Elektronikkonstruktör Altium (embedded) Jönköping
Professional Galaxy AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Professional Galaxy sökerElektronik konstruktör Altium (embedded) för en av våra kunder i Jönköping. Rollen Som mjukvaruutvecklare kommer du att vara en central del av kundens tekniska team.Du arbetar varierat med inbyggda system och fokuserar främst på att implementera funktioner i C-kod, systemering, felsökning och verifiering av systemen.Du kommer att samarbeta tvärfunktionellt med elektronikutvecklare, testare och applikationsingenjörer. Utöver utvecklingsarbetet förväntar vi oss att du aktivt bidrar till förbättringar av kundens arbetssätt.Personliga egenskaper Engagemang: Du är proaktiv och tar ansvar för dina uppgifter. Teknikintresse: Du brinner för teknik och är ständigt nyfiken på att lära dig mer. Pedagogik: Du kan förmedla dina lösningar och kunskap på ett tydligt sätt. Öppenhet: Du är ärlig, litar på dina kollegor och respekterar tagna beslut. Proaktivitet: Du tar ansvar för tilldelade uppgifter och söker aktivt svar inom organisationen. Samarbete: Du trivs med att arbeta i team och är strukturerad.Krav-Minst fem års erfarenhet av elektronikkonstruktion.-Har erfarenhet av Altium-Har erfarenhet av C/C++ och vill fortsätta utvecklas inom området.-Har goda kunskaper i svenska och engelska då dokumentation och kundkontakter förekommer på båda språken.-Du skall kunna felsöka och testa både på hård- och mjukvarunivå.-Förståelse för mjukvarudrivna hårdvarukrav-Möjlighet att arbeta 2-3 dagar på plats i VärnamoMeriterande-Har kunskap om Bluetooth och/eller radio.-Erfarenheter av JIRA-Erfarenhet av LINUXUppdraget löper mellan 2025-03-01 - 2025-12-01 med möjlighet till förlängning

155 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Vill du göra någon nytt? Jobba med sälj i Barcelona! Vi står för ditt flyg!
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

156 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juli 2025
Ekonomiansvarig - SHIFT Electric Mobility AB
North Castle AB
Övriga ekonomer

Välkommen till SHIFT Electric Mobility – ett entreprenörsbolag som leder omställningen till elektrisk mobilitet i Norden. Vi fokuserar på tunga elfordon och säkerställer både driftsäkerhet och prestanda för våra kunders bussar och lastbilar. Genom vår expertis och vårt omfattande servicenätverk erbjuder vi tekniskt service och reservdelar till kunder över hela Norden. Våra värderingar – Dare, Care och Share – speglar vilka vi är och hur vi arbetar. Vi vågar tänka nytt och utmana det traditionella, vi bryr oss genuint om våra kunder och varandra, och vi delar med oss av vår kunskap för att tillsammans skapa hållbara lösningar för framtiden. SHIFT är en del av North Castle-koncernen och vårt huvudkontor ligger i Tenhult. Läs mer om SHIFT Electric Mobility här: https://www.shiftemobility.com/ Läs mer om North Castle här: https://www.northcastleab.com/en Om rollen Som Ekonomiansvarig på SHIFT har du ett övergripande ansvar för bolagets ekonomi i samtliga nordiska länder. Du kommer att samarbeta nära med löneadministratörer och redovisningskonsulter som är verksamma i varje land, för att säkerställa en effektiv och korrekt hantering av ekonomiska processer. Du har en central roll i ledningsgruppen där du förväntas bidra med ekonomiskt perspektiv och affärsutveckling för att stödja och utmana företagets tillväxtstrategier, detta i nära samarbetande med VD och ledningsgruppen. Huvudsakliga ansvarsområden: Ansvar för månadsrapportering, årsredovisning och finansiella analyser. Säkerställa korrekt och finansiell rapportering till ledning, styrelse och externa parter. Utforma och följa upp budgetar samt ta fram prognoser för framtida utveckling. Identifiera förbättringsmöjligheter och implementera processer som bidrar till ökad effektivitet. Säkerställa att bolaget följer relevanta regelverk och rapporteringskrav. Utveckla och implementera finansiella strategier som stödjer företagets affärsmål och driver affären framåt. Utöver detta arbetar du operativt med löpande bokföring, bokslut och andra uppgifter som hör till en ekonomiavdelning. Vem är du? För att trivas i rollen som ekonomiansvarig tror vi att du är lika driven och entreprenörsinriktad som vi är. Med ditt starka affärsfokus är du inte rädd för att driva förändringar och skapa resultat. Du är flexibel och ser möjligheterna med att befinna dig i en föränderlig miljö. Som medarbetare på SHIFT delar du vår filosofi om att gott resultat bygger på ett nära samarbete och sätter laget före jaget. Våra kärnvärden – Dare, Care och Share – speglar vilka vi är och hur vi arbetar. Vi vågar tänka nytt och utmana det traditionella, vi bryr oss genuint om våra kunder och varandra, och vi delar med oss av vår kunskap för att tillsammans skapa hållbara lösningar för framtiden. Erfarenhet och kvalifikationer Vi tror att du är en självgående, strukturerad och noggrann person som har förmågan att fatta välgrundade beslut. Du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi och/eller redovisning samt 2–5 års erfarenhet av liknande arbete i en roll som ekonomiansvarig eller motsvarande med strategiskt ansvar. Vidare har du goda kunskaper i Microsoft Office 365 och är flytande i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Känns det intressant? Tveka inte med att söka, rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor? Då är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Erica Lindau; [email protected]. Bra att veta: Placeringsort, Tenhult Startdatum, enligt överenskommelse. Tillsvidareanställning, heltid. Ansök senast

156 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Systemingenjör till Jönköping
Knowit AB (Publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Knowit Connectivity Jönköping har etablerat sig som en betydande aktör på marknaden genom framgångsrika samarbeten och meningsfulla projekt inom flera olika områden, bland annat hos världsledande producenten av utomhusprodukter (läs om ett av våra projekt här) men även i utveckling av framtidens helautomatiska kassadiskar. Tillsammans med våra kunder löser vi frågan om hur vi hanterar och utvecklar komplexa, framgångsrika produkter och lösningar som är anpassningsbara, skalbara och hållbara. Vi vill nu utöka med medarbetare som har ett intresse för teknik och problemlösning då vi i Jönköping har möjligheten att växa. Vem söker vi? Vi letar just nu efter dig som är systemingenjör och vill arbeta med produkter och lösningar med hög teknisk komplexitet, ofta bestående av både hård- och mjukvara. För att lyckas i rollen behöver du några års erfarenhet inom yrket då arbetet kan innefatta allt från systemmodellering, analys, krav- och riskhantering och konfigurationsledning till stöd vid verifiering och validering. Vi tror att du, med hjälp av din tekniska kunskap och bredd, har förmågan att driva komplicerad problemlösning från start till mål. Utöver den tekniska kompetensen är det viktigt att du har god kommunikationsförmåga och du tycker om att arbeta i team där kunskap och erfarenhet delas med varandra. Att behärska både svenska och engelska är ett krav för denna roll då det används vid kommunikation hos kund men också i våra team. Flera av våra kunder kräver även svenskt medborgarskap vilket gör att det kan vara en förutsättning för anställning. Vår inriktning på Knowit Connectivity i Jönköping Connectivity är ett affärsområde i det stora bolaget Knowit, vilket betyder att vi erbjuder en stabil arbetsplats, men med kreativitet och beslutsförmåga av ett litet bolag. I koncernen får du 4500 kollegor med mängder av spännande kunderfarenheter och kundkontakter, fast lön i och mellan uppdrag och en hel del andra förmåner. Vårt fokus på Knowit Connectivity i Jönköping är att hjälpa regionens R&D-team att bygga och utveckla embedded, hårdvarunära och uppkopplad mjukvara. Vi har kunder inom en mängd branscher, från försvarsindustrin till textilindustrin (läs om ett av våra projekt här). Vårt erbjudande till dig Som konsult hos oss kan du få göra din leverans i kundens team eller via våra egna inhouse-team. Innan eller mellan uppdrag ser vi till att utveckla din kompetens och ger dig möjlighet att pröva nya tekniker tillsammans med befintliga eller potentiella framtida kunder. Ibland provar vi en av våra egna idéer också. Flera av våra medarbetare följer kundens sätt och plats att jobba från - kundens kontor, hemmakontoret eller en blandning däremellan. För våra inhouse-team gäller en blandning av vårt kontor mitt i stan och hemmakontoret. Vi brinner för hållbarhet och att göra världen bättre med hjälp av innovation och digitalisering, och strävar efter att detta ska märkas i våra uppdrag hos kunderna. Anställningsform: HeltidTillträde: Enligt överenskommelse Vi jobbar med ett löpande urval, så varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vill du höra mer om vad våra medarbetare säger? Lyssna gärna på detta poddavsnitt: Läs mer och se vad vi gör på vår Knowit Connectivity på vår linkedin

