Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och söker jobb på Lidingö? Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum du kommer få möjlighet att arbeta på olika hotell i Lidingö- och Stockholmsområdet du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Om rollen Vi söker en noggrann och organiserad Reservdelsman till vår anläggning i Lidingö. Som Reservdelsman hos Werksta kommer du att hantera inventering, beställningar, och lagerhållning av reservdelar. Du kommer att ha en viktig funktion i att säkerställa att vårt verkstadsteam har de rätta delarna för att leverera högsta möjliga servicekvalitet. Kvalifikationer för en Reservdelsman i LidingöVi letar efter en kandidat med stark känsla för detalj och ett proaktivt angreppssätt till lagerhantering. Du är en problemlösare med god förmåga att samordna och kommunicera effektivt. Tidigare erfarenhet inom lager- och logistikhantering. Kännedom om bildelar och intresse för fordonsindustrin. Förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt. Goda datorkunskaper, särskilt inom lagerhanteringssystem. Utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor. B-körkort är ett krav. Dina arbetsuppgifter som Reservdelsman Ansvara för beställning och mottagning av reservdelar i rätt tid och mängd. Organisera och underhålla ett organiserat och effektivt lager. Samarbeta med mekaniker och andra teammedlemmar för att säkerställa tillgänglighet av nödvändiga delar. Utföra regelbundna inventeringar för att hålla koll på lagerhållningen. Bidra till en säker och välordnad arbetsmiljö i lagerområdet. Förmåner och karriärmöjligheter hos Werksta Lidingö Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du som Reservdelsman har möjlighet att växa och utvecklas. Werksta Lidingö satsar på medarbetarnas kompetensutveckling och erbjuder konkurrenskraftiga förmåner. Besök vår karriärsida för mer information om våra karriärmöjligheter. Om WerkstaWerksta Lidingö är en del av en ledande skadeverkstadskedja i Skandinavien. Med över 100 verkstäder har vi en stark bas för samarbete och kunskapsutbyte, vilket hjälper oss att ständigt leverera bästa möjliga kundservice och kvalitet. Vi strävar efter att vara det självklara valet för både kunder och försäkringsbolag. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Rikard Sahlgren 08-506 141 22.Vi ser fram emot att få din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Werksta Lidingö!
Om rollen Är du en ledare med erfarenhet inom bilservice och reparation? Werksta Lidingö söker nu en Platschef som har en förmåga att leda med engagemang och precision. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med Volkswagen Groups märken. Här kommer du ansvara för att driva och utveckla vår verkstad mot höga mål inom kundnöjdhet och effektivitet. Din profil - Platschef Vi letar efter en strukturerad och resultatdriven person som har förmågan att leda och inspirera teamet. Du har ett analytiskt tänkande och en klar vision för att implementera förbättringsåtgärder och hålla hög standard inom verksamheten. Flerårig erfarenhet i ledande roll inom bilservice eller verkstad. God förståelse för Volkswagen Groups märken och dess processer. Utmärkta ledarskaps- och kommunikationsfärdigheter. Förmåga att arbeta strategiskt för att nå verksamhetsmål och budget. Driven av att nå och överträffa kundernas förväntningar. B-körkort är ett krav. Dina arbetsuppgifter som Platschef Ansvaret för den dagliga driften av verkstaden och att säkerställa att rutiner följs. Utveckla och coacha teamet för att främja en högpresterande och kundfokuserad miljö. Planera och optimera resursanvändningen för att uppnå effektiv drift. Upprätthålla och förbättra relationer med kunder och leverantörer. Analysera verksamhetens resultat och föreslå förbättringsåtgärder. Förmåner och karriärmöjligheter hos Werksta Lidingö Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med stort fokus på professionell utveckling och kvalitet. Du får möjligheten att arbeta i ett företag som värderar innovation och kvalitet högt. Konkurrenskraftiga förmåner och möjlighet till vidareutveckling finns på plats. Besök vår karriärsida för mer information. Om WerkstaWerksta Lidingö är en del av en ledande fristående skadeverkstadskedja i Skandinavien. Vi driver över 100 verkstäder och arbetar kontinuerligt med att förbättra vår kundservice och uppnå högsta möjliga kvalitet. Vår filosofi är att alltid sträva efter excellens och skapa värde för våra kunder och samarbetspartners. För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Rikard Sahlgren på 08-506 141 22. Vi ser fram emot att få din ansökan och att välkomna dig till vårt team på Werksta Lidingö!
Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och söker jobb på Lidingö? Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum du kommer få möjlighet att arbeta på olika hotell i Lidingö- och Stockholmsområdet du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Vi på Submit söker nu efter en lagermedarbetare till vår samarbetspartner på Lidingö.Profil: Vi söker en person som är noggrann, ansvarstagande och som är händig. Du har egenskaper som händighet, engagerad och pålitlig. Du ska ha tidigare erfarnhet av något typ av lager och vi ser gärna att du har god datorvana Arbetsuppgifter: Hjälpa till med in - och utleveranser Lagerarbete Truckkörning Montering Krav: Svenska i tal och skrift Truckkort A+B Körkort B Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbeten inom teknik eller montering Tidigare erfarenhet av in - och utleveranser God datorvana Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Plats: Lidingö Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: Måndag - Fredag 06:00-15:00 Låter detta som något för dig? Ansök idag!
Hemfrid söker erfarna barnpassare till våra kunder i Stockholm! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi barnpassare till våra kunder i Stockholm! Vi söker dig som är trygg, flexibel och såklart - älskar barn! Arbetsbeskrivning Som barnpassare hos oss får du ett meningsfullt extrajobb, perfekt för dig som studerar eller vill jobba deltid. Du kommer att hämta barn från förskola/skola, leka och pyssla med dem, hjälpa till med läxläsning, mellanmål och ibland enklare matlagning. Du följer även med på barnens aktiviteter när det behövs. Det här är en viktig roll där du får stort ansvar och arbetar direkt i våra kunders hem, med nära kontakt med din chef för stöd och vägledning. Vi söker dig som… Vi söker en barnpassare som är trygg, förtroendeingivande och har en genuin kärlek för barn. Vi lägger stor vikt vid din erfarenhet och personlighet. Vi ser gärna att du: Har minst ett års erfarenhet av barnpassning, exempelvis genom att ha tagit hand om syskon eller släktingar, eller genom att ha arbetat som privat barnpassare eller au pair. Eller har minst 6 månaders erfarenhet av arbete i förskola, eller som barnskötare för små barn. Är flexibel och kan arbeta inom Stockholmsområdet. Talar och förstår svenska flytande. Kan arbeta några eftermiddagar i veckan, och ibland helger efter kundens önskemål. Vi erbjuder Ett flexibelt extrajobb, perfekt för dig som är student eller vill jobba deltid Timanställning med OB-tillägg (kvällar, helger och storhelger) Kollektivavtal och goda anställningsvillkor Vill du bli en del av Hemfrid? Välkommen med din ansökan! Kontakta oss gärna på [email protected] om du har några frågor om tjänsten eller vår rekryteringsprocess. Vi genomför alltid en bakgrundskontroll innan anställning.
Sommarvikarier till AdeoCare hemtjänst Lidingö Vill du ha ett spännande sommarjobb där du gör skillnad och får sprida glädje varje dag? Hos oss får du ett jobb som är meningsfullt och du får njuta av en sommar där du får vara en hel del utomhus i solen. Höjdpunkter med jobbet: Personlig och professionell utveckling genom att jobba med de äldre och bemöta så många olika människor. 93% av tidigare sommarvikarier på AdeoCare rekommenderar ett sommarjobb hos oss. Introduktion av erfarna kollegor så att du är väl förberedd när du ska möta våra kunder. Schyssta villkor då vi har kollektivavtal. Här kan man njuta av en vackermiljö. Sök nu och tipsa även en kompis. Här finns chansen att sommarjobba ihop, vi har flera lediga tjänster. Du har även goda möjligheter till fortsatt jobb efter sommaren! Om oss: Vi på AdeoCare brinner för vår uppgift och vi vill vara den mest glädjande hemtjänsten. Vi har varierande och meningsfulla arbetsuppgifter, roliga kollegor och kompetenta chefer. Glädje, engagemang, innovation och flexibilitet är våra värdeord som avspeglas i vår vardag - i varje möte med våra kunder och hur vi är mot varandra. Här på Lidingö är vi ca 30 medarbetare, en enhetschef, en biträdande enhetschef och en planeringsledare som varje dag gör det bästa för våra kunder. Vårt kontor ligger vid goda kommunikationer i Lidingö centrum. Arbetsuppgifter: Du går hem till våra kunder och erbjuder stöd i deras vardag. Dina arbetsuppgifter är: omvårdnad och hygien städning inköp tvätt måltider promenader vara behjälplig att ringa Vårdcentral eller Rehab Till arbetsuppgifterna hör också att dokumentera enligt lagkraven. Omfattning och arbetstid: Nu söker vi sommarvikarier till oss under perioden juni till augusti men också kortare vikariat. Visstidsanställning heltid eller deltid eller timanställning. Dagar och/eller kvällar och/eller helger. Kvalifikationer och egenskaper: Vi söker dig som har Examen inom vård och omsorg eller studerar vårdyrken B-körkort eller behärskar cykel/el cykel Goda kunskaper i svenska språket Arbetserfarenhet inom vård och omsorg, speciellt inom äldreomsorgen och/eller hemtjänsten är mycket meriterande Det är viktigt att du förstår vikten av god service och bra bemötande. Du gillar att jobba både självständigt och i team och tar gärna egna initiativ. Du har förmågan att behålla lugnet också i de mer pressade situationerna. Ansökan: Vi gör löpande urval så skicka din ansökan gärna så fort som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!
Vi på Submit söker nu efter en montör till vår samarbetspartner på Lidingö.Profil: Vi söker en person som är noggrann, ansvarstagande och som är händig. Gillar du även att mecka med tex bilar/mopeder så kommer din startsträcka bli betydligt kortare. Du har egenskaper som händighet, engagerad och pålitlig. Erfarenhet av arbete inom teknik och/eller möbelmontering är meriterande men ej ett krav. Arbetsbeskrivning: Montering av specialanpassade stolar Delmontering av underkomponenter Limning Ställdons-byggande Krav: Svenska i tal och skrift Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbeten inom teknik eller montering Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Plats: Lidingö Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: Måndag - Fredag 06:00-15:00 Låter detta som något för dig? Ansök idag!
Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och söker jobb på Lidingö? Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum du kommer få möjlighet att arbeta på olika hotell i Lidingö- och Stockholmsområdet du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Välj ett jobb för att visa detaljer