Lediga jobb i Kävlinge

Sök totalt 90 lediga jobb i Kävlinge

Kundtjänstmedarbetare inom elhandel och mobiloperatör

Elify Energy Group med dess 13 elhandelsbolag växer så att det knakar och vi utökar nu koncernen till den norska, danska och finska marknaden! Vilket betyder att vi nu behöver medarbetare som trivs med högt tempo och vill vara med på företagens fortsatta resa. _____________________________________________________________________________________ Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna är att svara i telefon och hjälpa kunder, svara på mejl samt arbeta i våra system. Det tillkommer även varierande administrativa arbetsuppgifter. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att besvara inkommande samtal om till exempel avtal, priser, fakturor, in- och utportering. Fokus i rollen är att leverera hög kundnöjdhet, vilket bidrar till försäljning och effektivitet. Större delen utav arbetstiden kommer att ägnas inom elhandel och en mindre del som mobiloperatör. Tjänsten passar dig som har en naturlig känsla för service och känner dig bekväm i att kommunicera via telefon och mejl. _____________________________________________________________________________________ Vem är du? Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet inom kundservice eller försäljning. Erfarenhet inom mobilabonnemang är meriterande. Du ska kunna arbeta såväl individuellt som i grupp. Vi söker en person som besitter en god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska, andra språk är meriterade. Du ska ha god datorvana och kunskap inom Office-paketet. Har du tidigare arbetat i system är detta meriterat. Som person brinner du för att hjälpa andra, du ser värdet av att ha nöjda kunder och har fokus på att skapa en bra kundupplevelse. Du är lösningsfokuserad, ansvarstagande och motiveras av att arbeta i en miljö där det är högt tempo. Om du känner att beskrivningen ovan passar dig så kan vi erbjuda en givande och spännande arbetsplats med snabba beslutsvägar. Vi jobbar hårt men lägger lika stor vikt vid att ha det roligt på jobbet! _____________________________________________________________________________________ Kommer jag att få en utbildning? Utbildning sker internt hos oss vid anställningsstart med full betalning. _____________________________________________________________________________________ Bra att veta: Under vår rekryteringsprocess så gör vi en bakgrundskontroll på de kandidater som går vidare. _____________________________________________________________________________________ Om tjänsten: Arbetstider: Vardagar, 07:30-16:30. Anställningsvillkor: 6 månaders provanställning, som går per automatik över till en tillsvidaretjänst. Lön: Fast månadslön _____________________________________________________________________________________ Ansök redan idag! Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" och slussas då vidare till vår karriärssida.

26 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Personlig assistent till resursteam, ca 75%

Ekens Assistans är en assistanssamordnare med fokus på kvalitet. Närhet, medbestämmande och integritet är nyckelord i vår verksamhet. Vår utgångspunkt är att alla människor har lika värde och har rätt att leva ett självständigt liv utifrån sina förutsättningar för att få största möjliga frihet och glädje i livet. Som anställd hos Ekens Assistans omfattas du av Almega/Vårdföretagarnas kollektivavtal med avtalad tjänstepension, utbildning och friskvård. Vill du ta nästa steg och utveckla dig i rollen som personlig assistent? Vi söker en ny medarbetare till vårt resursteam! Du som söker får ett omväxlande och viktigt arbete där du kommer att lära dig mycket och träffa många intressanta människor. Vi söker dig som är flexibel och kan tänka dig att jobba med många olika kunder i varierande ålder och med olika funktionsnedsättningar. Att arbeta i resursteamet innebär att att man går till olika kunder, oftast en kund per arbetsdag. Du är schemalagd med fasta arbetsdagar och med arbete var tredje helg, men arbetstiderna på ditt arbetspass kan variera utifrån behovet just den dagen, det kan innebära dag, kväll och någon enstaka gång natt. Kunderna bor främst i Kävlinge kommun samt i Lunds kommun. Du behöver ha körkort samt tillgång till bil då en del av kunderna bor lite avsides. Tjänstgöringsgraden är ca 75%. Önskar du arbeta upp till heltid så finns goda möjligheter till detta. När du arbetar i vårt resursteam får du ett lönetillägg varje månad. Lönetillägget kompenserar dels för dina transportkostnader och dels för den flexibilitet som krävs i uppdraget. Löpande rekrytering sker. Välkommen med din ansökan! I samband med anställning kan arbetsgivaren komma att göra en bakgrundskontroll.

26 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
B2B Säljare

Letar du efter nya utmaningar, där du har möjligheten till att påverka din egen lön och vidareutbildas i din roll som säljare? Vi söker nu efter B2B säljare till vårt drivna team. Läs mer då nedan👇 _____________________________________________________________________________________ Är du vår nästa stjärnsäljare?⭐ I rollen som säljare arbetar du med företagare i olika branscher med telefon som verktyg. Du kommer att vara ansiktet utåt för oss och presentera oss som bolag. Vårt mål är att erbjuda företagarna ett bättre elavtal än vad de har idag! Vi kontaktar även företag som anmält ett intresse av att bli kontaktade gällande elavtal. Vi använder oss då utav vår tjänst "Prismatch" för att konkurrera med andra erbjudande. Du har även möjlighet att bygga upp ditt nätverk med företag! _____________________________________________________________________________________ Vad erbjuder vi dig? Härliga kollegor Vi är ett team med högt i tak, där trivsel är A och O. Utbildning Vi erbjuder dig en utbildning vid anställningsstart, samt tillgång till Closers Only för att vidareutvecklas i rollen som säljare. Tävlingar Med jämnan mellanrum har vi månads- eller veckotävlingar. Är du vår nästa vinnare?🏆 Generös provisionsmodell Vi erbjuder en generös provisionsmodell utan lönetak! _____________________________________________________________________________________ Vad söker vi hos dig?🧐 Engagerad och initiativrik person, som drivs av att knyta ny kontakter. Brinner för försäljning, likaså tävlingar. Du har en god kommunikativ förmåga i svenska och engelska. Vi lägger en stor vikt på vem du är som person och vad du kan bidra med till vårt team! _____________________________________________________________________________________ Bra att veta: Under vår rekryteringsprocess så gör vi en bakgrundskontroll på de kandidater som går vidare. _____________________________________________________________________________________ Om tjänsten: Arbetstider: Vardagar, 07:30-16:30. Remote: Fredagar Anställningsvillkor: 6 månaders provanställning, som går per automatik över till en tillsvidaretjänst. Lön: Fast månadslön + Provision _____________________________________________________________________________________ Ansök redan idag! Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" och slussas då vidare till vår karriärssida.

26 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare

Elify Energy Group med dess 13 elhandelsbolag växer så att det knakar och vi utökar nu koncernen till den norska, danska och finska marknaden! Vilket betyder att vi nu behöver medarbetare som trivs med högt tempo och vill vara med på företagens fortsatta resa. _____________________________________________________________________________________ Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna är att svara i telefon och hjälpa kunder, svara på mejl samt arbeta i våra system. Det tillkommer även varierande administrativa arbetsuppgifter. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att besvara inkommande samtal om till exempel avtal, priser och fakturor. Fokus i rollen är att leverera hög kundnöjdhet, vilket bidrar till försäljning och effektivitet. Tjänsten passar dig som har en naturlig känsla för service och känner dig bekväm i att kommunicera via telefon och mejl. _____________________________________________________________________________________ Vem är du? Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet inom försäljning och kundservice. Du ska kunna arbeta såväl individuellt som i grupp. Vi söker en person som besitter en god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på norska och svenska, andra språk är meriterade. Du ska ha god datorvana och kunskap inom Office-paketet. Har du tidigare arbetat i system är detta meriterat. Som person brinner du för att hjälpa andra, du ser värdet av att ha nöjda kunder och har fokus på att skapa en bra kundupplevelse. Du är lösningsfokuserad, ansvarstagande och motiveras av att arbeta i en miljö där det är högt tempo. _____________________________________________________________________________________ Kommer jag att få en utbildning? Utbildning sker internt hos oss vid anställningsstart med full betalning. _____________________________________________________________________________________ Bra att veta: Under vår rekryteringsprocess så gör vi en bakgrundskontroll på de kandidater som går vidare. _____________________________________________________________________________________ Om tjänsten: Arbetstider: Vardagar, 07:30-16:30. Anställningsvillkor: 6 månaders provanställning, som går per automatik över till en tillsvidaretjänst. Lön: Fast månadslön _____________________________________________________________________________________ Ansök redan idag! Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" och slussas då vidare till vår karriärssida.

26 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Kundservicemedarbetare med inriktning sälj

Elify Energy Group med dess 13 elhandelsbolag växer så att det knakar och vi utökar nu koncernen till den norska, danska och finska marknaden! Vilket betyder att vi nu behöver medarbetare som trivs med högt tempo och vill vara med på företagens fortsatta resa. ____________________________________________________________________________________ Hur ser en dag ut som kundservicemedarbetare med inriktning sälj? I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ge rådgivning och service till privata- och företagskunder. Det kan till exempel gälla frågor om befintliga avtal, nya erbjudande samt uppsägning utav avtal. Vi hanterar även kunder som tillexempel flyttar, byter elhandelsbolag samt vars avtal börjar närma sig sitt slut. Vårt mål är att behålla våra befintliga kunder och en hög kundnöjdhet! Vi använder oss utav mejl och telefon som verktyg i rollen. ____________________________________________________________________________________ Vad vi söker hos dig… Vi söker dig som är initiativtagande och har ett stort hjärta för service. Du behöver inte ha tidigare erfarenhet utav kundservice och försäljning, det viktigaste för oss är att du som söker tjänsten brinner för service och har ett öga för en god försäljning. Vi önskar någon som besitter en god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska, andra språk är meriterade. ____________________________________________________________________________________ Bra att veta: Under vår rekryteringsprocess så gör vi en bakgrundskontroll på de kandidater som går vidare. ____________________________________________________________________________________ Om tjänsten: Arbetstider: Vardagar, 07:30-16:30. Anställningsvillkor: 6 månaders provanställning, som går per automatik över till en tillsvidaretjänst. Lön: Fast månadslön _____________________________________________________________________________________ Ansök redan idag! Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" och slussas då vidare till vår karriärssida.

26 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Cafebiträde

Vill du jobba i vårt glada gäng? på Annes konditori i Löddeköpinge Centrum. Vi söker dig som har erfarenhet av café/konditori eller liknande som trivs i fartfylld miljö. Du ska vara flexibel, positiv & glad lagspelare. Vi tror att du är engagerad person med mycket energi och positiv grundinställning. Du ska vara noggrann, framåt, samt serviceinriktad & jobba med merförsäljning. Som engagerad medarbetare så bör man vara van vid högt tempo som kräver att man kan hantera flera saker samtidigt, ex kund flöde och svara i telefon/ta emot beställningar. I tjänsten ingår det att jobba i butiken med försäljning, att ta emot beställningar, förberedelser av baguetter, sallad, & hantering av livsmedel och bakverk, lokalvård men inte baka. Kassakrav är meriterande likaså erfarenhet av konditori/café gärna Barista kunskap men inget krav då vi lär upp dig. Behärska svenska språket i tal/ skrift då det är mycket kund kontakt. Ska vara fyllda 19 år. Tjänsterna är tillsvidare med provanställning. Du kan arbeta vardagar och lördagar allt från 06.30 till 18.30 Deltid ca 20-25 tim/vecka Kan bli mer vid semester/ sjukdom, höga arbetstoppar kan även bli andra arbetstider. Tjänsterna ska tillsättas v20-21 Rekryteringen startar omgående så vänta inte med ansökan. Eftersom kollektivtrafik inte fungerar när man börjar 06.30 på morgonen så B-kort & bil är ett krav om du inte bor i Löddeköpinge med omnejd. Känner du att du är den vi söker så tveka inte att skicka in din ansökan med ditt CV & personligt brev till [email protected] och berätta varför det är just dig vi söker. Är inte ansökan komplett så behandlas den inte. Märk ansökan med "Lödde" Tar endast emot ansökningar via epost.

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Lärling inom Telefonreparation och Försäljning

Vi på Fix Your Phone söker en entusiastisk och ambitiös lärling för vår telefonreparationsavdelning med spännande försäljningsmöjligheter. Arbetsuppgifter: Reparera och diagnostisera olika typer av mobiltelefoner. Hantera kund förfrågningar och ge professionell service. Delta i försäljnin gsaktiviteter och bidra till butikens övergripande försäljningsmål. Samarbeta effektivt med kollegor för att säkerställa smidig drift och hög kund nöjdhet. Utveckla tekniska färdigheter och hålla dig uppdaterad med de senaste trenderna inom mobilteknik. Kvalifikationer: Grundläggande kunskap inom telefon reparationer och tekniska färdigheter. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Utmärkt kundservice och kommunikationsförmåga. Kan svenska flytande i tal och skrift. Ambition att växa inom företaget och ta på sig större ansvar. Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till en snabbt föränderlig arbetsmiljö. Fördelar för dig: Möjlighet att lära och växa inom en framväxande bransch. Träning och utvecklingsmöjligheter för att förbättra dina tekniska och försäljningsfärdigheter. En positiv arbetsmiljö där din ambition uppmuntras och belönas. Attraktiv försäljningsbonus för att belöna ditt engagemang och framgång. Ansökan: Om du är redo för utmaningen och tror att du har vad som krävs för att bli en framstående tekniker, skicka in din ansökan idag. Vi ser fram emot att välkomna en passionerad och driven individ till vårt team. Nystartsjobb är ett plus Skicka din ansökan och CV till [email protected]. Ansökningar granskas löpande, så var snabb med din ansökan

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Quality Coordinator till Vidinge Grönt

Är du passionerad när det gäller kvalitetskontroll och processledning? På Vidinge Grönt får du möjligheten att vara med och forma branschstandarden. Vi söker en dedikerad Quality Coordinator som vill vara en del av vårt team och bidra till att säkerställa hög kvalitet och precision i våra produkter. Välkommen med din ansökan! Om rollen Som Quality Coordinator kommer du att ha en central roll inom vår organisation. Du kommer att vara ansvarig för att säkerställa att våra produkter uppfyller de högsta kvalitetsstandarderna genom att arbeta nära produktionen och leverantörerna. Du kommer också att vara delaktig i utvecklingen och förbättringen av vårt kvalitets- och miljöledningssystem.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära: • Hantera och utreda krav och klagomål för att säkerställa kundnöjdhet • Följa upp och rapportera kvalitet och sensoriska egenskaper av produkter före bäst före-datum • Stödja produktionen med att hantera kvalitetsproblem gällande råmaterial, halvfabrikat och färdigvaror • Följa upp och föreslå förbättringar av kvaliteten på råmaterial • Välja optimalt förpackningsmaterial för att uppfylla kvalitets- och miljökrav • Stödja produktutvecklingsprojekt och genomföra hållbarhetstester • Delta i HACCP-teamet och genomföra utbildningar inom kvalitetskontroll • Utföra benchmarkingtester och utvärdera produkter • Skapa, utveckla och underhålla produktspecifikationer • Driva projekt och följa upp inom QEHS-område • Genomföra förbättringar, inklusive rotorsaksanalyser inom området Om dig För att vara framgångsrik i rollen som Quality Coordinator hos Vidinge Grönt söker vi dig som har universitets- eller högskoleutbildning inom kvalitet eller livsmedelsvetenskap, eller motsvarande erfarenhet förvärvat genom arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av kvalitetsarbete inom livsmedelsindustrin är en fördel och tidigare arbete inom sallads- eller grönsaksindustrin är särskilt meriterande. Vi söker dig som har en stark problemlösningsförmåga och ett analytiskt tänkesätt för att effektivt hantera och lösa krav och klagomål som kan uppstå. Vi letar därtill efter en person som trivs i teamarbete och har förmågan att samarbeta smidigt över avdelningsgränserna. Det är viktigt att du har god kommunikationsförmåga både i tal och skrift på både svenska och engelska för att effektivt kunna kommunicera med olika team och intressenter. Som självgående individ förväntas du vara ansvarsfull och noggrann i ditt arbete.  Tjänsten är ett föräldrarvikariat på minst 12 månader med eventuell möjlighet till förlängning. Om Vidinge Grönt Vidinge är ett av Skånes mest snabbväxande företag. De som arbetar på Vidinge har en gemensam dröm om att kunna förändra sättet vi äter på. De vill under de närmaste tio åren se till att dubbla konsumtionen av frukt och grönt i hela Skandinavien. På kort tid har Vidinge skaffat sig en dominerande ställning som leverantör av färdigpackade och skurna sallader, grönsaker och färska måltider på den nordiska marknaden. De håller till så nära grönsaker de kan, mitt bland grönsaksodlingarna i Norrvidinge, strax norr om Kävlinge, där verksamheten också har sitt ursprung. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar Vidinge med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter: Cecilia Danlarén via [email protected] Annika Nessvold via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Asbestsanerare

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS söker servicemedarbetare – inom asbestsanering och rivning vid Barsebäcks Kärntekniska anläggning. ISS Facility Services har under de senaste åren haft ett stort fokus på att utveckla våra tjänster och har som vision att ha marknadens nöjdaste kunder. Detta får vi bland annat genom ett genuint fokus på kundbehov, en arbetsmetodik som bygger på förebyggande arbete, hög kompetens och en stor tonvikt på värdeskapande samarbeten med våra kunder. Arbetsuppgifter Arbetet sker på Barsebäck, en sen många år tillbaka nedlagd kärnteknisk anläggning. Nu är det stora och omfattande arbetet igång med rivning av anläggningen och vi behöver utöka vårt team med fler medarbetare. Du kommer att arbeta nära kompetenta kollegor som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. I dagsläget består vi av ca. 65 anställda som tillsammans levererar olika former av service till kunden. I rollen inom sanering och rivning kommer du bland annat arbeta med följande arbetsuppgifter • Asbestsanering/Sanering • Rivningsarbete • Övriga arbetsuppgifter tilldelade från chef All vår asbestsanering sker enligt arbetsmiljöverkets rekommendationer, med det sagt så försäkrar vi alltid att våra medarbetare får rätt kunskap och kompetens innan påbörjat arbete. Vem söker vi? Vi lägger stor vikt vid din person och ser gärna att du själv skulle beskriva dig som en lagspelare som trivs med fysiskt aktivt arbete, du har lätt för att fatta beslut självständigt och älskar att leverera service i världsklass. Du är inte rädd för att komma med förslag på förändringar och förbättringar. Kundernas synpunkter och önskemål är viktiga för dig och du arbetar aktivt med merförsäljning och kvalitetsuppföljning. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar är: kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa. Kvalifikationer • Krav är att du har fyllt 18 år. • Krav på B-körkort • Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom service • Tidigare erfarenhet av arbete inom kärnteknisk anläggning, rivning/sanering samt utbildningar/certifikat inom: Asbestsanering, truckförarutbildning, Strålskyddsteknik § 7, är mycket meriterande. • Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska språket i både tal och skrift. Eftersom arbetet utförs vid kärntekniska anläggningar, kommer läkarundersökning, drogtest och registerkontroll (Polis § 14) att genomföras. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med inledande provanställning på 6 månader. Arbetstiderna är förlagda dagtid, men kan komma att variera. Lön sätts utifrån kollektivavtal och branschvana. Din Ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse vi ser fram emot din ansökan, dock senast den 24/5-2024 Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Har du frågor om jobbet eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig Rekryterare Mathilda Legneteg, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Rivningstekniker / Demontör till Kärnkraftsprojekt

Erfarna Rivare sökes för kärnkraftsprojekt. NKR Demolition Sweden AB är en verksamhet, som specialiserar sig på entreprenader inom rivning, sprängning, krossning, asbestsanering samt röjning av byggnader, fabriker och tomter. Vi är ett privatägt företag med våra rötter djupt förankrat i Sverige sedan många år. För vidare information besök företagets hemsida www.nkr-rivning.se. Vi har kontinuerligen stora projekt på gång och ser en stark tillväxt framöver varför vi söker bra Rivare till företaget. Arbetsuppgifter Vi söker rivare till uppdrag inom kärnkraften, Du kommer bli en del av vårt kärnkraft team och kommer att arbeta med nedmontering av Barsebäck kärnkraftverk. Vi ser gärna att du är bosatt i närområdet och vi söker dig som är ambitiös, seriös och har lätt för att ta och följa instruktioner, vidare har du god social kompetens och en känsla för att leverera god service. Kvalifikationer Vi söker dig som Har erfarenhet av rivning, både lätt- och tungrivning Kan arbeta under eget ansvar Talar och skriver bra svenska/engelska Har arbetsvilja och motivation Har god fysik då arbetet är ansträngande Meriterande Tidigare erfarenhet inom kärnkraft / tung industri Mobil arbetsplattform Heta arbeten Fallskyddsutbildningar Erfarenhet och tjänstbarhetsintyg för asbestsanering Vi erbjuder Ett utmanande arbete där du själv planlägger dina arbetsrutiner i ett bra arbetsklimat. Ett arbete där du utvecklas inom en modern entreprenörsverksamhet. Ett arbete där kvalitet, säkerhet och miljö står i högsta prioritet. Tjänsten kommer att tillsättas omgående så skicka in din ansökan nu. Ansökan samt eventuella frågor hänvisas till: Max Ukkonen HSE Manager [email protected]

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024