Militärrestaurang Laxen, Flottiljområdet Halmstad Vi serverar dagligen mat till personer inne på området. Vi är ett glatt gäng som behöver förstärkning. Vill du bli vår nya kollega? Eftersom vi befinner oss inne på försvarsanläggning så måste du vara svensk medborgare. (Ej dubbelt medborgarskap) Restaurangen är stängd för allmänheten men är full av aktivitet och öppen för frukost, lunch, middag och 7 dagar i veckan året om. Kort om tjänsten För rätt person finns här stora möjligheter till utveckling! Vi söker dig som har ett brinnande intresse för matlagning och gillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. En glad personlighet med ett stänk entreprenörskap, du gillar att jobba i team, är arbetsvillig och har hög arbetsmoral Vad säger kollegorna om Nordrest ”Hos oss arbetar alla tillsammans i ett team mot ett gemensamt mål: att leverera bra mat med riktigt bra service. Samtidigt har vi alltid roligt och skrattar mycket! ” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Vem är då vår nya drömkollega? Du är en glad person med erfarenhet av kock- och serviceyrket som är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och respektfull mot din omgivning. Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort Låter det som du? Bra! Uppfyller även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Tidigare arbetslivserfarenhet som kock Erfarenhet av menyplanering och varubeställning är meriterande Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är både KRAV-certifierad och miljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.
Söker erfaren projektör inom VVS (VS rör) Till vår kund Cretec i Halmstad söker vi en erfaren projektör inom VVS med inriktning på VS-rör. En person som vill vara en del av vårt engagerade och kompetenta team. Är du en social och lösningsorienterad person som har praktisk erfarenhet och är van att arbeta i grupp? Då kan du vara den vi söker! Arbetsuppgifter: Ansvara för projektering och dimensionering av VS-installationer. Skapa tekniska specifikationer, ritningar och beräkningar. Använda AutoCAD och MagicCAD för att producera detaljerade ritningar. Samordna och arbeta nära med andra discipliner i projekten. Säkerställa att VS-lösningarna följer gällande standarder och miljökrav. Delta i projektmöten och arbeta tillsammans med både interna och externa parter. Kvalifikationer: Minst 5 års erfarenhet som projektör inom VS, gärna med erfarenhet från både nybyggnation och renovering. Erfarenhet som rörmokare och praktisk erfarenhet från fältet. Erfarenhet av att skruva, sätta ihop och arbeta hands-on med VS-installationer. Erfarenhet från ingenjörsbyråer är meriterande. Mycket goda kunskaper i AutoCAD och MagicCAD. Förmåga att arbeta strukturerat och hålla tidsplaner. Social, kommunikativ och van vid att arbeta i grupp. God problemlösningsförmåga och förmåga att hantera tekniska utmaningar. Vi erbjuder: En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet att arbeta med intressanta och utmanande projekt. Tjänsten är en heltidstjänst, och vi ser gärna att du sitter på plats här på kontoret i Halmstad. Ett kompetent och socialt team där samarbete är en viktig del av vår arbetskultur. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning. Lön: 38000-50000 kr Ansökan: Tjänsten är en heltidstjänst och vi ser fram emot att ta emot din ansökan snarast. Vid frågor och funderingar kring tjänsten går det bra att maila till Alexandra på [email protected]. Ansökan sker via vår hemsida. Välkommen med din ansökan! Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.
Luftsystemavdelningen genomför teknisk utbildning på samtliga förekommande luftfartyg inom Försvarsmakten. Du kommer att tjänstgöra på Stridsflygsektionen som är en del av Luftsystemavdelningen. Här har du chansen att utveckla dig som tekniker och officer genom undervisning och pedagogik. Huvudsakliga arbetsuppgifter Arbetet består av att vara lärare i både teoretiska och praktiska ämnen inom tekniskt tjänst på JAS 39 Gripen. Vi arbetar med digitala utbildningsmetoder och pedagogik, kreativitet och godkänd data är ledstjärnor i vår utveckling. Undervisningen sker på svenska men även på engelska då vi har flertalet internationella operatörer hos oss. Tjänsten kan även innebära stöd till våra övriga avdelningar på förbandet inom vårt kompetensområde. Du kommer ingå i ett team som tillsammans skapar kvalitetssäkrad teknisk utbildning på stridsflyg för morgondagens tekniker. KRAV Kvalifikationer • Specialistofficer (SO7) • Typkurs/ Intygsbehörighet JAS 39 C/D • God förmåga i svenska och engelska, både i tal och i skrift. • Körkort lägst klass B manuell. Personliga egenskaper Som person är du initiativrik, social, ansvarskännande och en lagspelare. Du trivs med att se andra människor utvecklas. Du skall ha ett intresse av att ta till dig nya kunskaper och ständigt drivas av att förbättra pedagogiken inom lärandet. Flexibilitet utöver ditt eget ansvarsområde är en nödvändighet, både för att stödja inom andra kompetensområden men även för att lösa olika former av gemensamma uppgifter, till exempel vid utformning av nya kurser. Du är van vid att arbeta självständigt Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. MERITERANDE • Typkurs/Intygsbehörighet JAS 39 E • Kunskap om stödsystem inom teknisk tjänst och planering, Erfarenhet som lärare Övrigt Tjänsten är en militär befattning och är en tillsvidareanställning, sex månaders provanställning tillämpas för dig som för närvarande inte är anställd i Försvarsmakten. Befattning är placerad på FMTS i Halmstad. Tillträde enligt överenskommelse. Resor förekommer i tjänsten och utbildning förekommer i internationell miljö. Förfrågningar om befattningen kan göras till sektionschef Mikael Christiansen (nås via växel 08-788 75 00). Eftersom FMTS arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till denna tjänst. Fackliga representanter (nås via växel 08-788 50 00) HSOF: Anders Norén OFR-S: Roland Kramer SACO: Håkan Eliasson SEKO: Jörgen Jansson Välkommen med din ansökan senast 2025-07-31. Din ansökan skall innehålla CV samt ett ansökningsbrev. I ansökningsbrevet vill vi att du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. --------------------------------- Försvarsmaktens tekniska skola, FMTS, med huvudort i Halmstad är ett logistikförband där tekniken står i centrum. Förbandets verksamhet vilar på fyra ben – utveckling, utbildning, verkstads- och krigsförbandsproduktion. För att Försvarsmaktens förband ska kunna verka behöver de fungerande materiel och för det har FMTS en viktig roll. FMTS har ett funktionsansvar för den tekniska tjänsten inom Försvarsmakten, vilket bland annat innebär att följa teknikutvecklingen för att kunna förutse kommande behov men även föreslå förändringar och förbättringar. Här finns spännande utvecklingsmöjligheter för den som är tekniskt intresserad, både på grundläggande och mycket avancerad nivå. FMTS utbildar officerare, specialistofficerare, och civilanställda i teknisk tjänst inom samtliga försvarsgrenar. Utöver det så utbildas soldater inom logistik. FMTS har verksamhet över hela Sverige, från Revingehed i söder till Boden i norr. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått såväl på hemmaplan som runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och en god balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands men innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.
Terrazen söker erfaren bartender med passion för service! Plats: Kungsvägen 35C Start: Enligt överenskommelse Vill du vara med och skapa magiska kvällar i en restaurang där kvalitet, atmosfär och gästupplevelse står i fokus? Terrazen söker nu en bartender som vet hur man blandar både klassiker och nytänk – och som älskar mötet med människor. Vi söker dig som: Har minst 2 års erfarenhet som bartender Har en brinnande passion för dryck och service Trivs i ett högt tempo och är en naturlig problemlösare Har god kunskap om cocktails, öl, vin och alkoholfritt Är ansvarstagande, social och gillar att jobba i team Talar flytande svenska, och gärna även engelska Vi erbjuder: En dynamisk arbetsplats i ett erfaret och engagerat team Möjligheter till utveckling inom både service och dryck Schyssta villkor enligt kollektivavtal Personalmåltider, rabatter och andra förmåner Skicka din ansökan till [email protected] så snart som möjligt – vi rekryterar löpande! Välkommen till Terrazen – där smak, känsla och gemenskap möts.
