Vi söker en expressarbetare med B-körkort som kan börja jobba med oss. Vi ser helst att du har jobbat med flytt tidigare men det är inget krav. Kraven är att du har körvana och B-körkort. I övrigt krävs god fysik & noggrannhet. Varmt välkommen med din ansökan via mail.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: Vill arbeta hos en pojke i 2,5 årsåldern bosatt i Älta Har goda kunskaper i svenska Har god fysik för att utföra tunga lyft Är rökfri och parfymfri under arbetstid Tål pälsdjur Lyhörd för behov och balanserar aktiviteter Det är även meriterande om du: Har erfarenhet av liknande arbete Har medicinska kunskaper Kan prata estniska Är lekfull och har barnasinnet, tar initiativ för aktivitet. Har erfarenhet av sondmatning, mat och dryck Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är ett vikariat from 2025-07-01 - 2025-07-31. Tjänstgöringsgraden är på 60%. Arbetstiderna är på dagtid mellan 09:00-16:00 på vardagar och helger. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Sandra Heras Arvidsson [email protected]
Telefonförsäljning hos Tryggsam – Skapa trygghet och utvecklas inom sälj Vill du vara med och göra skillnad för människor i deras vardag? Hos Tryggsam får du chansen att arbeta med telefonförsäljning inom marknadens mest efterfrågade trygghetstjänster, och samtidigt bygga värdefull erfarenhet för framtiden. Om jobbet – Telefonsäljare inom trygghetslösningar Kartlägga kundens behov och presentera våra tjänster inom kreditbevakning, ID-skydd samt personförsäkringar per telefon. Bygga långsiktiga relationer och erbjuda lösningar som skapar trygghet. Bidra till en positiv teamkänsla och arbeta mot tydliga, gemensamma mål. Delta aktivt i tävlingar, gemensamma frukostar och sociala aktiviteter. Dina egenskaper – Kundfokus och säljglädje Du är kommunikativ, ansvarstagande och trivs med att ge professionell service. Du motiveras av uppsatta mål och vill utvecklas inom försäljning. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du uppskattar att arbeta i team där gemenskap och samarbete är en självklarhet. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vad vi erbjuder – Lön, förmåner och utveckling hos Tryggsam Garantilön samt provisionssystem utan tak. Kostnadsfri säljutbildning och daglig coachning. En modern kontorsmiljö på Hästholmsvägen 28 i Nacka/Stockholm. Gemensamma frukostar, AW:s, kickoffs och roliga tävlingar. Friskvårdsbidrag, friskvårdstimmar och tjänstepension. Tydliga karriärvägar och möjlighet att växa inom företaget. Vem är du? Du har avslutat gymnasiet och vill arbeta heltid, måndag till fredag 09–18. Du är motiverad, gillar att tala med nya människor och har viljan att lyckas. Praktisk information – Telefonförsäljningsjobb i Stockholm Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, mån–fre 09.00–18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + provision Tryggsam – Din framtida arbetsplats i sälj och trygghet Tryggsam är ett växande företag med fokus på trygghetslösningar, personlig utveckling och kundsäkerhet. Hos oss får du stöd, inspirerande kollegor och möjlighet att bygga en långsiktig karriär inom försäljning. Ansök nu och bli en del av ett vinnande säljteam där din energi och ditt engagemang värderas högst!
Skolan Nacka Strands Gymnasium är en fristående gymnasieskola med cirka 450 elever och 35 medarbetare. Hos oss möter du en stabil och engagerad personalgrupp, där den kollegiala gemenskapen är stark och utvecklingen av undervisningen ständigt pågår. Vi erbjuder en trygg, familjär och studiefokuserad miljö i moderna och nyrenoverade lokaler centralt i Nacka Strand. Om tjänsten Vi söker en engagerad och behörig lärare i svenska kombinerat med ytterligare behörighet på heltid. I rollen som lärare hos oss ansvarar du för att planera, genomföra och följa upp undervisning med höga ambitioner för kvalitet, struktur och måluppfyllelse. Du ingår i ett aktivt programlag och förväntas delta i skolans systematiska kvalitetsarbete. Tjänsten innefattar även mentorskap för en grupp elever, där du är en viktig vuxenperson i elevernas skolgång och kontaktperson mot vårdnadshavare. Vi söker dig som: Är legitimerad lärare med behörighet i svenska för gymnasieskolan. Har ett tydligt ledarskap i klassrummet och förmåga att skapa trygghet, studiero och engagemang. Undervisar formativt, differentierat och inkluderande, med tydlig struktur och höga förväntningar. Ser elevdelaktighet som en självklar del i lärprocessen och bygger relationer med elever med engagemang och tydlighet. Är lösningsfokuserad, flexibel och prestigelös i arbetet tillsammans med kollegor. Har god digital kompetens, särskilt inom lärplattformar och AI-baserade verktyg för undervisning, eller vill aktivt utveckla dessa färdigheter. Trivs i en utvecklingsinriktad miljö där alla bidrar till skolans gemensamma mål. Det är meriterande om du har behörighet i ytterligare ämnen, gärna engelska. Vi strävar efter att forma tjänsten utifrån din kompetensprofil för att skapa en långsiktigt stimulerande roll. Vi erbjuder dig: Ett varmt och sammansvetsat kollegium med god stämning och högt engagemang. En familjär arbetsmiljö där elevnära arbete, struktur och omtanke genomsyrar verksamheten. Pedagogisk lunch och friskvårdsbidrag. Ferietjänst enligt kollektivavtal (Almega Tjänsteföretagen – Sveriges Lärare). Ansökan Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. 🔹 Skicka din ansökan med personligt brev och CV till: 📧 [email protected] Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med rekryterings- eller annonseringsföretag.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi på Submit söker nu efter en Maskintekniker till vår samarbetspartner i Kungsängen. Vem är du? För att trivas i rollen som maskintekniker hos oss ser vi att du har god erfarenhet av maskinarbete. Du är lyhörd, flexibel och är en problemlösare. Du kan arbeta bra under stress och är van att arbeta under eget ansvar. Du fungerar bra i grupp och kan kommunicera bra med kollegor. Vi erbjuder ett självständigt arbete där du kommer att ingå i underhållsteamet. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är: Utföra felsökning, service och reparationer av snusmaskiner, etiketteringsmaskiner och packugnar i vår produktion. Vara delaktig i fortlöpande förbättringsarbeten. Delta i underhållsrelaterade arbeten och projekt. Rapportering av genomfört underhållsarbete i produktionen. Krav: Tidigare erfarenhet av maskintekniskt arbete. Kunna felsöka och ha kunskap om komplexa maskiner. Körkort B Meriterande: Kunskap om GD Snusmaskiner, operatörserfarenhet. Kännedom om Ettiketto och Smipack. Erfarenhet av Mainter Underhållssystem. Plats: Kungsängen Start: V33 Lön: Enligt ÖK. Arbetstid: 23.00 - 06.00 Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
vi behöver hitta en eller flera sushirestaurangen kassa eller servitris som kan jobba på heltid eller deltid båda fungerar!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Great Security är inne i en mycket expansiv fas med ett antal spännande uppdrag mot kunder med höga säkerhetskrav. Just nu söker vi framför allt flera flexibla och kunniga säkerhetstekniker som skall jobba främst mot en av våra stora kunder med väldigt höga säkerhetskrav. VAD DU KOMMER ATT GÖRA Som säkerhetstekniker hos oss för denna kund kommer du framför allt arbete med service och kundanpassningar, vilket kan innebära arbete på samma ställe under perioder upp till ett år. Det avser främst säkerhetssystem som inbrottslarm och passerkontrollsystem, men kan även innefatta kameraövervakningssystem samt mekaniska och elektriska låsinstallationer. Som säkerhetstekniker hos oss för denna kund kommer du att stöta på nya tekniska problem, vilket vi hoppas att du - precis som vi – tycker är triggande. Du arbetar mycket individuellt och är vårt ansikte utåt och är många gånger den som får vara kundens kontaktväg för frågor. VEM DU ÄR Först och främst är du en lugn och trygg person som klarar av att jobba självständigt och som sedan tidigare har skaffat dig gedigen kunskap genom erfarenhet som säkerhetstekniker inom områdena inbrottslarm, passersystem eller CCTV. Eftersom du är vårt ansikte utåt tror vi att du behöver vara bra på att skapa god relation med kunden genom att förstå kundens behov och vara lyhörd. Vi ser gärna att du har teknisk kompetens inom Larm i ARX, Pacom/Sentrion/Unison, SPC, RCO, och har goda kunskaper gällande regler, normer och lagar som styr våra säkerhetsinstallationer. B-körkort, flytande svenska i tal och skrift samt en godkänd säkerhetsprövning är ett krav för att klara tjänsten och vi ställer även höga krav på tillgänglighet och flexibilitet. VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS Du kommer till ett glatt och kompetent gäng, som trivs bra ihop och känner en stolthet över jobben vi efterlämnar och över att tillhöra Great Security. Du får arbeta med roliga och högprofilerade projekt och avancerade tekniska lösningar. Vi anpassar oss efter kundens behov, vilket medför att vi lär oss något nytt varje dag. Vi satsar på vår personal och om du vill, kommer du att erbjudas goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer snabbt få chansen att ta ansvar och leverera. När du blivit varm i kläderna är vår strävan att du ska känna dig framgångsrik och stolt över att arbeta hos oss. Våra värdeord är Smart, Engagerad och Kundorienterad och det tror vi att du också är. ÖVRIGT Utgångsposition för denna tjänst kommer vara Sickla. Beredskapstjänstgöring kan i framtiden komma att ingå i tjänsten. Tjänsten är säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning innefattande bakgrundskontroll, registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning vilket kan utföras innan/inför anställning för slutkandidaten. För tjänsten ställs krav på svenskt medborgarskap.
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Submit Bemanning söker grovarbetare för uppdrag i Stockholm! Om Jobbet: Företagen vi jobbar med är i stora expansionsfaser och söker personer som kan börja med kort varsel. Som grovarbetare är du en hjälpreda ute på byggen. Det kan vara att blanda bruk, forsla bråte, bära byggmaterial eller städning. Vi erbjuder även arbete inom andra branscher också, allt från att hoppa in som flyttkarl eller utemiljöarbeten som gräsklippning, ogräsrensing osv. Krav: Svenska eller Engelska i tal och skrift Goda referenser Profil: Hög arbetsmoral Initiativtagande Meriterande: Erfarenhet av rivningarbeten B-Körkort Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Start: Omgående Intervjuer sker löpande. Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected] Jobb från jobbify.se
Bidra till renare industriell luft! Är du en kreativ och tekniskt driven ingenjör med passion för smarta, hållbara och funktionella produkter? Vill du vara med och utveckla lösningar som förbättrar arbetsmiljön i industrin? Då kan detta vara rollen för dig! OM TJÄNSTEN 3nine utvecklar högkvalitativa produkter för luftrening inom industrin, med målet att skapa en renare och hälsosammare arbetsmiljö. Som Produktdesign- och applikationsingenjör blir du en nyckelperson i utvecklingen av våra produkter – från idé till färdig lösning. Du kommer att arbeta i ett engagerat team där innovation, hållbarhet och kvalitet står i fokus. Du erbjuds - Konkurrenskraftig lön och årlig bonus enligt företagets bonuspolicy - Friskvårdsbidrag - Flexibla arbetstider - Möjligheten att påverka produkter och lösningar i ett innovativt globalt teknikföretag med korta beslutsvägar - En arbetsmiljö där hållbarhet, ren luft och framtidsfokuserad teknik står i centrum ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter I rollen kommer du att arbeta brett med både produktutveckling och kundanpassade lösningar. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar produktdesign, applikationsanpassning, produktutveckling och dokumentation. Produktdesign - Designa och utveckla nya produkter och komponenter i SolidWorks - Skapa 3D-modeller, sammanställningar och ritningar med GD&T - Utföra tekniska beräkningar och analyser för att säkerställa funktion och tillverkningsbarhet - Delta i designgranskningar och verifieringstester Kund- och applikationsanpassning - Teknisk support till säljteam och kunder vid installation och anpassning av produkter - Anpassa befintliga produkter efter kundspecifika behov - Ta fram teknisk dokumentation och anpassade lösningsförslag - Resor till tillverkningspartners i andra länder (30-60 resdagar per år) Produktförbättring och underhåll - Identifiera förbättringsområden i befintliga produkter - Implementera designförändringar för ökad kvalitet, prestanda och användarvänlighet - Koordinera förändringar internt och externt Dokumentation och standarder - Underhålla designfiler och dokumentation i PDM/PLM-system - Säkerställa att designen uppfyller relevanta standarder och interna kvalitetskrav VI SÖKER DIG SOM - Har en högskole- eller civilingenjörsexamen eller master inom maskinteknik, produktutveckling eller motsvarande - Har 3–5 års erfarenhet av produktdesign och utveckling - Är van att arbeta i CAD-program, gärna SolidWorks - Har god förståelse för mekanik, materiallära och tillverkningsprocesser (t.ex. bearbetning, formsprutning, gjutning) - Talar och skriver obehindrat på engelska Det är meriterande om du har - Erfarenhet av kvalitetsstandarder som ISO, DFMEA och PFMEA - Erfarenhet från industrin, särskilt inom luftrening, maskiner eller elektriska komponenter - Talar och skriver på tyska, spanska eller franska - Har erfarenhet ifrån bearbetningsmaskiner eller ventilation För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Självgående - Strukturerad - Noggrann - Resultatinriktad Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET 3nine är ett svenskt företag som utvecklar och säljer produkter för oljedimseparation inom metallbearbetningsindustrin. Med huvudkontor i Nacka Strand och verksamhet i över 50 länder arbetar vi för att förbättra inomhusluften i industrin. Vi är ett team på 30 personer som delar visionen om att alla har rätt till ren luft på sin arbetsplats.
Vill du leda samhällsviktiga byggprojekt i en av Sveriges mest expansiva kommuner? Delar du vår vision om att vara bäst på att vara kommun och vill ta nästa steg i din ledarkarriär inom bygg och anläggning? Då kan rollen som gruppchef för Byggprojektledning vara något för dig! Vi söker dig som vill kombinera strategiskt ledarskap med operativ närvaro och driva projekt som bidrar till framtidens Nacka. Enheten för byggprojektledning är en nybildad del av natur, trafik och fastighetsprocessen i Nacka kommun, med uppdrag att säkerställa hög kvalitet och effektivitet i kommunens fastighets- och anläggningsprojekt. Enheten ansvarar för att möta behovet av genomförandekompetens för investeringsportföljerna inom kommunstyrelsen samt natur- och trafiknämnden. Som gruppchef leder du en grupp om åtta erfarna byggprojektledare som planerar, driver och följer upp projekt inom samhällsfastigheter och infrastruktur, exempelvis skolor, idrottsanläggningar, gator, torg och parker – från tidiga skeden till färdig leverans. Ditt uppdrag Som gruppchef är du ansvarig för att leda, utveckla och samordna gruppens arbete. Du arbetar både strategiskt och operativt, med ansvar för personal, arbetsmiljö, ekonomi och resultat. Du förväntas driva utveckling kopplat till arbetssätt, kvalitetssäkring och målstyrning – i linje med kommunens styrande dokument, program och strategier. Rollen omfattar till exempel: - Strategisk ledning och vidareutveckling av byggprojektledningsverksamheten - Budget- och resultatansvar - Personalansvar och medarbetarutveckling - Projekt- och uppdragsstyrning inom bygg och anläggning - Samverkan inom kommunen samt med externa parter. Du rapporterar till enhetschef och ingår i enhetens ledningsgrupp. Är det här du? Vi tror att du är en trygg och driven ledare som får energi av att skapa resultat tillsammans med andra. Du har en god helhetssyn och förmåga att växla mellan strategiskt tänkande och operativt agerande. Du är van att ta ansvar, kommunicerar tydligt och arbetar strukturerat mot mål och resultat. Du bygger goda relationer både internt och externt och trivs i en miljö där utveckling är i fokus. Din erfarenhet - Högskoleutbildning inom bygg, samhällsbyggnad eller annan relevant teknisk inriktning - Flera års erfarenhet av projektledning inom byggprojekt – gärna inom både fastighet och anläggning - Chefserfarenhet med budget- och personalansvar - Goda kunskaper i entreprenadjuridik samt lagen om offentlig upphandling (LOU) - Erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation eller mot en styrelse är meriterande - Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Vi erbjuder I Nacka får du möjlighet att arbeta i en kommun som vill vara bäst i Sverige på att vara kommun, och som har öppenhet och mångfald som sin vision och en grundläggande värdering att lita på människors kunskap, vilja och förmåga. Intresserad? Om du vill bli en del av Nacka kommun, tveka inte att skicka in din ansökan! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta enhetschef Markus Ekbom på [email protected] eller viahttps://www.linkedin.com/in/markusekbom/ Vi ser fram emot din ansökan! Sista ansökningsdag är 2025-08-31 Då denna annons annonseras under semestertid kan det, under juli, vara svårare att besvara frågor om rekryteringen. Urval till tjänsten pågår löpande. Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat, hållbart medarbetarengagemang och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad.
Välj ett jobb för att visa detaljer