157 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Embedded-utvecklare till vårt team i Jönköping
Knowit AB (Publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi på Knowit Connectivity söker nu duktiga och ambitiösa individer till vårt kontor i Jönköping. Att jobba hos oss är varierande och utöver att du får jobba med spännande kunder och teknik, får du möjligheten att utvecklas med våra kunder och växa tillsammans med duktiga kollegor. I vår region finns otroligt mycket spännande och duktiga företag som gör fantastiska produkter. Vi har bidragit inom flera olika områden, bland annat hos världsledande producenten av utomhusprodukter (läs mer här) men även i utveckling av framtidens helautomatiska kassadiskar. Att jobba på Knowit innebär att vi får vara med och glänta på locket och se tekniken bakom - och sedan bidra med våra kunskaper för att fortsätta utvecklingen. Vem söker vi? Vi söker dig som vill bidra med energi och engagemang till teamets leveranser och fortsätta din personliga utveckling här hos oss. Du har gedigen bakgrund som systemutvecklare inom inbyggda system och en vilja och ett intresse av att förstå våra kunders verksamhet, utmaningar och behov. Du är tekniskt intresserad och gillar att tillsammans med dina kollegor bygga de bästa lösningarna.Du har en tydlig uppfattning om vad du anser är goda principer för systemutveckling och best practices för en stabil teknisk plattform. Du tycker om att diskutera lösningar med kunder och kollegoroch hjälpa till i relationsbygget mellan kunden och Knowit.Du bemästrar C och C++och om du dessutom har jobbad med RTOS och Linux är det meriterande.Hur du utvecklas framöver och vad du vill jobba med i framtiden bestämmer du tillsammans med din chef, och ni gör tillsammans en planering för din framtida karriär. Vi vill fylla på teamet med dig som är en vass utvecklare och intresserad av att bidra till vårt embedded community internt på Knowit i Jönköping.Vårt mål nu och framgent är att växa vårt teamoch vi söker individer som kan vara med och bidra till vår framfart. Att behärska både svenska och engelska är ett krav för denna roll då det används vid kommunikation hos kund men också i våra team. Vår inriktning på Knowit Connectivity i Jönköping Connectivity är ett affärsområde i det stora bolaget Knowit, vilket betyder att vi erbjuder en stabil arbetsplats, men med kreativitet och beslutsförmåga av ett litet bolag. I koncernen får du 4400 kollegor med mängder av spännande kunderfarenheter och kundkontakter, fast lön i och mellan uppdrag och en hel del andra förmåner. Vårt fokus på Knowit Connectivity i Jönköping är att hjälpa regionens R&D-team att bygga och utveckla embedded, hårdvarunära och uppkopplad mjukvara. Vi har kunder inom en mängd branscher,bland annat telekom, textilbranschen och försvar. Vårt erbjudande till dig Vi växer nu våra in-houseteam men för dig som hellre föredrar att arbeta ute hos kund finns även det alternativet. Vi kan idag erbjuda bägge delarna.Oberoende av vilket uppdrag du hamnar i så har du möjligheten att växa inom ditt kompetensområde genom gott samarbete och erfarenhetsutbyte med dina Knowit-kollegor. Innan eller mellan uppdrag ser vi även till att utveckla din kompetens och ger dig möjlighet att pröva nya tekniker tillsammans med befintliga eller potentiella framtida kunder. Vi brinner för hållbarhet och att göra världen bättre med hjälp av innovation och digitalisering, och strävar efter att detta ska märkas i våra uppdrag hos kunderna. Kontakt och ansökan SÅ, känner du igen dig eller lockas av någonting du läst - tveka inte att höra av dig till oss så bekantar vi oss. Vi jobbar med ett löpande urval så känner du dig säker på att detta är något du vill vara med på - Ansök direkt! Konsultchefer: Joakim Gustavsson,[email protected], 076-141 58 94Erik Engvall, [email protected], 073-640 50 52 Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Vill du höra mer om vad våra medarbetare säger? Lyssna gärna på detta poddavsnitt:Spotify - Knowit Connectivity Du hittar oss också på LinkedIn:Knowit Connectivity

157 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Lokalvårdare sökes till Jönköping

Vi söker nu nya medarbetare i Jönköping. Förutom lokalvård så kan det även förekomma storstädning, fönsterputs och andra servicetjänster hos våra kunder. Placeringsort är: Jönköping Du har lägst gymnasiekompetens samt erfarenhet av serviceyrken sedan tidigare. Du har svenska SFI lägst nivå C och talar och skriver bra på svenska. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från städuppdrag, har du dessutom en grundläggande dokumenterad städutbildning som t.ex. SRY eller PRYL samt INSTA-800 är detta starkt meriterande. Körkort B är meriterade men inte ett krav Vi sätter stor vikt vid din personlighet och inställning! Ersättning Lön enligt kollektivavtal.

157 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Junior Software Test Engineer
Nexer Tech Talent AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Did you recently graduated with a degree in software and want to work with testing? We arelooking for a junior software test engineer with an interest in problem solving.By starting your career with a talent programyou will get the ultimate transition between studies and working life. Nexer Tech Talent future proof career! Working as junior Software Test EngineerWe're seeking Software Test Engineer with a knack for innovation and a passion for robotics. You'll be conducting crucial tests on our robotic mowers, ensuring they meet our high-quality standards.You will beworking with testing physical products within software and embedded systems. Some of your daily tasks will be: Perform regression testing, acceptance testing, and continuous verification of bug fixes Work closely with the development team to highlight improvement areas Conduct WIFI, Radar, and GPS tests on advanced robotic mowers Required skills ! we would be extra glad if you have been working with testing physical products with some software or embedded systems and have experience working in Jira. Being a consultant at Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent specialize in giving young tech talents the ultimate start in their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work at the client, located in Jönköping starting during spring. You will be coached by a mentor at the clientand by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with the customer. Desired qualifications: Are at the start of your career and hold a bachelor/master degree in software development, electrical engineering, or mechatronic engineering As a person, you are structured, quality-conscious, and have an eye for details You have a passion for testing and communicative Good knowledge in Jira Has good knowledge in software and embedded systems You are fluent in English, both reading and writing You need to have a B driver's license, since you will sometimes travel to our test facilities Application Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Johanna Norman at [email protected] We are looking forward to hearing from you! About Nexer Tech Talent Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.

157 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Tungbilstekniker
Lion's Trucks AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en utbildad mekaniker med erfarenhet av tunga fordon? Vill du ta nästa steg i karriären tillsammans med ett engagerat och familjärt team? Vi söker nu en tungbilstekniker för arbete med både bussar och lastbilar till vår anläggning i Jönköping! Om rollen Som tungbilstekniker hos oss får du arbeta med service, underhåll och reparation av både bussar och lastbilar. Arbetsglädje och gemenskap är centrala hos oss – vi är ett familjärt gäng som har kul på jobbet och hjälper varandra att utvecklas. Dina arbetsuppgifter inkluderar Felsökning, service och reparation av både bussar och lastbilar. Arbeta med både mekaniska och elektriska system (meriterande om du har erfarenhet av el). Säkerställa att fordonen uppfyller höga kvalitets- och säkerhetskrav. Samarbeta med kollegor för att optimera arbetsflödet. Hos oss får du chansen att växa, vidareutbilda dig och utvecklas i en spännande miljö med fokus på tunga fordon! Vem är du? Vi söker dig som är tekniskt kunnig, lösningsorienterad och kvalitetsmedveten. Krav: Utbildad fordonstekniker. Erfarenhet av att arbeta med tunga fordon såsom bussar eller lastbilar. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Goda kunskaper i svenska (tal och skrift). B-körkort. Meriterande: Erfarenhet av Kobra. Kunskaper i elektriska system och elarbete. Innehav av C- eller D-körkort. Vi erbjuder dig Tillsvidareanställning: Heltid med inledande provanställning. Familjär arbetsmiljö: Ett engagerat team som stöttar och har kul tillsammans. Vidareutbildningar: Specialisera dig och utvecklas inom tunga fordon. Karriärmöjligheter: Möjlighet att växa och ta mer ansvar över tid. Bra villkor: Kollektivavtal, individuell lönesättning, friskvårdsbidrag Ansökan Vill du bli en del av vårt team? Skicka din ansökanredan idag! Vi hanterar ansökningar löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen till Neoplan – tillsammans skapar vi hållbara lösningar för framtidens transporter!

157 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Innesäljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Juneporten möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som Innesäljare hos oss är du en central del av vårt dynamiska team och spelar en avgörande roll i att skapa och utveckla nya affärsmöjligheter. Du ansvarar för nykundsbearbetning, identifiera kundbehov, sälja in våra tjänster och atthantera inkommande förfrågningar. Du kommer vara en av våra främsta kontaktpunkter mot kunderna och arbeta med att bygga starka, långsiktiga kundrelationer. Ta chansen att bli en del av vårt framgångsrika team och bidra till vår fortsatta tillväxt! Din roll kommer att innebära: Skapa nya möjligheter:Bearbeta nya kunder via telefonoch bidra till vår framgång genom att boka möten till vårasäljrepresentanter. Kundansvar:Ansvara för inkommande förfrågningar och befintlig kundportfölj för att driva försäljning och stärka kundrelationer. Kundfokus: Identifiera och förstå kundernas behov för att erbjuda rätt lösningar och skapa mervärde. Resultatinriktat arbete: Sätta upp och nå tydliga säljmål, både individuellt och i teamet. Samverkan och teamarbete: Bidra till en positiv och energifylld arbetsmiljö där vi gemensamt arbetar mot framgång. Vi söker dig som: Har en stark vilja och drivkraft att utvecklas både personligt och professionellt. Är målmedveten och ansvarstagande, med förmåga att arbeta strukturerat och effektivt. Behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du uttrycker dig övertygande och förtroendeingivande. Är serviceinriktad och lösningsorienterad. Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men ditt engagemang och din vilja att lära är det viktigaste. Vad vi erbjuder: En utvecklande och inspirerande arbetsmiljö med goda möjligheter till karriärutveckling. Ett engagerat team som stöttar och motiverar varandra. Tydliga mål och strukturer som ger dig möjlighet att lyckas och nå din fulla potential. I vårt företag tror vi på att skapa värde genom innovation och samarbete. Vi arbetar i en miljö som främjar kreativitet och tillväxt, och vi ser fram emot att välkomna nya talanger som delar vår vision.

157 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Asecs. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Asecs erbjuds du en varierad och utvecklande vardag där du möter både recept- och shoppingkunder i en dynamisk miljö. Apoteket Asecs, beläget i det populära köpcentret Asecs i Jönköping, är ett av regionens mest framgångsrika apotek. Med tjänster som expressordrar, hemleverans och deltagande i pilotprojekt ligger vi i framkant och utvecklar ständigt vår verksamhet. Här får du som farmaceut möjlighet att verkligen göra skillnad för våra kunder och samtidigt bidra till vår framgång. Vi är ett engagerat och sammansvetsat team på nio medarbetare – fem farmaceuter och fyra apotekstekniker – som tillsammans skapar en positiv och stöttande arbetsmiljö där både trivsel och kvalitet står i fokus. Apoteket ingår i en apoteksgrupp tillsammans med Apoteket Batterigatan, där vi har ett nära och framgångsrikt samarbete för att möta kundernas behov på bästa sätt. Tjänsten innebär arbete varannan helg. Om du söker en arbetsplats med stark teamkänsla, högt kundfokus och stora möjligheter till utveckling – då är Apoteket Asecs det rätta valet för dig! Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 10:00-20:00, lördagar 10:00-18:00 och söndagar 11:00-17:00. Välkommen till Apoteket!

158 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025