Restaurangchef sökes Vill du ta nästa steg i din karriär som restaurangchef och bli en del av ett engagerat team som brinner för kvalitet, omtanke och genuin service? Vi söker dig som är driven, strukturerad och har ett öga för detaljer – till vår fantastiska restaurang! Vi erbjuder: • Möjlighet att fördjupa dina kunskaper inom vin och andra drycker, med fokus på noga utvalda kvalitetsprodukter. • En dynamisk arbetsmiljö med engagerade och positiva kollegor. • Chansen att arbeta med spännande event och marknadsföring – och bidra till unika gästupplevelser. • Möjlighet att påverka och utveckla verksamheten, särskilt inom dryck, service och evenemang. Vi söker dig som: • Har dokumenterad erfarenhet av att leda team inom restaurangbranschen. • Har ett starkt intresse för vin och dryck – gärna med utbildning inom området. • Är strukturerad, lösningsorienterad och flexibel. • Har god kommunikationsförmåga och kan inspirera både gäster och kollegor. • Är kreativ och vill bidra till att utveckla både meny, service och upplevelser. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: 1. Leda och styra servisen för att säkerställa en hög nivå på gästupplevelsen. 2. Vara delaktig i utvecklingen av vinlista och övrigt dryckesutbud. 3. Ta emot och hantera bokningar och förbeställningar. 4. Delta i inventering och säkerställa effektiv lagerhållning. 5. Utveckla marknadsföring via Instagram och Facebook samt ansvara för aktuella affischer och kampanjer. 6. Planera och genomföra evenemang som skapar mervärde och lockar gäster. 7. Ansvara för rekrytering och upplärning av ny personal vid behov. 8. Säkerställa att rutiner för hygien och livsmedelssäkerhet följs.
Om oss Laboratoriemedicin är en viktig samarbetspartner till övriga kliniker och vårdgivare i Region Blekinge. Analysverksamheten syftar till upptäckt eller uteslutande av sjukdom och ger därmed vägledning i den medicinska diagnostiken och behandlingen av patienter. Vi följer den medicinska utvecklingen i syfte att ge våra kunder en god service av hög kvalité. Hos oss får du möjligheten att arbeta i en lärorik miljö i nyrenoverade lokaler. Om jobbet Arbetet som systemförvaltare på Laboratoriemedicin är självständigt och i samråd med chefer, medicinsk kompetens samt övriga kollegor inom och utanför kliniken kommer du att driva och verkställa arbetet gällande IT- system inom klinikens enheter. Omvärldsbevakning och samverkan med interna och externa aktörer utgör en stor del i arbetet. Om dig Vi söker dig med relevant högskole- eller eftergymnasial utbildning inom sjukvård eller IT, alternativt annan utbildning tillsammans med arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer lämplig för rollen. Har du kunskap och erfarenhet inom laboratorieverksamhet är det meriterande. Arbetet omfattar bl. a. förvaltning och utveckling av verksamhetsspecifika system, att driva och ansvara för integrationer mellan instrument och system, delta i upphandlingar samt driva och förvalta utvecklingsprojekt och processer gällande verksamhetens system. Du har: - har god kommunikativ förmåga och är van att leda och arbeta i projekt - har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och i skrift motsvarande nivå C2 enligt Europarådets klassifikation Gemensam europeisk referensram för språk - är ansvarsfull, jobbar strukturerat och gillar när arbetstempot under vissa perioder är högt - lär dig snabbt och är drivande i förändrings- och utvecklingsarbete - har lätt för att samarbeta och tillför arbetsglädje i gruppen - klarar av att arbeta ensam och kan ta egna beslut och har ett eget driv - har stor förståelse för kundens behov och ett intresse av att hela tiden förbättra kvalitén på det vi gör. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Region Blekinge krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade där medarbetaren ska genomgå säkerhetsprövningsintervju och registerkontroll enligt säkerhetsskyddslag (2018:585). Intervjuer sker löpande under ansökningstiden så tveka inte med att skicka in din ansökan. Om Region Blekinge I Region Blekinge är vi 5 000 medarbetare som ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhälsa, regional tillväxt, infrastruktur, kollektivtrafik, kultur och bildning. Varje dag arbetar vi för att skapa livskvalitet för Blekinges invånare och växtkraft för länet. Tillsammans leder vi utvecklingen för ett attraktivt Blekinge och bidrar till att göra Blekinge till den bästa livsmiljön för hållbar tillväxt och god hälsa. Region Blekinge är en värderingsstyrd organisation. Vår gemensamma värdegrund, som vilar på de tre ledstjärnorna: engagemang, samarbete och kvalitet, är vägledande och genomsyrar allt vi gör. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad tillsammans med oss - för att livet är viktigt! Varmt välkommen med din ansökan! Tack för att du ansöker via länken i annonsen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. https://regionblekinge.se/
Vi söker en krematorietekniker till kyrkogårdsförvaltningen i Karlskrona-Aspö pastorat Förvaltningen har till uppdrag att sköta kyrkogårdarna på Vämö och Aspö samt griftegården i Augerum. Även ett antal kulturhistoriska kyrkogårdar ingår i uppdraget. Inför kommande år kommer vi arbeta med ett antal utvecklingsprojekt som innebär att vi behöver utöka vår organisation. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär att du arbetar i huvudsak som krematorietekniker men vid behov även som kapellvaktmästare. I rollen som krematorietekniker ingår underhåll på teknisk och mekanisk utrustning samt ansvara för egenkontroll och miljöredovisning samt kremera. I tjänsten ingår även administrativa arbetsuppgifter samt transporter inom pastoratet samt till närliggande församlingar. Arbetet är fysiskt ansträngande. Om dig Vi söker dig som har utbildning inom teknik, med inriktning mot styr- och reglerteknik och/eller kunskap om förbrännings- och rökprocesser eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig, till exempel krematorieteknik steg 1-3. Meriterande är om du är panncertifierad. Goda kunskaper att arbeta i modern datamiljö samt kunskap och förmåga inom service och administration. Även tidigare erfarenhet av arbete inom begravningsområdet är meriterande. Att uttrycka sig väl i tal och skrift i svenska språket samt behärska engelska i tal, kunskap i andra språk är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet vid tillsättningen av denna tjänst. För tjänsten krävs B-körkort. Din ansökan vill vi ha senast 20250815 Upplysningar om tjänsten lämnas av Kyrkogårdschef, Claes Wiridén, 070 847 89 93 Fackligt ombud Vision, Marie Skyllberg, 072 522 49 83 Ansökan Ansökan med personligt brev, cv, referenser och övriga bilagor skickar Du till: Svenska kyrkan Karlskrona, Sunnadalsvägen 4, 271 44 Karlskrona, eller e-post; [email protected]
Vill du ta ansvar för spännande och varierande projekt inom bygg? -Har du erfarenhet av att hantera byggprojekt? Då kan du vara den vi söker till vårt team som Projektledare till Hem1! Hem1 ingår tillsammans med Nässjöhus och Grimstorps Byggkomponenter i den börsnoterade teknikkoncernen Teqnion. Våra kunder väljer oss för att få ett arkitektritat hus, byggt under trygga och kvalitetskontrollerade förhållanden i fabrik och levererat som totalentreprenad. Trygghet från start till mål, eller ”Hela vägen hem” som vi kallar det. Resan börjar med att en av våra arkitekter tillsammans med en säljare tar fram ett helt unikt hus, anpassat just efter kundens behov, budget och tomtens förutsättningar. Huset presenteras i 2D, 3D och i VR. Som projektledare tar du över ansvaret för resan i samband med bygglovsansökningen och följer kunden och projektet hela vägen till slutbesiktningen. Tjänstebeskrivning Som projektledare hos oss kommer du att ha en nyckelroll i våra byggprojekt. Du kommer att ansvara för att planera, samordna och följa upp projekt, från start till färdigställande. I dina arbetsuppgifter ingår: · Att kalkylera projekt och beräkna kostnader, resurser och genomföra riskanalyser för att sedan ta projekt från start till mål. · Att i viss mån leda och fördela arbetet på plats samt säkerställa att projektet följer tidsplaner och budget. · Samordna arbetslag, underleverantörer och övriga intressenter. · Säkerställa att alla arbeten utförs enligt gällande regler och säkerhetsföreskrifter. · Som projektledare är du den person som ansvarar för att hålla ihop projektet och se till att kommunikationen och samarbetet fungerar mellan projektets alla parter och att målsättningar uppnås. Vi värderar därför social kompetens högt och förmågan att driva projekt på ett effektivt sätt med en positiv approach. · Det är meriterande om du har ett stort nätverk inom branschen. För att vara aktuell för tjänsten ska nedan kvalifikationer vara uppfyllda · Vi söker dig som har utbildning som civilingenjör, byggnadsingenjör eller motsvarande högskoleutbildning eller annan utbildning och erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Vi ser gärna att du har minst 5 års dokumenterad erfarenhet som projektledare eller/och byggledare där du har drivit projekt från start till mål. · Du ska ha vana av projektledning inom bygg, gärna från större byggprojekt, och ha goda kunskaper inom AB, ABT, ABK och administrativa föreskrifter. Goda datorkunskaper är en nödvändighet i rollen och det krävs att du har en god förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift · Vidare ser vi även att du har B-körkort, BAS-U, BAS-P · Förmåga att organisera, leda team och ta ansvar för projektens framgång. Övrigt • Start: Omgående eller enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Arbetstid: Kontorstider • Plats: Du kommer att utgå från vårt kontor i Karlskrona men kommer att vara på resande fot många dagar i veckan. De områden som ingår i upptagningsområdet är primärt Blekinge och Kalmar men resor till Skåne och Småland förekommer i tjänsten. Vad kan vi erbjuda dig? Precis som vi, gillar du när det är högt i tak men samtidigt ordning och reda. Hos oss får du förmånen att arbeta med erfarna kollegor som tillsammans brinner för att leverera en husresa utöver det vanliga! Vi arbetar med fantastiska kunder och att få leverera hus där kvalité och arkitektur står i centrum är vårt signum! Ansökan Skicka er ansökan (CV och personligt brev) till VD Klas Persson [email protected] Om ni har några frågor om tjänsten eller processen är ni välkommen att höra av er på e-postadressen ovan eller 0733-002476
Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Om oss Region Blekinge är ett bra val för dig som tycker att livet, med allt vad det innebär, är viktigt. Vi ger dig utmärkta förutsättningar att ge god vård och förbättra människors hälsa. Vi ger dig också möjlighet att välja en skön miljö för arbete, boende och fritid som genomsyras av livskvalitet. Ögonkliniken på Blekingesjukhuset har sin verksamhet förlagd till två orter, Karlskrona och Karlshamn och består av mottagningsenheter med planerad och akut verksamhet samt operationsverksamhet och sluten vård. Om jobbet Vi söker en utbildad medicinsk sekreterare till vår sekreterarenhet. Tjänsten är ett vikariat på 11 månader med goda chanser till tillsvidare anställning. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av vårdadministrativt arbete kring patientens möte med vården, exempelvis diktatutskrifter i vårt journalsystem NCS Cross och framöver i Cosmic, väntelistehantering, intyg och provsvar, telefon-/postservice, diagnos/KVÅ-kodning, kvalitetsregister, remisshantering, statistik med mera. Vid intresse att arbeta hemifrån finns möjlighet till det en till två dagar i veckan när verksamheten så tillåter. Om dig Vi söker dig som har godkänd utbildning i hälso- och sjukvårdsadministration (KY 80p/YH 400p), eller har motsvarande utbildning till medicinsk sekreterare gärna med några års arbetslivserfarenhet inom yrket. Meriterande är kunskaper i DRG-klassificering. Goda kunskaper i svenska språket är en grundförutsättning. Du har goda kunskaper i terminologi, gärna inom ögonområdet. I det dagliga arbetet krävs ett flexibelt förhållningssätt då vi inom sekreterarenheten hjälps åt och stöttar där behovet är störst. Vi vill gärna att du medverkar till utveckling av förbättrade rutiner och samarbetssätt. Hos oss arbetar vi med rotation av arbetsuppgifter som vi vid behov gemensamt och i dialog kommer fram till. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Region Blekinge krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade där medarbetaren ska genomgå säkerhetsprövningsintervju och registerkontroll enligt säkerhetsskyddslag (2018:585). Om Region Blekinge I Region Blekinge är vi 5 000 medarbetare som ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhälsa, regional tillväxt, infrastruktur, kollektivtrafik, kultur och bildning. Varje dag arbetar vi för att skapa livskvalitet för Blekinges invånare och växtkraft för länet. Tillsammans leder vi utvecklingen för ett attraktivt Blekinge och bidrar till att göra Blekinge till den bästa livsmiljön för hållbar tillväxt och god hälsa. Region Blekinge är en värderingsstyrd organisation. Vår gemensamma värdegrund, som vilar på de tre ledstjärnorna: engagemang, samarbete och kvalitet, är vägledande och genomsyrar allt vi gör. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad tillsammans med oss - för att livet är viktigt! Varmt välkommen med din ansökan! Tack för att du ansöker via länken i annonsen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. https://regionblekinge.se/
I Karlskrona är våra ambitioner höga och vi brinner för att utveckla den moderna staden i havet. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad. Välkommen till Blekinges största arbetsgivare, där dina möjligheter att utvecklas är goda. ARBETSUPPGIFTER I uppdraget ingår att tillsammans med enhetschef följa upp och bevaka kvalitetsarbetet i din arbetsgrupp. Det innefattar bland annat uppföljning av att riktlinjer och rutiner efterlevs, att arbetsgruppen arbetar med att uppnå verksamhetens fastställda mål. Som kvalitetsansvarig undersköterska är du en del av arbetsgruppen och arbetar även med ordinarie omvårdnadsarbete. I arbetet kommer du att samarbeta med övriga kvalitetsansvariga undersköterskor på boendet. KVALIFIKATIONER Utbildad undersköterska. Du ska kunna uppvisa yrkesbevis. Har erfarenhet och kunskap av vård och omsorg. Du har förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift samt har god datorkunskap. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du behöver ha förmåga att förändra ditt arbetssätt för att möta nya utmaningar och krav, samt visa flexibilitet i ditt tänkande och agerande för att hantera förändringar effektivt. Du samverkar genom att främja och utveckla andras idéer. Delar med dig av information och expertis för att uppnå önskade resultat. Samarbetar med andra och jobbar mot gemensamma mål och hjälper till på det sätt det behövs för att gruppen ska prestera. Du förmedlar information tydligt och enkelt, både muntligt och skriftligt. Lyssnar effektivt; försöker först att förstå och sedan förstås. Håller andra informerade; ger specifik och konstruktiv feedback. Hanterar frågor och problem direkt och öppet, snarare än senare i andra sammanhang. Har god förmåga att skapa och upprätthålla struktur och fungerande rutiner på den enskilda arbetsplatsen. Vi söker dig som är serviceinriktad. Du visar genuint intresse för kunder och deras frågeställningar och problem. ÖVRIGT För att komma ifråga för en anställning inom Äldreförvaltningen i Karlskrona kommun ska ett utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Det är viktigt att korrekt utdrag beställs; Registerutdrag för arbete på HVB-hem och tänk på att beställa utdraget i god tid, då handläggningstiden kan vara ett par veckor. Information om beställning finns här Belastningsregistret - begär utdrag | Polismyndigheten (polisen.se) Provanställning kan komma att tillämpas. Karlskrona kommun arbetar med heltid som norm och erbjuder 100 % i sysselsättningsgrad men med möjlighet till deltid. Arbetstid är förlagd dag- och kvällstid under vardagar och helger. Karlskrona kommun arbetar med samverkanspass, vilket innebär att del av arbetstid kan komma att utföras på annan arbetsplats. I Karlskrona kommun har du som medarbetare ett flertal förmåner. Några av de förmånerna är extra semesterdagar när du når en viss ålder, friskvårdsbidrag, möjligheten att gratis simma i någon av kommunens simhallar och ett riktigt bra tjänstepensionsavtal.
Tecta bygger nästa generations digitala verktyg för fastighetsbranschen! Just nu söker vi en engagerad och resultatinriktad säljare som vill bli en ledande aktör i vårt framgångsrika försäljningsteam! Vi erbjuder fastighetsägare och förvaltare ett digitalt verktyg för fastighetsförvaltning. En helt molnbaserad plattform (SaaS) för att ta kontroll över fastighetsbolagets ekonomiska och tekniska förvaltning. Vår plattform förenklar och effektiviserar det administrativa arbetet för fastighetsbolag och deras hyresgäster. Om jobbet Som säljare hos oss kommer din huvudsakliga uppgift vara att bearbeta nya kunder och förmedla värdet av vårt fastighetssystem. Arbetet innebär att du delvis aktivt söker upp kunderna för att bygga upp en stark och hållbar affärsmässig relation. Du kommer även hantera de kunder som inkommer via vår bokningstjänst. Via digitala eller fysiska möten visar du vårt fastighetssystem samt besvara frågor. Du kommer dessutom att hjälpa nya kunder att lära känna vårt enkla fastighetssystem, för att säkerställa att deras förväntningar uppfylls. Kundhantering sker till största del via telefon, e-post eller digitala möten men personliga kundbesök kan också förekomma. Med tiden kommer du att bygga upp en egen kundportfölj som du själv ansvarar för i form av uppföljning och merförsäljning. Din kompetens Vi söker dig som alltid ser möjligheter och är lösningsorienterad. Du har ett starkt engagemang och en tävlingsinriktad inställning. Du drivs av uppsatta mål, utmaningar och Tectas tillväxt. Din kommunikativa förmåga och positiva attityd gör det lätt för dig att etablera relationer och bygga nätverk. Erfarenhet inom uppsökande försäljning och kunskap inom fastighetsbranschen är meriterande. Tecta är ett tillväxtbolag med enorm utvecklingspotential, vilket innebär att rätt person har möjlighet att växa inom företaget. Besök vår hemsida på https://tecta.se för att lära dig mer om vårt banbrytande fastighetssystem. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team, där vi tillsammans revolutionerar fastighetsbranschen! Startdatum Enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt, det ska funka för båda! Startdatum Fast lön + provision Ansökan E-post till [email protected] Vi anställer löpande. Är du intresserad av detta jobb rekommenderar vi dig därför att ansöka omgående. Plats Centrala Karlskrona
Var med och skapa Sveriges bästa tandvård tillsammans med oss! Hos oss på Smile får du chansen att vara med och skapa Sveriges bästa tandvård. Här får du gehör för dina tankar och idéer – i teamet, på kliniken och i hela Smile. Vi erbjuder en hälsosam och trygg arbetsmiljö där varje medarbetare får möjligheten att växa. Vi sätter kvaliteten och patientens behov i fokus genom utbildning och personlig utveckling. Med vår prestigelösa ledarstil och starka teamanda kommer du att känna dig hörd, uppskattad och delaktig. Hos Smile skapar vi en hållbar framtid där varje medarbetare bidrar till vår gemensamma framgång - Vi vet att vi är bäst tillsammans! Till Smiles fina klinik i Karlskrona söker vi nu en tandhygienist. Smile Karlskrona har nyligen flyttat in i nyrenoverade lokaler i anrika Riksbankshuset. Här blir du en del av ett kompetent team med 16 medarbetare med hög arbetsglädje. Vilka är Smile? Sveriges största privata tandvårdskedja - det är viktigt för oss att finnas tillgängliga för våra patienter i hela landet - inte begränsa oss till varken små- eller storstad. Över 65 kliniker och 1100 medarbetare. Här får du bli en del av ett stort nätverk och vår