Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med enklare hantverkstjänster hos våra kunder i Kalmar. Är du händig och gillar att arbeta praktiskt med att skapa och förbättra miljöer? Vi söker händiga medarbetare till hantverkstjänster inom exempelvis el, snickeri, måleri, VVS och liknande områden! Här får du möjligheten att arbeta med varierande uppgifter och hjälpa till att skapa trivsamma miljöer. Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I denna roll får du möjlighet att arbeta med praktiska och hantverksrelaterade uppgifter. Du kan exempelvis få bygga, montera eller måla – både inomhus och utomhus. Du kan också få arbeta med att installera, underhålla och reparera system för vatten, värme och avlopp. Har du i stället erfarenhet som elektriker kan du få arbeta med att exempelvis dra el, installera belysning och felsöka elinstallationer i olika typer av fastigheter. Oavsett inriktning innebär rollen ett varierat och praktiskt arbete där du får använda dina händer, ditt kunnande och din problemlösningsförmåga i vardagen. Rollen är perfekt för dig som är händig och har erfarenhet av praktiska projekt, kanske har du tidigare byggt ditt eget hus, renoverat hem eller arbetat som snickare, målare eller liknande. Vi söker även dig som är allmänhändig och trivs med att variera dina arbetsuppgifter och vill ta dig an olika projekt hos våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av snickeribranschen Meriterande med erfarenhet av måleribranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!
Nu hjälper vi en av våra kunder i Kalmar att hitta montörer till deras produktion Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med de olika tyngre momenten kring uppbyggandet av olika typer av anläggningar på kunds projekt i kunds lokal som ligger i Kalmar. Arbetet sker efter ritningar och flödesscheman. Även en del TIG-svetsning kan förekomma i rostfria material. Du kommer att arbeta i grupp och självständigt. Din bakgrund/Dina egenskaper För att lyckas i denna tjänst tror vi att du tidigare har arbetat med tyngre montage alternativt VVS-montage och kan ritnings läsning. Vi söker dig som är tekniskt lagd, ambitiös, noggrann och ansvarstagande. Du är trygg och van att arbeta självständigt samtidigt som du har lätt för att samarbeta med andra. God förmåga att prioritera arbetsuppgifter utifrån behov och att hålla deadlines är en självklarhet för dig. Vidare ser vi gärna att du har ett driv och intresse av att utveckla och förbättra rutiner och processer. Utöver detta så kommer vi att lägga stor vikt på din sociala färdighet. Det ses som starkt meriterande om du har erfarenhet inom TIG-svetsning och tyngre montage. Krav: Truck och travers kort. B-körkort och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska är ett krav. Vi erbjuder dig Wikan Personal kan bland annat erbjuda dig: - Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och löner. - En lokal och närvarande konsultchef. - Friskvårdsbidrag årligen efter 6 månader. - Kollektivavtal. - Tillgång till bra utrustning som kan anpassas efter behov. Anställning Detta är ett konsultuppdrag hos Wikan Personal där du arbetar mot vår kund. Efter sex månader kan det generera en fast anställning för rätt person. Omfattningen är på heltid (100%) När du är anställd hos oss på Wikan Personal kan du vara säker på att du hamnat rätt. Vi är ett auktoriserat bemanningsbolag som värnar och ser till det bästa för våra anställda och kunder. Du har en lokal konsultchef med hög närvaro som ett stöd om det skulle uppstå frågor eller dylikt. Information och kontakt Tjänsten är heltid, dagtid. Ansök redan idag. Dock senast 6/7 Vi kontaktar aktuella kandidater löpande. Vid eventuella frågor eller dylikt kontakta ansvarig rekryterare. (Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller telefon) Har du frågor eller funderingar ring Christopher på 0455 - 61 27 02 Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 14 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 800 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se
Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Då värderar du förmodligen, precis som vi, ett jobb som är viktigt på riktigt. Här på Kalmar kommun arbetar vi tillsammans för att hela tiden göra Kalmar ännu bättre - för alla som lever sina liv här, driver företag eller besöker vår fina kommun. Kalmar kommun är en stor arbetsgivare som kommer ha ett stort rekryteringsbehov i framtiden. För att kunna fylla detta behov är det viktigt att unga ser Kalmar kommun som en attraktiv arbetsplats. Du har nu chansen att pröva på arbetslivet och få erfarenheter som du kan ta med i ditt CV när du söker jobb. Det kan också vara ett tillfälle för dig att få ett intresse inom ett yrke som du vill studera till i framtiden. ARBETSUPPGIFTER Ungdomsjobb är en satsning inom Kalmar kommun för att underlätta för ungdomar att komma ut i arbetslivet. Som anställd i Kalmar kommun kan du möta många olika arbetsuppgifter inom flertal områden såsom: • Grönyteskötsel/vaktmästeri • Vård och omsorg • Barnomsorg • Kök • Lokalvård Oavsett arbetsplats är service och bemötande en viktig del därför är det viktigt att du är här för att göra ett bra jobb! Under anställningstiden kommer det även att ingå teoretiska inslag såsom personlig utveckling samt studie-och yrkesvägledning. KVALIFIKATIONER Du kan söka om du: • är folkbokförd i Kalmar kommun • gått ut gymnasiet 2024 eller går ut 2025 • omfattas av det kommunala aktivitetsansvaret När du söker berätta gärna: • Vad du har gjort tidigare (jobb, skola) • Vilket område du är intresserad av och varför • Vad du vill jobba med i framtiden • Dina egenskaper • Fritidsintressen Utifrån ditt personliga brev och dina önskemål genomförs en matchning mot de aktuella platserna. Vi försöker matcha dig med ett jobb som passar dig- men platserna är begränsade, så det kan bli lottning om många söker. För vissa platser kommer det att krävas ett utdrag ur Polisens belastningsregister. ÖVRIGT Kalmar kommun kontrollerar identitet och arbetstillstånd innan någon anställs. Detta innebär att du som söker jobb hos oss behöver visa legitimation. Om det är aktuellt kan du även behöva visa upp ditt uppehålls- och arbetstillstånd. Som tillsvidareanställd i Kalmar kommun kommer du att krigsplaceras på din arbetsplats och förväntas bidra med ditt arbete vid höjd beredskap. Vissa tjänster inom Kalmar kommun är placerade i säkerhetsklass, vilket innebär att en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen kan komma att genomföras före beslut om anställning.
Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Då värderar du förmodligen, precis som vi, ett jobb som är viktigt på riktigt. Här på Kalmar kommun arbetar vi tillsammans för att hela tiden göra Kalmar ännu bättre - för alla som lever sina liv här, driver företag eller besöker vår fina kommun. Kommunledningskontoret är kommunstyrelsens och kommunfullmäktiges förvaltning. Kontoret är även förvaltning åt integration- och arbetsmarknadsnämnden samt vatten- och miljönämnden. Vi arbetar med ett helhetsperspektiv, nära den politiska ledningen, med målet att på bästa sätt ge stöd och service till Kalmar kommuns politiska organisation, bolag samt förvaltningar och till allmänheten. Kommunledningskontoret består drygt 300 medarbetare inom 14 olika verksamheter. Kommunledningskontoret arbetar inom ett brett spektrum av områden och förvaltningen har flera tjänster med specialistkompetenser. Dessutom arbetar förvaltningen aktivt med trygghetsfrågor, föreningsliv och civilsamhälle. Vi är en förvaltning i ständig utveckling - allt för att göra Kalmar ännu lite bättre. Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Kalmar kommun arbetar aktivt för att skapa en mer hållbar och cirkulär hantering av schaktmassor. Vi vill minska transporter, spara naturresurser och öka återanvändningen av massor i våra bygg- och anläggningsprojekt. Som projektledare inom cirkulär masshantering blir du en del av Mark- och exploateringsenheten. Du kommer att arbeta strategiskt med masshantering i kommunens stadsutvecklingsprojekt, från planering till genomförande. Du kommer vara ett projektstöd och en länk till andra projektledare i kommunens förvaltningar och bolag. Exempel på arbetsuppgifter: • Utveckla och samordna kommunens strategi för masshantering • Delta i detaljplanearbete och ta fram masshanteringsplaner • Analysera ekonomiska, klimatmässiga och logistiska konsekvenser • Företräda masshantering i vägval där det kan krocka med andra projektmål • Följa och bidra till den nationella utvecklingen inom området • Beställa och följa upp utredningar och analyser KVALIFIKATIONER Vi söker dig med en civilingenjörs-, högskole- eller YH-utbildning inom samhällsbyggnad, infrastruktur, miljö eller liknande. Du har erfarenhet av projektledning, gärna inom bygg- och anläggningssektorn. Meriterande för denna tjänst är om du har kunskap om geoteknik, jordegenskaper, markmiljö, geovetenskap, hållbar resursförvaltning samt miljöplanering. B-körkort är ett krav. Det är en fördel om du också har: • erfarenhet från cirkulär masshantering eller liknande arbetsuppgifter • erfarenhet från entreprenad och utförande inom bygg- och anläggningssektorn • erfarenhet av affärs- och verksamhetsutveckling • kunskap eller erfarenhet kring bygglogistik eller logistiklösningar • kunskap om AMA, LOU och andra relevanta regelverk Du har en helhetssyn och förstår hur masshantering påverkar stadsutveckling, ekonomi och miljö. Med din analytiska förmåga kan du identifiera komplexa samband och fatta välgrundade beslut. Du är initiativrik, tar ansvar för att driva arbetet framåt. Du är en lagspelare som bygger goda relationer med kollegor, andra förvaltningar, kommunala bolag och externa samarbetspartners. Din kommunikativa styrka gör att du uttrycker dig tydligt och professionellt, både muntligt och skriftligt, och du anpassar ditt budskap efter målgrupp och sammanhang. Du hittar lösningar även när förutsättningarna förändras. Vår kollega är redan på väg mot nya äventyr och nu letar vi efter dig som vill ta vid. Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan redan idag och var med och forma framtidens hållbara Kalmar tillsammans med oss. ÖVRIGT Kalmar kommun kontrollerar identitet och arbetstillstånd innan någon anställs. Detta innebär att du som söker jobb hos oss behöver visa legitimation. Om det är aktuellt kan du även behöva visa upp ditt uppehålls- och arbetstillstånd. Som tillsvidareanställd i Kalmar kommun kommer du att krigsplaceras på din arbetsplats och förväntas bidra med ditt arbete vid höjd beredskap. Vissa tjänster inom Kalmar kommun är placerade i säkerhetsklass, vilket innebär att en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen kan komma att genomföras före beslut om anställning.
Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Då värderar du förmodligen, precis som vi, ett jobb som är viktigt på riktigt. Här på Kalmar kommun arbetar vi tillsammans för att hela tiden göra Kalmar ännu bättre - för alla som lever sina liv här, driver företag eller besöker vår fina kommun. Utbildningsförvaltningens verksamheter har utvecklats starkt under de senaste tio åren, med ökande resultat för eleverna, höga värden när det gäller nöjdhet och trygghet, och inte minst en av Sveriges högsta lärarbehörigheter. Vi vill fånga alla barns och elevers lust att lära samt uppmuntra varje individ att vilja utvecklas. Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Som pedagogisk assistent på Gröndalsskolan utgör du resurs och följer eleverna under hela skoldagen och fritidstiden. Tillsammans med lärare, fritidspedagoger, förskollärare, övriga pedagogiska assistenter och elevhälsa anpassar du verksamheten utifrån elevernas behov och förutsättningar. Du kommer även ingå i det dagliga arbetet med tydliggörande pedagogik, arbetsscheman, lågaffektivt bemötande och olika kommunikationsmetoder som t ex tecken som stöd och bildstöd. Som pedagogisk assistent ingår du både i ett klassarbetslag och fritidshemmets arbetslag. I uppdraget ingår ibland ledsagning i skolskjuts. KVALIFIKATIONER För tjänsten krävs gymnasieutbildning som t ex Barn-och fritidsprogrammet eller examen som undersköterska eller annan utbildning som bedöms som likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet från verksamheter för ba:n-och ungdomar eller vuxna med intellektuell funktionsnedsättning och NP-diagnoser, Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Kalmar kommun kontrollerar identitet och arbetstillstånd innan någon anställs. Detta innebär att du som söker jobb hos oss behöver visa legitimation. Om det är aktuellt kan du även behöva visa upp ditt uppehålls- och arbetstillstånd. Som tillsvidareanställd i Kalmar kommun kommer du att krigsplaceras på din arbetsplats och förväntas bidra med ditt arbete vid höjd beredskap. Vissa tjänster inom Kalmar kommun är placerade i säkerhetsklass, vilket innebär att en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen kan komma att genomföras före beslut om anställning.
Vi söker tre erfarna socionomkonsulter till ett uppdrag inom socialtjänstens myndighetsutövning gällande barn och unga. Uppdraget innebär kvalificerad handläggning och dokumentation enligt SoL och LVU. Uppdragets tidperiod är mellan augusti–december 2025 samt oktober 2025–mars 2026, med chans till förlängning till och med december 2027. Vi söker dig som: Har socionomexamen Har minst fem års erfarenhet av handläggning och dokumentation enligt SoL och LVU Har erfarenhet av myndighetsutövning inom barn och unga Har genomgått utbildning i BBIC (Barns Behov i Centrum) Har utbildning i Signs of Safety Talar och skriver flytande svenska, samt är van att arbeta med juridiskt och byråkratiskt material Har goda IT-kunskaper, särskilt i Office-paketet Har körkort B och kan köra bil Har god och aktuell kunskap om relevant lagstiftning Är självständig, strukturerad och trygg i din yrkesroll Vad vi erbjuder: Flexibla uppdrag: Vi anpassar uppdrag efter dina unika behov och livssituation. Oavsett om du vill arbeta kort- eller långsiktigt, hittar vi alternativ som passar dig. Konkurrenskraftig lön: Vi erbjuder en lön som speglar din kompetens och erfarenhet. Du får betalt för det värde du tillför, vilket ger dig ekonomisk trygghet. Personlig support: Få en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela processen. Vi är här för att hjälpa dig hitta rätt uppdrag som matchar dina karriärmål och intressen. Om oss Novant är ett bemanningsföretag som specialiserar sig på att förse verksamheter med erfarna interimchefer. Med över tio års erfarenhet inom bemanning och rekrytering har vi byggt upp en stark kompetens inom branschen. Vi erbjuder våra konsulter konkurrenskraftiga löner och skräddarsydda lösningar för att möta deras specifika behov. Flexibilitet är en av våra kärnvärden, och vi arbetar nära våra konsulter för att säkerställa en smidig och anpassad arbetssituation. Novant är det perfekta valet för dig som söker frihet och balans i din yrkesroll. Välkommen med din ansökan!
