Välkomna och ta hand om gäster på ett professionellt och vänligt sätt. Presentera menyn, förklara rätter och ge rekommendationer. Ta emot beställningar och servera mat och dryck. Aktivt hålla restaurangens matsal ren och inbjudande under hela arbetspasset. Städning av bord, stolar, golv och gemensamma utrymmen både under och efter service. Förberedelse av matsalen inför öppning samt slutstädning enligt schema. Hantera betalningar och ge korrekt växel och kvitto. Följa hygien- och säkerhetsrutiner. Kan jobba på lunch, kväll samt helger
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en tjej i 27-årsåldern som har en cp-skada med synnedsättning, vilket innebär begränsad syn. Jag söker en personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag. Jag behöver hjälp med olika sysslor, såsom hushållsarbete, inköp, matlagning, vägledning i min omgivning och stöd vid personlig hygien. Jag bor i Kristianstad och lever ett aktivt liv med många intressen - jag älskar ridning, simning, shopping och umgås med vänner och familj. Smink och hår är också något jag tycker är roligt, så jag ser gärna att du kan hjälpa mig med det. Jag jobbar 2 dagar i veckan på en ridskola, där jag behöver stöd och assistans. Eftersom ridning är en stor passion för mig, vore det fantastiskt om du har hästvana och känner dig bekväm med att vara runt hästar. Tjänsten innebär arbetspass under följande arbetstider vardag som helg: Dagpass 7:30-13:30, 9:00-13:00 Kvällspass 14:00-18:00, 18:00-22:00 Omfattning: 60% Antal tjänster: 1 deltid Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Vi söker dig som är lyhörd, ansvarstagande, har goda kunskaper i det svenska språket, god kommunikativ förmåga samt vana vid hjälpmedel och stöttning. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet inom personlig assistans. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Krav på att du Har tidigare erfarenhet inom personlig assistans Har manuellt körkort Har stor hästvana Inte är pälsdjursallergiker. Meriterande om du Har tillgång till egen bil Är rökfri Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Brinner du för att hjälpa andra människor och leverera resultat! Då brinner vi för att anställa dig! Finderz AB växer nu snabbt och vi behöver fler medarbetare till vårt team. Just nu söker vi en handledare /jobbcoach till Kristianstad. I rollen som handledare /jobbcoach arbetar du med arbetsmarknadsprogrammet "Rusta och Matcha" där vi hjälper och guidar dem som står utanför arbetsmarknaden till att komma närmare arbetslivet. Vårt mål är att hjälpa deltagarna till ett arbete genom workshops, coachning och vägledning. Vem är du? Vi söker i första hand dig som har ett bra nätverk lokalt och regionalt inom näringslivet. Du ser möjligheter och gillar att arbeta i en dynamisk miljö. Du har lätt för att bygga relationer med människor, du är målinriktad och drivs av att nå resultat. Vi uppskattar din säljande personlighet. Dina arbetsuppgifter: • Tillsammans med deltagaren planera, följa upp och handleda i olika aktiviteter mot arbete/studier. • Hålla fokus på den snabbaste vägen till arbete/studier. • Administrera och skriva uppföljningar/rapporter. • Sköta kontakter med Arbetsförmedlingen och med företag. • Vara en god representant för företaget. • Hålla gruppaktiviteter och seminarier. • Hålla i rekryteringsmässor och kandidatträffar. • Arbeta med rekryteringsverktyg såsom sociala medier för att smidigt marknadsföra våra deltagare gentemot arbetsgivare. Kompetenskrav (alternativ 1) Utbildning: Minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system) Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Kompetenskrav (alternativ 2) Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: Arbetsledning med personalansvar Rekrytering Omställningsarbete för arbetssökande Studie- och yrkesvägledning Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration) Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor Arbete med social- och grupp-psykologi Karriärvägledning Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi på KSJ AB jobbar med personlig assistans – som det är tänkt! Här möter du Karin, Magnus, Sylvia och Bibban med lång erfarenhet, stort engagemang och ett hjärta för människor. Vi vet att bra assistans bygger på trygghet, respekt och ett nära samarbete. Med lång och gedigen erfarenhet inom personlig assistans, både från stora och mellanstora bolag, vet vi vad som krävs för att skapa trygghet, kontinuitet och livskvalitet för våra kunder - men också för våra viktiga assistenter. Som arbetsgivare är vi måna om att du ska må bra. Därför erbjuder vi bra villkor, är anslutna till kollektivavtal och ger ett generöst friskvårdsbidrag. Hos oss är du viktig – både för kunden och för oss! Hälsa gärna på oss på Elbegatan 5 i Malmö - stäm bara av så vi är på plats först. Hej! Jag är en tonårskille på 19 år som bor tillsammans med min familj i Tollarp. Mina utmaningar är autism, en kraftig hörselnedsättning, synskada (blind) samt diabetes. Detta medför att jag har ett stort hjälpbehov av dig som assistent. En person som alltid kan stå vid min sida och som jag kan känna mig trygg bredvid! Jag älskar att lyssna på sagor och fantisera tillsammans med dig. Mina favoriter är Thomas tåg, My Little Pony, Star Wars och Minioner. Som person behöver du på så sätt kunna läsa, förstå och tala det svenska språket obehindrat. Jag älskar när vi tillsammans lever oss in i olika sagovärldar, där du emellanåt går in i olika karaktärer och låter fantasin flöda! Du får gärna skapa och hitta på dina egna sagor - Jag lyssnar och drömmer mig bort allt jag bara kan! För att jobba med mig behöver du vara lugn, ansvarstagande. Men också ha ditt barnasinne kvar! Vi ser gärna att du är en trygg och stabil person som är flexibel och har en god förmåga att ta egna initiativ. Arbetet kräver ett stort tålamod med en nyfikenhet och en vilja om att ständigt lära sig nytt! Under v. 28-35 kommer du som assistent att arbeta ca 80%. Arbetspassen förekommer såväl dag- och kvällstid, som nattetid (med 3 timmars väntetid). (Dubbelassistans förekommer under ca 10 h/v.) Vi ser fram emot att höra från dig och hoppas att du vill bli en del av ett härligt arbetsteam! Skicka in en intresseanmälan med CV och personligt brev till [email protected] Har du några frågor så är du välkommen att ringa Sylvia på 073-706 49 94.
Bilservice i Everöd söker erfaren fordonstekniker till vår verkstad. Du kommer att arbeta i en modern och väl utrustad verkstad. Det innebär att du utför service och underhåll på fordon samt även felsökning och reparationer. Vi har även plåtverkstad. Du måste kunna arbeta både självständigt och i grupp. Personliga egenskaper som noggrannhet, engagemang och ansvarskänsla är grundläggande för vår verksamhet kopplat till en serviceinriktad inställning. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären
ARBETSUPPGIFTER I rollen som Områdesansvarig på HomeMaid har du ett övergripande ansvar för områdets personal och kunder, vilket inkluderar ansvar för schemaläggning, rekrytering, kundengagemang och kvalitet samt drift för att säkerställa bra resultat enligt affärsplanens mål. Du ansvarar för områdets kunder, genom att aktivt arbeta med schemaoptimering och kvalitet. Du tar hand om din personal genom att aktivt arbeta med medarbetarengagemang, rekrytering och introduktion. Du bidrar till helheten genom att främja gott samarbete inom kontoret och inom företaget och aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling. Du drivs att arbeta mot uppsatta mål för ökad lönsamhet i försäljning. Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som att: - Driva lönsamhet inom ditt resultatansvar - Aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling - Aktivt arbeta med försäljning för både nya och befintliga kunder - Leda och utveckla medarbetare i det egna teamet - Driva och leda en effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering - Hantera dagliga personalärenden så som anställningar, sjukskrivningar, rehabiliteringsprocesser och tidsrapportering etc, PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER HomeMaid söker dig som har tidigare erfarenhet av ledarskap, kundservice och försäljning. För att trivas i rollen tycker du om att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och ett välmående team. Vidare behöver du känna dig bekväm med att hantera olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det. Du trivs med telefonen som arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har tidigare erfarenhet från att leda och fördela arbete i team Har tidigare erfarenhet utav schemaläggning och rekrytering Har tidigare erfarenhet från försäljning, kundservice och administration Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift Har B-Körkort OM TJÄNSTEN Arbetstider är främst förlagda dagtid, måndag till fredag 07:00-16:00, men andra arbetstider kan förekomma. Teamet består av flera tjänstemän, säljare, teamledare och serviceassistenter som värdesätter en god gemenskap. Resor samt övernattningar kan förekomma i samband med interna utbildningar. Placering: Kristianstad Anställning: 100%, 6 månader provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Vi söker en erfaren tandsköterska för behovsanställning på timmar till vår klinik i Kristianstad. Tjänsten är en behovsanställning på timmar, vilket innebär att du arbetar vid extra behov, exempelvis vid sjukfrånvaro eller andra tillfälliga arbetstoppar. Vi söker dig som är flexibel och kan hoppa in vid kortare eller längre perioder. Är du en engagerad och ansvarsfull person som brinner för att ge patienter vård av högsta kvalitet? Då kanske du är den vi söker! Om oss Oral Care är en av Sveriges största privata vårdgivare inom tandvård med över 30 års branscherfarenhet. Idag är vi över 600 anställda och erbjuder allmäntandvård för patienter i alla åldrar på våra allmänkliniker samt mobil tandvård för patienter i hemmet. Oral Care har idag kliniker i Mjölby, Särö, Kristianstad, Malmö, Lund, Helsingborg, Göteborg, Sundsvall, Härnösand, Umeå, Bjärta, Köping, Västerås, sju kliniker i Stockholmstrakten samt Norge och Nederländerna. Planen är att expandera ytterligare. För den mobila verksamheten finns våra kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Linköping. Arbetsuppgifter och Ansvar Assistera tandläkare vid behandlingar. Upprätthålla sterilitet och hygienrutiner. Ge service och stöd till patienter för att skapa bästa möjliga vårdupplevelse. Sköta administrativa arbetsuppgifter, inklusive patientregistrering och bokningar. Hjälpa till med klinikens dagliga drift vid behov. Kvalifikationer Utbildad tandsköterska med tidigare erfarenhet är meriterande. God kommunikativ förmåga och en stark patientorientering. Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till olika situationer. Förmåga att arbeta både självständigt och i team. Erfarenhet av journalsystem är en fördel. Vad vi erbjuder En dynamisk arbetsmiljö med god sammanhållning och högt till tak. Konkurrenskraftig lön och anställningsförmåner. Möjlighet till vidareutbildning och personlig utveckling. Friskvårdsbidrag och andra hälsoförmåner. Flexibel anställningsform efter överenskommelse. Om tjänsten Tjänsten är en behovsanställning på timmar, vilket innebär att du arbetar vid extra behov, exempelvis vid sjukfrånvaro eller andra tillfälliga arbetstoppar. Vi söker dig som är flexibel och kan hoppa in vid kortare eller längre perioder. Skicka din ansökan Om du tror att du är rätt person för rollen, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Skicka ditt CV och ett personligt brev där du berättar varför du skulle passa som tandsköterska hos oss på Oral Care i Kristianstad. Vi ser fram emot att höra från dig!
Montessori Mondial bedriver en modern och resultatinriktad montessoripedagogik med specialistutbildade lärare och optimala lärmiljöer. Montessori Mondial är en del av AcadeMedias grundskolor. Är du rätt person för oss? Montessori Mondial Kristianstad söker timvikarier till nästa läsår 25/26. Montessori Mondial är en friskola i centrala Kristianstad. På skolan finns ca 430 elever i åk F-9. På Montessori Mondial har vi ett gemensamt ansvar för att skolan är en plats där elever och personal känner sig trygga och trivs. Vårt mål är att skapa de bästa förutsättningarna för lärande. De utmaningar vi möter i verksamheterna löser vi tillsammans med elevens bästa i centrum. Vi söker dig som... ... har elevens bästa för ögonen, har en hög ansvarsnivå och brinner för att arbeta med elever. Du är relationsskapande och samarbetar väl, samt är en lugn, stabil men också alert vuxen, som snabbt kan byta fokus. Du har god pedagogisk förmåga och har erfarenhet av att anpassa undervisningen efter den enskilda elevens behov, samt av att använda digitala verktyg och bildstöd. Arbetsuppgifter: Som timvikarie täcker du upp för personal i både skola och fritids. Din erfarenhet: Relevant utbildning samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Här på Montessori Mondial kommer du mötas av en verksamhet med stort engagemang, hög kvalitet och massor av glädje tillsammans med drivkraftiga kollegor. ÖVRIGT Intervjuer och ev anställning sker löpande under annonstiden.
Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!
Om tjänsten Arbetsuppgifter Elis söker en dedikerad medarbetare som kommer att spela en central roll i distributions- och serviceteamet i Kristianstad. I denna befattning som serviceman och chaufför kommer du att vara en viktig länk i vårt dagliga arbete med att tillhandahålla hyr- och tvättlösningar för mattor till Elis kommun- och företagskunder. Du blir det vänliga ansiktet utåt för Elis och är ansvarig för hämtning och leverans av mattor hos deras kunder. Ansvarsområden inkluderar: Hämtning och leverans av primärt mattor hos kunder. Skapa och upprätthålla goda kundrelationer Arbete inom vårt service- och distributionslag för att säkerställa leveranssäkerhet Självständig planering och genomförande av arbetsuppgifter Arbetstider: 07:00-15:48 under måndag till fredag Anställningsform: Visstidsanställning på heltid till och med 2026-04-30. För rätt person kan det finnas möjlighet till förlängning. Start för tjänsten: Start för tjänsten är 18/8 - 2025. Adress till arbetsplats: Industrigatan 50, 291 36 Kristianstad Om ElisElis är ledande inom textilservice både i Sverige och Europa. De skapar mervärden för kunden genom att ta hand om hanteringen av arbetskläder, bädd- och badlinnen, hygienutrustning och golvvård. För att frigöra tid och pengar för kunden erbjuds deras produkter och tjänster i totalekonomiskt fördelaktiga hyrkoncept. Elis är ett börsnoterat franskt bolag. I Sverige är de 1600 medarbetare och omsätter 2,1 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Malmö och de har 25 anläggningar spridda över landet. Som ledande företag inom cirkulära tjänster på jobbet erbjuder de textil som tjänst. Med Elis säkerställer du som kund optimal hygien, säkerhet och omsorg - och blir samtidigt del i den cirkulära omställningen. Deras textil- och hygienlösningar hjälper dig ägna dig åt det som är viktigast, din kärnverksamhet. Och samtidigt minska din klimatpåverkan. Vägen framåt går i cirklar. Elis driver branschens mest ambitiösa hållbarhetsåtaganden genom deras högt satta mål för textil, människor och klimat. Krav och egenskaperKrav Haft B-körkort i minst två år God svenska i tal och skrift Meriterande Tidigare erfarenhet som chaufför Tidigare erfarenhet av att köra inom arbetet Tidigare erfarenhet av fysiskt krävande arbete utomhus Tidigare erfarenhet från serviceyrke Egenskaper Elis söker medarbetare som framför allt är inriktad på att ge en utmärkt service och som alltid sätter kundens behov i första hand. I din roll som en värdefull medlem i Elis service- och distributionslag är det av yttersta vikt att du strävar efter att uppnå de gemensamma målen och ta ansvar för att säkerställa leveransens pålitlighet till kunderna. Ditt arbete kommer att vara mycket självständigt och kräva förmågan att ta stort ansvar samt att effektivt planera din arbetsdag. Eftersom ingen arbetsdag är den andra lik i den dynamiska miljö Elis verkar i, behöver du vara flexibel, problemlösande och stresstålig för att möta de utmaningar som kan uppstå längs vägen. Arbetet med att distribuera mattor i alla olika väder är fysiskt krävande, så viktigt att du är i bra form och trivs med att arbeta fysiskt Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. LönLön: Enligt kollektiv avtal, Elis är kopplade till IF Metall RekryteringsprocessenMarketpeople har en rättvis, enkel & högst digital rekryteringsprocess som skapar samma förutsättningar för alla sökande. Direkt i anslutning till ansökan bjuds samtliga sökande in att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Intervjuerna är framtagna specifikt för respektive tjänst och det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen. Intervjun tar vanligtvis cirka 10-15 minuter. För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Den juridiska bakgrundskontrollen genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Om det finns några aktuella domar har du möjlighet att kommentera dessa, det tycker vi är schysst. Din bakgrundskontroll behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att kunna komma vidare i rekryteringsprocessen. De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av vår partner Refensa. Ett email skickas till dig med instruktioner från Refensa. När du får detta email ber vi dig så fort som möjligt tillhandahålla de efterfrågade referenserna för att komma fram till sista steget i rekryteringsprocessen. Ett sista urval för att sedan bli presenterad för Elis som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen. I Elis del av processen genomförs registerkontroll då detta är ett krav för att komma in på t.ex. förskolor. Det kan även bli aktuellt att genomgå en säkerhetsprövning då detta krävs för att arbeta med vissa av Elis kunder som har säkerhetsklass 3. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om MarketpeopleEnkelt uttryckt: Beyond recruitment. Hemsida: www.marketpeople.se
Välj ett jobb för att visa detaljer