Pizza bagare Lund
degen AB
Pizzabagare m.fl.

hej jag söker en erfaren pizza bagare som har jobbat med pizza i minst 2år.ni kan ringa till mig på 0739324862 är min mobil nummer.Lund Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

47 dagar sedan
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Junior Account Manager / Säljare
Cloudo Sales AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du driven, nyfiken och redo att ta dina första steg inom försäljning? På Cloudo söker vi en Junior Account Manager som vill utvecklas i en expansiv organisation där möjligheterna är många och resan spännande! Om Cloudo Cloudo är ett växande företag som erbjuder moln-, IT- och telefonitjänster till företag. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu en engagerad person som vill vara med och bidra till vår fortsatta tillväxt. Din roll som Junior Account Manager Som Junior Account Manager blir du en viktig del av vårt säljteam. Du får möjlighet att bygga starka kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och skapa skräddarsydda lösningar för våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa och utveckla nya kundrelationer genom aktivt säljarbete Identifiera kundens behov och presentera lösningar som matchar deras verksamhet Bygga långsiktiga samarbeten och bidra till kundernas framgång Delta i förhandlingar och stänga affärer tillsammans med erfarna kollegor Vem är du? Vi söker dig som: Är i början av din karriär och vill växa inom försäljning Har ett starkt driv, nyfikenhet och en vilja att utvecklas Är bekväm med att använda telefonen som arbetsverktyg Trivs i en dynamisk och målmedveten arbetsmiljö Vad vi erbjuder Karriärutveckling – Vi ger dig en tydlig väg framåt och verktygen för att lyckas Stöttande team – Du får coachning och stöd av erfarna kollegor En spännande arbetsplats – Vi är ett växande företag med stora möjligheter Är du redo att kickstarta din säljkarriär? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor? Hör av dig – vi ser fram emot att lära känna dig!

47 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Byggsmed

Vi söker en byggnads smed med några års erfarenhet inom branschen. Det är viktigt att du kan arbeta i grupp, läsa ritningar och ta egna intiativ. Vi gör allt från tillverkning till montering. Det kommer att erläggas ett svets prov och kunskaper inom ritning om du blir aktuell med tjänsten. OBS ! Sök endast om du har erfarenhet i branschen . B körkort är ett krav så även svenska språket.

49 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kurera omsorg söker assistent till aktiv 9-årig pojke i Hjärup/Lund
Kurera Assistans AB
Personliga assistenter

Tjänstegrad: Ca 70%, Anställningsform: Tillsvidare så länge uppdraget, start i mitten av augusti. Vi söker nu assistent till en 9-årig pojke boende strax utanför Lund/Hjärup. Pojken har en muskelsvaghet som gör att han har svårigheter med balans och kroppskontroll, och är beviljad assistans dygnet runt. Han är en aktiv, social och glad pojke som lever ett liv fullt av aktiviteter, precis som sina jämnåriga. Vad innebär tjänsten? Som hans assistent får du en viktig roll i att möjliggöra hans dagliga liv och ge honom samma möjligheter som andra barn. Du kommer vara hans stöd och säkerställa att han kan delta i de aktiviteter han gillar, samtidigt som du säkerställer hans trygghet och välmående. Vi söker dig som: • Är lugn, ansvarsfull och har förmåga att snabbt agera vid behov. • Trivs med att arbeta självständigt men också i nära samarbete med pojkens familj. • Har goda svenska kunskaper i både tal och skrift. • Är rökfri, då detta är ett krav. • Har en god förmåga att anpassa dig efter pojkens behov och familjens önskemål. Om arbetsplatsen: Arbetsplatsen ligger i Hjärup, och det är lätt att ta sig dit med kollektivtrafik, men vi ser gärna att du har körkort och tillgång till bil. Tjänsten innebär huvudsakligen arbete under eftermiddag- och kvällstid, och inkluderar även helgarbete. Föräldrarna finns närvarande för stöd och vägledning, och du kommer få en gedigen introduktion. Observera att familjen har en hund i hemmet. Innan anställning kommer vi begär utdrag från belastningsregister

49 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Maskinoperatör till industriföretag - Hörby
Processbemanning Svenska AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Maskinoperatör till industri i Hörby Är du noggrann, ansvarsfull och har du erfarenhet av att arbeta som maskinoperatör? Då kan det här vara ett jobb för dig! Om tjänsten: Vi söker nu en maskinoperatör till vår kund i Hörby. I denna roll kommer du bland annat att sköta och övervaka maskiner, fylla på material samt ställa om och justera maskinerna vid behov. En del av arbetet innebär också att kontrollera färdigproducerade detaljer, förpackningar och bipacksedlar. Dessutom kommer du att arbeta med dokumentation på både svenska och engelska. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda 5-skift alternativt 3-skift- Vem söker vi? Vi söker dig som är positiv, framåt och självgående. Eftersom arbetet kräver noggrannhet och tålamod är det viktigt att du är noga med detaljer och kan arbeta självständigt. Då arbetsplatsen är verksam inom den medicintekniska branschen, ställs det höga krav på kvalitet och precision, så tidigare erfarenhet från en kvalitetsmedveten industri är ett plus. Du måste också vara rök- och snusfri för att kunna arbeta hos oss. Krav för tjänsten: - Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. - Datorvana och erfarenhet av dokumentation. - Erfarenhet som maskinoperatör eller annan teknisk bakgrund. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänken nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

50 dagar sedan
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Samverkansofficer och stabsofficer till NSE vid MNB-L sökes
Försvarsmakten
Officerare

Är du en driven och målmedveten person med erfarenhet av FM logistiksystem, logistik vid internationella insatser och stabsmetodik? Vill du vara med och utveckla det svenska bidraget vid NSE i Lettland? Om Nationellt Stöd Element, NSE NSE är en enhet vid det svenska truppbidraget till MNB-L (Multi National Brigade-Latvia) som Södra skånska regementet P 7 bemannar och som skall stödja den svenska bataljonen på plats i Lettland med logistik. NSE ska stödja med nationell logistik, förnödenhetsförsörjning, transporter, godshantering och lagerhållning. NSE är kontaktyta gentemot stödet från Logistikenheten vid P 7 Revingehed samt det bakre stödet i Sverige vid FMLOG. Huvudsakliga arbetsuppgifter Det övergripande arbetet innebär att vara Samverkansofficer gentemot MN NSE stab som leds av Canada. Uppgifter omfattar stabsarbete med analys, beredning, planering, genomförande och uppföljning av NSE tilldelade uppgifter. Det innebär också ansvar för uppdatering av lägessammanfattning mellan det svenska NSE och MN NSE. Ge direktiv till hänvisade förband avseende logistik. Arbetet genomförs både enskilt och tillsammans med andra. Som Stabsofficer och Chef LednA vid NSE arbetar du med ansvar för stabsarbete omfattande analys, beredning, planering, genomförande och uppföljning av NSE tilldelade uppgifter inom områdena förnödenhetsförsörjning, teknisk tjänst (materielunderhåll) och transporter. Det innebär också ansvar för att ge direktiv både inom enheten och till hänvisade förband avseende logistik. Arbetet genomförs både enskilt och tillsammans med andra. Arbetet innebär att vara chef över Lednings avdelning med 10 medarbetare vid svenska NSE. Arbetet inleds under hösten 2025 med förberedelser, huvudsakligen, på P 7 Revingehed. Därefter fortsätter arbetet operativt på plats i Lettland under våren, djup intill halvårsskiftet 2026. Arbetet i Lettland genomföras i en internationell stab med multinationell kontext och daglig samverkan med andra nationaliteter. Kvalifikationer • Officer eller reservofficer OF2-3/OR7-8 • Goda datakunskaper i MS Office • Körkortsbehörighet B  Meriterande • Goda kunskaper i Försvarsmaktens logistiksystem • Kunskaper i Försvarsmaktens redovisningssystem LIFT/PRIO • Logistikutbildad inom förnödenhetsförsörjning och teknisk tjänst • Tidigare erfarenhet av arbete som stabsofficer inom logistik • Tidigare erfarenhet av arbete som stabsofficer i internationell stab • Genomförd militär utlandstjänst Personliga egenskaper • Du har en egen drivkraft att utveckla dig själv, organisationen och verksamheten • Du tycker om att arbeta i olika gruppsammansättningar och med medarbetare med olika förmågor och kunskaper • Du är självgående och bra på att skapa struktur i arbetet så ordning och reda uppnås • Du har god kommunikativ förmåga och är duktig på att bygga förtroendeingivande relationer även utanför egen enhet • Du innehar god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt Försvarsmaktens värdegrund som slår vakt om alla www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Tidsbegränsad mellan hösten 2025 och halvårsskiftet 2026 (eller enligt överenskommelse) Sysselsättningsgrad: Heltid Arbetsort: Revingehed/Lettland Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse dock snarast möjligt För sökande från Försvarsmakten med anställning gäller tidsbegränsad placerad vid enheten För sökande utan anställning i FM så sker tillträde efter överenskommelse och provanställning om sex månader tillämpas. Sökande ska kunna placeras i FM säkerhetsklass 2. För upplysningar om befattningen: LogE stab, Lars Claesson [email protected] För upplysningar om rekryteringsprocessen: Rekryteringskoordinator, Anna Hansén [email protected] Fackliga företrädare: Officersförbundet [email protected] OFRS [email protected] SEKO [email protected] SACO [email protected] Välkommen att registrera din ansökan, innehållande CV, personligt brev samt övriga handlingar.  I ansökan ska det framgå vilken tjänst som du söker mot (Samverkansofficer alternativt Stabsofficer).                                                                             Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Södra skånska regementet kallas också för P 7. P står för pansar eftersom regementet främst använder sig av pansarfordon. Vi genomför en militär grundutbildning för värnpliktiga i markstrid, mekaniserad och motoriserad strid med stöd av våra huvudfordon som är: stridsvagn 122, stridsfordon 9040C och pansarterrängbil 360. P 7 har heltid- och deltidsanställd personal som tjänstgör i sina olika befattningar nationellt och internationellt. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

51 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Jobba som lärare på Sveriges bästa och mest personliga bemanningsföretag!
PersonalExpressen AB
Gymnasielärare

Hjärtligt välkommen att arbeta som lärare tillsammans med oss på PersonalExpressen Lärarbemanning! PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns till för att skapa en positiv skillnad för människor i deras liv, inte minst för alla de lärare som arbetar tillsammans med oss ute på någon av landets många skolor. Vårt ledord är kvalitet och det viktigaste för oss är att du som vår lärare trivs med dina arbetsuppgifter, samtidigt som du känner att du ges möjlighet att utvecklas på det personliga planet när du arbetar tillsammans med oss! Vi samarbetar idag med många skolor runt om i hela landet, såväl kommunala som privata. Hos oss kommer du garanterat att finna en plats att trivas på över tid där du samtidigt får det bästa stöd du kan tänka dig från oss som arbetar centralt på PersonalExpressen. Vi ser alltid till att du får det stöd du behöver både i din yrkesroll som lärare i allmänhet samtidigt som vi ser till att du får det stöd du behöver kopplat till specifika saker som sker på plats ute i den skolverksamhet där du arbetar som bemanningskonsult genom oss. Du som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv som lärare samtidigt som du vill vara en del i en arbetsmiljö där du känner dig sedd, uppskattad och respekterad av dina kollegor kommer att passa in perfekt hos oss! Arbeta på dina egna villkor med högre lön! Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd som lärare hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat på olika skolor olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig. Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag, såsom ett års- eller terminsuppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid! Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd som lärare någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt läraruppdrag du påbörjar hos någon av de många skolor vi samarbetar med. Vi har läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser! På PersonalExpressen har vi läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser. Hos oss hittar du alltid hem oavsett om du kan undervisa i SO-ämnena, NO-ämnena, språkämnena, idrott, musik eller något annat. Våra samarbetsskolor återfinns över hela Sverige! Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag! Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen Lärarbemanning - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första läraruppdrag genom oss!

51 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Software Engineer
Telescope Services AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

We are looking for a passionate developer to lead one of our product teams and deliver strong business value. The ideal candidate is collaborative, able to bring clarity in uncertain situations, and capable of guiding others. Your Skills: You are an experienced developer with a strong interest in technology. You have several years of experience and have worked on modern APS SaaS solution implementations, Kinaxis RapidResponse, as well as in environments with high operational stability requirements. You are skilled in communication, presentation, and building relationships with teams and global stakeholders. You are proficient in English, both spoken and written. Required Competences: Maestro (Kinaxis) Rapidresponse Supply Chain Management, Planning & Purchasing You as a Person: You are user-focused and passionate about problem-solving. You are flexible, open to new ideas, and always seek improvement. You are energetic, forward-thinking, and promote innovation. Please send Your CV to [email protected].

52 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
ORDERHANTERARE/INTERNSÄLJARE TILL STENY
Jobbarenan AB
Ordersamordnare m.fl.

Om företaget/kunden Steny levererar exklusiva köksbänkar i natursten, keramik och kvartskomposit till köksbutiker och projekt över hela Sverige. Vi är det enda företaget i vår bransch som är rikstäckande – med tolv lokala produktionsenheter från norr till söder. Vi är ett växande företag med stark framåtanda. Vårt kontor ligger i Lund, och vårt arbetssätt bygger på samarbete, eget ansvar och högt tempo. Hos oss får du vara med och forma framtiden – men vi kräver också att du är trygg i dig själv, tar ansvar och klarar pressade situationer. ArbetsbeskrivningSom orderhanterare / intern säljare är du navet i vårt interna flöde. Du arbetar nära våra återförsäljare, kunder och våra tio ägare. Du är den som har koll på detaljerna, men också den som hittar lösningar när saker förändras snabbt. Du kommer inte planera produktion – men du behöver förstå våra material, våra kunders behov och vara skicklig på att hålla ihop trådar, följa upp och kommunicera med både kunder och kollegor. Din arbetsplats ligger i Lund. Dina arbetsuppgifter: Ta emot offertförfrågningar och beställningar via mail och telefon. Läsa och kvalitetssäkra ritningsunderlag från köksbutiker och arkitekter. Lägga order i vårt affärssystem och säkerställa att all information är korrekt. Hantera reklamationer på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. Stötta våra kunder och medlemmar i vardagliga frågor. Vara med och utveckla rutiner och processer internt. Erfarenheter och utbildning Vi tror att du har ca 10 år arbetsplatserfarenhet av att arbete i en roll där du hanterar flera saker samtidigt med bibehållen kvalitet. Flerårig erfarenhet från köksbranschen, gärna från butikssidan Är van vid att läsa och förstå köksritningar Har mycket datorvana och lätt för att lära dig nya system Svenska i tal och skrift. Personliga egenskaper Kommunikativ Engagerad Noggrann Ansvarsfull Självständig Stresstålig Strukturerad Driftig Vilja utvecklas Problemlösare Steny erbjuder En viktig roll i ett snabbväxande företag Engagerade och hjälpsamma kollegor En arbetsmiljö där din erfarenhet och dina idéer tas på allvar Individuellt anpassad lön och förmåner Möjlighet att vara med och påverka strukturer och arbetssätt Välkommen att registrera ditt intresse på vår hemsida jobbarenan.se eller via e-mail [email protected] Urvalet sker löpande viket innebär att vi behöver din ansökan så fort som möjligt. Om JobbArenanJOBBARENAN är ett företag som arbetar med kompetensförsörjning inom bl. a. rekryterings- bemanningstjänster i södra Sverige. Våra huvudmarknader är Malmö, nordöstra och nordvästra Skåne. Vi är mycket kunniga inom chefer/ledare, verkstad/industri, administration/ekonomi, IT/Media, bygg/anläggning, serviceyrken och transport/lager. Där vi skräddarsyr olika lösningar för våra kunder. Ledningen har arbetat i ledande befattningar inom arbetsledning, rekrytering, uthyrning och försäljning sedan 1994. Vi skapar en bättre vardag för små och mindre företag.

52 dagar sedan
Sista ansökan:
29 oktober 2025
GLOBALGAP Revisor
Smak Certifiering AB
Specialister och rådgivare inom lantbruk m.m.

Konsult inom certifiering av lantbruk och trädgård Placering i Skåne eller Danmark SMAK Certifiering AB söker en konsult inom lantbruk och trädgård som kan utföra revisioner hos våra kunder i Danmark. I Danmark certifierar vi lantbruksföretag för standarden GLOBALG.A.P. (www.globalgap.org). Våra revisorer utför revisoner av företag på ett oberoende och opartiskt arbetssätt. Utöver GlobalG.A.P. standarden utför vi revisioner utifrån flera olika standarder inom lantbruk och livsmedelsproduktion. SMAK har huvudkontor i Lund. SMAK Certifiering AB ägs av en stiftelse som består av lantbruks- och livsmedelsorganisationer. Vi har erbjudit certifieringstjänster sedan 1996 och har idag över 3000 kunder och med ett 20-tal revisorer tar vi uppdrag i hela Skandinavien. Om uppdraget Vi söker en dansktalande revisor som kan utföra uppdrag i Danmark inom området lantbruk och trädgård. Du kommer att genomföra revisioner hos lantbruks- och trädgårdsföretag mot standarden GLOBALG.A.P. Uppdraget är tänkt att vara på konsultbasis med tillträde omgående. Omfattningen av uppdragen är främst under odlingssäsongen maj till oktober. Vi kan inledningsvis erbjuda uppdrag som motsvarar ca 150 timmar så tjänsten kan kombineras men annan tjänst. Möjlighet till fler uppdrag kan bli aktuellt. Som lantbruksrevisor har du stort inflytande över hur din arbetstid disponeras. Eftersom revisionerna utförs hos kunden så blir det tjänsteresor över hela Danmark. Ditt kontor har du i hemmet. Du bor lämpligast i Skåne eller i Danmark. Din profil Vi söker en medarbetare som kan driva sitt arbete självständigt på ett organiserat, noggrant och effektivt sätt. Den person vi söker är positiv, flexibel och har lätt för att kommunicera med kunder och kollegor. Kvalifikationer: • relevant lantbruksutbildning t. ex lantmästare, agronom, hortonom eller minst 2 års eftergymnasial utbildning inom lantbruk/trädgård området • bred erfarenhet av lantbruk eller trädgårdsföretag (minst 3 år) • körkort • tillgång till egen bil • mycket goda kunskaper i danska och engelska i tal och skrift • F-skattsedel (alternativt timanställning) Meriterande: • erfarenhet av revisions- och/eller tillsynsarbete • god datorvana • utbildning inom HACCP och livsmedelshygien • förståelse av svenska i tal och skrift För mer information och ansökan Har du frågor om tjänsten ta gärna kontakt med kvalitetschef Christian Grandi +46 (0)40 26 83. Ansökan med CV och personligt brev skickar du till [email protected]. Sista ansökningsdag: 31:e juli. Vi tillämpar löpande urval så du är välkommen med din ansökan redan idag!

52 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025