Lediga jobb i Forshaga

Sök totalt 10 lediga jobb i Forshaga

Nätplanerare till Karlstad Kraftteknik AB!

Är du i början på din karriär inom elkraft eller söker nya utmaningar? Vill du arbeta i en expansiv miljö med varierande arbetsuppgifter? Hos Karlstad Kraftteknik får du chansen att delta i spännande projekt och utvecklas i ett dynamiskt team. Vi ser fram emot din ansökan! Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Karlstad Kraftteknik en Nätplanerare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning, vilket innebär att du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Karlstad Kraftteknik. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds • Möjligheten att delta i spännande projekt inom Sveriges regionnät. • En arbetsgivare som uppmuntrar ansvarstagande och initiativförmåga. • Goda utvecklingsmöjligheter inom en bransch i framkant. • Ett trevligt och stödjande arbetslag. Arbetsuppgifter I rollen som nätplanerare kommer du tillhöra ett sammansvetsat team med placering i Karlstad, där du har stor möjlighet att påverka ditt egna arbete. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och innefattar bland annat: • Ta fram kortsiktiga och långsiktiga utvecklingsplaner samt budget- och investeringskalkyler. • Design av ställverk, genomförandeplanering. • Underlag för investeringsbeslut. På sikt kan även andra arbetsuppgifter vara aktuella såsom: • Konstruktion av kontrollanläggningar. • Provning och idrifttagning av system. • Tekniskt stöd i projekt samt projektledning. Vi söker dig som Har en högskole-/universitetsutbildning inom elkraftsområdet eller motsvarande utbildning. Du har nyligen tagit examen och är motiverad att lära dig nya saker, alternativt har du några års arbetslivserfarenhet inom branschen. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos vårt kundföretag. Du är ansvarstagande och socialt utåtriktad, där du trivs i att arbeta i grupp såväl som enskilt. Din vilja att lära dig nya saker och ta egna initiativ är något vi värdesätter högt.  START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Karlstad URVAL: Sker löpande KONTAKT: Louise Erixon #KarlstadKraftteknik #nätplanerare Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

8 juli 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Klarälvsgården söker PTP psykolog

Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som ansvarar för individuellt anpassad tvångsvård för ungdomar med komplex psykosocial problematik och för vuxna med missbruk. SiS verkställer även sluten ungdomsvård. Det gör vi på ungdomshem och hem för vuxna med missbruk, över hela landet. Hos oss på SiS blir ditt arbetsliv en spännande utmaning. Oavsett var i vår organisation du arbetar, eller vilken tjänst du har, hjälper du till att skapa livsviktig förändring. SiS ungdomshem Klarälvsgården tar emot icke skolpliktiga pojkar med psykosocial problematik samt kriminalitet och missbruk. Vi har i uppdrag att ta emot pojkar med ett utökat behov av psykiatriska insatser. Arbetsbeskrivning Klarälvsgården söker PTP-psykolog som vill göra skillnad för samhällets allra mest utsatta ungdomar. Hos oss arbetar vi med mottagnings- och behovsbedömning samt behandling. Som psykolog är du en del av hälso- och sjukvårdsteamet, bestående av psykolog och sjuksköterska. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter på både individ- och övergripande nivå och du har frihet att strukturera och planera ditt eget arbete. Psykologerna ansvarar även för det suicidpreventiva arbetet på institutionen samt är delaktiga i elevhälsan. Du är en del av behandlingsteamet runt ungdomen och medverkar till att öka institutionens kompetens, bland annat genom utbildningsinsatser och konsultationer. I de individinriktade arbetsuppgifterna ingår bedömningssamtal, psykologutredningar och i viss mån samtalsbehandling. Kvalifikationer Vi söker dig som ska genomföra din Praktiska Tjänstgöring för Psykologer (PTP). Du ska drivas av en stark inre glöd och vilja att skapa vårdresultat utöver det vanliga. Att du är en kollega som delar kunskap och bidrar till vi-känslan på SiS är andra egenskaper som gör dig intressant. Arbetet förutsätter god samarbetsförmåga, initiativförmåga och förmåga att arbeta självständigt. Du kan uttrycka dig mycket bra i såväl tal som skrift samt har en stor förmåga att skapa goda yrkesmässiga relationer som bygger på trygghet och stabilitet. Vi värdesätter egenskaper som god social kompetens där humor, framåtanda och positivt tänkande är en klar merit. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Meriterande • Om du är utbildad i strukturerade riskbedömningsinstrument. • Om du har erfarenhet av arbete inom tvångsvård. • Om du har erfarenhet av arbete med liknande målgrupp. Anställning:  Tjänsten är som PTP-psykolog under ett år. Tillträde enligt överenskommelse.  Ansökan:  Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast 240728.  SiS arbetar aktivt mot all form av diskriminering och välkomnar alla sökande. För arbete på våra institutioner gör SiS registerkontroll innan anställning. Inför rekryteringsarbetet har Statens institutionsstyrelse tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. OBS! Om du har skyddade personuppgifter ska du inte söka via rekryteringssystemet. Kontakta i stället den som står som kontaktperson i annonsen. Läs gärna mer om oss på https://www.stat-inst.se/jobba-hos-oss/

7 juli 2024
Sista ansökan:
28 juli 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

4 juli 2024
Sista ansökan:
3 augusti 2024
Spännande uppdrag för farmaceuter i hela Sverige!

