Är du utbildad apotekstekniker och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som apotekstekniker på Hjärtat Som apotekstekniker på Hjärtat arbetar du omväxlande med försäljning, professionell rådgivning och kassatjänst inom egenvården I rollen bidrar du med din kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Unikt för apoteket: Apoteket kommer att flytta i mitten av september 2025 till en ny, fräschare och ljusare lokal i närheten. Det innebär att apoteket kommer att ha en ny, trevligare adress i Stockholm. Vi har öppet 09-19 på vardagar, 10-18 på lördagar och 11-16 på söndagar. Är du den vi söker? Vi söker dig som är utbildad apotekstekniker. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren apotekstekniker och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att förhålla dig till de krav som ställs på dig som rådgivare och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på att lära känna våra kollegor? Lyssna på vår podcast. Du hittar den här! På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 14/7-2025 Kontaktperson: Sabah Mahdi [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Är du en erfaren demi souschef eller à la carte kock– som är trött på att jobba alla kvällar och helger? Skulle du vilja ha en heltidstjänst och ändå vara ledig varannan vecka? Längtar du efter en upplevelse utöver det vanliga? Då har du kommit rätt! Birka Gotland är Östersjöns nya nöjeskryssare med rekreation och upplevelser för vardagssmitaren. Fartyget drivs av bolaget Gotland Alandia Cruises, grundat 2023 som en gemensam satsning mellan rederierna Viking Line och Gotlandsbolaget. Birka Gotland erbjuder kryssningar och reguljärresor mellan Stockholm, Mariehamn och Visby från och med våren 2024. Nu söker vårt kök – ett team på cirka 40 personer per kryssning – nya kollegor. Vi är ute efter dig som är erfaren demi souschef eller à la carte kock och har: Relevant utbildning Flerårig erfarenhet av matlagning - såväl husman som á la carte Goda kunskaper i svensk smaksättning och olika tillagningsmetoder Oavsett roll är du stresstålig, har lätt för att samarbeta och trivs i ett högt tempo. Du gillar att ha människor omkring dig och ser en fördel med att arbeta intensivt under en period för att sedan vara ledig lika länge. Till samtliga roller hör även säkerhetsuppgifter och ett antal digitala kurser behöver göras inför anställning. Vill du följa med på vår resa? Sök redan idag – urval sker löpande. Tillträde och anställning enligt överenskommelse.
Är du en erfaren demi souschef eller à la carte kock– som är trött på att jobba alla kvällar och helger? Skulle du vilja ha en heltidstjänst och ändå vara ledig varannan vecka? Längtar du efter en upplevelse utöver det vanliga? Då har du kommit rätt! Birka Gotland är Östersjöns nya nöjeskryssare med rekreation och upplevelser för vardagssmitaren. Fartyget drivs av bolaget Gotland Alandia Cruises, grundat 2023 som en gemensam satsning mellan rederierna Viking Line och Gotlandsbolaget. Birka Gotland erbjuder kryssningar och reguljärresor mellan Stockholm, Mariehamn och Visby från och med våren 2024. Nu söker vårt kök – ett team på cirka 40 personer per kryssning – nya kollegor. Vi är ute efter dig som är erfaren demi souschef eller à la carte kock och har: Relevant utbildning Flerårig erfarenhet av matlagning - såväl husman som á la carte Goda kunskaper i svensk smaksättning och olika tillagningsmetoder Oavsett roll är du stresstålig, har lätt för att samarbeta och trivs i ett högt tempo. Du gillar att ha människor omkring dig och ser en fördel med att arbeta intensivt under en period för att sedan vara ledig lika länge. Till samtliga roller hör även säkerhetsuppgifter och ett antal digitala kurser behöver göras inför anställning. Vill du följa med på vår resa? Sök redan idag – urval sker löpande. Tillträde och anställning enligt överenskommelse.
Ditt uppdrag Säkerhetsstaben i Nacka kommun har ett brett ansvarsområde inkluderande civil beredskap, informationssäkerhet, trygghetsskapande och brottsförebyggande arbete, välfärdsbrottslighet och GDPR. Ditt uppdrag som säkerhetssamordnare har ett fokus på området civil beredskap och innebär primärt att stötta kommunens verksamheter i deras arbete med dessa frågor. Tillsammans med säkerhetsstabens säkerhetsstrateger bidrar du också till att utveckla och driva på Nacka kommuns arbete med civil beredskap. Arbetet med civil beredskap utgörs av många olika varierande arbetsuppgifter och fler tillkommer i takt med att det nationella arbetet utvecklas och utökas. Rent konkret kan det innebära att genomföra krisövningar, skriva krisplaner, arbeta med kontinuitetshantering för samhällsviktig verksamhet och skriva risk- och sårbarhetsanalyser samt etablera och vidmakthålla en krigsorganisation. Andra frågor av vikt för säkerhetsstabens arbete med civil beredskap är arbetet med kommunala trygghetspunkter, skyddsrum, försörjning av t.ex. el, vatten och livsmedel samt frågor relaterade till civilsamhället. Är det här du? Vi söker dig som är framåt och orädd för att skapa nya relationer, även över organisatoriska gränser. I ditt sätt att samarbeta förmedlar du dels din egna kunskap samtidigt som du tänker nytt och skapar nya idéer – du är van att driva frågor framåt. Allt för att uppnå gemensamma önskade resultat. För att lyckas med detta tror vi att du är duktig på muntlig kommunikation, där du både lyssnar in och är tydlig samtidigt som du är en van mötesledare. Vidare är du självgående och kan planera och organisera ditt arbete på ett realistiskt sätt kopplat till helhetsbilden. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Din erfarenhet - Akademisk utbildning inom området - Relevant arbetslivserfarenhet - Dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat med frågor som rör krisberedskap, t.ex. arbete med krisövningar och kontinuitetsarbete. Meriterande - Erfarenhet av arbete med informations- och cybersäkerhet. Vi erbjuder I Nacka får du möjlighet att arbeta i en kommun som vill vara bäst i Sverige på att vara kommun, och som har öppenhet och mångfald som sin vision och en grundläggande värdering att lita på människors kunskap, vilja och förmåga. Blir du vår nya kollega så erbjuder vi dig ett stimulerande arbete i en öppen och kreativ miljö med engagerade kollegor. Här finns frihet och möjlighet att arbeta hemma, gym i huset, friskvårdsersättning samt https://www.nacka.se/medarbetare/din-anstallning/ledighet-och-franvaro2/semester/och möjlighet till friskvårdstimme. https://www.nacka.se/medarbetare/din-anstallning/halsa-och-formaner/Arbetsplatsen ligger i Nacka stadshus, 15 min med buss från Slussen. Intresserad? Om du vill bli en del av Nacka kommun, tveka inte att skicka in din ansökan! Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected] 070-431 99 53. Sista ansökningsdag är 2025-06-29. I rekryteringsprocessen använder vi oss av tester som mäter problemlösningsförmåga och personlighet som en urvalsmetod för att kunna arbeta inkluderande och kompetensbaserat. Första intervjuer beräknas att hållas i slutet av v. 27 samt i början av v. 28. Digitala intervjuer kan erbjudas. Bakgrundskontroll kommer att genomföras innan anställning. Vi ser fram emot att få din ansökan! Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat, hållbart medarbetarengagemang och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad.
Epiroc is a leading productivity partner for the mining, infrastructure and natural resources industries. With cutting-edge technology, Epiroc develops and produces innovative drill rigs, rock excavation and construction equipment, and provides world-class service and consumables. The company was founded in Stockholm, Sweden, and has passionate people supporting and collaborating with customers in more than 150 countries. Learn more at www.epirocgroup.com. The Infrastructure unit at Epiroc IT, is responsible for the global planning and delivery of hosting environments (cloud and on-prem), connectivity (WAN, LAN, cloud) and desktop environments for the modern workplace. We operate the IT environment for the global Epiroc and we have users in 150 countries. Join our team With us you will get a work environment where you are invited to a great team, eager to embrace your unique blend of experience, competence and skill. We look forward to your creative ideas for how we can continue to evolve our unit, to even better serve the Epiroc business going forward. If you enjoy an international atmosphere, has interest in digital IT development and want to take part in driving our company vision to develop towards a sustainable mining industry for people and nature, you are likely to thrive with us! Your mission We seek a person with a strong competence to analyze and structure operations. You understand what is being operated and you see the opportunities for improvement in how we do things. You will work with many stakeholders, and you need to be comfortable and skilled to work virtually across organizations and teams. We strive for continuous improvement and this role will be expected to work with measurement and KPIs. We are looking for you who are interested in being an important person in our development journey within operations. We are an international organization, and the corporate language is English. Main Responsibilities: • Participate in stating the vision for our operational work. • Lead the work towards common, cross-functional Infrastructure operations. • Identify suitable measurements and KPIs leading us towards our target vison • Participate in planning for the next steps in the evolution of the IT operations beyond the Infrastructure unit. • Define cross-functional processes and ways of working within • Work with continuous improvements to secure operational excellence Location and travel This position is located in Stockholm or Örebro, Sweden. Occasional travel is required. Application and contact information We encourage you to submit your application through our online career site as soon as possible, but no later than 29th of June 2025. We are committed to a thorough recruitment process, including interviews, reference checks and assessments. To ensure a safe working environment, we conduct identity checks and drug and alcohol screening. Our process is designed to be fair and inclusive; you can expect transparent communication and a balanced evaluation of your skills and experience. For questions about the position, please contact: Hiring Manager, Maria Jacobsson, [email protected] Recruitment specialist, Maria Tedsjö, [email protected] Your profile You have at least 5 years of experience from leading teams, projects or organizations in an IT-environment or technical development environment. You lead by listening, analyzing and driving. To accomplish results, your communication skills, your ability to organize and structure are key attributes in your skillset. You thrive from running several activities in parallel having good use of your strong stakeholder management skills. You strive for proactive ways of working as the general rule, with a good understanding of the reactive nature of operations work. You have experience from working in complex, cross-functional, local and global environments and you are creative in finding solutions to the variety of problems you will encounter. Our corporate language is English, and you are expected to work fluently in English in written and in speaking. As a person one of your main motivation factors is to accomplish results. You have perseverance and ability to take projects from start to finish, also when encountering obstacles or delays. You have a positive attitude and with your collaborative mindset you have the ability to get people to work efficiently towards common goals. You see feedback given and received as a useful tool to personal growth. You have interest and basic understanding for the technical IT Infrastructure landscape and willingness to learn what you do not have previous experience from. Safety first is a fundamental value for Epiroc, as a Product Owner it is important that this value resonates with you. In addition, you need: • Documented experience from working in Network Operation Center (NOC) or equivalent. • Experience of managing cost and budget • Experience of and good ability to define and establish processes and work routines • Experience from telecom operations is a plus • Bachelor’s degree or equivalent working experience • Knowledge of ITIL is a preferred competence.
Just nu söker vi en kock med start omgående för en timanställning. Vill du arbeta dagtid med husmanskost i storkök? Är du strukturerad, självgående och har lätt för att samarbeta med andra? Ta chansen till ett meningsfullt sommarjobb som kock på Nacka seniorcenter! Ditt uppdrag Nacka seniorcenter är en mötesplats för seniorer och det kommunala alternativet för äldreomsorg i Nacka kommun. Läs mer om våra fyra seniorcenter i Ektorp, Finntorp, Saltsjöbaden och Saltsjö-Boo, https://www.nacka.se/valfard-samhallsservice/nacka-seniorcenter/. Som kock har du tillsammans med teamet ett övergripande ansvar över produktionen och kvalitén för de måltider som serveras på våra seniorcenter. Du lagar god och näringsrik mat utifrån kundgruppens behov och önskemål. All mat lagas från grunden i seniorcentrenas egna fullt utrustade kök och det är främst gedigen husmanskost som lagas. Givetvis lagas specialanpassad kost till de kunder som har behov av det. Vi har behov av vikarier under perioden juni-september, med chans till förlängning, och arbetstiderna är förlagda dag, kväll och helg mellan 07.30-18.00. Din erfarenhet För att vara aktuell för tjänsterna krävs: - Erfarenhet från storkök med husmanskost - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Du måste vara minst 18 år - Meriterande med B-körkort För att vara aktuell för tjänsten som kock krävs även: - Minst gymnasial kockutbildning - Meriterande med erfarenhet av egenkontroll, HACCP - Meriterande med erfarenhet av specialkost (allergier, avvikande kostanpassning) Är det här du? Som person är du ansvarstagande, driftig och har lätt för att samarbeta. Du har bra sinne för matlagning och service av högsta kvalité. Du kan strukturera upp din dag och har lätt att hitta nya lösningar på problem. Du är prestigelös och är öppen för att hjälpa till där det behövs. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder Som medarbetare hos oss erbjuds du ett meningsfullt arbete där du är med och gör skillnad i någons vardag. Vi arbetar aktivt med individuella anpassningar för att kunna ge våra kunder en hög kvalitet av stöd och service. Vi erbjuder dig möjlighet att arbeta som timvikarie både innan och efter sommarvikariatet. Arbetstiderna är förlagda på dagtid. I Nacka får du möjlighet att arbeta i en kommun som vill vara bäst i Sverige på att vara kommun, och som har öppenhet och mångfald som sin vision och en grundläggande värdering att lita på människors kunskap, vilja och förmåga. Om oss Som timanställd kommer du ha din anställning på Stab kompetensförsörjning som ansvarar för att samordna och kvalitetssäkra bemanningen i våra verksamheter inom vård och omsorg vid korttidsfrånvaro och månadsvikariat. Utdrag från Belastningsregistret Utdrag ur https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ krävs i samband med anställning. Vi ber dig att välja "digitalt registerutdrag" för snabbare hantering. Begär utdraget i samband med att du skickar in din ansökan då handläggningstiderna kan vara långa. Intresserad? Rekryteringsprocessen består av intervju och referenstagning. I denna rekryteringsprocess har vi valt att rekrytera utan personligt brev. Vid bedömningen av din ansökan för denna roll kommer vi därför endast att utgå ifrån ditt CV och ett antal frågor du får besvara i samband med din ansökan. Det är viktigt att du har ett CV som tydligt beskriver arbetsperiod och dina arbetsuppgifter. Om du vill bli en del av Nacka kommun, tveka inte att skicka in din ansökan! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Carl-Magnus Andersson [email protected] eller +46704319111. Välkommen med din ansökan! Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat, hållbart medarbetarengagemang och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad. Välfärd Samhällsservice ansvarar för kommunens produktion av välfärdstjänster och driver bland annat särskilda boenden för äldre och personer med särskilda behov, dagliga verksamheter, fritidsgårdar, musikskola och kulturhus. Totalt har vi drygt fyrtio enheter inom fyra affärsområden med 1400 medarbetare och tillsammans omsätter vi cirka 600 miljoner kronor. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa de bästa förutsättningarna för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.
Vi söker ännu en stjärna till vårt fantastiska team i Sickla. Tjänsten omfattas av en deltid (30-40%) men kan komma att ändras om önskemål finns. Tiderna som är tänkta är från eftermiddag till kl 20 om vardagar och några lördagar i månaden. Kliniken består av 8 behandlingsrum. Som tandhygienist hos oss kommer du bli en del av ett kompetent och engagerat team med hög arbetsglädje och familjär känsla. Vi brinner för att göra en skillnad för individers tandhälsa och älskar att utvecklas och växa tillsammans. Är du vår framtida kollega? Vi letar efter en flexibel och ansvarsfull tandhygienist som har stor passion för sitt yrke! Du representerar Distriktstandvården med omtanke och service, något som tar sig uttryck i din positiva inställning och din vilja att alltid prestera goda resultat. Du har lätt för att knyta kontakter och lika lätt för att upprätthålla dem. Vidare är du duktig på att kommunicera, och du vet värdet av en god dialog där tydlighet och information är viktiga beståndsdelar. I din yrkesroll har du stort driv, gillar att arbeta självständigt samt bidrar med goda odontologiska kunskaper i behandlingsrummen. Arbetsuppgifter Varierande förebyggande och sjukdomsbehandlande arbetsuppgifter inom tandhygienistens kompetensområde främst med vuxenpatienter. Du arbetar självständigt på rum och är samtidigt en viktig del i teamet där vi ser att du bidrar till helheten på kliniken. Vi erbjuder även regelbundna klinik- och terapimöten med möjlighet för kunskapsutbyte med erfarna kollegor. Det finns möjligheter till kompetensutveckling och vi ser gärna att du är öppen för ny kunskap och utökat ansvar inom befattningen. Anställningsvillkor Deltid Tillträde efter överenskommelse. Lön efter överenskommelse. Vad vi erbjuder -Goda arbets- och lönevillkor -Sjukvårdsbidrag och friskvårdsbidrag på 5 tkr -En av marknadens bästa pensionsavsättningar -Individuell lönesättning och utbildningsplan -Goda möjligheter att klättra inom företaget -Årlig bonus Varmt Välkommen med din ansökan senast 30 juni. Urvalsarbete och intervjuer kan ske löpande under ansökningstiden varför vi ber dig att skicka din ansökan snarast möjligt. Distriktstandvården är en av landets största tandvårdskedjor med 39 kliniker i Stockholm, Göteborg och Uppsala. Vi erbjuder barn och vuxna allmän-, akut- och estetisk tandvård. Vi har en mobil tandvårdsenhet som utför tandvård i hemmet, en narkosverksamhet och två specialistkliniker i Stockholm. Med 300 000 patientbesök om året och över 600 medarbetare har vi en viktig roll i tandvården i Sverige. Vår ambition är att fortsätta etablera oss i områden där behov av ytterligare tandvårdsaktörer finns med visionen att bli det självklara tandvårdsvalet.
Join Our Team as a Nanny at Stockholm's International Nanny Agency! We are looking for experienced and dedicated nannies experienced with groupages from 0-1 year old and young children, and available to work around Stockholm from as soon as possible. Are you the perfect fit? Position details: Location: Kummelnäs Children: 2 years and 4 years old Starting: July 8th Schedule: two - three times a week Hours: 14:30 - 18:30, sometimes longer Duration: Long term Language: English/ Swedish Allergies: No Pets: No Requirements: Someone experience with this groupage, reliable, available to commit long term. Preferred someone with a driving license and who can help with light chores at home. We’re looking for candidates who: - Have prior childcare experience, especially with babies and young children. - Hold a valid CPR and first aid certification (or are willing to obtain one). - Possess a clear background check and excellent references. - Demonstrate a genuine love for working with children and a positive, nurturing attitude. - Are flexible with the schedule. How to Apply If you are passionate about childcare and meet the requirements, we’d love to hear from you! Please send your resume and a brief cover letter detailing your childcare experience and why you’d be a great fit for this role to: [email protected]
Vi söker dig som vill göra skillnad för elever i mellanstadiet och som med engagemang och tydlighet vill utveckla deras lärande. Du har ett genuint intresse för att undervisa och ser värdet i att bygga goda relationer med både elever och kollegor. Tjänsten är ett vikariat med start under höstterminen 2025 med initialt 1 läsår framåt. Ditt uppdrag I rollen som lärare på mellanstadiet undervisar du eleverna i åk 4–5. Uppdraget innebär undervisning i både klass och mindre undervisningsgrupp. Du är ansvarig för planering, genomförande och utvärdering av undervisning i dina ämnen utifrån läroplanen. Du följer upp, bedömer och dokumenterar elevernas kunskapsutveckling. I arbetet kan mentorskap ingå där du ansvarar för att skapa förtroendefulla relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. För att skapa rätt förutsättningar för eleverna krävs ett nära samarbete med skolans fritidsverksamhet, övriga lärare, skolledning, elevhälsoteam och vid behov det specialpedagogiska teamet. Du ingår i arbetslaget för åk 4–5. Ni samarbetar gällande elever, planering, bedömning, pedagogiskt utvecklingsarbete och systematiskt kvalitetsarbete. Din erfarenhet För denna tjänst krävs att du har: - lärarlegitimation med bred ämnesbehörighet för mellanstadiet i minst svenska och engelska. Det är meriterande om du även har: - erfarenhet av att arbeta som lärare på mellanstadiet - god kunskap om NPF - erfarenhet av att arbeta med elever som är i behov av extra anpassning och särskilt stöd - erfarenhet av mentorskap. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Är det här du? För att lyckas i rollen ser vi gärna att du är en relationsskapande person som med värme och tydlighet skapar trygghet i klassrummet. Du har lätt för att bygga förtroende med både elever och vårdnadshavare och ser värdet i ett gott samarbete med kollegor. Som lärare är du strukturerad och har god pedagogisk insikt där du planerar och genomför undervisning utifrån varje elevs behov och förutsättningar. Du är också flexibel och har förmåga att anpassa dig när situationen kräver det. Vi erbjuder Neglinge skolas vision är att skapa en trygg, utmanande och rolig mötesplats med sikte på framtiden för alla barn och vuxna varje dag. På Neglinge skola finns årskurserna F-5. Så småningom kommer vi att bli en PAX-skola, en metod i klassrummet som bygger på att skapa arbetsro och trygghet. Majoriteten av våra lärare är PAX-certifierade och på sikt kommer alla våra pedagoger att vara certifierade. Vi arbetar dagligen med att stimulera till ett livslångt lärande med framtiden i fokus. Alla barn och elever ska få en hållbar grund av kunskaper, kompetenser, förmågor och värderingar inför framtiden. Skolan erbjuder en god studiemiljö som ger lust och inspiration att lära och som utvecklar elevernas självförtroende, inflytande och förmåga att ta ansvar. Kultur, tradition och framtid präglar vårt arbete. Hjärnan vill ha roligt, så det ska vara roligt att lära! Läs mer om oss https://www.nacka.se/valfard-skola/neglinge-skola/. Som anställd i Nacka kommun har du bland annat tillgång till förmåner som friskvårdsbidrag på 3 000 kr per år, köp av SL-kort via nettolöneavdrag och en mångsidig intern stödfunktion. I Nacka får du möjlighet att arbeta i en kommun som vill vara bäst i Sverige på att vara kommun, och som har öppenhet och mångfald som sin vision och en grundläggande värdering att lita på människors kunskap, vilja och förmåga. Intresserad? Om du vill bli en del av Nacka kommun, tveka inte att skicka in din ansökan! Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta biträdande rektor Liselotte Kettu på mailto:[email protected] eller +46704317601. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Vi ser fram emot att få din ansökan! I rekryteringen har vi valt att rekrytera utan personligt brev. Vid bedömningen av din ansökan utgår vi endast ifrån ditt CV och ett antal frågor som du får besvara i samband med din ansökan. Utdrag ur Polisens belastningsregister för skola och förskola krävs i samband med anställning. Vi ber dig att välja "digitalt registerutdrag" för snabbare hantering. Länk https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Bakgrundskontroll kan komma att tillämpas. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering. Besök gärna Nackas kommunala skolor och förskolors karriärsida https://www.nacka.se/valfard-skola/nackas-kommunala-skolor/arbetahososs/jobba-hos-oss/ Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat, hållbart medarbetarengagemang och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad.
Vill du med oss från början och skapa en högkvalitativ SFI-utbildning? Addera Kompetens bedriver vuxenutbildning på uppdrag av 15 kommuner. Vi erbjuder främst yrkesutbildningar inom vård och omsorg och barn och fritid. I dessa yrkesutbildningar ingår Svenska eller svenska som andraspråk nivå 1. Om du är legitimerad, strukturerad och flexibel är du välkommen med din ansökan. Du är dessutom van vid att anpassa undervisning och provsituationer utifrån olika behov Du har engagemang och kraft att utveckla eleverna i det svenska språket mot deras mål. Vi erbjuder en trevlig arbetsplats med kompetenta kollegor med elevfokus som högsta prioritet. Rekrytering sker löpande och därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan annonsens slutdatum. Våra krav: lärarlegitimation erfarenhet vuxenutbildning digitalt kompetens Meriterande: Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer