Är du en driven Mekanikkonstruktör som letar efter nästa steg i karriären? Hos WIBA Automation får du chansen att arbeta med innovativa lösningar i en familjär miljö, där dina idéer och ditt engagemang gör skillnad. Vi söker dig som vill vara en del av ett växande team och bidra till vår fortsatta framgång. Om tjänsten Vi söker nu en engagerad och tekniskt kunnig Mekanikkonstruktör som vill vara en del av vårt konstruktionsteam. Du kommer att arbeta tillsammans med erfarna och härliga kollegor och bidra till att utveckla kundspecifika lösningar med hjälp av SolidWorks. Placeringen är på vårt huvudkontor på Depågatan i Anderstorp, och tjänsten är en heltidstjänst med arbetstid förlagd till dagtid. Vi erbjuder flexibla arbetstider, exempelvis 7–16, för att underlätta balans mellan arbete och fritid. I rollen som Mekanikkonstruktör hos WIBA Automation kommer du att utveckla och konstruera mekaniska lösningar i CAD-verktyget SolidWorks. Du arbetar aktivt i projekt från koncept till färdig produkt och samarbetar med kollegor och kunder för att ta fram optimala automationslösningar. En del av ditt ansvar innebär att säkerställa att leveranser uppfyller högsta kvalitetsstandard och kundernas krav. Vi söker dig som Vi ser att du har en relevant utbildning, exempelvis inom CAD, maskinteknik eller en annan teknisk inriktning, samt dokumenterad erfarenhet av liknande arbete inom konstruktion. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift, är en problemlösare med ett strukturerat och noggrant arbetssätt, och har god förmåga att samarbeta och kommunicera med olika intressenter. Vi ser gärna att du är lokalt förankrad eller uppskattar fördelarna med att arbeta i en familjär miljö i Anderstorp. Vi erbjuder dig Hos oss får du en spännande roll i ett växande och innovativt företag. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och förmåner. Du får arbeta på en arbetsplats där dina idéer och din kompetens värdesätts, med möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt. Vi erbjuder en familjär arbetsmiljö med trevliga lokaler och en positiv stämning. Om oss och teamet WIBA Automation AB är ett innovativt företag baserat i Anderstorp som specialiserar sig på att utveckla och bygga maskiner, specialmaskiner och kundanpassade automationslösningar för industrin. Vi levererar högkvalitativa produkter till kunder i Sverige och internationellt. Sedan starten 2019 har vi vuxit till ett sammansvetsat team på sju medarbetare. Hos oss är arbetsmiljön präglad av innovation, samarbete och ett starkt fokus på kundnytta. Vi tillämpar kollektivavtal genom SINF. Rekryteringsinformation I denna rekrytering samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim där Anela Drndo är ansvarig rekryterare. Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev snarast, då urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anela på Purple Rekrytering & Interim. Anela Drndo, 073 701 94 53 eller via e-post [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant
Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant
Vi på Purple Rekrytering & Interim söker en Innesäljare till en av våra kunder i Anderstorp! Detta är en hyrrekrytering, vilket innebär att du inledningsvis blir anställd hos oss på Purple, med möjlighet att efter en tid gå över i en fast anställning hos vår kund. Om jobbet Vi letar efter en tekniskt intresserad och serviceinriktad innesäljare som vill vara en nyckelspelare i kundens säljteam. I denna roll kommer du att ansvara för att ta fram offerter, hantera ordrar och erbjuda teknisk rådgivning till kunder. Du kommer också att ge support via telefon och e-post samt arbeta med uppdatering och kommunikation kring leveransplanering och eventuella leveransförändringar. Dessutom blir du en viktig del i kundbearbetning genom uppföljningssamtal och kampanjutskick. Om dig För att lyckas i rollen ser vi att du har en relevant utbildning eller erfarenhet inom teknik. Erfarenhet av sälj, administration och orderhantering är viktigt, och vi ser gärna att du har ett starkt intresse och förståelse för tillverkningsindustrin. Det är meriterande om du har erfarenhet av att tolka ritningar samt har god matematisk förståelse. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift, har god datorvana och förmåga att arbeta i olika affärssystem. För rollen krävs även att du har körkort och tillgång till bil. Personliga egenskaper Vi söker dig som är en lagspelare med hög servicekänsla och kundfokus. Du är strukturerad, ordningsam och har en god förmåga att prioritera arbetsuppgifter i en snabbföränderlig miljö. Din initiativförmåga och problemlösande inställning är avgörande för att lyckas i rollen, och vi ser gärna att du trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar väl med kollegor från olika avdelningar. Rekryteringsinformation Låter detta som rätt möjlighet för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Anela Drndo och Jennie Holmberg är ansvariga rekryterare. De finns tillgängliga via telefon eller e-post om du vill veta mer eller prata personligt om rollen och upplägg. Anela Drndo 0737- 01 94 53 [email protected] Jennie Holmberg 0763- 07 01 23 [email protected]
Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detaljhandeln med att synliggöra sina produkter i butiker genom smakprovningar och visuell exponering. Om rollen som produktambassadörSom Produktambassadör kommer du att arbeta extra i livsmedelsbutiker med att bjuda kunder på smakprover och presentera olika varumärken på ett engagerande sätt. Din huvuduppgift är att skapa en positiv kundupplevelse och stärka varumärkens närvaro i butik. Ansvarsområden Demonstrera produkter och erbjuda smakprover. Bygga och upprätthålla goda kundrelationer. Samarbeta med butikspersonal för att optimera exponeringen. Rapportera feedback och resultat till Brand Impact. Kvalifikationer och krav Ålder över 18 år. God kommunikationsförmåga på svenska. Positiv attityd och förmåga att vara en "glädjespridare". Intresse för mat och dryck. Serviceminded med kundfokus. Tillgänglig att arbeta på tors- och fredagar mellan kl 11-19. Varför välja Brand Impact? Hos oss får du en dynamisk och trivsam arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling. Vi erbjuder: Marknadsmässig lön och förmåner. Milersättning vid användning av egen bil. Kunnigt supportteam som alltid står redo att hjälpa dig. Grundutbildning i livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. Vi ser fram emot din ansökan! Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt fantastiska team? Skicka in din ansökan redan idag!
Är du en driven Mekanikkonstruktör som letar efter nästa steg i karriären? Hos WIBA Automation får du chansen att arbeta med innovativa lösningar i en familjär miljö, där dina idéer och ditt engagemang gör skillnad. Vi söker dig som vill vara en del av ett växande team och bidra till vår fortsatta framgång. Om tjänsten Vi söker nu en engagerad och tekniskt kunnig Mekanikkonstruktör som vill vara en del av vårt konstruktionsteam. Du kommer att arbeta tillsammans med erfarna och härliga kollegor och bidra till att utveckla kundspecifika lösningar med hjälp av SolidWorks. Placeringen är på vårt huvudkontor på Depågatan i Anderstorp, och tjänsten är en heltidstjänst med arbetstid förlagd till dagtid. Vi erbjuder flexibla arbetstider, exempelvis 7–16, för att underlätta balans mellan arbete och fritid. I rollen som Mekanikkonstruktör hos WIBA Automation kommer du att utveckla och konstruera mekaniska lösningar i CAD-verktyget SolidWorks. Du arbetar aktivt i projekt från koncept till färdig produkt och samarbetar med kollegor och kunder för att ta fram optimala automationslösningar. En del av ditt ansvar innebär att säkerställa att leveranser uppfyller högsta kvalitetsstandard och kundernas krav. Vi söker dig som Vi ser att du har en relevant utbildning, exempelvis inom CAD, maskinteknik eller en annan teknisk inriktning, samt dokumenterad erfarenhet av liknande arbete inom konstruktion. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift, är en problemlösare med ett strukturerat och noggrant arbetssätt, och har god förmåga att samarbeta och kommunicera med olika intressenter. Vi ser gärna att du är lokalt förankrad eller uppskattar fördelarna med att arbeta i en familjär miljö i Anderstorp. Vi erbjuder dig Hos oss får du en spännande roll i ett växande och innovativt företag. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och förmåner. Du får arbeta på en arbetsplats där dina idéer och din kompetens värdesätts, med möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt. Vi erbjuder en familjär arbetsmiljö med trevliga lokaler och en positiv stämning. Om oss och teamet WIBA Automation AB är ett innovativt företag baserat i Anderstorp som specialiserar sig på att utveckla och bygga maskiner, specialmaskiner och kundanpassade automationslösningar för industrin. Vi levererar högkvalitativa produkter till kunder i Sverige och internationellt. Sedan starten 2019 har vi vuxit till ett sammansvetsat team på sju medarbetare. Hos oss är arbetsmiljön präglad av innovation, samarbete och ett starkt fokus på kundnytta. Vi tillämpar kollektivavtal genom SINF. Rekryteringsinformation I denna rekrytering samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim där Anela Drndo är ansvarig rekryterare. Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev snarast, då urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anela på Purple Rekrytering & Interim. Anela Drndo, 073 701 94 53 eller via e-post [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du legitimerad farmaceut och nyfiken på att testa att bo i Gislaved? Med Apotek Hjärtats Upptäckarpaket erbjuds du en bonus utöver din vanliga lön dina första år i tjänsten. Därför ska du jobba hos oss, Apotekschef Florentina Marica berättar; Välkommen till vårt fina Apotek i Hjärtat av Gislaved. Det här apoteket är ett av våra upptäckarapotek där vi erbjuder det lilla extra till dig som är legitimerad farmaceut i Sverige. Det innebär att du får en bonus utbetalad en gång per avslutat år under dina första tre år på apoteket (totalt 120 000:-). Du får även ta del av vårt mentorskapsprogram vilket ger en trygg start i din nya tjänst. Apoteket har generösa öppettider vardagar 8-20 samt lördag och söndag 10-15, gott om parkeringsplatser och en ledande position på den lokala marknaden. Som medarbetare hos oss har du ett varierat schema och möjlighet att välja om du vill ha ob-ersättningen i tid eller pengar. Det finns även stora möjligheter att utvecklas i rollen som farmaci- eller läkemedelsansvarig. För mig som chef, det är viktigt att vi har en bra arbetsmiljö, medarbetarna respekterar och kompletterar varandra och sätter alltid kunder i fokus. För att du ska älska att komma till jobbet kommer jag som chef att stödja och hjälpa dig med allt som du behöver för att lyckas i arbete. I arbetslaget är det viktigt att vi ställer upp för varandra och jobbar som ett team. Våra kunder är i stor utsträckning stamkunder som bor i närområdet men vi har många kunder från andra orter som besöker oss. Alla är välkomma, både yngre och äldre! Apoteket är ett av 20 apotek i region 16, Götaland Väst. Vi har ett gott samarbete mellan chefer och medarbetare på alla våra apotek och hjälps åt att för att ge de bästa kundmötena och servicen till våra kunder. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Såhär jobbar en farmaceut på Hjärtat! Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med professionell rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. Som den engagerade och kundfokuserade farmaceuten du är, bidrar du till en bättre hälsa för våra kunder och apotekets framgång. Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtat-apotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap. Det här är du! Vi söker dig som är eller inom max 3 månader är legitimerad receptarie eller apotekare. Som person är du positiv, engagerad och gillar enkla och nya lösningar i din vardag. Med din goda attityd är du en lagspelare och en ambassadör för hela Hjärtat! Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Som farmaceut kan du vidareutvecklas i rollerna som bland annat Läkemedelsansvarig, Farmaciansvarig och säljansvarig. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Upptäck med Hjärtat - ett extra erbjudande på detta apotek För dig som ännu inte är tillsvidareanställd farmaceut på Apotek Hjärtat finns på det här apoteket möjlighet att ta del av Hjärtats upptäckarpaket. Erbjudandet innebär att du får en extra bonus de första tre åren av din anställning samt en extra trygghet i form av en mentor på apoteket som stöttar under den första tiden. Läs mer om detaljerna i erbjudandet här på Hjärtats karriärsida: Upptäckarpaketet Sista ansökningsdag: 2025-08-01 Kontaktperson: Florentina Marica Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!
