Senior CI/CD Engineer
Knowit AB (Publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Are you ready to take your cloud engineering skills to the next level? We are currently scanning the world to find the best cloud engineers to join our team.With us at Knowit, you get the opportunity to learn, grow, and be a frontrunner in the Nordic cloud market. What will you be doing? As a cloud engineer, you will help develop cloud environments and tools for a variety of clients.This means that you work to support our customers with different solutions in the cloud domain from CI/CD-Pipelines to set-up of new cloud environments. We always work team-based so even if you haven’t worked with all aspects we might still be interested.Even though we are currently focusing on recruiting individuals with public cloud skills such as Azure or AWS; If you’re an expert in private and on-premises solutions, we still want you to apply! Who are you?You are passionate about and have experience in some of the following areas: DevOps methods (e.g. Infrastructure as Code, Versioning, CI/CD pipelines, artifact management, repository management, observability, etc). Public cloud with related services (Primary Azure or AWS) Container-based solutions (e.g. Docker/Kubernetes/EKS/ECS/etc) Automation using modern tools and languages (e.g. Python/AWS Lambda/Azure function/etc) 3+ years of experience within Cloud You also have: Excellent communication skills An interest in working both holistically and hands-on You probably also have a keen interest and experience in some of: Cyber security Software development (e.g. Java/.net/rust/go/swift/C++/ etc.) As a Knowit consultant, you will be the front person for the company in interacting with our customers. We value personal qualities, communicative skills, and social competence.This gives us flexible teams and a great company culture where we all work well together and feel the support from our peers. About us Knowit offers a chance to achieve professional goals through challenging tasks and positive leadership. Working with customers at Knowit Connectivity provides opportunities to develop skills while enjoying the job. The workplace is fast-paced, fun, and inspiring with a great team spirit that works towards making a difference for the company and customers. There are many chances for personal development through innovative projects and skill development models. Knowit's corporate culture values sustainability and is built on consensus, openness, honesty, and respect for individual value and dignity. Knowit Connectivity specializes in exciting areas such as self-driving cars, infotainment systems, and 5G development, with expertise in embedded, cloud, and application domains. Application We have an ongoing selection of applications, so please apply for the position as soon as possible! Please include at least 3 cloud projects you have worked on in your CV. Do you have questions? Please contact our recruiter David Blaag Nilsson, [email protected]

156 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Systemingenjör till Knowit Connectivity i Göteborg
Knowit AB (Publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du på jakt efter nya utmaningar som systemingenjör och önskar dig en stabil arbetsmiljö där du kan utvecklas tillsammans med vänliga kollegor? Då kan Knowit Connectivity i Göteborg erbjuda precis vad du söker! Vi på Knowit strävar efter att arbeta tillsammans med dig som brinner för att bidra till våra kunders kvalitetsarbete och tillsammans med oss vill skapa en ljusare framtid! Om rollenSom systemingenjör hos oss kommer du att engageras i komplexa projekt som omfattar systemtekniska utredningar, kravhantering och design. Du kommer också att vara en del av förstudier och utredningar för att garantera produktens kvalitet. Ditt arbete som systemingenjör kan innebära utveckling av helt nya produkter samt modifiering och förbättring av befintliga. Arbetet utförs ofta i team där du har möjlighet att dela med dig av dina erfarenheter till andra med samma sinne. I denna roll är det meriterande om du har: Erfarenhet av kravhantering och förmåga att förstå och bryta ner krav. Erfarenhet av leverantörshantering, inklusive samarbete och kravställning mot leverantörer. Kompetens inom test och verifiering, med erfarenhet av testförfaranden och kvalitetssäkring. En god förståelse för arkitektur, inklusive övergripande tekniska koncept och hur dessa påverkar en teknisk lösning. Om dig Vi ser gärna att du har en relevant högskole- eller universitetsutbildning och erfarenhet av att ha arbetat som systemingenjör. Om du är en utvecklare som söker nya utmaningar och vill prova på något nytt är denna roll också väl lämpad för dig! Vi tror att du som person är kommunikativ, initiativrik, trivs med teamarbete och finner nöje i problemlösning. God förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift, är ett krav. Eftersom vissa av våra kunder också kräver svenskt medborgarskap kan detta vara en nödvändighet för tjänsten. Vad du kan förvänta digAtt arbeta hos oss erbjuder variation och utöver att arbeta med spännande kunder och teknologier får du chansen att utvecklas tillsammans med våra kunder och växa med skickliga kollegor. På vårt kontor i centrala Göteborg arbetar vi inom fyra affärsområden och inom Knowit Connectivity är vi cirka 50 konsulter. Vi arbetar bland annat med utveckling av avancerade 5G-lösningar, design av framtidens autonoma fordon och med att omforma den uppkopplade världen. Hos oss får du möjligheten att delta i projekt i världsklass och tillsammans med våra kunder forma framtiden. Knowit präglas av en välkomnande atmosfär där mångfald och jämställdhet står i centrum. För mer information och uppdateringar, följ oss gärna på Linkedin och se vad som händer hos Connectivity i Göteborg. Kontakt och ansökanOm detta låter som rätt möjlighet för dig, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi behandlar ansökningar löpande, så skicka din ansökan idag eller kontakta ansvarig rekryterare: [email protected], +46 76 13 95 605 Vill du höra mer om vad våra medarbetare säger? Lyssna gärna på detta poddavsnitt: Läs mer och se vad vi gör på vår Knowit Connectivity på vår linkedin

