Vill du arbeta som personaladministratör under studietiden och få en värdefull erfarenhet i ditt cv? Är du framåt, organiserad och noggrann? Då kan det vara dig vi söker! Nu söker vi på StudentConsulting en personaladministratör till vår egen bemmaningsjour under kvällar, nätter och helgdagar. Arbetsuppgifterna är varierande och kommer att innebära kontakt med våra kunder och konsulter. En stor del av arbetet består av att ta emot sjukanmälningar och att hantera schemaläggning, utbokning av konsulter samt övrig administration. Arbetstiderna kommer att vara schemalagda under kvällar, nätter och helger. Ett krav är därför att du som söker kan jobba 1-2 arbetspass i veckan och jobba under arbetstiderna 17:00-08:00 (sovande jour). Det kan även förekomma vissa arbetspass på dagtid. Arbetsuppgifterna utförs hemifrån via telefon och dator. Starten för tjänsten är anpassningsbart men vi ser det positivt om du kan påbörja arbetet redan nu i sommar, alternativt augusti/september som senast. Rollen startar med introduktion som sker på plats på vårt kontor i Norrköping under dagtid. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som är student och har minst ett år kvar av dina studier inom det personalvetenskapliga/ekonomiska området eller liknande. Som person är du driven, strukturerad och ansvarsfull. Eftersom arbetet innebär kontakt med både konsulter och kunder är det viktigt att du är serviceinriktad och trivs med att ha telefonkontakt. För att klara av denna tjänst krävs det att du är flexibel, anpassningsbar och självgående. Rekryteringen sker löpande så ansök redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Katy Nails is a nail techonolgy, massage and footcare salon in Linköping. We are now looking for you who are techonologist and masseur. You will need education for the job as a nail technologist and masseur and at least 1 year of workexperience. We assume you are polite and serviceminded as a person.
2.helikopterskvadron utlyser tjänsten som Uppdragsspecialist, OR6/7, på 21.helikopterdivision/Hkp16. 2.helikopterskvadron är ett krigsförband som är lokaliserat på Helikopterflottiljen/Malmen, Linköping. Skvadronen är ett markoperativt transporthelikopterförband och lämnar i första hand helikopterunderstöd till armén och dess förband men även övriga försvarsgrenar, myndigheter (bland annat polismyndigheten) och regioner vid behov och möjlighet. Om tjänsten Uppdragsspecialist OR6 (US) är en specialistofficer i flygande tjänst och ingår i en helikopterbesättning. Tre till fyra besättningar ingår i en flygstyrka och två till tre flygstyrkor utgör en division. Flygstyrkechefen är din närmaste chef och besättningen din primära arbetsgrupp. Normalt består en besättning av två piloter (en befälhavare och en styrman), en tekniker i flygtjänst (TIF) och en US. Tillsammans löser ni uppdrag av olika svårighetsgrad under dygnets alla timmar, året om, enskilt eller tillsammans med andra besättningar. Under flygning har du, som en del av besättningen, en viktig roll att fylla för att uppgiften ska kunna lösas och det är flygtjänsten som är din huvuduppgift. En besättning jobbar tillsammans tills alla arbetsuppgifter är klara. Vi söker nu 1-4 US som OR6/7. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Tillsammans med besättningen stötta befälhavaren i planering av flygtjänst. • Stötta med iordningställande av helikopter och efter genomförd flygning med återställning av använd uppdragsutrustning. • Som del av en besättning genomföra flygning både som egenträning och flyguppdrag. • Ansvara för uppdragsutrustning till exempel hänglastutrustning, kulsprutor, sjukvårdsutrustning med mera. • Under genomförande av flygning kunna vara ansvarig för passagerare och/eller last samt anta en eller flera roller som till exempel dörrskytt, sjukvårdare eller ytbärgare. Om du sen tidigare inte är utbildad sjukvårdare kan du komma att bli det. • På ett par års sikt kan tjänsten medge förkovran inom en mängd olika intresseområden till exempel överlevnad, SERE, samband, UND/SÄK med mera. Detta i samråd med din närmsta chef. • Vara ansvarig för övningsplanering och skarpskjutning. Tjänsten kräver att Du till stor del är självgående och kan ta ansvar för att planera och genomföra bland annat din fysiska träning men även andra årligt återkommande krav kopplat till flygtjänsten. Kvalifikationer • Gymnasieexamen • B körkort • Godkänd grundläggande militär utbildning • Godkänd specialistofficersutbilding • Fullt frisk med fullgod syn. Se försvarsmaktens hemsida för ytterligare information vad gäller medicinska tester och krav för flygtjänst. Meriterande kvalifikationer • Utbildad sjukvårdare • Tidigare tjänstgöring i besättning till exempel stridsbåt, stridsfordon eller motsvarande • Förarbevis lätt personterrängbil/minibuss • Utbildning på Ksp58B • FUSA/SUSA Personliga egenskaper Vi söker dig som har god samarbetsförmåga, ödmjukhet, omtanke, självinsikt och högt säkerhetstänkande. Dessutom bör Du vara flexibel, drivande och kunna ta initiativ då tjänsten kommer att variera i intensitet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Uttagning Tjänsten föregås av en uttagning i ett antal steg bland annat kompletterande prövning på Specialurval. För mer information om urvalsprocessen se Försvarsmaktens hemsida om uttagning till uppdragsspecialist. Anställning Anställningen sker utifrån Försvarsmaktens kollektivavtal för anställning av yrkesofficerare. Detta kan innebära 6 månaders provanställning. Anställningen innebär heltidstjänstgöring med periodvis beredskap för olika uppgifter samt obligatorisk utlandstjänstgöring. Tillträde Beräknat startdatum är 20 april 2026. Första året kommer inledas med grundläggande besättnings-/flygutbildning, samt annan utbildning kopplat till flygtjänsten, vilket innebär en del frånvaro från hemmaorten. För information om befattningen och rekryteringsprocessen, kontakta Maila: [email protected] Fackliga representanter • OFR/O, Mats Häggström • Försvarsförbundet, Christoffer Willers • SACO-S, Anneli Helmersson • SEKO, Urban Hellqvist Samtliga nås på växel 013-28 30 00. Välkommen med din ansökan senast 2025-07-25 Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmaktens Helikopterflottilj är ett förband med både mark- och sjöoperativ inriktning som kan verka vid insatser i Sverige och internationellt. Helikopterstöd är efterfrågat av många. Till exempel för person-, materiel-, eller sjukvårdstransporter, ledning, spaning eller bevakningsuppdrag. Helikopterflottiljen deltar därför ofta i uppdrag och övningar med andra förband men också som stöd till samhället i olika krissituationer. Att vi verkar över hela Sverige, bredden på uppgifterna och flottiljens storlek med över 950 anställda ger en variation i arbetet och möjligheter till personlig utveckling. Huvuddelen av Helikopterflottiljen är placerad i Linköping (Malmen), där vi också ansvarar för Malmens flygplats och Linköpings garnison, med två stora enheter i Luleå (Kallax) samt Ronneby (Kallinge). Läs gärna mer på https://www.forsvarsmakten.se/hkpflj Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
2.helikopterskvadron utlyser tjänsten som Uppdragsspecialist, GSS/K, på 21.helikopterdivision/Hkp16. 2.helikopterskvadron är ett krigsförband som är lokaliserat på Helikopterflottiljen/Malmen, Linköping. Skvadronen är ett markoperativt transporthelikopterförband och lämnar i första hand helikopterunderstöd till armén och dess förband men även övriga försvarsgrenar, myndigheter (bland annat polismyndigheten) och regioner vid behov och möjlighet. Om tjänsten Uppdragsspecialist GSS (US) är en GSS/K i flygande tjänst och ingår i en helikopterbesättning. Tre till fyra besättningar ingår i en flygstyrka och två till tre flygstyrkor utgör en division. Flygstyrkechefen är din närmaste chef och besättningen din primära arbetsgrupp. Normalt består en besättning av två piloter (en befälhavare och en styrman), en tekniker i flygtjänst (TIF) och en US. Tillsammans löser ni uppdrag av olika svårighetsgrad under dygnets alla timmar, året om, enskilt eller tillsammans med andra besättningar. Under flygning har du, som en del av besättningen, en viktig roll att fylla för att uppgiften ska kunna lösas och det är flygtjänsten som är din huvuduppgift. En besättning jobbar tillsammans tills alla arbetsuppgifter är klara. Vi söker nu 1-4 US som GSS/K. Vid anställning som GSS kan du efter ett antal år bli aktuell för att läsa till specialistofficer. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Tillsammans med besättningen stötta befälhavaren i planering av flygtjänst. • Stötta med iordningställande av helikopter och efter genomförd flygning med återställning av använd uppdragsutrustning. • Som del av en besättning genomföra flygning både som egenträning och flyguppdrag. • Ansvara för uppdragsutrustning till exempel hänglastutrustning, kulsprutor, sjukvårdsutrustning med mera. • Under genomförande av flygning kunna vara ansvarig för passagerare och/eller last samt anta en eller flera roller som till exempel dörrskytt, sjukvårdare eller ytbärgare. Om du sen tidigare inte är utbildad sjukvårdare kan du komma att bli det. • På ett par års sikt kan tjänsten medge förkovran inom en mängd olika intresseområden till exempel överlevnad, SERE, samband, UND/SÄK med mera. Detta i samråd med din närmsta chef. Tjänsten kräver att Du till viss del är självgående och kan ta ansvar för att planera och genomföra bland annat din fysiska träning men även andra årligt återkommande krav kopplat till flygtjänsten. Kvalifikationer • Gymnasieexamen • B körkort • Godkänd grundläggande militär utbildning • Fullt frisk med fullgod syn. Se försvarsmaktens hemsida för ytterligare information vad gäller medicinska tester och krav för flygtjänst. Meriterande • Utbildad sjukvårdare • Tidigare tjänstgöring i besättning till exempel stridsbåt, stridsfordon eller motsvarande • Förarbevis lätt personterrängbil/minibuss • Tjänstgöring som gruppchef/stf gruppchef (OR4-5) • Utbildning på Ksp58B Personliga egenskaper Vi söker dig som har god samarbetsförmåga, ödmjukhet, omtanke, självinsikt och högt säkerhetstänkande. Dessutom bör Du vara flexibel, drivande och kunna ta initiativ då tjänsten kommer att variera i intensitet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Uttagning Tjänsten föregås av en uttagning i ett antal steg bland annat kompletterande prövning på Specialurval. För mer information om urvalsprocessen se Försvarsmaktens hemsida om uttagning till uppdragsspecialist. Anställning Anställningen sker utifrån Försvarsmaktens kollektivavtal för anställning av gruppbefäl, soldater och sjömän (GSS/K). Detta kan innebära 6 månaders provanställning och därefter anställning upp till 8 år med möjlighet till förlängning i 4 år. Anställningen innebär heltidstjänstgöring med periodvis beredskap för olika uppgifter samt obligatorisk utlandstjänstgöring. Tillträde Beräknat startdatum är 20 april 2026. Första året kommer inledas med grundläggande besättnings-/flygutbildning, samt annan utbildning kopplat till flygtjänsten, vilket innebär en del frånvaro från hemmaorten. För information om befattningen och rekryteringsprocessen, kontakta Maila: [email protected] Fackliga representanter • OFR/O, Mats Häggström • Försvarsförbundet, Christoffer Willers • SACO-S, Anneli Helmersson • SEKO, Urban Hellqvist Samtliga nås på växel 013-28 30 00. Välkommen med din ansökan senast 2025-07-25 Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmaktens Helikopterflottilj är ett förband med både mark- och sjöoperativ inriktning som kan verka vid insatser i Sverige och internationellt. Helikopterstöd är efterfrågat av många. Till exempel för person-, materiel-, eller sjukvårdstransporter, ledning, spaning eller bevakningsuppdrag. Helikopterflottiljen deltar därför ofta i uppdrag och övningar med andra förband men också som stöd till samhället i olika krissituationer. Att vi verkar över hela Sverige, bredden på uppgifterna och flottiljens storlek med över 950 anställda ger en variation i arbetet och möjligheter till personlig utveckling. Huvuddelen av Helikopterflottiljen är placerad i Linköping (Malmen), där vi också ansvarar för Malmens flygplats och Linköpings garnison, med två stora enheter i Luleå (Kallax) samt Ronneby (Kallinge). Läs gärna mer på https://www.forsvarsmakten.se/hkpflj Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Om Xamera DEV Xamera DEV är ett ledande teknikkonsultbolag inom mjukvaruutveckling/IT och produktutveckling. Vi står starka i vår strävan att locka och behålla de skarpaste hjärnorna och skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare verkligen trivs och utvecklas. Vår företagskultur är vår stolthet, och vi söker nu någon som vill vara med och forma framtiden tillsammans med oss. Vi på Xamera DEV är fast beslutna att vara den bästa arbetsgivaren och den mest betrodda partnern för våra kunder, i linje med vår slogan "Exploring tomorrow. Delivering today." Vi söker en driven People & Culture Lead som vill bidra till att skapa en arbetsmiljö och kundupplevelse som är oöverträffad, där vi ständigt utforskar framtiden och levererar idag. Om rollenÄr du redo att ta nästa steg i din karriär? Vi söker en passionerad People & Culture Lead som vill växa med oss och spela en nyckelroll i att attrahera, rekrytera och behålla de bästa tech-konsulterna. Du kommer att samarbeta tätt med våra Business Managers för att utveckla och förfina vår rekryteringsprocess, samtidigt som du bygger långsiktiga relationer med våra konsulter och driver initiativ för att boosta och vårda medarbetarnöjdheten. Arbetsuppgifter och ansvarsområdenRekrytering och Talent Acquisition Bli vår talangmagnet och hitta tech-stjärnor som passar perfekt in i Xamera DEV:s kultur. Håll i förstaintervjuer och bedöm kandidaters potential och passform. Samarbeta med Business Managers för att fatta smarta rekryteringsbeslut. Utveckla och finslipa rekryteringsstrategier för att säkerställa en stadig ström av tech-talanger. Bygg och vårda relationer med potentiella kandidater för framtida rekryteringsmöjligheter. Medarbetarnöjdhet och Konsultrelationer Var en go-to personen tillsammans med våra Business Managers för våra konsulter under deras uppdrag och säkerställ att de trivs och utvecklas. Genomför regelbundna check-ins med konsulter för att fånga upp feedback och identifiera förbättringsområden. Driv initiativ som gör Xamera DEV till en arbetsplats där alla vill vara. Företagskultur och Employer Branding Skapa och driva aktiviteter som stärker vår unika företagskultur och sammanhållning. Jobba med employer branding för att positionera Xamera DEV som den coolaste arbetsgivaren. Planera och genomföra sociala och professionella evenemang för att stärka teamkänslan och nätverket bland konsulterna. Kvalifikationer Erfarenhet av rekrytering inom tech-branschen eller konsultverksamhet. Grym kommunikationsförmåga och en talang för att bygga relationer. Erfarenhet av att jobba med medarbetarnöjdhet och kulturförbättrande initiativ. Förmåga att tänka både strategiskt och operativt i en snabbföränderlig miljö. Ett genuint intresse för att skapa en arbetsplats där människor trivs och utvecklas, där du själv trivs och utvecklas. Ansökan Är du redo att ta steget och bli en del av Xamera DEV:s framgångssaga? Skicka in din ansökan och låt oss tillsammans skapa magi!
Är mötet med människor något du finner intressant? Är du fortsatt student, kanske pluggar master och har avklarade kurser på minst 180 poäng och ute efter ett extra arbete? Sök då inte längre, du har hittat rätt. Om jobbet Vi på StudentConsulting söker nu dig som vill arbeta extra vid sidan av dina studier på vårt kontor i Linköping för den östgötska enheten. Som jobbmatchare och personaladministratör utgör du en viktig del av bolagets leveransavdelning. Ditt arbete handlar om att leverera en hög grad av service främst inom vår rusta och matcha avdelning som jobbcoach. Du kommer att tillhöra ett team som är resultat fokuserat, som drivs av enkelhet och engagemang i sitt dagliga arbete. Du blir en del av ett härligt gäng kollegor som är mån om att sprida glädjen på arbetsplatsen. Arbetsuppgifterna är bland annat • Coachningssamtal med deltagare • Schemaläggning deltagare • Hålla i gruppmöten för dina deltagare • Schemaläggning av konsulter vid behov Start sker med fördel redan under sommaren men kan anpassas beroende på hur din tillgänglighet och vår verksamhet ser ut. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som är resultatorienterad, självgående, initiativtagande och handlingskraftig. Du brinner för mötet med människor, du är strukturerad och van vid att prioritera ditt arbete. Du har god förmåga att kommunicera på svenska i både tal och skrift. Vidare är du lyhörd, har ett professionellt bemötande mot deltagare, kandidater och konsulter. Ditt arbete består av hög servicenivå och kvalité, såväl internt som externt då det är viktigt för både deltagare och kandidat att få en så positiv upplevelse som möjlig i exempelvis ett coachningsmöte med en deltagare. Detta är en timanställning. Då vår arbetsbelastning är väldigt varierande kan behovet om hjälp variera från vecka till vecka. Vissa dagar kan du komma att behöva vara på plats hela dagar, andra dagar kan det vara 4 timmar men vi räknar med att du har en så kallad fast dag även om det såklart finns flexibilitet. Vi söker därför dig som har ett stort intresse för människan samt som söker en tjänst vid sidan av sina studier för minst ett år framåt. Krav • Du har gått klart kurser eller program relaterat till tjänsten på minst 180 högskolepoäng för att vara berättigad för tjänsten som jobbcoach då arbetsförmedlingen ställer dessa krav för de som arbetar med deltagare i programmet rusta och matcha. • Har en pågående utbildning eller annat arbete, vi ser gärna att du minst har 1 år kvar på dina studier eller om du har ett annat arbete så ser vi efter dig med ambitionen att vara hos oss minst 1 år. Meriterande Vi ser det som meriterande ifall du har branschvana och har arbetat med detta sedan tidigare men inte ett krav. Tycker du att detta stämmer in på dig? Välkommen att skicka din ansökan redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
UMS SKELDAR utvecklar en obemannad helikopter för att stötta marin och militär verksamhet. Vi har en snabb och dynamisk arbetsmiljö med entreprenörsanda. På UMS Skeldar får du den unika chansen att lämna ditt fotavtryck inom vår organisation med snabba reaktionstider och högt engagemang. Key word: #SalesDirector #UAV #DefenseIndustry #BusinessDevelopment Nu söker vi en Sales Director med kunskaper inom våra kunders operationella miljöer som vill medverka i vårt arbete och utveckla vårt marknadsteam. Sales Director hos oss: Som Sales Director kommer du stärka upp vårt kombinerade team för Sales och marketing. I den här rollen får du en nyckelposition i ett företag som utvecklar och levererar världsledande obemannade helikoptersystem för marina och landbaserade tillämpningar. Vi är inne i en stark tillväxtfas och söker dig som drivs av att bygga kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och omsätta strategiska mål till konkreta resultat – i nära samarbete med både interna och externa intressenter. Som Sales Director hos oss ansvarar du för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till förhandling och avtal. Du blir en del av vår marknadsavdelning och arbetar nära produktledare och projektorganisation för att säkerställa att våra lösningar möter kundernas operativa behov. Vi ser gärna att du har en god förståelse för våra kunders vardag, exempelvis från försvar, säkerhet, flyg eller annan teknikintensiv och operativ verksamhet. Den insikten gör att du kan agera som en trovärdig partner i både strategiska och tekniska dialoger. I rollen som Sales Director kommer du att: Driva och utveckla affärer globalt inom försvarsindustrin Utveckla och upprätthålla starka kundrelationer med både befintliga och nya kunder Utveckla säljmaterial och kampanjer Bidra till affärsstrategi, marknadsanalyser och forecasting Representera UMS Skeldar i internationella sammanhang, inklusive mässor och kundmöten Låter tjänsten intressant? Tveka inte att söka redan idag! Är du den vi söker? Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att du ska trivas så bra som möjligt söker vi efter dig som är en relationsbyggare med förmåga att navigera i komplexa kundlandskap. Du har en stark kommersiell förståelse som i kombination med hög samarbetsförmåga gör att du kan koordinera och skapa effektiva samarbeten såväl internt som externt för att utföra ditt uppdrag. För att lyckas i den här rollen ser vi att du har en relevant operationell arbetslivserfarenhet inom försvarssektorn. Vi ser även att du har erfarenhet av arbete inom en högteknologisk bransch för att förstå komplexiteten i vår produkt. Meriterande är erfarenhet av försäljning inom försvar, flyg eller avancerad teknik. Tjänsten ställer krav på såväl engelska som svenska i tal och skrift. Vi erbjuder: en möjlighet att vara en del av ett dynamiskt företag som ständigt utvecklas, där din påverkan spelar en viktig roll en högteknologisk produkt som ligger i framkant på marknaden en familjär arbetskultur som karaktäriseras av samarbete och högt engagemang aktiviteter som främjar både social gemenskap och hälsa, genom vår Festkommitté, Hälsokommitté, Brädspelskommitté och ett Kvinnligt Nätverk. Ytterligare information: Arbetsplats: Linköping. Tjänstgöringsgrad: Heltid. Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid. Resor: Förekommer i tjänsten. För en anställning hos oss på UMS Skeldar krävs att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. Roller där vi har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vi behandlar ansökningar löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Är du intresserad av ett extrajobb där du får arbeta med grönyte-och fastighetsskötsel? Då ska du söka dig till oss. Vi söker nu dig som vill arbeta extra vid behov. Som fastighetsskötare arbetar du med grönyte-och fastighetsskötsel av olika slag. Du arbetar ute hos våra kunder och ansvarar för att det är helt, snyggt och tryggt i våra bostadsområden. Arbetet är varierande och du behöver vara självgående. Kvalifikationer Vi söker dig som har följande kvalifikationer: • B-körkort • För att kunna bemöta våra kunder på ett bra sätt är det viktigt att du behärskar det svenska språket. Dina personliga egenskaper Vi söker dig som har hög service- och ansvarskänsla och som trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du är duktig på att hålla kunden i fokus, lyssna av deras behov och uppfylla deras förväntningar. Du tar egna initiativ. Rekrytering sker löpande.
Som anestesi och intensivvård speciallist sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom anestesi och intensivvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i akutsjukvården. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att rädda liv – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Som specialistläkare i allmänmedicin hos oss får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en ersättare – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja oss? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål vad gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder en rad uppdrag inom primärvården anpassade efter dina behov och preferenser. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar för patienterna. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar– Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos oss får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att hjälpa patienter – samtidigt som du har balans i livet. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer