Extra jobb avlösare sökes till 3-åring i Nacka
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003 och är en etablerad verksamhet inom omsorgstjänster. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Just nu söker vi en engagerad avlösare som har både utbildning och erfarenhet av att arbeta med barn med autism. Du kommer att spela en viktig roll genom att vara närvarande och stötta i hans vardag. Tjänsten är endast 8 timmar per månad och delas upp till 2-3 tillfällen. Arbetsuppgifter: Leka och ta promenader Ge omsorg och tillsyn i hemmet eller i närområdet. Möjliggöra avlastning för anhöriga och ge dem möjlighet till egna aktiviteter eller vila. Kvalifikationer: Intresse av att arbeta med människor och skapa meningsfulla upplevelser. Ansvarsfullhet, empati och god förmåga att kommunicera. Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till andras behov och rutiner. Positivt bemötande och förmåga att skapa en trygg och kärleksfull miljö. Personlig lämplighet och förmåga att samarbeta med både brukaren och anhöriga. Utbildning och erfarenhet av att arbeta med barn med autism Intervjuer sker löpande, så vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet i Norden värnar om såväl kundernas som personals trygghet. Därför begär vi alltid utdrag ur belastningsregistret för alla anställda. Vi ber dig att beställa dina registerutdrag från polisen så snart som möjligt, då handläggningstiden kan vara upp till två veckor. Du beställer dessa med mobil bank ID på polisens webbplats  Dessa två ska du beställa  https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr... https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vänliga hälsningar, OmsorgsCompagniet i Norden

76 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
Teknisk Innesäljare / Teknisk rådgivare
Karisma Rekrytering AB
Företagssäljare

SPEKUMA KULLAGER är ett familjeföretag som grundades 1950. Vi importerar kullager och andra maskinvaror från Europa och Asien och säljer till svensk industri. Vi har egna agenturer och stor branscherfarenhet, där vårt motto och konkurrenskraft är personlig service på hög nivå. Företaget finns i Saltsjö-Boo/Nacka. Vill du veta mer om oss, se vår hemsida www.spekuma.se Vi expanderar och behöver mer personal och söker därför en: Teknisk Innesäljare/ Teknisk rådgivare Vi söker i första hand dig som har maskinteknisk utbildning eller erfarenhet. Du kan ha jobbat med service inom industrin eller som bilreparatör. Du gillar helt enkelt att lösa mekaniska problem! ARBETSUPPGIFTER: Arbetet innebär försäljning via telefon och e-mail, men även över disk i vår butik. Du hjälper till att svara på och följa upp kundförfrågningar, mata in ordrar och skapa offerter.  Vi använder oss av personlig service för att skapa långsiktiga kundrelationer. VI SÖKER DIG SOM: *Har utbildning eller erfarenhet inom mekanik eller teknik  *Är självgående, driven, mycket serviceinriktad och har ett intresse för detaljer *Som har god helhetssyn, är strukturerad och noggrann *Har ett intresse och vana av försäljning via telefon och mail *Trivs med att arbeta både självständigt och i grupp här arbetar vi som ett team och du kan även få hjälpa till med att plocka ihop och sända iväg beställningar. *Är samarbetsvillig och prestigelös för att kunna passa in här. KRAV *Någon form av tekniskt kunnighet där utbildning eller yrkeserfarenhet inom mekanik/teknik är meriterande. Kraven är antingen minst Teknisk linje på gymnasienivå alt annan form av Teknisk kunnighet och/eller förståelse. *Vilja att lära dig nya saker och tekniskt intresse *Siffersinne och kunskaper i beräkningar *Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. *Goda kunskaper i engelska i tal och skrift. *Körkort Arbetet avser heltid efter överenskommelse. Fast lön. Tillträde snarast. För rätt person finns mycket goda möjligheter att utvecklas inom bolaget. En trevlig och positiv arbetsplats i Saltsjö-Boo med nära anslutning till allmänna kommunikationer. ANSÖKAN I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. Kontaktperson på Karisma är Kurt Ståhl som du når på telefon 0739-465 805. Vi kommer att göra intervjuer fortlöpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansökan gör du enkelt direkt på hemsidan www.karisma.se dock senast den 30 april.

