Lärare i trä- och metallslöjd, Kungsmarksskolan
Munkedals kommun
Grundskollärare

Vill du jobba i den lilla kommunen med de stora möjligheterna? Varmt välkommen till oss i Munkedals kommun! Kultur- och utbildningsförvaltningen vill erbjuda den utbildning, omsorg och inspiration som våra små och stora medborgare behöver genom livets olika utvecklingsskeden. Kultur och utbildningsförvaltningen består av två avdelningar - avdelning skola och avdelning förskola och kultur och fritid. I verksamheterna inom avdelning skola ingår alla skolformer från förskoleklass till vuxenutbildning samt elevhälsan. Avdelning förskola innefattas av kommunens alla förskolor och dagbarnvårdarna samt kultur och fritid bestående av bibliotek, kulturskolan och ung fritid. Har du en passion för hantverk, form och pedagogik? Vill du inspirera unga elever att skapa med händerna och växa genom lärande? Då kan det här vara jobbet för dig! På Kungsmarksskolan söker vi nu en legitimerad lärare i trä- och metallslöjd. Du kommer att ansvara för undervisningen i årskurserna 7-9, där du väcker nyfikenhet och kreativitet hos eleverna genom praktiskt arbete, problemlösning och skapande i trä och metall.   Vi erbjuder dig  - En trivsam arbetsmiljö med kompetenta kollegor och engagerade elever. - En meningsfull roll där du gör konkret skillnad och får möjlighet att vara med och påverka och utveckla undervisningen i slöjdämnet. - En skola som renoveras, så hos oss kommer du att få arbeta i moderna, trivsamma och ändamålsenliga lokaler.    - Våra medarbetares hälsa är viktig för oss, både på och utanför arbetet, därför erbjuder vi bland annat ett generöst friskvårdsbidrag, rabatter på gymkort samt tillgång till träningslokalen Styrkan. Beskrivning av jobbet  I uppdraget kommer du att planera, genomföra och utvärdera undervisningen i slöjd enligt Lgr22. Du skapar en trygg och inspirerande lärmiljö där eleverna får utveckla sina praktiska och teoretiska färdigheter. Du kommer att samarbeta med kollegor som mentor i en årskurs, i arbetslaget och i ämnesgruppen. Vi ser fram emot att få ta del av din kompetens och att du bidrar till det pedagogiska utvecklingsarbetet på vår skola. Vi söker dig som har:  - en lärarlegitimation med behörighet i trä- och metallslöjd  - goda ämneskunskaper och ett kreativt arbetssätt  Ditt tydliga och strukturerade arbetssätt tillsammans med din förmåga att skapa goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare kommer vi se som värdefullt för oss. Om du har ett starkt engagemang för att bidra till varje elevs utveckling och lärande väntar en givande uppdrag för dig.  Vi vill informera dig om - Vi vill att du innan anställning uppvisar ett utdrag ur belastningsregistret.   - Provanställning kan eventuellt komma att tillämpas för tjänsten.  - Intervjuer kommer att ske löpande, så ansök gärna redan idag.  Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökanden med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Vår kommun Munkedals kommun ligger belägen mellan Göteborg och Oslo. Pendlingsmöjligheterna är många tack vare närheten till motor- och järnväg. Kommunen har ca 10 350 invånare och inom kommunens organisation arbetar cirka  900 medarbetare. Munkedal omges av fantastisk natur från det typiskt bohuslänska med salta bad och dramatiska berg till vacker fjällnatur med bra fiske- och vandringsmöjligheter. Vi har ett välmående näringsliv med stor potential, föreningar inom varierade områden, ett stort utbud av aktiviteter och mycket mer. Allt detta tillsammans med vår organisation och alla våra invånare utgör det grunden för vad som gör vår kommun till det den är. Tillsammans är vi Munkedals kommun! Varmt välkommen med din ansökan - vi ser fram emot att höra från dig! Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juni 2025
Socialsekreterare ekonomiskt bistånd
Munkedals kommun
Socialsekreterare

Vill du jobba i den lilla kommunen med de stora möjligheterna? Varmt välkommen till oss i Munkedals kommun! Välfärdsförvaltningens uppgift är att hjälpa människor som på grund av ålder, funktionsnedsättning, ekonomiska eller familjeproblem behöver olika former av stöd och hjälp. Välfärdsförvaltningen består av enheten kommunal primärvård och de tre avdelningarna vård och omsorg, stöd och IFO (individ och familjeomsorg). Avdelning vård och omsorg består av enheter inom äldreboenden och hemtjänst. Avdelning stöd innefattas av LSS. Avdelning IFO består av socialtjänst, arbetsmarknadsenhet, socialpsykiatri och biståndsenhet. Kommunal primärvård innefattar rehabilitering och sjukvård i hemmet. Vill du bli vår nya kollega? Delar vi ett gemensamt intresse kring att skapa förutsättningar för att få vuxna att bli självständiga och delaktiga? Då vill vi gärna ha en dialog med dig. Vuxenenheten består av sex socialsekreterare, en behandlare/beroendestödjare, två administratörer samt en enhetschef. Tillsammans är vårt uppdrag att möta och stödja kommuninvånare över 18 år gällande ekonomi, akut bostadslöshet, budget och skuldrådgivning, dödsbohandläggning, beroende, våld i nära relation, socialpsykiatri etc. En av våra socialsekreterare inom ekonomiskt bistånd ska nu flytta och vi söker därför dig som vill bli vår nya kollega.  Vi erbjuder dig - En verksamhet som präglas av en positiv anda, där vi stöttar varandra och samarbetar för att de människor vi möter ska få rätt och adekvat hjälp.  - Ett intressant och omväxlande arbete i en stimulerande och positiv arbetsgemenskap. Du erbjuds kollegial handledning, relevant fortbildning, kompetensutveckling och extern handledning samt ett gott stöd av administration och systemförvaltare. - Våra medarbetares hälsa är viktig för oss, både på och utanför arbetet, därför erbjuder vi bland annat ett generöst friskvårdsbidrag, rabatter på gymkort samt tillgång till träningslokalen Styrkan.  Beskrivning av jobbet Vi vill ge våra socialsekreterare förutsättningar för att kunna genomföra arbetet med bra kvalitet, vilket skapar goda förutsättningar för välmående hos våra medarbetare. Våra socialsekreterare har därför avstämning var månad med enhetschef för att säkerställa en rimlig ärendemängd och tid för reflektion. Ditt uppdrag består i att stötta personer till en egen försörjning, delaktighet mot arbetslivet samt utreda och bedöma rätten till ekonomiskt bistånd. I alla sorters möten tar du ansvar för att god etik råder. För att nå målen samverkar vi med kollegor inom IFO, AME och vuxenutbildning men även med arbetsförmedlingen, försäkringskassan och regionen. Vi utgår från att alla människor vill och kan ta ansvar för sina liv, men att man ibland behöver en extra hand att ta hjälp av.  Om en person är akut bostadslös ansvarar socialtjänst för att tillsammans med personen hitta lösningar. Ifall rätten till hjälp föreligger samverkar vi med hyresvärdar och andra aktörer för att lösa den akuta situationen. Vi dokumenterar och fattar beslut i verksamhetssystemet Combine. Vi söker dig som har: - en akademisk examen såsom socionom, socialpedagog eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - erfarenhet av att arbeta med myndighetsutövning (försörjningsstöd) - god kännedom om gällande lagstiftning och socialtjänstens uppdrag I arbetet möter du människor med olika förutsättningar, så din tydliga och kommunikativa förmåga i tal och skrift kommer vara betydelsefull. Vi värdesätter ditt ansvarstagande och ditt flexibla förhållningssätt. Du är förtroendeingivande och kan skapa och bibehålla goda relationer med arbetsgruppen, samverkansparter och klienter. Vi kommer lägga stor vikt vid din personliga lämplighet för tjänsten. Om du har ett genuint intresse för vår målgrupp så väntar ett givande uppdrag för dig!  Vi vill informera dig om - För tjänsten krävs det att du har B-körkort. - Vi vill att du gärna innan anställning uppvisar ett utdrag ur belastningsregistret. - Provanställning kan eventuellt komma att tillämpas på tjänsten. - Vi kommer genomföra intervjuer löpande så du är välkommen att skicka din ansökan redan idag! Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökanden med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Vår kommun Munkedals kommun ligger belägen mellan Göteborg och Oslo. Pendlingsmöjligheterna är många tack vare närheten till motor- och järnväg. Kommunen har ca 10 350 invånare och inom kommunens organisation arbetar cirka  900 medarbetare. Munkedal omges av fantastisk natur från det typiskt bohuslänska med salta bad och dramatiska berg till vacker fjällnatur med bra fiske- och vandringsmöjligheter. Vi har ett välmående näringsliv med stor potential, föreningar inom varierade områden, ett stort utbud av aktiviteter och mycket mer. Allt detta tillsammans med vår organisation och alla våra invånare utgör det grunden för vad som gör vår kommun till det den är. Tillsammans är vi Munkedals kommun! Varmt välkommen med din ansökan - vi ser fram emot att höra från dig! Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Förvaltningschef Kultur- och utbildningsförvaltningen
Munkedals kommun
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Vill du jobba i den lilla kommunen med de stora möjligheterna? Varmt välkommen till oss i Munkedals kommun! Kultur- och utbildningsförvaltningen vill erbjuda den utbildning, omsorg och inspiration som våra små och stora medborgare behöver genom livets olika utvecklingsskeden. Kultur och utbildningsförvaltningen består av två avdelningar - avdelning skola och avdelning förskola och kultur och fritid. I verksamheterna inom avdelning skola ingår alla skolformer från förskoleklass till vuxenutbildning samt elevhälsan. Avdelning förskola innefattas av kommunens alla förskolor och dagbarnvårdarna samt kultur och fritid bestående av bibliotek, kulturskolan och ung fritid. Munkedals kommun är på en utvecklingsresa med fokus på tillväxt, samverkan och samarbete och söker en förvaltningschef som vill göra verklig skillnad i arbetet med att forma framtidens skola, kultur och utbildning. Vi söker en engagerad och utvecklande förvaltningschef, som vill leda vår kultur- och utbildningsförvaltning, med fokus på att skapa en trygg och stimulerande miljö för barn och ungdomar med goda resultat.  Vi erbjuder dig - En attraktiv arbetsgivare med starkt utvecklingsfokus och stabil politik med vilja att satsa. - Ett utvecklande chefsuppdrag där du gör verklig skillnad i en organisation som går i takt med den demografiska utvecklingen. - Ett intressant och omväxlande arbete i en stimulerande och positiv arbetsgemenskap. Du erbjuds genuint kollegialt stöd och en erfaren och engagerad ledningsgrupp. - Våra medarbetares hälsa är viktig för oss, både på och utanför arbetet, därför erbjuder vi bland annat ett generöst friskvårdsbidrag, rabatter på gymkort samt tillgång till träningslokalen Styrkan.  Beskrivning av jobbet Ditt uppdrag blir att leda förvaltningen i takt med den demografiska utvecklingen – med utvecklade processer, struktur och en kultur med fokus på kvalitet, effektivitet och ekonomi i balans samt säkerställer att gällande lagar och riktlinjer följs. Du förväntas vara en tydlig länk mellan politik och verksamhet, med förmåga att översätta politiska mål till konkreta resultat, och säkerställa en tydlig och tillitsfull dialog. Uppdraget innebär att vara ett stöd till politiken i det strategiska arbetet med att ta tillvara kommunens potential avseende skolutveckling och resultat. Du leder två avdelningschefer (avdelning skola och avdelning förskola, kultur och fritid), ingår i kommunens övergripande ledningsgrupp och rapporterar till kommundirektör.  Vidare har du god förståelse för samhälls- och demokratiuppdraget och för den mindre kommunens utmaningar där vikten av sammanhållning och ett gemensamt mål är viktigt att förmedla, både internt mellan avdelningarna och externt mot näringsliv, föreningsliv och medborgare. Som vår ambassadör representerar du kommunen i lokala och regionala nätverk. Ditt engagemang och din insikt i hur kultur påverkar elever, ungdomar och medborgarnas livskvalitet är också av betydelse för tjänsten. Tillsammans med dina medarbetare skapar du delaktighet och gemenskap och du leder genom våra värdeord mod, engagemang, tydlighet och tillit.  Vi söker dig som har: - en relevant akademisk examen - en gedigen erfarenhet av att leda en skolförvaltning eller motsvarande verksamhet genom andra chefer - erfarenhet av strategisk verksamhetsutveckling och förändringsledning - mångårig erfarenhet av kommunal budgetprocess och ekonomistyrning - vana av att arbeta i en politiskt styrd organisation där dialog, förankring och resultat står i centrum - meriterande med rektorsutbildning eller skolchefsutbildning Du är tydlig och trygg i ditt ledarskap och kan både bygga struktur och inspirera till nytänkande. Du förstår värdet av samverkan – internt och externt – och ser kultur och utbildning som kärnan i ett hållbart samhälle. Om du tror på att ledarskap handlar om att arbeta aktivt för att skapa en god arbetsmiljö och en kultur där alla medarbetare känner sig delaktiga och uppskattade, då har vi ett givande uppdrag för dig. Vi vill informera dig om - För tjänsten krävs det att du har B-körkort. - Tjänsten är säkerhetsklassad och säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan anställning i enlighet med säkerhetsskyddslagen. - Intervjuer planeras att genomföras i augusti, preliminärt v. 34 och 35.  Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökanden med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Vår kommun Munkedals kommun ligger belägen mellan Göteborg och Oslo. Pendlingsmöjligheterna är många tack vare närheten till motor- och järnväg. Kommunen har ca 10 350 invånare och inom kommunens organisation arbetar cirka  900 medarbetare. Munkedal omges av fantastisk natur från det typiskt bohuslänska med salta bad och dramatiska berg till vacker fjällnatur med bra fiske- och vandringsmöjligheter. Vi har ett välmående näringsliv med stor potential, föreningar inom varierade områden, ett stort utbud av aktiviteter och mycket mer. Allt detta tillsammans med vår organisation och alla våra invånare utgör det grunden för vad som gör vår kommun till det den är. Tillsammans är vi Munkedals kommun! Varmt välkommen med din ansökan - vi ser fram emot att höra från dig! Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Verkstadsadministratör
Brandt Personbilar AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vill du arbeta i en viktig roll där struktur, service och teknik möts? Vi söker nu en verkstadsadministratör som vill bli en del av vårt engagerade team i Dingle! Om tjänsten Som verkstadsadministratör ansvarar du för att hålla ordning på det administrativa flödet i vår verkstad. Du kommer bland annat:  - Fakturera verkstadsarbeten - Hantera arbetsordrar  - Ha kontakt med kunder och kollegor - Stötta kundmottagningen vid behov - Arbeta i vårt affärs- och verkstadssystem E2E Vem är du? Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och har lätt för att samarbeta. Du är engagerad, tar egna initiativ och har ett flexibelt arbetssätt där verksamhetens bästa är i fokus. Eftersom rollen innebär att stötta upp där behovet finns, är det viktigt att du är stresstålig och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Kvalifikationer ✨Gymnasieutbildning inom relevant område ✨Erfarenhet av fakturering ✨God datavana och systemförståelse ✨Erfarenhet från verkstadsmiljö är meriterande  ✨Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift ✨B-körkort Villkor Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders inledande provanställning. Intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökande.  Välkommen med din ansökan!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Assistent till 16-årig kille med autism.
Bärkraft Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker assistenter till vår kund på 16 år som behöver stöttning och vägledning i sin vardag. Han flyttar i dagsläget till ett eget boende där han kommer ha sin assistans.   Vår kund har autism, ADHD, intellektuell funktionsnedsättning och epilepsi. Han har en mycket begränsad kommunikation.   Han behöver hjälp med alla vardagliga situationer såsom mat, städning, sköta sin hygien och aktiviteter.   Som assistent behöver du vara lugn, trygg, flexibel och accepterande. Då vår kund inte förstår faror, så behöver du ständigt vara närvarande.   Arbetstiden är både dag, kväll, helg och vaken natt. Kunden har dubbelassistans dygnet runt.   Frågor gällande tjänsten besvaras via mail. Företagsinformation Bärkraft Assistans AB är ett företag som arbetar med personlig assistans för barn, ungdomar och vuxna som har funktionsnedsättningar som ger rätt till personlig assistans enligt LSS.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Montör till Elda-butiken i Munkedal

Kom och jobba med oss på Elda-butiken i Munkedal Vi söker en duktig montör av kaminer till våra kunder. De flesta är någorlunda händiga och kan göra enklare saker där hemma. Men drar sig ändå för vissa projekt, inte minst kanske installation av eldstad eller skorsten. Hos Elda får man hjälp av fackfolk, både montörer och butikspersonal för en trygg och säker installation, utifrån gällande installationsregler. Vi är med. Hela vägen. Vem är du? Vi söker nu en montör som vill bidra med sin kompetens och utvecklas över tid tillsammans med branschens krav och oss som arbetar på Elda-butiken i Munkedal. Förmodligen har du arbetslivserfarenhet inom bygg, murning, plåt eller hantverksyrke inom närliggande bransch och är person som är noggrann och självgående. Kunden i fokus Du som montör är en viktig del i helheten, framför allt i kundnöjdheten vid installationen. Viktiga egenskaper för att trivas och lyckas i jobbet är att du har förmågan att organisera och planera ditt arbete väl, då det är ett fritt jobb men under ansvar. Som montör arbetar du med varierande arbetsuppgifter, allt från att lasta till att övergripande kunna bedöma helheten på plats hos kund, samt planera och genomföra installationen på bästa sätt. Varje dag är olika och både butikspersonal och montörer arbetar nära varandra, så du blir en del i att hitta bra lösningar, utifrån de situationer och arbetsuppgifter som uppstår. Villkor • Krav på B-körkort • Individuell lönesättning

15 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Yrkeslärare på transportprogrammet
Thorengruppen AB
Lärare i yrkesämnen

Hos oss på Yrkesgymnasiet får elever möjlighet att lära sig ett yrke från grunden på riktiga arbetsplatser med stöd av kunniga handledare och yrkeslärare. På Yrkesgymnasiet förläggs mer än hälften av utbildningstiden på en arbetsplats vilket skapar en stabil grund och en konkurrensfördel på arbetsmarknaden. Genom stöd från sina inspirerande handledare och engagerade pedagoger på skolan, rustas våra elever på bästa sätt inför det framtida arbetslivet. Yrkesgymnasiet i Munkedal söker i första hand en legitimerad yrkeslärare för transportprogrammet, även du som har minst fem års arbetslivserfarenhet från transportbranschen är välkommen att söka. Tjänsten är ett längre vikariat med chans till vidare anställning. Hos oss får eleverna lära sig ett yrke från grunden på riktiga arbetsplatser med erfarna handledare. I denna tjänst får du möjlighet att dela med dig av dina kunskaper till framtidens yrkeschaufförer. Mer än hälften av elevernas utbildningstid sker ute på en arbetsplats vilket ger dem en stabil grund och fördel på arbetsmarknaden. Våra elever förbereds på bästa möjliga sätt inför deras framtida yrkesliv med stöd av sina handledare och engagerade pedagoger. Vi söker dig som: - Är legitimerad lärare med behörighet i transportämnen och har minst fem års erfarenhet från transportbranschen och en stark drivkraft att undervisa och handleda elever. - Är en utmärkt kommunikatör och lagspelare som kan verka som en brobyggare mellan skola, elever och näringsliv. - Har körkortsbehörighet B, C och CE samt helst tillgång till egen personbil. Fler behörigheter är meriterande. - Har en förmåga att både arbeta självständigt samtidigt som du är teamorienterad och tillsammans med kollegorna samarbetar för att på bästa sätt förbereda eleverna inför deras framtida yrkesliv. Kvalifikationer Lärarexamen alternativt gedigen erfarenhet inom transportbranschen och en vilja att inspirera och utveckla nästa generation av yrkesförare. Lärarlegitimation och pedagogisk erfarenhet är önskvärt. Om du vill vara med och göra skillnad och ha en betydelsefull roll i framtidens transportbransch  – ansök idag!     Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Serveringspersonal
Torreby Slott AB
Hovmästare och servitörer

Servitör/Servitris sökes till Torreby Slott! Brinner du för service och älskar att skapa oförglömliga upplevelser för gäster? Är du passionerad, energisk och vill arbeta i en miljö där smaker och gemenskap står i centrum? Då vill vi träffa dig! Om oss: Torreby Slott, som öppnat för sommarsäsongen, är en anrik byggnad med spännande historik. En plats fylld av liv och energi där vi vill erbjuda våra gäster en genuin upplevelse med smaker i en modern twist i en varm och levande atmosfär. Vårt mål är att skapa en plats där mat, service och stämning går hand i hand. Om rollen: Som servitör/servitris på Torreby Slott är du en nyckelperson i vår gästupplevelse. Du kommer att: • Välkomna och guida gästerna genom vår meny och dryckesutbud. • Servera mat och dryck med glädje och professionalism. • Bidra till en personlig och minnesvärd upplevelse för varje gäst. • Samarbeta tätt med kök och övriga avdelningar för att säkerställa högsta kvalitet och service. • Hjälpa till att skapa en härlig atmosfär där både gäster och kollegor trivs. Vi söker dig som: • Har erfarenhet av arbete inom restaurang, gärna à la carte. • Har ett genuint intresse för mat, dryck och service. • Är positiv, stresstålig och lösningsorienterad. • Är en lagspelare som sprider energi och bidrar till en härlig stämning. • Talar svenska och gärna engelska Har du dessutom erfarenhet av att arbeta på ett hotell, bland annat med städ, kallkök och reception är det meriterande. Vi erbjuder: • En unik möjlighet att vara med från starten av något nytt och spännande. • En dynamisk och kreativ arbetsplats på ett riktigt slott. • Ett sammansvetsat team som älskar mat, service och gemenskap. • Goda utvecklingsmöjligheter och konkurrenskraftiga villkor. Är du redo att bli en del av vårt team? Vi kommer att tillsätta tjänster löpande så tveka inte att skriva till oss. Skicka din ansökan med CV och några rader om dig själv till oss. Vi ser fram emot att höra från dig! OBS. Vi tar enbart emot ansökningar via e-post.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Servicetekniker till DeLaval södra Bohuslän / västra Västergötland
Stegra Rekrytering AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu söker vi servicetekniker till området södra Bohuslän / västra Västergötland med omnejd som vill ha ett omväxlande och flexibelt arbete i nära kontakt med kunder. Du erbjuds ett självständigt arbete inom svensk mjölkproduktion med möjlighet att utvecklas inom den senaste robot- och datatekniken. Låter det intressant? Ansök idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, ansök därför redan idag! Om DeLaval DeLaval är världsledande inom mjölkningsutrustning. De har 4 300 anställda på över 100 marknader. I snart 130 år har lösningar och service för effektiv mjölkproduktion utvecklats. Forskningen och utvecklingen syftar till att ge lantbrukare tillgång till pålitliga och hållbara system som främjar djurhälsa och produktion av kvalitetsmjölk. DeLaval är ett företag i Tetra Laval-gruppen. DeLaval Sales AB ingår i Region Norra Europa och tar hand om försäljningen på den svenska marknaden. Företaget har ca 180 anställda. Huvudkontoret finns i Tumba söder om Stockholm, intill forsknings- och utvecklingsgården Hamra. Här ligger även koncernens huvudkontor och fabrik för mjölkningsrobotar. Om rollen I rollen som servicetekniker arbetar du främst med att utföra service, felsökning och reparationer på DeLavals olika produkter som exempelvis mjölkningsanläggningar och mjölkningsrobotar. Du har en egen kundstock och arbetar självgående i DeLavals säljverktyg där du kontaktar dina kunder för att boka in ett möte för att exempelvis genomföra service eller ett enklare montage. En del av tjänsten handlar också om försäljning där du genom att analysera kundens behov säljer tillbehör, reservdelar och förbrukningsartiklar. Du utgår hemifrån och arbetar i södra Bohuslän och västra Västergötland med omnejd. Beredskapsarbete i ett större geografiskt område samt resor och övernattningar förekommer i tjänsten och vid behov kan du behöva arbeta på kringliggande orter. Dina dagar består av att besöka kunder i möten som du själv bokar in. Vi ser gärna att du också tar eget initiativ och besöker dina kunder spontant för att ytterligare förstärka kundrelationer och kanske även skapa relation med nya kunder. För att lyckas i tjänsten och bli långsiktig hos DeLaval får du en omfattande grundutbildning vid Hamra gård i Tumba, samresor med erfarna kollegor samt kontinuerlig vidareutbildning. Din profil Det här är tjänsten för dig som trivs med ett flexibelt arbete där du har stor frihet att lägga upp och planera dina egna dagar. Du har en stor portion av driv och arbetar målinriktat och självgående med alla uppgifter. Tjänsten som servicetekniker innebär en stor del administrativt arbete till exempel gällande fakturahantering men också i säljverktyget där du planerar och bokar dina egna kundbesök, så det är viktigt att du har goda datakunskaper. För att lyckas i rollen tror vi att du är praktiskt lagd med arbetslivserfarenhet som elektriker, mekaniker eller från liknande tekniska roller. Du har ett gediget tekniskt intresse som exempelvis visar sig i ditt stora intresse för fordon, fordonsmekanik och datorer. Vidare har du hög social kompetens, älskar det personliga mötet där du säljer in dig själv som kundens personliga servicetekniker och du värdesätter att ge god service enligt högsta standard. Krav för tjänsten Gymnasieutbildning, gärna el- / teknikprogram eller arbetslivserfarenhet inom relevant område för tjänsten Ett stort tekniskt intresse och att du brinner för att ge kunder god service God datorvana B-körkort Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska Meriterande för tjänsten Erfarenhet av lantbruk, djurhållning och/eller mjölkproduktion Övrigt Startdatum: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Ort: Du utgår hemifrån i tjänsten och jobbar i området södra Bohuslän / västra Västergötland. Urval sker löpande, ansök därför redan idag. Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Servicetekniker till DeLaval södra Bohuslän / västra Västergötland
Stegra Rekrytering AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu söker vi servicetekniker till området södra Bohuslän / västra Västergötland med omnejd som vill ha ett omväxlande och flexibelt arbete i nära kontakt med kunder. Du erbjuds ett självständigt arbete inom svensk mjölkproduktion med möjlighet att utvecklas inom den senaste robot- och datatekniken. Låter det intressant? Ansök idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, ansök därför redan idag! Om DeLaval DeLaval är världsledande inom mjölkningsutrustning. De har 4 300 anställda på över 100 marknader. I snart 130 år har lösningar och service för effektiv mjölkproduktion utvecklats. Forskningen och utvecklingen syftar till att ge lantbrukare tillgång till pålitliga och hållbara system som främjar djurhälsa och produktion av kvalitetsmjölk. DeLaval är ett företag i Tetra Laval-gruppen. DeLaval Sales AB ingår i Region Norra Europa och tar hand om försäljningen på den svenska marknaden. Företaget har ca 180 anställda. Huvudkontoret finns i Tumba söder om Stockholm, intill forsknings- och utvecklingsgården Hamra. Här ligger även koncernens huvudkontor och fabrik för mjölkningsrobotar. Om rollen I rollen som servicetekniker arbetar du främst med att utföra service, felsökning och reparationer på DeLavals olika produkter som exempelvis mjölkningsanläggningar och mjölkningsrobotar. Du har en egen kundstock och arbetar självgående i DeLavals säljverktyg där du kontaktar dina kunder för att boka in ett möte för att exempelvis genomföra service eller ett enklare montage. En del av tjänsten handlar också om försäljning där du genom att analysera kundens behov säljer tillbehör, reservdelar och förbrukningsartiklar. Du utgår hemifrån och arbetar i södra Bohuslän och västra Västergötland med omnejd. Beredskapsarbete i ett större geografiskt område samt resor och övernattningar förekommer i tjänsten och vid behov kan du behöva arbeta på kringliggande orter. Dina dagar består av att besöka kunder i möten som du själv bokar in. Vi ser gärna att du också tar eget initiativ och besöker dina kunder spontant för att ytterligare förstärka kundrelationer och kanske även skapa relation med nya kunder. För att lyckas i tjänsten och bli långsiktig hos DeLaval får du en omfattande grundutbildning vid Hamra gård i Tumba, samresor med erfarna kollegor samt kontinuerlig vidareutbildning. Din profil Det här är tjänsten för dig som trivs med ett flexibelt arbete där du har stor frihet att lägga upp och planera dina egna dagar. Du har en stor portion av driv och arbetar målinriktat och självgående med alla uppgifter. Tjänsten som servicetekniker innebär en stor del administrativt arbete till exempel gällande fakturahantering men också i säljverktyget där du planerar och bokar dina egna kundbesök, så det är viktigt att du har goda datakunskaper. För att lyckas i rollen tror vi att du är praktiskt lagd med arbetslivserfarenhet som elektriker, mekaniker eller från liknande tekniska roller. Du har ett gediget tekniskt intresse som exempelvis visar sig i ditt stora intresse för fordon, fordonsmekanik och datorer. Vidare har du hög social kompetens, älskar det personliga mötet där du säljer in dig själv som kundens personliga servicetekniker och du värdesätter att ge god service enligt högsta standard. Krav för tjänsten Gymnasieutbildning, gärna el- / teknikprogram eller arbetslivserfarenhet inom relevant område för tjänsten Ett stort tekniskt intresse och att du brinner för att ge kunder god service God datorvana B-körkort Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska Meriterande för tjänsten Erfarenhet av lantbruk, djurhållning och/eller mjölkproduktion Övrigt Startdatum: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Ort: Du utgår hemifrån i tjänsten och jobbar i området södra Bohuslän / västra Västergötland. Urval sker löpande, ansök därför redan idag. Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar här. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 och [email protected]. Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

23 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025