Detta erbjuds: Stimulerande arbete med olika fordonsmärken i växande bolag Del i starkt team med kompetenta kollegor Nyckelroll och viktig medarbetare i tryggt och familjärt bolag Fina utvecklingsmöjligheter Vi söker dig som: Är en problemlösare och en stjärna på service Har ett stort intresse och kunskap kring fordonsteknik Är ansvarsfull och självgående Vill bidra till din egen och bolagets fortsatta utveckling Arbetsuppgifter I rollen som mekaniker blir du en viktig medarbetare hos Häggenäs Auto som arbetar mot spännande samarbetspartners och allt från transportbilar till sportbilar. Du kommer ingå i ett starkt team om 6 mekaniker. Som mekaniker blir du en viktig kugge i teamet och tillsammans med dina kollegor är du ansiktet utåt mot kund. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av servicearbete enligt specifikationer Arbetet är varierande och andra arbetsuppgifter kan förekomma. Arbetstider: Måndag - Fredag, 07:00 - 16:00 Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid med sedvanlig provanställning om sex månader Start för tjänsten: Omgående eller enligt överenskommelse Adress till arbetsplats: Kraftgatan 21, 242 35 Hörby Krav och egenskaper Krav Fordonsteknisk utbildning Minst två års yrkeserfarenhet som mekaniker Obehindrat svenska i tal och skrift B-körkort Meriterande Tidigare erfarenhet av att arbeta med flera olika fordonsmärken Egenskaper Vi letar efter dig som är självgående, händig och ger utmärk service till kunden. För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara, strukturerad, driven och ansvarsfull då du till stor del arbetar självständigt. Ditt stora engagemang och din förmåga att bygga starka kundrelationer är också viktigt i rollen. Sist men inte minst så är du också en lagspelare som har lätt att ta till dig instruktioner då du blir en del av ett engagerat team som tillsammans hittar snabba och effektiva lösningar för verksamhetens bästa. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Om Häggenäs Auto Häggenäs Auto är en märkesoberoende bilhandlare som i över 20 år har sålt bättre begagnade bilar till nöjda kunder runt om i landet. Här finns ett brett utbud av bilar i form av sportbilar, personbilar och transportbilar. Bilarna är alltid testade och genomgångna inför försäljning, och alla bilar säljs med garanti. Målet för Häggenäs Auto är att skapa långsiktiga relationer med deras kunder genom att leverera bilar av hög kvalité, hålla en mycket hög servicenivå och alltid hålla det de lovat. Under de 4000 kvm tak finns moderna verkstäder, tvätthallar och utställningslokaler. Här säljs ca 1000 bilar per år, och en stor del av affärerna görs med återkommande kunder. Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess där du ansöker om ett jobb på vår hemsida. Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. Nästa steg kommer vara en juridisk bakgrundskontroll via Fortcheck. Därefter genomförs referenstagning digitalt med hjälp av Refensa. Efter detta tar Häggenäs Auto själva över processen. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Hemsida: www.marketpeople.se
Avloppseliten Sverige AB är ett ungt företag med lång och gedigen erfarenhet i ryggen. Hos oss är det viktigast att vi gillar det vi gör, att vi går till jobbet med glädje och att vi är flexibla. Vi arbetar i södra Sverige med allt från tvätt av tak/fasader. Akuta avloppsstopp, förebyggande avloppsspolningar, filmning av avlopp samt renovering av avlopp. Till oss ringer kunderna när dom har problem som dom behöver hjälp att lösa och vi löser det. Sitter man i Skiten, Ringer man Eliten! Just nu behöver vi stärka upp vårt Team med ytterligare kollegor, först och främst handlar det om tak och fasad tvätt, men kommer efterhand gå över till avloppsarbeten också. Ser gärna att man har erfarenhet, men inget krav, då vi tror att vill man bara jobba, så kan vem som göra vad som. Om bara viljan finns. Vi kör hem med våra bilar på kvällar och helger, detta är vår arbetsplats och dessa sköter vi med omsorg. Samt bytas ut ofta så vi har fräscha bilar att köra i, B-Kort är krav och fler behörigheter är meriterande. För rätt person, som kan och vill arbeta i en spännande utveckling och med väldigt varierande vardag erbjuder vi en rolig arbetsplats med mycket eget ansvar och förtroende. Rekrytering sker löpande och tillträde enligt ök
Att arbeta i Hörby kommun Hörby kommun med 15 700 invånare ligger mitt i Skånes hjärta med det mesta och det bästa runt hörnet. Hörby är en mycket gammal handelsort. Vi som bor eller arbetar i Hörby är mycket stolta över vår vackra och blandade natur. Här kan man få känslan av att befinna sig mitt i vildmarken och ändå är människor, service och bekvämligheter aldrig långt borta. Kommunen erbjuder en mångfald av arbetsuppgifter och yrken. Att arbeta inom Hörby kommun handlar i första hand om att ge service till våra medborgare. Service inom allt från vård och omsorg till parkskötsel och anläggningsarbeten. Vi arbetar aktivt med att vara en god arbetsgivare med bra anställningsvillkor, arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill förgylla sommaren för våra brukare. Vi arbetar på ett mobilt och digitalt arbetssätt. Som omsorgsbiträde/undersköterska är du brukarens förlängda arm och hjälper och stöttar med det personen inte längre klarar av på egen hand i sin vardag. Jobbet är utvecklande och låter dig ta mycket ansvar. Som person är det viktigt att du kan ge av dig själv och arbeta både i team och självständigt. Arbetstiderna är förlagda dygnets alla timmar. Som sommarvikarie hos oss får du erfarenheter för livet, skapar värdefulla relationer och får möta människor med vitt skilda livs historier. KVALIFIKATIONER VI söker dig som: • Är 18 år eller äldre. • Har ett stort intresse av att arbeta med människor i team med brukaren i fokus. • Har utbildning eller erfarenheter av tidigare omvårdnadsarbete. • Är trygg i dig själv, nyfiken och ansvarstagande. • Är flexibel och har en positiv inställning till jobbet inom äldreomsorgen. • Kan utföra hälso- och sjukvårdsuppgifter. • Kan tala och skriva svenska språket. För att du ska vara redo för ditt arbete får du introduktion hos oss. Hos oss finns alltid en chef, koordinator eller kollegor som hjälper dig. Hör av dig så snart som möjligt eftersom vi rekryterar efterhand och platserna går åt snabbt! ÖVRIGT Ett utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras in innan erbjudande om anställning kan ges. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hörby kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hörby kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Tack på förhand!
Ett väletablerat företag söker nu packoperatör till sin moderna produktionsanläggning. I rollen som packoperatör arbetar du med paketering, etikettering och förberedelse av produkter för leverans. Arbetet innebär också enklare operatörsuppgifter kopplade till produktionslinjen, såsom materialhantering, justering av maskininställningar samt enklare underhåll av utrustning. Produktionen sker i renrum, vilket ställer höga krav på noggrannhet, hygien och ordning. För att trivas i rollen behöver du ha god fysik, då arbetet innebär att stå upp stora delar av dagen och ibland hantera tyngre lyft – dock med hjälp av lyftutrustning som finns på plats. Det är önskvärt att du har körkort och tillgång till bil för att enkelt kunna ta sig till arbetsplatsen. Arbetsmiljön beskrivs som modern, strukturerad och mycket god. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Du som söker bör ha ett eget driv, vara noggrann och prestigelös samt ha lätt för att samarbeta. Att kunna ta ansvar, se helheten och vilja bidra till hela gruppens framgång är egenskaper som uppskattas högt. Företaget arbetar med helautomatiserad tillverkning. Med en lång historia och stark ställning på marknaden erbjuder de en arbetsplats där kvalitet, utveckling och innovation står i centrum. Produktionen sker i en rök- och snusfri miljö, vilket är en viktig del av företagets kvalitets- och hälsoprofil. Detta är en möjlighet för den som söker ett långsiktigt arbete i en högteknologisk och ren arbetsmiljö, där man får vara med och göra verklig skillnad – varje dag. Arbetstid är förlagd till dagtid. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Att arbeta i Hörby kommun Hörby kommun med 15 700 invånare ligger mitt i Skånes hjärta med det mesta och det bästa runt hörnet. Hörby är en mycket gammal handelsort. Vi som bor eller arbetar i Hörby är mycket stolta över vår vackra och blandade natur. Här kan man få känslan av att befinna sig mitt i vildmarken och ändå är människor, service och bekvämligheter aldrig långt borta. Kommunen erbjuder en mångfald av arbetsuppgifter och yrken. Att arbeta inom Hörby kommun handlar i första hand om att ge service till våra medborgare. Service inom allt från vård och omsorg till parkskötsel och anläggningsarbeten. Vi arbetar aktivt med att vara en god arbetsgivare med bra anställningsvillkor, arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter. Inom sektor Livsmiljö arbetar vi bland annat med miljö- och livsmedelstillsyn, bygglov, kultur- och fritidsfrågor, arbetsmarknad, vuxenutbildning och försörjningsstöd. Vi söker nu en miljöinspektör med samordningsansvar till enheten Bygg och miljö, som är en myndighetsenhet, och arbetar med bland annat miljö- och livsmedelstillsyn, bygglov och tillsyn enligt alkohol- och tobakslagarna. I din roll rapporterar du till bygg- och miljöchefen. Vi sitter i ljusa, fräscha lokaler, där dom flesta har eget kontor, men några delar med en kollega. Som anställd har man möjlighet att nyttja vårt friskvårdsbidrag och en friskvårdstimme i veckan. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en inspektör som vill växa i sitt uppdrag och vara med och forma framtidens arbete inom miljö- och hälsoskydd. I den här rollen får du både arbeta med ärenden enligt miljöbalken och ta ett steg vidare i karriären genom att axla ett samordnande ansvar inom enheten. Som samordnare för miljö- och hälsoskyddsenheten arbetar du tätt tillsammans med enhetschefen för att skapa goda förutsättningar för verksamheten både när det gäller att nå uppsatta mål, utveckla arbetsformer och bidra till en trivsam och effektiv arbetsmiljö. Rollen som samordnare är på 50% och innebär ett planerings- och samordningsansvar för tillsyn och prövning, samt att man bidrar till verksamhetens utveckling. Tjänsten innefattar att man går in som Stf Bygg- och miljöchef, när Bygg- och miljöchefen är sjuk, har semester etc., med samma delegation enligt delegationsordningen. Rollen som samordnare medför att vägleda kollegor och ett professionellt serviceinriktat bemötande. Vidare innebär det att besvara enkäter, remisser, delta i arbetsgrupper och utföra rapportering av verksamhetens resultat till externa myndigheter. Vara drivande i verksamhetsplaneringen och i uppföljningsarbetet för Miljö tillsammans med Bygg- och miljöchefen. Samordning av vissa uppgifter inför Bygg-och miljönämndens sammanträden. Samordning i de tillsynssamarbeten som finns med andra kommuner tillsammans med Bygg- och miljöchefen. Utöver samordningsrollen arbetar du både självständigt och gemensamt, planerar och genomför inspektioner eller handlägger inkommande ärenden inom både miljö-och hälsoskydd såsom anmälningar, klagomål och remisser. Information och rådgivning är också en viktig del av arbetet. Du driver dina processer självständigt samtidigt som du samordnar vårt kvalitets- och utvecklingsarbete. Du bör trivas med att arbeta mot ett gemensamt mål, att ingå i en grupp i ett arbetslag med många olika kompetenser där lagarbete, ständigt lärande och utveckling förespråkas. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som ser miljö- och hälsoskyddsfrågor i ett helhetsperspektiv och vill ingå i ett team. Du har högskoleutbildning och dokumenterad kunskap inom miljö- och hälsoskyddsområdet. En förutsättning är en flerårig arbetserfarenhet som miljöinspektör. Vi vill att du har goda kunskaper i aktuell lagstiftning och erfarenhet av myndighetsutövning. Har du erfarenhet av arbete från samordning är det meriterande. Kunskap om offentlighets- och sekretesslagen samt GDPR, förvaltningslagen, kommunallagen och speciallagstiftning. Att du har körkort och är bekväm med datorn som arbetsredskap är givna förutsättningar. Som stöd i arbetet använder vi oss av ärendehanteringssystemet EDP Vision. Vi söker dig som har lätt att samarbeta med andra, värnar om att ge god service, är strukturerad och tydlig. Vidare ser vi att du har förmågan att planera och organisera ditt arbete. Du är också duktig på att följa instruktioner och att vägleda andra. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du är pedagogisk och kan hantera både service- och myndighetsrollen i dina kontakter med verksamhetsutövare och allmänhet. Myndighetsrollen kan lätt uppfattas som en maktposition. Det är därför viktigt att ha förmåga att uppträda med ödmjukhet och med en kommunikation som präglas av trevligt bemötande och en hög servicenivå men även kunna markera myndighetsrollen. Du är lyhörd, har god samarbetsförmåga och behärskar svenska språket mycket väl i tal och skrift. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hörby kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hörby kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Tack på förhand!
Vill du vara med och arbeta i en övergripande roll där du får vara nära både kommuner och verksamheter i en miljö som präglas av samverkan och samhällsnytta? Just nu söker Unikom en engagerad och utvecklingsinriktad Controller som vill vara med och forma framtidens kommunala IT. Du kommer att ingå i staben som tillsammans utgör en övergripande stödfunktion till bolaget. Inom staben samlas administration, kommunikation, ekonomi och informationssäkerhet. Om arbetsplatsen Unikom, IT kommuner i Skåne AB, är ett IT-bolag som ägs av kommunerna Bromölla, Hörby, Höör, Osby, Sjöbo och Östra Göinge. Vi är resultatet av ett flerårigt kommunalt samarbete där vårt upplägg är unikt i Sverige. Vårt uppdrag är en spännande satsning med en modern syn på kommunal IT-verksamhet. Vi på Unikom levererar kvalitativ och säker drift av all IT till våra ägarkommuner. För att möta samhällsutvecklingens krav och kommuninvånarnas digitala förväntningar, innefattar även vårt uppdrag att tillsammans med kommunernas verksamheter arbeta med digital utveckling och stödja samverkan och framväxt. Inom Unikom är vi ett 50-tal anställda. Vi är stolta över att vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats. Hos oss är teamkänslan viktig och vi är angelägna om att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning. Om rollen Som Controller hos oss ansvarar du för att driva och utveckla ekonomistyrningen i bolaget och är ett viktigt stöd i både strategiska och operativa frågor. Rollen innebär ett nära samarbete med verksamheten – både inom Unikom och med våra kommuner – vilket gör det avgörande att du har förståelse för såväl bolagets uppdrag som kommunernas behov och mål. Du arbetar med allt från budget, uppföljning och prognoser till bokslut, rapportering och analys. Du är också en viktig aktör i utvecklingen av styrmodeller, uppföljningsprocesser och interna kontroller. Du kommer även att bidra till att utveckla våra administrativa processer och vara ett stöd i frågor som rör exempelvis fakturahantering och debitering. Kvalifikationer Vi söker dig som har: Högskoleutbildning inom ekonomi, redovisning eller motsvarande Kunskap om upphandling, investeringar och projektkalkylering Erfarenhet av kvalificerat controllerarbete (minst 3 år) God förståelse för ekonomistyrning, redovisning och ekonomiadministrativa processer Erfarenhet av investeringar och projektkalkylering Goda kunskaper i Officepaketet och generellt god IT-vana Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska B-körkort Vi behöver dig som har ett konsultativt förhållningssätt och god samarbetsförmåga som gör det lätt att skapa goda relationer. Du kan se kopplingen mellan ekonomi, resultat, verksamhet och måluppfyllelse, och du har en pedagogisk förmåga som gör att du kan förklara ekonomiska samband på ett sätt som även icke-ekonomer förstår. Det är särskilt viktigt i vår miljö där du ofta samarbetar med tekniker och andra yrkesgrupper med olika perspektiv och språkbruk. Du är strukturerad, analytisk och noggrann – men också lösningsorienterad, självgående och kommunikativ. Du trivs med att arbeta i en miljö där du får ta ansvar, samarbeta och bidra till utveckling. Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet.
Är du en noggrann person som kan starta omgående och har tidigare erfarenhet som maskinoperatör? Då kan detta vara ett jobb för just dig! Om tjänsten: Just nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som maskinoperatör hos en av våra kunder i Hörby. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att sköta maskiner, fylla på material och sköta inställningar.. Även att kontrollera färdigproducerade detaljer, förpackningar och bipacksedlar. I tjänsten förekommer dokumentation på både svenska och engelska. Tjänsten är en heltidstjänst där arbetstiderna är förlagda på 3-skift eller 5-skift. Som sökande har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom industri med högt ställda kvalitetskrav. Vem är du? Personliga egenskaper vi söker är att du är du positiv och glad, framåt och initiativtagande. Eftersom det är ett arbete som kräver stor noggrannhet och tålmodighet är även detta viktiga egenskaper. Företaget är verksamma inom den medicintekniska branschen och kräver därmed att du som söker är rök- och snusfri. Krav för tjänsten är: God förståelse i svenska och engelska både tal och skrift Datorvana Dokumentationsvana Tidigare erfarenhet som maskinoperatör eller teknisk bakgrund Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
TopWork söker nu extraarbetare med annan huvudsaklig sysselsättning, som vill ingå i vår timpool! Hos oss får du arbeta hos vår fantastiska kund och samla på dig erfarenheter och kompetens inom en fartfylld verksamhet! Vi har en kund där det kommer vara återkommande arbete i Eslöv, men det kan även dyka upp möjligheter till arbete på andra orter som Höör och Hörby. Kvalifikationer Vi söker dig som vill arbeta extra hos oss. Vi får löpande in uppdrag som kan stäcka sig under kortare alternativt längre perioder och tider beroende på säsong och behov. Därför söker vi nu dig som kan på kort varsel hoppa in och hjälpa oss med våra uppdrag. Viktigt är att du har körkort och tillgång till bil för att på ett smidigt sätt ta dig till uppdraget. Du kommer behöva vara tillgänglig tidiga morgnar, dagtid och ibland helgtid. Uppdragsbeskrivning På uppdraget kommer du arbeta tillsammans med att härligt gäng på någon av kundens återvinningscentraler, där du kommer vara behjälplig gentemot de kunder som besöker. Vid frågor kommer du finnas till hands för att hjälpa och vägleda besökarna för att skapa en trevlig och smidig vistelse. Du kommer att ha kollegor på plats som kan hjälpa dig i ditt arbete. I tjänsten kommer det även ingå att köra hjullastare utefter behov, därför är det meriterande med hjullastrekort och körerfarenhet. Arbetet kommer det innebära utevistelse oavsett väder. Formella krav - Ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (t.ex. studier eller annat arbete). - Hjullastarkort - HLR utbildning - Körkort och tillgång till bil - Läsa, prata och förstå svenska samt ta instruktioner. Ansökan Vi värnar om din integritet och hanterar personuppgifter enligt gällande GDPR-lagstiftning. Därför tar vi inte emot ansökningar via e-post. Vänligen skicka in din ansökan via vår rekryteringsportal. Din karriär hos TopWork – Det här kan du förvänta dig: En trevlig och stöttande arbetsmiljö där teamwork står i fokus. Personligt stöd – Som anställd hos oss får du en personlig kontaktperson som hjälper dig genom hela din anställningstid. Kompetensutveckling – Möjlighet till utveckling inom ditt yrke, så att du kan växa tillsammans med oss.
Att arbeta i Hörby kommun Hörby kommun med 15 700 invånare ligger mitt i Skånes hjärta med det mesta och det bästa runt hörnet. Hörby är en mycket gammal handelsort. Vi som bor eller arbetar i Hörby är mycket stolta över vår vackra och blandade natur. Här kan man få känslan av att befinna sig mitt i vildmarken och ändå är människor, service och bekvämligheter aldrig långt borta. Kommunen erbjuder en mångfald av arbetsuppgifter och yrken. Att arbeta inom Hörby kommun handlar i första hand om att ge service till våra medborgare. Service inom allt från vård och omsorg till parkskötsel och anläggningsarbeten. Vi arbetar aktivt med att vara en god arbetsgivare med bra anställningsvillkor, arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig kock/måltidsbiträde som har ett stort intresse av köksarbete allt från förberedelser och tillagning av måltider till att bereda sallad och ta hand om varor, disk osv. Du trivs och fungerar väl med att arbeta ensam såväl som i arbetslag. Du vill bidra med din kunskap och kreativitet att skapa lockande och smakrika måltider. Vi tillagar måltider åt förskola, skola och äldreboende. Våra kök är både mottagningskök och tillagningskök och är geografiskt jämt fördelade över kommunen. Vi söker Dig med positiv inställning och som med kort varsel kan ersätta ordinarie personals frånvaro. Du arbetar som timvikarie och tiden är förlagt måndag - söndag. KVALIFIKATIONER Vi söker i första hand dig med utbildning kock eller måltidsbiträde, alternativt dig som har kunskap/erfarenhet inom yrket. Körkort och tillgång till bil är meriterande. Våra kök finns inom hela kommunen. Vi gör löpande urval så välkommen med din ansökan snarast möjligt. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hörby kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hörby kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Tack på förhand!
jem & fix är just nu på jakt efter butiksmedarbetare till vår nyöppning i Hörby! I rollen som butiksmedarbetare hos jem & fix säljer du byggmaterial till marknadens bästa pris samt sköter den dagliga driften i butik tillsammans med dina medarbetare. Den dagliga driften består av uppgifter såsom prismärkning, uppackning, kassatjänst och truckarbete. Arbetstiden är varierande under butikens öppettider måndag till söndag. Vem är du? Du uppskattar ordning och reda och ser till att det alltid är rent och snyggt i lokalerna samt att hyllorna är välfyllda. Du är utåtriktad, social, flexibel och noggrann. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och att ha många bollar i luften. Eftersom tjänsten innefattar en del tunga lyft, så har du god fysik. Om du dessutom är en hängiven och händig hemmafixare, så är det ett stort plus. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig en spännande roll med stora möjligheter till utveckling i en organisation under stark expansion. Om oss jem & fix är en lågprisbyggmarknad inom bygg, hem och trädgård. Vi är ett familjeägt dansk-svenskt bolag som öppnade sin första butik i Sverige 2005. Sedan dess har vi expanderat stadigt och bygger nya butiker löpande. I dagsläget har vi över 200 butiker spridda över Sverige, Danmark och Norge. Det gör oss till Nordens ledande lågprisbyggmarknad. Körkort AM, B Meriterande Truckkort, butikserfarenhet. Anställningsvillkor Lön och pensionsförsäkring enligt kollektivavtal. Då butiken är öppen alla dagar i veckan förekommer det både dag-, kvälls- och helgarbete. Anställningsform: 2 X Tillsvidareanställning på deltid om 20 h/v. 1 X Tillsvidareanställning på deltid om 30 h/v. Provanställning tillämpas. Lön: Fast månads- vecko- eller timlön Webbplats: https://www.jemfix.se Vi tillämpar löpande urval.
Välj ett jobb för att visa detaljer