77 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
Hotellstädare i Nacka

Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och söker jobb i Nackaområdet? Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum du kommer få möjlighet att arbeta på olika hotell i Nacka- och Stockholmsområdet du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?  Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!  Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!  Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.   Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!   Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.  Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

77 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
Skaderådgivare till Werksta - Nacka
Fordonsakademin Sverige AB
Skadereglerare och värderare

Erfaren Skaderådgivare redo för nya utmaningar? Hör av dig! Till vår kund Werksta  söker vi nu en erfaren Skaderådgivare som med sin sköna humor och härliga energi vill ansluta sig till Werksta-teamet i Nacka! Ansök nu och bli en del av Werkstas oslagbara gäng! Om Werksta Werksta grundades i Sverige år 2015 och är idag Sveriges största aktör inom fordonsreparation med över 90 skadeverkstäder i Norden. Vi stoltserar med att reparera över 30 000 bilar per år, enbart i Sverige. Med en personalstyrka på över 1 000 personer och en omsättning på ca 2,2 miljarder kronor år 2022, strävar vi efter hög kvalitet och en utmärkt kundupplevelse. Werksta samarbetar med alla försäkringsbolag och reparerar alla bilmärken och modeller. Som en del av Werksta Group är vi dedikerade till att leverera enastående service och resultat. Kort om tjänsten Som Skaderådgivare hos Werksta kommer du få arbeta med många olika bilmärken och ett team av duktiga medarbetare. Kunden är i fokus från det att bilen kommer in för reparation tills dess att den lämnar byggnaden med högsta kvalitet. En vanlig dag kan du till exempel jobba med: Boka, ta emot och lämna ut kundernas bilar Svara i telefon och på mail Ha kommunikation med kunden och dina kollegor Övrig administration Skadebesiktning av bokade bilar, fotobesiktningar samt drop-in kunder Hur är stämningen på jobbet? Vi frågade dina framtida kollegor om hur de tycker det är att jobba på Werksta. Så här svarade de: ”Det jag älskar med min tjänst är att företaget verkligen tar hand om sina anställda.” ”Hos oss är kollegorna hjälpsamma. Vi samarbetar, tar hand om varandra och stöttar för att bidra till varandras utveckling.” ”Werksta befinner sig i en stor och spännande tillväxtresa som jag verkligen vill vara en del av.” Fler fördelar med att jobba hos Werksta: Julfester varje år Friskvårdsbidrag Kollektivavtal och försäkringar Utbildningar och utveckling Vem är då den vi letar efter? Stor vikt läggs vid din personlighet. Det är viktigt att du är en serviceinriktad, glad person med en stor portion social kompetens. Du ser möjligheter i det mesta och är lösningsorienterad. Du trivs med att arbeta tillsammans i ett Team och är flexibel. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Flerspråkighet är meriterande Körkort är ett krav och datorvana krävs. Goda kunskaper i Cabas är ett krav och erfarenhet från liknande arbete är mycket meriterande. Ansökan Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Matteus 0728536226 eller [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan!

77 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
Bilplåtslagare till Werksta - Stockholm Gustavsberg

Vi söker en bilplåtslagare i världsklass till Werksta Gustavsberg, en mycket modern och fräsch bilskadeanläggning. Verkstaden är certifierad för Porsche samt har avtal för reparation av bland annat Kia och BMW. En viktig del i tjänsten handlar om att skapa förutsättningar för en mycket hög kundnöjdhet samt att se till att planera och optimera arbetet på vår skadeverkstad. Kort om tjänsten Som bilplåtslagare/skadereparatör hos Werksta kommer du att få arbeta med många olika bilmärken där du hanterar allt från små reparationer till stora strukturskador. En vanlig dag kan du till exempel jobba med: Samverka med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att skapa goda resultat. Byta och rikta karossdetaljer. Svetsa, limma och nita. Demontering och montering. Hur är stämningen på jobbet? Vi frågade dina framtida kollegor om hur de tycker det är att jobba på Werksta. Så här svarade de: ”Det jag älskar med min tjänst är att företaget verkligen tar hand om sina anställda.” ”Hos oss är kollegorna hjälpsamma. Vi samarbetar, tar hand om varandra och stöttar för att bidra till varandras utveckling.” ”Werksta befinner sig i en stor och spännande tillväxtresa som jag verkligen vill vara en del av.” Fler fördelar med att jobba hos Werksta: Julfester varje år Friskvårdsbidrag Kollektivavtal och försäkringar Utveckling Vem är då den vi letar efter? För att passa för denna tjänst behöver du vara en erfaren bilplåtslagare. Du ska ha förmågan att arbeta självständigt, vara serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, så stor social kompetens och god samarbetsförmåga är egenskaper vi verkligen uppskattar. Dessutom vill vi gärna att du har datavana samt förstår hur tidsstämpling fungerar. B-körkort är ett krav. Om Werksta Werksta är Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Sedan starten i juni 2015 har Werkstagruppen vuxit snabbt i Sverige och räknar idag till totalt 23 verkstäder med ca 400 anställda. Med starka positioner i de större städerna repareras årligen över 23 000 bilar. Vi vill med hög tillgänglighet och god service leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara såväl försäkringsbolagens som slutkundernas förstahandsval vid skada. Ansökan Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Matteus,0728536226, [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan!

77 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
Kvinnlig personlig assistent sökes till djurälskande tjej i Nacka, dagtid
Vår Omtanke Sverige AB
Personliga assistenter

Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Fisksätra, Nacka! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Nu söker jag en till personlig assistent.  Jag bor i Nacka, Fisksätra med min sambo och mina djur. Jag är en kvinna på 35år. Jag söker en flexibel assistent som ska kunna hoppa in med kort varsel när mina ordinarie assistenter inte kan arbeta.  Jag har ett ryggmärgsbråck https://www.1177.se/sjukdomar--besvar/hjarna-och-nerver/nerver/ryggmargsbrack/ och använder rullstol, jag har även en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning som heter EIPS https://www.1177.se/sjukdomar--besvar/psykiska-sjukdomar-och-besvar/angest/emotionellt-instabilt-per... (du får gärna googla på det).  Som assistent hos mig är det viktigaste att vår personkemi stämmer överens, resten lär du dig.   Mitt största intresse är resor och djur!  Vem är du? Det är bra om du har ett intresse och kunskap om djur, samt att du INTE är allergisk eller rädd för katter, chinchillor, kaniner eller degu. Även hö/gräs-allergi går inte hos oss.  Du ska vara trygg i dig själv, självgående, kunna ta eget ansvar och ta initiativ. Du kommer behöva vara min startmotor och sätta igång mig, komma med förslag på saker att hitta på under dagen samt påminna mig om t.ex. måltider, medicin och toalettbesök. Det är viktigt att du är öppensinnad, icke-dömande och empatisk. Du behöver ha en förståelse för hur det emotionella behovet sitter ihop med assistansen. Du får gärna ha tidigare erfarenhet som personlig assistent men det är inte något krav. Det är bra om du har erfarenhet av EIPS/Borderline Du ska vara kvinna mellan 20-50 år och prata flytande svenska, då kommunikationen är väldigt viktig. Vi lägger stor vikt vid personkemi då samspelet mellan dig och mig är det viktigaste i arbetet. Däri ligger också att sköta om djuren.  Vad får du? Friskvård, utbildning och introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Passen är förlagda under dag och kväll-vardagar och i vissa fall helg. Vi söker en som kan arbeta som timanställd till en början.  Är du rätt person och vår personkemi stämmer överens finns chansen till fasta pass med upp till 18 timmar i veckan.  Passen är förlagda delvis eller helt mellan kl 09.00-00.00 samt kortare pass under helg.  Arbetet utförs där jag är, ibland reser jag och då vill jag att du som assistent ska följa med mig. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse.  Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.  Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke och även av av mig och min arbetsledare.  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!  Välkommen med din ansökan!

77 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
Stabil Saluhallsmedarbetare
Urban Deli AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om Urban Deli Urban Deli är inte bara en restaurang, en matbutik eller en saluhall – Urban Deli är en blandning av allt detta. Idag finns vi i lite olika skepnader på Nytorget, i Sickla, på Sveavägen och i Hagastaden. Vi har också en webbutik, ett produktionskök, ett cateringkök och ett hotell. Vi är ett gäng nyfikna och glada innovatörer som med passion för mat vill göra matlivet lyckligt och enkelt. Vi älskar att ge bra service och bidra med kunskap och inspiration, oavsett om det handlar om en restaurangupplevelse hos oss eller hemma. Våra kunder & gäster ska alltid känna sig välkomna och miljön är färgstark och skön med en blandad publik. Om dig Du har ett stort intresse för mat och vill gärna testa dig fram i vårt befintliga och kommande sortiment. Vi har ett brett utbud med allt från kött, fisk/skaldjur, charkuterier och ost, men även färdiglagade måltidslösningar. Därför är det viktigt att du är bred i din syn på mat och gillar att testa nytt. För oss är det viktigt att du, liksom vi, är en öppen och prestigelös lagspelare. Om du brinner för klimatfrågor, hållbarhet, food tech och smakupplevelser (som gör skillnad) delar vi intressen och kommer trivas bra tillsammans. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är givetvis försäljning i vår saluhall, men även viss matlagning då vi säljer ett brett sortiment av mat över disk. Du stöttar även Saluhallschefen med att lägga ordrar och underhålla vårt sortiment, samt medverkar i månatliga inventeringar - du agerar alltså som Saluhallschefens högra hand men vid behov kommer du även kunna rycka in i vår butik. Tjänsten har många olika arbetsmoment som du (med tungan rätt i mun) behöver balansera emellan. Du sprider positiv energi omkring dig och får energi av att skapa minnesvärda kundupplevelser. Du gillar även att ta egna initiativ. Vi tror även att du motiveras av att sätta och nå dina mål. Därutöver söker vi dig som har minst 3-års erfarenhet av: Manuell försäljning i butik Yrkesmässig livsmedelshantering Butiksförsäljning och service Har du även erfarenhet från restaurangbranschen och inom restaurangkök så är det meriterande. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med och forma framtidens mat tillsammans med oss andra på Urban Deli. Goda karriär-/utvecklingsmöjligheter, både inom Urban Deli och Axfood. Förmånliga rabatter i våra restauranger och butiker Marknadsmässig lön Friskvårdsbidrag Kollektivavtal Visita-HRF Sist men inte minst - möjligheten till fantastiska kollegor och skoj på jobbet Arbetet är på heltid och arbetstiderna varierar mellan dagar, kvällar och helger. Vi ser gärna att du börjar omgående. Vi gör löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista dagen att ansöka är 31 maj.

78 dagar sedan
Sista ansökan:
26 september 2025
Ordermottagare/ Teknisk support
Karisma Rekrytering AB
Kundtjänstpersonal

SPEKUMA KULLAGER är ett familjeföretag som grundades 1950. Vi har just nu 5 anställda vill utöka till 6. Vi importerar kullager och andra maskinvaror från Europa/Asien och säljer till svensk industri. Vi har egna agenturer och vårt motto är personlig service på hög nivå. Företaget finns i Saltsjö-Boo/Nacka. Vill Du veta mer om oss, se vår hemsida www.spekuma.se Företaget expanderar och vi söker nu en: Ordermottagare/ Teknisk support Vi söker dig som är mekaniskt intresserad och gärna om du har någon utbildning eller praktisk erfarenhet inom något tekniskt område och även att du har ett gott sinne för matematik och god ordning. Arbetsuppgifter Tjänsten är en blandning av ordermottagning, teknisk support och innesälj. Ordermottagning Kundkontakter sker framförallt via telefon och e-mail, men även försäljning över disk i vår butik. Som ordermottagare tar man emot beställningar, räknar på offerter från länder med olika valutor och tullsatser. Man har kontakt med leverantörer på engelska och hjälper kunder med tekniska problemlösningar. Vi begär inte att du kan allt detta från början, men att du har intresse för att lära och utvecklas! Lager Arbetsuppgifterna när det gäller lagret innefattar framplockning och packning, bokning av transporter och att ta emot och lämna ut gods. Här packar vi klimatsmart och korrekta varor, så noggrannhet är ett krav. Din person, erfarenhet Vi söker dig som har någon form av tekniskt kunnighet/förståelse där utbildning eller yrkeserfarenhet inom mekanik/teknik är meriterande. Du är prestigelös och kan tänka utanför boxen. Det är önskvärt att du har avslutat teknisk linje på gymnasienivå eller att du har uppnått liknande kunskap och erfarenhet på annat sätt. Dessutom behöver du ha ett bra siffersinne för att steg för steg kunna lära dig att göra offerter och andra intressanta beräkningar. Vi jobbar som ett team och vi uppskattar att du tar egna initiativ, är lösningsorienterad och ”hoppar in i matchen” där det behövs! Arbetsuppgifterna kräver att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift samt körkort för bil. För rätt person finns goda framtidsmöjligheter inom företaget. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. Kontaktperson på Karisma är Kurt Ståhl som du når på telefon 0739-465 805. Vi kommer att göra intervjuer fortlöpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansökan gör du enkelt direkt på hemsidan www.karisma.se dock senast den 25 april.

78 dagar sedan
Sista ansökan:
26 september 2025
Extra jobb avlösare sökes till 3-åring i Nacka
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003 och är en etablerad verksamhet inom omsorgstjänster. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Just nu söker vi en engagerad avlösare som har både utbildning och erfarenhet av att arbeta med barn med autism. Du kommer att spela en viktig roll genom att vara närvarande och stötta i hans vardag. Tjänsten är endast 8 timmar per månad och delas upp till 2-3 tillfällen. Arbetsuppgifter: Leka och ta promenader Ge omsorg och tillsyn i hemmet eller i närområdet. Möjliggöra avlastning för anhöriga och ge dem möjlighet till egna aktiviteter eller vila. Kvalifikationer: Intresse av att arbeta med människor och skapa meningsfulla upplevelser. Ansvarsfullhet, empati och god förmåga att kommunicera. Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till andras behov och rutiner. Positivt bemötande och förmåga att skapa en trygg och kärleksfull miljö. Personlig lämplighet och förmåga att samarbeta med både brukaren och anhöriga. Utbildning och erfarenhet av att arbeta med barn med autism Intervjuer sker löpande, så vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet i Norden värnar om såväl kundernas som personals trygghet. Därför begär vi alltid utdrag ur belastningsregistret för alla anställda. Vi ber dig att beställa dina registerutdrag från polisen så snart som möjligt, då handläggningstiden kan vara upp till två veckor. Du beställer dessa med mobil bank ID på polisens webbplats Dessa två ska du beställa https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr... https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vänliga hälsningar, OmsorgsCompagniet i Norden

78 dagar sedan
Sista ansökan:
25 september 2025
Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Stockholm Syd

We are looking for new home cleaners to join our team in Stockholm syd. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Stockholm Syd. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

78 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025