Kommersiell uthyrare

Vill du vara med och skapa platser där affärer och drömmar möts? Just nu söker vi på Balder en affärsdriven uthyrare som vill göra skillnad – på riktigt. Du som inte bara ser en tom lokal, utan en framtida restaurang, ett kontor i full aktivitet, eller ett gym fullt av energi. Du som förstår att rätt yta i rätt läge kan vara helt avgörande för ett företags framgång. Vi letar efter dig som drivs av att göra affärer – men inte vilka affärer som helst. Hos oss handlar det om att hitta den perfekta matchningen mellan lokal och hyresgäst. Det är kommersiell uthyrning med hjärta och skärpa: att skapa värde både för kunden och för Balder. Din roll Som uthyrare är du en nyckelspelare i vår affär. Du identifierar möjligheter, bygger relationer och driver uthyrningsprocessen från första kontakt till signerat avtal. Det kräver lyhördhet, engagemang och en tydlig förståelse för både kundens behov och Balders erbjudande. Du rör dig obehindrat i våra fastigheter, i samtal med entreprenörer och beslutsfattare, och ser hela tiden möjligheterna framför dig. Du förstår marknaden, vet hur du hittar rätt hyresgäster – och hur de hittar oss. Vi söker dig som:  Har ett affärssinne som kombinerar lyhördhet med tydlig resultatfokus Trivs med att bygga långsiktiga relationer och nätverk Ser potential där andra ser yta Har ett intresse för fastigheter och en vilja att utvecklas inom branschen Är självgående, men trivs med att arbeta i team mot gemensamma mål På Balder tror vi inte på att allt måste göras på ett sätt – men vi tror på att göra det helhjärtat. Så, hur skulle du ta dig an rollen som uthyrare hos oss? Låt oss prata mer – vi är nyfikna på dig! Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Malmö, med arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på [email protected]. Hjärtligt välkommen till oss och en bransch som är full av möjligheter! #LI-Mk1

62 dagar sedan
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Säljare | Perfekt efter studenten!
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Nu söker vi nya kollegor till ett väletablerat team som fortsätter vårt framgångsrika samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken!  Som en del av vårt framgångsrika samarbete med Postkodlotteriet får du chansen att arbeta med face-to-face försäljning på köpcentrum, matbutiker och varuhus – där du blir en nyckelspelare i att skapa starka kundrelationer och driva försäljningen framåt. Vad vi erbjuder: Ett socialt och fartfyllt jobb – Träffa nya människor varje dag och bygg starka relationer. Fast lön + Provision – Inga gränser för hur mycket du kan tjäna! Karriärmöjligheter – Väx inom företaget och ta steget till ledande positioner. Utbildning & coachning – Löpande sälj- och retorik utbildningar för att du ska nå din fulla potential. Teamkänsla & utveckling – Jobba i ett sammansvetsat team där vi pushar varandra mot framgång. Vi söker dig som: Är utåtriktad, social och älskar att skapa nya kontakter. Har driv, engagemang och ser utmaningar som möjligheter. Är flexibel och redo att resa till olika platser i Sverige. Har viljan att utvecklas och ser försäljning som en spännande karriärväg. Vem är Impressive Relations? Vi är ett växande sälj- och bemanningsföretag som sedan 2012 hjälpt några av Nordens största varumärken att nå nya kunder. Vi tror på utveckling, engagemang och att ha roligt på jobbet. Hos oss får du chansen att påverka din karriär, oavsett tidigare erfarenhet! Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Ansök idag och ta nästa steg i din karriär! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]

62 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Account Manager

Vi behöver förstärkning och söker därför en driven och affärsinriktad Account Manager till våra kontor i  Malmö, närmare bestämt skyskrapan The Point i Hyllie på 22 våningen med utsikt över Öresundsbron, Köpenhamn och Malmö. Tjänsten är heltid och start enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter i huvudsak: I din roll som Account Manager arbetar du inom B2B med fokus på medelstora bolag där du etablerar kontakt med nya samt befintliga kunder. Du jobbar med företag i hela Sverige via telefon, videomöten samt kundmöten. Du kommer ansvara för att driva hela säljprocessen från första kontakt till uppföljning och avslut. Ditt största fokus kommer vara att bygga upp och vårda din egen kundstock som du förvaltar samt utveckla och ansvarar för. Som Account Manager arbetar du långsiktigt och med hjälp av att skräddarsy bästa möjliga lösning så skapar du ett värde för dina kunder. Du gillar att arbeta i en kultur där vi hela tiden utmanar och utvecklar varandra. Vi söker dig som förstår vikten av att alltid kunna presentera den bästa lösningen för kunden. I rollen ingår en hel del administrativa arbetsuppgifter och därför är det viktigt att du är noggrann och duktig på att strukturera. Vem är du? I ditt arbete är du prestigelös, professionell och trygg i dig själv och dina förmågor. Du drivs av att lyckas, av att utmana dig själv med högt satta mål, och sedan uppnå dem. Du ser möjligheter när de dyker upp, och har förmågan att få kunden att vilja ta sig an dem. Som person är du självgående, driven och ansvarstagande. Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Du vill vara del av ett team som stöttar varandra och ser det som en självklarhet att sprida positiv energi. Du är en tävlingsmänniska, såväl som en lagspelare med respekt för både kollegor och kunder. För att lyckas i rollen kräver det att du kan arbeta självständigt och ta eget ansvar. Vi sätter i denna tjänst stor vikt vid personlig lämplighet. Vad kan vi erbjuda dig? Våra medarbetare är vårt varumärke. Därför erbjuder vi en arbetsplats med ett härligt team som hjälps åt och lyfter varandra. Du stöttas!!! Client Solutions AB värdesätter utveckling, uppskattning och gemenskap. Vi lägger stor vikt vid att bibehålla en inspirerande kultur som gör det roligt att komma till jobbet, oavsett om det är för en kickoff, AW, eller en vanlig dag på jobbet tillsammans med kollegorna. Du kommer välkomnas av erfarna kollegor och ledare som coachar och hjälper dig längst vägen. Det är viktigt för oss att du trivs, mår bra och framför allt har roligt på jobbet! Vi tror starkt på att våra medarbetare är avgörande i vår framgång och vi är därför måna om att man ska ha chansen att utvecklas och växa inom bolaget. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål. Du får stöd för att lyckas i din roll som säljare och kommer bland annat att ansvara för: Nykundsbearbetning Vård och utveckling av befintliga kunder Mötesbokning Uppföljning Avtalsskrivning Vad erbjuder vi dig som Account Manager: En gedigen introduktion och utbildning inom vår produktportfölj Fastlög + Hög rörlig lön i from av provisionsmodell utan tak Säljtävlingar Löpande coaching, utbildning och goda karriärmöjligheter Heltid( Kortare arbetstider)   Vi ser framemot att få prata mer med dig!

62 dagar sedan
Sista ansökan:
25 oktober 2025
AWS-arkitekt till Sopra Steria
Sopra Steria Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Sopra Steria, Nordens ledande företag inom digital transformation, söker en erfaren och kompetent Cloud Architect inom AWS med dokumenterad erfarenhet för att stärka vårt framstående team. Vi har blivit erkända som Karriärföretag och en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 av Great Place to Work. I denna roll kommer du att spela en avgörande roll i leveransen av innovativa molnbaserade projekt till våra kunder samt bidra till vidareutvecklingen av vårt framstående molnerbjudande Som arkitektkonsult inom AWS kommer du att: - Delta aktivt i planering, design och implementation av AWS-lösningar för våra kunder. - Operativt arbeta med lösningar som omfattar hela bredden av AWS-plattformen, inklusive IaaS och PaaS, med fokus på identitets- och åtkomststyrning via AWS IAM. - Coacha och vägleda kunder om optimal användning av moln- och hybridteknologi för att implementera nya lösningar eller migrera befintliga tjänster till AWS. - Fungera som ämnesexpert som stödjer flera team eller som teknisk teamledare med övergripande ansvar för leveransen. För att lyckas med detta tror vi att du: - 5 till 8 års dokumenterad erfarenhet som AWS-arkitekt med stark tekniskt fokus och problemlösningsförmåga. - Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift. - Förmåga att automatisera och optimera arbetsflöden. - Erfarenhet av att översätta kundens behov till konkreta designförslag och implementeringar. - Erfarenhet från konsultbranschen med förmåga att arbeta i både stora och små team. Kvalifikationer och färdigheter: - Erfarenhet av design och implementering av lösningar i det publika molnet, med fokus på kostnadsoptimering, säkerhet, skalbarhet, prestanda och tillgänglighet. - Kompetens inom programmerings- och/eller skriptspråk (t.ex. Python, Bash, Powershell). - Erfarenhet av CI/CD-verktyg som AWS CodePipeline, GitHub Actions eller Jenkins. - Erfarenhet av Infrastructure as Code (CloudFormation, Terraform, CDK etc.). - Förståelse och erfarenhet av ramverk som AWS Well-Architected Framework, Cloud Adoption Framework och Security Reference Architecture. - Kunskap inom molnsäkerhet och Zero Trust-arkitektur. - Kunskap och erfarenhet av containerlösningar som Docker och Kubernetes är meriterande. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en global aktör inom digital transformation med över 50 000 medarbetare i över 30 länder, varav 600 i Sverige. Vi har blivit rankade som en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 av Great Place to Work och är ett av topp fem bolag inom Digital Transformation enligt Gartner. Vi erbjuder en inkluderande och skicklig arbetsmiljö där du har möjlighet att vässa dina kunskaper och arbeta med branschens mest spännande projekt. Vi står nu inför en spännande tillväxtresa som genomsyrar hela verksamheten där det finns stora möjligheter att växa tillsammans med bolaget och skapa verklig förändring genom digital utveckling. Har du fler frågor? Om du har några fler frågor angående tjänsten får du gärna höra av dig till ansvarig rekryterare Teodor Nellvik ([email protected]). På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Sopra Steria tar inte emot CV:n från företag som vi inte har ramavtal tillsammans med. Vi tar inte ansvar för eventuella avgifter på CV:n som skickas oönskat till oss. To all recruitment agencies without a base agreement: Sopra Steria does not accept resumes from agencies with whom we do not have an agreement. Please do not forward resumes to our jobs alias, Sopra Steria employees or any other company location. Sopra Steria is not responsible for any fees related to unsolicited resumes. Ytterligare information: Sopra Steria är ett ledande internationellt konsultbolag inom digital transformation. Vi bygger samhället genom designdriven innovation, teknisk utveckling med kunskap om marknadens ledande plattformar och driftlösningar (managed services). Med modern teknologi och en gedigen affärsförståelse är vi en helhetspartner för våra kunder och deras digitala transformationsresa. Enligt Great Place To Work är vi en av Sveriges bästa arbetsplatser, vi har tilldelats utmärkelsen Karriärföretag flera år i rad och Gartner har listat oss som ett topp 5 bolag inom digital transformation.

62 dagar sedan
Sista ansökan:
4 november 2025
Malmös starkaste lösningsarkitekt ServiceNow
Sopra Steria Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Om Sopra Steria: Sopra Steria är Europas ledande konsultföretag inom ServiceNow och digital transformation. Vi hjälper företag och organisationer att effektivisera sina verksamheter genom innovativa teknologilösningar. Med fler än 4000 ServiceNow-experter besitter vi marknadens största och mest framstående ServiceNow-team där får du möjligheten att arbeta med dem mest spännande projekten samt utvecklas i en dynamisk och framåtlutad arbetsmiljö. Nu tar vi nästa stora kliv och satsar ännu hårdare på vår ledande position inom ServiceNow. Hos oss får du chansen att vara med och driva utvecklingen framåt, forma framtidens lösningar och göra verklig skillnad. Vill du vara en del av vårt ledande team? Om rollen: I rollen som lösningsarkitekt inom ServiceNow kommer du vara en central del i utvecklingen och designen av moderna lösningar för att effektivisera arbetsflöden och processer. Som Elite Partner för ServiceNow har vi en av Skandinaviens största och mest kvalificerade konsultgrupper med närmare 500 dedikerade experter. Vi söker nu en senior profil som kan ta en ledande roll i våra teamleveranser tillsammans med våra experter som utvecklar innovativa lösningar för våra kunder. Dina huvudsakliga uppgifter: - Designa och implementering avancerade lösningar inom ServiceNow. - Ledande roll i att utveckla och konfigurera plattformen för att möta specifika krav och behov. - Arbeta nära affärsavdelningar för att förstå och översätta deras verksamhetsbehov till tekniska lösningar. - Driva tekniska workshops och rådgivning gentemot kunder. - Aktiv deltagande i agila team och förmåga att leda och inspirera. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har: - Flerårig erfarenhet som arkitekt inom ServiceNow med uppsättning, implementering, utveckling och konfiguration inom plattformen. - Expertis inom Javascript, HTML, SQL och ITIL. - Vana av att arbeta i agila team. - Relevanta certifieringar inom ServiceNow. - Eftergymnasial utbildning. - Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder: - En spännande arbetsmiljö hos Europas ledande ServiceNow-konsultbolag. - Möjlighet att arbeta med innovativa lösningar och den senaste tekniken. - Kompetensutveckling genom certifieringar, utbildningar och mentorskap. - Hybrid arbetsmodell samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner Om ServiceNow-teamet på Sopra Steria: Sopra Steria är Nordens ledande expert inom ServiceNow – vi har den största och mest specialiserade kompetensen på marknaden. Vårt starka och sammansvetsade team levererar omfattande och högkvalitativa lösningar, där flera av våra erfarna ServiceNow-konsulter samarbetar för att maximera värdet för våra kunder. Vi drivs av innovation, samarbete och kunskapsutbyte – tillsammans sätter vi nya standarder och skapar framtidens digitala lösningar. Vill du arbeta med de bästa? Då är Sopra Steria platsen för dig. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en av Europas ledande aktörer inom digital transformation, med över 60 000 medarbetare i mer än 30 länder globalt. Vi driver innovation och hjälper företag och organisationer att effektivisera, utvecklas och skapa långsiktigt värde genom banbrytande teknologilösningar. Hos oss arbetar de främsta experterna inom sina områden i en dynamisk och framtidsorienterad miljö där samarbete, nytänkande och teknisk spetskompetens står i centrum. Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av en framstående arbetsplats, ansök genom att ladda upp ditt CV. Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Teodor Nellvik ([email protected]) eller Business Owner Mikael Kroglund ([email protected]) för eventuella frågor om tjänsten. På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Välkommen till Sopra Steria - där din kompetens formar framtidens digitala lösningar!

62 dagar sedan
Sista ansökan:
4 november 2025
Cloud Native konsult till Sopra Steria
Sopra Steria Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Vi söker dig som brinner för Cloude Native-teknik med förståelse för DevOps principer, kultur och ways of working. Vi på Sopra Steria, Nordens ledande företag inom digital transformation, söker en erfaren Cloud Native-konsult för att stärka vårt team. Vill du vara med och utveckla Sveriges starkaste Cloud Native-team och samtidigt arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 enligt Great Place to Work? Kom och forma framtiden med oss! Som Cloud Native-konsulter tror vi du besitter: - 5-8 års relevant arbetslivserfarenhet inom Cloudområdet - Erfarenhet från DevOps-leveranser och/eller erfarenhet som Site/Service Reliability Engineer (SRE) - Förståelse för moderna Cloud Native mikrotjänster och händelsedriven arkitektur - Erfarenhet av en eller flera molnplattformar, såsom Microsoft Azure, Amazon Web Services, VMware eller RedHat Openshift - Erfarenhet av att designa och implementera lösningar inom molnplattformar - Kunskap om CI/CD-verktyg (Jira, Jenkins, Git++) - Erfarenhet av Infrastructure as Code (ARM, Terraform etc.) - Kunskap och erfarenhet av containerlösningar (Docker, Kubernetes etc.) - Förståelse för infrastruktur samt Public och Hybrid Cloud Som person tror vi att du besitter: - Stark teknisk- och problemlösningsförmåga - God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift - Förmåga att översätta kundbehov till konkreta förslag och implementeringar - Förmåga att förklara komplexa tekniska frågor till intressenter och beslutsfattare utan teknisk kompetens - Erfarenhet från konsultbranschen, med vana av att arbeta i både stora och små team Om Sopra Steria: Vi erbjuder en inkluderande och skicklig yrkesmiljö där du får möjlighet att utveckla dina kunskaper och arbeta med spännande projekt för branschens mest intressanta kunder. Sopra Steria är en global aktör inom digital transformation med över 60 000 medarbetare i över 30 länder varav 600 i Sverige. Vi har utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 av Great Place to Work och har blivit utsedda till Karriärföretag flera år i rad. Vi står inför en spännande tillväxtresa och erbjuder stora möjligheter till personlig utveckling. Har du fler frågor? Om du har några fler frågor angående tjänsten får du gärna höra av dig till ansvarig rekryterare Teodor Nellvik ([email protected]). På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Vi ser fram emot din ansökan och vill informera att vi endast tar emot CV:n från företag med vilka vi har ramavtal. Vi tar inte ansvar för eventuella avgifter på oönskade CV:n som skickas till oss. Sopra Steria accepterar inte heller CV:n från rekryteringsföretag utan ett etablerat samarbetsavtal. To all recruitment agencies without a base agreement: Sopra Steria does not accept resumes from agencies with whom we do not have an agreement. Please do not forward resumes to our job alias, Sopra Steria employees or any other company location. Sopra Steria is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.

62 dagar sedan
Sista ansökan:
4 november 2025
Malmös vassaste plattformsarkitekt ServiceNow
Sopra Steria Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Om Sopra Steria: Sopra Steria är Europas ledande konsultföretag inom ServiceNow och digital transformation. Vi hjälper företag och organisationer att effektivisera sina verksamheter genom innovativa teknologilösningar. Med fler än 4000 ServiceNow-experter besitter vi marknadens största och mest framstående ServiceNow-team där du får möjligheten att arbeta med de mest spännande projekten samt utvecklas i en dynamisk och framåtlutad arbetsmiljö. Nu tar vi nästa stora kliv och satsar ännu hårdare på vår ledande position inom ServiceNow. Hos oss får du chansen att vara med och driva utvecklingen framåt, forma framtidens lösningar och göra verklig skillnad. Vill du vara en del av vårt ledande team?" Om rollen: I rollen som Plattformsarkitekt inom ServiceNow kommer du att vara en nyckelspelare i att designa, implementera och optimera ServiceNow-plattformen för våra kunder. Du ansvarar för att säkerställa en hållbar arkitektur och att plattformen är anpassad för verksamhetens behov. Som Elite Partner för ServiceNow har vi en av Skandinaviens största och mest kvalificerade konsultgrupper med närmare 500 dedikerade experter. Vi söker nu en erfaren Plattformsarkitekt som kan ta en strategisk och teknisk ledarroll i våra teamleveranser. Dina huvudsakliga uppgifter: - Designa och implementera ServiceNow-arkitektur för att möta affärs- och tekniska krav. - Säkerställa att plattformen är skalbar, säker och hållbar över tid. - Fungera som teknisk rådgivare för kunder och interna team gällande plattformens bästa praxis. - Leda och delta i tekniska workshops och kravinsamling med kunder. - Samarbeta med utvecklingsteam för att optimera prestanda och funktionalitet. - Säkerställa att ServiceNow-konfiguration och utveckling följer etablerade standarder och riktlinjer. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har: - Flerårig erfarenhet av att arbeta med ServiceNow, gärna i en arkitektroll. - Djup förståelse för ServiceNow-plattformens funktionalitet, moduler och integrationsmöjligheter. - Erfarenhet av att designa skalbara och hållbara lösningar inom ServiceNow. - God kunskap inom ITSM, ITIL och agila arbetsmetoder. - Förmåga att leda tekniska diskussioner och vägleda både kunder och utvecklingsteam. - Relevant akademisk utbildning inom IT eller motsvarande. - Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder: - En spännande arbetsmiljö hos Europas ledande ServiceNow-konsultbolag. - Möjlighet att arbeta med innovativa lösningar och den senaste tekniken. - Kompetensutveckling genom certifieringar, utbildningar och mentorskap. - Hybrid arbetsmodell samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner. Om ServiceNow-teamet på Sopra Steria: Sopra Steria är Nordens ledande expert inom ServiceNow – vi har den största och mest specialiserade kompetensen på marknaden. Vårt starka och sammansvetsade team levererar omfattande och högkvalitativa lösningar, där flera av våra erfarna ServiceNow-konsulter samarbetar för att maximera värdet för våra kunder. Vi drivs av innovation, samarbete och kunskapsutbyte – tillsammans sätter vi nya standarder och skapar framtidens digitala lösningar. Vill du arbeta med de bästa? Då är Sopra Steria platsen för dig. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en av Europas ledande aktörer inom digital transformation, med över 60 000 medarbetare i mer än 30 länder globalt. Vi driver innovation och hjälper företag och organisationer att effektivisera, utvecklas och skapa långsiktigt värde genom banbrytande teknologilösningar. Hos oss arbetar de främsta experterna inom sina områden i en dynamisk och framtidsorienterad miljö där samarbete, nytänkande och teknisk spetskompetens står i centrum. Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av en framstående arbetsplats, ansök genom att ladda upp ditt CV. Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Teodor Nellvik ([email protected]) eller Business Owner Mikael Kroglund ([email protected]) för eventuella frågor om tjänsten. På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Välkommen till Sopra Steria – där din kompetens formar framtidens digitala lösningar!

62 dagar sedan
Sista ansökan:
4 november 2025
Malmös skarpaste Business Analyst ServiceNow
Sopra Steria Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Om oss: Sopra Steria är Europas ledande konsultföretag inom ServiceNow och digital transformation. Vi hjälper företag och organisationer att effektivisera sina verksamheter genom innovativa teknologilösningar. Med fler än 4000 ServiceNow-experter besitter vi marknadens största och mest framstående ServiceNow-team där du får möjligheten att arbeta med de mest spännande projekten samt utvecklas i en dynamisk och framåtlutad arbetsmiljö. Nu tar vi nästa stora kliv och satsar ännu hårdare på vår ledande position inom ServiceNow. Hos oss får du chansen att vara med och driva utvecklingen framåt, forma framtidens lösningar och göra verklig skillnad. Vill du bli vår nästa Business Analyst? Om rollen: I rollen som Business Analyst kommer du att spela en nyckelroll i våra kunders digitala transformationsresor. Du kommer att ansvara för att analysera affärsbehov, identifiera förbättringsområden och säkerställa att tekniska lösningar möter verksamhetens krav. Som Elite Partner för ServiceNow har vi en av Skandinaviens största och mest kvalificerade konsultgrupper med närmare 500 dedikerade experter. Vi söker nu en erfaren Business Analyst som kan driva kravhantering och strategisk rådgivning i våra teamleveranser. Dina huvudsakliga uppgifter: - Identifiera och analysera affärsbehov samt omvandla dessa till funktionella krav. - Samarbeta med kunder, utvecklingsteam och andra intressenter för att säkerställa effektiva lösningar. - Leda och facilitera workshops för att samla in och prioritera krav. - Dokumentera processer och förbättringsförslag samt driva implementering av nya arbetssätt. - Stödja kunder i förändringsledning och optimering av affärsprocesser. - Arbeta i agila team och bidra till en effektiv leveransprocess. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har: - Flerårig erfarenhet som Business Analyst, gärna inom digital transformation eller IT. - Erfarenhet av kravhantering, processanalys och verksamhetsutveckling. - Förståelse för ITSM, ITIL och agila arbetsmetoder. - God förmåga att kommunicera och samarbeta med både tekniska och affärsmässiga intressenter. - Relevant akademisk utbildning inom IT, ekonomi eller motsvarande. - Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder: - En spännande arbetsmiljö hos Europas ledande ServiceNow-konsultbolag. - Möjlighet att arbeta med innovativa lösningar och den senaste tekniken. - Kompetensutveckling genom certifieringar, utbildningar och mentorskap. - Hybrid arbetsmodell samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner. Om ServiceNow-teamet på Sopra Steria: Sopra Steria är Nordens ledande expert inom ServiceNow – vi har den största och mest specialiserade kompetensen på marknaden. Vårt starka och sammansvetsade team levererar omfattande och högkvalitativa lösningar, där flera av våra erfarna ServiceNow-konsulter samarbetar för att maximera värdet för våra kunder. Vi drivs av innovation, samarbete och kunskapsutbyte – tillsammans sätter vi nya standarder och skapar framtidens digitala lösningar. Vill du arbeta med de bästa? Då är Sopra Steria platsen för dig. Om Sopra Steria: Sopra Steria är en av Europas ledande aktörer inom digital transformation, med över 60 000 medarbetare i mer än 30 länder globalt. Vi driver innovation och hjälper företag och organisationer att effektivisera, utvecklas och skapa långsiktigt värde genom banbrytande teknologilösningar. Hos oss arbetar de främsta experterna inom sina områden i en dynamisk och framtidsorienterad miljö där samarbete, nytänkande och teknisk spetskompetens står i centrum. Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av en framstående arbetsplats, ansök genom att ladda upp ditt CV. Kontakta gärna ansvarig rekryterare, Teodor Nellvik ([email protected]) eller Business Owner Mikael Kroglund ([email protected]) för eventuella frågor om tjänsten. På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Välkommen till Sopra Steria – där din kompetens formar framtidens digitala lösningar!

62 dagar sedan
Sista ansökan:
4 november 2025
Cloud Engineer till Sopra Steria
Sopra Steria Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Vi söker en erfaren och resultatorienterad Cloud Engineer för att förstärka vårt framstående team hos oss på Sopra Steria. I rollen som Cloud Engineer kommer du att spela en nyckelroll i att leda och driva våra projekt inom molnteknik. Du kommer att samarbeta med stora och spännande företag för att utveckla och automatisera infrastruktur och applikationer på molnplattformar. Din passion för modern teknik och arkitektur kommer att vara avgörande när du stöttar Sveriges största företag i att säkert och korrekt utnyttja publika och privata molntjänster. Vi letar efter dig som har: - 5-8 års erfarenhet av molnteknik, med fördjupad kompetens inom Azure och/eller AWS. - Erfarenhet av PaaS, Microservices och Container-teknik. - Färdigheter inom design och hantering av omfattande Public Cloud-arkitektur. - Kompetens inom scripting, automation och Infrastructure-as-Code (t.ex. Terraform, Chef, Puppet, Ansible, ARM). - Erfarenhet av Agila leveransmodeller och DevOps-processer. - Relevanta certifieringar inom molnteknik är meriterande. Vi satsar stort på molnteknik och du kommer att arbeta i team som direkt stödjer vår investering. Du kommer att få möjlighet att arbeta med duktiga kollegor, i spännande projekt. Om Sopra Steria Sopra Steria är en global aktör inom digital transformation med över 60 000 medarbetare i över 30 länder varav 600 i Sverige. Vi har utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser 2024 och Karriärföretag flera år i rad. Vi står inför en spännande tillväxtresa, och här får du möjlighet att skapa verklig förändring genom digital utveckling. Ansökan: Om du är redo att vara en del av vår kultur och bidra till vår tillväxtresa, ser vi fram emot att läsa din ansökan och CV. För eventuella frågor angående tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Teodor Nellvik ([email protected]). På Sopra Steria ställer vi höga krav på både kompetens och säkerhetsmedvetenhet hos våra medarbetare. Innan en eventuell anställning kommer du därför att genomgå en bakgrundskontroll, och vid intervju behöver du kunna uppvisa giltig legitimation. Sopra Steria tar inte emot CV:n från företag som vi inte har ramavtal tillsammans med. Vi tar inte ansvar för eventuella avgifter på CV:n som skickas oönskat till oss. To all recruitment agencies without a base agreement: Sopra Steria does not accept resumes from agencies with whom we do not have an agreement. Please do not forward resumes to our jobs alias, Sopra Steria employees or any other company location. Sopra Steria is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.

62 dagar sedan
Sista ansökan:
4 november 2025
Fullstack utvecklare- AI for coding
Devoteam Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du utveckla kvalitativ kod med AI? Vill du arbeta tillsammans med inspirerande, glada och kompetenta kollegor i ett av Malmös mest innovativa och centrala nav kring mjukvaruutveckling? Söker du en roll där du kan kombinera din expertis som konsult med ledarskap och strategiskt ansvar och vara med och skapa innovativa digitala produkter med AI? Vilka är vi? Vi är ett IT-konsultföretag som främjar en kultur där medarbetarna känner sig trygga, inspirerade och glada. Vi tror att detta är den bästa miljön där människor kan växa och bygga de bästa produkterna. Vi grundades år 2000, vi har en långsiktig syn på våra kunder och medarbetarrelationer och hoppas att du kommer att vilja stanna hos oss länge. Visste du att vi faktiskt också grundade utvecklarkonferensen Øredev som fortfarande är en del av samma företag? Om rollen Hos oss kan du ligga i framkant för att utveckla med AI som verktyg! Som fullstack-utvecklare kommer du att bidra med att bygga högkvalitativa lösningar genom att använda AI -verktyg som Cursor eller Windsurf. Målsättning är att snabbt och effektivt kunna leverera en stabil kodbas till våra kunder som förser dem med verkligt affärsvärde. Att vara en del av ett AI-utvecklar team innebär delat ägandeskap och ansvar och vi förväntar oss att du är del av utvecklingsprocessen samtidigt som du tillför din expertis inom till exempel backend-utveckling, cloudlösningar, databas-migreringar, frontend-utveckling eller dev-ops. Arbetsplatsen för den här rollen är Malmö med omnejd. Observera att vi endast beaktar sökande med giltigt arbetsvisum och kvalificerade arbetstillstånd. Kravspecifikation, vad förväntar vi oss av dig? För att lyckas i rollen som fullstack-utvecklare tror vi att du är öppen för att möta nya idéer och är flexibel när det kommer till att möta nya utmaningar. Du njuter av samarbete och är bekväm med att dela med dig av din kunskap till kollegor och kunder. För att lyckas i rollen och på Devoteam Creative Tech tror vi även att du är ödmjuk och har en lösningsfokuserad approach. Erfarenhet av att skriva ren kod genom något AI- verktyg som Cursor, Windsurf eller liknande Teknisk expertis: Ungefär 5 års erfarenhet av fullstackutveckling God vana av att skriva testbar och skalbar kod i React, TypeScript/Javascript, Node.js Erfarenhet av backend-språk och plattformar som Node.js, Go eller Java Förstå värdet av kodgranskning och dess funktion i mjukvaruutveckling God förståelse och erfarenhet av designa och utveckla API:er Erfarenhet av arbete i agila teams Erfarenhet av att arbeta med molnbaserade lösningar som AWS, GCP eller Azure Relationsdatabaser och NoSQL Bekväm i att hålla djupa tekniska diskussioner på Svenska och Engelska Flytande svenska i tal och skrift Även meriterande om du har erfarenhet av: AI baserade testverktyg Mjukvaruarkitektur (exempelvis event-baserad arkitektur) CI/CD pipelines Data engineering (exempelvis datamodellering, ETL, etc) Ytterligare information, förmåner och praktisk information: Kontinuerligt lärande: Vi stöder kontinuerligt lärande med kompetensgrupper varannan vecka, deltagande på Øredev och löpande kompetensdagar för din professionella utveckling. Du har möjlighet att ta certifikat med någon av våra partners (AWS, Azure, GCP). Ledighet och pension: Vi erbjuder 30 dagars semester, kompletterande föräldraledighetsersättning och tjänstepension enligt ITP1. Hälsa och välbefinnande: Självklara förmåner som friskvårdsbidrag, tillgång till företagshälsovård, hälsokontroller och lunchyoga på kontoret. Verktyg och utrustning: Du väljer själv de verktyg du behöver för att leverera och trivas i din arbetsmiljö. Ansökan För att ansöka, vänligen skicka din ansökan via länken nedan. Vi uppmuntrar tidiga ansökningar eftersom vi granskar dem löpande. För eventuella frågor, kontakta Sanna Ekelöf, vår rekryterare, på [email protected]. Sanna kommer att vara din primära kontaktperson under hela rekryteringsprocessen. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

62 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025