Är du en passionerad och erfaren säljare som är redo för något nytt? Välkommen till en av Sveriges mest framgångsrika detaljhandelskedjor! Till vårt fantastiska team i Gislaved söker vi just nu en Säljare till Tech-avdelningen. En dag på jobbet Som säljare är du en viktig länk för att erbjuda våra kunder bästa tänkbara service. Din uppgift är att vägleda dem till de mest passande produkterna för deras unika behov. Dessutom kommer du att att ha ansvar för att säkerställa ordning och reda i butiken, inklusive produktexponering och prismärkning. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Förstklassig kundservice Aktiv försäljning av mobiltelefoni och abonnemang Produktexponering och prismärkning Butiksstädning och underhåll Varför ska du jobba på Elgiganten? Hos oss på Elgiganten får du inte bara en rolig arbetsplats, nej du kan också se fram emot att utforska en värld av interna karriärmöjligheter och ständig kunskapstillväxt. Vi brinner för samarbete och vårt team är väl sammansvetsat med en stark laganda. På Elgiganten råder en positiv atmosfär där du inte bara är en anställd, utan en värdefull medlem i vår gemenskap. Vad som gör livet extra trevligt hos oss: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Gemensamma julfester Kick-off evenemang och After Work Vad säger kollegorna? "Det bästa med mitt team är den sammanhållning och stöttning vi ger varandra. Vi är som en familj och hjälper alltid varandra att nå våra mål." "Det som är speciellt med min tjänst är att den kombinerar både fast lön och provision. Det ger mig en extra drivkraft att prestera!" Vår framtida kollega Vi söker en äkta lagspelare med en ödmjuk och hjälpsam inställning gentemot både kunder och kollegor. Har du erfarenhet inom försäljning är det ett plus i kanten, men inget krav. Är du dessutom lika drivande som serviceinriktad är du precis den säljare vi letar efter. Varmt välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim, där Anela Drndo är vår ansvariga rekryterare. Du kan nå henne personligen på telefonnummer 0737–019453. Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att möjligtvis välkomna dig till vårt team!
Bli en del av vår stora investering i Reftele! ESBE är ett ledande innovationsföretag inom värme och kyla i Europa. Med snart 120 år i branschen och drygt 240 anställda är vi en etablerad aktör på marknaden. Vi befinner oss nu i en expansiv fas och söker en skicklig CNC-Operatörsom vill vara en del av vår nya, stora maskininvestering på ESBE i Reftele. Är du redo för en spännande resa med ett innovativt företag i framkant? Läs mer om oss på www.esbe.eu. Om rollen som Transfer/ CNC-Operatör Som CNC-Operatör på ESBE får du en central roll i vår nya maskininvestering. Du kommer att ansvara för att tillverka komponenter enligt arbetsorder och se till att maskinerna är korrekt inställda för att säkerställa högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Producera komponenter enligt arbetsorder, rutiner och specifikationer. Ställa maskiner, övervaka processen och noggrant mäta de färdiga detaljerna. Skapa program till maskiner för nya artiklar i samarbete med produktionstekniker. Säkerställa att vi producerar i rätt tid och till rätt kvalitet tillsammans med dina kollegor. Utföra kontinuerligt underhåll och rengöring av maskiner och verktyg. Aktivt delta i förbättringsarbetet inom komponenttillverkningen. Är du den vi söker? Vi söker dig som brinner för teknik och maskiner och som trivs med att arbeta i ett engagerat team. Vi tror att du har: Avslutade gymnasiestudier inom teknik eller industri. Gärna Gröntcertifikat i CNC och skärande bearbetning. Erfarenhet av att köra och ställa CNC-styrda maskiner. God förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Kunskaper inom ritningsläsning och mätteknik. God datorkunskap. Erfarenhet av svarvning, fräsning samt arbete med bearbetningsteknik är meriterande. Du behöver behärska svenska i både tal och skrift för att kunna följa instruktioner och arbetsorder. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, och för rätt person erbjuder vi kompletterande utbildningar. Vi erbjuder Hos ESBE får du möjligheten att utvecklas i din yrkesroll och arbeta med högteknologiska maskiner. Du blir en del av en inkluderande företagskultur och får tillgång till flera förmåner: En tillsvidareanställning i ett tryggt och väletablerat företag. En rolig och aktiv arbetsplats med ett kompetent team. Möjlighet till årligt vinstutdelningssystem. Delta i olika aktiviteter såsom eget gym, cirkelträning och after work. Intresserad? Vi ser fram emot att ta emot din ansökan. För att ge dig bästa stöd samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim, där Anela Drndo är vår Rekryteringskonsult för detta uppdrag. Kontakta henne på 0737–019453 för mer information och en personlig dialog. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna till vår spännande investering!
Har du en passion för teknik och vill bidra till en smidigt fungerande produktion? EMAB Sweden AB söker en engagerad och erfaren Verktygstekniker som vill vara med och optimera samt underhålla pressverktyg i en innovativ miljö. Din roll hos oss I rollen som Verktygstekniker får du en nyckelposition i att säkerställa effektiviteten i vår produktion. Du ansvarar för att utföra löpande och förebyggande underhåll av pressverktyg, samtidigt som du snabbt felsöker och löser problem vid akuta driftstopp. En viktig del av arbetet innebär att reparera och slipa verktyg för att hålla en hög kvalitetsnivå. Du bidrar aktivt till ständiga förbättringar och optimerar verktygens prestanda, samtidigt som du deltar i projekt och utvecklar nya tekniska lösningar. Vi söker dig som För att lyckas i rollen tror vi att du har en teknisk bakgrund, gärna med industriell utbildning eller motsvarande erfarenhet. Du är van vid att arbeta med tillverkning och underhåll av pressverktyg, och din problemlösande inställning kombinerat med din förmåga att ta egna initiativ gör dig framgångsrik i rollen. Vi ser att du trivs med att arbeta i team och bidrar med din samarbetsvilja. Har du kunskaper inom fräsning och erfarenhet av att hantera verktyg i maskiner, samt innehav av truckkort, traverskort eller certifikat för heta arbeten, är det meriterande. Vi vill även uppmuntra dig att söka om du har rätt teknisk bakgrund och inställning, även om du saknar lång erfarenhet. Hos EMAB värdesätter vi potential och rätt attityd och erbjuder möjlighet till upplärning och utveckling för att du ska lyckas i rollen. Dina styrkor och vad du bidrar med Vi ser gärna att du är en engagerad och initiativrik person som trivs i en miljö där kvalitet och noggrannhet är självklara ledstjärnor. Du har ett strukturerat och organiserat arbetssätt som kombineras med en gedigen erfarenhetsbank. Med din förmåga att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra bidrar du till att skapa ett kreativt och dynamiskt arbetsklimat där nya idéer och lösningar får utrymme att växa. Varför EMAB Sweden AB? Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat och kompetent team där vi satsar på innovation och personlig utveckling. Vi erbjuder: En arbetsmiljö som inspirerar och utmanar. Möjlighet att delta i projekt och bidra med dina idéer. Snabba beslutsprocesser som ger utrymme för initiativ. Flexibla arbetstider, med kortare arbetsdagar på fredagar. Konkurrenskraftiga villkor och förmåner. Om oss EMAB Sweden AB är baserat i Anderstorp och har över 50 års erfarenhet inom plåtbearbetning och tillverkning av pressverktyg. Våra kunder finns främst inom industri- och fordonsbranschen, och vi arbetar målinriktat med ett strukturerat ledningssystem för att möta deras höga krav. Företaget är certifierat enligt IATF 16949 och ISO 14001, vilket speglar vårt fokus på kvalitet och hållbarhet. Med cirka 45 anställda och en omsättning på 80 miljoner SEK kombinerar vi tradition och innovation för att skapa framtidens lösningar. För mer information, besök gärna vår hemsida på www.emab.com Rekryteringsinformation I denna rekrytering samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim där Anela Drndo är ansvarig rekryterare. Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev snarast, då urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anela på Purple Rekrytering & Interim. Anela Drndo, 073 701 94 53 eller via e-post [email protected]. Tjänsten är tillgänglig för omedelbar tillsättning eller enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer