Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar, årligen säljer vi runt 26 000 bilar.När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Vi söker just nu förstärkning till vårt kundcenterOutbound Sales, med fokus på försäljning och service. Om jobbet Som innesäljare på Outbound Saleskommer du agera både support och försäljning. Rollen innebär bland annat följande: Att arbeta med avslut och sälja in våra tilläggstjänster till köpande kunder. Att agera rådgivare för våra köpande kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Att hantera ingående och utgående samtal med våra kunder. Att hantera mail och chatt med våra kunder. Din uppgift blir att leverera kundservice och försäljning av högsta klass. Arbetstiden är primärt måndag till fredag, men vissa kvälls- och helgpass kan förekomma. Din profil Vi söker dig som Har fullgjort din gymnasieexamen. Har ett genuint intresse för försäljning. Har telefon- & datavana och kan svenska i tal och skrift.Har du ytterligare språkkunskaper ses det som en fördel. Gillar att ha många bollar i luften och drivs av hög initiativförmåga. Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt kunna utvecklas och verka i en föränderlig vardag finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar.Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning som vi inleder med sex månaders provanställning.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För frågor om tjänsten kontakta Head of Outbound Sales,Patrik Klasson, via mejl [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.
Vill du bli en del av vårt dynamiska team?Vi söker en ansvarsfull och erfaren lastbilsförare för schaktbil i Göteborg. Är du en person som trivs med att leverera säkra och effektiva transporter? Vill du ta nästa steg i din karriär? Då kan du vara den vi söker! Vi värdesätter noggrannhet och professionalism i hanteringen av fordon, godssäkring och transportdokumentation. Eftersom du redan har erfarenhet från branschen, ser vi gärna att du har följande kvalifikationer: CE-körkort Yrkeskompetensbevis (YKB) Erfarenhet av att köra schaktbil med släp Genomförd grundskola Goda kunskaper i svenska språket Vi erbjuder en positiv och inkluderande arbetsplats där respekt, samarbete och flexibilitet är viktiga ledord. För att lyckas i rollen är det viktigt att du kör trafiksäkert och har förmågan att planera din körning så att rätt gods levereras i rätt tid till rätt kund. Låter detta som något för dig? Då är du precis den vi söker! Om WRKFRC WRKFRC har med fokus på rätt kandidat på rätt plats supportat tillverkningsindustrin i väst Sverige sedan 2009. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsbolag, vilket betyder att vi följer kollektivavtal och kompetensförtagens stadgar. Vi är idag cirka 120 konsulter inom området Industri & Logistik och i ständig tillväxt.
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 2+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning:What is in it for you? We are looking for a curious DevOps Software Engineer with knowledge of Java who is eager to help us with smooth rollout applications in accordance with architectural practices outlined in the organization. We use modern tools and agile methods to create business value continuously. We ensure high quality, availability, and adaptability in our delivery. And of course, we have fun together while doing it!What you’ll do The DevOps Software Engineer will be part of an agile team responsible for delivering the digital functions necessary for the business to manufacture cars and components across all our plants. This role involves:- Hands-on collaboration with Operation Engineers on the shop floor to help deploy Connected Shopfloor systems.- Configuring pipelines to deploy new versions of applications according to industry standards.- Collaborating closely with the Local Operation Teams (teams located in Plants) to develop solutions that suit business needs in the best possible way.- Preparing monitoring solutions according to business and technical requirements.- Taking part in analyzing new requirements and adjustments to ones already existing. - Developing new features with other colleagues from the team – mainly in Java.Our applications are utilized across all our production plants, making it essential for our systems landscape to be robust, scalable, and efficient. We also strive to adopt modern technologies to ensure we are using the best solutions available. With an always-on mindset, you will assist various departments in the different plants by designing, configuring, and managing solutions for their devices, tools, and applications, all in accordance with factory and corporate standards. Additionally, you will collaborate closely with local IT site teams and receive support from global specialists and operations teams.Who You Are- You are proactive and able to collaborate effectively with colleagues from the team and beyond.- You are an independent Software Engineer with a focus on the DevOps aspect. - You have experience with software development in Java.- You are familiar with REST APIs, databases, cloud services, and messaging systems such as IBM MQ and Kafka.- You have experience with Linux, Docker, Kubernetes, Openshift- You possess excellent verbal, interpersonal, and written communication skills in English, enabling you to effectively communicate with both technical specialists and individuals without technical knowledge. - You have experience above 2 years in a similar role.We appreciate it if you also haveknowledge of the manufacturing industry.- Knowledge of the automotive industry.- Experience with Windows Service Applications. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Är du en detaljorienterad och administrativ stjärna med erfarenhet från flygbranschen? Vill du bli en del av ett härligt team som brinner för att ge våra kunder fantastiska reseupplevelser med Rolfs och Solresor? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som Flight Coordinator kommer du att arbeta med både grupp- och individuella bokningar samt ha ett ansvar för recon-uppgifter på en grundläggande nivå. Du kommer att följa rutiner och manualer för att hantera bokningar, omskrivningar och tidtabellsändringar. Rollen kräver en förmåga att hantera bokningar effektivt enligt fastställda processer och att veta när det är dags att eskalera ett ärende till en senior medarbetare. Dina huvudsakliga ansvarområden är: Hantera namnrapportering, individuella omskrivningar och gruppbokningar enligt standardrutiner. Tolka flygbolagsregler och villkor, omformulera dessa till interna avdelningar. Arbeta nära teamet för att säkerställa att all information är korrekt och uppdaterad. Identifiera när ett ärende blir för komplext för den egna kompetensnivån och eskalera det till en senior kollega. Ge grundläggande support till juniora teammedlemmar och hjälpa dem att navigera i enklare flygärenden. Om dig Har en förmåga att snabbt prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt. Noggrannhet och precision är en självklarhet för dig, och du arbetar metodiskt. Du är expert alternativt harstor erfarenhet av flygbolags regelverk och rutiner och de bokningssystem som används i braschen t.ex.Amadeus.Har du dessutom erfarenhet av att hantera gruppresor är det ett stort plus. Du har: Minst 2-3 års erfarenhet inom rese- och/eller flygbranschen. God förståelse för flygbolagsregler, villkor, och grupphantering på en grundläggande nivå. Erfarenhet av att använda bokningssystem som Amadeus; kunskap om TravelFusion och NDC grupphantering är meriterande. Förmåga att kommunicera effektivt och stödja kollegor i produktionsavdelningen med hög noggrannhet och serviceanda. Behärskar både svenska och engelska flytande, i såväl tal som skrift. Om oss Rolfs Travel Group som inkluderar Rolfs Buss och Flyg samt Solresor är i kraftig tillväxt och har precis nått en ny milstolpe genom att omsätta en miljard kronor. Detta är en stor bedrift inom reseindustrin och helt unikt för en gruppresearrangör. Vårt mission är att erbjuda oförglömliga resor av högsta kvalitet. Det finns något för alla city breaks, innehållsrika rundresor, avkopplande solresor, vandrings- och cykelresor, kryssningar, vin- och matupplevelser och mycket mer till fler än 450 olika destinationer över världen. Vi erbjuder dig en inspirerande arbetsmiljö mitt i centrala Göteborg. Vi är kompetenta och hjälpsamma kollegor som brinner för resebranschen. Vår framgång är din framgång, det finns mycket goda möjligheter till både professionell och personlig utveckling. Här kan du läsa mer om Rolfs Flyg och Bussoch om Solresor
In collaboration with Nexer Tech Talent, we are thrilled to introduce our Tech Talent Engineer Program, starting in February 2025. Launching your career through a talent program provides an unparalleled transition from academia to professional life. With Nexer Tech Talent, you're future-proofing your career! We are now recruiting for the following positions in the program, starting in February 2025. Their will be 5 exciting positions available in the following areas: Software Developer Software Developer More roles will be released continuously. The positions are located in Gothenburg. Talent Program: The Bridge between School and Professional Success Nexer Tech Talent offers a smooth transition from your studies to a fulfilling career. As a participant, you will be employed by Nexer Tech Talent but have a specific role at Volvo Cars. You'll join a cohort of emerging talents and embark on a customized training journey, blending daily work with skill enrichment to amplify your technical knowledge, your leadership skills, and personal growth. During your time in the Tech Talent Program you'll be mentored by seasoned professionals at Volvo Cars and receive dedicated guidance from a Consultant Manager at Nexer Tech Talent. With us, you're not just a consultant – you're part of a family. Attend enriching lectures, relaxed after-work events, and engaging lunch meetings. Upon completing the talent program, our goal is to welcome you to a permanent position at Volvo Cars. Who Are We Looking For? Early-career professionals with a bachelor/master degree in computer science or relevant field As a person you are social and loves to work with problem solving Individuals who embody coding and at the same the work close to the customers Fluent in English Possess substantial expertise in C#, .NET, Java, DevOps, JavaScripts etc. How to Apply The talent program starts in February and is aimed at those who have completed their education. We are continuously working with recruitment, so please submit your application as soon as possible. If you have any questions or concerns, you are welcome to contact Tech Recruiter Johanna Norman at [email protected] About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.
I rollen som verktygstekniker kommer du att vara en del av en spännande resa där Plasman strävar efter att effektivisera deras formsprutningsverktyg och att leverera produkter som följer de strikta kvalitetskraven från kunderna. Du kommer att ha ett nära samarbete med projekt, produktion, underhållstekniker, reservdelsansvarig, underhållsledare och underhållsingenjörer. Underhållsteamet består också av tjugo skiftande underhållstekniker, fem verktygstillverkare, fastighetstekniker och specialist, elektriker och en produktions mekaniker. Huvudsakliga arbetsområden: Utveckla och optimera verksamheten inom ansvarsområdet. Ansvara för att underhåll på verktygen blir utförd enligt rutin och i tid. Deltaga i beredningsarbetet vid införande av nya projekt inom formsprutning. Representera underhåll vid processmöten, nyanskaffningar samt modifiering av formsprutningsverktyg. Säkerställer att vi har fullständig och aktuell dokumentation av all utrustning och komponenter inom ditt ansvarsområde Stödjer underhållstekniker med felsökning, avancerade reparationer och förbättring av utrustning vid behov. Kunskap inom fräsning, svetsning, svarvning, pneumatik Profil:Vi söker dig med 3 års utbildning som verktygstekniker. Eller 3-5 års erfarenhet av verktygstekniskt arbete. Vidare tror vi att du är: En engagerad person som drivs av förbättringsarbete Behärskar Microsoft Office Flytande i svenska och engelska (tal & skrift) En hjälpande och stöttande person Innehar en stor vilja och ett stort driv Kommunikativ Har inget emot att få smuts under naglarna Om tjänsten:Omfattning: HeltidArbetstider: Kvällskift måndag - fredag
Assignment description For our client we are looking for a Business Analyst. Experience: Several years' experience in an equivalent position as an IT Business Analyst with proven track record in the business. Preferably with strong supply chain / logistics (customs would be an advantage) domain knowledge and experience. Experience within Automotive is a bonus. Experience with leading investigations and projects. Experience with analyzing commonly used file formats like, xml , Json, Yaml etc., Experience of PDM /Bom structures is a plus. Experience Interviewing key stakeholders and facilitating workshops for identifying business needs and process/information modelling. Experience with Data modelling, Preferable with Power BI. Skills: Excellent analytical and documentation skills. Excellent in navigating and understanding complex digital ecosystems with multiple integrations. Excellent understanding of dependencies and interfaces between processes and solutions. A good understanding of agile development. Experience of creating features and user stories and acceptance criteria's/scenarios. Location: Gothenburg, on site Please note! All CV’s must be in English. Languages: English(Proficient) Assignment period: 17 Jan 2025- 30 Sep 2025 Application deadline:14 Jan 2025
Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid, året runt. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i Göteborg, Frölunda och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör AM eller B-körkort. Svenskt eller Europeiskt för bil (internationellt körkort är inte giltigt) Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Frölunda. Sysselsättningsgraden är mellan 37-54% de tillgängliga tjänsterna. Schema: Jobbar 7 dagar, ledig 3 dagar, jobbar 7 dagar, ledig 4 dagar Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet.Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] medier: @vtd.seKarriärsidan: https://jobb.vtd.se/
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Your RoleAs a Senior System Tester, you’ll join a dynamic team dedicated to test and validating the AC-Charging functionality. Your expertise will ensure the quality, reliability, and performance of this critical system through rigorous testing and collaboration with cross-functional teams. Key Responsibilities• Test Strategy & Implementation: Develop and execute robust test plans and scripts to validate charging system functionality and performance.• Hands-on Testing: Conduct manual and automated tests using tools like test-bench, HIL and real-vehicle testing.• Fault Tracing & Resolution: Analyze test results, identify root causes, and collaborate with developers to address software and hardware issues.• Collaboration & Mentorship:o Work closely with cross-functional teams, including developers, testers, and stakeholders.o Mentor junior engineers, fostering a culture of quality and continuous improvement.• Continuous Improvement: Identify testing bottlenecks, propose process enhancements, and optimize tools and methodologies.• Documentation & Reporting: Write detailed test reports, manage fault reports, and maintain regression test suites. What You’ll Do• Define test activities and prepare equipment for testing assets and DUTs (Devices Under Test) in collaboration with requirement owners and suppliers.• Perform function verification, including acceptance and regression tests for in-house or supplier deliverables.• Conduct system-level tests using Boxcar, HIL, and vehicles.• Develop test methods and cases using tools such as Carweaver.• Independently perform fault tracing, log measurements, and analyze signals for various components.• Ensure deliverables meet defined acceptance criteria and requirements.• Participate in vehicle expeditions for real-world testing scenarios. What We’re Looking For Qualifications• Education: B.Sc. or M.Sc. in Software, Electronics, Automotive Engineering, or equivalent. Experience:o Extensive experience in system testing for embedded systems, particularly within the automotive industry.o Hands-on experience with HIL systems and real-vehicle testing.o Knowledge of automotive product development and power electronics, specifically OBC functionality.o Testing activities with different tools and measurement systems. Technical Skills:o Proficiency with tools such as: CANalyzer/CANoe INCA MDA DSA SystemWeaver DTECS DeweSoft Jira/Virao Knowledge of dSpace test rigso Familiarity with high-voltage measurement methodso Simple HW circuit analysis.o Automotive communication protocols (CAN, Ethernet, LIN).o Understanding of charging standards like IEC-61851, J1772, and SAE J3400 (NACS). • Driving License: A valid Swedish B-category driver’s license is required.• Language: Fluent in English (written and spoken) is required. Personal Traits• A drive to continually create and improve robust products, leveraging creativity to discover new ways of testing and enhancing quality.• Passion for technology, quality, and innovation.• Structured, detail-oriented, and results-driven.• Excellent communicator and a collaborative team player.• Self-motivated, curious, and eager to learn and grow professionally. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Byggföretagen arbetar för en attraktiv, sund och säker bygg- och anläggningsbransch där företagen konkurrerar på schyssta villkor. Nu söker vi dig som har ett stort samhällsbyggarintresse, är bra på att skapa nätverk och har ett starkt eget driv! Om jobbet Våra medlemsföretag är organiserade i lokala byggföreningar som i sin tur tillhör fem geografiska regioner. Som bransch- och föreningsansvarig i Skaraborg tillhör du region Väst och driver arbetet i den lokala byggföreningen. Det innebär att du är sammankallande till träffar och styrelsemöten, är föreningens primära kontaktperson och skapar aktiviteter för medlemmarna. Du kommer att arbeta med att fånga upp medlemmarnas prioriterade frågor genom exempelvis samverkansgrupper, nätverk och företagsträffar för att sedan lyfta dessa i relevant forum. Arbetet är omväxlande och intressant i en dynamisk organisation. Ingen dag är den andra lik och du ställs ständigt inför nya utmaningar och spännande möten med människor. Region Väst består av 15 medarbetare och du kommer att samverka med alla men särskilt nära de två andra kollegorna med motsvarande befattning. Kollegorna i regionen har olika ansvarsområden och kompetenser såsom exempelvis arbetsrätt, kompetensförsörjning, näringspolitik och hållbarhet. Dina arbetsuppgifter är att • driva föreningsarbetet genom att exempelvis kalla till och leda möten samt protokollföra och anordna stämma. Du är föredragande i Skaraborgs byggföreningsstyrelse och i de beslutade utskotten samt planerar, administrera och genomföra dess möten och aktiviteter. • skapa lokala aktiviteter kopplat till våra fokusområden som omfattar kompetensförsörjning, sund konkurrens, kollektivavtal och arbetsrätt, säkerhet och klimatomställning. • arrangerar medlemsaktiviteter så som nätverksträffar, föreläsningar och studiebesök. • omsätta nationella och regionala mål till lokala aktiviteter. • föra dialog med myndigheter och politiker kring våra fokusområden. • tillsammans med kollegorna i regionen företräda Byggföretagen, den lokala byggföreningen och medlemsföretagen gentemot myndigheter, näringsliv, media, fackförbund och lärosäten. • delta i olika samverkansgrupper och agerar tillsammans med medlemsföretagen för att driva Byggföretagens frågor lokalt. • genom påverkansarbete förbättra medlemsföretagens lokala förutsättningar. • samverka, planera aktiviteter och dela erfarenheter med andra bransch- och föreningsansvariga i organisationen. Din profil Vi ser gärna att du har erfarenhet från näringslivet, gärna byggsektorn, och av att leda och organisera grupper, möten och aktiviteter. Det är meriterande om du har kunskap om samhällsbyggnadssektorn och näringspolitik. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har ett strukturerat arbetssätt, har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt att du är bra på att bygga nätverk och upprätthålla goda relationer. Personliga egenskaper och tidigare uppdrag värdesätter vi högt samt en relevant utbildning inom exempelvis samhällsbyggnad, kommunikation, HR eller statsvetenskap. Som blivande medarbetare är det också viktigt att du kan identifiera dig med organisationens värdeord glädje, engagemang och professionalism. Vi erbjuder Vi tillämpar förtroendearbetstid och har ett lägre arbetstidsmått än den normala fyrtiotimmarsveckan. Utöver det erbjuder vi friskvårdsbidrag, arbetstidsförkortning, sjukvårdsförsäkring samt gruppförsäkring.Vi har en distansarbetespolicy som innebär att du i överenskommelse med chef har möjlighet att arbeta på distans i viss utsträckning. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning och i övriga frågor gäller tjänstemannaavtalet mellan Byggföretagen och Ledarna, Sveriges Ingenjörer, Unionen. Övrigt Tjänsten är placerad på vårt regionkontor i Göteborg och/eller i Skövde. Vid regionkontoret i Göteborg sitter man tillsammans med 17 Byggföretagen kollegor som arbetar för regionen, nationellt eller vår utbildningsverksamhet. En placering i Skövde innebär att man inte sitter tillsammans med några Byggföretagen kollegor, men eventuellt i samma lokaler som samarbetspartners. Din ansökan Låter det här som jobbet för dig? Skicka då din ansökan till oss senast den 9 februari 2025. Vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Har du frågor angående tjänsten kan du kontakta regionchef Maria Strömberg, [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer