Besiktningstekniker till Dekra - Nacka Forum

Har du känsla för service och tycker om att träffa kunder i kombination med att jobba praktiskt? Har du dessutom ett genuint intresse för fordon? Då kommer du att passa som besiktningstekniker hos vår kund DEKRA! Vi söker nu en besiktningstekniker till Dekra i Nacka Forum!Om tjänsten Som besiktningstekniker kommer du att genomföra opartiska kontroller av fordon utifrån de krav som ställs av svenska myndigheter i allt från fordonets generella skick till avgasutsläpp och miljöpåverkan samt se till att de uppfyller ställda säkerhetskrav. Din roll är viktig i säkrandet av kundnöjdheten då du dagligen möter, ger service till och säkerställer att våra kunder både är nöjda med våra produkter och tjänster men också ser oss som deras framtida leverantör av besiktningstjänster. Om dig Vi söker dig som är nyfiken, serviceorienterad och förtroendeingivande. Du har lätt för att kommunicera och drivs av att göra ett bra jobb med hög kvalitet. Arbetet sker ofta självständigt och ställer därför krav på initiativförmåga och ansvarstagande, samtidigt som du ingår i en grupp med kunniga kollegor som delar med sig av sin kunskap och erfarenhet. Du trivs i mötet med kunden och brinner för att alltid göra det lilla extra och ge bemötande i världsklass! Ett krav är att du är certifierad tekniker, K1. Vidare så har du slutförd gymnasieutbildning samt B-körkort för manuell. Vi tror på mångfald och inkludering och vill rekrytera medarbetare med olika perspektiv, erfarenheter och kompetenser. Dekra erbjuder dig En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling inom våra olika produkter Fortlöpande intern utbildning En teamkänsla, stöd av kollegor där vi hjälper varandra i vardagen Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka Engagerat ledarskap Balans mellan arbete och fritid Tjänstepension, friskvårdsbidrag och förmånspaket från Benify Ansökan Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idagFör mer info om tjänsten kontakta: [email protected] Välkommen med din ansökan! Om DekraSedan start 1925 har vi gjort världen lite säkrare. Idag är DEKRA ett av de mest framgångsrika företagen i världen inom sin bransch. Enligt oss är det medarbetarna som för oss framåt - din utveckling är därför värd att satsa på! Genom interna och externa utbildningar kommer din kompetens ständigt att utvecklas. Hos oss blir du en i DEKRA-familjen med härliga kollegor och kompetenta ledare. Vill du arbeta på ett företag där din idé kan bli verklighet, oavsett position, då har du kommit rätt.

2 maj 2024
Sista ansökan:
19 oktober 2024
Servispersonal

Vill du vara med på vår resa där vi bygger Sveriges bästa servisteam? Vi söker dig med stor passion för service och ett stort intresse för mat och dryck. Du älskar hög kvalitet i alla led och har rätt inställning för att skapa unika gästupplevelser och har höga ambitioner och nyfikenhet på att utvecklas i din yrkesroll. OM TJÄNSTEN Som servis hos oss på Vår Gård kommer du att vara en del av en växande matdestination för lokala och tillresta gäster. Du kommer huvudsakligen att arbeta i vår restaurang och vårt välbesökta Vincafé. Vi serverar á la carte under luncher, kvällar och helger alla dagar i veckan. Vårt fokus ligger alltid på vällagad och hälsosam mat av närproducerade råvaror i säsong. Du blir en del av ett härligt team som sätter gästen i fokus och skapar många glada återbesök. VILLKOR: - Tillsvidareanställning på heltid med tillämpad provanställning - Arbetstid sker rullande dagtid, kväll och helger utifrån hållbara scheman och i enlighet med vår medarbetarstrategi. - Lön och tillträde efter överenskommelse MILJÖ & ANSVAR Vårt hållbarhetstänk genomsyrar hela verksamheten. Det inkluderar personal, gäster och samhälle där vi skapar förutsättningar för en hållbar och trygg arbetsmiljö. Vi efterlever våra värderingar och vi säkerställer en företagskultur som tillämpar möjligheter till utveckling och påverkansarbete. Din röst är viktig så länge den är tydlig, konstruktiv och respektfull. VAD INNEBÄR DET ATT ARBETA PÅ VÅR GÅRD? Att vara en del av vårt team medför ett roligt, omväxlande och utvecklande arbete. Tillsammans jobbar vi med mycket god samverkan och samsyn hur saker kan drivas framåt på ett hållbart sätt. Vi har starka värderingar och en inkluderande företagskultur där respektfulla möten och god kommunikation alltid står i fokus. Som medarbetare på Vår Gård har du en trygg anställning med kollektivavtal i en stark koncern. Ett generöst friskvårdsbidrag och andra förmåner ser vi som en självklarhet. Känner du att detta är ditt nästa steg i yrkeslivet så lovar vi dig en chans till en ny livsstil där du kommer både utmanas, utvecklas och få alla möjligheter att bli framgångsrik. Här väntar även en svårslagen arbetsmiljö både inne och ute och sist, men inte minst fantastiska kollegor! Varmt välkommen med din ansökan - Vi ser att du har ett genuint intresse för mat och dryck. - Minst 1 års erfarenhet från likande tjänst. - Dryckeskunskaper är meriterande men inget krav. Vi erbjuder dig interna utbildningar i vår mat- och dryckesfilosofi. - Hög servicekänsla och en vilja att bygga starka relationer med både gäster och kollegor - Du är konstruktiv i dina resonemang och respektfull och tydlig i din kommunikation. - Du talar flytande svenska och engelska. Ytterligare språk är meriterande. Längst ut i Saltsjöbaden ligger den prisbelönta hotell- och konferensanläggningen Vår Gård. I nästan ett sekel har Vår Gård verkat för att vara en mötesplats där alla känner sig lika välkomna. I kulturhistoriska byggnader omgivna av stillsam natur finns en lång historia där storslagen konst, vackra miljöer och kulinariska matupplevelser följt med genom åren. Idag är Vår Gård en växande och levande destination med fokus på hållbara upplevelser och möten mellan människor.

2 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Anläggare/montör av lekplatser till Nordic Surface

Nordic Surface är ett snabbväxande bolag inom bygg- och anläggningsbranschen och vi är stolta över att vi utsågs till årets företag i Nacka 2022. Vi erbjuder våra kunder helhetslösningar inom anläggning och byggnation av lekplatser. Vi är ständigt involverade i innovationsprocesser för att hitta nya och hållbara lösningar för både människa och miljö. Genom att ställa oss frågan 'varför' i allt vi gör kan vi hela tiden utvecklas. Vi utbildar kontinuerligt vår personal och ser till att vårt tillvägagångssätt är branschens modernaste. Hos oss på Nordic Surface väntar alltid spännande utmaningar i ett av marknadens ledande bolag. Om tjänsten som anläggare/montör: I rollen som anläggare/montör är ena dagen aldrig den andra lik. Du får ett varierande jobb där du dagligen arbetar med olika typer av material och utför flera arbetsmoment. Anläggningsarbetet kan innefatta montage av lekutrustning, diverse markarbeten samt servicearbeten inom ramen för lekplatser och utemiljöer. Vi arbetar i team om minst 2 personer där vi värdesätter eget ansvar och lösningsförmåga. Vi jobbar aktivt för ett trevligt arbetsklimat och gör regelbundet gemensamma aktiviteter. Vi startar dagen på vårt kontor/lager i Nacka, Saltsjö-Boo och åker sen ut på våra projekt. Vi tror att du är: En driven, ansvarstagande och självgående anläggningsarbetare. Att du är lösningsorienterad och gillar att jobba utomhus oavsett väder. Du är självgående men tycker om att arbeta i team då du kommer ingå i ett team av minst 2 personer. Du brinner för att bygga och montera. Du är en händig person ut och har ett gott öga för detaljer. Du är både en lagspelare och duktig på att ta egna initiativ. Våra kunder förväntar sig hög service och kvalitet och det är därför viktigt att du är punktlig och noggrann. Stämmer beskrivningen in på dig? Då kan du vara den vi söker! Kravspecifikation: - B-körkort (krav) - Tidigare erfarenhet inom bygg och/eller anläggning. Extra meriterande är erfarenhet av byggnation av lekplatser. - Förutsättningar för av att jobba utomhus i ett fysiskt krävande yrke. - Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. - Förarbevis för diverse anläggningsmaskiner är meriterande men inte ett krav. - God lokalkännedom är meriterande men inte ett krav. Nordic Surface erbjuder: - Heltidsanställning med fast lön - Kollektivavtal - Friskvårdsbidrag - Kompetensutveckling genom intern och extern utbildning - Goda utvecklingsmöjligheter - En arbetsplats med högt i tak där samarbete och gemenskap står i fokus Startdatum: Snarast, enligt överenskommelse. Plats: Nacka, Stockholm. Sista ansökningsdatum: Intervjuer hålls löpande och vi anställer när vi hittat rätt person. Skicka gärna din ansökan (CV och personligt brev) så snart som möjligt.

2 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Medarbetare till vår housekeeping

Profilhotels Nacka är vårt nya hotell där storstad möter skärgård. Här bor man nära shopping, ett rikt kulturliv och fantastisk natur. Hotellet ger de bästa förutsättningarna för att gästen ska få en trevlig vistelse med extra guldkant. Till vårt nyrenoverade ProfilHotels Nacka söker vi nu härliga medarbetare inom housekeeping. Älskar du att ge högklassig service och vill skapa en arbetsplats man är stolt över? Är du en person som delar med dig av erfarenheter och ger positiv energi till dina kollegor? Då är det dig vi söker! Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för att ge service, är nogran som gillar att jobba i en positiv miljö med högt tempo. Du möter utmaningar med ett leende och kommer med lösningar, du har erfarenhet inom serviceyrken och är öppen och hjälpsam. Du talar helst både svenska och engelska flytande. OM TJÄNSTEN Vi söker medarbetare, både deltid och extra vid behov. Samtliga roller har varierande arbetstider på både vardagar och helger, tillträde enligt överenskommelse. Vi söker främst dig som har erfarenhet av houskeeping och som kan jobba självständigt. Rekrytering sker löpande så vänta inte utan ansök direkt.   Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i stark tillväxt. Vi äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Sedan 2015 har vi mer än fördubblat antalet hotell och expansionen fortsätter. Koncernen består i dag av 45 hotell i Sverige, Danmark och Tyskland som drivs under varumärkena ProfilHotels, Apartments by Ligula, Motel L, Good Morning Hotels och Collection by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter normalt ca 800 årsanställda och omsätter över 1 400 MSEK.

2 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Designgymnasiet Sickla söker vik lärare i svenska och historia

Designgymnasiet – Fyra skolor, tusen möjligheter. Våra skolor finns på Kungsholmen, Sickla, Malmö och Göteborg och driver Sveriges bästa designskolor på gymnasienivå. Nyfikenhet, kreativitet och ett stort intresse för design förenar elever och lärare, då vi utbildar framtidens designers. Läs mer om oss på www.designgymnasiet.se. Designgymnasiet i Sickla startades 2006 och erbjuder yrkes- och högskoleförberedande utbildningar; Estetiska programmet - inredningsdesign, modedesign och grafisk design samt Teknikprogrammet - produktdesign samt arkitektur och design. Vi har även yrkesförberedande Hantverksprogrammet-textil design. På skolan går ca 320 elever. Då vår ordinarie lärare i svenska och historia ska vara ledig på 100% för studier så söker vi en vikarie. Vad söker vi hos dig? Vi söker dig som är behörig lärare i svenska och historia och som brinner för ditt yrke liksom för att alla dina elever ska lyckas. Du kan navigera mellan både individ och grupp genom att vara flexibel och variera din undervisning. Du arbetar formativt, ser alltid möjligheter och nya lösningar på problem och gillar att ta ansvar, både för elevernas kunskapsutveckling och för skolans ständiga förbättringsarbete. Du brinner för dina ämnen och vill hela tiden utvecklas som lärare. Du är organisatorisk och synliggör för eleverna vad målet är och hur ni tillsammans ska arbeta för att lyckas nå dit. Du är en god ledare som med ett relationellt förhållningssätt både inspirerar och entusiasmerar dina elever. Du har god datorvana och arbetar dagligen digitalt med delade dokument och planeringar såväl med eleverna som med dina kollegor. Det här erbjuder vi dig Designgymnasiet har Sveriges tre, snart fyra, bästa designskolor på gymnasienivå. Våra skolor präglas av kreativitet, passion och skapande. Tillsammans formar vi en verksamhet och ett klimat som främjar kvalitet, kreativitet, långsiktighet och lärande. Du kommer vara en del av en spännande och modern verksamhet med stora möjligheter till utveckling och inflytande. På Designgymnasiet har vi självklart kollektivavtal och de förmåner och försäkringar som medföljer. Detta innefattar bland annat tjänstepension och pensionsrådgivning, friskvårdsbidrag och personalrabatter. Tjänsten är på 100% och ett vikariat. Till att börja med för höstterminen, men möjlighet till förlängning för vårterminen kommer ev att finnas. Intresserad? Skicka in ditt CV tillsammans med ett personligt brev där du berättar om vem du är, vad du har för bakgrund och hur du arbetar så att dina elever kan utvecklas till sin fulla potential. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Intervjuer sker löpande och tjänster kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, som är 17 maj. Vid frågor kring tjänsten eller processen, kontakta gärna rektor Hanna Levin på [email protected] eller 070-757 74 02. Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

2 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Barnvakt Extrajobb Stockholm Henriksdal 2 dagar per vecka - Kollektivavtal

Om Nannynu! / About Nannynu! Vi är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag och stolta över att ha kollektivavtal och bra villkor våra alla våra anställda barnvakter. Vi tror på att leverera barnvakter i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt/nanny. Vi ser till att du får jobba i en barnvaktsfamilj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba som barnvakt på nanny.nu. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Engelsktalande familj i Henriksdal med ett barn (15 månader) önskar hjälp med barnpassning på lördagar och söndagar mellan kl. 09:00-15:00. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag i form av barnpassning samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop barnpassningen? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då barnvakt är ett extraarbete ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en rimlig restid till familjen (vi brukar tänka oss runt 30 minuter). Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/. Sök jobb som barnvakt hos oss idag! Vi erbjuder / What we offer Börjar du jobba som barnvakt hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete med goda villkor då vi har kollektivavtal. Du får dessutom: – Nannycertifieringskurs där du lär dig mer om barnvaktsjobbet – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – Vi vill ha ett löneupplägg som känns bra för alla kompetensprofiler och åldrar därför öppnar vi upp för individuell lönesättning för alla som en har gymnasieexamen. För alla som fortfarande går i gymnasiet har vi en fast timlön på 127.38 - 159.48 kr/timme inkl. semesterersättning. – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos oss begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/

2 maj 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Butikssäljare till Synsam Sickla Köpkvarter 75%

Vill du vara en del av ett team som drivs av att nå ambitiösa mål i ett högt tempo och ge marknadens bästa kundbemötande? Då vill vi träffa dig! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder. Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Hos oss är ensam inte stark – du kommer jobba i ett sammansvetsat team som består av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Tickar detta alla dina boxar? Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Du blir en del av en organisation med ett klimat som präglas av höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender. Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Har vi väckt ditt intresse? Vad roligt! Klicka på länken nedan och följ de enkla stegen för att skicka in din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Här får du möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Hoppas att vi ses – välkommen med din ansökan!

2 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Sommaruppdrag på Nacka Geriatrik

Om oss Capio Bemanning & Rekrytering (CBR) erbjuder bemanningsuppdrag i Stockholm/Simrishamn och Rekryteringsuppdrag över hela Sverige. Vi bemannar specialistläkare, legitimerade läkare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och dietister inom Geriatrik, Rehab, ASiH, Palliativ slutenvård, läkarinsatser i särskilt boende (SÄBO). Vi erbjuder flexibla och varierande uppdrag med konkurrenskraftiga villkor. Bemanningsuppdragen varierar från enstaka pass till uppdrag över längre tidsperioder. Just nu söker vi dig som vill jobba på Nacka Geriatrik i sommar! Kom och bli en del av vårt team. Vi söker dig som kan jobba 50-100%. Arbetspassen är förlagda dag/kväll eller natt för dig som föredrar det. Nacka Geriatrik består av 4 vårdavdelningar som erbjuder geriatrisk slutenvård med ett direktintag dygnet runt, året om, via akutmottagning, närakut, äldreboenden, vårdcentraler och ambulans. Bemanningen dagtid består av team med en sjuksköterska och två undersköterskor i vardera team. Nattens team består av en sjuksköterska och en undersköterska med ansvar för 18 patienter. Jornalsystem och digitala hjälpsystem: Take Care, LifeCare, FrisQ, MNA och PNA. Din roll Som sjuksköterska har du ansvar för den dagliga omvårdnaden, läkemedelsadministrering samt för medicintekniska moment som infarter, såromläggningar och blodtransfusioner. Du arbetar i team och har tillsammans med dina kollegor ansvar för att göra patientens vårdtid hos oss till den bästa tänkbara. Vi erbjuder dig På Capio Bemanning och Rekrytering har du en trygg anställning under dina uppdrag med kollektivavtal och marknadsmässiga ersättningar. Vi erbjuder Friskvårdsbidrag och ersättning för sjukvård. Möjlighet till flexibelt schema beroende på uppdrag. Vi bryr oss om dig, och när du är ute på ett uppdrag är du en del av Capio-teamet. Om dig Du är legitimerad sjuksköterska med minst två års erfarenhet av slutenvård. Tidigare erfarenhet inom liknande verksamhet är meriterande. Du är trygg i din roll som sjuksköterska och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du har god samarbetsförmåga och arbetar prestigelöst med patienten i fokus. Du har goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift. Publicerat: 2024-03-01 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

2 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare

Vi på PreZero är marknadsledande inom återvinning, marksanering och vattenhantering och har under årens lopp tagit fram banbrytande och innovativa lösningar som förenklar vardagen för våra kunder. Med fokus på miljö och ekonomi erbjuder vi alla typer av företag och verksamheter helhetslösningar som gör stor skillnad för en hållbar framtid. Nu söker vi en Kundtjänstmedarbetare på 50% till vår anläggning i Saltsjö-Boo! I rollen som kundtjänstmedarbetare är du en del av den dagliga verksamheten med huvuduppgift att bemanna vår kundtjänst som servar våra kunder i Storstockholm. Tjänsten innebär många arbetsuppgifter av administrativ karaktär. Du kommer arbeta med ordermottagning, orderuppföljning, fakturafrågor, krediteringar, statistik, registervård och vissa reklamationshanteringar. När våra kunder hör av sig hjälper du till med diverse frågor kring deras avfallshantering och de tjänster vi erbjuder. Vi arbetar med digitala ordersystem och arbetet innebär även att kontrollera samt följa upp ordrar och be­ställningar inför fakturering. Främst använder vi vårt eget affärssystem med tillhörande stödsystem men även kunders system som t. ex. EDP. Du arbetar i nära samarbete med driftledare och dina tre kollegor i närmsta gruppen. Vi stöttar varandra när det behövs vilket gör att din roll blir bred och arbetsuppgifterna varierande. Om dig Vi söker en serviceinriktad, kommunikativ och strukture­rad person som trivs med mycket kundkontakt. Som kundtjänstmedarbetare hos oss har du ett flexibelt och varierat arbete som periodvis innebär ett högt tempo. Vi ser gärna att du har flera års yrkeserfarenhet inom administration och kundtjänst. Det är meriterande om du har erfarenhet från kundorienterad verksamhet och/eller miljöservicebranschen. Du behöver ha kunskaper i MS Office och får även gärna ha erfarenhet från affärssystem som order-, fakturerings-, ekonomi- och/eller statistikprogram. Annat viktigt att veta Tjänsten är en tillsvidareanställning på halvtid med tillträdesdag omgående. Placering i Saltsjö-Boo. I denna rekrytering samarbetar vi med Jobbet.se och vid frågor om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med rekryteringskonsult Andrea Hartwig, 076-7230727. Vi på PreZero ser på mångfald som en av våra största styrkor och vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. PreZero strävar mot att främja varje medarbetares professionella utveckling samtidigt som vi stödjer en sund balans mellan arbete och privatliv. Vår företagskultur präglas av en familjär atmosfär och vi känner stolthet över att dela visionen om en mer hållbar morgondag. Vi arbetar löpande med urvalsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan gärna idag men senast den 2 juni! Krav Flera års yrkeserfarenhet inom administration och kundtjänst. Kunskaper i MS Office. Meriterande Erfarenhet från kundorienterad verksamhet och/eller miljöservicebranschen. Erfarenhet från affärssystem som order-, fakturerings-, ekonomi- och/eller statistikprogram. Om arbetsgivaren - PreZero PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. Vi samlar in och hanterar restmaterial från våra kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I vår vardag är kundnytta lika med miljönytta. PreZero Sverige är ett avfalls- och återvinningsföretag som ingår i det internationella miljöbolaget PreZero med huvudsäte i Tyskland och verksamhet i elva länder. I Sverige finns vi på ca 60 platser, vi har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar, och vi sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Vår verksamhet skapar inte bara värde för de kunder vi levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att vi förädlar avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. Tillsammans bidrar vi till den cirkulära ekonomin. För mer information besök prezero.se eller läs vår återvinningsblogg.

2 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Personlig assistent sökes till Nacka

Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Fisksätra, Nacka! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Nu söker jag en till personlig assistent. Jag bor i Nacka, Fisksätra med min sambo och mina djur. Jag är en kvinna på 34år, jag harettryggmärgsbråck https://www.1177.se/sjukdomar--besvar/hjarna-och-nerver/nerver/ryggmargsbrack/ och använder rullstol, jag har även en neuropsykiatriskafunktionsnedsättningsom heterEIPShttps://www.1177.se/sjukdomar--besvar/psykiska-sjukdomar-och-besvar/angest/emotionellt-instabilt-per... (du får gärna googla på det). Som assistent hos mig är är det viktigaste att vårpersonkemi stämmer överens, då det är det viktigaste i arbetet.Mitt störstaintresse är resor och djur!Vem är du?Det är bra om du har ett intresse och kunskap omdjur, samt att du INTEär allergisk eller rädd för katter, kaniner eller degusar. Även hö/gräs-allergi går inte hos oss.Du ska vara kvinna mellan 25-50 år och prata flytande svenska, då kommunikationen är väldigt viktig. Vi lägger stor vikt vid personkemi då samspelet mellan dig och mig är det viktigaste i arbetet. Du ska vidare vara trygg i dig själv, självgående och kunna ta eget ansvar och ta initiativet. Gärna om du även har tidigare erfarenhet som personlig assistent men det är inte något krav. Arbetet hos vår kund innefattar inte så mycket omvårdnad, utan jobbet är mer av social karaktär. Och att man hjälper mig med hushållsarbetet i vardagen. Däri ligger också att sköta om djuren. Vad får du? Friskvård, utbildning och introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad:Dag, kväll samt ev helger. Passen är fördelade olika tider på dygnet.Någon som kan täcka upp när det behövs vid vakans, sjukdom och ledighet. Rätt person kan leda till en fast tjänst! Vi söker främst någon som kan hoppa in extra vid behov, perfekt om du ex pluggar och är flexibel. Arbetstiderna är förlagda mellan 10-22 på dagarna. Arbetet utförs där jag är, ibland reser jag och då vill jag att du som assistent ska följa med mig. Lön:Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse. Vad händer nu?Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke och även av av mig och min arbetsledare. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!Välkommen med din ansökan!

2 maj 2024
Sista ansökan:
19 oktober 2024