Personlig assistent till barnkund fast tjänst 50 %

Vi söker nu dig som vill jobba som personlig assistent till vår barnkund i Malå.Brinner du för att arbeta med människor, är lyhörd och flexibel,då kan det vara dig vi söker.Du behöver kunnaarbeta bra både självständigt och i grupp. Det viktigaste är att vi tillsammans utgår ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag.Om tjänsten:1 st tillsvidareanställning tjg 50 %. Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig.Arbetstiderna till största del förlagda kl 14.00-21.00. Men dagpass och helgpasskan förekomma vid enstaka tillfällen.Introduktion startar snarast möjligt. Krav:- Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå.- Pga uppdragets karaktär så vill vi att du som söker är tjej/kvinna.- Du kan uppvisa ett brottsregisterutdrag från polisen. (detta beställer du via polisens hemsida)https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vi ser det även som en stor fördel om du som söker har körkort och tillgång till bil då bussförbindelserna inte stämmer överens med arbetstiderna, men det är inget krav. Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi ser fram emot att höra från just dig! Aktiv Assistans Norr AB är ett familjärt assistansföretag som i huvudsak är verksamma i Västerbotten. Vi hjälper personer med funktionsnedsättningar att utifrån sina behov och önskemål kunna leva ett så rikt liv som man vill och kan. Våra ledord är inflytande, trygghet, tillgänglighet och kompetens. Vår filosofi är att ta väl hand om både kund och personal.Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år.

6 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Vi söker bemanningssjuksköterskor till ett flertal kommuner i Västerbotten

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst två års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Även om en specifik kommun kan vara angiven i annonsen, kan andra kommuner vara aktuella för uppdrag. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hemsjukvård, särskilt boende och LSS. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi söker dig som kan arbeta dag, kväll och natt (helgtjänstgöring kan förekomma). Vi rekryterar löpande för behov under våren och sommaren. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor, eller direkt skicka in din ansökan till [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag som har lång erfarenhet inom socionombemanning och som sedan ett år tillbaka även riktat in sig på sjuksköterskebemanning. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Rekrytering av teknisk säljare till Hultdins

Gillar du försäljning, utveckla kundsamarbeten och trivs att arbeta med frihet under eget ansvar? Hos Hultdins får du arbeta med ett världsledande sortiment och kunder som befinner sig runt om i hela världen. Detta är en formbar roll där du verkligen får sätta din egna prägel på arbetet! Vill du lära dig mer om Hultdins kan du besöka deras hemsida: https://www.hultdins.se/ Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Hultdins en teknisk säljare. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Hultdins. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vårt önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds • Möjlighet till internationella affärsresor • Stor påverkansgrad i Hultdins fortsatta framgångsresa • Ett flexibelt arbete med frihet under eget ansvar Arbetsuppgifter I rollen som teknisk säljare har du daglig kontakt med dina kollegor i Malå, återförsäljare av Hultdins sortiment och potentiella kunder. Du kommunicerar främst via telefon och mail – men det kan förekomma fysiska kundbesök. En stor del av arbetet är administrativt då du även förväntas arbeta med ordermottagning, följa upp kundsamarbeten och nyckeltal. Då Hultdins kunder befinner sig runt om i världen ges du möjligheten att resa och träffa dessa på plats. Rollen innebär mycket frihet under ansvar och du kommer själv att styra delar av din arbetstid. Du lägger upp dagen efter ditt och kundernas behov. Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning eller inköp sedan tidigare, alternativt har du arbetat med skogsmaskiner, upphandlingar eller kommer från en teknisk bakgrund – oavsett så är du varmt välkommen med din ansökan. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, du är självgående, har ett sinne för affärer och gillar att vidareutveckla kunddialoger. Du har B-körkort och hanterar det svenska och engelska språket i tal och skrift då det krävs i dialog med kunder. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid URVAL: Sker löpande KONTAKT: Jacob Matsson – 073 800 50 38 Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

2 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Kommunsekreterare 100%

Malå kommun är en vacker och framåt kommun i södra Lappland. Máláge kommuvdna, är en samisk förvaltningskommun. Merparten av de boende är sysselsatta inom trä- och verkstadsindustri, georelaterad verksamhet, transportnäring och offentlig verksamhet. I kommunen finns en god offentlig service samt ett mångsidigt fritidsutbud. Malå är ett bra alternativ för såväl barnfamiljer som företagare och industrier. Flera framgångsrika små och medelstora företag med väl utvecklade produkter, som säljs på världsmarknaden, skapar ett klimat med framtidstro. Vår vision: Malå med allt så nära - en välkomnande och trygg kommun där utveckling sker. Mer info finns på Malå kommuns hemsida: http://www.mala.se och http://www.nykommun.se/mala Beskrivning Vi söker en ny kommunsekreterare som kommer att fortsätta det pågående utvecklingsarbetet med att digitalisera och effektivisera verksamheten inför framtidens utmaningar. Du kommer att arbeta inom administrativa enheten Central administration. På enheten finns även ekonomi, löner, kundtjänst/växel och IT. Arbetsuppgifter Som kommunsekreterare på Malå kommun kommer du att vara en nyckelperson när det gäller att samordna och administrera arbetet inför nämnder, kommunstyrelsen och kommunfullmäktige med flera grupper, samt i tillfälliga beredningar. Du ansvarar för den politiska administrationen och ärendeprocessen i form av beredningar, kallelser och protokoll. Utöver huvuduppdraget ingår utredningsuppdrag, remisser, arkivfrågor, demokratifrågor, handläggning eller projektledning samt utvecklingsarbete. Du kommer att vara vår kontaktperson angående GDPR och i rollen bidrar du till informationssäkerhetsarbetet. Som kommunsekreterare har du en nyckelposition med många kontaktytor i organisationen. Din roll kommer att vara konsultativ genom att stödja förtroendevalda och chefer i praktiska frågor kring ärendeberedningsprocessen och dess administration. Även intern rådgivning och vägledning till tjänstemän och förtroendevalda vad gäller ärendeprocessen ingår som en del i arbetet. Du kommer även att vara systemansvarig för vårt ärendehanteringssystem Evolution. Ansvar för administrativt arbete vid Allmänna val och EU val ingår också i rollen. Kvalifikationer Då nämndprocessen är digital är det viktigt att du har kunskap och vana att arbeta med modern teknik och att arbeta i digitala ärendehanteringssystem. Du har högskoleutbildning inom samhälls- eller statsvetenskap, juridik, offentlig förvaltning eller annan utbildning som arbetsgivaren anser likvärdig. Du har goda kunskaper i kommunallagen, förvaltningslagen och offentlighets- och sekretesslagstiftningen. Det är viktigt att du är analytisk, tar egna initiativ och är proaktiv. Dessutom tror vi att du kan identifiera förbättrings- och utvecklingsmöjligheter och motiveras av utmaningar. Du kan utrycka dig mycket väl i tal och skrift på svenska och är tydlig i din kommunikation. Som person är du noggrann, ansvarsfull och har ett serviceinriktat förhållningssätt. Den formella rutinen är viktig eftersom struktur är avgörande för att lyckas i denna befattning. Du är van att jobba mot deadlines då den politiska beslutsprocessen innehåller många moment som är tidskritiska. Du är van att samarbete med andra roller/funktioner/avdelningar för att uppnå goda resultat. Vi ser gärna att: Du har erfarenhet av arbete inom politiskt styrd organisation och erfarenhet av sekreterarskap i offentlig förvaltning. Du har erfarenhet av att jobba i ärende- och dokumenthanteringssystem. I rekryteringen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Villkor Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast. Provanställning kan bli aktuell. Vi tillämpar individuell lönesättning. Ange löneanspråk i din ansökan.

1 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Rennäringsutredare till Jakobi Sustainability AB

Rennäringsutredare till Jakobi Sustainability AB Jakobi Sustainability AB utför rennäringsutredningar och erbjuder expertkunskaper inom rennäring. I norra Sverige bedrivs renskötsel sida vid sida med samhällets olika verksamheter. Samtidigt utvecklas regionerna i norr genom flera pågående infrastrukturprojekt och en växande vind-, gruv- och skogsnäring. Vi har funnits sedan 2013 och har kontor i Kalmar, Göteborg, Uppsala, Umeå, Malå och Luleå. Totalt är vi 22 medarbetare. Vi söker en rennäringsutredare med placering på något av våra kontor. I arbetet är det viktigt att förstå den helhetssyn som präglar samernas värderingar. Våra erfarna konsulter har lång erfarenhet och djup kunskap inom renar, renskötsel och samisk kultur. Arbetsuppgifter Tyngdpunkten i tjänsten är uppdragsledare och utredare i uppdrag där rennäringen berörs. Det handlar om vindkraft, solkraft, gruvor, täktverksamhet, elnätskoncessioner, infrastruktur, väg- och järnväg. Du rapporterar till affärsområdesansvarig. I arbetsuppgiften ingår också säljuppdrag och kundmöten. Om dig Du har en god kännedom och genuint intresse av rennäring och samisk kultur. Det är en fördel om du har erfarenhet av att ha arbetat som konsult sedan tidigare men det är inget krav. Det viktigaste är att du har rätt personliga egenskaper och en vilja att utvecklas och lära dig nya saker. Som person är du prestigelös, lösningsfokuserad, kommunikativ och brinner för att leverera goda resultat. Vi tror att du har ett stort kontaktnät och gillar sociala sammanhang. Vi förväntar oss att du har en god kommunikativ förmåga och kan föra dig väl i tal och skrift. Då en del av rollen handlar om att vara sälj- och kundansvarig är det meriterande om du har förmågan att sälja, är en duktig förhandlare vad gäller pris och villkor samt skriva offerter och anbud. Vi arbetar till stor del enligt ABK09. Det är meriterande om du har erfarenhet av miljökonsultbranschen. Det här erbjuder Jakobi dig Vår arbetsplats har ett tydligt fokus på biologisk mångfald samt hållbarhet. Vårt mål är att alla ska känna sig inkluderade och delaktiga. Vi värdesätter även mångfald bland medarbetarna eftersom vi vet att det berikar verksamheten och leder till en högre grad av kreativitet och trivsel. Kontakt och ansökan Kontaktperson för detta jobb är vår HR specialist Louise Dahlberg, telefon 070 – 247 81 04. Mejla in din ansökan till [email protected] B-körkort är ett krav. Provtjänstgöring på sex månader kommer att tillämpas. Vi jobbar med löpande urval och intervjuer varför tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatumet löpt ut, så skicka din ansökan så fort som möjligt, dock senast 2024-05-19. Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Personlig assistent till barnkund fast tjänst 50 %

Vi söker nu dig som vill jobba som personlig assistent till vår barnkund i Malå.Brinner du för att arbeta med människor, är lyhörd och flexibel,då kan det vara dig vi söker.Du behöver kunnaarbeta bra både självständigt och i grupp. Det viktigaste är att vi tillsammans utgår ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag.Om tjänsten:1 st tillsvidareanställning tjg 50 %. Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig.Arbetstiderna till största del förlagda kl 14.00-21.00. Men dagpass och helgpasskan förekomma vid enstaka tillfällen.Introduktion startar snarast möjligt. Krav:- Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå.- Pga uppdragets karaktär så vill vi att du som söker är tjej/kvinna.- Du kan uppvisa ett brottsregisterutdrag från polisen. (detta beställer du via polisens hemsida)https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vi ser det även som en stor fördel om du som söker har körkort och tillgång till bil då bussförbindelserna inte stämmer överens med arbetstiderna, men det är inget krav. Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi ser fram emot att höra från just dig! Aktiv Assistans Norr AB är ett familjärt assistansföretag som i huvudsak är verksamma i Västerbotten. Vi hjälper personer med funktionsnedsättningar att utifrån sina behov och önskemål kunna leva ett så rikt liv som man vill och kan. Våra ledord är inflytande, trygghet, tillgänglighet och kompetens. Vår filosofi är att ta väl hand om både kund och personal.Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Traktor/truckförare

Hultdin System AB ingår sedan februari 2017 i koncernen Lifco AB (www.lifco.se). Vi tillhör de ledande tillverkarna av redskap och inbyggnadskomponenter till skogs- och entreprenadmaskiner. Våra produkter används över hela världen och idag exporterar vi till över 30 länder. Huvudkontoret ligger i Malå, i trakterna där Västerbotten möter Lappland. Här har vi även all tillverkning. Vi söker nu en Traktor/truckförare, i tjänsten ingår det att lasta och lossa inkommande och utgående lastbilar med hjullastare och serva produktionen med material som kräver truck/traktor både utomhus och inne i fabriken. Det ingår källsortering och industriavfallshantering samt sköta delar av den yttre miljön både sommar som vinter. Vi ser gärna att du har hjullastarutbildning och truckkort alt erfarenhet för yrket och det är viktigt att du är strukturerad och noggrann i ditt arbete, att du kan arbeta självständigt men även trivs att arbeta i team. Arbetstid är i huvudsak 7-16 men skiftgång kan förekomma Det är meriterande om du har lyftsäkerhetsutbildning. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Montör

Hultdin System AB ingår sedan februari 2017 i koncernen Lifco AB (www.lifco.se). Vi tillhör de ledande tillverkarna av redskap och inbyggnadskomponenter till skogs- och entreprenadmaskiner. Våra produkter används över hela världen och idag exporterar vi till över 30 länder. Huvudkontoret ligger i Malå, i trakterna där Västerbotten möter Lappland. Här har vi även all tillverkning. Vi söker nu en montör till våran avdelning för Supercut och HDS dämparsystem, i arbetsuppgifterna ingår det att montera både färdiga produkter och reservdelar Du kommer att arbeta i ett arbetslag men det är även viktigt att kunna jobba självständigt. Vi söker dig som har ett intresse för teknik och har erfarenhet av montering. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga Skiftgång kan förekomma Det är meriterande om du har lyftsäkerhetsutbildning. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Timvikarie inom förskola, fritids och grundskola

Malå kommun är en vacker och framåt kommun i södra Lappland. Máláge kommuvdna, är en samisk förvaltningskommun. Merparten av de boende är sysselsatta inom trä- och verkstadsindustri, georelaterad verksamhet, transportnäring och offentlig verksamhet. I kommunen finns en god offentlig service samt ett mångsidigt fritidsutbud. Malå är ett bra alternativ för såväl barnfamiljer som företagare och industrier. Flera framgångsrika små och medelstora företag med väl utvecklade produkter, som säljs på världsmarknaden, skapar ett klimat med framtidstro. Vår vision: Malå med allt så nära - en välkomnande och trygg kommun där utveckling sker. Mer info finns på Malå kommuns hemsida: http://www.mala.se och http://www.nykommun.se/mala Som medarbetare i våra skolor och förskolor hjälper du varje barn och elev att bli sitt bästa jag. Vi söker dig som vill bli en del av vårt bästa oss! Vi har både korta och långa uppdrag på förskola, grundskola och fritidshem. Du väljer själv hur mycket du vill jobba och i din ansökan kan du ange vilka verksamheter du är intresserad av att undervisa i. ARBETSUPPGIFTER Som timvikarie i våra verksamheter skapar du en trygg och pedagogiskt utvecklande lärmiljö. Samarbete med kollegor och barn/elever är en viktig del av uppdraget. Förskola ska vara inbjudande, trygg och utvecklande för barnen som är i åldrarna 1-5 år. Arbetet innebär att du är med barngruppen inne, ute och vid måltider. Det sker i ett nära samarbete med kollegor och vårdnadshavare. Fritidshem är för barn i åldrarna 6-12 år, dit barn kan gå före och efter skoltid. Här vävs pedagogiken i lek och skapande. Lärarna i fritidshemmen har ett nära samarbete med lärare inom lågstadiet, då de följer barnet hela dagen. Grundskola  - Som lärarvikarie i förskoleklass - årskurs 9, arbetar du ibland ensam i en klass men det finns ofta en undervisningsplan du kan följa. Som elevassistent arbetar du med en eller flera elever och hjälper dem att nå sina kunskapsmål. KVALIFIKATIONER Slutförd gymnasieutbildning eller betyg från högre studier. Vi söker i första hand dig som är utbildad lärare, förskollärare, grundlärare med inriktning fritidshem, barnskötare eller dig som studerar till något av yrkena. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande. Vi är även intresserade av dig som har yrkesutbildning och erfarenhet från näringslivet. Du trivs tillsammans med barn och elever och är en bra vuxenförebild. Du gillar att samarbeta, värdesätter olikheter och anpassar arbetet utifrån verksamhetens bästa. Du är en trygg vuxen, lyhörd inför andras behov och trivs med att ta ansvar i ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Urval sker löpande. Utdrag från belastningsregistret För att arbeta inom Utbildningsverksamheter krävs att du lämnar ett utdrag från belastningsregistret. Du beställer själv utdrag från belastningsregistret och det kan dröja några veckor innan du får ditt utdrag. Utdrag från belastningsregistret kan beställas här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag samt annonsförsäljare undanbeds.

8 april 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Sommarvikariat Vaktmästare 100 %

Malå kommun är en vacker och framåt kommun i södra Lappland. Máláge kommuvdna, är en samisk förvaltningskommun. Merparten av de boende är sysselsatta inom trä- och verkstadsindustri, georelaterad verksamhet, transportnäring och offentlig verksamhet. I kommunen finns en god offentlig service samt ett mångsidigt fritidsutbud. Malå är ett bra alternativ för såväl barnfamiljer som företagare och industrier. Flera framgångsrika små och medelstora företag med väl utvecklade produkter, som säljs på världsmarknaden, skapar ett klimat med framtidstro. Vår vision: Malå med allt så nära - en välkomnande och trygg kommun där utveckling sker. Mer info finns på Malå kommuns hemsida: http://www.mala.se och http://www.nykommun.se/mala Arbetsuppgifter: Som vaktmästare är du ansvarig för vaktmästerifunktionen i stödet till omsorgen och landstingets verksamheter i Malå kommun. Du skall sköta och hantera de beställningar och behov som efterfrågas avseende vaktmästeri. Du skall tycka om att hitta nya lösningar och göra löpande förbättringar. I arbetet ingår även vanligt förekommande fastighetsskötaruppgifter som tex byte av lysrör, montering av hyllor, hantering av larm och lyftar inom omsorgen till rutinarbete såsom transport av verksamhetsavfall, post och mediciner. Du kommer att arbeta självständigt. Arbetstiden är normalt förlagd till kl 07.00 -16.00.  Kompetens/kvalifikationer: Vi ser det som positivt om du har teknisk utbildning inom fastighet, el eller vvs-området. Alternativt annan teknisk utbildning eller erfarenhet som bedöms likvärdig. Du är händig och klarar att hålla många bollar i luften, samtidigt som du är serviceinriktad och kan bemöta människor på ett trevligt och positivt sätt, samt har förmåga att skapa goda kundrelationer. Du är duktig på att prioritera, planera och strukturera arbetsuppgifterna.    Körkort: Tjänsten kräver B körkort. Varaktighet/arbetstid: Vi erbjuder Dig ett vikariat under tiden 240701-240809 Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning.  Malå kommun ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund. Upplysningar: Vill du veta mer om tjänsten kontakta Verksamhetsansvarig Olle Ögren: 0953 - 140 62   Välkommen med din ansökan! Vi kommer att genomföra intervjuer löpande under ansökningstiden, så vi välkomnar ansökningar så fort som möjligt.

8 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024