HR-CHEF TILL MICROPOL FIBEROPTIC Vill du driva HR-agendan i ett expansivt företag med teknik i framkant? Då kan detta vara din nästa utmaning! OM ROLLEN Som HR-chef har du det övergripande ansvaret för att utveckla och driva hela HR- processen – från att attrahera och rekrytera till att introducera, utveckla och avveckla. Du är ett viktigt stöd till bolagets chefer och fungerar som bollplank i alla typer av HR-frågor. Rollen är bred och kombinerar operativt, strategiskt och administrativt arbete. Du rapporterar direkt till VD och är en del av ledningsgruppen, där du bidrar med ett viktigt HR-perspektiv i affärskritiska beslut. VEM VI SÖKER Vi söker dig som har en relevant universitetsutbildning inom personalvetenskap eller beteendevetenskap och har 3-5 års erfarenhet av en bred HR-roll. Det är meriterande om du har arbetat med HR-frågor i en internationell miljö, gärna mot länder som Tyskland, England och USA. Du har goda kunskaper i Office365, och det är ett plus om du har erfarenhet av HR-system, gärna i Hailey. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska. Som person är du kommunikativ, prestigelös och lösningsorienterad. Du har ett konsultativt och etiskt förhållningssätt och trivs i en roll där du driver initiativ självständigt - från idé till implementering. VAD VI ERBJUDER Hos oss får du en viktig roll i ett expansivt teknikföretag där utveckling står i fokus. Vi har korta beslutsvägar och en kultur där vi samarbetar tätt och strävar efter att hitta lösningar tillsammans. Våra värdeord – engagemang, ansvar och omtanke – genomsyrar allt vi gör, både i det dagliga arbetet och i våra långsiktiga satsningar. Micropol Fiberoptic har funnits i över 35 år och är idag ledande inom passiv fiberoptik. Våra lösningar används framför allt inom försvars- och säkerhetsindustrin, där vi är specialiserade på att leverera komplexa och robusta produkter med hög kvalitet och precision. Huvudkontoret och vår produktion finns i Åled, strax utanför Halmstad, och vi planerar just nu att expandera med nya lokaler i Halmstad, längs med E6:an. ANSÖKAN Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi tillämpar löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Peter Ljungkvist, VD Micropol Fiberoptic, på [email protected] eller på telefonnummer 0733-39 31 48. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker innesäljare som vill anta nya spännande utmaningar och som är nyfikna på säljbranschen. Letar du efter nya utmaningar och spännande utvecklingsmöjligheter? Vi söker dig som är målmedveten och nyfiken på säljbranschen, med eller utan tidigare erfarenheter, oavsett om du varit butikssäljare, fältsäljare, canvasförsäljning, servicesäljare och telefonförsäljare eller aldrig sålt något förut. Vi arbetar i ett varierat klimat i en innovativ bransch, med goda möjligheter för dig att växa vidare tillsammans med oss. Om tjänsten Jobbet faller inom kategorin telemarketing och innebär att du ringer som innesäljare till befintliga och nya privat- och företagskunder från vårt kontor i Halmstad. Genom att arbeta som säljare på Vendo förser du kunden med säkerhetslösningar genom god service, attraktiva erbjudanden och kompetens. För rollen krävs det en social kompetens som hanterar båda sidorna av en dialog - en duktig talare som även behärskar konsten att lyssna. Vi erbjuder vi dig utbildning och daglig personlig coaching inom kommunikationsteknik, självkänsla och ledarskap. Vi vill ge dig de bästa förutsättningarna till att kunna ta dig från där du är idag till din fulla potential. En av våra värderingar är långsiktighet. Vilket innebär att vi gärna ser att du vill arbeta långsiktigt med oss och utvecklas tillsammans med vårt team av duktiga säljare och ledare. Det finns goda möjligheter att avancera inom företaget och axla nya roller som leder till större ansvarsområden med bättre förmåner. Vi arbetar aktivt för att utveckla nya talanger inom försäljning och ledarskap med målet att skapa en av Sveriges bästa arbetsplatser. Vi erbjuder dig en arbetsplats inom en spännande bransch med goda möjligheter att påverka din egen lön. Om företaget Vendo är ett innovativt sälj- och servicebolag med ett framgångstänk som präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon. Vår arbetskultur och klimatet vi har på kontoret är därför något vi prioriterar för att bidra till en positiv energi och stämning. Våra uppdragsgivare är främst verksamma inom säkerhetsbranschen. Vårt arbete innebär bland annat att vi bidrar till nollvisionen inom bostadsbränder och att helt kunna förebygga att bolags- och identitetskapningar förekommer i Sverige. Idag är vi över 70 medarbetare som jobbar med Vendo antingen internt eller externt med att öka vardagssäkerheten hos våra uppdragsgivares kunder i Sverige. Vi är en växande start-up med ambitionen att kunna bidra till en bättre och tryggare vardag för allmänheten, med hjälp av moderna tjänster av högsta kvalité. Vi söker dig som Är tävlingsinriktad och målmedveten. Är stresstålig och kan jobba med högt tempo. Behärskar svenska både i tal och skrift. Har rätt inställning och höga ambitioner. Älskar utmaningar. Tidigare erfarenhet av telemarketing är meriterande. Vi erbjuder dig Produkt- & säljutbildning. Samt exklusiva utbildningar av Arndts Sales Academy vid utvalda tillfällen under året. Fasta löner och generösa provisioner. Personlig daglig coachning så att du utvecklas på bästa möjliga sätt. Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget. Säljtävlingar med fina priser månadsvis. Heltidstjänster (Arbetstid 09.00-18.00). En härlig gemenskap och regelbundna AWs med olika teman. Intervjuer sker löpande, så ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt! Jobbtyp: Heltid Lön vid fast anställning: 20 000,00kr till 40 000,00kr /månad Lär känna oss ännu bättre via våra sociala medier: Instagram Facebook Vendosales
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
HR-CHEF TILL MICROPOL FIBEROPTIC Vill du driva HR-agendan i ett expansivt företag med teknik i framkant? Då kan detta vara din nästa utmaning! OM ROLLEN Som HR-chef har du det övergripande ansvaret för att utveckla och driva hela HR- processen – från att attrahera och rekrytera till att introducera, utveckla och avveckla. Du är ett viktigt stöd till bolagets chefer och fungerar som bollplank i alla typer av HR-frågor. Rollen är bred och kombinerar operativt, strategiskt och administrativt arbete. Du rapporterar direkt till VD och är en del av ledningsgruppen, där du bidrar med ett viktigt HR-perspektiv i affärskritiska beslut. VEM VI SÖKER Vi söker dig som har en relevant universitetsutbildning inom personalvetenskap eller beteendevetenskap och flera års erfarenhet av en bred HR-roll. Det är meriterande om du har arbetat med HR-frågor i en internationell miljö, gärna mot länder som Tyskland, England och USA. Du har goda kunskaper i Office365, och det är ett plus om du har erfarenhet av HR-system, gärna i Hailey. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska. Som person är du kommunikativ, prestigelös och lösningsorienterad. Du har ett konsultativt och etiskt förhållningssätt och trivs i en roll där du driver initiativ självständigt - från idé till implementering. VAD VI ERBJUDER Hos oss får du en viktig roll i ett expansivt teknikföretag där utveckling står i fokus. Vi har korta beslutsvägar och en kultur där vi samarbetar tätt och strävar efter att hitta lösningar tillsammans. Våra värdeord – engagemang, ansvar och omtanke – genomsyrar allt vi gör, både i det dagliga arbetet och i våra långsiktiga satsningar. Micropol Fiberoptic har funnits i över 35 år och är idag ledande inom passiv fiberoptik. Våra lösningar används framför allt inom försvars- och säkerhetsindustrin, där vi är specialiserade på att leverera komplexa och robusta produkter med hög kvalitet och precision. Huvudkontoret och vår produktion finns i Åled, strax utanför Halmstad, och vi planerar just nu att expandera med nya lokaler i Halmstad, längs med E6:an. ANSÖKAN Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi tillämpar löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Peter Ljungkvist, VD Micropol Fiberoptic, på [email protected] eller 0733-39 31 48. Varmt välkommen med din ansökan!
Global Concept är ett familjeägt företag med rötterna i Storbritannien och specialistkunskap inom vattenbehandling och industriell hygien. Sedan starten 1989 har vi byggt upp en stark position genom att leverera kemiska lösningar, system och expertis till några av de mest kvalitetskrävande branscherna – från livsmedelsindustri till kraft- och värmesektorn. Vi levererar inte bara produkter – vi levererar kunskap, rådgivning och hållbara lösningar. Med etablerade verksamheter i Storbritannien, Polen och Norge, står nu Sverige näst på tur, och vi söker dig som vill vara med på vår tillväxtresa. Som Business Development Manager Här kliver du in i en roll där du både driver och bygger – från första kundkontakt till långsiktiga affärsrelationer. Du är vårt ansikte utåt mot industrin och ansvarar för både teknisk försäljning och rådgivning genom hela kundresan, från pre-sales till after-sales. Du arbetar med testtagning, behovsanalys och teknisk support, samtidigt som du lägger grunden för kommande tillväxt. Våra kunder finns över hela Sverige, och resor förekommer som en naturlig del av rollen. Du arbetar helt på distans och utgår hemifrån – och som vår allra första medarbetare i Sverige får du en unik möjlighet att bygga upp verksamheten från grunden och forma framtiden tillsammans med oss. Dina ansvarsområden: Affärsutveckling och försäljning inom vattenbehandling och kemikalier Teknisk rådgivning och lösningsförsäljning Provtagning, analys och implementering Kundutbildning och långsiktig support Samverkan med våra kollegor i Storbritannien, Polen och Norge Bidra till etablering, strategi och expansion i Sverige Om dig: Minst 5 års erfarenhet inom B2B-försäljning från industri, gärna inom vatten, energi eller kemi Teknisk förståelse, och en vilja att lära sig Förståelse för regulatoriska krav inom hygien, miljö och säkerhet Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat Flytande i svenska och engelska, både tal och skrift Körkort Varför Global Concept? Vi är ett familjeägt, internationellt bolag där kvalitet, hållbarhet och långsiktighet står i centrum. Här får du möjligheten att bli pionjär på en marknad full av potential. Vi erbjuder frihet, inflytande och möjligheten att skapa din egen roll. Du bygger upp den svenska delen – med alla resurser du behöver bakom dig. Låter det som din nästa utmaning? Då ser vi fram emot att höra från dig! START: Enligt överenskommelse PLATS: Centrala/Södra Sverige OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön plus bonus KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Vi på Nika Motors i Getinge söker nu någon som kan utföra tester på kunders fordon åt en extern kund till oss. Vi arbetar efter ett utförligt testprotokoll och använder oss av en Ipad där all information finns samlad om fordonet och man kryssar i det alternativ som bäst stämmer överens med fordonet man testar. Väldigt enkelt och logiskt testprotokoll. Behöver inte ha erfarenhet av liknande jobb men att vara bilintresserad och lite tekniskt intresserad är alltid en fördel. Vi utför testerna inomhus och på väg så B körkort är ett krav. Du kör bilen en viss sträcka på väg för att testa vissa funktioner och vägegenskaper, bilen tvättas sedan av vår rekondkille i tvätthallen, sen lyfter du upp bilen på en saxlyft så du kan kontrollera bilens skick undertill och letar efter läckage och liknande, sen en invändig/utvändig kontroll av skick, repor och stenskott mm och sen tar du bilder runt om och sen är testet klart! Lite förenklat men ungefär så går testen till. Våra arbetstider är mellan 08:00-17:00 och som behovsanställd kommer du jobba lite olika per vecka så det passar både oss och dig, det kommer vi överens om tillsammans då ingen vecka är den andra lik då antalet testfordon kan variera. Är du intresserad ska du skicka en intresseanmälan till [email protected] Välkommen till oss!
Välj ett jobb för att visa detaljer