Lediga jobb i Hallstahammar
Sök totalt 40 lediga jobb i Hallstahammar
Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Assistans AB! SAAND Assistans är verksam inom personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Sundsvall Uppsala, Solna och Örebro med huvudkontoret i Linköping. ********************** Vi söker dig som vill arbeta deltid, ca 40-80%, under eftermiddag/kväll på vardagar och varannan helg hos en äventyrslysten och humoristisk kille i behov av ett lugnt och pedagogiskt bemötande. Killen har ett stort omvårdnadsbehov där han behöver hjälp med allt ifrån toalettbesök och hygien till aktivering under eftermiddagarna. Som personlig assistent har du ett variationsrikt arbete där dagen kan innefatta allt från vardagliga sysslor, omsorg till att följa med på nöjen och evenemang. Arbetet innebär att du som assistent ska stödja och motivera uppdragsgivaren genom dagen. Killens dagar ska fyllas med aktiviteter såsom att exempelvis besöka badhus, lyssna på musik, öva på ord, siffror och sånger, promenader och lek. Som person behöver du vara positiv, humoristisk, ordningsam, van vid att ta egna initiativ, vara tålmodig samt brinna för att hjälpa andra. Du får gärna ha erfarenhet av personlig assistans eller omsorgsarbete men det är inget krav, den största vikten läggs vid personkemin. I arbetet ingår vissa tunga förflyttningar så att du bör ha en god grundfysik samt känna att du klarar av att hantera kroppsvätskor. Du ska vara rökfri (krav) och det är krav att du har körkort och tillgång till bil då pojken kan befinna sig på annan ort där kollektivtrafik inte fungerar. Din ålder bör vara ca 25-45 år och för att kommunikationen mellan dig och uppdragsgivaren skall fungera måste du behärska svenska språket i tal och skrift. Det är önskvärt att du har ett långsiktigt tänk kring din anställning och att du kan arbeta extra vid behov. Utdrag från belastningsregistret är ett krav.
Kundservicemedarbetare – Start i augusti! Är du en social och serviceinriktad person som brinner för att hjälpa andra? Vi söker just nu en kundservicemedarbetare till vår kund i Hallstahammar! Om rollenSom kundservicemedarbetare blir du en del av ett engagerat team där du dagligen får hjälpa kunder och säkerställa att de får bästa möjliga service. Du kommer att besvara frågor via telefon, mail och chatt samt guida kunder till rätt lösningar med ett leende på läpparna. Rollen innebär en stor variation och passar dig som trivs med kundkontakt och problemlösning. Vi erbjuder: Arbete i fina och moderna lokaler En social och trivsam arbetsmiljö Stora möjligheter att bli överrekryterad av kund En roll där du får utveckla din serviceförmåga och kundkontakt Vi söker dig som: Är social, positiv och älskar att ta hand om människor Har tidigare erfarenhet av kundservice eller liknande roll (meriterande men ej ett krav) Är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska Är lösningsorienterad och trivs i en dynamisk miljö Ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående, så vänta inte med din ansökan! Skicka in ditt CV och ett kort personligt brev där du berättar varför just du passar för rollen. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start i augusti. Arbetstiden är heltid, måndag till fredag 08:00–17:00. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kundföretaget efter avslutat uppdrag. Vi ser fram emot att höra från dig! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] Att vara konsult hos Hero – mer än bara ett uppdrag Hos Hero är du aldrig "bara en konsult". Du är en viktig del av vårt team – någon vi litar på, satsar på och bygger långsiktiga relationer med. Vi tror på nära dialog, schyssta villkor och utveckling som känns på riktigt. När du arbetar med oss får du trygghet, frihet och tillgång till några av de mest spännande uppdragen i Stockholmsområdet. Men lika viktigt: du får en partner som ser dig, följer upp, firar framgångar och står bakom dig hela vägen. Vi lägger stor vikt vid att matcha rätt person till rätt uppdrag – inte bara utifrån kompetens, utan också värderingar, drivkrafter och personlighet. För när det klickar, då händer det magiska. Välkommen till Hero!
Kollektivavtal: Vi är medlem i Tjänsteföretagens Arbetsgivarförbund genom Almega och vi har gällande kollektivavtal för branschen. Vi erbjuder dig:- Konkurrenskraftiga löner - Bästa marginal när du fakturerar - Friskvårdsbidrag - Arbeta som underkonsult via eget bolag - Konsultchefer som har kompetens och erfarenhet inom vården - Sjuklön - Tjänstepension - Inskolning vid nytt uppdrag - Vi är rikstäckande och erbjuder dig uppdrag i hela Sverige - Flexibla arbetstider Är du intresserad så tveka inte att höra av dig till oss. Vi är här för att hjälpa just dig!
Evidensias kundvårdscenter fortsätter att växa och utökar nu till Strömsholm. Vi söker engagerade kundrådgivare som kommer fungera som den första kontaktpunkten för deras kunder. Planerat startdatum är den 1 september. Evidensia är en av de ledande aktörerna inom djursjukvård i Sverige, och strävar efter att erbjuda djur och djurägare den bästa möjliga vården, alltid med djurens bästa i fokus. Är du tillgänglig omgående, tycker om att arbeta med service och är målinriktad så är detta en perfekt möjlighet för dig! Om tjänsten Evidensia vill skapa en miljö där deras kunder alltid känner sig väl omhändertagna när de kontaktar dem. Deras nya kundvårdscenter kommer att fungera som en förlängning av de lokala klinikerna, med personligt och professionellt bemötande via telefon och här kommer du in som en viktig spelare. I rollen som kundrådgivare kommer du fungera som den första kontaktpunkten för Evidensias kunder Huvudfokus kommer ligga på att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunden att hitta och boka tillgänglig tid hos rätt veterinär. Identifiera behov och rekommendera passande tjänster, utifrån våra veterinärers direktiv, exempelvis vaccinationer, hälsokontroller och veterinär rådgivning samt besvara frågor rörande öppettider, klinikens placering och andra detaljer Möta kunden på ett professionellt och lyhört sätt Arbeta aktivt för nöjda kunder och för att nå uppsatta mål Du kommer utgå från Evidensias djurvårdsklinik i Strömsholm och arbetstiderna är förlagda mellan 7:00-19:00 där du kommer arbeta heltid 8 h per dag. Planerat startdatum är den 1:a september 2025. Din bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet av service, försäljning och / eller kundkontakt. Du har tidigare arbetat i butik, kundservice, telemarketing eller annan kundfokuserad roll. Då de inkommande samtalen kan vara både på svenska och engelska så har du goda kunskaper i svenska och engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du bidrar med ett positivt mindset och en lösningsorienterad inställning– du ser möjligheter i varje samtal. Du har god kommunikativ förmåga och är lyhörd. Det är viktigt att du hanterar inkommande samtal professionellt och kan sätta dig in i mottagarens situation. Vidare drivs du av att uppnå goda resultat, är självgående och har ett strukturerat arbetssätt. Om Evidensia Djursjukvård Evidensia startade 2012 när några av Sveriges äldsta och främsta djursjukhus gick samman. Idag ingår Evidensia i IVC Evidensia som är Europas ledande leverantör av veterinärvård baserad i 20 länder med cirka 2500 djursjukhus och kliniker. Tillsammans arbetar vi för att driva den veterinärmedicinska utvecklingen framåt, mot morgondagens djursjukvård. Evidensia har cirka 2500 anställda i Sverige som tar emot över 600 000 patientbesök per år - hundar, katter, smådjur, exotiska djur och hästar. Nyfiken på att veta mer? Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader och för rätt person finns goda möjligheter till anställning hos Evidensia. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Evidensia i Strömsholm. Du visar ditt intresse genom att enkelt ansöka via vår hemsida. Som ett första steg kommer du kort efter du ansökt få ett sms och e-post från vår AI-kollega Sara (avsändare Kiku) med en länk för att besvara några urvalsfrågor för tjänsten. Går du vidare i processen är kommande steg intervju hos oss, intervju hos Evidensia och därefter referenstagning. I konsultvärlden går det ofta snabbt så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR. Vår återkoppling kan dröja något längre i och med semestertider. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Ida Winther på [email protected] eller Josefine Blomkvist på [email protected]. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Evidensia. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden. Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!
Vi söker Betongarbetare! I rollen som betongarbetare arbetar du praktiskt med att bygga och forma framtidens hållbara byggnadsverk. Du kommer att arbeta med formbyggnad, armering och gjutning av betong utifrån ritningar och instruktioner. En viktig del i ditt dagliga arbete är att säkerställa att arbetet genomförs med fokus på kvalitet, säkerhet och hållbara lösningar. Användning av travers förekommer regelbundet i arbetsuppgifterna. Du kommer att vara en del av ett sammansvetsat team där god stämning, gemenskap och hög säkerhet prioriteras. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet från byggbranschen, särskilt inom armering eller betong. God kunskap i ritningsläsning och förmåga att arbeta efter tekniska arbetsunderlag. Truckkort och/eller traverskort är meriterande. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. God fysisk förmåga och vilja att utföra fysiskt arbete. Personliga egenskaper – Vem söker vi? Du är ansvarstagande och sätter alltid säkerheten först. Du har hög arbetsmoral, är lösningsorienterad och bidrar med en positiv attityd. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra. Arbetstid, placering och arbetsvillkor Tjänsten är på heltid och innebär dagliga arbetspass. Placeringsort: Hallstahammar Ansökan – Så söker du rollen som Betongarbetare Låter detta som rätt möjlighet för dig? Skicka in din ansökan med CV idag! Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med din ansökan! Vi uppmuntrar mångfald och välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi ser fram emot att få in din ansökan!
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet. Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök. ARBETSUPPGIFTER Vi söker lärare i klarinett/saxofon på 20 % till hösten. Hallstahammars kulturskola består av runt tio engagerade medarbetare som arbetar med musik-, sång-, dans- och filmundervisning. Du kommer att ansvara för elevadministration, kontakt med vårdnadshavare och elever, individuella lektioner och gruppundervisning, samt delta i elevuppspelningar och demokonserter med övriga kollegor. Undervisningen sker primärt i Hallstahammars kulturhus. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med relevant musikpedagogisk högskoleutbildning eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Lärarlegitimation är meriterande. Om dig Du tycker om att arbeta tillsammans med andra, är flexibel, prestigelös och lösningsorienterad. Tillsammans med chef, kollegor och elever planerar och deltar du aktivt i aktiviteter utifrån kulturskolans mål och uppdrag. För att lyckas i uppdraget har du god förmåga att anpassa verksamheten utifrån elevens behov och verkar för goda kontakter med vårdnadshavare. Du är öppen och nyfiken och beredd att tillsammans med dina kollegor ständigt utveckla dina metoder. Du är en god ledare med stor vilja till samarbete och du har bra initiativförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att få arbeta inom verksamheter som rör barn och ungdomar krävs att du lämnar ett utdrag ur belastningsregistret. Utdraget beställs från www.polisen.se och ska gälla för arbete inom förskola och skola. B-körkort och tillgång till bil underlättar. ÖVRIGT Denna tjänst kan kombineras med anställning och tjänstgöring på Arboga kulturskola med 60 % i klarinett/saxofon fördelat på: • 40%, undervisning i klarinett/saxofon • 10%, klassundervisning i åk 2 • 10%, klassundervisning i åk 3 (läsår 25/26) Kontaktperson Arboga Enhetschef, Ingeborg Söderwall, 0589-872 07. Från vecka 28 begränsad tillgänglighet, e-post [email protected] Daniel Johansson, Sveriges lärare: 070-674 74 68. Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt.