bredd ger stora möjligheter för både utbildning och personlig utveckling. Collaboration, Care & Entrepreneurship - vår värdegrund. Vår vision - friska leenden i hela Sverige! Här siktar Smile på att verka för friska patienter i hela landet och skapa varma leenden hos våra medarbetare genom vår unika kultur. Tillsammans med våra systerorganisationer inom Colosseum Dental Group erbjuder vi tandvård för fler än 3 miljoner patienter i 11 länder i Europa. Att arbeta som tandhygienist på Smile Tandvård Förebyggande tandvård är en viktig del i vårt erbjudande och som tandhygienist har du en viktig roll i detta. Du arbetar med sedvanliga tandhygienistuppgifter såsom undersökningar och parodontitbehandlingar. Du arbetar löpande med din tidbok för att säkerställa att den är optimalt bokad. På kliniken har vi regelbundet klinik- och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Som tandhygienist arbetar du självständigt på rum men du har ett nära samarbete med de andra tandhygienisterna och tandläkarna på kliniken. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. På Smile arbetar vi i Frenda. Vem söker vi? Smile Tandvårds medarbetare är avgörande för vår framgång. Därför är din inställning och personlighet A & O för oss. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Smile är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsorienterad och prestigelös och verkar för att hela kliniken skall gå framåt. Utöver ovan kompetenser ser vi att du: Är legitimerad tandhygienist Talar & skriver god svenska Anställningsform och tillträde Vi erbjuder en tillsvidareanställning på 50-100%, vi är flexibla utifrån dina önskemål. Tjänsten inleds med en provanställning. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan redan idag. Ansökan och frågor Vill du också vara med och bidra till att skapa Sveriges bästa tandvård? Då tror vi att den här tjänsten kan vara något för dig! Du skickar in din ansökan genom vårt ansökningsformulär, så återkommer vi till dig via mail eller telefon för återkoppling så snart vi har möjlighet. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Därför använder vi oss utav arbetspsykologiska tester, kompetensbaserade intervjuer och bakgrundskontroll i våra rekryteringsprocesser. Här på vår karriärsida kan du läsa mer om stegen i vår kompetensbaserade rekryteringsprocess. I rekryteringsprocessen genomför vi bakgrundskontroll via Verifiera, IVO & Hosp i samband med referenstagning. Har du specifika frågor är du varmt välkommen att kontakta platschef, och din närmsta chef, Sandra Carlsson: [email protected] alternativt ansvarig rekryterare för processen: Jessica Fernquist: [email protected] Smiles erbjudande Odontologi - kärnan i allt vi gör! Här erbjuder vi dig en arbetsplats med odontologi och kvalité som kärna i vår kultur med stark gemenskap. Vill du ta del av medarbetarberättelser och lära känna några av våra stjärnor? Läs mer HÄR. En av Sveriges bästa arbetsplatser 2025 enligt Great Place to Work! Läs pressmeddelandet HÄR. Vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Därför är vi extra stolta över att ha fått ta emot utmärkelserna Årets Karriärföretag 2024 & 2025 samt Great Place to Work. HÄR kan du läsa mer om dessa utmärkelser. Vi älskar kompetensutveckling! Hos oss är utveckling A & O. Därför är vi stolta över de utbildnings- och utvecklingsmöjligheter vi erbjuder våra medarbetare. Läs mer HÄR. Vi firar framgångar! Och vi har självklart goda villkor och förmåner för att du är viktig för oss. Läs mer om vårt erbjudande till dig HÄR.
Vår värdegrund vilar på tre ledstjärnor: engagemang, samarbete och kvalitet. Folktandvården Blekinge med drygt 300 medarbetare är en del av Region Blekinge. Vi har 11 allmäntandvårdskliniker i hela länet, från Jämjö i öst till Sölvesborg i väst. Specialisttandvård finns i Karlskrona och Karlshamn. Vår vision är ”Frisk mun för alla”. Det innebär att Folktandvården Blekinge tar ansvar för folkhälsan genom att satsa på allt från förebyggande frisktandvård till förstklassig specialisttandvård. Vi står för tillgänglighet, moderna metoder och gott bemötande. Med kunskap, stolthet och glädje arbetar vi vidare – för fler friska munnar. Om oss På folktandvården Lyckeby arbetar 7 tandläkare, 4 tandhygienister och 13 tandsköterskor. Tillsammans har vi bred kompetens och erfarenhet inom allmäntandvårdens alla delar. Klinikens lokaler har nyligen genomgått en uppfräschning och det finns goda möjligheter att vara med och utveckla framtida arbetssätt. Vi är öppna och lyhörda för nya idéer. Lyckeby är en stadsdel i Karlskrona med blandad bebyggelse bestående av lägenheter, villor och butiker. I anslutning till kliniken finns fri parkering samt ett brett utbud av service och kommunikationer. Vi har nära till Blekinges rika natur med skärgård, hav, skogar och sjöar. Karlskrona har världsarvsstatus, en marin historia och goda möjligheter till en innehållsrik och aktiv fritid. Om jobbet Hos oss kommer du att arbeta med såväl barn som vuxna och hälsoaspekten är central. Vi använder ett delegerat arbetssätt där alla ges möjlighet att utvecklas och arbeta på toppen på sin kompetens. I tjänsten kan alla förekommande tandsköterskeuppgifter ingå såsom: assistans, profylax, receptions- och sterilarbete. Vi erbjuder dig omväxlande dagar i en trygg och strukturerad organisation med: - Ett variationsrikt behandlingspanorama - Förmånlig veckoarbetstid - Goda utvecklingsmöjligheter - Friskvårdsbidrag - Skobidrag Som nyanställd deltar du i Folktandvårdens introduktionsprogram som både ger en god inblick i verksamheten och möjligheter att knyta kontakter med medarbetare från hela länet. Region Blekinge krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Om dig Vi söker dig som har tandsköterskeutbildning och goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Du är trygg, positiv och serviceinriktad. När vardagen förändras kan du snabbt se möjligheter och du anstränger dig för att hitta lösningar. För dig är det viktigt med goda relationer och du strävar efter att skapa bra samarbeten. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så ansök redan i dag! Om Region Blekinge I Region Blekinge är vi 5 000 medarbetare som ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhälsa, regional tillväxt, infrastruktur, kollektivtrafik, kultur och bildning. Varje dag arbetar vi för att skapa livskvalitet för Blekinges invånare och växtkraft för länet. Tillsammans leder vi utvecklingen för ett attraktivt Blekinge och bidrar till att göra Blekinge till den bästa livsmiljön för hållbar tillväxt och god hälsa. Region Blekinge är en värderingsstyrd organisation. Vår gemensamma värdegrund, som vilar på de tre ledstjärnorna: engagemang, samarbete och kvalitet, är vägledande och genomsyrar allt vi gör. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad tillsammans med oss - för att livet är viktigt! Varmt välkommen med din ansökan! Tack för att du ansöker via länken i annonsen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. https://regionblekinge.se/
Välj ett jobb för att visa detaljer