DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Just nu söker vi en person som kan hjälpa våra framtida kunder att hitta rätt lösningar för deras tak och därför söker vi dig som vill anta rollen som SERVICEINRIKTAD JUNIORSÄLJARE Vad innebär den här rollen? Som säljare på DM-TAK så representerar du ett av Sveriges mest kvalificerade takföretag. Du representerar kvalité, professionalism och en leveransavdelning som gör allt för att kunden skall bli helt nöjd. Du kommer jobba med många kunder parallellt både per telefon och via personliga möten på plats hos kunden. Vissa affärer kan du avsluta väldigt snabbt medan andra kan ta från veckor till månader och ibland kan det ta ännu längre tid. Du kommer löpande få prospekts att kontakta och det rör sig normalt om privatkunder, representanter för bostadsrättsföreningar och fastighetsskötare. Vad krävs av dig? Du gillar att hjälpa människor och vet att du har en god kapacitet och stort intresse att hjälpa kunder ta bra beslut. Så även om du inte arbetar som säljare idag så har du visat att du är produktiv och att du är beredd att jobba hårt för att nå uppsatta mål både på kort och lång sikt. Vi ser det som självklart att du behärskar svenska väl i både tal och skrift samt har datorvana och körkort. Vad erbjuder vi? Du kommer få intressanta utmaningar och med tiden kan du växa in i rollen som en fullt etablerad och kunnig toppsäljare genom att skapa massor av nöjda kunder. Du kommer erhålla en grundutbildning i vårt sätt att sälja och i takt med att du producerar så ser vi till att du får mer träning så att du kan fortsätter att växa och ta dig an större säljuppdrag. Du kommer jobba i ett team där vi stöttar varandra genom att alla gör sitt bästa och driver på. Du kommer jobba i ett bolag som har väldigt höga ambitioner när det gäller tillväxt och det är därför vi vill ha med dig på den här resan. Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och med erfarenhet blir du än mer effektiv och då väntar större ansvar om du är intresserad av det. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. I tillägg till en fast lön kommer du ha provision. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice i Stockholmsregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 25 anställda som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Verksamheten utgår från våra lokaler i Länna Industriområde. Då vi får allt fler kunder som vill ha kvalitativa tak söker vi en verkligt effektiv och energisk person som kommer bli vår nya ASSISTERANDE PERSONALADMINISTRATÖR Vad innebär den här rollen? Du kommer bli en viktig del i vårt team och i tjänsten ingår ”allt” som en personalavdelning sysslar med. Det innebär rekrytering, onboarding av nya medarbetare, administration kring personal samt att supporta vår personalchef med det som behövs. Vad krävs av dig? Vi söker dig som är produktiv, resultatinriktad en nyfiken individ som brinner för att få hjälpa till och sköta om vår hårt arbetande personal samt de nya som kommer till. Tidigare erfarenhet av arbete med personal är meriterande men inget krav, det viktigaste är att du kan påvisa resultat där du är och har varit samt alltid har haft en stark drivkraft. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där personlig utveckling, produktivitet och kundnöjdhet alltid är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare. Du kommer få tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka då gärna in din ansökan redan idag!
Taxiförare sökes – Bli en del av CTL Services! CTL Services växer och vi söker en skicklig och serviceinriktad taxiförare med stationering i Stockholm eller närliggande kommuner. Vi söker dig som: Är pålitlig och professionell Har giltigt taxiförarlegitimation Kan börja omgående Är social, glad och trivs med kundkontakt Har god kommunikations- och serviceförmåga Om tjänsten: Bilar hämtas i Vårby eller Skärholmen Din huvudsakliga uppgift är att köra kunder på ett tryggt och trevligt sätt samt ge service i toppklass Du ansvarar även för att hålla bilen ren och i gott skick Vi erbjuder: En trygg och professionell arbetsmiljö Sjukförsäkring, livförsäkring, socialförsäkring och tjänstepension för alla anställda Om du brinner för att köra taxi och ge god service – skicka in din ansökan idag! Välkommen till CTL Services.
🧭 Om uppdraget Är du legitimerad sjuksköterska och vill arbeta i en flexibel konsultroll där du gör skillnad inom den kommunala hälso- och sjukvården? Vi söker dig som är trygg i din yrkesroll och vill bidra där behoven är som störst. I rollen som konsult kommer du att arbeta på uppdrag hos någon av våra samarbetspartners inom kommunal vård – till exempel i hemsjukvård, särskilt boende eller rehabiliterande verksamhet. Du blir en viktig del av vår bemanningslösning och får möjlighet att utvecklas i olika vårdmiljöer. Uppdragens längd varierar och du får kontinuerligt stöd från oss i uppdragsval, matchning och uppföljning. ✅ Dina arbetsuppgifter kan inkludera: Ansvara för bedömningar, insatser och uppföljning av patientens hälsotillstånd Administrera läkemedel enligt ordination och följa upp behandling Dokumentation i journalsystem enligt gällande riktlinjer Samverkan med läkare, rehabpersonal och närstående Delta i vårdplanering och teammöten 🎯 Kravprofil – vem söker vi? Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska Har god förmåga att uttrycka dig i svenska, både i tal och skrift Är van att arbeta självständigt, strukturerat och lösningsorienterat Trivs med att arbeta i nya miljöer och snabbt sätta dig in i rutiner Har erfarenhet av eller kan beskriva kunskap kring journalsystem, t.ex. LifeCare, VIVA, Treserva, Procapita eller liknande Är engagerad, lyhörd och professionell i mötet med både patienter och kollegor Meriterande: Erfarenhet från kommunal hälso- och sjukvård eller hemsjukvård B-körkort (vissa uppdrag kan kräva detta) ⏱ Arbetstider och omfattning Uppdrag erbjuds på hel- eller deltid. Arbetstiderna varierar mellan dag, kväll och helg – och fastställs i samråd med uppdragsgivaren för varje specifikt uppdrag. 💬 Lön och villkor Du anställs som konsult av oss och omfattas av kollektivavtal. Lön erbjuds enligt överenskommelse och baseras på uppdragets krav och din erfarenhet. Vi erbjuder trygga anställningsvillkor, schyssta arbetsförhållanden och personlig kontakt under hela uppdraget. 📧 Ansökan och GDPR Skicka din ansökan via e-post med CV. Genom att skicka din ansökan godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter inom ramen för rekryteringsprocessen i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR), artikel 6.1(f). Alla personuppgifter hanteras strikt konfidentiellt och endast i syfte att tillsätta uppdrag inom vård och omsorg.
Vi söker nu ansvarsfulla och duktiga renhållningschaufförer med C-kort för att stärka upp hos våra kunder runtom i Stockholm. Om du har en passion för att hålla vår stad ren och ordnad, samt delar vår strävan efter nöjda kunder och hög kvalitet, då kan du vara den vi letar efter! Arbetsuppgifter Rekryteringsgruppen har kunder över hela Stockholmsområdet och utför uppdrag inom ett flertal områden. Just nu har vi ett flertal uppdrag inom renhållning. Vi söker renhållningschaufförer som ska köra styckegods på dagtid. Egenskaper Förutom att du är en duktig chaufför så uppskattar vi personliga egenskaper såsom social kompetens och god samarbetsförmåga. Som person är du driven, noggrann och känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Att du har rätt inställning till att jobba ser vi som en självklarhet och du kan givetvis lämna goda referenser. Det är dessutom viktigt att du har goda körvanor inom renhållning då uppdrag kan gälla garagekörning i trånga utrymmen och körningar till restauranger och hotell. Kompetens och kvalifikationer Krav: C-körkort YKB Bekväm i att köra i Stockholm God svenska i tal och skrift Tillgänglig för jobb hela sommaren (juni-augusti) Morgonpigg Meriterande: Tidigare erfarenhet inom renhållningsbranschen ADR Tillgång till egen bil Vad kan Rekryteringsgruppen erbjuda dig som anställd? Vi erbjuder ett arbete i en stabil organisation med goda möjligheter till personlig utveckling. För rätt person finns långsiktighet och goda möjligheter till utbildning och vidare karriär inom företaget. Vi har kollektivavtal och erbjuder även tjänstepension, lön efter överenskommelse. Tillträde: Slutet på maj 2025. Arbetstider: Måndag till fredag 06:00-15:00 Plats: Länna Lön: Fast lön enligt överenskommelse Tror du att du är rätt person för denna position? Skicka din ansökan via Teamtailor redan idag! "Sökord: jobb, lediga jobb, chaufför, renhållningschaufför, C-körkort, Stockholm, miljöarbetare, sopgubbe, renhållningsarbetare, återvinning, länna" Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom transport, lager/industri och kontor. Vårt kontor är beläget i Stockholm och vi tillsätter en mängd tjänster med varierande krav på utbildning och erfarenhet. Vi håller hög service och sätter alltid kunden i fokus. Mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com Ansök redan idag! Intervjuer sker löpande!
I över 100 år har Iris arbetat med individens utveckling. Idag är uppdraget att erbjuda individanpassad utbildning och utveckling i hela landet. Iris arbetar brett med att stötta personer till att ta sitt nästa steg på arbetsmarknaden. Detta gör vi genom utbildning som SFI, kommunal vuxenutbildning och företagsutbildningar. Genom arbetsmarknadsinsatser och jobbmatchning samt genom utredningar och anpassningar. Iris är en del av Irisgruppen som är en av Sveriges ledande aktörer för effektiv utbildning och stödinsatser för vuxna. Irisgruppen, som består av verksamheterna Iris och Medlearn, har en omsättning på cirka 400 MSEK och drygt 550 anställda på 80 orter runtom i Sverige. Visionen är att realisera drömmar. Genom våra insatser där varje individ når sin fulla potential skapar vi ett bättre samhälle med minskad arbetslöshet och ökad integration. Iris eftersträvar jämn könsfördelning och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Se filmen om Iris, läs mer på iris.se och irisgruppen.se. Iris utbildning expanderar och vi vill ha med dig på resan! Vill du vara med och bidra till att människor når sin fulla potential? Då har du hittat rätt! Varför ska jag välja Iris som arbetsgivare? Vi erbjuder en tjänst inom en ledande utbildningskoncern där vi arbetar över bolagsgränserna för att utbyta kunskap och driva utvecklingen framåt. Tillsammans skapar vi en lärande organisation som ständigt ökar sin totala kompetens, därför satsar vi på din kompetensutveckling. Vi värnar om en hållbar arbetsplats där alla ska känna arbetsglädje. Våra verksamheter har en gemensam värdegrund och pedagogisk plattform. Iris värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Vad är mina arbetsuppgifter? Du kommer undervisa i Kemi på gymnasial nivå. Du kommer planera, genomföra och följa upp elevernas lärande. Du ansvarar även för prov och betygsättning av elever på dina kurser. Vem passar för tjänsten Vi söker dig som uppfyller följande kravprofil (studier behöver verifieras med intyg): * Behörig lärare i Kemi på gymnasienivå Det är även meriterande om du har erfarenhet av vuxenutbildning. Ytterligare information Tjänsten är en deltidsanställning på timmar (Inga garanterade timmar, omfattningen beror alltid på de aktuella kursstarterna på 10 veckor) Urval sker löpande och vi ser därför gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdatum är 2025-06-30 För frågor kring tjänsten, kontakta Peter Selmeczi på mail [email protected] eller på telefon +46 767 811 774 Varmt välkommen in med din ansökan!
I över 100 år har Iris arbetat med individens utveckling. Idag är uppdraget att erbjuda individanpassad utbildning och utveckling i hela landet. Iris arbetar brett med att stötta personer till att ta sitt nästa steg på arbetsmarknaden. Detta gör vi genom utbildning som SFI, kommunal vuxenutbildning och företagsutbildningar. Genom arbetsmarknadsinsatser och jobbmatchning samt genom utredningar och anpassningar. Iris är en del av Irisgruppen som är en av Sveriges ledande aktörer för effektiv utbildning och stödinsatser för vuxna. Irisgruppen, som består av verksamheterna Iris och Medlearn, har en omsättning på cirka 400 MSEK och drygt 550 anställda på 80 orter runtom i Sverige. Visionen är att realisera drömmar. Genom våra insatser där varje individ når sin fulla potential skapar vi ett bättre samhälle med minskad arbetslöshet och ökad integration. Iris eftersträvar jämn könsfördelning och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Se filmen om Iris, läs mer på iris.se och irisgruppen.se. . Iris utbildning expanderar och vi vill ha med dig på resan! Vill du vara med och bidra till att människor når sin fulla potential? Då har du hittat rätt! Varför ska jag välja Iris som arbetsgivare? Vi erbjuder en tjänst inom en ledande utbildningskoncern där vi arbetar över bolagsgränserna för att utbyta kunskap och driva utvecklingen framåt. Tillsammans skapar vi en lärande organisation som ständigt ökar sin totala kompetens, därför satsar vi på din kompetensutveckling. Vi värnar om en hållbar arbetsplats där alla ska känna arbetsglädje. Våra verksamheter har en gemensam värdegrund och pedagogisk plattform. Iris värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Vad är mina arbetsuppgifter? Du kommer undervisa i Samhällskunskap på gymnasial nivå. Du kommer planera, genomföra och följa upp elevernas lärande. Du ansvarar även för prov och betygsättning av elever på dina kurser. Vem passar för tjänsten Vi söker dig som uppfyller följande kravprofil (studier behöver verifieras med intyg): * Behörig lärare i Samhällskunskap på gymnasienivå Det är även meriterande om du har erfarenhet av vuxenutbildning. Ytterligare information Tjänsten är en deltidsanställning på timmar (Inga garanterade timmar, omfattningen beror alltid på de aktuella kursstarterna på 10 veckor) Urval sker löpande och vi ser därför gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdatum är 2025-06-30 För frågor kring tjänsten, kontakta Peter Selmeczi på mail [email protected] eller på telefon +46 767 811 774 Varmt välkommen in med din ansökan!
I över 100 år har Iris arbetat med individens utveckling. Idag är uppdraget att erbjuda individanpassad utbildning och utveckling i hela landet. Iris arbetar brett med att stötta personer till att ta sitt nästa steg på arbetsmarknaden. Detta gör vi genom utbildning som SFI, kommunal vuxenutbildning och företagsutbildningar. Genom arbetsmarknadsinsatser och jobbmatchning samt genom utredningar och anpassningar. Iris är en del av Irisgruppen som är en av Sveriges ledande aktörer för effektiv utbildning och stödinsatser för vuxna. Irisgruppen, som består av verksamheterna Iris och Medlearn, har en omsättning på cirka 400 MSEK och drygt 550 anställda på 80 orter runtom i Sverige. Visionen är att realisera drömmar. Genom våra insatser där varje individ når sin fulla potential skapar vi ett bättre samhälle med minskad arbetslöshet och ökad integration. Iris eftersträvar jämn könsfördelning och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Se filmen om Iris, läs mer på iris.se och irisgruppen.se. . Iris utbildning expanderar och vi vill ha med dig på resan! Vill du vara med och bidra till att människor når sin fulla potential? Då har du hittat rätt! Varför ska jag välja Iris som arbetsgivare? Vi erbjuder en tjänst inom en ledande utbildningskoncern där vi arbetar över bolagsgränserna för att utbyta kunskap och driva utvecklingen framåt. Tillsammans skapar vi en lärande organisation som ständigt ökar sin totala kompetens, därför satsar vi på din kompetensutveckling. Vi värnar om en hållbar arbetsplats där alla ska känna arbetsglädje. Våra verksamheter har en gemensam värdegrund och pedagogisk plattform. Iris värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Vad är mina arbetsuppgifter? Du kommer undervisa i Engelska på gymnasial nivå. Du kommer planera, genomföra och följa upp elevernas lärande. Du ansvarar även för prov och betygsättning av elever på dina kurser. Vem passar för tjänsten Vi söker dig som uppfyller följande kravprofil (studier behöver verifieras med intyg): * Behörig lärare i Engelska på gymnasienivå Det är även meriterande om du har erfarenhet av vuxenutbildning. Ytterligare information Tjänsten är en deltidsanställning på timmar (Inga garanterade timmar, omfattningen beror alltid på de aktuella kursstarterna på 10 veckor) Urval sker löpande och vi ser därför gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdatum är 2025-06-30 För frågor kring tjänsten, kontakta Peter Selmeczi på mail [email protected] eller på telefon +46 767 811 774 Varmt välkommen in med din ansökan!