Brinner du för ditt arbete som legitimerad apotekare eller receptarie men söker nya spännande utmaningar? Då har du kommit rätt! Vi tillsätter nu både bemanningsuppdrag och rekryteringar på öppenvårdsapotek och inom E-handel runtom i Sverige. Om Oss: Vårdbron är ett bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar både inom hälso- och sjukvårdsbranschen och inom farmaci. Vi arbetar mot privata aktörer, kommuner och regioner och tillsätter både bemanningsuppdrag och genomför rekryteringar åt våra kunder. Vi brinner för att matcha kompetenta farmaceuter med spännande uppdrag och strävar efter att matcha dina preferenser och önskemål mot kundens behov. Vi arbetar mot att vara det självklara valet för dig när du söker ditt nästa arbete. Genom vår breda erfarenhet inom bemanning och rekrytering tror vi att vi kommer kunna hitta den bästa lösningen för just dig, vare sig du söker ett kortare bemanningsuppdrag eller hjälp att hitta din nya arbetsplats. Vi Söker: Dig som är legitimerad apotekare eller receptarie som är redo att ta nästa steg i karriären och vill utvecklas på nästa arbetsplats tillsammans med oss. Vid både bemanning och rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du ska vara duktig på att möta nya människor och vara noggrann och trygg i din yrkesroll. För att du ska trivas på arbetsplatsen lägger vi mycket tid på att matcha dina egenskaper och kunskaper mot kundens behov. Krav: Legitimerad receptarie/apotekare Engagemang och professionalism Förmåga att arbeta självständigt och i team 2 års erfarenhet Kompetens i Pharma Suite Vi Erbjuder: Spännande och varierande uppdrag där du själv väljer orten Möjlighet till personlig och professionell utveckling Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor En personlig konsultchef/rekryterare som finns tillgängliga för dig under hela resan Varmt välkommen in med din ansökan!

4 juli 2024
Sista ansökan:
3 augusti 2024
Spännande uppdrag för farmaceuter i hela Sverige!

Brinner du för ditt arbete som legitimerad apotekare eller receptarie men söker nya spännande utmaningar? Då har du kommit rätt! Vi tillsätter nu både bemanningsuppdrag och rekryteringar på öppenvårdsapotek och inom E-handel runtom i Sverige. Om Oss: Vårdbron är ett bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar både inom hälso- och sjukvårdsbranschen och inom farmaci. Vi arbetar mot privata aktörer, kommuner och regioner och tillsätter både bemanningsuppdrag och genomför rekryteringar åt våra kunder. Vi brinner för att matcha kompetenta farmaceuter med spännande uppdrag och strävar efter att matcha dina preferenser och önskemål mot kundens behov. Vi arbetar mot att vara det självklara valet för dig när du söker ditt nästa arbete. Genom vår breda erfarenhet inom bemanning och rekrytering tror vi att vi kommer kunna hitta den bästa lösningen för just dig, vare sig du söker ett kortare bemanningsuppdrag eller hjälp att hitta din nya arbetsplats. Vi Söker: Dig som är legitimerad apotekare eller receptarie som är redo att ta nästa steg i karriären och vill utvecklas på nästa arbetsplats tillsammans med oss. Vid både bemanning och rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du ska vara duktig på att möta nya människor och vara noggrann och trygg i din yrkesroll. För att du ska trivas på arbetsplatsen lägger vi mycket tid på att matcha dina egenskaper och kunskaper mot kundens behov. Krav: Legitimerad receptarie/apotekare Engagemang och professionalism Förmåga att arbeta självständigt och i team 2 års erfarenhet Kompetens i Pharma Suite Vi Erbjuder: Spännande och varierande uppdrag där du själv väljer orten Möjlighet till personlig och professionell utveckling Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor En personlig konsultchef/rekryterare som finns tillgängliga för dig under hela resan Varmt välkommen in med din ansökan!

4 juli 2024
Sista ansökan:
3 augusti 2024
Bussförare till Molkom Buss AB!

Har du några års erfarenhet av yrket som busschaufför eller precis tagit ditt D-körkort? Vill du vara en del av ett härligt bussförarteam i Värmland? Då kan denna tjänst vara för dig! Information om tjänsten Molkom buss AB har nästan 50 års erfarenhet av busstransporter, med depå i Molkom, Karlstad och Deje. Nu söker Professionals Nord i samarbete med Molkom Buss AB en busschaufför. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Molkom Buss. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds • Ett varierat arbete på ett familjärt företag • Lön enligt kollektivavtal Arbetsuppgifter Som busschaufför hos Molkom Buss AB kommer dina uppdrag bestå av att köra skolbuss, expressbuss (långlinje) samt beställningstrafik. Tjänsten är förlagd på varierande arbetstider och innefattar dags-, kvälls- och helgarbete med utgångspunkt i Karlstad, Molkom eller Deje. Vi söker dig som: Har B och D-körkort samt ett godkänt YKB. Vi ser vidare att du har god kommunikationsförmåga på svenska såväl som engelska. Meriterande är om du även har E-körkort. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Molkom Buss AB. Du har ett stort intresse för branschen och är engagerad i det du tar dig an. Vi ser även att du är serviceinriktad och ansvarstagande då detta kommer att krävas i tjänsten. START: Mitten på augusti OMFATTNING: Heltid STAD: Karlstad/Molkom/Deje URVAL: Sker löpande KONTAKT: Louise Erixon #MolkomBussAB #busschaufför Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

3 juli 2024
Sista ansökan:
2 augusti 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

1 juli 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Upphandlare

Varmt välkommen till Forshaga kommun! Vi är cirka 1000 medarbetare vars gemensamma uppdrag är att skapa en bra plats att bo, leva och verka. I vår vision ”Forshaga kommun 2040 – varmt välkommen” står principerna bakom mänskliga rättigheter i centrum. Här ska alla känna sig välkomna, trygga och inkluderade. Tillsammans gör vi skillnad för våra invånare - varje dag! Forshaga kommun ligger i södra Värmland, två mil norr om Karlstad med goda kommunikationer. Här bor 11 500 invånare med nära till både service och natur. Här finns ett rikt föreningsliv inom idrott, kultur och fritid. Företagen i Forshaga kommun mår bra. De flesta är små – men de är många! Vi vill vara en attraktiv arbetsgivare där du som medarbetare trivs och känner stolthet, engagemang och delaktighet. Vi vill erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och anställningsvillkor så att du vill stanna kvar och utvecklas tillsammans med oss. Som anställd hos oss har du tillgång till en rad olika förmåner för bland annat hälsa, friskvård och ledigheter. Kommunledningsstaben är kommunens centrala stöd till organisationen. Här samlas ekonomikontor, personalkontor, kommunledningskontor samt kultur- och fritidsenhet. Beskrivning Vi ser upphandling som en viktig fråga med stor betydelse i kommunernas strategiska arbete. Forshaga, Kil och Hammarö kommuner har inrättat en gemensam upphandlingsfunktion i samverkan som ska ge alla tre kommunerna stöd. Genom att samverka kan vi skapa en organisation med fler kollegor, minska sårbarheten, få rationellare upphandlingar och få större möjlighet till utveckling. Då vi har en medarbetare som går i pension, söker vi därför en upphandlare som kan börja under hösten efter överenskommelse. Du kommer att bli anställd i och utgå från Forshaga kommun och arbeta mot alla tre kommunerna. Arbetsmöten hålls beroende på uppdrag i respektive kommun. Vi erbjuder möjlighet att del av arbetstiden arbeta hemifrån om önskemål finns. Idag finns åtta medarbetare i den gemensamma upphandlingsenheten som väntar på en kollega. Vi erbjuder dig en stimulerande arbetsplats med kompetenta, trevliga och hjälpsamma kollegor. Arbetsuppgifter Du kommer att tillsammans med de andra upphandlarna och avtalscontrollers att arbeta som internkonsult åt  kommunernas verksamheter och kommunala bolag och ge råd och stöd i upphandlingsfrågor och genomföra upphandlingar samt arbeta med avtalsuppföljning. Beroende på din profil och vilka upphandlingsuppdrag som kommer in kommer det bli aktuellt med upphandlingar inom flera olika områden. I rollen som upphandlare kommer du att självständigt agera som projektledare i upphandlingar tillsammans med verksamhetsföreträdare.  Arbetet innebär att ta ansvar för hela upphandlingsprocessen inklusive marknadsanalys och strategiarbete och driva, planera och genomföra upphandlingar samt medverka vid uppföljning av tecknade avtal. Det förekommer både ramavtalsupphandlingar, specifika upphandlingar och entreprenader.  I rollen ingår också att delta i utvecklingen av kommunernas upphandlingsarbete och system, genomföra internutbildningar samt informera och utbilda det lokala näringslivet avseende upphandlingsfrågor.  Kommunerna arbetar i upphandlingsverktyget e-avrop Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av upphandlingar i offentlig sektor och goda kunskaper om lagen om offentlig upphandling (LOU). Har du erfarenhet och intresse av avtalsuppföljning är det meriterande. Du bör ha relevant utbildning och erfarenhet inom området, gärna en akademisk examen inom ekonomi, juridik, teknik, IT, alternativt examen från yrkeshögskoleutbildning inom inköp och upphandling eller erfarenhet som är relevant. Eftersom du kommer att ha många kontakter krävs att du besitter en god social kompetens och en pedagogisk förmåga. Vidare är du drivande, strukturerad, kan hantera flera upphandlingar samtidigt och att du självständigt kan leda projekt. Du ska ha god förmåga att uttrycka dig i svenska språket i såväl tal som skrift. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Villkor Tillsvidareanställning 100 %. Körkort B krävs. Provanställning kan komma att tillämpas. Välkommen med din ansökan! Vi vill att du skickar din ansökan via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida. Information om hur vi hanterar dina personuppgifter finner du https://www.forshaga.se/GDPR Om du av något skäl inte kan söka så (t ex skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Vi undanber oss samtal från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

1 juli 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Forshaga

We are looking for new home cleaners to join our team in Forshaga. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Forshaga.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

27 juni 2024
Sista ansökan:
15 juli 2024
Processoperatör SIS Betong - Gävle

Skanska Industrial Solutions erbjuder helhetslösningar inom asfalt, bergmaterial, betong, infraservice och rental. Vi är ett helägt dotterbolag inom Skanska Sverige AB. Region Betong består av de tre distrikten Norr, Mitt och Syd samt en mobil verksamhet. Vi är en expansiv betongproducent med 150 medarbetare och betongfabriker över hela landet. Verksamheten består av tillverkning, pumpning och försäljning av betong samt teknisk rådgivning. Processoperatör Betong Till vår betongfabrik i Gävle söker vi en processoperatör. I den här rollen är du involverad i betongtillverkningen och ansvarar också för kvalitetssäkring. I rollen har du många kontaktytor och kommunicerar med kunder, säljare och chaufförer. I dina arbetsuppgifter ingår: • Produktionsplanering och transportplanering • Tillverka betong via ett datoriserat styrsystem • Kvalitetssäkra tillverkningen via betongprover • Lasta in ballast med hjullastare • Ordermottagning och kundhantering • Underhåll och reparationer i fabriken Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start så snart som möjligt. Vi har en varierande produktion av betongtillverkning per dygn och vecka, så övertidsarbete och arbete olika tider på dygnet kan förekomma. Vi söker en person som eventuellt kan växa in i rollen som ansvarig driftsledare så småningom. Du gillar att planera och samarbeta För att trivas i rollen som processoperatör behöver du vara ansvarsfull, självgående och lösningsfokuserad som person. Det uppstår många olika problem att lösa varje dag så du behöver tycka om att jobba flexibelt och med olika arbetsuppgifter. Att vara spindeln i nätet mellan olika kontaktytor och samarbeta med många är något du trivs med. Du är utåtriktad och social och har lätt för att kommunicera med andra och har ett tekniskt intresse. I den här rollen behöver du: • Relevant erfarenhet av byggbranschen • God svenska i tal och skrift • Kunskaper i engelska för att kommunicera med kunder • B-körkort Det är meriterande med erfarenhet av tidigare arbete som processoperatör, arbete inom betongbranschen eller tillverkningsindustrin. Det är meriterande om du har Betong klass-2 samt erfarenhet av att köra hjullastare. Välkommen med din ansökan Vi arbetar löpande med vår urvalsprocess så vänta inte med att söka. Du söker genom att bifoga ditt CV. Om du har några frågor om tjänsten får du gärna kontakta produktionschef Rickard Allemo på tel: 010-449 20 11. Vi ser fram emot din ansökan! Våra medarbetare är vår främsta styrka och det är viktigt att du känner dig trygg hos oss. Vi vill att du ska trivas på jobbet och ha kul med dina kollegor. Vi lovar dig som medarbetare en ständig kompetensutveckling och tillhandahåller en rad internutbildningar, befattningsspecifika program och internationella utvecklingsmöjligheter. För oss är hälsa och säkerhet extra viktigt och det ligger även som grund för våra förmåner till dig som anställd på Skanska. Skanska använder sin kunskap och framtidsinsikt för att bidra till hur människor lever, arbetar och samverkar. Vi är ett av världens största projektutvecklings- och byggföretag med en omsättning på 157 miljarder kronor under 2023. Skanska är verksamma på utvalda marknader i Norden, Europa och USA. Tillsammans med våra kunder och en samlad expertis hos cirka 27 000 medarbetare skapar vi innovativa, hållbara lösningar som främjar hälsa och välbefinnande bortom vår livstid.

19 juni 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024