Cetana AB är ett litet assistansbolag med korta kommunikationsvägar och personlig kontakt. Vi erbjuder bra assistenter bra löneutveckling. Brukaren önskar kvinnliga assistenter med god hundvana . Körkort för personbil krävs då du kommer att köra den assistansberättigade kvinnans bil. Du bör ej vara pälsdjursallergiker då hund och katt finns på arbetsplatsen. På grund av brukarens astma och allergier söker vi dig som är rökfri och lever i en rökfri miljö. Du ska assistera en 43-årig rullstolsburen kvinna i hennes dagliga liv. Nu söker vi dig som vill vara behovsanställd och kan arbeta vid ordinarie personals frånvaro. Brukaren har assistans dygnet så du kan bli erbjuden arbete dag, kväll, natt samt helg. Det rör sig om vaken natt. Du blir erbjuden pass och väljer sedan själv vilka pass du tackar ja till. Den assistansberättigade kvinnan bor i Läckeby. Rekryteringen är i full gång så inkom med din ansökan så fort som möjligt för störst chans till anställning. #jobbjustnu
Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Om företaget Driv affären framåt med passion för utveckling och resultat! Framgång firar vi tillsammans. Vill du vara med och bidra? Välkommen till TTM, ett företag där engagemang, ansvar och enkelhet präglar allt vi gör. Vi har en stark vilja att skapa en trivsam arbetsmiljö, där medarbetare trivs, utvecklas och ges möjlighet att påverka. Hos oss kombinerar du teknik och affärstänk med en tydlig riktning – att lösa våra kunders utmaningar med smarta, hållbara och effektiva lösningar. Just nu befinner vi oss i en spännande tillväxtfas och söker dig som vill vara med och forma framtiden tillsammans med oss. “Grundidén som byggde TTM var att komplicerade och tidsödande arbetsmoment, som att bygga shuntgrupper ute på arbetsplatserna, måste gå att göra snabbare och effektivare genom prefabricering". Vi bedriver en kontinuerlig teknik- och produktutveckling med målsättning att förse marknaden med energibesparande lösningar som uppfyller högt ställda kvalitets- och miljökrav. Genom kompetent teknisk support och nära samarbete med konsulter och projektörer kan vi tillhandahålla kundspecifika applikationer. Vår erfarenhet sträcker sig över 50 år, med hundratusentals shuntgrupper och tiotusentals avgasare levererade. Vi är specialister på kundanpassningar och sätter stolthet i att uppfattas som lätta att ha att göra med. TTM arbetar med lokala säljare över hela Sverige och vi har export huvudsakligen inom Norden. Huvudkontoret ligger i Kalmar. Välkommen att läsa mer om oss: https://ttmenergi.se/foretaget/om-oss/ Tjänstebeskrivning Är du en skicklig svetsare med erfarenhet av TIG- och MIG-svetsning i svartstål och rostfritt samt har ett öga för detaljer? Trivs du i både självständigt arbete och i team? Då kan detta vara nästa steg i din karriär! Vi söker nu en engagerad och yrkesskicklig svetsare till ett uppdrag hos en av våra kunder inom industrin. Du kommer att arbeta i en modern produktionsmiljö där kvalitet, säkerhet och laganda står i centrum. Vi erbjuder dig en heltidstjänst där arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan 07:00-16:00 Du blir anställd av oss på NearYou med goda möjligheter till att anställningen går över till vår kund efter 6 månader. Kvalifikationer Vi letar efter en svetsare med erfarenhet av TIG och MIG-Svetsning, du ska gärna ha arbetat med både rostfritt och svartstål. Noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet är centralt för att lyckas i rollen. Du är ansvarsfull och arbetsvillig och gör ditt yttersta för att prestera på topp. Fortsatt ska du trivas med att arbeta i grupp, vara en lagspelare som delar företages värderingar och respekt, samarbete och utveckling. Du måste också kunna kommunicera obehindrat på svenska i både tal och skrift. B-Körkort. Låter detta intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Viktor Lilja på 0795-594049 alternativt maila till [email protected] Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast, dock senast 13/7. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi tar ej emot CV via e-post. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare. About us
Tillsammans är vi Avarn Security Vi är en komplett säkerhetsaktör i Norden och alla vi som jobbar här bidrar till ett tryggare och säkrare samhälle – varje dag, dygnet runt. I vår breda organisation finns många möjligheter till lärande och utveckling. Vi satsar aktivt på en god arbetsmiljö och arbetsplatser där alla känner sig välkomna. Oavsett roll är din insats viktig för att vi tillsammans ska kunna skapa säkerhet och ansvarstagande i världsklass. Om jobbet som säkerhetstekniker Tjänsteställe: Kalmar Arbetstider: Mån-fre 07:00–16:00 Varaktighet: Heltid, tills vidare. Provanställning om 6 månader kan tillämpas. Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse. Sista ansökning: 25-08-31 Är du en nyfiken tekniker som vill utveckla ditt intresse för skräddarsydda säkerhetslösningar? Då kan du vara den vi söker. Som säkerhetstekniker ingår du i ett team som består av projektörer, projektledare, arbetsledare samt installations- och servicetekniker. Tillsammans jobbar ni med installation och service av våra larm-, passage- och CCTV-system för olika kunders behov. Du ansvarar för varierade underhåll- och servicearbeten och håller kontakt med kunderna. Som ambassadör för Avarn Security utför du varje uppdrag med yrkesstolthet och höga krav på kvalitet och säkerhet. Visst beredskaps-/jourarbete kan komma att ingå i tjänsten. Du som söker Rollen kräver att du: • Har god erfarenhet inom säkerhetsbranschen • Har bred produktkännedom och arbetat i minst två år som säkerhetstekniker, alternativt installatör eller driftsättare inom inbrottslarm, passagesystem • Är en lagspelare som är noggrann, kvalitetsmedveten och kan arbeta självgående • Är serviceinriktad, lösningsorienterad och har kunden i fokus • Har vilja att aktivt delta i förbättringsarbete för ständig kvalitetsutveckling • Har körkort B • Har svenskt medborgarskap. Det är mycket meriterande om du även är behörig ingenjör inom larm eller CCTV. För att trivas och lyckas i rollen som säkerhetstekniker hos oss, behöver du vara en ansvarsfull och handlingskraftig person. Vi tror också att du är en lyhörd och omtänksam medmänniska, som vill bidra till ett gott samarbete. Vid urvalet kommer vi lägga stor vikt vid att dina personliga egenskaper går hand i hand med våra värderingar: Ansvar - Omtanke - Samarbete. Att jobba hos oss Avarn Security Systems är enheten som levererar skräddarsydda tekniska säkerhetslösningar till våra kunder. Systems är rikstäckande med flera kontor och säkerhetsbutiker runt om i landet. Vi erbjuder allt inom brandlarm, CCTV, dörrautomatik, lås, larm, passage och inbrottslarm. Med samtliga certifikat inom lås och larm säkerställer vi att en mycket hög kvalitet på våra tekniska säkerhetsinstallationer. Hos oss är ingen dag är den andra lik. Våra kunder finns i alla branscher och våra uppdrag är varierande och tekniskt utmanande. Du blir en del av ett proffsigt team med erfarna och hjälpsamma kollegor och stöttande chefer. Några av våra många förmåner Som säkerhetstekniker har du många utvecklingsmöjligheter. Du kan fördjupa din expertis inom våra olika säkerhetssystem, utvecklas till personlig tekniker, systemtekniker, systemspecialist eller ledande projekttekniker. Du kan även bli skyddsombud eller fadder till juniora kollegor. I vår stora nordiska koncern kan du flytta utan att byta arbetsgivare. Vi har gedigna kollektivavtal och erbjuder förmånlig pension via Lifeplan, friskvårdsbidrag samt rabatter via förmånsportalen Benify. Vi förser dig med mobiltelefon och dator, och har bilpolicy med bland annat elbil som val. Vi arbetar i högteknologiska anläggningar, på en trygg och trivsam arbetsplats. Vi har lokala aktivitetsgrupper för AW, skidresor och annat kul. Vi ordnar även spontana aktiviteter som gemensamma luncher och grillning. Rekryteringsprocessen För att bli anställd behöver du bli godkänd i en säkerhetsprövning med kontroll i polisens och länsstyrelsens register. Tjänsten kan innefatta arbete som omfattas av försvarssekretess och kräver därför svenskt medborgarskap. VIKTIGT! Urval kommer att ske löpande och vi önskar ha din ansökan snarast möjligt. Gör därför din ansökan direkt i vårt system för lediga tjänster på hemsidan, HÄR! (inte via e-post eller externa jobbsökartjänster). Sista ansökningsdag är 31/08. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer