För dig som söker en roll inom produktion och processeffektivisering finns nu en spännande möjlighet som Drift- och Förbättringskoordinator! Har du en utbildning inom teknik, produktionsledning eller annan relevant bakgrund och vill bidra till utvecklingen av innovativa lyftlösningar? Sök tjänsten redan idag! OM TJÄNSTEN TAWI är ett svenskt företag som utvecklar innovativa lyftlösningar för ergonomisk materialhantering. Vi söker nu åt TAWIs räkning en Drift- och Förbättringskoordinator som kommer att stötta produktionschefen i att driva förbättringsinitiativ, effektivisera produktionsprocesser samt hantera operativa och fastighetsrelaterade uppgifter i det dagliga arbetet. Detta är en roll där du får praktisk erfarenhet av processeffektivisering, fastighetssamordning och produktion. Du blir en del av produktionsledningsteamet och arbetar nära både produktionschef och produktionsteam. Rollen passar dig som trivs i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik och där arbetsuppgifterna är varierade. Du erbjuds - Erfarenhet av processeffektivisering, fastighetssamordning och produktion. - En varierad roll där du får utveckla din kompetens i en innovativ industri. - En anställning som kombinerar teori och praktik för optimal utveckling i branschen. - En mentor som vägleder och stöttar dig i din professionella resa ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Rollen är tvådelad och passar dig som vill arbeta både med förbättringsarbete inom produktion och med att samordna operativa och praktiska delar av den dagliga driften. Du får möjlighet att vara med och utveckla kundens produktionsprocesser samtidigt som du stöttar det dagliga flödet och arbetsmiljön. Exempel på ansvarsområden: * Delta i optimering av arbetsflöden och produktionslayout * Analysera data och identifiera förbättringsmöjligheter * Koordinera mindre underhålls- och lokalprojekt * Följa upp förbättringsåtgärder inom arbetsmiljö och infrastruktur * Hantera lagerhållning och beställningar av förbrukningsmaterial * Underhålla dokumentation relaterad till fastighet och säkerhet * Stötta interna system för uppföljning och beställningar * Fungera som länk mellan produktion, leverantörer och servicepartners VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad gymnasial utbildning inom produktionsledning, industriell ekonomi eller motsvarande teknisk inriktning. - Har grundläggande kunskaper i Microsoft Office. - Har stort intresse för förbättringsarbete och produktionsutveckling. - Har nyfikenhet och vilja att lära sig om produktionsflöden och operativa förbättringar. - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikation sker på båda språken. Det är meriterande om du har - Tidigare erfarenhet av produktion, drift eller fastighetssamordning. - Erfarenhet av arbetsflödesoptimering, processförbättringar eller administrativ samordning. - Kunskap i ERP-system. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Ordningsam - Social - Intellektuellt nyfiken Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om TAWI HÄR!
Vi söker nu en engagerad stödassistent som vill vara med i vårt riktigt härliga team! Lockas du av att arbeta med människor och ett varierat arbete? Rollen som stödassistent hos oss I detta arbete ger du våra boende stöd i livets alla delar. Målet för insatsen är att ge goda levnadsvillkor och möjliggöra inflytande och delaktighet. Vi vet att ha roligt på arbetet är en framgångsfaktor i att trivas. Du kommer arbeta i nära samarbete med kollegor som både är stödassistenter, stödpedagoger och med enhetschef. I dina arbetsuppgifter ingår att upprätta social dokumentation och genomförandeplaner. Vi jobbar utifrån lågaffektivt bemötande, IBIC, AKK, MI samt tydliggörande pedagogik samt vård och stödsamordning. Arbetssättet är metodiskt utifrån överenskomna processer och rutiner men innebär också stor frihet under ansvar. Förutom kollegor har du stöd från HSL-team och metodutvecklare i arbetet. Din profil Vi söker dig med stort engagemang för våra hyresgäster och som brinner för varje individs delaktighet. Som person är du nyfiken, lyhörd och positiv i ditt bemötande. Du kan organisera dina arbetsuppgifter, är trygg med social dokumentation och har förmåga att vara flexibel när situationen kräver. Du får gärna ha en övertygelse om att AKK och tydliggörande pedagogik ger mervärde för hyresgästens självständighet och att du tycker om att vara aktiv. För oss är det en självklarhet att du vill arbeta i ett team som vill ha roligt på arbetet och som prestigelöst samarbetar för att ge hyresgästen det bästa stödet. Du behöver vara trygg i att arbeta motiverande i samarbete med psykiatrin. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har: - stödassistent- alternativt undersköterskeutbildning och/eller annan utbildning som är relevant för målgruppen - erfarenhet av arbete i socialpsykiatri Det är meriterande: - om du har erfarenhet av arbete inom bostad med särskild service Läs gärna mer om oss Sandlyckans gruppbostad ligger i ett lugnt bostadsområde i Kullavik och är ett boende med sex lägenheter som riktar sig till vuxna personer med psykiska funktionshinder. För ökad kollegial gemenskap och kunskapsspridning samarbetar vi mellan enheter med likvärdig inriktning av målgrupp. Vi arbetar med resurstid i schemat vilket innebär att arbeta på en alt. fler enheter med likvärdig målgrupp. https://kungsbacka.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/forvaltningar-och-namnder/forvaltningar/forvaltningen-for-individ--familjeomsorg Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med start i augusti eller enligt överenskommelse. Inom förvaltningen för Individ & Familjeomsorg anställs samtliga medarbetare inom Boende med Särskild Service och Stöd i Hemmet på heltid men har möjlighet att gå ner till önskad sysselsättningsgrad utifrån verksamhetens behov. Observera att belastningsregister kommer att behöva uppvisas i samband med anställning. Du kan beställa ett registerutdrag, här:https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss är du välkommen att kontakta oss eller läs mer på vår hemsida här: https://kungsbacka.se/foretagande-och-jobb/jobb/att-jobba-hos-oss Intresserad? Kul! Varmt välkommen med din ansökan senast 27 juni. I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Vill du arbeta med teknik som verkligen betyder något? Hos oss på Kungsbacka kommun får du använda din problemlösningsförmåga och servicekänsla för att stötta våra användare i en samhällsviktig verksamhet. Nu söker vi en IT -tekniker inom support som vill bidra till en smidig vardag för våra användare – kanske är det du? Rollen som IT -supporttekniker hos oss Du arbetar i första linjens support och bidrar till en effektiv och smidig supportupplevelse genom att med hög tillgänglighet och god service hjälpa användare att snabbt lösa tekniska problem. Du hanterar ett brett spektrum av ärenden – allt från enklare felsökning till att lösa mer komplexa problem. Några exempel på arbetsuppgifter är: - Dator- och skrivarsupport - Nätverk - Kringutrustning - Användarstöd i Microsoft 365 Supporten sker via telefon, ärendehanteringssystem samt genom personliga möten i vår kundmottagning eller på plats ute i kommunens olika verksamheter, som till exempel skolor och kontor. I teamet jobbar vi nära varandra och hjälps åt för att ta tillvara varandras kompetens, utveckla gemensamma arbetssätt och leverera snabb, trygg och professionell IT-support till hela organisationen. Du kommer tillhöra enheten IT- support och användarstöd på Digitalt center. Din arbetsplats finns i centrala Kungsbacka, endast 2 minuters promenadavstånd från resecentrum. Din profil Du tar initiativ och motiveras av att lösa problem och göra skillnad för andra. Du är en lagspelare som värdesätter gott samarbete och vet att det bästa resultatet nås genom att arbeta tillsammans med dina kollegor. Du är självgående och tar ansvar för dina uppgifter. Din känsla för service och ditt professionella bemötande är något som kännetecknar dig i rollen som IT -tekniker. Arbetet ställer krav på flexibilitet med en stark omställningsförmåga för att möta verksamhetens behov. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har: - relevant erfarenhet av att arbeta med PC och Windows - erfarenhet och kunskap inom skrivare, nätverk och Microsoft 365 - en fullföljd gymnasial utbildning - erfarenhet av att arbeta med telefonsupport - erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem - B-körkort Läs gärna mer om oss Digitalt center består idag av fem enheter med 65 personer som ansvarar för infrastruktur, IT-säkerhet, systemutveckling, applikationsdrift och support av kommunens IT-miljö. Digitalt center tillhör förvaltningen för Service som arbetar med service både till kommunens invånare, till anställda och till övriga förvaltningar i kommunen. Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med tillsättning enligt överenskommelse. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss är du välkommen att kontakta oss eller läs mer på vår hemsida här: https://kungsbacka.se/foretagande-och-jobb/jobb/att-jobba-hos-oss Intresserad? Kul! Varmt välkommen med din ansökan senast 29 juni. I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
LBS Kreativa gymnasiet är en stabil verksamhet som funnits i 30 år. Vi är en skola i framkant med nära kontakt med näringslivet. Vårt jobb är att lotsa eleverna genom gymnasietiden och under den resan förbereda dem inför framtidens kreativa branscher. Vår idé är "dagens utbildning för morgondagens jobb". Läs mer om oss på www.lbs.se. LBS – Kreativa gymnasiet i Kungsbacka och Borås erbjuder högskoleförberedande utbildningar inom Teknikprogrammet och Estetiska programmet. Skolorna har cirka 150 - 200 elever vardera och ca 25 medarbetare. Vi söker nu en specialpedagog till våra verksamheter. Specialpedagog till LBS Kreativa Gymnasiet i Kungsbacka och Borås Vi erbjuder På LBS – Kreativa gymnasiet kombinerar vi ett välutvecklat systematiskt kvalitetsarbete med kreativa lärprocesser. Det ställer höga krav på alla som arbetar hos oss, på lärmiljön och på organisationen men ger också väldigt mycket tillbaka till dig som medarbetare genom stora möjligheter att i en stimulerande arbetsmiljö utvecklas i din profession och att arbeta med kollegialt lärande på riktigt. Vi erbjuder våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Ditt uppdrag Vi erbjuder nu en tjänst som specialpedagog på 70-80% där tiden delas mellan Kungsbacka och Borås, med möjlighet att delvis arbeta på distans från den ena orten. Du kommer också ha en viktig roll i att kontinuerligt utveckla skolans utbildningar tillsammans med dina kollegor. Som specialpedagog på LBS är du i hög grad delaktig i skolans systematiska kvalitetsarbete och den pedagogiska utvecklingen samt ingår i skolornas elevhälsoteam. Din profil Du har en gedigen kompetens inom specialpedagogik och vill, utöver din yrkesskicklighet, bidra med engagemang, prestigelöshet och gärna en gnutta humor till våra skolmiljöer. Tillsammans med rektorer, elevhälsoteam och kollegor är du en aktiv part i det pedagogiska utvecklingsarbetet, både inom ämnesövergripande områden och i skolans övergripande utveckling. Du strävar efter att kontinuerligt utveckla din egen yrkesroll och hålla dig uppdaterad inom forskning och beprövad erfarenhet. Du är flexibel, ansvarstagande och har en mycket god förmåga att möta ungdomar – att bygga förtroendefulla relationer med både elever och deras vårdnadshavare är en självklar del av ditt arbetssätt. Du bidrar med kunskap och idéer i kollegiet som väcker engagemang, nyfikenhet och lärlust. Du ser varje elev som en individ med unika behov och förutsättningar och arbetar inkluderande för att alla ska få möjlighet att lyckas. I alla sammanhang är du en trygg vuxen och tydlig ledare. Det är meriterande om du har andra kreativa kompetenser eller intressen som kan bidra till skolans utveckling och kultur. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (såvida du uppfyller Skollagens krav på behörighet). Tillträde i augusti eller enligt överenskommelse. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast den 9 juli. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor i Kungsbacka Christel Dahlin på 0760002449 eller rektor i Borås Mikael Friberg på 033170348. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Just nu söker vi dig som vill jobba som städare/städerska i Särö! Vi söker dig som är ordningsam, positiv och tycker om att alltid göra ditt bästa på jobbet. Vi ser gärna att du har sinne för detaljer och tycker om att ge det lilla extra och att alltid se till att du lämnar kundens hem i fint skick. Vi letar efter dig som tycker om att ge bra service. Vi väntar dig som är intresserad!
LBS Kreativa gymnasiet är en stabil verksamhet som funnits i 30 år. Vi är en skola i framkant med nära kontakt med näringslivet. Vårt jobb är att lotsa eleverna genom gymnasietiden och under den resan förbereda dem inför framtidens kreativa branscher. Vår idé är "dagens utbildning för morgondagens jobb". Läs mer om oss på www.lbs.se. LBS – Kreativa gymnasiet i Kungsbacka erbjuder högskoleförberedande utbildningar inom Teknikprogrammet och Estetiska programmet med profiler inom spelutveckling, spelgrafik, grafisk design, AI, foto-film och E-sport. Skolan har cirka 150 elever och 20 medarbetare. Vi söker nu en lärare i idrott, träningslära och mental träning till vår verksamhet. Lärare i idrott till LBS Kreativa Gymnasiet i Kungsbacka Vi erbjuder På LBS – Kreativa gymnasiet kombinerar vi ett välutvecklat systematiskt kvalitetsarbete med kreativa lärprocesser. Det ställer höga krav på alla som arbetar hos oss, på lärmiljön och på organisationen men ger också väldigt mycket tillbaka till dig som medarbetare genom stora möjligheter att i en stimulerande arbetsmiljö utvecklas i din profession och att arbeta med kollegialt lärande på riktigt. Vi erbjuder våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Ditt uppdrag Vi erbjuder nu ett vikariat på 40-60% för undervisning i idrott och hälsa 1 och 2, träningslära 2, idrott grund och mental träning. Tjänsten är ett vikariat under höstterminen 2025. Möjlighet till kombination med svenska och/eller medieproduktion finns (se annons för berörda ämnen). I tjänsten kan det komma att ingå mentorskap. Du kommer också ha en viktig roll i att kontinuerligt utveckla skolans utbildningar tillsammans med dina kollegor. Som lärare på LBS är du i hög grad delaktig i skolans systematiska kvalitetsarbete och den pedagogiska utvecklingen. Din profil I första hand söker vi dig som är legitimerad lärare alternativt har spetskompetens inom idrott och hälsa och ser koppling mellan hälsa och lärande. Du är en person som utöver traditionell idrottsundervisning hittar lösningar som passar alla elever och förutsättningar. Du är flexibel, självständig, kan tänka utanför boxen, tar ansvar och engagerar dig positivt i både elever som har ingen eller liten anknytning till idrott såväl som de som brinner för ämnet. Vi söker dig som utöver din skarpa ämneskompetens vill bidra med engagemang, humor och prestigelöshet till vår skola. Du tar tillsammans med rektor och kollegor ansvar för skolans pedagogiska utveckling, ämnesutvecklingen samt för att utveckla din egen yrkeskompetens. Du är kreativ i din planering och genomförande av din undervisning, skapar lust att lära och har förmågan att se eleverna som individer med olika behov och drivkrafter. I klassrummet såväl som i idrottssalen är du en trygg ledare och du är bra på att skapa relationer med både elever och föräldrar. Det är meriterande om du har andra kreativa kompetenser eller intressen. Övrigt Tjänsten är ett vikariat för höstterminen 2025. Tillträde den 11 augusti. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast den 8 juli. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Christel Dahlin på 0760002449 eller biträdande rektor och idrottslärare Karin Flink på 0760520347. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
LBS Kreativa gymnasiet är en stabil verksamhet som funnits i 30 år. Vi är en skola i framkant med nära kontakt med näringslivet. Vårt jobb är att lotsa eleverna genom gymnasietiden och under den resan förbereda dem inför framtidens kreativa branscher. Vår idé är "dagens utbildning för morgondagens jobb". Läs mer om oss på www.lbs.se. LBS – Kreativa gymnasiet i Kungsbacka erbjuder högskoleförberedande utbildningar inom Teknikprogrammet och Estetiska programmet med profiler inom spelutveckling, spelgrafik, grafisk design, AI och foto/film. Skolan har cirka 150 elever och 20 medarbetare. Vi söker nu en lärare i svenska och medieproduktion till vår verksamhet. Lärare i svenska och medieproduktion till LBS Kreativa Gymnasiet i Kungsbacka Vi erbjuder På LBS – Kreativa gymnasiet kombinerar vi ett välutvecklat systematiskt kvalitetsarbete med kreativa lärprocesser. Det ställer höga krav på alla som arbetar hos oss, på lärmiljön och på organisationen men ger också väldigt mycket tillbaka till dig som medarbetare genom stora möjligheter att i en stimulerande arbetsmiljö utvecklas i din profession och att arbeta med kollegialt lärande på riktigt. Vi erbjuder våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Ditt uppdrag Vi erbjuder nu en tjänst på 100% för undervisning i svenska, och medieproduktion. I tjänsten ingår även mentorskap, delat biblioteksansvar, handledning av gymnasiearbeten och enstaka elever i svenska som andraspråk. Du kommer också ha en viktig roll i att kontinuerligt utveckla skolans utbildningar tillsammans med dina kollegor. Som lärare på LBS är du i hög grad delaktig i skolans systematiska kvalitetsarbete och den pedagogiska utvecklingen. Din profil Vi söker vi dig som är legitimerad lärare i svenska och medieproduktion, alternativt behörig i svenska med spetskompetens inom medieproduktion. Utöver din skarpa ämneskompetens vill du bidra med engagemang, humor och prestigelöshet till vår skola. Du tar tillsammans med rektor och kollegor ansvar för skolans pedagogiska utveckling, ämnesutvecklingen samt för att utveckla din egen yrkeskompetens. Du är kreativ i din planering och genomförande av din undervisning, skapar lust att lära och har förmågan att se eleverna som individer med olika behov och drivkrafter. I klassrummet är du en trygg ledare och du är bra på att skapa relationer med både elever och föräldrar. Det är meriterande om du har andra kreativa kompetenser eller intressen. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (såvida du uppfyller Skollagens krav på behörighet). Tillträde den 11 augusti 2025. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast den 7 juli. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Christel Dahlin på 0760002449. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Är du en driven Diagnostekniker och redo för nästa steg i karriären? vår kund söker just nu en skicklig bilmekaniker som vill bli en del av deras team. Läs vidare för att ta reda på mer om denna spännande möjlighet. Om rollen: DiagnosteknikerSom Diagnostekniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Fordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi på Alma Assistans söker personlig assistent till en tjej på 11år. Tjänsten är varannan helg och passar dig som har annat arbete dagtid eller studerar. Arbetstiderna är fredag 16:00-21:00 Lördag 09:00-17:00 Söndag 09:00-17:00 Viss förändring kan förekomma med överenskommelse. Kunden bor i Onsala tillsammans med sin pappa och syskon. Du som söker bör ha körkort och tillgång till egen bil. Vi söker dig som är aktiv, har barnasinnet kvar och är ansvarstagande. Vår kund älskar att hitta på saker som badhus, ute aktiviteter med mera. Kunden har inget eget tal utan du som assistent förr kundens talan, därav är det viktigt att språket är bra då kunden förstår talat språk, all hygien hjälp ingår i uppdraget. Vi ser gärna att du har erfarenhet av barn på nått sätt antigen egna barn eller arbetat med barn tidigare. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen Som säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelse PLATS: Kungsbacka OMFATTNING: 100% ARBETSTIDER: Måndag till Fredag klockan 10-19 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Välj ett jobb för att visa detaljer