Vi söker en engagerad, flexibel och kompetent undersköterska till vårdavdelning 21 som är en del av Aleris OrtopediNacka, beläget på Nackasjukhus. Om oss Vi är en dynamisk och professionell enhet som specialiserar oss på elektiv en-dygnsvård inom höft-, knä-, rygg- och gynekologiska operationer. Vårt mål är att erbjuda våra patienter den bästa möjliga vården och en trygg och stödjande miljö. Majoriteten av patienterna är självgående och en del av undersköterskans arbetsuppgifter består av verbal guidning i omvårdnadsarbetet. Rollen Arbetsuppgifterna för rollen är till stor del somföljande -Samverka inom ett tvärprofessionellt team för att säkerställa högkvalitativ vård. -Ge vägledning till patienterna i sin omvårdnad efter operation. -Utföra hälso- och sjukvårdsuppgifter som sårvård, ta bort pvk, urinskanning. -Iordningställa patientplats efter hemgång. -Dokumentera i Take Care. -Ge relevant information till patienterna för att skapa trygghet inför sin hemgång. Vårt erbjudande Som medarbetare på Alerisfår du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. En anpassad och väl utarbetad introduktion Kollektivavtal En företagskultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras Tisdagsfrukost En stimulerande arbetsmiljö med fokus på samarbete och trivsel. Om dig Du ska kunna visa upp ditt bevis för skyddad yrkestitel. Meriterande är om du har erfarenhet av ortopedi ochpostoperativ vård. Vi söker dig som ärengagerad, flexibel och har en god samarbetsförmåga. Anställningsvillkor Anställningsform: Vikariat 6 månader, ev längre. Omfattning: Deltid 80% Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Ansökan Skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast 16/2-25. Vi ser över ansökningar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista svarsdatum, så om du är intresserad skicka in din ansökan snarast. Har du några frågor så kontaktaEnhetschef: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003 och är en etablerad verksamhet inom omsorgstjänster. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Just nu söker vi en ledsagare till en 21-årig kille i Saltsjöbaden. Tjänsten är på 16 timmar per månad. Som ledsagare kommer du att ge stöd vid olika aktiviteter så som att ta en promenad, fika, gå på bio eller äta på restaurang. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget "kontrollera egna uppgifter"från polisen på: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret
AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003 och är en etablerad verksamhet inom omsorgstjänster. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Just nu söker vi en engagerad avlösare som har både utbildning ocherfarenhet av att arbeta med barn med autism.Du kommer att spela en viktig roll genom att vara närvarande och stötta i hans vardag. Tjänsten ärendast 8 timmar per månad och delas upp till 2-3 tillfällen. Arbetsuppgifter: Leka och ta promenader Ge omsorg och tillsyn i hemmet eller i närområdet. Möjliggöra avlastning för anhöriga och ge dem möjlighet till egna aktiviteter eller vila. Kvalifikationer: Intresse av att arbeta med människor och skapa meningsfulla upplevelser. Ansvarsfullhet, empati och god förmåga att kommunicera. Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till andras behov och rutiner. Positivt bemötande och förmåga att skapa en trygg och kärleksfull miljö. Personlig lämplighet och förmåga att samarbeta med både brukaren och anhöriga. Utbildning och erfarenhet av att arbeta med barn med autism Intervjuer sker löpande, så vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet i Norden värnar om såväl kundernas som personals trygghet. Därför begär vi alltid utdrag ur belastningsregistret för alla anställda. Vi ber dig att beställa dina registerutdrag från polisen så snart som möjligt, då handläggningstiden kan vara upp till två veckor. Du beställer dessa med mobil bank IDpå polisens webbplats Dessa två ska du beställa https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr... https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vänliga hälsningar, OmsorgsCompagniet i Norden
Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flertalet personer åt vår kund i Saltsjö-Boo. Om jobbet: Du kommer att arbeta på ett fabriksbageri, vilket innebär att du både kommer att hjälpa till i produktionen men även i paketeringen. Behovet från vår kund varierar, så vi är både intresserade av personer som vill jobba heltid men även deltid. Fördel om du bor i närheten eller har tillgång till bil, då det kan vara svårt att ta sig fram kommunalt till 06.00. Anställning utan krav på erfarenhet, vi ser enbart att du har följande personliga egenskaper. Profil: • Du har en god förmåga att ta egna initiativ • Du har inga problem med ett enformigt/monotont arbete • Du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel • Du är stresstålig • Du är noggrann och tar jobbet på största allvar Plats: Saltsjö-Boo Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Arbetstid: 06.00-14,45 samt 13.30-22.15 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut.Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!
Vi söker innesäljare till vårt kontor 4min från slussen! Som innesäljare kommer du att förmedla vår tjänstkreditbevakning med ID-skydd. Vi är även i ett spännande skede där det kommer finnas goda utvecklingsmöjligheter för rätt personer. Vi söker dig som har rätt inställning, rätt attityd & vill vara en del utav ett marknadsledande företaget! I rollen ingår: Kontakta både befintliga och nya kunder inom B2C Förmedla våra tjänster och produkter Uppnå och överträffa dina mål Du får: Garantilön + generös provision Roliga events, AW:s och awards Möjlighet att växa inom bolaget Utbildning och coachning Fräscht, nytt kontor 4 min från slussen Arbetstid och omfattning:Måndag - Fredag 09-18:00Omfattning: Endast heltidstjänst Du behöver ingen erfarenhet!Vi utbildar dig i god produktkännedom och säljtekniker för att du ska få de bästa redskapen att lyckas! Du behöver: Prata flytande svenska En gymnasieexamen Kunna arbeta heltid mån-fre https://www.tiktok.com/@tryggsamtalents
We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm South.Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i regionStockholm Syd.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm South.Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i regionStockholm Syd.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Vill du göra skillnad i människors liv i en arbetsmiljö som kombinerar värme och professionalism? När Familjeläkarna startade 2008 var visionen att ge patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision lever kvar hos oss på Maria Regina Hospice, där vi erbjuder specialiserad palliativ slutenvård med fokus på patienternas livskvalitet i en varm och hemlik miljö. Om tjänsten: Som sjuksköterska hos oss arbetar du nära patienten och deras närstående med avancerad palliativ vård, symtomlindring och omvårdnad i livets slutskede. Du är en del av ett engagerat multiprofessionellt team som tillsammans säkerställer en helhetsvård som möter fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Du har också en viktig roll i att skapa trygghet och delaktighet för både patienten och deras närstående. Vi erbjuder: En arbetsplats med en unik kombination av avancerad vård och en hemlik miljö. Ett engagerat och sammansvetsat team där vi värderar arbetsglädje och kunskapsutbyte. Anpassad introduktion utifrån dina behov. Möjligheter till utveckling inom palliativ vård och ett öppet klimat för förbättringsförslag. Vem söker vi? Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska med erfarenhet av, eller ett starkt intresse för, palliativ vård. Har förmåga att arbeta självständigt och i team, och som kan skapa trygghet för patienter och närstående i svåra livssituationer. Är empatisk, lyhörd och ser det som en självklarhet att bidra till ett positivt arbetsklimat. Specialistutbildning inom palliativ vård eller onkologi är meriterande, men det viktigaste är din vilja att göra skillnad och din förmåga att bemöta varje patient som en unik individ. Anställningsform:Tjänsten är ett vikariat med möjlighet till förlängning. Ansök idag!Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Bifoga gärna sjuksköterskelegitimation och examensbevis. Varmt välkommen att bli en del av vårt team på Maria Regina Hospice!
Är du vår nästa stjärna inom tandvård? Är du en driven och erfaren tandhygienist med en passion för att förbättra munhälsan och leverera toppklassig patientvård? Då kan du vara den vi söker! OM NACKA TANDVÅRDSTEAMVi på Nacka Tandvårdsteam letar just nu efter en ny medlem som vill vara en del av vårt dynamiska och framåtsträvande team. Som en del av Dentalum, en av Sveriges snabbast växande tandvårdsgrupper, strävar vi efter att erbjuda hållbar och långsiktig vård med både patientens och medarbetarens välmående i fokus. Nacka Tandvårdsteam är en modern och välutrustad klinik med sju ljusa behandlingsrum, belägen i hjärtat av Nacka. Vi erbjuder en heltäckande tandvård till patienter i alla åldrar och värdesätter en god arbetsmiljö där alla medarbetare får möjlighet att utvecklas professionellt. Vi använder journalsystemet Alma, digital röntgen samt OPG. Läs mer om oss här: Nacka Tandvårdsteam DIN ROLL HOS OSS Som tandhygienist hos oss spelar du en central roll i vårt team. Du kommer att arbeta med förebyggande tandvård, utföra undersökningar och rengöringar, samt utbilda våra patienter om god munhygien. Vi anpassar varje behandling efter individens behov för att nå bästa möjliga resultat. Har du erfarenhet av att arbeta med parodpatienter? Perfekt! Vi har en parodontolog på kliniken och vi värdesätter samarbetet mellan olika specialistområden. Hos oss är du strukturerad och självständig men trivs också med att samarbeta med allmäntandläkare och specialister. VEM ÄR DU?Du är en legitimerad tandhygienist med minst fem års erfarenhet av kliniskt arbete. Du har en genuin passion för ditt yrke och strävar alltid efter att ge dina patienter den bästa möjliga vården. Du är lyhörd, förtroendeingivande och kan arbeta både självständigt och i team. Att hålla dig uppdaterad med det senaste inom tandvård och munhygien är en självklarhet för dig. KVALIFIKATIONER: Legitimerad tandhygienist Minst 5 års klinisk erfarenhet Utmärkta kommunikationsförmågor på svenska, både i tal och skrift Erfarenhet av digital journalskrivning Erfarenhet av att arbeta med barn och ungdomar är ett plus ANSTÄLLNINGSINFORMATION: Tjänstgöringsgrad: 50-100% Start: Enligt överenskommelse Vi erbjuder konkurrenskraftig lön, förmåner och försäkringar ANSÖK NU!Skicka din ansökan med CV och personligt brev till oss så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! OM DENTALUMDentalum är en snabbväxande tandvårdsgrupp i Sverige som fokuserar på att skapa en hållbar och långsiktig vård där både patienters och medarbetares välmående är i centrum. Läs mer om oss på Dentalum.
ICA Nära Finnboda är en lokal matbutik belägen i hjärtat av Finnboda, där vi ärengagerade och serviceinriktade och arbetar tillsammans för att skapa en butik där både kunder och kollegor trivs. Vi värdesätter laganda, initiativförmåga och ett positivt bemötande. Våramedarbetare har olika erfarenheter och kompetenser, vilket bidrar till en dynamisk arbetsmiljö där alla har möjlighet att utvecklas och växa i sin roll. Som jouransvarig hos oss är du en del av den dagliga driften och arbetar nära dina kollegor. När butikschefen inte är på plats har du det övergripande ansvaret för butiken och dess verksamhet. Du ser till att butiken alltid är välfylld, ren och inbjudande för kunderna, samtidigt som du hanterar varupåfyllnad och ordning. Erfarenhet och meriter: Arbete i livsmedelsbutik (krav) Tidigare erfarenhet som jouransvarig Erfarenhet från ICA samt arbete med StoreOffice och AoB Goda ledaregenskaper Vem är du?Vi söker dig som är glad, positiv och har en hög ansvarskänsla. Du älskar att ge service och gör alltid ditt bästa för kunden. Du har starka ledaregenskaper och är bekväm med att fatta beslut. Du trivs i ett högt tempo och tycker om att leverera resultat på högt ställda krav. Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 20h/v som är förlagda på kvällar och helger, perfekt för dig som studerar eller vill fylla ut veckan med ett exra arbete.Du kommer att bli anställd av Ica som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport by Job & Talent. Är du intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 371 till 380 av 380 jobb