Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

98 dagar sedan
Sista ansökan:
6 september 2025
Kock till Asiatisk Restaurang
Khai & Mui i Kristianstad AB
Kockar och kallskänkor

Vi är en asiatisk restaurang belägen i centrala Kristianstad och serverar buffémat med inriktning kinesisk/thai/sushi mat. Vi söker dig med minst 3 års erfarenhet. Dina arbetsuppgifter är bl.a. tillagning av kinesisk, thai och sushi. För att kunna kommunicera med de övriga personalen i restaurangen är det viktigt att du har kunskaper i kinesiska (mandarin och/eller kantonesiska) och svenska. Vi är en asiatisk restaurang och serverar buffémat med inriktning kinesisk/thai/sushi mat. Vi söker nu 1 asiatisk kock med minst 2 års erfarenhet. Dina arbetsuppgifter är bl.a. tillagning av kinesisk-, thaimat och sushi. För att kunna kommunicera med de övriga personalen i restaurangen är det viktigt att du har kunskaper i kinesiska (mandarin och/eller kantonesiska), svenska eller engelska.

102 dagar sedan
Sista ansökan:
12 september 2025
Kristianstad - B2C Säljare - Ansök utan CV
ViPo Säkerhetstjänster AB
Telefonförsäljare m.fl.

Nu söker vi vår nästa stjärna till vårt team i Kristianstad. Är du sugen på en ny utmaning och drivs av att utvecklas tillsammans med ditt team? Då kan du vara den vi söker! Arbetsbeskrivning Är du en resultatinriktad säljare med en stark vilja att lyckas? Vi söker nu en driven och engagerad säljare som vill vara en del av ett spännande projekt där du får möjlighet att utvecklas och tjäna bra löner genom provisionsbaserad lön! Vi erbjuder: Ett spännande och utvecklande projekt Provisionsbaserad lön utan tak Möjlighet att utvecklas både personligt och professionelt Stöttande team och ledarskap Vi söker dig som: Är självgående, målinriktad och motiverad Har en positiv inställning och stark kommunikationsförmåga Erfarenhet av försäljning (meriterande men inget krav) Trivs med att arbeta i en resultatinriktad miljö Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan idag och ta nästa steg i din säljkarriär! Hoppas vi ses, Linda & teamet på Avtalshjälpen Kontakta oss : [email protected] 072-3270116

102 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Undersköterska till Vardaga Sommarlustvägen
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Vardaga Sommarlustvägen i Kristianstad tre undersköterskor för en tillsvidareanställning . Boendet har inriktning demens. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Det här får du hos oss: • Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi. • Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris. • En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen. • Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb. • Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. • Självklart har vi även friskvårdsbidrag, skobidrag, arbetskläder och kollektivavtal. Om Vardaga Sommarlustvägen i Kristianstad Sommarlustvägen är ett modernt boende med närhet till både natur och service. Verksamheten har 54 platser med inriktning mot demens. På Sommarlustvägen är vi angelägna om att våra boende ska känna sig som hemma. Dygnet runt. En förutsättning för att arbeta hos oss är ett gott bemötande där alla våra boende ska få det stöd och hjälp dom behöver på deras villkor. Vi är stolta över vår arbetsplats och vi hjälper varandra i alla lägen. • Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi. • Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. • Här arbetar vi med djur i vården och har regelbundet besök av terapihundar. Vi har även fåglar och fiskar. • Vi jobbar helt tiden för att hitta på nya, spännande aktiviteter för våra boende. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. ”Det handlar framför allt om möten med människor, att kunna anpassa och läsa vad människor behöver. Du får kollegor och lär dig mycket om samarbete! Det händer ofta mycket roliga saker, aktiviteter och utflykter. Det är ett jobb med mycket skratt.” Jirapinya Muangsiri Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. ”Här finns bra och tydliga värderingar och mål som har guidat mig hela vägen för att kunna utföra mitt arbete på bästa sätt.” Raquel Castaneda Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. ”Jag har alltid blivit trodd och satsad på. Det har varit mycket interna utbildningar, och när man kommer med idéer så lyssnar arbetsgivaren.” Mårten Hedberg Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: 250601 eller enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 250501 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Verksamhetschef Jeanette Sundgren. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

107 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Truckförare till vår kund i Åhus, B1 och/eller B3 behörighet är ett krav

Om tjänsten Vi söker nu en truckförare till vår kund i Åhus för ett säsongsuppdrag. I rollen krävs en god samarbetsförmåga, att du är stresstålig samt besitter hög arbetsmoral. Arbetstiderna är två-skift och visst helgarbete kan förekomma. Profil & bakgrund Vi söker dig som har truckkort B1, motviktstruck och/eller B3, skjutstativ truck samt tidigare erfarenhet från att köra truck, framförallt B3. - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. - Erfarenhet av lagerarbete sedan tidigare - Erfarenhet av att ha kört B1 och/eller B3 på hög höjd är ett krav - B körkort och tillgång tid bil är krav. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Perstorp och Borås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda

107 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Senior kundservicemedarbetare till Hemfint Group i Kristianstad
BHG Group AB
Kundtjänstpersonal

Senior kundservicemedarbetare sökes till Hemfint Group i Kristianstad Hemfint Group med kontor i Stockholm och Kristianstad bestående av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum, söker nu en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team i Kristianstad. Som en del av BHG Group, en ledande aktör inom heminredning och möbler, erbjuder vi en spännande arbetsmiljö med fokus på tillväxt och kundnöjdhet. Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att spela en central roll i vår verksamhet. Dina huvudsakliga uppgifter innefattar att besvara kunders frågor via telefon och e-post, förse kunder med detaljerad information om våra produkter, samt hantera beställningar och reklamationer med professionalism och omsorg. Du kommer också att ansvara för diverse administrativa uppgifter och ärendehantering, vilket kräver noggrannhet och effektivitet. Vi söker en person med utmärkta kommunikationsförmågor på svenska, både i tal och skrift. Din serviceinriktade inställning och genuina vilja att hjälpa kunder är avgörande för denna roll. Vi värdesätter din förmåga att hantera olika typer av ärenden och lösa problem på ett kreativt sätt. Flexibilitet och förmåga att arbeta i ett högt tempo är viktiga egenskaper, liksom god datorvana. I gengäld erbjuder vi dig en nyckelposition i ett växande e-handelsföretag. Du får möjlighet att arbeta med tre starka varumärken: Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hos oss finns goda chanser till både personlig och professionell utveckling, där du kan växa tillsammans med företaget och fördjupa din expertis inom kundservice och e-handel. Arbetet sker på plats på vårt kontor i Kristianstad Låter detta intressant? Vi ser fram emot att höra från dig!

108 dagar sedan
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Jobba som personlig assistent i Kristianstad i sommar!

Våra assistansanvändare runt om i Kristianstad söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

113 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på Apoteket Norringen i Kristianstad. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Norringen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa Apoteket Norringen är ett av våra topp 100-apotek som ligger i utkanten av Kristianstad, tillsammans med ÖB och ICA Kvantum, och har många receptkunder. Det finns även möjlighet att arbeta på våra andra apotek i Kristianstad. Våra apotek är kompletta med samtliga roller tillsatta, och vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö med bra parkering precis utanför dörren. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08-19, lördagar 10-16, söndagar 11-16. Välkommen till Apoteket!

114 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på Apoteket Norringen i Kristianstad. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Norringen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa Apoteket Norringen är ett av våra topp 100-apotek som ligger i utkanten av Kristianstad, tillsammans med ÖB och ICA Kvantum, och har många receptkunder. Det finns även möjlighet att arbeta på våra andra apotek i Kristianstad. Våra apotek är kompletta med samtliga roller tillsatta, och vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö med bra parkering precis utanför dörre Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08-19, lördagar 10-16, söndagar 11-16. Välkommen till Apoteket!

115 dagar sedan
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Biluthyrare
Bilmånsson i Skåne AB
Kundtjänstpersonal

Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai. Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund. Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden Hjärta & Kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete. Arbetsuppgifter Ditt huvuduppdrag i rollen som Biluthyrare är att ta hand om våra kunder och bilar som båda två alltid står i fokus. Du spelar en viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse, från det att kunden hämtar sin bil till att den lämnas tillbaka. Som Biluthyrare hos oss ansvarar du för hela hyrbilsprocessen - från bokning till återlämning och fakturering. I rollen arbetar man nära vårt Kundcenter för att säkerställa en smidig och effektiv service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Ta emot bokningar från kunder vid disk, telefon och mail Genomgång och planering av vagnpark Städning, tvätt och iordningställande av bilar för leverans Hantera hela kundflödet från hämtning till återlämning och avslut av bilhyra Leverans och hämtning av bilar till och från kunder Kompetenskrav Ett krav för tjänsten är B-körkort samt att du behärskar svenska och engelska väl, såväl i tal som skrift. Personliga egenskaper Vi söker dig som har ett starkt kundfokus och förstår vikten av att skapa en positiv och personlig upplevelse för varje kund samt är en god administratör. Du är driven och engagerad Du trivs i högt tempo och är flexibel Du är självgående och har god förmåga att organisera det dagliga arbetet Du trivs med att arbeta i team och har en god samarbetsförmåga Information och kontaktpersoner Har du frågor om tjänsten så kontaktar du Jenny Ljunge, Hyrbilschef på telefonnummer 0411-64833. Anställningsform, omfattning och placeringsort Anställningen är tillsvidare, heltid med placering på Bilmånssons Kundcenter i Kristianstad. Tillträde enligt överenskommelse. Varmt välkommen till oss

115 dagar sedan
Sista ansökan:
21 augusti 2025