Är du legitimerad psykoterapeut och redo för ditt nästa steg? Har du erfarenhet av arbete med psykologisk behandling och kognitiv beteendeterapi? Då har du kommit rätt! Agila Hälsa söker dig som är legitimerad psykoterapeut till vår mottagning i Eskilstuna. Du ska ha en gedigen erfarenhet av att arbeta med psykologisk behandling av vuxna. Dina behandlingsinsatser ska vila på en kognitiv beteendeterapeutisk grund och du ska vara van att arbeta med olika behandlingsmetoder inom KBT. Behandlingen kommer att ske både fysiskt och digitalt. Kvalifikationer: Legitimerad psykoterapeut Flera års erfarenhet inom psykologisk behandling Erfarenhet av kognitiv beteendeterapi och olika behandlingsmetoder inom KBT Goda kunskaper inom det svenska språket VI ERBJUDER DIG Att arbeta som psykoterapeut hos Agila ska ses som ett alternativ till en traditionell anställning. Ett alternativ där du själv har stor möjlighet att styra över ditt arbete och tillsammans med oss skapa ett arbetsschema som passar dig. Meningen är att det ska vara smidigt att ha Agila Hälsa som arbetsgivare så att du kan koncentrera dig på att göra ett gott arbete med dina patienter. OM AGILA HÄLSA Agila Hälsa är dedikerade till att förebygga psykisk ohälsa. Vi tillhandahåller omfattande tjänster för psykisk hälsa, inklusive neuropsykiatriska utredningar och psykologiska behandlingar. Vårt mål är att effektivt och snabbt förbättra livskvaliteten för våra patienter genom att erbjuda nödvändiga insatser för att hantera deras utmaningar. På Agila Hälsa är vårt åtagande att säkerställa att varje patient får skräddarsydd vård som möter deras specifika behov utan onödiga fördröjningar. Agila Hälsa är en del av Agila Group som arbetar med bemanning inom vård och omsorg. Agila har en gedigen erfarenhet och är väletablerade som bolag. Våra mottagningar erbjuder vård för alla åldrar – från barn och unga till vuxna. I linje med vår tillväxt söker vi nu legitimerade psykoterapeuter för att förstärka vårt team i Eskilstuna, där du kommer att arbeta med psykologisk behandling av vuxna. ÖVRIGT Start: Enligt överenskommelse Plats: Eskilstuna med möjlighet till hybridarbete Omfattning: Flexibelt Anställningsform: Konsultuppdrag Vi uppmuntrar dig till att skicka in din ansökan omgående. Vi går via ett löpande urval, det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta Operativ chef Peter Nilsson, [email protected]. Vi ser mycket fram mot att ta del av din ansökan!
Om rollen Är du redo för en stabil och givande karriär inom transportbranschen? Vi söker nu en CE-chaufför till vår kunds livsmedelsdistribution i Eskilstuna. Här får du arbeta med moderna fordon, fasta rutter och ett familjärt team som sätter kvalitet och service i första rummet. Vår kund utökar sina leveranser och behöver fler skickliga förare för att hantera livsmedelstransporter på ett smidigt och effektivt sätt. Körningen sker med lastbil och släp på fasta rutter, där du kommer att ansvara för att leverera varor till butiker samt hantera upphämtningar till terminalen. Arbetet innebär distribution, där du kommer att ha mycket kundkontakt och ansvara för att varorna levereras i rätt tid och skick. Tjänsten förväntas starta v. 21, men kan eventuellt tidigareläggas. Vad vi erbjuder Moderna fordon – Helt nya ekipage för en bekväm och säker körning. Trygg anställning – Heltidstjänst med kollektivavtal och schyssta villkor. Stabilt åkeri– Här finns en stark personalpolitik, efter många år av samarbete har vi på Jobwise haft många anställda som verkligen stortrivs på den arbetsplatsen. Strukturerat schema – Löpande 4-dagars schema med varannan lördag. Planerade arbetstider mellan 02:00-04:00 och 8–10 timmars pass (35–40 timmar per vecka). Bra arbetsmiljö – Stödjande och familjärt team samten erfaren chef hos oss på Jobwise medöver 20 års erfarenhet inom just dessa körningar. Hög kvalitet på arbetsutrustning – Bekväma arbetskläder och utrustning anpassad för förares behov. Utvecklingsmöjligheter – Möjlighet att växa inom företaget och få mer ansvar över tid. Våra kompetenskrav Giltigt CE-körkort + YKB Truckkort och förarkort Erfarenhet av distribution eller daglots God kundkontakt och serviceförmåga Bosatt i Eskilstuna eller närområde Detta är även meriterande Erfarenhet av kylaggregathantering Kunskap om hantering av kylda och frysta livsmedel Flexibilitet att arbeta dag, kväll eller natt vid behov Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det.Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal
Uppdraget Här kommer du få arbeta med olika typer av montering inom industri och produktion.Som montör hos oss kommer du att arbeta med att montera, testa och kvalitetssäkra våra produkter. Du kommer att jobba både med mekaniska - ochplastkomponenter samt följa specifika arbetsinstruktioner för att säkerställa att alla produkter uppfyller de högsta standarderna. Montering av komponenter enligt ritningar och arbetsbeskrivningar. Kontroll och testning av funktionalitet. Dokumentation av genomförda moment och resultat. Säkerställa att arbetet sker enligt våra kvalitets- och säkerhetskrav. Vem du är För att trivas i rollen ser vi att du har erfarenhet från arbete som montör, gärna inom en teknisk eller industriell bransch. Du bör ha god praktisk känsla och förmåga att arbeta med händerna, och ha en grundläggande teknisk förståelse som gör att du kan läsa ritningar och följa instruktioner noggrant. Vi söker dig som är noggrann, nyfiken och har ett intresse för tekniskt arbete.Som person är du både noggrann och flexibel, och du tycker om att arbeta i ett team där samarbete är centralt. Du bör också ha ett öga för detaljer och känna ansvar för att leverera arbete av hög kvalitet. Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Arbetstider: Dagtid 7-16 måndag-fredag I denna rekrytering utför vi ett utdrag ur belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment. Välkommen med din ansökan!
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation.Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen.Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning -Garantilön + provision -Möjlighet till ren provisionslön -Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar -Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar)Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 2 veckor.Start: Enligt överenskommelseOmfattning: Behovsanställning sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 23:00 alla dagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.
Nu söker vi en Bilskadereparatör till i Eskilstuna! Är du den vi söker? Ansök idag! Om rollen som BilskadereparatörSom Bilskadereparatör hos vår kund i Eskilstuna kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att kundernas fordon återställs till ursprungligt skick. Du kommer att arbeta med olika typer av skador och fordon, och det krävs att du följer biltillverkarens anvisningar noggrant. Tillsammans med ditt team strävar ni efter att erbjuda service i världsklass. Utföra reparationer på olika fordonsmodeller Använda rätt tekniker och verktyg för bilskadehantering Samarbeta med kollegor för att optimera arbetsflödet Underhålla en säker och effektiv arbetsmiljö Erfarenhet och Kvalifikationer Utbildning inom bilskadereparation eller motsvarande praktisk erfarenhet Tidigare erfarenhet av arbete med bilreparationer B-körkort är ett krav Förmåga att arbeta både självständigt och i team Din profil Vi söker en engagerad och pålitlig medarbetare med ett intresse för fordon och en stark vilja att lära och utvecklas. Du har goda kommunikationsfärdigheter och en serviceinriktad inställning för att bygga långsiktiga kundrelationer. AnsökanVi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Vår Kund i EskilstunaVår kund i Eskilstuna är en framstående aktör inom fordonsbranschen, känd för sin höga standard och tillförlitlighet. Arbetsplatsen erbjuder en trygg miljö med fokus på personalutveckling och trivsel. Bli en del av en arbetsplats där samarbete och strävan efter kvalitet är centralt.
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Vi söker en engagerad och strukturerad samordnare till vårt team för Patientnära Analyser, med placering på Mälarsjukhuset i Eskilstuna. Som samordnare kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra projekt och aktiviteter genomförs effektivt och enligt plan. Vår främsta uppgift är att stödja våra kunders patientnära analysverksamhet som finns inom både sluten- och öppenvård. I tjänsten ingår bland annat att: - Tillsammans med PNA-teamet utveckla processer, rutiner och den dokumentering som utgör grunden för kvalitetssäkringsstödet i den patientnära verksamheten - Planera och koordinera avdelningens projekt och aktiviteter - Kommunicera med interna och externa intressenter - Administrera vår PNA hemsida - Övervaka och dokumentera externkontroller - Vi behov arbeta i PNA-supporten under vardagar, dagtid, via telefon och mail bland annat gällande felsökning av instrument, övervaka metodkontroller etc. - Vara insatt i distributionen av PNA-reagens i Sörmland inkl sammanställa inventering Vi satsar på individuell kompetensutveckling och att våra medarbetare har en bred kompetens för att klara flera olika arbetsuppgifter. Som samordnare i PNA-teamet kommer du att tillsammans med driftchef leda arbetet på PNA-supporten. Du kommer även arbeta nära Unilabs kemist inom PNA, Regionens laboratoriemedicins service och våra läkare. Du får ett omväxlande arbete där din problemlösningsförmåga ställs på sin spets. Den dagliga verksamheten bedrivs med korta beslutsvägar och stor laganda. VEM På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens. Till den här tjänsten söker vi dig som är serviceinriktad och känner tillfredställelse när du ser att ditt arbete direkt hjälper vårdgivare att komma till rätta med eventuella problem och därmed få fram de analyssvar de behöver. För att vara rätt person för tjänsten tänker vi att du behöver ha förmågan att jobba målinriktat, strukturerat och att du är mycket noggrann i ditt arbete. Du tycker om att ha flera processer i gång samtidigt för att på så sätt arbeta effektivt. Då vi ser kvalitetskänsla och hög servicenivå som en självklarhet hos våra medarbetare, är detta egenskaper som även du besitter. Vidare tror vi att du är öppen förändringar och förbättring, då vi är en organisation som ständigt strävar efter att utvecklas. Vi söker dig som - Är utbildad legitimerad biomedicinsk analytiker eller motsvarande bakgrund. - Behärskar svenska i tal och skrift. - Är förtrogen med moderna IT lösningar både gällande program och instrumentering. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. VAR På avdelning för patientnära analyser är vi ett team på tre medarbetare som arbetar tillsammans med våra läkare, IT-resurser och andra stödfunktioner för att få verksamheten att fungera. Vi ligger i framkant gällande PNA-stöd och alla våra instrument är nätverkskopplade. Vi har i dag över 700 nätverkskopplade instrument vilket gör att vi kan övervaka kvalitén på vårdens PNA-analyser. Vi utvecklar ständigt nya arbetssätt och har en hög kompetens inom vårt fält. Tjänsten är placerad vid Mälarsjukhuset i Eskilstuna, där vi totalt är ca 100 medarbetare och en del i Laboratoriemedicin Region Sörmland på ca 150 medarbetare Unilabs är idag en ledande aktör inom laboratoriemedicin och radiologi och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorie, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Av våra totalt 10 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 900 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se INTRESSERAD? För frågor om tjänsten kontakta Driftchef Lisa Andersson, [email protected] eller 010-27 52 158 Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Hos oss på blodcentralen kommer du att arbeta i ett team med fokus på våra blodgivare. Du kommer att bemanna vår blodcentral men även arbeta med produktframställning. I framtiden kan även arbete på serologi Transfusionsmedicin och arbete på Kemlab var aktuellt beroende på din utbildning. Vi satsar på individuell kompetensutveckling och vi vill att våra medarbetare har en bred kompetens och kan klara flera olika arbetsuppgifter för att på så vis skapa ett starkt team. Därför är lagarbete och gott samarbetsklimat är viktigt för oss. VEM På Unilabs väger personlighet och intresse lika tungt som kompetens och erfarenhet, vi lägger därför stor vikt vid din personliga lämplighet. Du bör vara en lagspelare med god samarbetsförmåga, ha en stark kvalitetskänsla och alltid jobba mot en hög servicenivå i ditt arbete. Blodgivarna är alltid i fokus för oss, för att kunna serva med blod till patienterna inom vården på bästa sätt. Vi prioriterar nytänkande och initiativförmåga och vill därför att du upplever att du passar in i en sådan miljö. Vidare ser vi att du är öppen för kontinuerlig förändring och utvecklingsarbete utifrån Lean då det är något vi försöker arbeta efter. Vi måste vara: - Legitimerad sjuksköterska eller biomedicinskanalytiker. - Behärskar svenska i tal och skift. - Kunna arbeta kvällar Meriterande är att ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. VAR Tjänsten är placerad på Mälarsjukhuset, klinisk kemi & transfusionsmedicin där vi idag är ca 70 medarbetare och är en del i Laboratoriemedicin Region Sörmland på totalt omkring 150 medarbetare. Yrkeskategorierna är biomedicinska analytiker, biologer, undersköterskor, sjuksköterskor, kemister och läkare. Unilabs verksamheter inom radiologi och laboratoriemedicin är i dag en naturlig del av den svenska vårdkedjan. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1300 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Välj ett jobb för att visa detaljer