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet. Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök. Hallstahammars kulturskola består av ca 10 engagerade kulturskolelärare som arbetar med musik-, sång-, dans- och filmundervisning med utgångspunkt från Hallstahammars kulturhus. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en danspedagog på 20% för undervisning som med fördel förläggs till lördagar kl. 10:00 - 14:00. Du kommer att undervisa dels i minst två barndansgrupper, dels i fördjupning inom ditt specialområde för elever i mellanstadiet och uppåt. Fördelningen mellan fördjupning och barndans styrs av efterfrågan. Du kommer att ansvara för elevadministration av dina danselever, kontakt med vårdnadshavare och elever, undervisning och uppföljning. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad danspedagog/dansare och har erfarenhet av att undervisa yngre och äldre barn. Du trivs både med att arbeta självständigt och tillsammans med andra. Du är flexibel, prestigelös och lösningsorienterad. Tillsammans med chef, kollegor och elever planerar och deltar du aktivt i aktiviteter utifrån kulturskolans mål och uppdrag. För att lyckas i uppdraget har du god förmåga att anpassa verksamheten utifrån elevens behov och verkar för goda kontakter med vårdnadshavare. Du är öppen och nyfiken och beredd att tillsammans med dina kollegor ständigt utveckla dina metoder. Du är en god ledare med stor vilja till samarbete och du har bra initiativförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt.
Evidensias kundvårdscenter fortsätter att växa och utökar nu till Strömsholm. Vi söker engagerade kundrådgivare som kommer fungera som den första kontaktpunkten för deras kunder. Planerat startdatum är den 1 september. Evidensia är en av de ledande aktörerna inom djursjukvård i Sverige, och strävar efter att erbjuda djur och djurägare den bästa möjliga vården, alltid med djurens bästa i fokus. Är du tillgänglig omgående, tycker om att arbeta med service och är målinriktad så är detta en perfekt möjlighet för dig! Om tjänsten Evidensia vill skapa en miljö där deras kunder alltid känner sig väl omhändertagna när de kontaktar dem. Deras nya kundvårdscenter kommer att fungera som en förlängning av de lokala klinikerna, med personligt och professionellt bemötande via telefon och här kommer du in som en viktig spelare. I rollen som kundrådgivare kommer du fungera som den första kontaktpunkten för Evidensias kunder Huvudfokus kommer ligga på att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunden att hitta och boka tillgänglig tid hos rätt veterinär. Identifiera behov och rekommendera passande tjänster, utifrån våra veterinärers direktiv, exempelvis vaccinationer, hälsokontroller och veterinär rådgivning samt besvara frågor rörande öppettider, klinikens placering och andra detaljer Möta kunden på ett professionellt och lyhört sätt Arbeta aktivt för nöjda kunder och för att nå uppsatta mål Du kommer utgå från Evidensias djurvårdsklinik i Strömsholm och arbetstiderna är förlagda mellan 7:00-19:00 där du kommer arbeta heltid 8 h per dag. Planerat startdatum är den 1:a september 2025. Din bakgrund Vi söker dig som har erfarenhet av service, försäljning och / eller kundkontakt. Du har tidigare arbetat i butik, kundservice, telemarketing eller annan kundfokuserad roll. Då de inkommande samtalen kan vara både på svenska och engelska så har du goda kunskaper i svenska och engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du bidrar med ett positivt mindset och en lösningsorienterad inställning– du ser möjligheter i varje samtal. Du har god kommunikativ förmåga och är lyhörd. Det är viktigt att du hanterar inkommande samtal professionellt och kan sätta dig in i mottagarens situation. Vidare drivs du av att uppnå goda resultat, är självgående och har ett strukturerat arbetssätt. Om Evidensia Djursjukvård Evidensia startade 2012 när några av Sveriges äldsta och främsta djursjukhus gick samman. Idag ingår Evidensia i IVC Evidensia som är Europas ledande leverantör av veterinärvård baserad i 20 länder med cirka 2500 djursjukhus och kliniker. Tillsammans arbetar vi för att driva den veterinärmedicinska utvecklingen framåt, mot morgondagens djursjukvård. Evidensia har cirka 2500 anställda i Sverige som tar emot över 600 000 patientbesök per år - hundar, katter, smådjur, exotiska djur och hästar. Nyfiken på att veta mer? Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader och för rätt person finns goda möjligheter till anställning hos Evidensia. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Evidensia i Strömsholm. Du visar ditt intresse genom att enkelt ansöka via vår hemsida. Som ett första steg kommer du kort efter du ansökt få ett sms och e-post från vår AI-kollega Sara (avsändare Kiku) med en länk för att besvara några urvalsfrågor för tjänsten. Går du vidare i processen är kommande steg intervju hos oss, intervju hos Evidensia och därefter referenstagning. I konsultvärlden går det ofta snabbt så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR. Vår återkoppling kan dröja något längre i och med semestertider. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Ida Winther på [email protected] eller Josefine Blomkvist på [email protected]. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Evidensia. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden. Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!
Vill du vara en del av vårt gäng på utlastningen? Vi söker en engagerad traversförare som vill arbeta med lastning, lossning och efterbearbetningen. Hos oss blir du en viktig del av ett team där ordning och säkerhet står i fokus. Arbetsuppgifter och ansvar för traversförare inom utlastning Lastar och lossar material enligt gällande rutiner och säkerhetsföreskrifter Säkerställer god kommunikation och samarbete med kollegor Spackling och slipning av produkt så den är 100 % i skick när den lämnar fabriken. Kravprofil: Erfarenheter och behörigheter för traversförare inom logistik Traverskort och dokumenterad erfarenhet av traverskörning God fysisk förmåga – arbetet är rörligt och kan vara fysiskt krävande Säkerhetsmedveten och noggrann i hanteringen av maskiner och material God svenska i både tal och skrift Personliga egenskaper för rollen som traversförare till utlastning Som traversförare inom utlastning trivs du med att arbeta i team men är också självgående. Du är: Ansvarstagande och flexibel, med fokus på säkerhet och kvalitet Strukturerad och lösningsorienterad, med förmåga att hantera tempoväxlingar Om anställningen och arbetsvillkor för traversförare Heltidstjänst med placering i vår utlastning Arbetstider enligt schema Start enligt överenskommelse Kollektivavtal och bra personalförmåner Ansökningsprocess – Sök jobbet som traversförare till utlastning Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan!
Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss, apotekschef Eman Kurshid berättar: Varmt välkommen till Apotek Hjärtat Hallstahammar! För närvarande består vårt team av tre farmaceuter och tre apotekstekniker. Vi vill utöka vårt team med en engagerad farmaceut till. Vi erbjuder dig som söker tjänsten möjligheten att utvecklas inom det område som du brinner för. Möjlighet till rollen som läkemedelsansvarig erbjuds om du är intresserad. Apotekets öppettider är vardagar 09:00–18:00, lördagar 09.30-14:00, och vi håller stängt på söndagar. För mig som apotekschef är det viktigt att du är noggrann, samarbetsvillig, flexibel, lösningsorienterad och har ett genuint intresse för kvalité. Förmågan att trivas i ett varierande arbetstempo är även av betydelse. Jag värdesätter att varje medarbetare trivs, känner sig sedd och lyhörd. Kunden är vår primära fokuspunkt så snart de kliver in på apoteket. Vi har ett bra kundflöde av både egenvårdskunder och receptkunder i alla åldrar. Detta bidrar till att arbetsdagen blir omväxlande. Jag uppskattar att du, som söker tjänsten, prioriterar kunden, har en passion för kundmöten och rådgivning. Tillsammans arbetar vi för att alltid utvecklas och förbättras. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Vi ser framemot din ansökan! Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-08-15 Kontaktperson: Eman Kurshid, tel: 073-5976537 Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 40 jobb