Personlig assistent för sommarvikariat 50-80% hos kvinna på Vendelsö

Om tjänsten: Vi söker en lyhörd, flexibel och ansvarsfull personlig assistent till en charmig 27-årig kvinna på Vendelsö. Hon uppskattar aktiviteter som att titta på film, lägga pussel, sparka boll, åka bil och ta lugna promenader. Som hennes assistent kommer du att spela en viktig roll i att stödja henne i hennes dagliga behov och aktiviteter för att skapa en meningsfull vardag. Dina arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna är varierande och omfattar allt från personlig hygien, planering och utförande av hushållssysslor, matlagning, och assistans vid olika aktiviteter. Vår uppdragsgivare använder sig av kroppsspråk, bildstöd och tecken som stöd för kommunikation, och det är av stor vikt att du kan assistera och vara stödjande i kommunikationsprocessen. Vi söker dig: som är en empatisk kvinna med en uppfinningsrik och initiativrik inställning. Vi ser gärna att du har god kroppsfysik då tjänsten innebär en del fysiska aktiviteter. Tidigare erfarenheter av alternativ kommunikation är en fördel men inte ett krav; vi lägger störst vikt vid din personlighet och förmågan att anpassa dig till olika situationer. Empatisk och flexibel med arbetstider Flytande i svenska i både tal och skrift God fysik för att stödja med fysiska aktiviteter och promenader Körkort är en merit men inte ett krav Omfattning: Sommarvikariat med en tjänstgöringsgrad mellan 50-80%. Arbetspassen är varierande enligt ett rullande schemaoch omfattar dygnets alla timmar och är mellan 9-24 timmar långa. Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Lönen är individuell. Vi följer kollektivavtal. Villkor för anställning:Arbetstillstånd i Sverige kommer att kontrolleras. Ett Bank-ID är nödvändigt för att underteckna anställningskontrakt och tidrapportering. En introduktionsutbildning krävs inom en månad från anställningsstart. Rekryteringsprocessen:I våra rekryteringsprocesser ingår bakgrundskontroller enligt rutin, och ett polisutdrag är obligatoriskt vid anställning hos minderårig.Vi värdesätter snabba processer och intervjuer sker löpande. Vänta därför inte med din ansökan! Är du den vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan och bli en del av vårt team! Varmt välkommen med din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kvalitetscontroller till Social- och äldreförvaltningen

Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa.    Vill du vara med på vår utvecklingsresa för att bli en lättillgänglig, synlig och kunskapsbaserad socialtjänst med ett förebyggande arbetssätt? Hos oss på social- och äldreförvaltningen får du vara med och bidra till att framtidssäkra socialtjänsten. Vi arbetar utifrån våra målgruppers behov inom individ- och familjeomsorg, funktionshinderomsorg och äldreomsorg, för att invånarna i Haninge ska kunna leva ett självständigt liv. Vi har fokus på resultat och vad som skapar värde för dem vi är till för. Välkommen till oss! Välkommen att utvecklas med oss Social-och äldreförvaltningen i Haninge kommun ansvarar för individ- och familjeomsorg, äldreomsorg samt stöd och service till personer med funktionsnedsättning. Tjänsten som kvalitetscontroller är placerad på staben för administration och stöd under enheten för kvalitet och upphandling. På enheten för kvalitet och upphandling arbetar kvalitetscontroller, upphandlingssamordnare, avtalscontroller, jurist och utredare med uppdrag inom kvalitet, utredning och uppföljning.  Tjänsten är en del av ett kvalitetsteam där förvaltningens kvalitetsarbete samordnas.  Ditt uppdrag Du kommer att vara en viktig stödfunktion i förvaltningens uppföljnings-, analys- och utvecklingsarbete med fokus på verksamhetsuppföljning som tillsammans med andra funktioner i förlängningen bidrar till bättre tjänster till våra målgrupper och att politiska mål uppfylls. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: - Kvalitetsuppföljning av verksamheter inom äldreomsorg, funktionsnedsättning och individ- och familjeomsorg utifrån gällande lagstiftning - Bearbeta, analysera och sammanfatta statistik, rapporter eller liknande inom kvalitetsområdet  - Utredningsarbete samt att ta fram underlag till nämnd och förvaltningsledning - Presentera rapporter, hålla i workshops och intervjuer  - Omvärldsbevaka socialtjänstens område  - Sammanställa beslutsunderlag Det här söker vi hos dig - Vi söker dig med lägst samhällsvetenskaplig kandidatexamen inom statsvetenskap, juridik, socialt arbete eller annat område som arbetsgivaren bedömer som likvärdig - Du har erfarenhet av kvalitetsuppföljning - Flera års erfarenhet från arbete i socialtjänstens olika verksamhetsområden. - Du har erfarenhet av att skriva professionella rapporter, utredningar och liknande. - Du har erfarenhet av att hålla presentationer, workshops och intervjuer - Du har ett professionellt bemötande och ett pedagogiskt angreppssätt - Du har bred kunskap om lagkrav, regler och riktlinjer inom socialtjänstens område - Du har erfarenhet och stort intresse av systematiskt kvalitetsarbete - Du har tidigare ledarskapserfarenhet från ett eller flera områden inom socialtjänsten Det är meriterande om du har: - Erfarenhet av arbete med välfärdsbrott - Erfarenhet och kunskap om målgrupperna som tillhör Individ- och familjeomsorgen.  Du organiserar, driver och följer upp ditt eget arbete systematiskt. Du har mycket god förmåga i användandet av digitala verktyg och system.  I rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Det här kan vi erbjuda dig Vi erbjuder en tjänst där du har möjlighet att göra skillnad för dem vi är till för. I samarbete med andra har du möjlighet att bidra till social- och äldreförvaltningens utveckling. Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete som engagerar och utmanar tillsammans med kunniga och erfarna kolleger. Vi sitter i ljusa och trevliga kontorslokaler med goda parkeringsmöjligheter och närhet till köpcentrum, restauranger, naturområde med bad, skid- och löpspår, samt till Handens pendeltågstation, endast 20 minuter från T-centralen. Vi har fri tillgång till gym i kommunhuset, friskvårdscheckar, årsarbetstid, klämdagar samt möjlighet till semesterväxling. Välkommen med din ansökan! Intervjuer kommer ske löpande, så ansök redan idag!  I den här rekryteringen har vi redan gjort våra val av annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss vänligt men bestämt all form av hjälp med rekryteringen från utomstående aktörer. Haninge kommun ser mångfald som en styrka och välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering.

18 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Mötesbokare | Vasastan

MÖTESBOKNING Som Mötesbokare är du ansvarig för att boka möten mellan Företagets försäljningsrepresentanter och potentiella kunder. Du representerar några av Sveriges största aktörer på marknaden och kommer spela en viktig roll i att skapa nya affärsmöjligheter och utveckla vårt kundnätverk. DIN ROLL INNEBÄR: Försäljning över telefon. Driva din försäljning mot budget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Ansvarsfull och karriärsdriven. Är utåtriktad, social och nyfiken. Flytande Svenska både i tal och skrift. Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men inget krav. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Mötesbokare B2B | Vasastan

MÖTESBOKNING B2B Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokarefår du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling – allt genom konsten att boka möten. DIN ROLL INNEBÄR: Prospektering & behandling av kundbas Driva din försäljning mot din & teametsbudget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning. Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön. Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar. Är ansvarstagande och karriärsdriven. VI ERBJUDER DIG: Generös Fastlön + Provision. Heltid: Mån - Fre kl.08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärsmöjligheter inom bolaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Assistent till flicka i Brandbergen sökes - vikariat augusti-oktober

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Har du en positiv inställning till livet, vill ha ett meningsfullt arbete, samt vill sätta prägeln i ett uppdrag? Humana Assistans söker engagerade personliga assistenter till en 7-årig glad tjej som bor i Brandbergen tillsammans med sin familj. Vi söker nu en assistent som kan arbeta som vikarie veckor 34 - 42, då ordinarie assistent har semester. I arbetsuppgifterna ingår att hjälpa kunden med bland annat vanligt förekommande uppgifter så som förflyttningar, personlig hygien och annat som tillhör det vardagliga livet till. Kundens intresse är bland annat att vara ute på ridning och att simma. En dag varannan vecka befinner sig kunden på badhuset så du bör inte vara allergisk mot klor. Vi söker dig som är en social individ med hög arbetsmoral och god samarbetsförmåga. Vi ser även att du är fullt fokuserad och uppmärksam då kund behöver tillsyn under hela arbetspasset. Du är trygg och uppmuntrande person som visar delaktighet med kund och hennes nyfikenhet och är kreativ i möta henne i detta. En viktig egenskap är att du är pedagogisk samt lyhörd för kundens önskemål. Flickan kan ej kommunicera med ord så detta sätter krav på dig som assistent att vara både vara lyhörd och alert. Det är väldigt viktigt att du har en god behärskning av det svenska språket så att kunder kan känna sig trygga i er kommunikation. Vidare bör du vara positiv och ödmjuk inför din egen roll som assistent och alltid ha kundens bästa i åtanke. Förflyttningar kan förekomma utan hjälpmedel. Det är viktigt att du är vid god fysik då det ingår många lyft i arbetet. Som kundens personliga assistent kommer du att utgöra en viktig del i hennes vardag. Din arbetsplats är där hon befinner sig, i hemmet och vid aktiviteter. För att få arbeta med barn och unga under 18 år så måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid varierar. Du beställer enkelt med Bank-id via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

17 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Föräldravikariat Logoped Handen - Brandbergen

Vi söker en kollega till vår mottagning i Haninge (Brandbergen). Tjänsten avser föräldravikariat med möjlighet till förlängning/omvandling till fast om vakanser uppkommer under vikariat. Huvudsakliga patientgrupper är röst och neuro, en del behandlingspatienter (barn) tillkommer. Tjänsten är på heltid och tillsvidare med önskad start juni eller mitten av augusti. Röstkonsulten C.E AB har funnits i Stockholm sedan 1999. I dagsläget finns våra logopedmottagningar i Haninge, Jordbro, Nynäshamn, Nacka och Tyresö. Som anställd hos oss har du tät kontakt med dina kollegor både lokalt och från övriga verksamheten genom våra olika forum för utvecklingsarbete. Exempelvis falldiskussioner i grupp och gemensamma fortbildningsinsatser under våra heldagskonferenser. Vi samarbetar aktivt mellan mottagningarna för att dela vår samlade kompetens och kunskap och föra vården framåt. Arbetet sker huvudsakligen inom ramarna för vårt primärvårdavtal med SLSO. Vi är auktoriserade för samtliga patientgrupper inom Vårdval Logopedi Vi håller utöver mottagningsarbetet externa föreläsningar och kurser runt om i landet. Journalföring i TakeCare. Du får i samband med introduktionsperioden tilldelat en personlig mentor och även specifik diagnosintroduktion till dina patientgrupper anpassad efter tidigare erfarenhetsnivå. Vi söker dig som har god kommunikativ och pedagogisk förmåga och som primärt vill arbeta med patientkontakter. Vi vill att logopedens fokus ska få vara patientmötet och den logopediska insatsen. Vi har således en administration som hanterar vårdplanering framåt, av- och ombokningar, inkommande telefonsamtal och annat verksamhetsrelaterat. Vi erbjuder ett genomarbetat förmånspaket, exempelvis maxbelopp för friskvårdsbidrag och 6% i tjänstepension. Det är ett krav att du är legitimerad logoped. Flerspråkighet och B körkort är meriterande. Tillträde efter överenskommelse

17 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
TELETEKNIKER - FMTIS GA HANINGE

TELETEKNIKER - TELEKOM Vi söker dig som vill bidra till ett starkare Försvar och arbeta med något som har en betydelse i ett större perspektiv. Försvarsmaktens telekommunikations- och informationssystemförband (FMTIS) söker nu en serviceinriktad Teletekniker med inriktning telekom till våran Genomförandeavdelning i Haninge (Berga).   Om verksamheten FMTIS har fem enheter som utför underhåll av Försvarsmaktens ledningssystem inom IT- och teleområdet. Genomförandeenhet Mitt är en av dessa enheter och har underliggande avdelningar i Enköping, Arboga, Falun, Kungsängen, Haninge, Visby FMTIS Genomförandeavdelning i Haninge arbetar med underhåll av Försvarsmaktens telenät, radio-, sensor-, bevaknings- och fältsystem samt underhåll av en mängd olika IT-System och teknisk utrustning som brukas inom Försvarsmakten.   Huvudsakliga arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består i att tillsammans med närmsta kollegor och enskilt utföra underhåll, felsökning, installation inom Försvarets telenät (FTN) och dess tillhörande telekom/växelutrustningar.  Försvarets telenät består av kopparkablage, fiberkablage, kabelförstärkare, multiplexutrustningar, fiberterminaler, Ciscos produkter (routrar, switchar) samt televäxlar. Arbetet är omväxlande och utförs i huvudsak inom Haninge Garnison (Berga, Muskö) med tillhörande skjutfält och anläggningar. I tjänsten ingår även att arbeta med IT baserade dokumentationssystem och aktiva förbättringsåtgärder i tele-infrastrukturen. Arbetet medför stor variation och mycket kontakt med personal från övriga förband inom Försvarsmakten som efterfrågar våra tjänster och kompetens. Du kommer att ingå i Telesektionen som består av ett kompetent och ansvarstagande arbetslag. Arbete med teletekniska installationer i kustområde och ombord på fartyg kan förekomma och stödja kollegor inom andra teknikområden är vanligt förekommande.    Vi erbjuder dig I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Verksamheten erbjuder stor variation och komplexitet samt goda möjligheter för utbildning och personlig utveckling. Våra anställda har ett flertal olika förmåner, bland annat; • Kompetensutveckling utifrån verksamhetens behov och dina karriärsmål. • Tre timmar FYS i veckan under arbetstid. • Bra balans mellan arbete och fritid med flexibel arbetstid, samt 28-35 semesterdagar beroende på ålder. • Lönetillägg vid föräldraledighet och VAB, samt möjlighet att växla semesterdagar mot extra pensionsavsättning.   Kvalifikationer • Godkänd gymnasieutbildning med inriktning mot IT/TELE/TEKNIK eller motsvarande kunskaper som kan bedömas likvärdiga • God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska • Kunskaper inom Teleteknik och IT • Körkort B (Manuell växellåda)   Meriterande • Tidigare tjänstgöring i Försvarsmakten • Kunskap om TCP/IP, Nätverksteknik, Switch teknik • Fullgjord värnplikt eller GMU • Yrkeserfarenhet inom telekom  • Yrkeserfarenhet inom DECT telefoni • Nautisk utbildning, förarbevis • Praktisk erfarenhet av arbete med IP nätverk, spridningsnät och korskoppling   Personliga egenskaper Vi söker dig som har ett stort engagemang, är serviceinriktad, öppen och social med god analytisk förmåga. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som i grupp och löser dina uppgifter med hög kvalitet Vi ser gärna att du är en person som vill utvecklas och vidareutbildas inom telekom området då ny teknik implementeras kontinuerligt. Stor vikt kommer att läggas vid den personliga lämpligheten.   Övrigt Befattningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Befattningen benämns Teleingenjör och placeringsort är Berga. Tjänsteresor på annan ort förekommer. Upplysningar om befattningen lämnas av sektionschef Henrik Wesslén på 010-823 81 68 Fackliga kontaktpersoner FMTIS: SACO - Agnetha Landquist OFR/S - Martin Sparr OFR/O - Heikki Videll SEKO - Matz Felix Samtliga nås via växeln på 019-393500 Välkommen med din ansökan senast 2024-05-19. Din ansökan skall innehålla CV samt personligt brev.   Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmaktens telekommunikations- och informationssystemförband, FMTIS, säkerställer Försvarsmaktens förmåga att kommunicera och leda - dygnet runt, året om. Förbandet har ett samlat ansvar för Försvarsmaktens tekniska ledningssystem som stödjer militära insatser till sjöss, på land och i luften – i Sverige och utomlands. Förbandet har över 1 800 medarbetare på mer än 30 orter runt om i landet. Läs mer på https://jobb.forsvarsmakten.se/fmtis En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras samt att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

17 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Submit för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Få Säljjobb Direkt

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Resande säljare - Tjänstebil, fast månadslön + generös bonusmodell

Älskar du att resa och vill ha ett jobb där varje dag är en ny utmaning? Som resande säljare på Key Solutions får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr!Vilka är Key Solutions? Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag att öka sin försäljning. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia och EON. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås och har nyligen påbörjat en internationell utlandsexpansion av verksamheten. Vad erbjuder vi? - Sveriges generösaste bonusar, med fast grundlön - Goda chanser att utvecklas och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Hjälp med att ta körkort samt möjlighet till tjänstebil och andra förmåner - Prisbelönt utbildningsprogram samt personlig coachning Hur funkar arbetet? Som resande säljare får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Du kommer att utgå från vårt lokala kontor där du kommer att arbeta som resande säljare. Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Våra arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 12.00-21.00. Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Tidigare arbete inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav Vi ser gärna att du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är en aktiv person som tycker om att delta i spännande fritidsaktiviteter tillsammans med ditt team. Tycker du detta låter intressant? Skicka in din ansökan nedan!

17 april 2024
Sista ansökan:
24 april 2024