Sjuksköterska till ASIH i Nacka Värmdö
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Grundutbildade sjuksköterskor

När Familjeläkarna startade 2008 var vår vision att ge patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision driver oss fortfarande. Vi är engagerade, bryr oss om människor och tar ansvar för att göra skillnad. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Nacka Värmdö Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och  stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och  fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Mobil Klinik. Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig  säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt  arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska.  Tjänsten är på heltid, 37 tim/vecka och inkluderar dag- och kvällspass samt var tredje helg. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
27 november 2025
Personlig assistent till kvinna i 40-årsåldern i Nacka kommun
Nacka kommun
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent hos en kvinna som lever med ALS? Är du en ansvarstagande och initiativrik person som kan bidra till en meningsfull vardag? Välkommen med din ansökan! Ditt uppdrag Som personlig assistent kommer du att arbeta med en kvinna i 40-årsåldern som har ALS. Hon är en social person som har nära till skratt och uppskattar sällskap. Vi söker flera assistenter som är observanta på hennes behov och som kan agera självständigt och ta egna initiativ. Arbetsuppgifterna varierar beroende på kundens föränderliga behov och det är viktigt att du är flexibel och kan anpassa dig till förändringar under dagen. Kunden önskar en kvinnlig assistent som tycker om att titta på tv-serier, fika och umgås. Hon uppskattar även att tillbringa tid utomhus, särskilt under sommaren och tycker om att åka på shoppingrundor när möjlighet finns. Är det här du? Vi söker dig som är en social, tålmodig och självständig person. Du ska ha en god förmåga att anpassa dig efter förändrade behov och kunna ta egna initiativ när det behövs. Humor och en lättsam inställning är viktigt för vår kund, så det är ett plus om du är någon som gärna skrattar och har lätt för att skapa en avslappnad stämning. Tidigare erfarenhet som personlig assistent, särskilt med ALS, är meriterande men inte ett krav. Det är också viktigt att du har en god fysisk förmåga då arbetet kan innefatta lyft och förflyttningar. God svenska i tal och skrift är ett krav. Om anställningen Vi söker assistenter som kan börja omgående. Du erbjuds en fast PAN-anställning och kommer att få en individanpassad introduktion och utbildning för att lära dig om kundens specifika behov och rutiner. Tjänsten är en del av ett team om 2-4 assistenter som arbetar tillsammans för att ge kunden bästa möjliga stöd. Arbetstiderna är vardagar mellan ca. 7:30-22:00, samt vissa arbetspass på helger (tider för helgpass sätts senare). Tjänsten kan utökas beroende på föränderliga behov. Den här anställningen inleds med en PAN-anställning med möjlighet till särskild visstid eller tillsvidare med provanställning. Läs mer om PAN-anställning https://skr.se/skr/arbetsgivarekollektivavtal/kollektivavtal/lonekollektivavtalvidsidanavhok/lonekollektivavtalvidsidanavhok/pan24overenskommelseomlonochanstallningsvillkorforpersonligassistentochanhorigvardare.47654.html Vi erbjuder Som medarbetare hos oss erbjuds du ett meningsfullt arbete där du gör skillnad i en människas vardag. Genom att vara en del av vårt team får du vara med och skapa en trygg och respektfull miljö för vår kund, samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i din roll som personlig assistent. Personlig assistans är en del av Nacka kommuns omsorg och assistansverksamhet som arbetar på uppdrag av Socialtjänsten och Försäkringskassan. Läs mer om oss på: https://www.nacka.se. Intresserad? Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Löfgren, biträdande verksamhetschef, på 072-159 25 50 eller elin.lofgren, alternativt Helena Söderström, rekryteringsspecialist, på 070-431 80 61 eller . Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Utdrag från belastningsregistret I enlighet med Nacka Socialnämndens beslut krävs ett utdrag ur Polisens belastningsregister i samband med anställning. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/. Begär "digitalt registerutdrag" till din digitala brevlåda i samband med att du skickar in din ansökan för att underlätta i rekryteringsprocessen.  Välkommen med din ansökan! Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat, hållbart medarbetarengagemang och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad. Välfärd Samhällsservice ansvarar för kommunens produktion av välfärdstjänster och driver bland annat särskilda boenden för äldre och personer med särskilda behov, dagliga verksamheter, fritidsgårdar, musikskola och kulturhus. Totalt har vi drygt fyrtio enheter inom fyra affärsområden med 1400 medarbetare och tillsammans omsätter vi cirka 600 miljoner kronor. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa de bästa förutsättningarna för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Trafikvakt / Flaggvakt Stockholm - Heltid
Simplex Bemanning AB
Övrig bevaknings- och säkerhetspersonal

Vi på Simplex söker ansvarstagande personer med positiv inställning, för arbete som Trafikvakt / Flaggvakt i Stockholmsområdet. Nu söker vi Trafikvakter för våra projekt runt om i Stockholm. I arbetsuppgifterna ingår bland annat dirigering av trafik som trafikvakt och lots. Du som söker ska gärna trivas med ett utomhus arbete. Du kommer även att få genomföra en flaggvaktsutbildning. Om jobbet: Som trafikvakt arbetar du som flaggvakt eller trafiklots för att dirigera trafik vid och igenom vägarbetsområden. Du kan vara på en liten landsväg ena dagen för att nästa dag vara i en komplicerad trafiksituation i storstadsområde. Då vissa arbeten utförs nattetid, tex beläggning på motorväg, är det en fördel om du trivs med varierande arbetstider. Även arbetsplats varierar naturligtvis utefter vart vägarbete pågår för stunden Arbetsuppgifter som kan förekomma: · Signalperson vid riskzon · Dirigering av transporter till bygget · Dirigering av civilpersoner runt området · Kommunicera med transporter för att de ska komma rätt Dina egenskaper: · Lösningsorienterad · Tar eget initiativ och ansvar · Kan både jobba självständigt och i team · Flytande svenskt tal Meriterande om du har: · Arbetat med liknande uppgifter · Arbete på väg · B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst med varierande arbetstider mellan: 06:00 - 00:00 Vi erbjuder ett varierande arbete med fantastiska kollegor med möjlighet till utveckling i form av utbildningar, arbetsuppgifter. Är du intresserad av jobbet, tveka inte på att höra av dig så ses vi för en intervju. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

17 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare - Sickla
Simplex Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Är du serviceinriktad och tycker om att hjälpa kunder? Vi söker en engagerad Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Sickla på heltid! Om tjänsten Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara vårt ansikte utåt och hjälpa kunder och chaufförer med deras frågor och ärenden via telefon, e-post och chatt. Din roll innebär att ge ett professionellt och vänligt bemötande samt hitta lösningar på kundens problem för att säkerställa hög kundnöjdhet. Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support via telefon, e-post och chatt Hjälpa kunder med produkt- och tjänsteinformation Hantera reklamationer och följa upp kundärenden Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kundfrågor Kvalifikationer: Erfarenhet av kundservice eller liknande roll är meriterande God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Serviceinriktad och lösningsorienterad God datorvana Personliga egenskaper: Positiv och professionell attityd Flexibel och ansvarstagande Bra på att hantera stress och högt tempo Plats: Sickla, Stockholm Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till Fredag, kontorstider Start: Omgående Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö och möjligheter att utvecklas inom företaget. Om du brinner för kundservice och vill vara en del av ett härligt team i Sickla, skicka in din ansökan idag!

17 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Innesäljare/Lagerarbetare Nacka
Lundagrossisten Bo Johansson AB
Lager- och terminalpersonal

Innesäljare/Lagerarbetare Nacka Lundagrossisten grundades år 1977 och bedriver B2B-försäljning av artiklar inom värme, vatten och sanitet. Vi är idag en av Sveriges ledande VVS-grossister med en årlig omsättning på över 1,6 miljarder kronor och fler än 200 medarbetare. Våra kunder är uteslutande professionella rörinstallatörer med ett stort och kontinuerligt materialbehov. Vi finns representerade från Malmö i söder till Gävle i norr, genom våra 20 fullstorterade hämtlager med över 16 000 lagerlagda artiklar. Vi är just nu inne i en expansiv fas och har därför ett stort rekryteringsbehov. Ett omväxlande jobb hos en trygg och långsiktig arbetsgivare! På Lundagrossisten lär du dig en bransch, ett företag och ett yrke från grunden, där praktiskt arbete varvas med interna utbildningar inom bland annat VVS, försäljning och vårt affärssystem. Som Innesäljare/Lagerarbetare förväntas du ge kompetent och trevlig service till våra besökande kunder och administrera deras order, men arbetar även med samtligt förekommande lagersysslor såsom orderplock, inleveranser samt utkörningar av material med B-lastbil. Tjänsten är en heltidstjänst och innebär goda utvecklingsmöjligheter, då Lundagrossistens policy är att internrekrytera till befattningar inom inköp, marknad, IT, utesälj och platschefsansvar. Vi eftersträvar långsiktiga arbetsrelationer och är stolta över att kunna säga att vi sedan starten 1977 aldrig har varslat eller permitterat någon medarbetare! Relevanta egenskaper och förkunskaper VVS-kunskaper är initialt inte ett krav, men du ska däremot vara motiverad att tillgodogöra dig dessa kunskaper i arbetet och via våra interna utbildningar. Som medarbetare på Lundagrossisten krävs det att du har ett strukturerat arbetssätt och tycker om att jobba i ett effektivt tempo och med många kontakter. Egenskaper som är relevanta är engagemang, flexibilitet, prestigelöshet samt en god känsla för service och försäljning. Vi ser gärna att du har ett intresse av teknik, bygg eller mekanik. Omfattning                   Heltid Anställningsform         Tillsvidareanställning efter 6 månaders provanställning Ingångslönen baseras på tidigare, relevant erfarenhet. Vår målsättning är att samtliga nya medarbetare ska ha uppnått kunskapsnivån och kompetensen som teknisk säljare efter ett års arbete och därmed erhålla en månadslön om 37 000 kronor. Därefter sker en individbaserad löneutveckling, som baseras på din ansvarskänsla och prestation i arbetet.   B-körkort är inte ett krav vid ansökningstillfället, men skall innehas inom 6 månader från anställning. Sista ansökningsdag är 2025-07-31, men urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan detta datum.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi söker dig som är Undersköterska/Vårdbiträde till vår hemtjänst
Annelies Hemtjänstteam AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du utbildat Vårdbiträde eller Undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar och vill jobba i ett av Nackas mest engagerade och professionella hemtjänstteam? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från våra kontor i Ektorp Centrum i Nacka eller vårt kontor på Igelbodaplatån i Saltsjöbaden. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande grundkrav: Du är utbildad Vårdbiträde enligt skolverkets nationella yrkespaket på 800 poäng. Du har en giltig legitimation från Socialstyrelsen om skyddad yrkestitel Undersköterska. Du har erfarenhet från att ha jobbat i hemtjänsten. Du har B-körkort alternativt kan du cykla/köra el-moped (klass 2 om du inte har körkort). Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du behöver ha ett mobil bank ID eller Freja eID.  Andra viktiga egenskaper: Du bor helst i Nacka kommun eller i en grannkommun. Du är van att arbeta självständigt. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du är stresstålig och van att ta ansvar. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna kan handla om hjälp med: Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Socialt stöd Måltider Städning och tvätt Inköp Tillsyn Följeslagning till läkare Ledsagning till aktiviteter utanför hemmet Avlösning anhörigstöd där vi tillfälligt avlastar anhörig Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder antingen dag- eller kvällsschema med tjänstgöring varannan helg i ett rullande tvåveckors schema. Det finns även möjlighet att arbeta på behov. Arbetstider dagschema: 07:15-ca 16:15 eller kvällsschema: kl 15:45- ca 22:45. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Vi har två kontor i Nacka Kommun för att vara nära våra kunder. Ett kontor i Ektorp centrum i Nacka och ett kontor i Saltsjöbaden. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Ange om du föredrar att arbeta utifrån kontoret Nacka eller Saltsjöbaden eller om det inte spelar någon roll. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger om du är intresserad av att arbeta dag eller kväll. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Annelies Hemtjänstteam är ett privat företag grundat 2003 och som bedriver hemtjänst i Nacka på uppdrag av Nacka Kommun. Idag är vi ca 120 medarbetare. Vi har två kontor som vi utgår ifrån, ett i Ektorp Centrum i Nacka och ett på Igelbodaplatån i Saltsjöbaden. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoren har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i olika geografiska team/områden i hela Nacka Kommun. Vi är Stjärnmärkta inom demenssjukdomar via Svenskt Demenscentrums utbildningsprogram. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, el- mopeder och el-cyklar, arbetskläder, friskvårdsbidrag, moderna massagestolar på kontoren där du kan få individuellt anpassad massage före eller efter ditt arbetspass. Vi arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Tjänstepension erbjuds till alla tillsvidareanställda över 25 år.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Socialsekreterare till Mottagningsgruppen, barn- och familjeenheten
Nacka kommun
Socialsekreterare

Vill du ha ett omväxlande arbete och bli en del av ett proffsigt team som varje dag arbetar för att göra skillnad för familjer i Nacka som behöver stöd? Vi söker nu en vikarierande socialsekreterare. Var med och bli en värdefull del av vårt erfarna och kreativa team. Ditt uppdrag: Mottagningsgruppen svarar för den första kontakten med barn och familjer som är i behov av stöd och hjälp samt med vuxna våldsutsatta och våldsutövare. Vi använder oss av ESTER-screening för bedömning av unga som har ett normbrytande beteende eller som befinner sig i riskzonen för att utveckla ett sådant beteende. Vi arbetar aktivt med familjernas egna resurser och med de frivilliga stödinsatser som finns i kommunen. Mottagningen har också en viktig funktion i att vara socialtjänstens ansikte utåt, att informera och samverka med exempelvis skolor, förskolor, BVC och BUP. För att möjliggöra det utåtriktade och förebyggande arbetet söker vi nu en kollega som kan förstärka myndighetsutövningen på vår enhet, huvudsakligen inom mottaget men även inom utredning och familjevård. Arbetsuppgifterna kan variera och är förlagda till ordinarie arbetstid.  Vi önskar att du som söker har starkt intresse för handläggningsprocesser i det sociala arbetet. För att hålla hög kvalitet i verksamheten har du som medarbetare tillgång till nära arbetsledning och extern handledning samt goda möjligheter till kompetensutveckling. Gruppen består av en gruppledare och åtta socialsekreterare som arbetar med förhandsbedömningar av barn och unga, en gruppledare/samordnare och fyra socialsekreterare som arbetar med våld i nära relationer, en gruppledare och fem socialsekreterare i socialjouren samt en samordnare för Barncentrum. Gruppen leds av gruppchef.  Är det här du? Vi lägger stor vikt vid din personlighet och söker dig som tycker om att arbeta självständigt och strukturerat. För att trivas i rollen bör du vara energisk, stabil och inriktad på att ge kollegorna stöd. Rollen kräver att du har god prioriteringsförmåga. Du arbetar rättssäkert och har en mycket god kommunikativ förmåga i så väl tal som skrift.  Vi ser att du har: - Socionomexamen. - Erfarenhet av myndighetsutövning inom barn och unga - God dokumentationsförmåga Meriterande: - Erfarenhet av combine Vi erbjuder: En arbetsgrupp med erfarna kollegor som är engagerade för sitt uppdrag i mottagningsgruppen. Arbetsplatsen ligger i Nacka stadshus ett stenkast från Nacka forum. Att resa hit med buss tar 15 minuter från Slussen och 20 minuter från Gustavsberg. Nacka kommun värdesätter mångfald och har cirka 4 400 anställda som arbetar för att ge drygt 100 000 Nackabor god service, stor valfrihet och starkt inflytande. Här får du också tillgång till motionslokal i Nacka stadshus, friskvårdstimme och friskvårdsersättning. Lär mer om våra förmåner https://www.nacka.se/medarbetare/din-anstallning/. Intresserad? Tjänsten är ett vikariat med start 1 september 2025  tom den 30 september 2026. Vill bli en del av Nacka kommun, tveka inte att skicka in din ansökan! Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta gruppchef Inga-Lina Lindqvist på [email protected] och 08-718 92 37  Bakgrundskontroll kan komma att göras innan anställning. Vi ser fram emot att få din ansökan! Urvalet kommer att ske löpande och denna tjänst kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång. Sista ansökningsdag är 2025-06-29.     Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat, hållbart medarbetarengagemang och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Kundansvarig säljare till IbisSoft i Nacka!
Framtiden i Sverige AB
Företagssäljare

Är du en driven och självgående säljare som älskar att skapa långsiktiga relationer och hitta skräddarsydda lösningar? Hos Ibissoft får du möjligheten att kombinera din passion för försäljning med IT i en dynamisk och prestigelös miljö. Beskrivning av tjänsten Som Kundansvarig säljare hos Ibissoft kommer du att spela en nyckelroll i att skapa och utveckla kundrelationer. Din huvudsakliga uppgift är att prospektera och kontakta nya kunder, boka möten och ta fram affärslösningar som möter deras unika behov. Du kommer att arbeta nära företagets grundare och få möjlighet att växa in i en strategisk roll i företaget. Vi erbjuder en flexibel arbetsmiljö där resultat står i fokus. Rollen innebär också att du kan påverka företagets utveckling och vara en viktig del av Ibissofts framtidssatsning mot en bredare konsultverksamhet. Om den vi söker Vi söker dig som är: •Hungrig och självgående – Du trivs med att ta egna initiativ och älskar att leverera resultat. •Tekniskt kunnig – Du har en förståelse för IT och känner dig bekväm med att prata IT-teknik med kunder. •Kommunikativ och relationsskapande – Du är en mästare på att bygga långsiktiga kundrelationer. •Ambitiös och målinriktad – Du drivs av att uppnå dina mål och är alltid redo att ta nästa steg. Skallkrav: •Tidigare erfarenhet av försäljning och kundansvar •Flytande i svenska och engelska Meriterande är om du har ett eget kundnätverk och tidigare erfarenhet av IT-relaterad försäljning. Om företaget Ibissoft är ett IT-konsultbolag som erbjuder skräddarsydda mjukvarulösningar och projekt för företag inom olika branscher. Deras fokus ligger på att skapa lösningar som gör verklig skillnad för sina kunder. De är ett litet, dynamiskt team med kontor i Nacka och Göteborg, där de kombinerar flexibilitet med gemenskap. De tror på att utveckling och innovation börjar med sina medarbetare. Hos dem får du: •Möjlighet att påverka företagets framtid •En inkluderande och prestigelös kultur •Flexibla arbetsvillkor och möjlighet att arbeta hybrid Om Framtiden Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos IbisSoft. Villkor Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid Placering: Nacka Strand Vi behandlar ansökningar först i januari, skicka in din redan idag!

17 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Personlig assistent till 20 årig kille i Nacka kommun
Nacka kommun
Personliga assistenter

Är du en driven och initiativtagande person som gillar att hitta på saker? Har du tidigare erfarenhet som personlig assistent samt ett stort idrottsintresse? Vill du ha ett givande arbete där du verkligen gör skillnad? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Ditt uppdrag Vi söker nu en personlig assistent till en 20 årig kille med start omgående. Kunden bor i Saltsjöbaden i Nacka kommun och arbetstiderna är förlagda mellan vardagar 10-16 eller 16-22 samt helger. Som personlig assistent är du kundens förlängda arm och du hjälper honom i vardagen och vid fritidsintressen som bland annat inkluderar sport så som basket, tennis och promenader med hans hund. Vi ser gärna att du är aktiv och gillar att hitta på saker, precis som vår kund. Kunden har cerebral pares och måttlig intellektuell funktionsnedsättning. Du kommer att få individanpassad introduktion i alla delar kring kundens hjälpbehov och rutiner. Din erfarenhet För att vara aktuell för tjänsterna är det krav att du har: - Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - God fysisk förmåga - Du måste vara minst 18 år - God datorvana För tjänsten är det meriterande att du har: - Erfarenhet av arbete inom vården, personlig assistent eller liknande - Erfarenhet av utåtagerande beteende samt lågaffektivt bemötande - Kunskap om och erfarenhet av målgruppen inom LSS - Utbildning inom vård och omsorg eller annan utbildning som bedöms som likvärdig av arbetsgivaren  Är det här du? Vi söker dig som är en driven och initiativtagande person som gillar att hitta på saker. Vi tror att du som söker har ett genuint intresse för att arbeta som personlig assistent och har en god förståelse för vad vårt uppdrag innebär. Du har givetvis alltid kundens välbefinnande och behov i fokus både i ditt arbete och agerande och är flexibel efter detta. Vidare är du ansvarsfull, lyhörd, engagerad och mån om att ge god service. Du har god förmåga att både samarbeta och arbeta självständigt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi erbjuder Som medarbetare hos oss erbjuds du ett meningsfullt arbete där du är med och gör skillnad i någons vardag. Vi arbetar aktivt med individuella anpassningar för att kunna ge våra kunder en hög kvalitet av stöd och service. Personlig assistans är en del av Nacka kommuns omsorg och assistansverksamhet som arbetar på uppdrag av Socialtjänsten och Försäkringskassan. Läs mer om oss på: https://www.nacka.se/valfard-samhallsservice/omsorg-och-assistans/personlig-assistans/. Utdrag från Polisens belastningsregister I enlighet med Nacka Socialnämndens beslut krävs ett utdrag ur Polisens belastningsregister i samband med anställning. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/. Begär "digitalt registerutdrag" till din digitala brevlåda i samband med att du skickar in din ansökan för att underlätta i rekryteringsprocessen.  Intresserad? Om du vill bli en del av Nacka kommun, tveka inte att skicka in din ansökan! Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Emilia Katalina, biträdande verksamhetschef på 08–7187768. Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Ebba Sjöqvist, rekryteringsspecialist på [email protected] eller 070 431 96 58. Rekryteringsprocessen består av intervju, kundmöte samt referenstagning. Urvalet sker löpnade och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat, hållbart medarbetarengagemang och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad. Välfärd Samhällsservice ansvarar för kommunens produktion av välfärdstjänster och driver bland annat särskilda boenden för äldre och personer med särskilda behov, dagliga verksamheter, fritidsgårdar, musikskola och kulturhus. Totalt har vi drygt fyrtio enheter inom fyra affärsområden med 1400 medarbetare och tillsammans omsätter vi cirka 600 miljoner kronor. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa de bästa förutsättningarna för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Leg. sjukvårdskurator till Kry Älta vårdcentral

Om verksamheten Kry vårdcentral Älta med tillhörande hemsjukvård och BVC ligger i nya moderna lokaler i Älta centrum. Vårdcentralen kännetecknas ett kompetentsstarkt team med en familjär stämning där medarbetarna hjälps åt, handleder och inspirerar varandra. På vårdcentralen arbetar bland annat specialistläkare i allmänmedicin, ST-läkare, sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor och kurator. Medarbetarna arbetar mot ett gemensamt mål med patienten i fokus genom samarbete och gott bemötande. Vill du vara med på vårdcentralen och Krys fortsatta redan inom digi-fysisk vård? Sök tjänsten som Leg kurator hos oss! Om rollen Inom den psykosociala processen på Kry jobbar vi med ett beteendeanalytiskt grundat arbetssätt där du som psykolog eller kurator kommer att vara delaktig i alla led i behandlingen av psykisk ohälsa hos vuxna patienter. Arbetet innefattar till största del individuella KBT-behandlingar och stödjande samtal. Du kommer bli en del av en välfungerande vårdcentral med trevliga kollegor som alltid har fokus på patienternas bästa. Kvalifikationer & egenskaper Du är legitimerad psykolog eller legitimerad sjukvårdskurator Har genomfört minst steg 1 i kognitiv beteendeterapi. Har minst 1 års yrkeserfarenhet av KBT-behandling av vuxna inom primärvården eller från psykiatrin. Vi söker dig som är en flexibel och utvecklingsorienterad Leg. sjukvårdskurator som är trygg i beteendeanalys. Du drivs av eget ansvar, att samspela i team och att se nya möjligheter. Du är noggrann i ditt arbete och tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter.  Vi erbjuder dig En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Efter överenskommelse Omfattning: 40% Anställning: Tillsvidare Arbetstider: Vardagar 8-17 Plats: Älta Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen på mail. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
20 november 2025