Din framtid hos oss I 25 år har vi arbetat med produkt- och systemlösningar som verkligen gör skillnad för omvärlden. Innovationsarbetet pågår såklart fortfarande och nu har vi fler tekniska möjligheter än någonsin! Med hjälp av vår innovationsmodell driver vi multidisciplinära projekt med kompetenser från industridesign till mekanik till mjukvaruutveckling för moderna molnplattformar. Vill du vara med oss och göra skillnad? Som produktionsutvecklare och projektledare hos oss på Avalon får du en unik chans att vara med och forma framtidens teknik och produkter. Du kommer hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra produktionsflöden genom optimering och ständiga förbättringar. Säkerställa producerbarheten för nya tekniskt avancerade produkter och säkerställa att rätt underlag finns tillgängliga. Din passion och dina intressen är centrala för oss – vi ser till att matcha dig med uppdrag som verkligen inspirerar dig och ger utrymme för din kreativitet. Vi är ett lagom stort team där alla känner varandra, därför är ditt bidrag till vår laganda och sammanhållning extra viktigt. Vi gillar att umgås även utanför jobbet, oavsett om det handlar om after work, gokart-tävlingar, svettiga träningspass eller en mysig fika på kontoret i Mjärdevi. Att ha roligt tillsammans stärker vår gemenskap och skapar en härlig arbetsmiljö! Matchar vi varandra? Vi letar efter mer än erfarenheterna i ditt CV - vi vill träffa vår nästa kollega. På samma sätt tror vi att du söker mer än nya arbetsuppgifter. Du vill till en plats där du kan vara dig själv och få en intressant karriärutveckling. Tillsammans kommer vi matcha dig mot de möjligheter och tekniska projekt som passar våra gemensamma mål. För att ta första steget i samarbetet så söker vi dig som; Har några års erfarenhet från tillverkande industri där du ansvarat för projektledning inom produktionsprojekt, industrialisering eller investeringsprojekt. Har teknisk ingenjörsutbildning från högskola/universitet, eller har byggt motsvarande kunskaper på annat sätt genom din arbetslivserfarenhet. Har kunskaper och vana att jobba enligt projektmodeller och att jobba i projekt administrationsverktyg, till exempel Jira, IFS eller Trello. Är strukturerad och kan kommunicera tydligt och situationsanpassat med olika intressenter. Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Du har med fördel erfarenhet av Lean och/eller Six Sigm Vår kultur Vår företagskultur är bland det viktigaste vi har. Vi är alla med och aktivt bidrar till våra gemensamma framgångar och vi motiveras av att samarbeta och driva vår affär framåt. Vår ambition är inte att bli störst, däremot kommer vi alltid sträva mot att vara bäst på det vi gör. Vi är glada över att arbeta på Avalon Innovation och kan stolt säga – jag är en avalon! Vad händer nu? Vad kul att du har läst såhär långt! Har du frågor om oss eller tjänsten? Tveka inte att höra av dig. På grund av GDPR tar vi inte emot några ansökningar via mail. Rekryteringen pågår löpande så vänta inte med att skicka in dina kontaktuppgifter och bilagor. Vi som med STORT NÖJE ser fram emot din ansökan heter: Emil Hillung, Business Director [email protected] Pernilla Ingemansson, Talent Acquisition Specialist [email protected] Varmt välkommen till Avalon Innovation! Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med säljare av annonser eller andra rekryteringstjänster
Är du en mekanikkonstruktör som letar efter nya utmaningar och vill bli en del av ett mindre, familjärt team? Vi söker dig som vill jobba i spännande projekt med innovativa kunder och som gillar att tänka stort, även när det gäller roliga idéer! Hos oss får du både utvecklas och ha kul tillsammans med engagerade kollegor. Välkommen till gemenskapen! Din framtid hos ossI över 25 år har vi arbetat med produkt- och systemlösningar som verkligen gör skillnad för omvärlden. Innovationsarbetet pågår såklart fortfarande och nu har vi fler tekniska möjligheter än någonsin! Med hjälp av vår innovationsmodell driver vi multidisciplinära projekt med kompetenser från industridesign till mekanik till mjukvaruutveckling för moderna molnplattformar. Vill du vara med oss och göra skillnad? Som konsult hos oss får du chansen att jobba i flera branscher och med olika typer av projekt. I ena uppdraget kan du arbeta med plast och i nästa med plåt eller gjutgods. Din nyfikenhet och förmåga att anpassa dig kommer verkligen till sin rätt när du rör dig mellan stora svetsade konstruktioner, samhällskritiska lösningar eller till och med spännande uppdrag inom rymdindustrin. Du kan komma att jobba med multidisciplinära produktutvecklingsprojekt eller direkt i leveransprojekt med tätt samarbete med produktionen. Oavsett vilket, får du en varierad vardag där dina tekniska färdigheter utmanas och utvecklas. Vi är ett tajt team där alla känner varandra och ditt bidrag till gemenskapen är viktig. Vi gillar att hänga tillsammans, oavsett om det är på after work, ett fartfyllt gokart-race, svettig lunchträning eller en mysig fika på kontoret i Mjärdevi! Matchar vi varandra?Vi letar efter mer än erfarenheterna i ditt CV - vi vill träffa vår nästa kollega. På samma sätt tror vi att du söker mer än nya arbetsuppgifter. Du vill till en plats där du kan vara dig själv och få en intressant karriärutveckling. Tillsammans kommer vi att matcha dig mot de möjligheter och tekniska projekt som passar våra gemensamma mål. För att ta första steget i samarbetet så söker vi dig som : Gillar att förstå hur saker fungerar och lösa kluriga problem. Har en ingenjörsexamen i bagaget och erfarenhet inom maskinkonstruktion eller produktutveckling. Tidigare erfarenhet från antingen Catia, Creo eller NX. Har minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet Körkort, svenska och engelska i tal och skrift Vår kultur Vår företagskultur är bland det viktigaste vi har. Vi är alla med och aktivt bidrar till våra gemensamma framgångar och vi motiveras av att samarbeta och driva vår affär framåt. Vår ambition är inte att bli störst, däremot kommer vi alltid sträva mot att vara bäst på det vi gör. Vi är glada över att arbeta på Avalon Innovation och kan stolt säga – jag är en avalon! Vad händer nu?Vad kul att du har läst såhär långt! Har du frågor om oss eller tjänsten? Tveka inte att höra av dig. På grund av GDPR tar vi inte emot några ansökningar via mail. Rekryteringen pågår löpande så vänta inte med att skicka in dina kontaktuppgifter och bilagor. Vi som med STORT NÖJE ser fram emot din ansökan heter: Emil Hillung, Business Director & Team Leader [email protected] Pernilla Ingemansson, Talent Acquisition Specialist [email protected] Varmt välkommen till Avalon Innovation! Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med säljare av annonser eller andra rekryteringstjänster.
Om tjänsten Xameras Linköpingskontor söker nu en driven och engagerad Recruitment Business Manager (RBM) som vill vara med och forma framtidens matchningar mellan unga ingenjörer och Sveriges mest innovativa företag! Som RBM är ditt ansvar att leda hela rekryteringsprocessen och säkerställa att både kunder och kandidater får en förstklassig upplevelse. Du bygger starka och långsiktiga kundrelationer, arbetar aktivt för att öka inflödet av nya uppdrag och skapar matchningar som verkligen gör skillnad. Genom att förstå kundernas behov och kandidatens potential stärker du Xameras position på marknaden. Du coachar och utvecklar dina konsulter och säkerställer en trygg och stimulerande arbetsmiljö. Dessutom representerar du Xamera i externa sammanhang och samarbeten för att sprida vår vision och bygga vårt varumärke. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Driva rekryteringsprocesser från urval och intervjuer till färdig matchning och uppföljning. Coacha och utveckla konsulter genom regelbundna avstämningar, coachning och hantering av arbetsrättsliga frågor för att skapa en trygg och utvecklande arbetsmiljö. Bygga och underhålla kundrelationer, identifiera nya affärsmöjligheter och arbeta aktivt med merförsäljning för att öka affärsvolymen och kundnöjdheten. Vi söker dig som: Har erfarenhet inom rekrytering, försäljning eller konsultbranschen och vill ta nästa steg i din karriär. Relevant eftergymnasial utbildning. Är affärsdriven och har en naturlig förmåga att bygga starka kundrelationer och se möjligheter där andra ser utmaningar. Har erfarenhet av rekrytering eller tjänsteförsäljning – en stark merit. Är en skicklig kommunikatör som gillar att skapa kontakt med nya människor och har förmågan att förstå både kundens och kandidatens behov. Är resultatinriktad, tävlingsinriktad och trivs med att arbeta i en miljö där ditt driv och engagemang gör skillnad. Vilka är vi? Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Vår vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor genom att tänka nytt. Vi utmanar traditionella rekryteringsmetoder och fokuserar på att skapa rätt matchningar från början. Detta tillvägagångssätt har gjort oss till Årets Rekryteringsföretag 2024. Vad erbjuder vi? Engagerade kollegor som delar ditt driv och din passion. En spännande utvecklingsresa där du växer både professionellt och personligt. Ett stort nätverk av kunder, kandidater och branschkollegor. Ett dynamiskt arbete där ingen dag är den andra lik. En positiv och inkluderande arbetsmiljö där vi har roligt på jobbet och stöttar varandra att nå nya höjder. Startdatum: Intervjuer sker löpande. Ansök idag! Skicka din ansökan via länken nedan. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Andrea på [email protected]. Vi tillsätter tjänsten löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan!
Brinner du för att skapa smarta och framgångsrika verksamheter med hjälp av Data Analytics och Business Intelligence? Söker du en ny roll där du får chansen att utvecklas och växa? Hos Data Distillery erbjuds du en spännande roll med mycket ansvar och roliga, utmanande och utvecklande projekt. Här blir du del av ett varmt och öppet team där man har ett nära samarbete och har riktigt roligt på vägen! OM BOLAGET Data Distillery grundades 2020 av Fredrik Oskarsson och Claes Kallström, två kollegor med en stark ambition att starta ett eget konsultbolag präglat av frihet, öppenhet, samarbete och gemenskap. Kulturen kombineras med ett modernt arbetssätt och användning av den senaste tekniken inom Business Intelligence samt moderna och kvalitativa verktyg för att säkerställa ett förstklassigt och proffsigt erbjudande till kund. I våras utökades teamet med Alex och nu vill de blir fler i takt med att de växer! Data Distillery erbjuder en härlig arbetsplats med en familjär, inspirerande och öppen miljö där innovation, kreativitet och kunskapsspridning flödar samtidigt som man har roligt tillsammans! Här erbjuds du en varierad roll där du får chansen att utvecklas inom områden som intresserar och motiverar dig. Du får även ta del av fina förmåner så som generösa friskvårdsbidrag, flexibla arbetstider och roliga aktiviteter tillsammans med teamet. Här får du chansen att trivas och växa på lång sikt! OM ROLLEN I rollen som Data Analytics Consultant kommer du skapa och underhålla datalösningar som gör det möjligt för Data Distillerys kunder att fatta datadrivna beslut och optimera sina verksamheter. Du får chansen att ta en ledande roll i projekten och vara med och forma strategiska beslut. De värdesätter din erfarenhet och dina insikter samt erbjuder en arbetsplats där du får utrymme att inspirera och vägleda andra, samtidigt som du själv utvecklas vidare. Beroende på dina styrkor och intressen kan rollen komma att innefatta följande arbetsuppgifter: Dataanalys och lösningsdesign – i samspel med kund förstå affärsbehov, samla in krav och designa datalösningar som uppfyller deras mål Dataintegration – utveckla, underhålla och optimera data pipelines, ETL-processer och data warehouses för att säkerställa datans noggrannhet, beständighet och tillgänglighet Datamodellering – designa och implementera datamodeller för att stödja rapporterings- och analyskrav samt säkerställa att data struktureras för optimal prestanda Datavisualisering – skapa användarvänliga dashboards och rapporter för att hjälpa kunder att visualisera och tolka data effektivt Kundkonsultationer – arbeta nära kunder för att ge vägledning och stöd i effektivt användande av datalösningar VEM ÄR DU? Vi söker dig som har en akademisk bakgrund inom Industriell Ekonomi, Datavetenskap, Systemvetenskap, Logistik eller liknande, följt av några års arbetslivserfarenhet som Data Engineer eller inom Business Intelligence. Om ditt fokus är mer mot Data Engineering/ETL-utveckling ser vi gärna att du har erfarenhet inom verktyg som Databricks, Snowflake, SQL Server eller Microsofts lösningar som Fabric, Azure Synapse eller SSIS/SSAS. Har du jobbat mer mot analytics-sidan är erfarenhet inom verktygen PowerBI, Qlik och Tableau meriterande, men vi ser gärna att du även där har erfarenhet att jobba med ETL-utveckling då konsulterna ofta tar ett helhetsansvar gentemot kunderna och deras lösningsmiljöer. Om du har kunskap inom källdatasystem för ERP och CRM som exempelvis SAP, Salesforce, Visma eller liknande ser vi det som meriterande. Du har ett stort intresse för problemlösning och teknik och brinner särskilt för bryggan mellan verksamhet och IT. Du arbetar för att förstå deras behov på djupet, både tekniskt och organisatoriskt, och trivs i en konsultroll där relationsbyggande och ett framstående kundbemötande ständigt står i fokus. För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i följande kompetenser: Kommunikativ och social – du räds inte för att ta kontakt med nya människor och utvecklas och växer i samarbetet med andra Flexibel – du ser värdet i att anpassa arbetet utefter kundens önskemål och krav, och ser positivt på att arbeta med varierande och föränderliga projekt Nyfiken och driven – du har en stark drivkraft att utmanas och utvecklas Självständig – du har en vana av att driva ditt arbete framåt och har ett gott självledarskap Låter rollen som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Upplägg: Anställning direkt hos Data Distillery. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Love Fransson på [email protected] Placering: På Data Distillerys kontor på Dospace Stora Torget i centrala Linköping. Start: Efter sommaren eller enligt överenskommelse.
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till vårt fina och nyöppnade kontor i Linköping för sommaren, start enligt överenskommelse. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Kan jobba under sommaren Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vill du vara en del av ett konsultbolag inom BI där helheten och innovation står i fokus? Vill du få möjlighet och tid till att vidareutveckla dig inom området – på riktigt? Catigo i centrala Linköping söker en Business Intelligence Consultant, med fokus på visualisering och rapportdesign, som vill hjälpa verksamhetens kunder att ta kontroll över sin data och omvandla den till värdefulla insikter. Catigo arbetar med hela BI-processen, från strategi till teknisk implementation, och de vill ha med dig på sin resa! OM BOLAGET Catigo är det annorlunda BI-företaget som arbetar med helheten och med kundens verklighet som främsta drivkraft. Vi är ett sammansvetsat gäng BI-konsulter som gemensamt har kompetensen längs hela BI-processen – från att förstå kundens strategi och vardag till insikten att en leverantörs styrka märks först när de har problem. Insikten om vikten av helheten kombinerat med vårt genuina intresse för ny teknologi och innovation skapar framgång över tid. Catigos BI-konsulter hjälper deras kunder att ta kontroll över sin data och göra den till en naturlig del av vardagen. Genom att säkerställa det får kunden rätt beslutsunderlag och kan fatta datadrivna beslut för att driva sina verksamheter! OM ROLLEN Som Business Intelligence Consultant på Catigo erbjuds du en kundnära, spännande och variationsrik roll. En viktig del är att förstå kundens verksamhet, affär och behov – där du spelar en viktig roll i att identifiera deras BI-behov. Du kommer samarbeta med andra BI-specialister, backend-utvecklare och affärskonsulter för att skapa effektiva och insiktsfulla lösningar. I rollen kommer du främst ha fokus på att: skapa BI-rapporter och dashboards som gör komplex data lättförståelig arbeta med rapportdesign och kognitivt korrekt visualisering för att optimera användarupplevelsen säkerställa datakvalitet och korrekt rapportering förstå och analysera datalager för att bygga effektiva rapportlösningar förstå hela BI-processen, från datainsamling till färdig analys KVALIFIKATIONER Vi tror att du har flerårig arbetslivserfarenhet inom Business Intelligence med fokus på rapportering och visualisering. Catigo värdesätter högt att du har egna visioner, tankar och drivkraft då du kommer få stor möjlighet att påverka både din egen och Catigos framtida utveckling. För att passa och trivas i rollen tror vi att du har: mycket goda kunskaper i beslutstödsplattformar, som exempelvis BusinessObjects, Power BI, Qlik och/eller Tableau ett öga för tydlig och användarvänlig rapportdesign erfarenhet av databaser och SQL mycket goda kunskaper i svenska och engelska VEM ÄR DU? Catigo värdesätter personligt driv och intresse. Vi tror att du har ett stort teknikintresse där du både tycker det är kul samt har lätt för att ta till dig ny information. Som person är du självgående och van vid att ta egna initiativ. Samtidigt är du en lagspelare som gillar samarbete samt att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegorna. Vi tror också att du är flexibel och trivs i en föränderlig miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Som konsult på Catigo behöver du även vara relationsbyggande och kommunikativ då dialoger med såväl kollegor som kunder är en del av din vardag. CATIGO ERBJUDER Catigo har idag 17 medarbetare och som mindre organisation erbjuder de en dynamisk tillvaro med korta beslutsvägar. Du erbjuds en stor möjlighet att påverka såväl din egen som företagets utveckling. På Catigo har du en väl avvägd beläggning som möjliggör och skapar förutsättningar för utveckling. Du har kontinuerligt tid avsatt tid för egen fortbildning, samt att du ges möjlighet att förverkliga egna idéer eller projekt. Detta ger dig en unik möjlighet att fördjupa din expertis, bredda dig eller att förverkliga dina drömmar! Utöver det erbjuds du en bra fast lön kombinerat med en gemensam bonus beroende på måluppfyllnad – som sedan delas ut både i pengar och gemensamma resor. ÖVRIGT Upplägg: Anställning direkt hos Catigo. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Love Fransson på [email protected] eller Sebastian Dejler på [email protected] Placering: På Catigos kontor i centrala Linköping. Catigo erbjuder hybrid med möjlighet att jobba hemifrån två dagar i veckan. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Vill du vara en del av ett konsultbolag inom BI där helheten och innovation står i fokus? Vill du få möjlighet och tid till att vidareutveckla dig inom området – på riktigt? Catigo i centrala Linköping söker en Data Engineer som vill hjälpa verksamhetens kunder att ta kontroll över sin data och omvandla den till värdefulla insikter. Catigo arbetar med hela BI-processen, från strategi till teknisk implementation, och de vill ha med dig på sin resa! OM BOLAGET Catigo är det annorlunda BI-företaget som arbetar med helheten och med din verklighet som främsta drivkraft. Vi är ett sammansvetsat gäng BI-konsulter som gemensamt har kompetensen längs hela BI-processen – från att förstå kundens strategi och vardag till insikten att en leverantörs styrka märks först när kunden har problem. Insikten om vikten av helheten kombinerat med vårt genuina intresse för ny teknologi och innovation skapar framgång över tid. Catigos konsulter hjälper deras kunder att ta kontroll över sin data och göra den till en naturlig del av vardagen. Genom att säkerställa det får kunden rätt beslutsunderlag och kan fatta datadrivna beslut för att driva sina verksamheter! OM ROLLEN Som Data Engineer på Catigo erbjuds du en kundnära, spännande och variationsrik roll. En viktig del är att förstå kundens verksamhet, affär och behov – där du spelar en viktig roll i att identifiera deras BI-behov. Du kommer samarbeta med andra BI-specialister, frontend-utvecklare och affärskonsulter för att skapa effektiva och insiktsfulla lösningar. I rollen kommer du främst att ha fokus på att: arbeta med databaser, SQL och ETL-processer för att hantera och transformera data designa, bygga och optimera datalager och dataflöden strukturera och tillrättalägga data för analys och rapportering förstå hela BI-processen, från datainsamling till färdig analys arbeta i både on-prem och molnlösningar KVALIFIKATIONER Vi tror att du har flerårig arbetslivserfarenhet inom Business Intelligence med fokus på Data Engineering och Analytics. Catigo värdesätter högt att du har egna visioner, tankar och drivkraft då du kommer få stor möjlighet att påverka både din egen och Catigos framtida utveckling. För att passa och trivas i rollen tror vi att du har: mycket goda kunskaper i databaser, SQL god förståelse för datamodellering och ETL-processer erfarenhet av beslutstödsplattformar, som exempelvis BusinessObjects, Power BI, Qlik och/eller Tableau mycket goda kunskaper i svenska och engelska Har du erfarenhet av AI/ML är detta självklart meriterande, men inget krav. Är du även nyfiken på Snowflake, Azure Fabric och/eller Databricks är det ett plus. Hos Catigo får du chansen att utforska nya tekniker som just du är intresserad av! VEM ÄR DU? Catigo värdesätter personligt driv och intresse. Vi tror att du har ett stort teknikintresse där du både tycker det är roligt och har lätt för att ta till dig ny information. Som person är du självgående och är van vid att ta egna initiativ. Samtidigt är du en lagspelare som gillar samarbete samt att dela med av dina kunskaper och erfarenheter till kollegorna. Vi tror också att du är flexibel och trivs i en föränderlig miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Som konsult på Catigo behöver du även vara relationsbyggande och kommunikativ då dialoger med såväl kollegor som kunder är en del av din vardag. CATIGO ERBJUDER Catigo har idag 17 medarbetare och som mindre organisation erbjuder de en dynamisk tillvaro med korta beslutsvägar. Du erbjuds en stor möjlighet att påverka såväl din egen som företagets utveckling. På Catigo har du en väl avvägd beläggning som möjliggör och skapar förutsättningar för utveckling. Du har kontinuerligt tid avsatt tid för egen fortbildning, samt att du ges möjlighet att förverkliga egna idéer eller projekt. Detta ger dig en unik möjlighet att fördjupa din expertis, bredda dig eller att förverkliga dina drömmar! Utöver det erbjuds du en bra fast lön kombinerat med en gemensam bonus beroende på måluppfyllnad – som sedan delas ut både i pengar och gemensamma resor. ÖVRIGT Upplägg: Anställning direkt hos Catigo. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Love Fransson på [email protected] eller Sebastian Dejler på [email protected] Placering: På Catigos kontor i centrala Linköping. Catigo erbjuder hybrid med möjlighet att jobba hemifrån två dagar i veckan. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Med en kombination av forskning och utveckling erbjuder UMS Skeldar en avancerad helikopterplattform för försvarsindustri och civil verksamhet. Tillsammans skapar vi en kultur med fokus på Kommunikation, Tillit och Engagemang. Vi gillar att göra roliga saker tillsammans och vi vet att vårt team är vår största tillgång. Här uppmuntras våra medarbetare att ständigt utvecklas och växa till sin fulla potential. Du kommer att vara en del av den Flygoperativa avdelningen som består av 25 teammedlemmar vars huvudfokus är att genomföra funktionstester, testflygningar, demonstrationsflygningar, typutbildning och leverans till kunder. Som flygtekniker kommer du att arbeta i operativa team tillsammans med fjärrpiloter och flygtestingenjörer. Du kommer att vara med både vid underhåll samt vid flygning där teknikern har en aktiv roll. Du kommer att börja din tjänst med utbildning där du kommer att lära dig systemen från grunden. I takt med att du blir mer och mer självgående kommer du att få möjlighet att ta ett större ansvar och på sikt vara delaktig i de utbildningar som vi håller för våra kunder. Här får du en dynamisk arbetsplats som växlar mellan anläggningen i Linköping och våra flygoperativa områden. I rollen som flygtekniker kommer du att: bli en teknisk expert på vår komplexa Skeldar V200 modifiera, funktionstesta och genomföra kundanpassningar på helikoptrar, markstationer och andra tillhörande system inom mekanik och elektronik underhålla helikoptrar, markstationer och andra tillhörande system vara ute på fältet med vårt operativa team under testflygningar, intern- och kundutbildningar och demonstrationer stötta våra leverantörer och kunder med expertis när sådana situationer uppstår. På UMS Skeldar bjuder varje dag på nya utmaningar och i tjänsten som tekniker ingår resor både inrikes och utrikes. Här får du en unik möjlighet att bli en del av ett seniort team med hög arbetsmotivation och samtidigt vara med och utveckla framtidens obemannade flygsystem (UAS). Låter det intressant? Ansök idag! Är du den vi söker? Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att du ska trivas så bra som möjligt söker vi dig som är ansvarstagande och kommunikativ. Vi ser även att du är självgående och kan samarbeta med andra. För att lyckas i denna roll ser vi att du är en utbildad tekniker (B1) med gärna 2 års relevant arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har helikoptercertifikat B1.3 eller B1.4. Kunskap om elinstallationer och/eller B2-licens är meriterande. För denna tjänst ställs höga krav på svenska och engelska i tal och skrift. Kunskaper i andra språk är meriterande. Ett körkort i kategori B krävs. BE och C/C1 körkort är meriterande. Vi erbjuder: en möjlighet att vara en del av ett dynamiskt företag som ständigt utvecklas, där din påverkan spelar en viktig roll en högteknologisk produkt som just nu ligger i framkant på marknaden en familjär arbetskultur som karaktäriseras av samarbete och högt engagemang aktiviteter som främjar både social gemenskap och hälsa, genom vår Festkommitté, Hälsokommitté, Brädspelskommitté och ett Kvinnligt Nätverk. Ytterligare information: Arbetsplats: Linköping. Anställningsform: Heltid. Start: Omgående vid uppsägningstid. Resor: Förekommer ofta, både inrikes och utrikes. För anställning inom UMS Skeldar krävs det att du är godkänd enligt lagen om säkerhetsskydd. För vissa roller med vissa säkerhetskänsliga aktiviteter kan det krävas visst medborgarskap. Vi behandlar ansökningar löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Nyckelord: Tekniker, Helikoptertekniker, Flygplanstekniker, Flygtekniker
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som regionsansvarig säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Ett aktivt nätverk och en vana att arbeta resultatinriktat är meriterande. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Välj ett jobb för att visa detaljer