ARBETSUPPGIFTER I rollen som Områdesansvarig på HomeMaid har du ett övergripande ansvar för områdets personal och kunder, vilket inkluderar ansvar för schemaläggning, rekrytering, kundengagemang och kvalitet samt drift för att säkerställa bra resultat enligt affärsplanens mål. Du ansvarar för områdets kunder, genom att aktivt arbeta med schemaoptimering och kvalitet. Du tar hand om din personal genom att aktivt arbeta med medarbetarengagemang, rekrytering och introduktion. Du bidrar till helheten genom att främja gott samarbete inom kontoret och inom företaget och aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling. Du drivs att arbeta mot uppsatta mål för ökad lönsamhet i försäljning. Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som att: - Driva lönsamhet inom ditt resultatansvar - Aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling - Aktivt arbeta med försäljning för både nya och befintliga kunder - Leda och utveckla medarbetare i det egna teamet - Driva och leda en effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering - Hantera dagliga personalärenden så som anställningar, sjukskrivningar, rehabiliteringsprocesser och tidsrapportering etc, PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER HomeMaid söker dig som har tidigare erfarenhet av ledarskap, kundservice och försäljning. För att trivas i rollen tycker du om att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och ett välmående team. Vidare behöver du känna dig bekväm med att hantera olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det. Du trivs med telefonen som arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har tidigare erfarenhet från att leda och fördela arbete i team Har tidigare erfarenhet utav schemaläggning och rekrytering Har tidigare erfarenhet från försäljning, kundservice och administration Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift Har B-Körkort OM TJÄNSTEN Arbetstider är främst förlagda dagtid, måndag till fredag 07:00-16:00, men andra arbetstider kan förekomma. Teamet består av flera tjänstemän, säljare, teamledare och serviceassistenter som värdesätter en god gemenskap. Resor samt övernattningar kan förekomma i samband med interna utbildningar. Placering: Kristianstad Anställning: 100%, 6 månader provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Om arbetsplatsen Furuboda Assistans är en privat assistansanordnare i södra Sverige med rötter i den ideella Föreningen Furuboda. Bolaget skapades år 2005 och är ett växande företag. I dagsläget består Furuboda Assistans av ca 600 medarbetare. Vi strävar efter att vara ett föredöme inom hållbart företagande. För oss handlar hållbart företagande om att ha ett starkt kundfokus, välmående personal samt att eftersträva en låg klimat- och miljö-påverkan, samhällsengagemang och lönsamhet genomsyrar alla delar av vår verksamhet. Om uppdraget Är du en engagerad och ansvarsfull person med erfarenhet av autism? Då kan detta vara rätt jobb för dig! Vi söker en personlig assistent till en 11-årig kille med Downs syndrom som även har en autism/If diagnos. Tjänsten innebär att du kommer stödja och hjälpa honom i hans vardag och ge honom det stöd han behöver för utvecklas och trivas. Följa och hjälpa till med etablerade rutiner och vara delaktig i skapandet av nya rutiner. Använda tydliggörande pedagogik och låg affektivt bemötande för att skapa trygghet. Säkerställa att killen aldrig är ensam. Att vara observant och kunna ligga i framkant för att undvika potentiella hinder eller svårigheter. Hjälpa honom vid aktiviteter så som lyssna på musik, dansa och bada. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med barn med autism. Är flexibel och ordningsam. Personkemin mellan kunden och assistenten är mycket viktig. Du ska vara rökfri och ha körkort och bil för att kunna ta dig till arbetsplatsen. Det finns hund i hemmet så du ska känna dig bekväm med djur. Tjänsten är på 50% men med rätt kandidat kan det bli 100%. Vi ser gärna fler sökande då vi behöver behovsanställda också. Under sommaren kommer arbetstiderna mestadels att vara dagtid samt helger. Under skolterminerna kommer tjänsten huvudsakligen vara förlagd på eftermiddag/kväll. Vi ser framemot din ansökan och ser det positivt om du även skickar in en presentation genom videolänken. Hoppas vi hörs! Övrigt Som anställd på Furuboda Assistans blir du erbjuden ett meningsfullt arbete med trygg anställning, friskvårdsbidrag på 2500 kronor, utbildningar och möjlighet till att utvecklas i ditt uppdrag. Vi tycker det är viktigt att medarbetare känner glädje och gemenskap på jobbet, och erbjuder därför en rad olika aktiviteter. Hos oss får du precis som våra kunder vara precis den du är. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i IfA, Intresseföreningen för assistansberättigade, och möter deras höga kvalitetskrav som IfA-godkänd anordnare av personlig assistans.
Gör skillnad. Varje dag. Nu välkomnar vi dig som vill arbeta som lokalvårdare hos oss i Kristianstad och som vill bidra med ditt engagemang och arbetsglädje till vårt team. Tjänsten innebär att du arbetar som timanställd i Regionservice vilket betyder att du stöttar Lokalvårdsenheten med din kompetens i det dagliga arbetet. Det är ett arbete som erbjuder stor variation och omväxling. Lokalvårdsenheten är ett team på 45 personer som städar sjukhusets övriga ytor så som mottagningar, operationsavdelningen, kontor, toaletter, omklädningsrum med mera. Lokalvården har ett smittstädningsteam som utföra all smittstädning. Vi finns på plats 365 dagar om året mellan klockan 06.00 och klockan 15.00 och vissa arbetsuppgifter utförs dygnet runt. ARBETSUPPGIFTER Vi erbjuder timanställning i grunden. Detta innebär att antal arbetstimmar i veckan kan variera. I rollen som lokalvårdare arbetar du med städning/lokalvård av mottagningar, avdelningar, kontorsutrymmen och allmänna ytor. Även patientnära städ och smittstäd ingår. Arbetet sker i sjukhusmiljö och du jobbar sida vid sida med bland annat sjuksköterskor, läkare, undersköterskor och vaktmästare. I ditt dagliga arbete har du även kontakt med de patienter som vistas i lokalerna. Då vi har verksamhet måndag till söndag kan arbetstiden innehålla både helg-, kväll- och nattjänstgöring. Arbetstiderna kan variera från tidigast klockan 06.00. Då de flesta pass börjar kl. 06.00 är det av största vikt att du kan vara på plats då arbetspasset börjar. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är minst 18 år och har datorvana. Tjänsten kräver att du har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har lokalvårdsutbildning, SRY, dansk hygienstandard, INSTA800 och/eller arbetslivserfarenhet inom lokalvård. Även tidigare erfarenhet av arbete inom lokalvård är meriterande. Vi söker dig som brinner för att ge god service och som vill vara med och skapa en bra och trevlig vårdmiljö för Skånes patienter. Ett gott bemötande och en hög servicenivå har en avgörande betydelse för patientens sjukhusvistelse. Därför vill vi att du är positiv, tillmötesgående och har ett genuint intresse för lokalvårdsyrket. Det är också viktigt att du är ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Känner du igen dig på denna beskrivning så kommer vi att trivas tillsammans! Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Vi arbetar så fort vi kan efter sista ansökningsdag för att ge återkoppling till dig som sökt och uppskattar ditt tålamod. Varmt välkommen med din ansökan ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Regionservice är Region Skånes serviceförvaltning med ansvar för måltider, lokalvård, inrednings- och textiltjänster samt administrativa tjänster inom ekonomi- och HR. Vi utför även patienttransporter inom sjukhusområdet samt transporterar av olika sorters gods i hela Skåne. Att arbeta med servicelösningar för sjukvården i Region Skåne är ett stort och utmanande uppdrag. Vi är 2 200 engagerade, kompetenta och stolta kollegor vars verksamheter tillsammans omsätter cirka två miljarder kronor årligen. Vårt viktigaste uppdrag är att ge den skånska hälso- och sjukvården de bästa förutsättningarna för att patienterna ska få en god och säker vård. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Industrimekaniker/Tekniker Om företaget Sydöstbagarn, beläget på Kristianstadsslätten i Skåne, är ett av Sveriges få bagerier som drivs som en ekonomisk förening. Vi har bakat i tunnelugn och funnits i våra nuvarande lokaler sedan 1966. Vi är inte bara en industri, utan också ett riktigt bageri, och förutom bröd av högsta kvalitet gör våra konditorer underbara bakverk, tårtor och kaffebröd. Allt gjort på svenskt mjöl och noggrant utvalda råvaror. Med 60 års erfarenhet och en passion för kvalité och innovation, strävar vi efter att leverera de bästa produkterna till våra kunder. Vi finns i Kristianstad och är ca 30 medarbetare. Vi söker nu en engagerad och kompetent industrimekaniker/tekniker för att stärka vårt team och bidra till vår fortsatta framgång. Arbetsuppgifter Som industrimekaniker/tekniker hos oss kommer du att ha en central roll i att säkerställa driften och underhållet av våra produktionslinjer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: · Felsökning och reparation av maskiner och utrustning · Planerat och förebyggande underhåll · Installation och idrifttagning av ny utrustning · Optimera produktionsprocesser för att öka effektiviteten · Dokumentation av underhålls- och reparationsarbeten · Samarbete med produktions- och kvalitetsavdelningar för att säkerställa högsta produktkvalitet · Att följa säkerhetsföreskrifter och bidra till en säker arbetsmiljö Kvalifikationer För att lyckas i rollen som industrimekaniker/tekniker ser vi att du har: · Relevant teknisk utbildning inom mekanik eller liknande område · Minst 5 års erfarenhet av arbete med industriell utrustning, gärna inom livsmedelsindustrin · Goda kunskaper i mekanik, svetsning, hydraulik, pneumatik. · Förmåga att läsa och förstå tekniska ritningar och manualer · Problemlösningsförmåga och en analytisk inställning · God samarbetsförmåga och kommunikationsförmåga · Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ · Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift · Det är en fördel att bo i vårt närområde då viss jour kan förekomma. Vi erbjuder Vi erbjuder en spännande och utmanande tjänst i ett företag med lång historia. Hos oss får du möjligheten att utvecklas och växa i din yrkesroll. Vi erbjuder även: · Konkurrenskraftig lön efter överenskommelse. · Möjligheter till kompetensutveckling · En trevlig och mångsidig arbetsmiljö · Flexibla arbetstider · Förmåner som friskvårdsbidrag och personalrabatter Ansökan Är du den vi söker? Skicka din ansökan, inklusive CV och personligt brev, till oss på [email protected] senast den 30/6 Märk din ansökan med "Industrimekaniker/Tekniker". Vi behandlar ansökningarna löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Kontakt För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Tobias Jönsson på 044-7806115 eller [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Välkommen med din ansökan!
Säljande receptionist till Nordic Wellness Kristianstad Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmare 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra anläggningar och ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu söker vi en säljande receptionist till Nordic Wellness Kristianstad. Är du en serviceinriktad person med driv och engagemang? Vill du vara med och skapa en inspirerande träningsmiljö där våra medlemmar känner sig välkomna och motiverade? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker dig som vill arbeta: Extra vid behov I en roll där service, försäljning och medlemskontakt står i fokus Med varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger Om rollenSom säljande receptionist är du klubbens ansikte utåt och ansvarar för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö. Du ser till att varje medlem får en förstklassig träningsupplevelse och att anläggningen alltid håller högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Välkomna och hjälpa medlemmar samt gäster Skapa en ren, fräsch och trivsam miljö på anläggningen Hantera försäljning av medlemskap och produkter Bidra till en familjär och positiv atmosfär Säkerställa ordning och reda i receptionen och på gymmet Arbetet är varierande och kräver att du är flexibel och självgående. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att spela en viktig roll i att skapa den bästa möjliga träningsupplevelsen för våra medlemmar. Vem söker vi?Vi letar efter dig som: Är 18 år eller äldre Trivs i mötet med människor och skapar goda relationer Har en positiv och serviceinriktad inställning Är flexibel och kan arbeta både dagtid, kvällar och helger Är självgående, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras Trivs i ett högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste är din inställning, energi och vilja att utvecklas! Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsmiljö fylld med träningsglädje och teamkänsla Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget Chansen att engagera dig i gruppträning och andra delar av verksamheten Ett roligt och omväxlande jobb i en växande organisation AnsökanSom en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER
Arbetsbeskrivning Vi tror att du arbetat i några år som snickare och är redo för nya utmaningar och få möjlighet ett utvecklas inom ditt yrkesområde. Byggtjänster arbetar med många olika projekt och har på senare tid börjat arbeta med större projekt mot företag och privatpersoner. I dina arbetsuppgifter så ingår det att jobba med ny produktion, garage, stugor, Attefallshus, om- och tillbyggnader och renoveringar gamla hus, lador, stall, kök-, fönster- och takbyten mm. Byggtjänster erbjuder 6 månaders provanställning som ska bli tillsvidareanställning och när den anställde är självständig så har den anställde tillgång till servicebil. + mer förmåner? Erfarenheter och utbildning 3-5 års arbetsplatserfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom bygg Gymnasiekompetens från bygg och anläggning eller motsvarande Svenska i tal och skrift. Körkort klass B Personliga egenskaper Social God lyssnare Självständig Drivande Ambitiös Kommunikativ Noggrann Strukturerad Teamspelare Söker utmaningar Vilja utvecklas Välkommen att registrera ditt intresse på vår hemsida jobbarenan.se eller via mail [email protected] Urvalet sker löpande viket innebär att vi behöver din ansökan så fort som möjligt. Om företaget/kunden Kvalitet i alla lägen, trygghet för kunden, hög kompetens och personlig service är självklarheter för oss. Mer än 46 års framgångsrik verksamhet har gett oss många återkommande kunder. Eltjänster är ett familjeföretag med en välsorterad butik i Degeberga. Tillsammans med vår filial i Hörby, A. Perssons Elektriska, Byggtjänster samt Cederholms Rör är vi ett komplett företag för El, Bygg & VS. Med elektriker, snickare och rörmokare i samarbete kan vi erbjuda totalentreprenad och fullservice. Vi jobbar med välkända varumärken både för privat- och yrkeskunder. Vi installerar och ger service för alla förekommande El- och VS-produkter på marknaden. I vår butik finns ett stort utbud av produkter inom El och VS. Eftersom vi är medlemmar i sammanslutningen Elkedjan.
Bli en nyckelspelare i vårt vårdteam där du gör skillnad varje dag! Vill du använda din administrativa talang i en verksamhet där människor står i centrum? På Tryggakliniken Kristianstad söker vi nu en driven administratör som trivs i rollen att vara navet i vår verksamhet. Hos oss får du möjlighet att använda din organisatoriska förmåga i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik. OM OSS Tryggakliniken Kristianstad är en modern vårdcentral som sedan starten 2018 ständigt utvecklats och växer. Vi är idag en etablerad del av en koncern inom hälso- och sjukvård med fokus på primärvård, företagshälsovård och friskvård. I våra ljusa, nybyggda lokaler på C4 Shopping i Hammar tar vi hand om 5600 listade patienter, med ett team av cirka 20 engagerade medarbetare. Vår vision är att skapa trygghet för våra patienter genom högkvalitativ vård och personlig service. DIN ROLL HOS OSS Som administratör blir du en central kraft i vår organisation med möjlighet att påverka och utveckla. Du kommer att: Vara vårt ansikte utåt i receptionen och första kontakten för våra patienter Hantera patientadministration med professionalism och värme Ta ansvar för ekonomiadministrativa uppgifter, inklusive fakturahantering Fungera som lokal IT-support och säkerställa att tekniken fungerar optimalt Utveckla och effektivisera administrativa processer Ge administrativt stöd till vårdpersonalen så de kan fokusera på patienterna VEM VI SÖKER Vi letar efter dig som brinner för service och kvalitet. Du är en person som: Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom vården Är en problemlösare som trivs med att ta initiativ och hitta smarta lösningar Har blick för detaljer samtidigt som du ser helheten Arbetar strukturerat och kan prioritera i en föränderlig miljö Har ett varmt bemötande och genuint intresse för människor Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har grundläggande kunskaper i engelska Har god datorvana (erfarenhet av PMO, Pasis, Sectra eller CGM J4 är meriterande) VI ERBJUDER DIG En meningsfull roll där du verkligen gör skillnad Ett varmt arbetsklimat med engagerade kollegor som stöttar varandra Möjlighet till personlig och professionell utveckling Modern arbetsmiljö i nybyggda lokaler Flexibel arbetstid som underlättar livspusslet Friskvårdsbidrag för ditt välmående SÅ ANSÖKER DU Känner du att detta är rätt plats för dig att växa och bidra? Skicka din ansökan med CV och ett personligt brev där du berättar varför just du skulle bli en tillgång för vårt team till [email protected]. Sista ansökningsdag: 30 juni 2025 Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig! Vi undanber oss ansökningar som inte uppfyller kriterierna i annonsen.
Vi söker nu en utåtriktad person med flerårig erfarenhet av bar-/servisarbete. För att lyckas som servitör/servitris inom The Bishops Arms krävs stort intresse inom Öl, mat, dryck i allmänhet och en stor passion för service. Du bör vara stresstålig och kunna ta initiativ för att lösa de utmaningar som kan uppstå under arbetstid och bör ha erfarenhet av att läsa av olika gästers behov. Arbetstiderna är framförallt kvällar och helger då vi inte har någon verksamhet under dagtid. Utöver ordinarie servisarbete ansvarar du som servitör/servitris för att kassa- och alkoholhantering följs enligt gällande rutin och regelverk.
Vi söker en personlig assistent till vår kund i Kristianstad och som har en gedigen hästvana. Timvikarie med möjlighet till 50% deltidstjänst i framtiden. Du som söker är kvinna då vår kund känner sig mest bekväm med kvinnor. Det dagliga arbetet består av arbete i kundens hem, och att följa med kunden till sin arbetsplats, ideella uppdrag samt fritidsaktiviteter. Kunden är doftkänslig och därför är det viktigt att tänka på att arbetsplatsen är rök- och doft-fri. Du erbjuds trevliga kollegor och en aktiv kund som verkligen uppskattar sina assistenter. Du kommer att få individanpassad introduktion/utbildning i alla delar kring kundens hjälpbehov och rutiner. Assistentens roll och erfarenhet Du som person är lugn, noggrann, lyhörd, flexibel, inkännande, ansvarstagande och positiv. Du har nära till skratt. Du är inte allergisk mot katt, hund eller häst. Du ska kunna läsa av situationen och kunna ta ett steg tillbaka så att kunden får sitt utrymme när det behövs. Du är van att följa instruktioner men även bekväm i att invänta tills din hjälp behövs. Förutom att läsa av kundens behov måste du kunna läsa av hästar. Då hästar är ett stort intresse hos kunden behöver du förutse situationen när kunden rider så att farliga situationer undviks. Du behöver även hjälpa kunden att undvika situationer med dofter som kunden inte tål. Du behöver vara flexibel gällande arbetstider eftersom vi i arbetsgruppen löser bemanningen om någon blir sjuk eller har semester – vi ställer upp för vår kund och varandra Meriterande • Arbetslivserfarenhet som personlig assistent. • Egen bil. Krav • Hästvana, förmåga att läsa av hästar. • Cykla och simma. • Svenska i tal och skrift. • Körkort. Arbetstid/tjänstgöringsgrad • Timanställning med möjlighet till deltidstjänst på 50%. • Start omgående. • Arbetstiden är huvudsakligen mellan 07.30-23.00 som oftast delas på eftermiddagen och anpassas till kundens schema. • Helgarbete och övernattning på annan ort kan förekomma. Om lön • Vi tillämpar lön enligt Fremia. Kollektivavtal. • Vi erbjuder friskvård och utbildningar På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder. Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.
Söker licenssvetsare för uppdrag hos kund. Jobbet innefattar svetsning av rör och plåt i metoden TIG , MIG-MAG. Jobben varierar från Skåne till uppåt landet. Så det blir mycket resejobb,helst ska man vara van eller kunna ligga över på hotel nära jobben. Krav: licens i metoden tig eller mig-mag : heta arbeten : ssg
Välj ett jobb för att visa detaljer