156 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Testare till Knowit Connectivity
Knowit AB (Publ)
Systemtestare och testledare

Knowit Connectivity har idag en betydande position på marknaden inom mjukvaruutveckling och har nu ambitionen att växa inom kompetensområdet testning. Vår ambition för vår verksamhet är att vi ska kunna ta ett större helhetsansvar inom olika projekt för att kunna täcka våra kunders behov och mål. Idag satsar vi inom Knowit Connectivity på att bygga upp ett mer komplett team inom testresurser. Vi har idag några medarbetare som arbetar inom området, men vi har som målsättning att växa ytterligare för att kunna skapa ett community av testare. Målet blir att kunna erbjuda uppdrag inhouse samt i team-leverans ute hos våra kunder. Med rätt inställning och teknisk bakgrund finns det stora möjligheter att växa in i denna roll. Våra kunder har ständigt föränderliga behov där våra konsulter jobbar med att uppnå deras ambitioner genom kontinuerlig kompetensutveckling. Här erbjuds också möjligheter att fördjupa sig inom vissa specifika områden, t.ex. programmering, eller utvecklas inom området testning, men också lära sig mer om flera intilliggande områden; såsom riggmiljöer, CI/CD-kedjor eller ta roller inom testledning. Din kompetens: Här finns möjlighet att vara med att skapa och utveckla ett team inom testautomation. Vi lägger stor vikt vid att skapa transparenta och kompetenta team och erbjuder projekt och kunduppdrag med hållbarhet och teknik i fokus. Vi tror att du är en person som kan ta initiativ när det krävs! Du är duktig på att samarbeta och kommunicera mot olika enheter och funktioner samt kan visa god förmåga att ta ansvar för både teamets och dina åtaganden. Du har hittills samlat på dig minst 3 års arbetslivskunskap inom relevant område. Vidare behöver du god förståelse för mjukvaruutveckling, både kod och utvecklingsprocessen. Vilket uppdrag du kommer att få i början beror på marknadens efterfrågan tillsammans med din profil och erfarenhet. Idag arbetar vi med välkända kunder som är ledande inom sitt område. Grundkunskaper: • Kandidatexamen i datavetenskap, mekatronik, elektronik eller motsvarande.• Goda kunskaper i Python, eller annat programmeringsspråk.• Framför allt erfarenhet inom testautomation och CI/CD.• Erfarenhet av att sätta upp testning i CI/CD-pipelines. • Eventuellt medverkande om du har erfarenhet av olika typer av annan testning, t.ex. integrationstestning, SIL, HIL, CANalyzer, • Olika programmeringsspråk för testramverk. • Tidigare erfarenhet av testramverk och testmiljöer. • Vana att skriva och utföra testfall utifrån krav på inbyggda system. • Flytande i engelska och svenska i både tal och skrift. Varför Knowit? Du blir en del av Knowit Connectivitys goa gäng, som i Göteborg består av ca 55 medarbetare som arbetar med utveckling inom R&D. Frukostar, AW:s och olika former av nätverksträffar är ett självklart inslag hos oss. Naturligtvis ingår även kollektivavtal, friskvårdsbidrag, förmånlig tjänstepension och försäkring bland annat. Tillsammans med övriga affärsområden inom Knowit ska vi vara ett ledande företag i vår region när det gäller att hjälpa våra kunder att med hjälp av digitalisering skapa en mer hållbar verksamhet. – Vi är alltid öppna för att våga testa nytt! Vi tror på vikten av att tillhöra en grupp som har fokus på närhet till kollegor, ledning och kund – samtidigt som vi genom vår koncern möjliggör en större trygghet och en stor kundbredd. Innan du ansöker: Våra projekt kan se olika ut, och arbetsformen kan variera från onsite, hybrid och in-house beroende på uppdrag. Vissa av våra uppdrag kräver idag registerkontroll, vilket medför en förväntan på svenskt medborgarskap och svenska som första språk. Vi jobbar med ett löpande urval, så varmt välkommen med din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår rekryteringsansvarig David Blaag Nilsson, [email protected]: Under sommaren kan vår svarstid vara längre än vanligt. Vill du ta reda på mer vilka vi på Knowit Connectivity är? Kika in på vår Linkedin: https://www.linkedin.com/showcase/knowit-connectivity/ Vill kanske lyssna till vad våra medarbetare säger kan dulyssna på detta poddavsnitt: Vi ser fram emot din ansökan! <3

156 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Frisör till Rapunzel of Sweden - Göteborg

Vi söker vår nya stjärna! Är du en frisör med passion för ditt yrke och en glödande vilja att ge varje kund en magisk upplevelse? Vill du utvecklas i en miljö som både inspirerar och utmanar dig att ta nästa steg i din karriär? Då är Rapunzel of Sweden platsen för dig! Hos oss blir du en del av ett engagerat team som älskar att skapa wow-ögonblick för våra kunder. Vi sätter kundservice i första rummet och bygger en arbetsplats där kreativitet, glädje och samarbete går hand i hand. Gillar du dessutom extensions och vill utvecklas inom detta spännande område? Perfekt – det är vår specialitet! Vad vi erbjuder dig: Konkurrenskraftig lön och förmåner Vi ser till att ditt hårda arbete lönar sig! Med en av branschens bästa löneerbjudanden och förmånliga personalrabatter vill vi ge dig det lilla extra. Personlig och professionell utveckling Vi tror på att växa tillsammans! Därför får du chansen att utveckla dina färdigheter och ta del av utbildningar, både internt och via vår samarbetspartner Wella. Specialisering inom extensions och hårdelar Vi är experter på extensions och vill ge dig verktygen för att bli det också! Vem är du? Har du gesällbrev? Toppen, det är meriterande! Erfarenhet från branschen är en bonus, men vi älskar även nya stjärnor som är redo att skina. Praktisk info: Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på 100%. Vi hanterar ansökningar via Teamtailor, och självklart följer vi kollektivavtal för att skapa en trygg och inkluderande arbetsplats. Låt oss skapa magi tillsammans! Vi ser fram emot att träffa dig och dela vår passion för hår, extensions och fantastiska kundupplevelser. Ansök redan idag och ta nästa steg i din karriär med Rapunzel of Sweden!

156 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Receptionist/Kontorsassistent på deltid 75% till Triathlon Group
Carotte Staff AB
Kontorsreceptionister

OM CAROTTE Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen. Carotte har kontor i Göteborg, Stockholm & Jönköping och kunder över hela Sverige. VÅR KUND Triathlon Group är ett dynamiskt konsultbolag som arbetar med ledande företag och organisationer för att lösa komplexa affärsutmaningar. Deras kontor erbjuder en inspirerande miljö där kvalitet, utveckling och engagemang står i centrum. Här möts du av en modern och professionell arbetsplats med ett team som drivs av en stark passion för att göra skillnad. Triathlon Group har en kultur som genomsyras av samarbete, höga ambitioner och en tydlig målsättning att alltid leverera på toppnivå. Teamet består av kunniga och engagerade medarbetare som värdesätter både individuell prestation och laganda. Som kontorsassistent blir du en viktig del av denna välkomnande och stödjande miljö, där du kan förvänta dig att arbeta nära drivna och inspirerande kollegor som alla strävar efter att skapa bästa möjliga resultat för kunderna. OM TJÄNSTEN I rollen som kontorsassistent hos Triathlon Group blir du navet som säkerställer att kontoret fungerar smidigt och professionellt. Du kommer att bemanna receptionen, välkomna besökare och hantera både inkommande och utgående post. Utöver att upprätthålla ordning i konferensrum och kök ansvarar du för inköp av förbrukningsvaror och håller en bra dialog med leverantörer. Du kommer även att stödja ledningsgruppen med administrativa uppgifter, som hantering av kvitton, skapande av dokument och inköp av presenter. Som eventkoordinator ansvarar du för planeringen och genomförandet av företagets interna och externa event, inklusive friskvårdsaktiviteter och kundarrangemang. Du hanterar dessutom fakturor och ser till att alla ekonomiska flöden fungerar korrekt. DIN PROFIL Vi söker dig som är en serviceinriktad och strukturerad person med ett öga för detaljer. Du har en naturlig förmåga att skapa ordning och trivs i en roll där du får vara spindeln i nätet. Du är självgående, tar gärna initiativ och är inte rädd för att ta ansvar när det behövs. Tidigare erfarenhet från kontorsadministration, reception eller liknande roller är ett krav. Du har ett professionellt bemötande, är duktig på att hantera flera uppgifter parallellt och kan snabbt anpassa dig efter nya situationer. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, samt erfarenhet av att arbeta i Office-paketet är ett plus. Om du uppskattar en varierad vardag och vill bidra till en trivsam och effektiv arbetsmiljö är detta rollen för dig! Arbetstider: Varannan vecka 07.00-13.30 och 11.30-18.00. Vid speciella tillfällen kan kvällsevenemang tillkomma. Anställningsform:75% anställning med inledande provanställning på 6 månader. Du är anställd hos oss på Carotte Staff och arbetar hos vår kund Triathlon Group. Startdatum:Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att kontakta [email protected]. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

156 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kökschef till fast tjänst hos kund 👩‍🍳
FRAM Bemanning AB
Köksmästare och souschefer

VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN! På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM. Kökschef till en av våra kunder Tillsvidareanställning Kontinuerlig utbildning inom mat, dryck och service Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte tjafsa om sånt som är självklart Börja jobba direkt efter intervju Vill du arbeta extra med oss på FRAM bemanning erbjuder vi även följande FLEXIBEL LÖN Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat – och möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? OM OSS FRAM är Sveriges fräschaste bemannings- och utbildningsföretag inom hotell och restaurang. Vi är ett familjeföretag som drivs av att göra besöksnäringen till en bättre plats och vi lägger stort fokus på att vår personal ska må bra. Som anställd på FRAM arbetar du ute hos våra kunder, som består av en uppsjö av hotellkedjor, arenor, banketter, företagsrestauranger, barer, fine dining och bättre à la carte krogar. Självklart anslutna till kollektivavtal via både Almega och Visita. Sökord: köksbiträde, souschef, a la carté, kök, kock, kallskänka, lunchrestaurang, hotell, konferens, service,

157 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Servis Extra 145 - 190 kr per timme
FRAM Bemanning AB
Hovmästare och servitörer

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och självgående servis. Minst några års erfarenhet i branschen, men inte nödvändigtvis från stjärnkrogar. Trivs med att jobba i olika miljöer och ser det som en möjlighet att utvecklas. Anpassar sig snabbt till nya rutiner och miljöer. En teamspelare med hög social kompetens. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Du får jobbförslag i god tid och bestämmer själv hur mycket och när du vill arbeta. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på dina önskemål. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. Ett extrajobb med en arbetsgivare som bryr sig. FRAM ERBJUDER 145 - 190 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN.Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING?FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och nu även i Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. ANSÖKANI den här rekryteringen lägger vi stor vikt på personlig lämplighet och intervjuer sker löpande.Start: Enligt överenskommelse. Lön: 145-190 kr i timmen Övriga villkor enligt rådande kollektivavtal. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner

157 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kock Extra 150 - 210 kr per timme
FRAM Bemanning AB
Kockar och kallskänkor

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och driven person med passion för sitt yrke. Minst några års erfarenhet inom branschen, men inte nödvändigtvis från stjärnkrogar. Trivs med att jobba i olika miljöer och ser det som en möjlighet att utvecklas. Anpassar sig snabbt till nya rutiner och miljöer. En teamspelare med hög social kompetens. Har rätt inställning och ser den som en viktig del av jobbet. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Du får jobbförslag i god tid och bestämmer själv hur mycket och när du vill arbeta. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på dina önskemål. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. Ett extrajobb med en arbetsgivare som bryr sig. FRAM ERBJUDER 150 - 210 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och nu även i Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. ANSÖKAN I den här rekryteringen lägger vi stor vikt på personlig lämplighet och intervjuer sker löpande. Start: Enligt överenskommelse. Lön: 145-190 kr i timmen. Övriga villkor enligt rådande kollektivavtal. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner

157 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Erfarna klämtrucksförare

Vi på WRKFRC bemanning & rekrytering ABsöker att fylla upp vår personalstyrka ochvisöker dig som har erfarenhet och kunskap inom användningav motvikts truck med klämaggregat, med god kunskap inom motvikts truckpå 4-5 ton. Profil Vi söker kandidater som är punktliga och pålitliga. Vi värdesätter prestigelöshet och en positiv inställning till arbete. Förståelse för svenska i tal och skrift är viktigt eftersom alla rutiner och manualer är på svenska. Krav: TLP 10-certifiering. Har truckkort A1-A4 och B1-B4 Erfarenhet av truckkörning med klämaggregat Meriterande för tjänsten B-körkort och tillgång till egen bil Truckbehörighet B5 Övrigt För att passa i den här rollen har du erfarenhet från lager- och logistikbranschen sedan tidigare. Som person är du ansvarstagande, målmedveten och resultatinriktad. En god kommunikationsförmåga är viktigt för tjänsten. För att vara kvalificerad krävs att du har arbetslivserfarenhet från liknande roller.Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och med rätt inställning kommer man långt! Du som söker är en driven, ansvarstagande och flexibel person som kan arbeta självständigt, men även ge en hjälpande hand till kollegor när det behövs. Du utför ditt arbete med engagemang, effektivitet och har hela tiden kvalité som högsta prioritering. Känner du att du passar in i beskrivningen ovan? Tveka inte på att skicka in din ansökan till oss. Om WRKFRC WRKFRC har med fokus på rätt kandidat på rätt plats supportat tillverkningsindustrin i väst Sverige sedan 2009. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsbolag, vilket betyder att vi följer kollektivavtal och kompetensförtagens stadgar. Vi är idag cirka 120 konsulter inom området Industri & Logistik och i ständig tillväxt. Sökord: Truckförare, Motviktstruck, Truckkort, A1-4, B1-4, klämaggregat, Skjutstativ

157 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Leg. sjuksköterska - Vi söker vaccinsköterskor till Göteborg + Halmstad ...
AB Big Care
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi söker en sjuksköterska som kan arbeta på vaccinavdelning i Göteborg . Period: vecka 27-33 Placering: Göteborg med omnejd Arbetstider: 40h / vecka. Mån-Fre 9-17 och vissa mottagningar 10-18 (lunch 30 min + rast) Journalsystem: MittVaccin -------------------------------------------------------------------------------- Vi söker en sjuksköterska som kan arbeta på vaccinationsavdelning i Halmstad samt Falkenberg . Period: vecka 27-33 Placering: Halmstad samt Falkenberg Arbetstider: 40h / vecka. Mån-Fre 9-17 (lunch 30 min + rast) Journalsystem: MittVaccinAnsök gärna om uppdraget på vår app:Ladda ned Medpeople-appen - Medpeople

157 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025