I över 100 år har Iris arbetat med individens utveckling. Idag är uppdraget att erbjuda individanpassad utbildning och utveckling i hela landet. Iris arbetar brett med att stötta personer till att ta sitt nästa steg på arbetsmarknaden. Detta gör vi genom utbildning som SFI, kommunal vuxenutbildning och företagsutbildningar. Genom arbetsmarknadsinsatser och jobbmatchning samt genom utredningar och anpassningar. Iris är en del av Irisgruppen som är en av Sveriges ledande aktörer för effektiv utbildning och stödinsatser för vuxna. Irisgruppen, som består av verksamheterna Iris och Medlearn, har en omsättning på cirka 400 MSEK och drygt 550 anställda på 80 orter runtom i Sverige. Visionen är att realisera drömmar. Genom våra insatser där varje individ når sin fulla potential skapar vi ett bättre samhälle med minskad arbetslöshet och ökad integration. Iris eftersträvar jämn könsfördelning och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Se filmen om Iris, läs mer på iris.se och irisgruppen.se. . Iris utbildning expanderar och vi vill ha med dig på resan! Vill du vara med och bidra till att människor når sin fulla potential? Då har du hittat rätt! Varför ska jag välja Iris som arbetsgivare? Vi erbjuder en tjänst inom en ledande utbildningskoncern där vi arbetar över bolagsgränserna för att utbyta kunskap och driva utvecklingen framåt. Tillsammans skapar vi en lärande organisation som ständigt ökar sin totala kompetens, därför satsar vi på din kompetensutveckling. Vi värnar om en hållbar arbetsplats där alla ska känna arbetsglädje. Våra verksamheter har en gemensam värdegrund och pedagogisk plattform. Iris värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Vad är mina arbetsuppgifter? Du kommer undervisa i Biologi på gymnasial nivå. Du kommer planera, genomföra och följa upp elevernas lärande. Du ansvarar även för prov och betygsättning av elever på dina kurser. Vem passar för tjänsten Vi söker dig som uppfyller följande kravprofil (studier behöver verifieras med intyg): * Behörig lärare i Biologi på gymnasienivå Det är även meriterande om du har erfarenhet av vuxenutbildning. Ytterligare information Tjänsten är en deltidsanställning på timmar (Inga garanterade timmar, omfattningen beror alltid på de aktuella kursstarterna på 10 veckor) Urval sker löpande och vi ser därför gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdatum är 2025-06-30 För frågor kring tjänsten, kontakta Peter Selmeczi på mail [email protected] eller på telefon +46 767 811 774 Varmt välkommen in med din ansökan!
Om oss Eztablisher är en väletablerad försäljningsbyrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Vårt kontor i hjärtat av Gamla stan erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. Mötesbokare Som Mötesbokare hos oss spelar du en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalificerade möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision samt bonussystem utan tak. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events. Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner. Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar. Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Rekryteringen sker löpande och tillsätts snarast. Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer