Profilhotels Nacka är vårt nya hotell där storstad möter skärgård. Här bor man nära shopping, ett rikt kulturliv och fantastisk natur. Hotellet ger de bästa förutsättningarna för att gästen ska få en trevlig vistelse med extra guldkant. Till vårt nyrenoverade ProfilHotels Nacka söker vi nu härliga medarbetare inom housekeeping. Älskar du att ge högklassig service och vill skapa en arbetsplats man är stolt över? Är du en person som delar med dig av erfarenheter och ger positiv energi till dina kollegor? Då är det dig vi söker! Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för att ge service, är nogran som gillar att jobba i en positiv miljö med högt tempo. Du möter utmaningar med ett leende och kommer med lösningar, du har erfarenhet inom serviceyrken och är öppen och hjälpsam. Du talar helst både svenska och engelska flytande. OM TJÄNSTEN Vi söker medarbetare, både deltid och extra vid behov. Samtliga roller har varierande arbetstider på både vardagar och helger, tillträde enligt överenskommelse. Vi söker främst dig som har erfarenhet av houskeeping och som kan jobba självständigt. Rekrytering sker löpande så vänta inte utan ansök direkt. Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i tillväxt som äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Vi driver idag 46 hotell i 16 städer i Sverige, sex städer i Tyskland och i Köpenhamn i Danmark. Hotellverksamheten bedrivs under varumärkena Collection by Ligula, ProfilHotels by Ligula, Apartments by Ligula, Motel L by Ligula och Good Morning Hotels by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter ca 800 årsanställda och omsätter drygt 1 400 MSEK. Läs mer på ligula.se
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: Vill arbeta hos en pojke i 3 årsåldern bosatt i Älta Har goda kunskaper i svenska Har god fysik för att utföra tunga lyft Är rökfri och parfymfri under arbetstid Tål pälsdjur Lyhörd för behov och balanserar aktiviteter Det är även meriterande om du: Har erfarenhet av liknande arbete Har medicinska kunskaper Kan prata etniska Är lekfull och har barnasinnet, tar initiativ för aktivitet. Har erfarenhet av sondmatning, mat och dryck Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är ett vikariat from 2025-07-01 - 2025-07-31. Tjänstgöringsgraden är på 60%. Arbetstiderna är på dagtid mellan 09:00-16:00 på vardagar och helger. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Sandra Heras Arvidsson [email protected]
Vill du arbeta som Sjuksköterska på Ektorps vårdcentral? Vår fina vårdcentral är belägen i Nacka kommun, Stockholm, nära god kommunikation av bussar. Området består av en blandad befolkning med alltifrån små barn till en äldre generation. Ektorps vårdcentral är en välfungerande arbetsplats där vi arbetar med att ständigt fortsätta förbättra oss. Vi skapar tillsammans vår arbetsplats och vi har patientens fokus i alla lägen. Vår ambition är att erbjuda invånarna god vård på hög medicinsk nivå med fokus på patientsäkerhet och kvalitet. Vårdcentralen är en verksamhet inom primärvården i Stockholms läns sjukvårdsområde. Hos oss arbetar sjuksköterskor, distriktssköterskor och undersköterskor tillsammans med läkare och psykologer. Vi har en öppen dialog och nära till teamarbete i all patientkontakt. Som anställd hos oss finns goda möjligheter för utveckling och intern utbildning. En trevlig arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö. Vi tillämpar flexibla arbetstider som ger dig möjlighet att inom givna ramar påverka dina arbetstider. Stockholms läns sjukvårdsområde skapar goda förutsättningar för att du som medarbetare ska utvecklas och bli riktigt bra inom din profession. Som medarbetare har du förmåner såsom fri sjukvård, extra ersättning vid föräldraledighet, möjlighet till löneväxling, avtalspension samt försäkringar. Ektorps vårdcentral ingår i Stockholms läns sjukvårdsområde som är en av Sveriges största vårdgivare. Våra medarbetare gör skillnad nu och i framtiden. Läs mer om oss på www.slso.sll.se. Arbetsuppgifter När en av våra sköterskor ska vidareutbilda sig erbjuder vi ett vikariat på ett år. Arbetet innebär vanligt förekommande arbetsuppgifter för sjuksköterska inom vårdcentralens mottagning. Besöken innefattar allt från suturtagning till såromläggningar, läkemedels distribuering (infusioner samt injektioner), bedömningar av hudutslag men även andra nybesök där man tillsammans med patienten gör en första uppskattning av diverse problem. Våra öppettider är under vardagar mellan klockan 07.30-17:30 (vintertid), men schema kommer vi tillsammans överens om när anställning är aktuell. Kvalifikationer Sjuksköterskeutbildning gärna med några års erfarenhet. Du ska också ha god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare, samt vana från TeleQ ses som en fördel. Körkort B är meriterande då vi ibland kan behöva göra hembesök till personer icke inskrivna i vår hemsjukvård. Personliga egenskaper Vi lägger mycket stor vikt vid personlig lämplighet, engagemang, flexibilitet och god samarbetsförmåga. Du driver ditt eget arbete men vill också bidra till helheten på vårdcentralen och utveckla verksamheten tillsammans med oss. Övrig information Vi kommer löpande att gå igenom ansökningar och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Provanställning kan komma att tillämpas. Välkommen med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Har du jobbat som säljare ett litet tag? Kanske känner du till bygg- och anläggningsbranschen? Kanske har du jobbat med uthyrning tidigare? För oss är det viktiga att du har rätt inställning och eget driv. Vi erbjuder ett omväxlande och självständigt arbete på en familjär arbetsplats! Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar lämplig sökande. Maila din ansökan till: [email protected] Vi söker utesäljare till en fast heltidstjänst tillsvidare med fast månadslön som grund och med provision som tillägg. Planerad start snarast enlig överenskommelse. Du utgår från Örkroken 1 i Älta. Arbetet kräver att du pratar svenska och har B-körkort. MM Rental var ursprungligen ett rent maskinbolag till Bygg & Miljö Stockholm AB, men är idag ett fristående uthyrningsföretag med en kundbas av bygg- och anläggningsföretag. MM Rental har en liten special på uthyrningssidan och det är uthyrning av kokare och dumprar för gjutasfalt. I Övrigt erbjuder MM Rental uthyrning av maskiner, verktyg och utrustning till bygg och anläggning och det är där vi behöver din insats för att växa ytterligare. MM Rental har även en mindre åkeriverksamhet med kranbilar. Du kommer att arbeta direkt under VD. Vi tror mycket på frihet under ansvar, där vi tillsammans hjälps åt att lösa de problem som uppstår. När du arbetar hos oss har du pensionsavsättningar och försäkringar genom FORA, sjukvårdsförsäkring för snabbare sjukvård, regelbundna hälsokontroller och friskvårdsbidrag på 5 000 kr per år. Har du frågor om tjänsten så kontakta William/VD på 070-321 56 00. Maila din ansökan till: [email protected]
Tjänstebeskrivning I rollen som centervärd och personlig tränare jobbar du nära medlemmarna och följer deras utveckling, både som vikt- och träningsmedlemmar. Din uppgift är att skapa långsiktiga och givande relationer som hjälper medlemmarna att lyckas med sin förändringsresa. Som centervärd är du medlemmarnas första kontakt och stöd för att lyckas med en hälsosammare livsstil.Du tar emot potentiella kunder och visar dem vårt center, du förklarar våra erbjudanden samt tecknar avtal. I rollen ingår både att möta kunder på centret genom bokade möten samt ringa upp potentiella kunder. Rollen är omväxlande och omfattar allt från personlig träning och försäljning. Vi arbetar i små, tajta team som hjälps åt med den dagliga driften. Vad det gäller försäljningen så stöttar vi såklart varandra men du bär huvudansvaret för att dina timmar och grupper är fullbokade. Anställningen är på 70% och är delat personlig träning med centervärd. Anställning från början av augusti eller enligt överenskommelse. Tjänsten innebär att arbetstiderna varierar och ibland omfattar tidiga morgnar, kvällar och helger. En hög grad av flexibilitet är därför viktigt. Låter den som ett roligt och stimulerande uppdrag för dig? Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Arbetsuppgifter Här är följer några exempel på arbetsuppgifter: - Träningsintroduktioner för nya medlemmar - Inspirera och hjälpa till i träningscirkeln EGYM - Medlemsutveckling och löpande träningsuppföljningar - Personlig träning, individuellt och i liten grupp samt gruppträning utomhus - Aktiv försäljning av varor och tjänster - Löpande utveckla merförsäljning på centret - Medlemskommunikation Kvalifikationer Vi söker dig som har en relevant bakgrund och/eller utbildning inom hälsa och kundservice. Väl på plats erbjuder vi alla våra anställda en grundutbildning i tre steg och löpande kompetensutveckling på specifika områden. Du bör också ha en utbildning som personliga tränare från någon av nedanstående aktörer. - SAFE - The Academy - PT-School - Eleiko Exceed Performance - DS PT School - MF Gruppen PT-utbildning - GIH hälsopedagogprogrammet - Fustra - Axelssons - Ylab Egenskaper Du har god planeringsförmåga och god social kompetens. Du trivs att jobba med människor och hjälpa att nå sina mål. Den breda rollen kräver att du uppskattar att växla mellan aktiva träningstimmar och en utåtriktad centervärdsroll. Itrims koncept för hållbar viktminskning är ledande och bygger på beteendeförändring för en hälsosammare livsstil. Metoden är forskningsbaserad och vetenskapligt beprövad. Fokus ligger på kost, träning och återhämtning. Nyckeln till framgång är personligt stöd såväl som snabba och mätbara resultat. En studie visar att medlemmarna i snitt går ner 10,9 kg och minskar midjemåttet med 11,8 cm under de första veckorna, ett resultat som också håller i sig ett år senare. Itrim startade 2003 och har en kombination av franchise och helägda center. Kedjan har nyligen investerat i smarta träningsmaskiner från EGYM och vågar från InBody. All data och medlemsutveckling lagras i en molnbaserad app där den är lättillgänglig för medlemmar och medarbetare. Itrim har ett brett sortiment av egna varor som kostersättning, smoothies, bars och proteinberikade produkter som gröt och pannkakor. Teamen består av hälsocoacher och personliga tränare med ett genuint engagemang och medlemmens bästa i fokus. Vill du veta mer om Itrim och hur det är att jobba hos oss? Följ oss i sociala media eller lyssna på Itrimpodden!
About the Role Are you passionate about global trade compliance and export control? We are looking for a driven and detail-oriented Trade Compliance & Export Control Specialist to join our team and lead the development and continuous improvement of our Internal Compliance Program (ICP) within Atlas Copco Industrial Technique. In this role, you will ensure that all exports and imports are conducted in full compliance with corporate standards and international regulations. You will be the go-to expert for export control, customs, and sanctions legislation, and play a key role in driving change and building awareness across the organization. Key Responsibilities Develop, implement, and improve the Internal Compliance Program (ICP), including policies, SOPs, and procedures. Ensure compliant export and import operations in line with corporate and legal requirements. Conduct regular risk assessments and implement corrective actions. Monitor, analyze, and communicate updates in local and international export control and sanctions regulations. Lead change management initiatives and educate cross-functional teams on trade compliance. Design and deliver a comprehensive Trade Compliance Training Program. Provide expert advisory support on export classification (e.g., ECCN, CoO). Manage export license determinations, applications, and documentation. Perform trade compliance screening of business partners and products. Your Profile Experience in trade compliance and export control. Strong knowledge of local and international export control laws and regulations, including dual-use items and sanctions. Experience with EU and US export regulations (e.g., EAR, FDPR), Denied Party Screening, and communication with authorities (e.g., ISP, customs). Export Control Manager certification via "Exportkontrollföreningen" is a plus. Proven ability to manage and complete projects efficiently. Excellent communication skills in Swedish and English. Skilled in product classification for export control. Advanced MS Office skills, especially Excel; SAP experience is a plus. Master’s degree (or equivalent) in International Business, Trade, Law, or a related field. Personal Attributes Structured and detail-oriented with strong analytical skills. A flexible team player and motivator with leadership capabilities. Self-driven and confident in making sound judgments. Able to manage multiple tasks and lead cross-functional training initiatives.
Noblaskolan består av 16 för- och grundskolor som arbetar enligt devisen att elever som utmanas når längre. Genom en kombination av tydliga strukturer, höga förväntningar, undervisning av hög kvalitet samt trygghet och studiero ska eleverna få de bästa förutsättningarna för en bra skolgång. Noblaskolan är en del av AcadeMedias grundskolor. Förskollärare till Noblaskolan Nacka Strand – vikariat hösten 2025 Vill du vara med och göra skillnad i ett sammanhang där trygghet, glädje och lärande går hand i hand? Noblaskolan Nacka Strand söker nu en engagerad och erfaren förskollärare till ett vikariat på heltid, med start i oktober 2025, då en av våra medarbetare går på föräldraledighet. Om Noblaskolan Nacka Strand Noblaskolan Nacka Strand är en väletablerad för- och grundskola i vacker miljö nära vatten och grönområden, med närhet till stadens puls. På förskolan arbetar vi med barnens bästa i fokus och skapar en trygg, utforskande och utvecklande miljö tillsammans med barnen. Vi arbetar projekterande och tematiskt med ett starkt fokus på språk, kommunikation, socialt samspel och barnens delaktighet. Vår lärmiljö är tillgänglig, kreativ och väl förankrad i läroplanen. Vi ser lärandet som en helhet där omsorg, utveckling och utbildning bildar en röd tråd genom hela dagen. Om tjänsten Du kommer att ingå i ett arbetslag där samarbete, reflektion och ansvar är centrala delar. Som förskollärare ansvarar du för att tillsammans med kollegor planera, genomföra och följa upp den pedagogiska verksamheten enligt Lpfö 18. Du bygger goda relationer med barn, vårdnadshavare och kollegor, och bidrar till en lärande organisation där alla utvecklas tillsammans. Du får stöd av rektor och specialpedagog, och du blir en del av ett varmt och professionellt team. Vi söker dig som: • Är legitimerad förskollärare • Har erfarenhet av arbete i förskola • Arbetar utifrån ett tydligt barnperspektiv med lyhördhet, engagemang och struktur • Har god kommunikativ förmåga och ett lösningsfokuserat förhållningssätt • Är trygg i din yrkesroll och samarbetsinriktad • Har god digital kompetens Meriterande är erfarenhet av arbete i mångkulturella miljöer och vana av att arbeta språkutvecklande. Vi erbjuder: • Ett varmt och inkluderande arbetsklimat • Kompetenta kollegor och ett starkt kollegialt samarbete • En engagerad och närvarande rektor • En inspirerande förskolemiljö nära natur och hav • Möjlighet att bidra till verksamhetens utveckling Tjänsten är ett vikariat på 100 % med tillträde i oktober 2025 och sträcker sig över hela läsåret. Utdrag ur belastningsregistret enligt skollagen krävs innan anställning kan påbörjas.
Vill du jobba i en helt ny butik med oss som älskar service? Då ska du bli en av oss! Hemköp Sickla är en helt nybyggd butik i Sickla Galleria. Det är en butik med 1700 m² matglädje, inspiration och riktigt bra utbud av deli och take away. Här erbjuds snabb och enkel hjälp i vardagen med ett unikt utbud och hög servicegrad. Om rollen Som avdelningsansvarig för färskvaror på Hemköp Sickla kommer du att ha en central roll i vår butik. Du kommer att ansvara för vår fiskavdelning, inklusive alla delar av den manuella försäljningen av färsk fisk, ost och kött. Det innebär att du ser till att avdelningen alltid är välfylld och organiserad, samt att varorna presenteras på ett tilltalande sätt för kunderna. Din dag kommer att vara varierad och innefatta allt från att säkerställa att fiskdisken är fräsch och inbjudande till att hjälpa kunder med deras specifika önskemål. För att trivas i denna roll bör du ha tidigare erfarenhet av manuell hantering av fisk och vara insatt i att följa de lagar och regler som gäller för försäljning av färsk fisk. Du kommer att ha befogenhet och ansvar för att leverera resultat enligt våra uppsatta mål gällande försäljning, lönsamhet och svinn, samt ansvara för avdelningens egenkontroll. Det är viktigt att du håller dig uppdaterad om de senaste riktlinjerna och föreskrifterna inom området. Din profilVi söker dig som är inspirerande, nyfiken och driven. Du har en stark förmåga att sätta upp och nå resultat, och är bekväm med att ta ansvar för en hel avdelning. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att vara avdelningsansvarig i butik, samt erfarenhet av manuell hantering av ost och kött. Du är resultatinriktad och har en god förståelse för att arbeta mot budgeterade mål och utveckla avdelningen i linje med dessa. Som person är du positiv och inspirerar både kunder och kollegor med din entusiasm och kunnighet inom färskvaror. Du är nyfiken på att lära dig nytt och ser till att alltid vara uppdaterad inom ditt område. Din förmåga att driva förändringar och förbättringar gör dig till en viktig del av vårt team. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tillträde är den 1 augusti, och tjänsten är ett vikariat på ett år med möjlighet till förlängning. Tjänsten är heltid med varierade arbetstider som kan inkludera dag, kvällar och helger. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Teamchef Therese Göthberg på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!
Telefonförsäljning hos Tryggsam – Skapa trygghet och utvecklas inom sälj Vill du vara med och göra skillnad för människor i deras vardag? Hos Tryggsam får du chansen att arbeta med telefonförsäljning inom marknadens mest efterfrågade trygghetstjänster, och samtidigt bygga värdefull erfarenhet för framtiden. Om jobbet – Telefonsäljare inom trygghetslösningar Kartlägga kundens behov och presentera våra tjänster inom kreditbevakning, ID-skydd samt personförsäkringar per telefon. Bygga långsiktiga relationer och erbjuda lösningar som skapar trygghet. Bidra till en positiv teamkänsla och arbeta mot tydliga, gemensamma mål. Delta aktivt i tävlingar, gemensamma frukostar och sociala aktiviteter. Dina egenskaper – Kundfokus och säljglädje Du är kommunikativ, ansvarstagande och trivs med att ge professionell service. Du motiveras av uppsatta mål och vill utvecklas inom försäljning. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du uppskattar att arbeta i team där gemenskap och samarbete är en självklarhet. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vad vi erbjuder – Lön, förmåner och utveckling hos Tryggsam Garantilön samt provisionssystem utan tak. Kostnadsfri säljutbildning och daglig coachning. En modern kontorsmiljö på Hästholmsvägen 28 i Nacka/Stockholm. Gemensamma frukostar, AW:s, kickoffs och roliga tävlingar. Friskvårdsbidrag, friskvårdstimmar och tjänstepension. Tydliga karriärvägar och möjlighet att växa inom företaget. Vem är du? Du har avslutat gymnasiet och vill arbeta heltid, måndag till fredag 09–18. Du är motiverad, gillar att tala med nya människor och har viljan att lyckas. Praktisk information – Telefonförsäljningsjobb i Stockholm Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, mån–fre 09.00–18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + provision Tryggsam – Din framtida arbetsplats i sälj och trygghet Tryggsam är ett växande företag med fokus på trygghetslösningar, personlig utveckling och kundsäkerhet. Hos oss får du stöd, inspirerande kollegor och möjlighet att bygga en långsiktig karriär inom försäljning. Ansök nu och bli en del av ett vinnande säljteam där din energi och ditt engagemang värderas högst!
hej Special effekts bolag som behöver hjälp med att uppgradera hemsidor samt göra klart en av våra web butiker Samt att samla material och klippa våra showreels.
Välj ett jobb för att visa detaljer