gärna delar med dig av dina kunskaper • har en positiv inställning till att arbeta för en god tandvård och en hög servicegrad till våra kunder • stor vikt läggs på personlig lämplighet. Vi erbjuder dig: • En trygg anställning i ett välmående företag som satsar på medarbetarnas utveckling och arbetsmiljö. Hos oss ska alla trivas! • goda förutsättningar för att utvecklas i jobbet • introduktion och handledning anpassar vi efter dina önskemål och behov. • friskvårspeng på 5 000 kr/år • ett förmånligt kollektivavtal - ex. fler semesterdagar efter 40 år, ekonomiskt tillägg vid föräldraledighet och vid sjukdom • kollektivavtalade försäkringar ger dig ett bra skydd • aktiv fritidsförening • förmånsportal med många fina förmåner • vår värdegrund med betoning på samarbete, utveckling och professionellt arbetssätt är enkel att omsätta på kliniken. Om du är en lagspelare som gillar kundservice så kommer du att trivas hos oss! Eskilstuna kommun har ca 100 000 invånare. Här finns ett rikt musikliv, gott om fritidsaktiviteter och fina omgivningar. Eskilstuna har bra tågförbindelser med Västerås, Örebro och Stockholm. Tåg till Stockholm trafikeras 1 gång i timmen och tar 1 timme i restid. Utbildningskrav Legitimerad tandläkare Välkommen med din ansökan, inklusive CV. Vi behandlar ansökningarna löpande under ansökningstiden och därför bör du skicka din ansökan så fort som möjligt. Folktandvården Sörmland ansvarar för 157 000 kunder. Vi är störst i länet på tandvård och det är bara hos oss som du kan teckna Frisktandvårdsavtal – tandvård till fast pris. Vi har idag drygt 35 000 kunder som har valt frisktandvårdsavtal hos oss. Vi är ca 500 medarbetare vid 20 kliniker och vi omsätter drygt 500 Mkr. Vår ambition är att bli branschens mest attraktiva arbetsplats med ett öppet och utvecklande arbetsklimat. Vi strävar efter att vara ett hållbart företag för både medarbetare och vårt klimat varje dag. Tillsammans utvecklar vi Folktandvården Sörmland! Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Har du erfarenhet av arbete med personalledning eller produktionsstyrning? Då kan rollen som Supervisor vara något för dig! DHL är ett av de ledande företagen i världen inom logistik, där DHL ser till att deras kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stannar samhället, DHL har ett viktigt uppdrag - Förena människor, förbättra liv. Som medarbetare hos DHL är du en viktig nyckelspelare. Det som är unikt hos DHL i Eskilstuna är deras medarbetare. ”Dörrarna är alltid öppna hos oss” är ett citat från våra medarbetare som gör oss stolta och som på många sätt speglar vår verksamhet i Eskilstuna och som har gett oss ett öppet samtalsklimat och som ger oss möjlighet att tillsammans utvecklas via ständiga förbättringar med idéer och förslag som kommer från hela vår verksamheten. Då produktionen sker på eftermiddag/kväll så är arbetstiderna därefter. Du kommer att rapportera till Platschef och vara en viktig del i DHL:s lokala ledningsgrupp. Möten kan förekomma utanför dina arbetstider. Arbetsuppgifter och ansvar Du får en utvecklande och spännande roll då du ansvarar för att; - Planera, leda och följa upp den dagliga operativa verksamheten - Självständigt analysera ekonomi, processefterlevnad samt serviceutfall - Hitta förbättringsförslag av gällande processer - Identifiera möjliga förbättringsområden - Göra nulägesanalyser (lönsamhet, arbetsstruktur etc) - Hantera diverse personalärenden i samråd med HR - Utveckla, engagera och motivera dina medarbetare DETTA SÖKER VI För att lyckas i den här rollen ser vi helst att du har: - Minimum gymnasiekompetens - Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift - Erfarenhet och goda kunskaper i Microsoft Office - Att du tidigare arbetat med personalansvar - Meriterande om du har erfarenhet inom LEAN Management eller liknande Nedan kännetecknar dig som person: - Samarbetar väl och ser möjligheter i förändring - Trygg med respektfullt ledarskap. - Älskar utmaningar och har ambitioner - Visar energi, engagemang och uthållighet - Strukturerad och engagerad för kollegors och kunders nöjdhet. - Kommunicerar tydligt och inspirerande - Självgående i att arbeta med ständiga förbättringar, kvalitetsarbete och arbetsmiljö Tjänsten är tillsvidare med 100 % tjänstgöringsgrad. DHL tillämpar provanställning. Tjänsten är placerad i Eskilstuna Är du intresserad? Välkommen med din ansökan senast 2025-04-18, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
AWS Infrastructure Services owns the design, planning, delivery, and operation of all AWS global infrastructure. In other words, we’re the people who keep the cloud running. We support all AWS data centers and all of the servers, storage, networking, power, and cooling equipment that ensure our customers have continual access to the innovation they rely on. We work on the most challenging problems, with thousands of variables impacting the supply chain — and we’re looking for talented people who want to help. You’ll join a diverse team of software, hardware, and network engineers, supply chain specialists, security experts, operations managers, and other vital roles. You’ll collaborate with people across AWS to help us deliver the highest standards for safety and security while providing seemingly infinite capacity at the lowest possible cost for our customers. And you’ll experience an inclusive culture that welcomes bold ideas and empowers you to own them to completion. At Amazon, we're working to be the most customer-centric company on earth. To get there, we need exceptionally talented, bright, and driven people. If you'd like to help us build the place to find and buy anything online, this is your chance to make history. The Global Services team is looking for exceptional individuals to join our Controls team as Controls Engineer, responsible for the building automation systems within Amazon. If you are passionate about the Customer Experience, think and act globally and have the ability to contribute to major new innovations in the area of building controls and automation this is the challenge you are looking for! Our Controls Engineers possess a construction management, mechanical, electrical or technology background that enables him/her to undertake the challenges of sophisticated controls platforms and a demonstrated ability to think broadly and strategically in aligning building controls and automation with the larger objectives of the business. Key job responsibilities Understanding of: electrical diagrams, control diagrams, building operations, control circuits, industrial HVAC. Ability to ascertain customer needs to help develop scope and specifications. Ability to manage scope of work relative to the site specifics and customer needs. Ability to manage engineering to determine the scope of work relative to the design intent of the customer needs. Ability to read and interpret specifications and implementing those specifications as they apply the work environment. Development of control panel BOM’s. Development of ISA sheets for temperature, level, flow, and pressure transmitters along with ISA sheets for control valves, positioners, analytical, and various other types of instrumentation. Development of drawings for control panels, power distribution, junction boxes. Included in the drawings are the general arrangement, internal layout, schematics and interconnection and wire diagrams. Development of logic diagrams in the International Automation format for complex logic devices such as Programmable Logical Controller and Distributed Control System. Preparation of cable, routing plans and schedules. Performing inspects, testing, and commission of the facility systems. Work individually and as part of a team to develop new products, support existing products, test and evaluate equipment. Provide technical assistance as needed to internal customers. Coordinate work internally within the department and externally with other departments to ensure on-time completion of projects within budget. Manage service contracts with various vendors. Must be business proficient in the English language. Basic Qualifications: Ability to manage multiple (4+) concurrent stakeholder deliverables, requirements, and navigate difficult situations. Experience with installation, configuration, or servicing, one or more of the following products; Siemens: Apogee, Honeywell: Building Controls, Trend: Building Controls, Schneider Electric: PowerLogic/Struxureware, Rockwell Automation: FactoryTalk, Tridium: Niagra, Eaton: Foreseer, ABB: Decathalon, Johnson Controls: Metasys Windows Power User skill set, proficient with Microsoft Office Suite, and project management software. B.S. in Electrical or Mechanical Engineering, Engineering Technology, HVAC, OR other related engineering degree, OR 5+ years related experience. Preferred Qualifications Demonstrated understanding of engineering documentation, electrical diagrams, and standard operating procedures. Demonstrated experience developing and justifying budgets, and managing financial performance. Demonstrated experience developing, managing, or validating performance specifications and requirements. Diverse Experiences Amazon values diverse experiences. Even if you do not meet all of the preferred qualifications and skills listed in the job description, we encourage candidates to apply. If your career is just starting, hasn’t followed a traditional path, or includes alternative experiences, don’t let it stop you from applying. Why AWS Amazon Web Services (AWS) is the world’s most comprehensive and broadly adopted cloud platform. We pioneered cloud computing and never stopped innovating — that’s why customers from the most successful startups to Global 500 companies trust our robust suite of products and services to power their businesses Work/Life Balance We value work-life harmony. Achieving success at work should never come at the expense of sacrifices at home, which is why we strive for flexibility as part of our working culture. When we feel supported in the workplace and at home, there’s nothing we can’t achieve in the cloud. Inclusive Team Culture Here at AWS, it’s in our nature to learn and be curious. Our employee-led affinity groups foster a culture of inclusion that empower us to be proud of our differences. Ongoing events and learning experiences, including our Conversations on Race and Ethnicity (CORE) and AmazeCon (gender diversity) conferences, inspire us to never stop embracing our uniqueness
Vill du få möjligheten att arbeta tillsammans med ett härligt team där lagandan står i fokus? Är du även den som har förmågan att se när något behöver göras och strävar efter att ge en service i världsklass? Om du svarade ja på frågorna ovan och dessutom uppskattar en Big Mac nästan lika mycket som oss – då kanske vi är helt rätt för varandra! Hos oss är det av största vikt att varje kund får en unik upplevelse och det är naturligtvis inte möjligt utan våra medarbetare. McDonald’s erbjuder ett omväxlande och fartfyllt arbete med varierande arbetsuppgifter, alla med fokuset att leverera en ultimat restaurangupplevelse för våra gäster. Arbetsuppgifterna kan variera från att tillaga och servera vår goda mat till att säkerställa att matsal och kök är i toppskick. En anställning på McDonald’s ger dig erfarenheter som du har nytta av resten av livet och för den som vill utvecklas finns en tydlig karriärtrappa med stora möjligheter. Våra förväntningar på dig: - Att du är en team player som sätter laget före jaget - Att du vill lära dig nya saker och utvecklas - Att du har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet - Att du älskar burgare nästan lika mycket som vi Tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav, vi ser till att du får den utbildning du behöver för att kunna utföra ett arbete av högsta kvalitet. Med över 200 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja. De flesta av restaurangerna ägs och drivs lokalt av egna företagare. Med våra ca 12 000 medarbetare är vi Sveriges största privata ungdomsarbetsgivare. Vi vill göra det goda valet enkelt för våra gäster och har därför en bred meny med något för alla smaker, preferenser och plånböcker och serverar bara mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger. Läs mer på www.mcdonalds.se eller följ oss på Facebook, Instagram och Twitter.
Barn- och ungdomspsykiatriska intensivmottagning, Eskilstuna Vill du arbeta med barn och unga i ett varierande och teambaserat sammanhang? Är du intresserad av att jobba med intensiva insatser för barn och ungdomar med ätstörningar och annan komplex psykiatrisk problematik ? Tycker du det låter spännande att arbeta med akut- och jouransvar? Sök en unik psykologtjänst där du får använda och utveckla dina färdigheter i avancerat behandlings- och bedömningsarbete. Var med och utveckla ett tvärprofessionellt team och nya arbetssätt! Om oss Barn- och ungdomspsykiatriska intensivmottagningen (BIM) möter barn 0-17 år med svår psykiatrisk problematik och ofta komplex livssituation. BIM Eskilstuna ansvarar för norra länsdelens barnpsykiatriska akutuppdrag under kontorstid. Vi erbjuder även planerade behandlingsinsatser till patienter som har behov av tätare kontakt eller snabbare insats än vad ordinarie BUP-mottagning kan erbjuda. Som psykolog på BIM ingår du i ett multiprofessionellt team som skräddarsyr insatser utifrån patientens behov och teamets olika kompetenser. Vi strävar efter att öka tillgängligheten och ge jämlik, effektiv och patientfokuserad vård. Vi kommer att bli ett team på åtta medarbetare i olika professioner och vill anpassa och utveckla våra behandlings- och samverkans insatser ytterligare för att möta patienters och familjers behov. Idagsläget har vi ett stort behov av att bygga upp en bättre ätstörningsvård där vi söker dig som vill vara med och skapa ett nytt team som blir specialister inom ätstörningar. Fördelar med jobbet • Meningsfullt arbete: Du får möjlighet att göra en verklig skillnad i livet för barn och ungdomar med komplexa psykiatriska problem. • Professionell utveckling: Använd och utveckla dina professionsspecifika färdigheter i ett avancerat behandlings- och bedömningsarbete. • Stödjande arbetsmiljö: Arbeta i ett multiprofessionellt team där samarbete och gemensamma mål står i fokus. • Flexibilitet: Möjlighet att arbeta mobilt och anpassa insatser efter patientens och familjens behov. • Variation: Kombinera planerad behandling och utredningar, både på mottagningen och i patientens hem samt visst jourarbete kan förekomma. • Personlig utveckling: Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och du får möjlighet att bidra med din unika kompetens. • Humor och gemenskap: Vi värdesätter värme, humor och glada skratt i vårt team. Dina arbetsuppgifter • Bidra med diagnostisk och psykologisk kompetens i bedömningar samt vid planering av teamets arbete. • Planerad behandling och jourarbete dagtid. • Genomföra barnpsykiatriska utredningar tillsammans med teamets läkare vid behov. • Insatser kan ske i patientens hem eller på annan plats utanför mottagningen. • Samverka med socialtjänst och andra vårdgrannar för att urskilja, förklara och ansvara för barnpsykiatrins del av helheten. Din kompetens • Legitimerad psykolog. • Säker i din yrkesroll och förstår din del i ett multiprofessionellt team. • Trivs med ett flexibelt arbetssätt och teamarbete. • Bekväm med att arbeta utifrån KBT med hela familjen eller ett systemiskt förhållningssätt. • Erfarenhet av arbete inom psykiatri eller barnpsykiatri samt körkort B är meriterande. • Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Enhetschef Veronica Kurzbaum Dahlberg, 072-147 13 91. Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på barn- och ungdomspsykiatriska intensivmottagningen! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-06-30. Intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Om tjänsten Vi på Ikett Personalpartner söker just nu en CNC-operatör till en av våra kunder i Eskilstuna! I rollen som CNC-operatör kommer du arbeta inom svarvning där du kommer att ställa maskin, byta skär, utföra mätningar samt kvalitetskontroller. Kan även förekomma arbete vid robotcell. Du kommer tillverka detaljer inom fordons-, gruv- samt verkstadsindustrin. Tjänsten kan eventuellt leda till en anställning på företaget. Start: Omgående Arbetstider: Förlagd till 2-skift, ena veckan mån-fre, andra veckan mån-tors Om företaget Din profil Vi ser gärna att du som söker har: - CNC-utbildning - Något års erfarenhet som CNC-operatör eller maskinbearbetning - Erfarenhet av ritnings läsning och mätning Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
Är du en erfaren skjutstativtruckförare som söker nästa utmaning? Vår kund i Eskilstuna erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där precision och effektivitet står i fokus. Ta chansen att bli en del av ett engagerat team och bidra till lagerhanteringen hos en framstående aktör inom sitt område. Ansök idag! Om tjänsten Som skjutstativtruckförare kommer du att ansvara för att hantera och förflytta varor inom lagret med hjälp av skjutstativtruck. Du kommer att plocka och ställa in produkter på lagerhyllor, samt säkerställa att varorna är korrekt inventerade. I dina arbetsuppgifter ingår även att lasta och lossa gods från lastbilar och att bidra till en effektiv och säker lagerhantering. Du kommer att arbeta nära andra teammedlemmar för att upprätthålla ordning och effektivitet. Om dig Formell kompetens Vi söker dig som har erfarenhet av att köra skjutstativtruck och innehar ett giltigt truckkort för kategori B3. Du bör ha minst två års arbetslivserfarenhet inom lager eller logistik samt vana vid att arbeta i högt tempo. Grundläggande kunskaper i svenska är nödvändiga för att kunna kommunicera effektivt med kollegor och förstå säkerhetsföreskrifter. Vi värdesätter din förmåga att arbeta självständigt samt att du är lösningsorienterad. Meriterande Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med inventering och lagerhantering. Kunskap om lagerstyrningssystem och tidigare användning av ERP-system, såsom SAP, kan ge dig ett försprång. Erfarenhet av arbetsledning eller teamkoordination inom lagerverksamhet kan också vara en fördel. Om du har genomgått utbildning inom logistik eller har en certifiering inom säkerhetsarbete, ser vi det som ett plus i din ansökan. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: [email protected]älkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Bertilsson via e-post: [email protected].
Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Fordonstekniker på vår Fordanläggning i Eskilstuna. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Som en del av vår verkstad kommer du främst att arbeta med bilmärket Ford. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team på 13 personer där dina arbetsuppgifter huvudsakligen innefattar: Felsökningar Motorservice Underhåll Reparationsarbete TIllbehörsmontering Nyckelkompetenser/förmågor: Vi söker dig som har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat, samtidigt som du trivs i en dynamisk miljö där noggrannhet, kvalitet och säkerhet alltid står i fokus. Med din serviceinriktade och lösningsorienterade inställning ser du möjligheter där andra ser hinder. Vi ser vi att du har: Fordonsteknisk utbildning Gärna några års erfarenhet av mekaniskt arbete God datorvana Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av felsökning och servicearbete är ett stort plus, men viktigast för oss är att du har en vilja och ett driv att ständigt utvecklas i rollen som Fordonstekniker hos oss. Varför arbeta med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Vill du leda ett säljteam, bygga något från grunden och vara en nyckelspelare i vår expansion? Vi söker en självgående och driven teamleader som vill ta sitt nästa steg inom fältförsäljning. Vad vi erbjuder: ✅ Provisionsbaserad lön – Du tjänar både på din egen försäljning och får en kickback på teamets prestation. ✅ Garantilön - Du har en grund på din försäljning ✅ Milersättning – Vi ser till att du inte går back på resor. ✅ Stöd i rekrytering – Vi hjälper dig att bygga ditt team. ✅ Dagliga möten med säljchef – Du får stöd, coaching och strategier för att driva teamet framåt. Vem vi söker: ✔ Erfarenhet av fältförsäljning – Du vet vad som krävs för att lyckas. ✔ Körkort ✔ Ledaregenskaper & driv – Du är redo att ta ansvar och bygga något stort! Meriterande: Egen bil Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av vår tillväxtresa!
Är du en driven och engagerad person som vill göra skillnad och samtidigt utveckla din karriär inom försäljning? Vi söker just nu Brand Ambassadors till vårt fundraising-team där du får möjlighet att representera välkända och starka varumärken med ett tydligt syfte – att göra världen bättre! Vi erbjuder dig ett spännande arbete inom field marketing, fältförsäljning och fundraising med stora möjligheter till personlig utveckling och karriärsutveckling. Hos oss sätter du själv gränserna för din framgång med vår attraktiva lönemodell som består av fast hög provision och generösa bonusar. Vad vi erbjuder dig: En social och dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor och regelbundna aktiviteter Individanpassad utbildning och personlig coaching från våra erfarna ledare Möjlighet att vinna spännande priser såsom resor, Apple-produkter och mycket annat Konkurrenskraftig ersättning med hög potential för provision och bonus Möjligheten att snabbt avancera och växa inom företaget Vi söker dig som: Är engagerad och utåtriktad med en stark vilja att påverka Har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer Är målmedveten och drivs av personlig utveckling Talar flytande svenska Meriterande: Kökort Anställningsform: Heltid, måndag till fredag Lön: provision + dagligbonus (10 000–50 000 kr/mån) Redo att göra skillnad och utvecklas med oss? Ansök redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer