Veterankraft söker sig som är 55+ och vill arbeta som trädgårdsarbetare hos våra kunder i Kungsbacka. Hos oss på Veterankraft får du möjlighet att bidra med dina kunskaper och ditt intresse genom varierande uppgifter i våra gröna utemiljöer. Du som tycker om att röra på dig, vara ute i naturen och göra något som andra har glädje av kommer att trivas hos oss. Vi ser gärna att du har gröna fingrar, en känsla för detaljer och trivs med arbete i friska luften. Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I rollen som trädgårdsarbetare kommer du att utföra en mängd olika trädgårdsuppgifter hos våra kunder, som kan vara både privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Du ser till att tillgodose kundens skötselplan och hjälper till att ta hand om utemiljöer på ett omtänksamt sätt. Genom ditt arbete bidrar du till att skapa fina och trivsamma platser. I dina arbetsuppgifter kan bland annat följande ingå: Gräsklippning Ogräsrensning Beskärning och träd och häck Plantering Du kommer att arbeta med både återkommande- och engångsuppdrag. Tjänsten är en timanställning vilket innebär att du arbetar när du vill och har möjlighet. Din profil Du är 55 år eller äldre Du tycker om att vara ute i naturen och hjälper gärna till där det behövs Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av trädgårdsarbete sedan tidigare Meriterande med körkort, egen bil + släpvagn Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!
Är du intresserad av att arbeta på distans under sommaren? I skrivande stund söker vi dig som är sjuksköterska för uppdrag på distans. Introduktion och utbildning blir i Halland. Om uppdraget: Period: v26-v33 Placering: distans förutom introduktion på plats Kungsbacka alt Halmstad Arbetstider:Varierande enligt schema, främst nätter Krav på INERAS utbildning samt tidigare arbete på 1177 inom de senaste 12 månaderna Kvalifikationer: Vi söker dig som är sjuksköterska och har erfarenhet från 1177 Personliga egenskaper: Du är en engagerad och positiv kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och ha god förmåga att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. För att lyckas i rollen ser vi också att du som person är ödmjuk, prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du är också en social person som har goda kunskaper i det svenska språket, tilltalas av utmaningar och nya utvecklingsmöjligheter. Vi erbjuder dig: Din egen personliga och engagerade konsultchef Karriär- och utvecklingsmöjligheter När du jobbar i AdatoCare har du förmåner som friskvård, utbildning, och högtids middagar. Bra betalt och fördelaktiga förmåns paket Trygga och korrekta försäkringar Tjänstepension Stort utrymme och frihet att styra över din tillvaro, bland annat flexibel schemaläggning Om AdatoCare - Levererar vårdpersonal till olika vårdinrättningar över hela landet. Bolaget ägs och drivs av sjuksköterskor som själva arbetar för olika uppdragsgivare i Mellansverige. Våra tjänster riktar sig främst till slutenvården, primärvården, hemsjukvården, särskilda boenden inom äldreomsorgen samt mot avancerad sjukvård i hemmet. AdatoCare levererar från 2022 tjänster till de flesta av landets kommuner, regioner samt statliga verksamheter. Bolaget använder sig av en lärande arbetsplatskultur som ska uppmuntra till nya utmaningar och kunskaper och vi försöker alltid utvecklas för att anpassa oss till morgondagens vårdbehov. Sista svarsdag: 2025-01-28. Detta uppdrag kan tillsättas innan sista svarsdatum så kom gärna in med CV snarast möjligt.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 25-årsåldern bosatt i Särö har goda kunskaper i svenska har erfarenhet av liknande arbete har erfarenhet av epilepsi är rökfri tål pälsdjur Det är även meriterande om du: har erfarenhet av cerebral pares har erfarenhet av kognitiva funktionsvariationer är intresserad av att stanna kvar som timvikarie till hösten Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Vi söker två personliga assistenter. Tjänsten är ett sommarvikariat och tjänsten är på ca 50%. Tjänsten innebär arbete under dagtid och kvällstid enligt följande arbetspass: 09:00-16:00, 16:00-23:00 samt 10:00-18:00 på såväl vardagar som helger. Vikariatet är förlagd från vecka 27 till och med vecka 31. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Sandra Heras Arvidsson [email protected]
Är du beredd att jobba i en samhällsbärande verksamhet? För att alla djur i Sverige ska få förutsättningar att leva ett så bra liv som möjligt finns Distriktsveterinärerna. Med beredskap dygnet runt, mottagningar över hela landet och unik kunskap om djurhälsa bidrar vi till sundare djur och ett tryggare liv. Som distriktsveterinärer arbetar vi på uppdrag av privatpersoner, företag och myndigheter. Vi erbjuder samhällsbärande tjänster för akut djursjukvård, smittskydd och förebyggande insatser för en god djurhälsa. Alltid med fötterna på jorden och hjärtat på rätt ställe. Distriktsveterinärerna är en del av Jordbruksverket. På vår mottagning i Kungsbacka välkomnas du av en modern, ljus och luftig klinik som är utformad för att skapa en trygg och trivsam miljö för både djur och människor. Här arbetar ett engagerat team bestående av 10 veterinärer, 2 djursjukskötare och 3 djurvårdare. Smådjursverksamheten omfattar allt från profylaktiska behandlingar till akutfall, medicinska utredningar, kirurgi och tandvård. Vi har tillgång till röntgen, ultraljud, inhalationsnarkos, samt ett välutrustat laboratorium. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en legitimerad djursjukskötare som vill bli en del av vårt team. Hos oss får du en varierad och utvecklande roll där du arbetar nära både djur och djurägare. Du arbetar både självständigt med exempelvis vaccinationer och i team med djurvårdare och veterinär. Anestesi är en viktig del av arbetet med patienter på både tand och operation. Arbetsuppgifterna kan även bestå av att bemanna receptionen, besvara telefon med rådgivning och tidsbokning, foderrådgivning och försäljning. Övriga klinikuppgifter såsom hygien, instrument- och lokalvård samt administrativa uppgifter ingår i det dagliga arbetet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad djursjukskötare med ett genuint engagemang för djurens välfärd och en vilja att ge bästa möjliga service till våra kunder. Du är självständig, noggrann och trygg i din yrkesroll, samtidigt som du trivs med att arbeta i team och bidra till ett gott samarbete. Du är flexibel, lösningsorienterad och har lätt för att anpassa dig i ett högt arbetstempo. Har du erfarenhet av anestesi, röntgen eller laboratoriearbete är det meriterande. Krav på tjänsten är svensk legitimation som djursjukskötare och B-körkort. Har du tidigare arbetat som djursjukskötare är det meriterande. ÖVRIGT Vi bryr oss om vår personal. Därför ger vi alla medarbetare inom Distriktsveterinärerna möjlighet att ta del av olika förmåner. Några exempel är 28-35 dagar semester beroende på din ålder, löneväxling, friskvårdsbidrag och företagshälsovård. För dig som förälder har vi bra villkor för att hitta en bra balans mellan arbetsliv och familjeliv, vi erbjuder bland annat föräldrapenningtillägg och möjlighet att reducera din arbetstid fram till dess att barnet är tolv år. Vi eftersträvar mångfald bland våra medarbetare. Vårt arbetsspråk är svenska och våra tjänster kräver att du behärskar svenska i både tal och skrift. Vi tillämpar normalt 6 månaders provanställning. Inför rekryteringsarbetet har Distriktsveterinärerna tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare eller rekryteringsföretag. Hos Distriktsveterinärerna använder vi e-rekrytering genom Offentliga Jobb för att effektivisera och kvalitetssäkra arbetet med ansökningshandlingarna. När du en gång fyllt i dina uppgifter kan du enkelt söka andra jobb utan att fylla i uppgifterna igen. Tack för att du söker genom Offentliga Jobb!
Är du beredd att jobba i en samhällsbärande verksamhet? För att alla djur i Sverige ska få förutsättningar att leva ett så bra liv som möjligt finns Distriktsveterinärerna. Med beredskap dygnet runt, mottagningar över hela landet och unik kunskap om djurhälsa bidrar vi till sundare djur och ett tryggare liv. Som distriktsveterinärer arbetar vi på uppdrag av privatpersoner, företag och myndigheter. Vi erbjuder samhällsbärande tjänster för akut djursjukvård, smittskydd och förebyggande insatser för en god djurhälsa. Alltid med fötterna på jorden och hjärtat på rätt ställe. Distriktsveterinärerna är en del av Jordbruksverket. På vår mottagning i Kungsbacka välkomnas du av en modern, ljus och luftig klinik som är utformad för att skapa en trygg och trivsam miljö för både djur och människor. Arbetsgruppen består av 10 veterinärer, 2 djursjukskötare och 3 djurvårdare. Smådjursverksamheten omfattar allt från profylaktiska behandlingar till akutfall, medicinska utredningar, kirurgi och tandvård. Vi har tillgång till röntgen, ultraljud, inhalationsnarkos, samt ett välutrustat laboratorium. ARBETSUPPGIFTER Hos oss blir du en del av ett engagerat team där varje dag bjuder på nya möten, utmaningar och möjligheter att växa. Vi söker nu en djurvårdare nivå 2 eller nivå 3 som vill vara med och skapa en trygg och professionell miljö för våra patienter och deras ägare. Du kommer att ha en varierad roll där du både assisterar veterinärer i det kliniska arbetet, bemannar receptionen, ger rådgivning via telefon och hjälper våra kunder med foderförsäljning och bokningar. Du är också en viktig del i att hålla kliniken i gott skick från hygien och instrumentvård till administration. KVALIFIKATIONER Krav för tjänsten är utbildning och erfarenhet som djurvårdare på nivå 2 eller nivå 3. Vi söker dig som är självgående, serviceinriktad och har ett genuint engagemang för både djur och människor. Du trivs i ett team där vi hjälps åt, kommunicerar öppet och har roligt tillsammans. Du är flexibel, strukturerad och har lätt för att prioritera när tempot växlar. Har du erfarenhet av röntgen, provtagning eller rådgivning är det ett stort plus. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i din roll, ta ansvar och vara med och påverka vardagen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser fram emot att välkomna en ny kollega som vill växa tillsammans med oss. Krav för tjänsten är tidigare erfarenhet av djursjukvård på smådjursklinik och är djurvårdare på minst nivå 2. Har du behörighet på nivå 3 och narkoskompetens är det meriterande. B-körkort är krav. Urval sker löpande, välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vi bryr oss om vår personal. Därför ger vi alla medarbetare inom Distriktsveterinärerna möjlighet att ta del av olika förmåner. Några exempel är 28-35 dagar semester beroende på din ålder, löneväxling, friskvårdsbidrag och företagshälsovård. För dig som förälder har vi bra villkor för att hitta en bra balans mellan arbetsliv och familjeliv, vi erbjuder bland annat föräldrapenningtillägg och möjlighet att reducera din arbetstid fram till dess att barnet är tolv år. Vi eftersträvar mångfald bland våra medarbetare. Vårt arbetsspråk är svenska och våra tjänster kräver att du behärskar svenska i både tal och skrift. Vi tillämpar normalt 6 månaders provanställning. Inför rekryteringsarbetet har Distriktsveterinärerna tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare eller rekryteringsföretag. Hos Distriktsveterinärerna använder vi e-rekrytering genom Offentliga Jobb för att effektivisera och kvalitetssäkra arbetet med ansökningshandlingarna. När du en gång fyllt i dina uppgifter kan du enkelt söka andra jobb utan att fylla i uppgifterna igen. Tack för att du söker genom Offentliga Jobb!
Är du vår nästa stjärna på lagret? Se hit! Vår kund i Kungsbacka växer och vi letar nu efter nya lagermedarbetare som vill vara en del av ett starkt team! Arbetsuppgifter Plocka och packa varor enligt order Ta emot, kontrollera och registrera inkommande gods Ompaketering och förberedelse av gods för vidare distribution Truckkörning och hantering av interna transporter inom lagret Arbete i lagerhanteringssystem för att säkerställa korrekt lagerstatus Bidra till ordning och säkerhet på lagret Samarbeta med kollegor och ibland kundkontakt vid behov Kvalifikationskrav Erfarenhet av lagerarbete är meriterande men inget krav Körkort B samt tillgång till bil Truckkort (A2-A4 & B1-B3) Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar Noggrann, effektiv och lösningsorienterad God svenska i tal och skrift Din karriär hos TopWork – Det här kan du förvänta dig: En trevlig och stöttande arbetsmiljö där teamwork står i fokus. Personligt stöd – Som anställd hos oss får du en personlig kontaktperson som hjälper dig genom hela din anställningstid. Kompetensutveckling – Möjlighet till utveckling inom ditt yrke, så att du kan växa tillsammans med oss. Är du den vi söker? Ansök redan idag! Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.
🩺 Erfaren sjuksköterska inom primärvård? Vi söker dig! Har du gedigen erfarenhet från primärvården och söker nya, flexibla utmaningar? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig! Vi på Health Connect 365 söker just nu legitimerade sjuksköterskor med god vana inom primärvård/vårdcentral. 🔹 Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska Har minst 1–2 års erfarenhet av primärvård Är trygg i din yrkesroll och van att arbeta självständigt Har god samarbetsförmåga och ett professionellt bemötande ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska med primärvårdsvana Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar
Är du intresserad av att på vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet utveckla undervisningen? Kollaskolan är en central belägen skola med utvecklingsfokus där vi vill göra skillnad för våra elever nu och i framtiden. Varje dag jobbar vi med att tillämpa den senaste vetenskapens insikter om motivation, hjärnan och välmående. Varmt välkommen med din ansökan! Rollen som lärare hos oss Du ingår i ett årskursinriktat arbetslag där du även har mentorsansvar men kan komma att undervisa i flera årskurser. Allt vi gör ska präglas av vår tro på eleven, utgå från ett styrkefokus och det ska synas genom kreativitet, arbetsglädje och nyfikenhet. Det personliga ledarskapet och ett växande tankesätt är en viktig del av vår skolkultur. Din profil Som person är du lyhörd, flexibel och har en förmåga att anpassa din undervisning efter elevernas behov. Du har ett stort tålamod, är intresserad av och har förståelse för elevernas olikheter. Du har ett självledarskap och ett entreprenöriellt tänkande. Dessutom trivs du med att arbeta i arbetslag och undervisa i flera klasser. Du är prestigelös och ödmjuk samt har ambition och drivkraft. Dessutom hanterar du feedback väl och strävar efter att utvecklas. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som: - är legitimerad lärare med behörighet att tyska för elever i årskurs 7-9 Läs gärna mer om oss https://kungsbacka.se/utbildning-och-barnomsorg/grundskola/alla-grundskolor/kollaskolan Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder en tillsvidareanställning på 80-100% med tillsättning enligt överenskommelse. Observera att belastningsregister kommer att behöva uppvisas i samband med anställning. Du kan beställa ett registerutdrag, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss är du välkommen att kontakta oss eller läs mer på vår hemsida här: https://kungsbacka.se/foretagande-och-jobb/jobb/att-jobba-hos-oss Intresserad? Kul! Välkommen med din ansökan senast 10 augusti. Observera att det är semestertider så längre svartid kan förekomma. Intervjuer beräknas först i augusti. I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Vill du jobba med digital försäljning – på riktigt? Plats: Halmstad Tjänst: Heltid Roll: Account Manager – Digital marknadsföring & industriell annonsering Det här är Industritorget Sweden AB Industritorget har i över 20 år varit en naturlig knutpunkt för industriföretag i Sverige. Vår plattform, industritorget.se, är idag landets mest besökta industrisajt – en etablerad sajt där företag syns, söker och gör affärer. Men för några år sedan såg vi ett behov vi inte längre kunde ignorera. Våra kunder efterfrågade mer än bara synlighet på vår plattform – de ville ha hjälp med sin digitala närvaro i stort. Det var startskottet för vår webbyrå. Sedan dess har vi byggt upp ett komplett erbjudande inom SEO, Google Ads, webbproduktion, företagsfilm och sociala medier – särskilt anpassat för industriföretag. Tillväxten har varit kraftig, men aldrig på bekostnad av kvalitet eller människorna bakom den. Nu söker vi nästa kollega till vårt team i Halmstad – en viktig nyckelspelare i vår fortsatta expansion. En roll med både djup och bredd Som Account Manager hos oss blir du en del av både vår webbyrå och vårt utbud via industritorget.se. Det ger dig en sällsynt möjlighet att arbeta med helhetslösningar – i en bransch där digitalisering ofta är ett nytt område för kunden. Du kommer att: - Ta kontakt med nya potentiella kunder och bygga din egen portfölj - Arbeta rådgivande för att hitta rätt digital strategi för varje företag - Följa kunderna genom hela affären – från behovsanalys till uppföljning - Ansvara och utveckla din kundportfölj - Samarbeta tätt med vårt tekniska team bestående av SEO- & Google Ads-Specialister, webbdesigners och contentproducenter - Ha en tydlig och stödjande onboarding – vi vill att du ska lyckas Det här är inte ett jobb för dig som söker nästa transaktion. Det är för dig som vill bygga något varaktigt – både med kunder och i din karriär. Vem tror vi att du är? Du behöver inte kunna allt från start. Men du bör ha en känsla för affärer, en lyhördhet i samtal och en vilja att göra det lilla extra. Vi tror att du: - Har arbetat med försäljning (gärna inom digitala tjänster eller B2B) - Är nyfiken på hur företag växer digitalt – och vill vara en del av den resan - Trivs med eget ansvar men vet värdet av samarbete - Har ett professionellt och empatiskt bemötande – både internt och externt För oss är personlighet och inställning viktigare än perfekta meriter. Det viktigaste är att du vill framåt – och att du trivs i ett företag där det händer saker. Därför ska du välja oss Vi tror att människor presterar bäst när de får påverka sin vardag. Därför får du hos oss: - Tre lönemodeller att välja mellan, beroende på hur du vill balansera trygghet och resultat - En tydlig struktur, bra verktyg och ett starkt varumärke i ryggen - En kultur där tillväxt inte bara mäts i siffror – utan i teamkänsla och utveckling - Ett kontor där man skrattar mycket, jobbar hårt och firar tillsammans med resor och AW - Friskvårdsbidrag och träning på arbetstid – allt för att du ska må bra Vi finns i Halmstad, Göteborg, Stockholm och Spanien. Tjänsten utgår från vårt kontor i Halmstad. Låter det som något för dig? Skicka ditt CV och ett par rader om dig själv till: [email protected] Märk ämnet med “Ansökan Account Manager – Halmstad” Vi intervjuar löpande och är nyfikna på vem du är – oavsett bakgrund. Vill du jobba med digital försäljning på ett bolag där du får både påverka, växa och trivas? Välkommen till Industritorget.
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Välj ett jobb för att visa detaljer